Ухвала
від 13.08.2024 по справі 295/11817/24
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/11817/24

1-кс/295/5054/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13.08.2024 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , прокурора Житомирської окружної прокуратури ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , підозрюваного ОСОБА_5 розглянувши клопотання слідчого слідчий відділу поліції № 1 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_6 , в рамках кримінального провадження за № 42022062020000212 від 22.12.2022 р., за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. ч. 4, 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України про продовження строку досудового розслідування за підозрою ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , -

В С Т А Н О В И В:

До Богунського районного суду м. Житомира звернувся слідчий слідчого відділу поліції № 1 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_6 з клопотанням про продовження строку досудового розслідуванняв рамках кримінального провадження за № 42022062020000212 від 22.12.2022 р., за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. ч. 4, 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України за підозрою ОСОБА_7 .В обгрунтування клопотання вказав, що рішенням № 521 двадцять другої сесії 8 скликання Оліївської сільської ради від 03.06.2022 оголошено недовіру Оліївському сільському голові ОСОБА_8 . З огляду на викладене, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з моменту оголошення недовіри, обов`язки Оліївського сільського голови виконував секретар Оліївської сільської ради - депутат ОСОБА_5 .

Згідно з ч. 1 ст. 12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищний голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідного села.

Частиною 2 ст. 12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що селищний голова обирається відповідною територіальною громадою на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом, і здійснює свої повноваження на постійній основі. Строк повноважень селищного голови, обраного на чергових місцевих виборах, визначається Конституцією України.

Відповідно до ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» селищний голова, зокрема, забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органами виконавчої влади на відповідній території додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади, організовує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету, підписує рішення ради та її виконавчого комітету, здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету, призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначених радою, представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства, укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради, видає розпорядження у межах своїх повноважень та виконує інші, передбачені Законом функції.

Частиною 5 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що селищний голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

Згідно з ч. 3 ст. 18 КК України службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Таким чином, ОСОБА_5 , перебуваючи на посаді секретаря Оліївської сільської ради, виконуючи обов`язки Оліївського сільського голови, наділений організаційно-розпорядчими функціями, а тому відповідно до ст. 12 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та положень ст. 18 КК України є службовою особою.

Крім того, згідно з Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» із 05:30 год. 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан, який в подальшому неодноразово продовжено, та який тривав на момент вчинення кримінального правопорушення та діє по теперішній час на підставі Указу Президента України від № 3564-IX від 06.02.2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».

Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, встановлені наступні методи визначення очікуваної вартості, а саме: розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, розрахунок очікуваної вартості робіт.

Відповідно до вказаної методики метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.

Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг:

1) здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну;

2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.

При цьому, відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб`єктів господарювання.

Відповідно до п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:

1) інформація, що повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів та/або в тендерній документації, належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об`єктів енергетичної чи газової інфраструктури, та/або об`єктів електроенергетики, та/або об`єктів розробки чи видобування вуглеводнів, за наявності відповідного обґрунтування;

4) існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв`язку з виникненням об`єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.

Так, у листопаді 2022 р. у секретаря Оліївської сільської ради, який виконував обов`язки сільського голови, ОСОБА_5 виник злочинний умисел на розтрату бюджетних коштів Оліївської сільської ради на користь третіх осіб, зловживаючи своїм службовим становищем, в умовах дії воєнного стану.

Реалізуючи вказаний злочинний умисел, ОСОБА_5 умисно, протиправно, з корисливих мотивів, зловживаючи своїм службовим становищем, в умовах воєнного стану, за результатами переговорів, 24.11.2022 р. у денний час доби в місті Житомирі, без проведення публічних закупівель, уклав з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_9 договір №132202208 про купівлю дизельної електрогенераторної установки JCB G220QS серійний номер НОМЕР_1 , 2022 року виготовлення, в кількості 1 шт., вартістю 1 709 583,33 грн.

При цьому, ОСОБА_5 було достовірно відомо, що запропонована ФОП ОСОБА_9 ціна дизельної електрогенераторної установки JCB G220QS на 479 716, 66 грн вища за ринкову вартість аналогічного товару.

В подальшому, ОСОБА_5 25.11.2022, в силу займаної посади та обумовлених нею повноважень, підписав акт приймання-передачі вищенаведеної дизельної електрогенераторної установки JCB G220QS та в цей же день на видатковій накладній №132202208 від 25.11.2022 вчинив резолюцію про необхідність здійснення оплати за поставлений товар.

На підставі вказаних документів, 29.11.2022 відповідно до платіжного доручення №8 з казначейського рахунку Оліївської сільської ради на банківський рахунок ФОП ОСОБА_9 перераховано грошові кошти в сумі 1 709 583,33 грн.

Таким чином, секретар Оліївської сільської ради ОСОБА_5 , виконуючи обов`язки Оліївського сільського голови та будучи службовою особою, протягом листопада-грудня 2022 року, в умовах дії воєнного стану, шляхом зловживання своїм службовим становищем, внаслідок здійснення в інтересах фізичної особи-підприємця ОСОБА_9 оплати за поставку дизельної електрогенераторної установки JCB G220QS по безпідставно завищеній вартості, умисно вчинив розтрату бюджетних коштів Оліївської сільської ради на суму 479 716,66 грн, що в двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян на момент вчинення кримінального правопорушення та становить великий розмір, внаслідок чого Оліївській об`єднаній територіальній громаді завдано майнової шкоди у вказаному розмірі.

Крім того, у грудні 2022 р., у секретаря Оліївської сільської ради ОСОБА_5 , який виконував обов`язки сільського голови, повторно, за попередньою змовою із невстановленими службовими особами ТОВ «Профіт Мікс», виник злочинний умисел, спрямований на протиправну розтрату та заволодіння бюджетними коштами Оліївської сільської ради шляхом зловживання службовим становищем.

З цією метою, 13.12.2022 р. ОСОБА_5 , перебуваючи в с. Оліївка Житомирського району, від імені Оліївської сільської ради, як замовника, без проведення відкритих торгів, уклав договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Профіт Мікс» на закупівлю генераторів Gucbir GJD 10000S-3 у кількості 10 одиниць за ціною 2 888 100 грн. без ПДВ, достовірно знаючи, що ціна вказаного товару завищена на суму 1 458 149, 50 грн.

Продовжуючи реалізацію спільного злочинного умислу, спрямованого на розтрату та заволодіння бюджетними коштами Оліївської сільської ради, невстановлені службові особи ТОВ «Профіт Мікс», у грудні 2022 р., діючи в межах попередньої спільної злочинної змови з секретарем Оліївської сільської ради ОСОБА_5 , підписали та надали до Оліївської сільської ради офіційний документ - накладну № 1 від 13.12.2022 р.

При цьому, до вказаної накладної №1 від 13.12.2022 р. внесли недостовірні відомості про фактичну поставку та передачу Оліївській сільській раді генераторів Gucbir GJD 10000S-3 у кількості 10 одиниць за ціною 2 888 100 грн. без ПДВ, хоча фактично така поставка у грудні 2022 р. не здійснена.

Отримавши накладну № 1 від 13.12.2022 р., достовірно знаючи, що вказані у ній генератори Gucbir GJD 10000S-3 у кількості 10 одиниць за ціною 2 888 100 грн. без ПДВ Оліївській сільській раді не поставлено, а їх вартість завищена на 1 458 149,50 грн., ОСОБА_5 , перебуваючи в с. Оліївка Житомирського району, діючи в межах спільного умислу зі службовими особами ТОВ «Профіт Мікс», вчинив на накладній №1 від 13.12.2022 р. резолюцію працівникам відділу бухгалтерського обліку про здійснення оплати.

Таким чином, на підставі накладної № 1 від 13.12.2022 р. з місцевого бюджету Оліївської сільської ради 28.12.2022 р. безпідставно перераховано на рахунок ТОВ «Профіт Мікс» кошти на загальну суму 2 888 100 грн. за генератори Gucbir GJD 10000S-3 у кількості 10 одиниць, що перевищує ринкову вартість відповідних генераторів на 1 458 149, 50 грн.

В судовому засіданні прокурор наполягав на продовженні строку досудового розслідування обгрунтовуючи свою позицію наведеними у клопотанні доводами. (а. с. 1-10).

Підозрюваний ОСОБА_7 , захисник ОСОБА_4 заперечували проти задоволення клопотання. Захисник надав суду свої заперечення. (а. с. 145-155).

Суд, вислухавши учасників процесу, дослідивши матеріали клопотання, встановив.

ОСОБА_7 підозрюється у розтраті бюджетних коштів шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем під час дії воєнного стану, у великому розмірі, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, а також у розтраті бюджетних коштів шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем під час дії воєнного стану, вчиненій повторно, за попередньою змовою групою осіб та в особливо великому розмірі, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Підозра у даному кримінальному провадженні обґрунтовується, в тому числі, наступними доказами, зібраними під час досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні доказами у їх сукупності, зокрема:

- договором поставки № 132202208 від 24.11.2022 р., специфікацією до договору поставки № 132202208 від 24.11.2022 р., додатковою угодою до договору поставки від 25.11.2022 р, видатковою накладною №132207823 від 25.11.2022, актом приймання-передачі від 25.11.2022, платіжним дорученням №8 від 25.11.2022;

- висновком за результатами проведення судово-економічної експертизи від 19.10.2023 р. № 2066/23-25,

- висновком експерта № 110 від 13.06.2023 р. за результатами проведення почеркознавчої експертизи,

- договором № 146-23/СІ надання послуг з запуску дизельного генератора від 12.04.2023;

- договором поставки № 270 від 13.12.2022 р., видатковою накладною №1 від 13.12.2022, платіжним дорученням № 8 від 25.11.2022 р., меморіальним ордером, платіжним дорученням № 1 від 14.12.2022 р.;

- висновком судово-товарознавчої експертизи № 42/24-25 від 16.02.2024;

- висновком судово-економічної експертизи № 219/24-25 від 27.02.2024 р., іншими доказами у своїй сукупності.

Вищевказані докази в сукупності між собою дають підстави обґрунтовано підозрювати ОСОБА_5 у вчиненні вказаних вище кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191 КК України.

11.07.2024 р. керівником Житомирської окружної прокуратури строк досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні продовжено до трьох місяців, тобто до 16.08.2024 р.

У той же час, завершення досудового розслідування до вказаного строку не вбачається можливим внаслідок особливої складності кримінального провадження.

При цьому, для встановлення та дослідження обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні відповідно до ст. 91 КПК України, необхідним є проведення слідчих (розшукових) та інших процесуальних дій, для проведення (завершення) яких необхідний додатковий час.

Так, 16.05.2024 р. на підставі ухвали слідчого судді Богунського районного суду м. Житомира від 13.05.2024 р. (справа № 295/7132/24) проведено обшук за місцем проживання ОСОБА_10 за адресою: АДРЕСА_1 , в ході якого, серед іншого, виявлено та вилучено мобільний телефон Самсунг S9, IMEI: НОМЕР_2 , з сім-картою НОМЕР_3 (вилучений в спецпакеті PSP2149832).

Оскільки після проведення обшуку у сторони обвинувачення виникла обґрунтована необхідність у встановленні наявності на вилученому мобільному телефоні Самсунг S9, IMEI: НОМЕР_2 , з сім-картою НОМЕР_3 (вилучений в спецпакеті PSP2149832) файлів, що стосуються укладення договору з Оліївською сільською радою та поставкою генераторів «Gucbir GJD 10000S-3», та інших відомостей, що стосуються кримінального провадження, у кримінальному провадженні 05.06.2024 р. винесено постанову про призначення комп`ютерно-технічної експертизи, виконання якої доручено експертам Житомирського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України.

Того ж дня вказана постанова з додатками скерована до виконання, проте станом на даний час висновок експерта за результатом проведення експертизи не отримано, а отже не встановлено відомості, які мала намір сторона обвинувачення встановити внаслідок призначення такої експертизи.

У той же час, обґрунтованим є твердження, що сторона обвинувачення не мала реальної змоги здійснити вказані заходи (призначити відповідну експертизу) раніше, тому як предмет дослідження вилучено лише 16.05.2024 р.

Станом на момент подання вказаного клопотання висновок експерта не отримано. При цьому, очевидним є те, що за результатом проведення вказаної експертизи органом досудового розслідування може бути отримано відомості, які може бути використано як доказ фактів чи обставин, що встановлюються у даному кримінальному провадженні. За таких обставин, об`єктивно необхідним є завершення проведення вказаної експертизи, яку призначено ще 05.06.2024 р.

Крім необхідності завершення вказаної експертизи, з метою досягнення завдань кримінального провадження та отримання додаткових доказів, з використанням яких можливо встановити обставини, що підлягають встановленню відповідно до ст. 91 КПК України, у даному кримінальному провадженні необхідно провести такі заходи:

1.Провести тимчасовий доступ до речей і документів, що містяться в реєстраційній справі товариства з обмеженою відповідальністю «20 АММА 02», код ЄДРПОУ 43665622, з можливістю їх вилучення. 01.08.2024 р. отримано ухвалу слідчого судді про тимчасовий доступ до вказаних документів. При цьому, слідчим підготовлено клопотання про тимчасовий доступ до вказаних документів після отримання 26.07.2024 року інформації про місце перебування реєстраційних справ вказаного товариства. При цьому, необхідність у вилученні вказаних реєстраційних справ виникла після проведення 18.07.2024 р. допиту свідка ОСОБА_11 , який показав, що будь-які кошти від вказаного товариства не отримував, банківську картку передав іншій невідомій особі за грошову винагороду. Наведене свідчить про неможливість проведення вказаного тимчасового доступу раніше.

2.Провести тимчасовий доступ до речей і документів, що містяться в реєстраційній справі товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕНДМАРКС», код ЄДРПОУ 42557231, з можливістю їх вилучення. 01.08.2024 р. отримано ухвалу слідчого судді про тимчасовий доступ до вказаних документів. При цьому, слідчим підготовлено клопотання про тимчасовий доступ до вказаних документів після отримання 26.07.2024 року інформації про місце перебування реєстраційних справ вказаного товариства. При цьому, необхідність у вилученні вказаних реєстраційних справ виникла після проведення 18.07.2024 р. допиту свідка ОСОБА_11 , який показав, що будь-які кошти від вказаного товариства не отримував, банківську картку передав іншій невідомій особі за грошову винагороду. Наведене свідчить про неможливість проведення вказаного тимчасового доступу раніше.

3.Допитати в якості свідків працівників фінансового управління Оліївської сільської ради з приводу обставин виділення бюджетних коштів для здійснення закупівель, обставини щодо яких розслідуються у вказаному кримінальному провадженні. Документи щодо розподілу бюджетних коштів вилучені під час проведення обшуку 24.07.2024 р., а арешт на них накладено 02.08.2024 р., у зв`язку із чим сторона обвинувачення не могла допитати вказаних свідків з використанням документів щодо формування та використання бюджетних коштів сільською радою при закупівлі вказаних генераторів.

4.Провести тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні ПрАТ «Київстар», щодо стільникових з`єднань ОСОБА_12 та ОСОБА_10 , ухвала перебуває на виконанні, строк дії ухвали визначено до 16.08.2024 р. При цьому, необхідність у вказаному тимчасовому доступі виникла лише після проведення допиту 16.05.2024 р. в якості свідка ОСОБА_12 ;

5.З урахуванням відомостей, отриманих під час тимчасового доступу до документів ПрАТ «Київстар», додатково допитати ОСОБА_12 та ОСОБА_10 .

При цьому, за результатом проведення вказаних слідчих (розшукових) дій у вказаному кримінальному провадженні необхідно вирішити питання про наявність підстав для повідомлення про підозру іншим особам, оскільки, як вбачається зі змісту повідомлення про підозру ОСОБА_5 , йому інкриміновано вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, групою осіб за попередньою змовою.

Наведене вказує, що за результатом вказаних слідчих та інших процесуальних дій можливо отримання доказів, які можуть бути використані під час судового розгляду, а тому необхідним є додатковий строк досудового розслідування.

При цьому, найкоротшим строком, що є достатнім виходячи з існуючих на даний час потреб сторони обвинувачення у кримінальному провадження, є строк досудового розслідування до 16.09.2024 р.

Суд вважає, що строк досудового розслідування кримінального провадження необхідно продовжити до чотирьох місяців через неможливість закінчення досудового розслідування та прийняття рішення в порядку ст. 283 КПК України у тримісячний строк внаслідок особливої складності провадження, необхідності проведення вище перелічених слідчих та процесуальних дій, і для цього потрібен додатковий час, необхідний для отримання доказів, які можуть бути використані під час досудового розслідування та судового розгляду, так як ці дії не могли бути здійснені та завершені раніше з об`єктивних причин.

Відповідно до вимог ч. 3 ст. 294 КПК України, якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 4 частини третьої статті 219 КПК України, такий строк може бути продовжений у межах строків, встановлених пунктами 2 і 3 частини четвертої статті 219 КПК України до шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником обласної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора.

Строк досудового розслідування злочину може бути продовжений до шести місяців внаслідок особливої складності провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 295-1 КПК України, у випадках, передбачених статтею 294 цього Кодексу, продовження строку досудового розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за відповідним клопотанням прокурора або слідчого.

З огляду на попередню тривалість досудового розслідування, обсяг слідчих та процесуальних дії, які заплановано здійснити в рамках кримінального провадження, слідчий суддя вважає за доцільне продовжити строк досудового розслідування на чотири місяці, а саме до 16 вересня 2024 р.

Зважаючи на встановлені в судовому засіданні обставини, наведені підстави для продовження строку досудового розслідування, керуючись ст. ст. 219, 294, 295-1 КПК України, -

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання слідчого слідчий відділу поліції № 1 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_6 , в рамках кримінального провадження за № 42022062020000212 від 22.12.2022 р., за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. ч. 4, 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України про продовження строку досудового розслідування за підозрою ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022062020000212 від 22.12.2022 р., по обвинуваченню ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюваного у скоєні кримінальних правопорушень, передбачених ч. ч. 4, 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України на чотири місяці, тобто до 16 вересня 2024 р.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали виготовлено 16.08.2024.

Слідчий суддя Богунського

районного суду м. Житомира ОСОБА_1

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення13.08.2024
Оприлюднено20.08.2024
Номер документу121066013
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування

Судовий реєстр по справі —295/11817/24

Ухвала від 13.08.2024

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Перекупка І. Г.

Ухвала від 13.08.2024

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Перекупка І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні