Рішення
від 13.08.2024 по справі 400/5319/24
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 серпня 2024 р. № 400/5319/24 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі судді Біоносенко В. В. за участю секретаря судового засідання Дидіної А.О. розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "КИТ-Т", шосе Херсонське, 109,м. Миколаїв,54028, до Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6,м. Миколаїв,54001, провизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 15.05.2024 №00109640406,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Кит-Т» звернулось до адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Миколаївській області №00109640406 від 15.05.2024 в частині штрафної санкції у сумі 30786,18 гривень.

Свої позовні вимоги товариство обґрунтувало тим, що позивач не погоджується з висновком по встановленому порушенню за 2022рік викладеним у Акті № 7625, а прийняте податкове повідомлення-рішення №00109640406 від 15.05.2024р. в частині визначення суми штрафної санкцій у розмірі 30786,18грн. є протиправним та підлягає скасуванню, у зв`язку із тим, що контролюючий орган не врахував чинні на момент прийняття норми податкового законодавства України, а тому здійснив помилкове тлумачення норм матеріального права, які прямо впливають на розмір штрафу за встановлене порушення. Підрозділом 2 розділу XX Податкового кодексу України доповнено пунктами 89 та 90 згідно із Законом України №2876-IX від 12.01.2023 «Про внесення змін до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування», який набрав чинності 08.02.2023. Вказаними змінами на період дії воєнного стану в Україні та протягом шести місяців після його припинення або скасування установлено спеціальні строки для реєстрації платниками ПДВ податкових накладних в ЄРПН (збільшені у порівнянні із загальними строками, визначеними п. 201.10.ст. 201 ПК України). Цими змінами зменшено розміри штрафів, що можуть накладатися на платників ПДВ за порушення ними відповідних граничних строків реєстрації податкових накладних в ЄРПН. Актом № 7625 встановлено, що до податкових накладних/розрахунків коригування ТОВ «Кит-Т», які виписувались та реєструвались (червень, жовтень, листопад, грудень 2022року) до набрання чинності Закону України № 2876-IX в Єдиному реєстрі податкових накладних застосовується відповідальність платника, передбачена пунктом 1201.1 статті; 1201 глави 11 розділу II ПК України, проте контролюючим органом не враховано, що на час проведення камеральної перевірки та майбутнього прийняття податкового повідомлення-рішення діють вже інші положення Податкового кодексу України, якими регулювалися особливості справляння податку на додану вартість та застосування до платників штрафних санкцій за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН. Контролюючий орган під час прийняття штрафних санкцій не враховув: по-перше, відповідно до п. 11 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок, які здійснюються контролюючими органами, застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього підрозділу). По-друге, у ч.1 ст.58 Конституції України зазначено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи. По-третє, у положеннях ПК України серед основних засад податкового законодавства передбачено принцип презумпції правомірності рішень платника податків суть якого зводиться до того, що у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу. Враховуючи наведені вище норми права, ТОВ «Кит-Т» вважає, що під час проведення перевірки та при винесенні податкових повідомлень-рішень, в тому сил і за 2022 рік контролюючий орган повинен керуватися саме п..89 та п.90 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, які є пріоритетними у застосуванні у період воєнного стану порівняно із нормами ст.ст.201, 120-1 та п.52-1, п.69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України.

Відповідач позов не визнав, просив в його задоволенні відмовити. Свою позицію аргументував тим, що на день прийняття рішення щодо застосування штрафних (фінансових) санкцій за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних були чинними обидві норми щодо визначення розмірів штрафних санкцій, а саме: пункт 120-1.1 ст.120-1 Кодексу та пункт 90 підрозд. 2 розд. XX "Перехідні положення" Кодексу. Закон №2876 не містить прямої вказівки про надання його нормам зворотної дії в часі, а отже його дія не розповсюджується на період до набрання ним чинності. Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної. А тому розповсюджувати дію п. 89, 90 підрозд. 2 розд. XX Кодексу на правовідносини, які були припинені (тобто податкові накладні складені та зареєстровані з порушенням строку, який визначений п. 201.10 ст. 201 Кодексу, до внесення змін Законом № 2876) є неможливим. Відтак зменшений розмір штрафних санкцій може бути застосований лише щодо податковий накладних, складених та зареєстрованих несвоєчасно після набрання чинності Законом № 2876 або до накладних, строк реєстрації яких не скінчився станом на день набрання чинності цим Законом (08 лютого 2023 року).

В судовому засіданні 13.08.2024 представники позивача та відповідача підтримали власні позиції викладені у процесуальних заявах по суті справи.

Суд розглянув справу 13.08.2024 у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції за участю сторін. Повний текст рішення підписано 16.08.2024.

Дослідив матеріали справи, вислухав представників сторін, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Кит-Т» зареєстровано юридичною особою 09.07.2012. Основним видом діяльності товариства є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами.

ТОВ «Кит-Т» є платником податку на додану вартість та перебуває на обліку в Головному управління ДПС у Миколаївській області.

17.04.2024 Головне управління ДПС у Миколаївській області провело камеральну перевірку ТОВ «Кит-Т» щодо своєчасної реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН за червень, серпень, жовтень, листопад, грудень 2022 року, березень, липень, вересень 2023 року та склало Акт №7625/14-29-01-06-08/37991964.

Під час камеральної перевірки, контролюючим органом встановлено, що ТОВ «Кит-Т» в 17 випадках припускав порушення граничних строків реєстрації податкових накладних, а саме:

1) ПН/РК № 20 від 01.06.2022р., на суму ПДВ 16666,67 грн., зареєстрована 13.07.2022 (13 днів прострочки);

2) ПН/РК № 15 від 02.06.2022р., на суму ПДВ 208333,33 грн., зареєстрована 13.07.2022р. (13 днів прострочки);

3) ПН/РК № 16 від 14.06.2022р., на суму ПДВ 131666,67 грн., зареєстрована 14.07.2022 р. (14 днів прострочки);

4) ПН/РК № 4 від 15.06.2022р., на суму ПДВ 59333,33 грн., зареєстрована 14.07.2022 р. (14 днів прострочки);

5) ПН/РК № 17 від 15.06.2022р., на суму ПДВ 658333,33грн., зареєстровано 14.07.2022 р. (14 днів прострочки);

6) ПН/РК № 21 від 31.08.2022р., на суму ПДВ 6,4грн., зареєстровано 20.09.2022 р. (5 днів прострочки);

7) ПН/РК № 31 від 23.10.2022р., на суму ПДВ -2166,67 грн., зареєстровано 30.01.2023р. (76 днів прострочки);

8) ПН/РК № 32 від 31.10.2022р., на суму ПДВ 6545,27 грн., зареєстровано 02.02.2023р. (74 днів прострочки);.

9) ПН/РК № 26 від 01.11.2022р., на суму ПДВ 6132,38 грн., зареєстровано 26.12.2023р. (26 днів прострочки);.

10) ПН/РК № 5 від 13.12.2022р., на суму ПДВ 5833,33 грн., зареєстровано 02.01.2023р. (2 дні прострочки);.

11) ПН/РК № 19 від 26.12.2022р., на суму ПДВ 3666,67 грн., зареєстровано 16.01.2023р. (1 день прострочки);.

12) ПН/РК № 26 від 30.12.2022р., на суму ПДВ 6545,27 грн., зареєстровано 20.01.2023р. (11 днів прострочки);.

13) ПН/РК № 315 від 03.03.2023р., на суму ПДВ 212833,33 грн., зареєстровано 05.04.2023р. (19 днів прострочки);.

14) ПН/РК № 335 від 05.07.2023р., на суму ПДВ 11639,87 грн., зареєстровано 14.08.2023р. (9 днів прострочки);. .

15) ПН/РК № 334 від 06.07.2023р., на суму ПДВ 1680,00 грн., зареєстровано 14.08.2023р. (9 днів прострочки);

16) ПН/РК № 338 від 31.07.2023р., на суму ПДВ 2014,47 грн., зареєстровано 23.10.2023р. (64 днів прострочки);

17) ПН/РК № 48 від 10.09.2023р., на суму ПДВ 1450,00 грн., зареєстровано 13.01.2023р. (8 днів прострочки).

15.09.2024 уповноваженою особою Головного управління ДПС у Миколаївській області прийнято податкове повідомлення-рішення №00109640406 про визначення ТОВ «Кит-Т» штрафної санкції за порушення строків реєстрації податкових накладних в розмірі 41924,70 гривень.

Згідно із п. 120-1.1 Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штраф, в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Відповідно до положень п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Щодо особливостей реєстрації податкових накладних та застосування штрафних санкцій за їх несвоєчасну реєстрацію, то у ПК України зокрема внесене норму п.69.1 розділу ХХ, яка передбачає, що платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року; реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20 липня 2022 року.

У цьому випадку, всі спірні податкові накладні були зареєстровано з порушеннями строків, як у 2022 році так і у 2023 році. Станом на 2023 рік, Миколаївська міська громада не перебувала у зоні активних бойових дій, а тому жодних підстав для звільнення позивача від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних за січень, лютий, березень, червень 2023 року у зв`язку з обставинами воєнного стану у позивача не було.

Аргументи позивача про те, що п.52-1 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення, було встановлено мораторій на застосування штрафів за несвоєчасність реєстрації податкових накладних протягом спірного періоду, суд також відкидає. Оскільки по-перше, зазначена норма містить виключення для порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість. Складання та реєстрація податкових накладних це частина процесу декларування податку на додану вартість. По-друге, 27.05.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» № 2260-IX, який прямо встановив нові пільгові строки для платників податків для реєстрації податкових накладних, які не були своєчасно зареєстровані у зв`язку зі збройної агресію Російської Федерації.

Таким чином, Законом № 2260-IX законодавець досить чітко висловився щодо обов`язку платників податків реєструвати податкові накладні та можливість застосувати до них штрафів у разі несвоєчасної реєстрації.

Оскільки позивачем не було зареєстровано податкову протягом граничного строку, та Законом № 2260-IX відновлено право контролюючого органу на застосування штрафів за несвоєчасність реєстрації податкових накладних, у відповідача були всі підстави для застосування до позивача такого штрафу.

Щодо розміру штрафів, то суд враховує правові висновки Верховного Суду, неодноразово висловлені у постановах 30 січня 2024 року по справі №280/4484/23, від 06.02.2024р. по справі №160/10740/23, від 12.02.2024р. по справі №160/13661/23, від 13.03.2024р. по справі №120/6331/23, від 11.04.2024р. по справі №380/14133/23, з 27 травня 2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались п. 52-1 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПК України. Законом № 2260-IX було внесено зміни й до п.п. 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПК України. Відповідно до нової редакції цієї норми для платників податків та контролюючих органів зупинявся перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім дотримання строків реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 цього Кодексу, сплати податків та зборів платниками податків. З 27 травня 2022 року п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПК України доповнений п.п. 69.1-1. Згідно з новими положеннями цього п.п. платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені п.п. 69.1 цього п., реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у п.п. 69.1 цього п., та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних. Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX (набрав чинності 03 січня 2023 року) п.п. 69.1 викладено в новій редакції, зокрема відповідно до абзаців третього - п`ятого цього п. платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року; реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, складених за операціями, визначеними п. 198.5 ст. 198 та п. 199.1 ст. 199 цього Кодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20 липня 2022 року. З огляду на наведене вище правове регулювання спірних правовідносин колегія суддів Верховного Суду зазначає, що платник податків звільняється від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в період дії мораторію, запровадженого п. 52-1 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПК України, а саме з 01 березня 2020 року по 26 травня 2022 року. В той же час, як зазначено вище, п. 69.1 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПК України (з урахуванням змін, внесених Законом України від 13 грудня 2022 року № 2836-IX) установлено, що платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року. Отже, якщо податкові накладні/розрахунки коригування складені платником в період з 01 лютого по 31 травня 2022 року, а зареєстровані в ЄРПН з порушенням строку після 15 липня 2022 року, у контролюючого органу є підстави для застосування штрафних (фінансових) санкцій відповідно до п. 120-1.1 ст. 120-1 ПК України. В період дії воєнного стану правовідносини щодо реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в ЄРПН регулюються нормами ПК України з урахуванням особливостей, визначених у п.і 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» цього кодексу. Щодо застосування розміру штрафних санкцій, передбачених п. 90 підрозд. 2 розд. XX ПК України, Верховний Суд зазначає наступне. Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розд. XX «Прикінцеві положення» ПК України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (набрав чинності 08 лютого 2023 року) підрозд. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПК України доповнений п. 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення. Відповідно до п. 89 підрозд. 2 розд. XX ПК України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/ розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Відповідно до п. 90 підрозд. 2 розд. XX ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для п. 89 цього розд. для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в такихподаткових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строкуреєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разіпорушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Відповідно до ст.13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», ч.2 ст.242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Строк порушення реєстрації, а також розмір штрафу відповідачем обраховано правильно.

Враховуючи викладене, суд не знаходить підстав для задоволення позову.

В задоволенні позову відмовити повністю.

Судові витрати покласти на позивача.

На підставі викладеного, керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. В задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю "КИТ-Т" (шосе Херсонське, 109,м. Миколаїв,54028 37991964) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6,м. Миколаїв,54001 44104027) відмовити повністю.

2. Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя В. В. Біоносенко

Рішення складено в повному обсязі 16.08.2024

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.08.2024
Оприлюднено19.08.2024
Номер документу121056166
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —400/5319/24

Ухвала від 24.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 24.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Рішення від 13.08.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

Рішення від 13.08.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

Ухвала від 07.06.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Біоносенко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні