ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10
E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
12 серпня 2024 року Справа № 903/513/24
Господарський суд Волинської області у складі судді Слободян О.Г.,
розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження справу
за позовом Фізичної особи-підприємця Склянчук Вікторії Сергіївни
до відповідача: Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Олицької селищної ради
про стягнення 90460грн. 07коп.
встановила: позивач - ФОП Склянчук Вікторія Сергіївна звернулась до суду з позовом про стягнення з Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Олицької селищної ради (відповідача) 90460грн. 07коп. заборгованості по оплаті поставленого позивачем товару. Також просить стягнути з відповідача судові витрати по справі. Повідомив, що орієнтовні витрати позивача, пов`язані з розглядом справи становлять: 3028грн - витрат на оплату судового збору та 10000грн - витрат на професійну правничу допомогу.
В обгрунтування позовних вимог позивач посилається на невиконання відповідачем взятих на себе зобов`язань згідно договорів поставки №310 від 01.09.2023 р., №311 від 01.09.2023 р., №312 від 01.09.2023 р., №313 від 01.09.2023 р., №314 від 01.09.2023 р., №315 від 01.09.2023 р., №316 від 01.09.2023 р., №319 від 04.09.2023 р., №320 від 04.09.2023 р., №321 від 04.09.2023 р., в частині оплати поставленого позивачем товару.
Ухвалою суду від 13.06.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; постановлено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами. Встановлено позивачу строк в 5 днів з дня отримання відзиву, для подання відповіді на відзив в порядку ст.166 ГПК України. Встановлено відповідачу строк до 15 днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі, для подання відзиву на позов в порядку ст.ст. 165, 178 ГПК України. Роз`яснено відповідачу, що в разі ненадання у встановлений судом строк без поважних причин відзиву, суд вирішує справу за наявними у справі матеріалами. Встановлено відповідачу строк в 5 днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження справі, для подання заяви з запереченням проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження в порядку ч.4 ст.176 ГПК України.
Ухвала суду від 13.06.2024 надіслана сторонам на їх поштові адреси та вручена, що підтверджується рекомендованими повідомленнями про вручення поштового відправлення.
Відповідач у встановлений строк відзиву на позовну заяву та заперечення проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження не надав.
Клопотань та заяв від сторін не надійшло.
Згідно ч.9 ст.165 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Відповідно до ч.4 ст. 13 ГПК України, кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.
Враховуючи те, що розгляд справи здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін, а відповідач не подав відзиву на позовну заяву та інших письмових заяв чи клопотань, суд дійшов висновку про розгляд справи за наявними в ній матеріалами.
Дослідивши наявні у справі письмові докази, господарський суд встановив наступне.
01.09.2023 та 04.09.2023 між ФОП Склянчук Вікторією Сергіївною (Постачальник) та Відділом освіти, культури, молоді, спорту та туризму Олицької селищної ради (Замовник) укладено договори на поставку товарів.
01.09.2023 р. між позивачем та відповідачем укладеного договір поставки №310, предметом якого є поставка яєць курячих, СІ, за кодом Єдиного закупівельного словника 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція.
В межах укладеного договору поставки №310 від 01.09.2023 р. позивачем поставлено відповідачу товару (яйця курячі, СІ) на загальну суму 6579,00 грн, що підтверджується видатковими накладними №903 від 06.11.2023 р. на суму 645,00 грн, №1069 від 13.11.2023 р. на суму 774,00 грн, №1187 від 20.11.2023 р. на суму 1032,00 грн, №1337 від 27.11.2023 р. на суму 903,00 грн, №1491 від 04.12.2023 р. на суму 967,50 грн, №1705 від 11.12.2023 р. на суму 2193,00 грн, №1807 від 18.12.2023 р. на суму 64,50 грн.
01.09.2023 р. між позивачем та відповідачем укладено договір поставки №311, предметом якого є поставка олії рафінованої за кодом Єдиного закупівельного словника 15420000-8 Рафіновані олії та жири.
В межах укладеного договору поставки №311 від 01.09.2023 р. позивачем поставлено відповідачу олію рафіновану на загальну суму 4416,00 грн, що підтверджується видатковими накладними №899 від 06.11.2023 р. на суму 552,00 грн, №1065 від 13.11.2023 р. на суму 552,00 грн, №1185 від 20.11.2023 р. на суму 552,00 грн, №1334 від 27.11.2023 р. на суму 552,00 грн, №1488 від 04.12.2023 р. на суму 828,00 грн, №1702 від 11.12.2023 р. на суму 1380,00 грн.
01.09.2023р. між позивачем та відповідачем укладеного договір поставки №312, предметом якого є поставка сухарів панірувальних за кодом Єдиного закупівельного словника 15820000-2 - Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних та кондитерських виробів.
В межах укладеного договору поставки №312 від 01.09.2023 р. позивачем поставлено відповідачу сухарі панірувальні на загальну суму 1476,00 грн, що підтверджується видатковими накладними №897 від 06.11.2023 р. на суму 72,00 грн, №1064 від 13.11.2023 р. на суму 288,00 грн, №1183 від 20.11.2023 р. на суму 144,00 грн, №1333 від 27.11.2023 р. на суму 576,00 грн, №1486 від 04.12.2023 р. на суму 36,00 грн., №1699 від 11.12.2023 р. на суму 360,00 грн.
01.09.2023 р. між позивачем та відповідачем укладеного договір поставки №313, предметом якого є поставка оброблених фруктів та овочів за кодом Єдиного закупівельного словника 15330000-0-оброблені фрукти та овочі.
В межах укладеного договору поставки №313 від 01.09.2023 р. позивачем поставлено відповідачу оброблених фруктів та овочів на загальну суму 34 577,69 грн, що підтверджується видатковими накладними №895 від 06.11.2023 р. на суму 2422,39 грн, №1061 від 13.11.2023 р. на суму 3895,88 грн, №1180 від 20.11.2023 р. на суму 2165,93 грн, №1330 від 27.11.2023 р. на суму 7378,46 грн, №1482 від 04.12.2023 р. на суму 3037,32 грн, №1696 від 11.12.2023 р. на суму 6364,39 грн, №1697 від 11.12.2023 р. на суму 9313,32 грн.
01.09.2023 р. між позивачем та відповідачем укладеного договір поставки №314, предметом якого є поставка макаронів в асортименті за кодом Єдиного закупівельного словника 15850000- 1-макаронні вироби.
В межах укладеного договору №314 від 01.09.2023 р. позивачем поставлено відповідачу макаронних виробів на загальну суму 4590,00 грн, що підтверджується видатковими накладними №892 від 06.11.2023 р. на суму 180,00 грн, №1058 від 13.11.2023 р. на суму 990,00 грн, №1176 від 20.11.2023 р. на суму 180,00 грн, №1327 від 27.11.2023 р. на суму 450,00 грн, №1480 від 04.12.2023 р. на суму 180,00 грн, N21692 від 11.12.2023 р. на суму 1260,00 грн, №1693 від 11.12.2023 р. на суму 1350,00 грн.
01.09.2023 р. між позивачем та відповідачем укладеного договір поставки №315 від 01.09.2023 р., предметом якого є поставка чаю вагового чорного за кодом Єдиного закупівельного словника 158600000-4-кава, чай та супутня продукція.
В межах укладеного договору поставки №315 від 01.09.2023 р. позивачем поставлено відповідачу чай ваговий чорний на загальну суму 3507,50 грн, що підтверджується видатковими накладними №748 від 01.11.2023 р. на суму 300,00 грн, №907 від 06.11.2023 р. на суму 2517,50 грн, №890 від 06.11.2023 р. на суму 150,00 грн, №1056 від 13.11.2023 р. на суму 225,00 грн, №1478 від 04.12.2023 р. на суму 150,00 грн, №1691 від 11.12.2023 р. на суму 300,00 грн.
01.09.2023 р. між позивачем та відповідачем укладено договір поставки №316, предметом якого є поставка масла солодковершкового «Селянське» 72,5% за кодом Єдиного закупівельного словника 15530000-2-Вершкове масло.
В межах укладеного договору поставки №316 від 01.09.2023 р. позивачем поставлено відповідачу масло солодковершкове «Селянське» 72,5% на загальну суму 13 091,50 грн, що підтверджується видатковими накладними №1708 від 11.12.2023 р. на суму 2574,00 грн, №1494 від 04.12.2023 р. на суму 2288,00 грн, №1340 від 27.11.2023 р. на суму 2002,00 грн, №1190 від 20.11.2023 р. на суму 2517,50 грн, № 1072 від 13.11.2023 р. на суму 3710,00 грн.
04.09.2023 р. між позивачем та відповідачем укладеного договір поставки №319, предметом якого є поставка молочних продуктів (йогурт, кефір) за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-15550000-8 молочні продукти різні.
В межах укладеного договору поставки №319 від 04.09.2023 р. позивачем поставлено відповідачу молочні продукти на загальну суму 6798,00 грн, що підтверджується видатковими накладними №882 від 06.11.2023 р. на суму 1456,00 грн, №1048 від 13.11.2023 р. на суму 758,00 грн, N91168 від 20.11.2023 р. на суму 644,00 грн, №1318 від 27.11.2023 р. на суму 1180,00 грн, №1469 від 04.12.2023 р. на суму 736,00 грн, №1682 від 11.12.2023 р. на суму 1840,00 грн, №1794 від 18.12.2023 р. на суму 184,00 грн.
04.09.2023 р. між позивачем та відповідачем укладеного договір №320, предметом якого є поставка молока, сметани за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015- 15510000-6-молоко та вершки.
В межах укладеного договору поставки №320 від 04.09.2023 р. позивачем поставлено на адресу відповідача молоко та сметану на загальну суму 7024,20 грн, що підтверджується видатковими накладними №886 від 06.11.2023 р. на суму 787,20 грн, №1052 від 13.11.2023 р. на суму 496,20 грн, №1172 від 20.11.2023 р. на суму 1566,00 грн, №1322 від 27.11.2023 р. на суму 787,20 грн, №1473 від 04.12.2023 р. на суму 1386,00 грн, №1686 від 11.12.2023 р. на суму 1933,20 грн, № 1798 від 18.12.2023 р. на суму 68,40 грн.
04.09.2023 р. між позивачем та відповідачем укладено договір №321 від 04.09.2023 р., предметом якого є поставка сиру кисломолочного, сиру твердого за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015-15540000-5-сирні продукти.
В межах укладеного договору поставки №321 від 04.09.2023 р. позивачем поставлено на адресу відповідача сир кисломолочний та сир твердий на загальну суму 8265,18 грн, що підтверджується видатковими накладними №888 від 06.11.2023 р. на суму 764,00 грн, №1054 від 13.11.2023 р. на суму 825,75 грн, №1174 від 20.11.2023 р. на суму 1414,00 грн, №1324 від 27.11.2023 р. на суму 2054,05 грн, №1475 від 04.12.2023 р. на суму 732,38 грн, №1688 від 11.12.2023 р. на суму 2475,00 грн.
Умовами п.1.1 вказаних договорів визначено, що Постачальник зобов`язується поставити Замовнику товар, а Замовник - прийняти і оплатити такий товар. Кількість товару - згідно специфікації.
Згідно п.3.1 - 3.4 укладених договорів поставки Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок постачальника, зазначений у реквізитах постачальника в договорі на підставі накладних протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки за договорами здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі.
Договори набирають чинності з дати їх підписання сторонами та діють до 31.12.2023, але до повного виконання сторонами своїх зобов`язань (п.4.1).
На виконання своїх зобов`язань позивач поставив відповідачу обумовлений договорами поставки товар на загальну суму 90460,07грн, про що свідчать видаткові накладні, які підписані обома сторонами та завірені їх печатками.
В порушення умов укладених договорів поставки №310 від 01.09.2023 р., №311 від 01.09.2023 р., №312 від 01.09.2023 р., №313 від 01.09.2023 р., №314 від 01.09.2023 р., №315 від 01.09.2023 р., №316 від 01.09.2023 р., №319 від 04.09.2023 р., №320 від 04.09.2023 р., №321 від 04.09.2023 р. отриманий товар відповідачем оплачено не було.
Заборгованість відповідача перед позивачем також підтверджується підписаними сторонами актами звірки взаємних розрахунків за період: за вересень 2023 року, жовтень 2023 року, листопад 2023 року та грудень 2023 року. Згідно акту звірки взаємних розрахунків за грудень 2023 року станом на 31.12.2023 заборгованість на користь ФОП Склянчук В.С становить 90462,06грн
Статтею 11 ЦК України встановлено, що підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.
В силу ст. 173 Господарського кодексу України та ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов`язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.
Згідно ч.1, 7 ст.193 ГК України зобов`язання повинні виконуватись належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язань -відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Одностороння відмова від виконання зобов`язання не допускається.
Відповідно до ст.599 ЦК України зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Відповідно до вимог ст. 147 Господарського кодексу України господарські зобов`язання можуть виникати, зокрема, з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.
Частинами першою та другою статті 712 ЦК України передбачено, що за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін.
Відповідно до ст. 655 ЦК України за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов`язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов`язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму.
За наведеним законодавчим визначенням основними обов`язками сторін договору купівлі-продажу є: для продавця - передати майно (товар), для покупця - сплата його вартості.
Статтею 663 Цивільного кодексу України встановлено, що продавець зобов`язаний передати товар покупцеві у строк, встановлений договором купівлі-продажу, а якщо зміст договору не дає змоги визначити цей строк, - відповідно до положень статті 530 цього Кодексу.
Статтею 664 Цивільного кодексу України передбачено, що обов`язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним у момент: вручення товару покупцеві, якщо договором встановлений обов`язок продавця доставити товар; надання товару в розпорядження покупця, якщо товар має бути переданий покупцеві за місцезнаходженням товару. Товар вважається наданим у розпорядження покупця, якщо у строк, встановлений договором, він готовий до передання покупцеві у належному місці і покупець поінформований про це.
Згідно ч.1 ст. 692 ЦК України, покупець зобов`язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару.
За приписами ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
За загальним правилом, фактом підтвердження здійснення господарської операції є саме первинні документи бухгалтерського обліку, до яких належать усі документи в їх сукупності, складені щодо господарської операції, що відповідають вимогам закону, зокрема статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і Положенню про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, та відображають реальні господарські операції.
Підписання покупцем видаткової накладної, яка є первинним обліковим документом у розумінні Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" і яка відповідає вимогам, зокрема, статті 9 названого Закону і Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку та фіксує факт здійснення господарської операції і встановлення договірних відносин, є підставою виникнення обов`язку щодо здійснення розрахунків за отриманий товар.
Накладна - це супроводжуючий первинний документ, що використовується в бухгалтерському обліку та містить основні облікові дані про товар, що передається, відправляється, транспортується. Отже, накладна є належним документом, що підтверджує оформлення договірних відносин між сторонами.
Судом встановлено, що товар поставлено відповідачу згідно видаткових накладних та прийнято останнім без зауважень та заперечень, тому обов`язок оплатити його вартість виникає у відповідача в силу припису ч. 1 ст. 692 Цивільного кодексу України.
За таких обставин, факт отримання товару відповідачем та відсутність заперечень, є самостійними підставами для виникнення обов`язку у відповідача здійснити розрахунки за отриманий товар.
Згідно з вимогами частини першої статті 48 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов`язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.
Частиною першою статті 96 Цивільного кодексу України визначено, що юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов`язаннями.
Частина 2 статті 218 Господарського кодексу України та стаття 617 Цивільного кодексу України прямо передбачають, що відсутність у боржника необхідних коштів не вважається обставинами, які є підставою для звільнення боржника від виконання зобов`язання.
Частиною 2 ст. 617 ЦК України встановлено, що не вважається випадком, зокрема, недодержання своїх обов`язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов`язання, відсутність у боржника необхідних коштів.
Відповідно до положень статті 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини», суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року та практику Суду як джерело права. Європейським судом з прав людини в рішенні від 18.10.2005 у справі «Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України» та в рішенні від 30.11.2004 у справі «Бакалов проти України» зазначено, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання.
Тобто, з наведеного полягає, що відсутність надходжень бюджетних коштів не нівелює обов`язку з оплати отриманого товару за відповідним правочином. Аналогічну правову позицію висловлено Верховним Судом у постановах від 21.02.2018 у справі № 923/1292/16, від 23.03.2018 по справі №904/6252/17, від 28.01.2019 по справі №917/611/18.
Несплата відповідачем поставленого товару призводить до порушення принципів справедливості та добросовісності у господарських зобов`язаннях.
На день розгляду спору заборгованість відповідача згідно укладених договорів поставки №310 від 01.09.2023 р., №311 від 01.09.2023 р., №312 від 01.09.2023 р., №313 від 01.09.2023 р., №314 від 01.09.2023 р., №315 від 01.09.2023 р., №316 від 01.09.2023 р., №319 від 04.09.2023 р., №320 від 04.09.2023 р., №321 від 04.09.2023 р. становить 90462,06грн, підтверджена матеріалами справи, в тому числі підписаними між сторонами актами звірки взаємних розрахунків, є підставною та обґрунтованою, а позов підлягає до задоволення у повному обсязі.
Згідно із ч.ч. 2-4 ст. 13 ГПК України учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом. Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.
Відповідно до ч. 1 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
За приписами ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Статтею 76 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
За приписами ч. 1 ст. 86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Враховуючи положення ст. 129 ГПК України, витрати по сплаті судового збору слід покласти на відповідача.
Керуючись ст. 86, 129, 236-238, 240, 252 Господарського процесуального кодексу України, суд
в и р і ш и в:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Олицької селищної ради (45263, Волинська обл., Луцький район, смт.Олика, вул..Замкова, буд.17, код ЄДРПОУ 44557260) на користь фізичної особи-підприємця Склянчук Вікторії Сергіївни ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) 90460грн. 07коп, а також 3028грн витрат по сплаті судового збору.
Відповідно до ст. 241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Північно-західного апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного рішення.
Повне рішення складено 16.08.2024.
Суддя О. Г. Слободян
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2024 |
Оприлюднено | 19.08.2024 |
Номер документу | 121046374 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Слободян Оксана Геннадіївна
Господарське
Господарський суд Волинської області
Слободян Оксана Геннадіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні