Ухвала
від 13.08.2024 по справі 953/6790/24
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 953/6790/24

н/п 1-кс/953/5534/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"13" серпня 2024 р. м. Харків

Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

за участю секретаря - ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні Київського районного суду м. Харкова клопотання начальника відділення СВ Харківського РУП № 1 ГУНП в Харківській області майора поліції ОСОБА_3 , по кримінальному провадженню №42022222010000084 від 03.08.2022 за ч. 5 ст. 191 КК України, про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -

встановив:

Сторона обвинувачення в клопотанні просить надати тимчасовий доступ та можливість вилучення належним чином завірених копій документів, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , у тому числі: статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (затверджено позачерговими загальними зборами учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Протокол № 03/04 від 03.04.2018; протоколу № 30/08 загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 30.08.2021; протоколу № 28\05 загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 28.05.2021; виписки по особовому рахунку ОСОБА_4 № НОМЕР_2 , Пакет послуг « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 01.02.2023 по 11.02.2023; повідомлення про скликання загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 23.04.2021 № 23/04\2021; повідомлення від 14.05.2021 року про зміни до порядку денного загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що мають відбутися 28.05.2021; фінансову звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2021 рік; копія податкової декларації з податку на прибуток підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2021 рік; договору поставки № 01\21 від 01.06.2021, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 »; акту приймання- передчі медичного обладнання від 27.09.2021 між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_6 »; видаткові накладні, податкової накладної № 2 від 27.09.2021 на систему офтальмологічну ексімерну лазерну ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 та довідку щодо взаєморозрахунків, виписки банку, що підтверджують оплату за медичне обладнання; договору закупівлі у 2008 році у Німечичині медичного обладнання системи офтальмологічної ексімерної лазерної ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 (документи, щодо митного оформлення на території України вказаного обладнання та документи, щодо оприбуткування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вказаного обладнання); договору поставки (продажу) ультразвукового приладу для видалення катаракти та операцій на сітчатці Alcon Constellation Vison System (США), мікроскопу виробництва Германія Moller Wedal (США), акту приймання- передчі медичного обладнання, податкові, видаткові накладні, довідки взаєморозрахунків, виписки банку, щодо отримання прибутку від реалізації; договору закупівлі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ультразвукового приладу для видалення катаракти та операцій на сітчатці Alcon Constellation Vison System (США), мікроскопу виробництва Германія Moller Wedal (США), (документи, щодо митного оформлення на території України вказаного обладнання та документи, щодо оприбуткування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вказаного обладнання); протоколи загальних зборів учаників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », щодо реалізації ультразвукового приладу для видалення катаракти та операцій на сітчатці Alcon Constellation Vison System (США), мікроскопу виробництва Германія Moller Wedal (США); протоколів загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 за період з 2016 року по теперішній час, у тому числі, щодо зміни керівників центру, розподілу прибутку між учасниками Товариства, та довідку, щодо отриманих засновником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , дивідендів від господарської діяльності центру за період з 2016 року по теперішній час; уставні реєстраційні документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 з 2016 року по теперішній час, з усіма змінами та доповненнями, накази про призначення на посаду та звільнення з займаної посади керівників (директорів) центру та їх посадові обов`язки за період з 2016 року по теперішній час; договорів оренди нежитлових приміщень, які укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та Комунальним закладом охорони здоров`я « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ЄДРПОУ НОМЕР_3 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , за період з 2005 року по теперішній час, з усіма додатками, додатковими угодами, розрахунками, технічною документацією на орендовані нежитлові приміщення, реєстри бухгалтерського обліку, у яких відображені орендні операції та операції по внесенню комунальних послуг за використання приміщень, довідку щодо взаєморозрахунків за вказаними договорами, у тому числі платіжні доручення, виписки банку за період з 2005 року по теперішній час.

На обґрунтування клопотання сторона обвинувачення зазначає, зокрема, що СВ ХРУП № 1 ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування в рамках кримінального провадження № 42022222010000084 від 03.08.2022, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України, за заявою голови ГО « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ОСОБА_7 , ОСОБА_4 , 1972 р.н., щодо неправомірних, як на їх думку дій службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та КНП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ХМР.

До матеріалів кримінального провадження долучено заяви та повідомлення ОСОБА_4 , щодо як на його думку вчинення корупційних злочинів ОСОБА_8 , який одночасно являвся керівником КНП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ХМР та здійснював безпосередній контроль за діяльністю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що здійснювала фактично свою діяльність у приміщенні очолюваного ним комунального закладу охорони здоров`я. За клопотанням адвоката ОСОБА_9 , яка діє в інтересах ОСОБА_4 , до матеріалів кримінального провадження долучено протокол опитування ОСОБА_4 , який повідомив, як на його думку факти порушення діючого законодавствував України з боку керівника КНП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ХМР та пояснив, що він являється засновником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було створено у 2005 році за пропозицією на той момент керівника КНП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ХМР ОСОБА_8 , з моменту створення вказаного Товариства у 2005 році до 2016 року ОСОБА_10 являвся директором Товариства, та надав покази, що ОСОБА_8 увесь час існування Товариства та здійснення господарської діяльності у приміщенні комунального закладу охорони здоров`я здійснював злочинний вплив на його діяльність. У своїх поясненнях, ОСОБА_4 вказує на спричинення йому завданої матеріальної шкоди, внаслідок злочинних, як на його думку, дій, на той момент директора КНП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ХМР. Так, з показів ОСОБА_4 слідує, що ОСОБА_8 здійснював керівництво діями службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Зокрема, у 2008 році, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило придбання медичного обладнання «Система офтальмологічна ексимерна лазерна ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 », приблизна вартість вказана заявником як 300 тис. Євро, вказане медичне обладнання використовувалось під час надання медичних послуг ТОВ до 2021 року. У 2021 році, без належного повідомлення його, як учасника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та в подальшому, без його участі як учасника Товариства, медичне обладнання «Система офтальмологічна ексимерна лазерна ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 » реалізовано ПП « ОСОБА_6 » за 300 тисяч гривень, що є значно заниженою вартістю обладнання. ПП « ОСОБА_6 » на думку заявника, є підконтрольним суб`єктом господарювання ОСОБА_8 . Внаслідок реалізації медичного обладнання за ціною значно меншою ринкової вартості, ОСОБА_4 спричинено матеріально шкоди, як засновнику Товариства, у частині недоотриманого прибутку дивідендів, від реалізації майна Товариства, учасником якого він являється. За аналогічною схемою реалізовано ультразвуковий прилад для видалення катаракти та операцій на сітчатці Alcon Constellation Vison System (США), мікроскопу виробництва Германія Moller Wedal (США). Окрім того, ОСОБА_4 повідомив факти порушення законодавства, під час укладання додаткових угод до договорів оренди нежитлових приміщень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , що знаходяться на балансі КНП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ХМР.

За клопотанням адвоката ОСОБА_9 , яка діє в інтересах ОСОБА_4 , до матеріалів кримінального провадження долучено висновок експерта № 01/02-24 від 26.02.2024, відповідно висновків якого встановлено, що розрахунок розміру матеріальних збитків у вигляді недоотриманого доходу при виплаті дивідендів за 2021 рік, спричинених учаснику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 внаслідок неправомірних дій директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_11 при продажі у червні 2021 року майна ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Медичне обладнання «Система офтальмологічна ексимерна лазерна ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 », у складі: базова комплектація ІНФОРМАЦІЯ_5 » ноутбук, стіл паціэнта, ЕАЕ-монітор, система евакуації продуктів абляції, зовнішній з`єднувач для підключення азоту, волоконно щільний проектор з джерелом світла») за ціною нижче ринкової, розрахований станом на 09.02.2023 року» від 07.02.2024 року з урахуванням висновків експерта за результатами проведення товарознавчого дослідження від 24.12.2021, в частині розрахунку розміру недоотриманого доходу віл виплати дивідендів учасником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 за 2021 рік наданими для експертного дослідження документами підтверджується в сумі 506587,09 грн.

Під час проведення експертного дослідження використані документи: розрахунок розміру матеріальних збитків у вигляді недоотриманого доходу при виплаті дивідендів за 2021 рік, спричинених учаснику ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_4 внаслідок неправомірних дій директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_11 при продажу у червні 2021 року майна ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Медичне обладнання «Система офтальмологічна ексимерна лазерна ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 », у складі: базова комплектація ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 » ноутбук, стіл паціэнта, ЕАЕ-монітор, система евакуації продуктів абляції, зовнішній з`єднувач для підключення азоту, волоконно щільний проектор з джерелом світла») за ціною нижче ринкової, розрахований станом на 09.02.2023 року» від 07.02.2024, копія статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (затверджено позачерговими загальними зборами учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Протокол № 03/04 від 03.04.2018, копія протоколу № 30/08 загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 30.08.2021; копія протоколу № 28\05 загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 28.05.2021; копія виписки по особовому рахунку ОСОБА_4 № НОМЕР_2 , Пакет послуг « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 01.02.2023 по 11.02.2023; копія повідомлення про скликання загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 23.04.2021 року № 23/04\2021; Копія повідомлення від 14.05.2021 про зміни до порядку денного загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що мають відбутися 28.05.2021; копія фінансової звітності «Офтальміка» за 2021 рік; Копія податкової декларації з податку на прибуток підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2021 рік; Та інші документи.

Крім того, від адвоката ОСОБА_9 , яка діє в інтересах ОСОБА_4 , в рамках досудового розслідування подано клопотання про витребування доказів по кримінальному провадженні № 42022222010000084 від 03.08.2022 а саме: договору поставки № 01\21 від 01.06.2021, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 »; акту приймання- передчі медичного обладнання від 27.09.2021 між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_6 »; податкової накладної № 2 від 27.09.2021 на систему офтальмологічну ексімерну лазерну ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 ; Договору купівлі у 2008 році у Німечичині медичного обладнання системи офтальмологічної ексімерної лазерної ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 (документи, щодо ввезення на митну територію України вказаного обладнання та документи, щодо оприбуткування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вказаного обладнання у 2008 році), статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (затверджено позачерговими загальними зборами учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Протокол № 03/04 від 03.04.2018, протоколу № 30/08 загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 30.08.2021; копія протоколу № 28\05 загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 28.05.2021 року; копія виписки по особовому рахунку ОСОБА_4 № НОМЕР_2 , Пакет послуг « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 01.02.2023 по 11.02.2023; копія повідомлення про скликання загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 23.04.2021 № 23/04\2021; Копія повідомлення від 14.05.2021 про зміни до порядку денного загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що мають відбутися 28.05.2021; Копія фінансової звітності «Офтальміка» за 2021 рік; Копія податкової декларації з податку на прибуток підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2021 рік.

За клопотанням адвоката ОСОБА_9 , яка діє в інтересах ОСОБА_4 , до матеріалів кримінального провадження долучено висновок спеціаліста з питань обліку та звітності від 04.01.2024, щодо законності укладання договорів оренди нежитлових приміщень службовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ХМР, відповідно висновків якого встановлено, що за укладеними договорами оренди ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на приміщення розташовані в ІНФОРМАЦІЯ_11 , за умови одночасного керівництва ОСОБА_8 . лікарнею та знаходження його у складі учасників Товариства, тобто за умови організації власного бізнесу на території комунального закладу охорони здоров`я, з огляду на наявні порушення чинного законодавства при подовженні договорів оренди та визначенні розміру орендної плати, для сталого дослідження наслідків описаних порушень, необхідно надати документи: Забезпечити повний пакет додаткових угод до вищевказаних договорів, регістри синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку стосовно відображення орендних операцій та операцій щодо внесенні комунальних послуг за користування приміщеннями.

На адресу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ХМР та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » направлено вимоги в порядку ст. 40, 93 КПК України, з метою витребування документів, що підтверджують чи спростовують покази ОСОБА_4 , отримано лист відмову у надання документів, з посиланням на норми КПК України, які регулюють отримання документів шляхом застосування заходів забезпечення кримінального провадження.

Документи, що використовувалися експертом та спеціалістом під час складання висновків мають доказове значення у кримінальному провадженні у якості речових доказів, та містять у собі відомості, необхідні для їх аналізу та призначення в рамках досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42022222010000084 від 03.08.2022 судової економічної, товарознавчої експертизи з метою підтвердження висновків, щодо спричинення збитків.

Сторона обвинувачення зазначає, що вказані документи знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , та містять дані та відомості, щодо обставин, та вартості придбання та реалізації медичного обладнання, відомості, щодо вартості оренди нежитлових приміщень, які необхідні для проведення судово-товарознавчої та судово-економічної експертизи, а тому виникає необхідність у їх вилученні з метою проведення експертного дослідження, використанні в якості доказу вказаного злочину у кримінальному провадженні.

В судове засідання слідчий не з`явилася, повідомлялася належним чином про дату, час та місце розгляду справи, до канцелярії суду надійшла заява слідчого, в якій вона просить провести судове засідання без її участі, клопотання просить задовольнити.

Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », будучи належним чином повідомленим про час та місце розгляду клопотання слідчого, в судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив. Неприбуття цих осіб за судовим викликом, відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України, не є перешкодою для розгляду цього клопотання.

Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, в межах якого подано клопотання, надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

На виконання вимог ч. 5 ст. 163, ч. 6 ст. 163 КПК України, сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані в клопотанні документи перебувають або можуть перебувати у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, що містяться в цих речах і документах, можуть бути використані як докази; іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 159, 163, 164, 165, 372 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Дозволити начальнику відділення СВ Харківського РУП № 1 ГУНП в Харківській області майору поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей та документів, зобов`язавши ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 , забезпечити начальнику відділення ІНФОРМАЦІЯ_12 майору поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до документів, а саме: статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (затверджено позачерговими загальними зборами учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; Протокол № 03/04 від 03.04.2018; протоколу № 30/08 загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 30.08.2021; протоколу № 28\05 загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 28.05.2021; виписки по особовому рахунку ОСОБА_4 № НОМЕР_2 , Пакет послуг « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з 01.02.2023 по 11.02.2023; повідомлення про скликання загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 23.04.2021 № 23/04\2021; повідомлення від 14.05.2021 року про зміни до порядку денного загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що мають відбутися 28.05.2021; фінансову звітність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2021 рік; копія податкової декларації з податку на прибуток підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2021 рік; договору поставки № 01\21 від 01.06.2021, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_5 »; акту приймання- передчі медичного обладнання від 27.09.2021 між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_6 »; видаткові накладні, податкової накладної № 2 від 27.09.2021 на систему офтальмологічну ексімерну лазерну ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 та довідку щодо взаєморозрахунків, виписки банку, що підтверджують оплату за медичне обладнання; договору закупівлі у 2008 році у Німечичині медичного обладнання системи офтальмологічної ексімерної лазерної ALLEGRETTO модель ІНФОРМАЦІЯ_5 (документи, щодо митного оформлення на території України вказаного обладнання та документи, щодо оприбуткування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вказаного обладнання); договору поставки (продажу) ультразвукового приладу для видалення катаракти та операцій на сітчатці Alcon Constellation Vison System (США), мікроскопу виробництва Германія Moller Wedal (США), акту приймання- передчі медичного обладнання, податкові, видаткові накладні, довідки взаєморозрахунків, виписки банку, щодо отримання прибутку від реалізації; договору закупівлі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ультразвукового приладу для видалення катаракти та операцій на сітчатці Alcon Constellation Vison System (США), мікроскопу виробництва Германія Moller Wedal (США), (документи, щодо митного оформлення на території України вказаного обладнання та документи, щодо оприбуткування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вказаного обладнання); протоколи загальних зборів учаників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », щодо реалізації ультразвукового приладу для видалення катаракти та операцій на сітчатці Alcon Constellation Vison System (США), мікроскопу виробництва Германія Moller Wedal (США); протоколів загальних зборів учасників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 за період з 2016 року по теперішній час, у тому числі, щодо зміни керівників центру, розподілу прибутку між учасниками Товариства, та довідку, щодо отриманих засновником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , дивідендів від господарської діяльності центру за період з 2016 року по теперішній час; уставні реєстраційні документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 з 2016 року по теперішній час, з усіма змінами та доповненнями, накази про призначення на посаду та звільнення з займаної посади керівників (директорів) центру та їх посадові обов`язки за період з 2016 року по теперішній час; договорів оренди нежитлових приміщень, які укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та Комунальним закладом охорони здоров`я « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ЄДРПОУ НОМЕР_3 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , за період з 2005 року по теперішній час, з усіма додатками, додатковими угодами, розрахунками, технічною документацією на орендовані нежитлові приміщення, реєстри бухгалтерського обліку, у яких відображені орендні операції та операції по внесенню комунальних послуг за використання приміщень, довідку щодо взаєморозрахунків за вказаними договорами, у тому числі платіжні доручення, виписки банку за період з 2005 року по 13.08.2024, з можливістю їх вилучення в завірених належним чином копіях.

Встановити строк дії цієї ухвали два місяці, тобто до 13.10.2024 включно.

Роз`яснити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчийсуддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення13.08.2024
Оприлюднено20.08.2024
Номер документу121067706
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —953/6790/24

Ухвала від 13.08.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Муратова С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні