ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
27 жовтня 2010 року 10:39 № 2а-11919/10/2670
Окружний адміністрати вний суд міста Києва у складі головуючого судді Марулі ної Л.О. розглянув адмініст ративну справу
за позовом Заступника прокурора Гол осіївського району міста Киє ва в інтересах держави в особ і Управління Пенсійного фонд у України в Голосіївському р айоні міста Києва
до Державного підприємства « Нові технології»
про стягнення заборгованості у розмірі 28 155,06 грн.
за участю представників:
позивача: Компанець Т.Б. ,
відповідача: не прибув,
прокуратури: Олійниченко В.В.
На підставі ч. 3 ст. 160 Кодекс у адміністративного судочин ства України в судовому засі данні 27.10.2010 р. проголошено вступ ну та резолютивну частини по станови. Повний текст складе но і підписано 01.11.2010 р.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адміністрат ивного суду м. Києва звернувс я Заступник прокурора Голосі ївського району міста Києва в інтересах держави в особі У правління Пенсійного фонду У країни в Голосіївському райо ні міста Києва з позовом до Де ржавного підприємства «Нові технології»про стягнення за боргованості по внесках на з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування у ро змірі 28 155,06 грн.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду м. Києва від 01 .09.2010 р. відкрито провадження в а дміністративній справі.
Позовні вимоги, мотивовані тим, що у Відповідача існує за боргованість по внесках на з агальнообов' язкове держав не пенсійне страхування стан ом на 21 червня 2010 року у розмірі 28 155,06 грн.
Відповідач на виконання ви мог ухвали суду про відкритт я провадження заперечень про ти позову не надав, або заяви п ро визнання позову. Ухвала пр о відкриття провадження у сп раві направлялась ДП «Нові т ехнології»за наявною в матер іалах справи адресою згідно Витягу з Єдиного державн ого реєстру юридичних осіб т а фізичних осіб-підприємців, однак кореспонденція суду п овернулась з відміткою пошти про відсутність адресата за вказаною адресою.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, повно з' ясу вавши всі фактичні обставини , на яких ґрунтується позов, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, Окружний адм іністративний суд міста Києв а, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідач ДП «Нові техно логії»(ідентифікаційний код - 32821230) перебуває на обліку в Уп равлінні Пенсійного фонду Ук раїни в Голосіївському район і м. Києва як платник страхови х внесків на загальнообов'яз кове державне пенсійне страх ування.
Абзацом 1 ст. 14 Закону України «Про загальнообов'язкове де ржавне пенсійне страхування »від 09.07.2003р. № 1058-IV (надалі - Закон № 1058-ІV) встановлено, що страхув альниками відповідно до цьог о Закону є роботодавці: підпр иємства, установи і організа ції, створені відповідно до з аконодавства України, незале жно від форми власності, виду діяльності та господарюванн я, об'єднання громадян, профсп ілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва , відділення та інші відокрем лені підрозділи зазначених п ідприємств, установ, організ ацій, об'єднань громадян, проф спілок, політичних партій, як і мають окремий баланс і само стійно ведуть розрахунки і з застрахованими особами), фі зичні особи - суб'єкти підприє мницької діяльності та інші особи (включаючи юридичних т а фізичних осіб - суб'єктів під приємницької діяльності, які обрали особливий спосіб опо даткування (фіксований пода ток, єдиний податок, фіксова ний сільськогосподарський податок, придбали спеціальн ий торговий патент), які викор истовують працю фізичних осі б на умовах трудового догово ру (контракту) або на інших умо вах, передбачених законодавс твом, або за договорами цивіл ьно-правового характеру, - для осіб, зазначених у пунктах 1, 10, 15 статті 11 цього Закону.
Статтею 1 Закону № 1058-ІV передб ачено, що страхувальники - це р оботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону с плачують страхові внески на загальнообов'язкове державн е пенсійне страхування. Відп овідно до вказаної статті ст рахові внески - це кошти від рахувань на соціальне страху вання та збір на обов'язкове д ержавне пенсійне страхуванн я, сплачені згідно із законод авством, що діяло раніше; кошт и, сплачені на загальнообов'я зкове державне пенсійне стра хування відповідно до цього Закону.
Частинами 3 та 4 цієї статті в становлено, що страхувальник и набувають статусу платникі в страхових внесків із дня їх реєстрації у територіальном у органі Пенсійного фонду, а особи, визначені ч. 1 ст. 12 цього Закону, - з дня набрання чинно сті договором про їх добров ільну участь; платникам стра хових внесків у десятиденний термін після їх реєстрації в идається повідомлення про ре єстрацію платника страхових внесків за формою, встановле ною правлінням Пенсійного фо нду.
Відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону № 1058-ІV страхові внески до солі дарної системи нараховуютьс я: для роботодавця - на суми фа ктичних витрат на оплату пра ці (грошового забезпечення) п рацівників, що включають вит рати на виплату основної і до даткової заробітної плати та інших заохочувальних та ком пенсаційних виплат, у тому чи слі в натуральній формі, які в изначаються згідно з нормати вно-правовими актами, прийня тими відповідно до Закону Ук раїни «Про оплату праці», вип лату винагород фізичним особ ам за виконання робіт (послуг ) за угодами цивільно-правово го характеру, що підлягають о бкладенню податком на доходи фізичних осіб, а також на суми оплати перших п'яти днів тимч асової непрацездатності, яка здійснюється за рахунок кош тів роботодавця, та допомоги по тимчасовій непрацездатно сті.
Проведеною перевіркою Поз ивачем встановлено, що у Відп овідача існує заборгованіст ь по внесках на загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування.
Відповідно до ч. 6 ст. 20 Закону № 1058-ІV страхувальники зобов'яз ані сплачувати страхові внес ки, нараховані за відповідни й базовий звітний період, не п ізніше ніж через 20 календарни х днів із дня закінчення цьог о періоду.
Згідно ч. 2, 3 ст. 106 Закону № 1058-ІV с уми страхових внесків своєча сно не нараховані та/або не сп лачені страхувальниками у ст роки, визначені статтею 20 цьог о Закону, в тому числі обчисле ні територіальними органами Пенсійного фонду у випадках , передбачених частиною трет ьою статті 20 цього Закону, вва жаються простроченою заборг ованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стя гуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.
Територіальні органи Пенс ійного фонду за формою і у стр оки, визначені правлінням Пе нсійного фонду, надсилають с трахувальникам, які мають не доїмку, вимогу про її сплату.
Позивачем належним чином н аправлялись вимогу від 01.07.2010 р. №Ю-206у на суму 3417,24 грн., вимогу від 05.05.2010 р. №Ю-206у на суму 6710,84 грн., вимо гу від 04.01.2010 р. №Ю-206у на суму 12 919,95 гр н., вимогу від 05.05.2009 р. №Ю-1367у на сум у 5 107,03 грн., які Відповідач у вст ановленому законом порядку н е оскаржував, отже, відповідн і суми недоїмки вважаються у згодженими і підлягають стяг ненню.
Відповідно до ч. 3 ст.106 Закону № 1058-ІV протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхув альник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінанс ових санкцій. Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у в имозі про сплату недоїмки, уз годжує її з органами Пенсійн ого фонду в порядку, встановл еному правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження в имоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарженн я вимоги в судовому порядку.
Згідно картки особового ра хунку Відповідача на момент розгляду позовної заяви зали шаються не сплаченими страхо ві внески в розмірі 28 155,06 грн.
Відносини, що склалися між П озивачем та Відповідачем є п ублічно-правовими відносина ми, виходячи із змісту ст. 3 та п . 2 ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністрати вного судочинства України.
Оцінивши наявні у справі до кази, за своїм внутрішнім пер еконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічн ому, повному та об'єктивному д ослідженні, суд прийшов до ви сновку про обґрунтованість т а правомірність заявленої до стягнення суми боргу.
Відповідно до ст. 67 Конститу ції України кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу. Позивач, як суб' є кт владних повноважень, дові в правомірність заявлених по зовних вимог.
Враховуючи вищенаведене с уд, прийшов до висновку, що поз овні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнов ажень, пов' язаних із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати (судовий збір) стягненн ю з відповідача не підлягают ь.
Керуючись ст. ст. 69, 71, 94, 97, 158-163, 1832 К одексу адміністративного су дочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києв а, -
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Стягнути з Державного пі дприємства «Нові технології »заборгованість по внесках н а загальнообов' язкове держ авне пенсійне страхування в розмірі 28 155,06 грн. (двадцять віс ім тисяч сто п' ятдесят п' я ть гривень 06 коп.) на користь Уп равління Пенсійного фонду Ук раїни в Голосіївському район і м. Києва.
Постанова набирає закон ної сили згідно ст. 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України та може бути оскар жена до суду апеляційної інс танції за правилами, встанов леними ст. ст. 185 -187 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни.
Суддя Л.О. Маруліна
Дата ухвалення рішення | 27.10.2010 |
Оприлюднено | 10.11.2010 |
Номер документу | 12101590 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Маруліна Л.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні