печерський районний суд міста києва
Справа № 757/32613/24-к
пр. 1-кс-28687/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 серпня 2024 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю сторін кримінального провадження:
прокурора - ОСОБА_3 ,
представника власника майна (підозрюваного) - адвоката ОСОБА_4 ,
розглянувши у судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання слідчого Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_5 про арешт тимчасово вилученого майна в рамках здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні № 62021000000000862 від 07.10.2021, -
В С Т А Н О В И В :
23.07.2024 у провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 надійшло клопотання слідчого Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_5 , за погодженням із прокурором, згідно вимог якого остання просить накласти арешт на:
- ноутбук марки «ASUS» S41OU, який було вилучений 27.06.2024 під час обшуку в приміщенні квартири за місцем проживання головного інженераДП «ВК Краснолиманська» ОСОБА_6 за адресою: АДРЕСА_1 ; планшетний комп`ютер iPad моделі НОМЕР_1 в корпусі сірого кольору з пошкодженим склом, який було вилучено 27.06.2024 під час обшуку в приміщенні адміністративних будівель ДП «ВК Краснолиманська» за адресою: АДРЕСА_2 ; із забороною відчуження, розпорядження та будь-яким іншим чином розпоряджатися (користуватися) таким майном, у тому числі, але не виключно, продавати, міняти, дарувати, розділяти (виділяти).
Мотивуючи подане клопотання прокурор вказує, що не пізніше 01.01.2022, точна дата, час та місце органом досудового розслідування не встановлено, кінцевий бенефіціарний власник ТОВ «Укрдонінвест» ОСОБА_7 , який у період до 10.04.2023 являвся кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Краснолиманське», а в подальшому продовжив неформальне керівництво цим Товариством, яке у період до 10.04.2023 входило до групи компаній «Укрдонінвест», достовірно знаючи, що ДП «ВК «Краснолиманська» перебуває в залежності від ТОВ «Краснолиманське», оскільки не має можливості проводити видобуток кам`яного вугілля з власних пластів, свідомо ставши на шлях злочинної діяльності, створив злочинну організацію, а саме стійке ієрархічне об`єднання декількох осіб, до якого увійшли його довірена особа ОСОБА_8 , директор ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 , головний бухгалтер ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_10 , головний інженер ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , інші невстановлені досудовим розслідуванням особи, в тому числі працівники правоохоронних органів серед службових осіб Державної податкової служби України, службові особи Міністерства енергетики України та службові особи ДП «ВК «Краснолиманська», які за попередньою змовою зорганізувалися для спільної діяльності з метою безпосереднього вчинення тяжких злочинів учасниками цією організацією, керівництва та координації кримінально протиправної діяльності інших осіб, забезпечення функціонування злочинної організації, підшукання співучасників, об`єднання їх зусиль, детальний розподіл між ними обов`язків, складення плану, визначення способів його виконання. Внаслідок чого ОСОБА_7 досягнуто основної мети такої організації, а саме утворення стійкого об`єднання осіб для заняття злочинною діяльністю, зокрема, ухилення від сплатити податків, доведення ДП «ВК «Краснолиманська» до стійкої фінансової неспроможності та банкрутства, легалізації (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом, забезпечення взаємозв`язку між діями всіх учасників останнього, упорядкування взаємодії його структурних частин.
Так, ОСОБА_7 у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 01.01.2022, більш точна дата слідством не встановлена, під час розробки плану діяльності злочинної організації, собі, як організатору і керівнику, відвів роль управління функціонуванням злочинної організації як стійкого об`єднання осіб (забезпечення існування, відповідного рівня організованості, дотримання загальних правил поведінки і дисципліни; вербування нових учасників, розподіл або перерозподіл між ними функціональних обов`язків; планування конкретних злочинів і злочинної діяльності в цілому; організація заходів щодо прикриття останньої, вдосконалення структури об`єднання) та здійсненням ними злочинної діяльності (визначення її мети і напрямів, конкретних завдань об`єднання, його структурних частин або окремих учасників, координація їхніх дій; ініціювання здійснення певного виду злочинної діяльності чи вчинення конкретних злочинів тощо), забезпечення фінансування та організації приховування злочинної діяльності злочинної організації.
Після цього, ОСОБА_7 у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 01.01.2022, більш точна дата слідством не встановлена, залучив свою довірену особу ОСОБА_8 , якій відвів роль співвиконавця вчинення кримінальних правопорушень, та яка виступала посередником між організатором та виконавцями в ієрархічній структурі злочинної організації і відповідала за координацію дій учасників групи та своєчасне виконання ними протиправних дій, погоджених з ОСОБА_7 . Зокрема на неї покладено обов`язок щодо здійснення загального керівництва діяльністю ТОВ «Краснолиманське» та підконтрольного ДП «ВК «Краснолиманська», погодження питань правової та фінансової діяльності цих підприємств.
На виконання плану злочинної організації, створеної ОСОБА_7 , у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 01.01.2022, більш точна дата слідством не встановлена, залучено директора
ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 , якому доведено план злочинної діяльності, з яким він погодився, таким чином вступивши до злочинної організації і ставши її учасником з метою вчинення тяжких злочинів. ОСОБА_9 , відповідно до розробленого плану, відведено роль керівника над підлеглими співробітниками ТОВ «Краснолиманське» та службовими особами ДП «ВК «Краснолиманська», з яким повинні погоджуватись питань правової та фінансової діяльності цих товариств та контроль над діяльністю ДП «ВК «Краснолиманська» стосовно видобування вугілля. Останній в свою чергу до вчинення протиправної діяльності залучив головного бухгалтера ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_10 , яка підпорядковується йому в силу службових обов`язків та повинна була виконувати його незаконні вказівки.
При цьому, ОСОБА_9 та ОСОБА_10 відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України на час вчинення кримінальних правопорушень були службовими особами, так як виконували організаційно-розпорядчі і адміністративно-господарські функції.
Крім того, у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 01.01.2022 до злочинної організації ОСОБА_9 залучено головного інженера ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , який відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України на час вчинення кримінальних правопорушень був службовою особою державного підприємства, при цьому отримуючи офіційний дохід від ТОВ «Краснолиманське». У період 2022-2023 років ОСОБА_6 фактично виконував обов`язки генерального директора та здійснював загальне керівництво державним підприємством, у зв`язку із постійним перебуванням діючого виконувача обов`язків генерального директора ОСОБА_11 на території Київської області, та враховуючи підконтрольність державного підприємства приватній структурі, на виконання злочинного плану повинен був беззаперечно виконувати вказівки директора ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 , вчиняти дії на користь ТОВ «Краснолиманське», забезпечувати вчинення дій працівниками ДП «ВК «Краснолиманська» для доведення державного підприємства до стійкої фінансової неспроможності, не вчиняти дій щодо повернення запасів з балансу ТОВ «Краснолиманське» на баланс ДП «ВК «Краснолиманська» та анулювання спеціального дозволу ТОВ «Краснолиманське» на право користування надрами від 19.12.2003 № 3316, не забезпечувати, з огляду на наявність простроченої дебіторської заборгованості, своєчасне повернення обігових коштів державного підприємства та належний рівень претензійно-позовної роботи.
Поряд з цим, у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 01.01.2022 до злочинної організації залучено невстановлених інших службових осіб ДП «ВК «Краснолиманська», які враховуючи підконтрольність державного підприємства приватній структурі, на виконання злочинного плану повинні були гальмувати питання щодо повернення запасів з балансу ТОВ «Краснолиманське» на баланс ДП «ВК «Краснолиманська» та анулювання спеціального дозволу ТОВ «Краснолиманське» на право користування надрами від 19.12.2003 № 3316, не забезпечувати, з огляду на наявність простроченої дебіторської заборгованості, своєчасне повернення обігових коштів державного підприємства та належний рівень претензійно-позовної роботи.
Також, у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 01.01.2022, до злочинної організації залучено невстановлених працівників правоохоронних органів, серед службових осіб Державної податкової служби України, які виконуючи роль представників органу, який здійснює контролюючу функцію господарської діяльності ТОВ «Краснолиманське», не здійснювали належним чином податковий контроль та давали можливість безперешкодно здійснювати кримінальні правопорушення у сфері господарської діяльності.
Так, у ОСОБА_7 не раніше вересня 2018 року, більш точна дата та час досудовим розслідуванням не встановлені, виник злочинний умисел, направлений на організацію доведення ДП «ВК «Краснолиманська» до стійкої фінансової неспроможності з метою подальшого отримання юридичного контролю над вказаним державним підприємством шляхом проведення його приватизації або отримання можливості контролювати його діяльність іншим легальним (законним) способом.
З цією метою, ОСОБА_7 , який станом на вересень 2018 року через підконтрольні йому підприємства являвся кінцевим бенефіціарним власником та вигодонабувачем діяльності ТОВ «Краснолиманське» (далі - Товариство), достовірно знаючи про залежність ДП «ВК «Краснолиманська», як діючого державного підприємства з видобування вугілля від ТОВ «Краснолиманське» внаслідок наявності договірних зобов`язань ДП «ВК «Краснолиманська» перед ТОВ «Краснолиманське» щодо надання послуг для здійснення всіх процесів виробництва, а також фактичного невиконання Товариством своїх зобов`язань перед державним підприємством за договорами про здійснення гірничих виробок, що зумовило відсутність можливості здійснення державним підприємством самостійного видобутку та реалізації вугілля кам`яного - тобто, основного виду діяльності, а також невиконання Товариством грошових зобов`язань перед ДП «ВК «Краснолиманська» за надані послуги, вирішив використати вказані обставини для штучного продовження зростання зобов`язань державного підприємства перед державою, тим самим поступово зменшуючи його ліквідність та посилюючи залежність від діяльності ТОВ «Краснолиманське».
На виконання поставленого плану щодо погіршення показників оцінки фінансового стану ДП «ВК «Краснолиманська», що мало складатися з підписання завідомо невигідних для державного підприємства договорів, прийняття нераціональних управлінських рішень, які негативно впливатимуть на виробничу, торговельну, іншу статутну діяльність підприємства, що тягнуть за собою фінансові збитки та втрати, невжиття підприємством необхідних заходів щодо стягнення заборгованості, повноти та своєчасності проведення претензійно-позовної роботи та своєчасності розв`язання проблем у виробничому процесі, штучного збільшення розміру кредиторської та дебіторської заборгованості, умисного порушення податкового законодавства з метою застосування до підприємства фінансових санкцій у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше 01.01.2022 через свою довірену особу ОСОБА_8 залучив до вказаної протиправної діяльності наступних учасників злочинної організації, яким розподілив визначені ролі, з якими вони погодились, тим самим висловивши згоду на участь у діяльності злочинної організації, направлену на вчинення вказаного кримінального правопорушення:
- директора ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_12 , якому внаслідок залежності ДП «ВК «Краснолиманська» від ТОВ «Краснолиманське» доручено здійснювати неформальне, однак фактичне керівництво діяльністю ДП «ВК «Краснолиманська» та його працівниками з метою забезпечення прийняття необхідних ОСОБА_7 рішень, що являлись завідомо невигідними для ДП «ВК «Краснолиманська», надання настанов, розпоряджень та вказівок щодо послідовності дій службових осіб ТОВ «Краснолиманське» та ДП «ВК «Краснолиманська», пов`язаних із роботою та функціонуванням державного підприємства;
- головного бухгалтера ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_10 , яка мала забезпечувати, організовувати та безпосередньо здійснювати одночасне ведення бухгалтерського обліку діяльності як ТОВ «Краснолиманське», так і ДП «ВК «Краснолиманська» з метою приховування від органів державної влади ознак протиправної діяльності злочинної організації, шляхом забезпечення сталої та узгодженої звітності вказаних підприємств.
У свою чергу, директор ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 залучив до вказаної протиправної діяльності головного інженера ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , який будучи службовою особою державного підприємства, одночасно отримував офіційний дохід від ТОВ «Краснолиманське», та в період 2022-2023 років фактично виконував обов`язки генерального директора та здійснював загальне керівництво державниим підприємством, у зв`язку з постійним перебування діючого виконувача обов`язків генерального директора ОСОБА_11 на території Київської області. Так, ОСОБА_6 забезпечувалось надання ознак самостійно прийнятих управлінських та поточних рішень від імені ДП «ВК «Краснолиманська», що у дійсності приймались ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_12 , ОСОБА_10 , а також їх безпосереднє фактичне виконання.
Також, було залучено інших невстановлених службових осіб ДП «ВК «Краснолиманська», якими забезпечувалось надання ознак самостійно прийнятих управлінських та поточних рішень ДП «ВК «Краснолиманська», що у дійсності приймались ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_12 , ОСОБА_10 , а також їх безпосереднє фактичне виконання.
З метою досягнення протиправної мети кримінального правопорушення у вигляді доведення державного підприємства до стійкої фінансової неспроможності, ОСОБА_7 , будучи обізнаним про наявність непогашеної дебіторської заборгованості підконтрольного ТОВ «Краснолиманське» перед ДП «ВК «Краснолиманська» за надані у минулих роках послуги, на загальну суму станом на 30.09.2023 - 2 166 702 584,36 грн, організував, а ОСОБА_8 , ОСОБА_12 , ОСОБА_10 безпосередньо виконали, заходи щодо подальшого незабезпечення виплати ТОВ «Краснолиманське» наявних грошових зобов`язань перед державним підприємством шляхом штучного збільшення видатків зазначеного товариства у вигляді перерахування відповідних грошових коштів на розрахункові рахунки підконтрольних ОСОБА_7 підприємств, а також виплати дивідендів учасникам товариства, тим самим поступово зменшуючи платоспроможність державного підприємства перед державою, оскільки переважна (понад 75%) дебіторська заборгованість ДП «ВК «Краснолиманська» за період 2014-2023 років складалась з боргових зобов`язання ТОВ «Краснолиманське».
На виконання спільного злочинного плану, директор ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 та головний бухгалтер Товариства ОСОБА_10 , діючи під контролем ОСОБА_8 та ОСОБА_7 , маючи реальну можливість покрити сформовану заборгованість перед ДП «ВК «Краснолиманська» за надані послуги, умисно не забезпечили виплату боргових зобов`язань та здійснили перерахування з банківських рахунків Товариства у період з 01.01.2022 по 30.09.2023 грошових коштів на користь наступних суб`єктів господарської діяльності:
- ТОВ «Шахтарськтранс» (ЄДРПОУ 33467331) на загальну суму 182 956 272, 55 грн;
- ТОВ «Дон карабас» (ЄДРПОУ 44857160) на загальну суму 1 040 400,00 грн;
- ТОВ «Ремтех-Дніпро» (ЄДРПОУ 43918735) на загальну суму 77 680 709,88 грн, в той час, як останні не здійснили відповідну реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та без відображення в податковому та бухгалтерському обліку, тобто провели розрахунки, які не мають ознак здійснення реальної господарської діяльності.
Також, ОСОБА_9 та ОСОБА_10 , діючи під контролем ОСОБА_8 та ОСОБА_7 , за вказаний період здійснено перерахування грошових коштів з рахунків ТОВ «Краснолиманське» за «постачання товарно-матеріальних цінностей» на користь:
- ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_2 ) на загальну суму 73 839 964,61 грн;
- ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_3 ) на загальну суму 38 091 827,50 грн;
- ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_4 ) на загальну суму 12 475 448,96 грн;
- ФОП ОСОБА_16 (РНОКПП НОМЕР_5 ) на загальну суму 7 713 138,00 грн;
- ФОП ОСОБА_17 (РНОКПП НОМЕР_6 ) на загальну суму 7 542 300,00 грн;
- ФОП ОСОБА_18 (РНОКПП НОМЕР_7 ) на загальну суму 7 542 300,00 грн;
- ФОП ОСОБА_19 (РНОКПП НОМЕР_8 ) на загальну суму 6 534 582,00 грн;
- ФОП ОСОБА_20 (РНОКПП НОМЕР_9 ) на загальну суму 5 929 721,48 грн.
Також, директором ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 у співучасті з головним бухгалтером Товариства ОСОБА_10 , на виконання вказівок ОСОБА_7 , у період 2022-2023 років здійснено виплату дивідендів учаснику товариства - ТОВ «Укрдонiнвест», бенефіціарним власником якого є ОСОБА_7 , на загальну суму 991 828 887 грн, у тому числі:
- 151 303 198 грн - протягом 2022 року;
- 70 689 689 грн - протягом 9 місяців 2023 року;
- 769 836 000 грн - у 4 кварталі 2023 року.
Так, ТОВ «Укрдонінвест», у декларації з податку на прибуток за І півріччя 2023 року задекларовано суму нарахованих доходів у вигляді дивідендів у сумі 857 481 378 грн, що складає 90% всіх доходів цього товариства.
Таким чином, ТОВ «Краснолиманське» протягом 2022 - 2023 років, незважаючи на боргові зобов`язання перед ДП «ВК «Краснолиманська» виплачено, ТОВ «Укрдонінвест» дивіденди на загальну суму 991 828 887 грн, в тому числі у період з 01.01.2022 - 30.09.2023 року в загальній сумі 221 992 887 грн, а основну суму у розмірі 769 836 000 грн у 4 кварталі 2023 року.
Водночас, головний інженер ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , якого ОСОБА_7 через ОСОБА_9 залучив до протиправної діяльності злочинної організації, в період 2022-2023 років фактично виконував обов`язки генерального директора та здійснював загальне керівництво державним підприємством, перебуваючи під фактичним управлінням директора ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 , будучи достовірно обізнаними про наявність значної заборгованості вказаного товариства перед державним підприємством, будь-яких передбачених законних заходів щодо стягнення такої заборгованості не вживав, натомість здійснюючи загальне керівництво підприємством забезпечував умисне порушення податкового законодавства з метою застосування до державного підприємства фінансових санкцій та свідомо забезпечував збільшення власних боргових зобов`язань ДП «ВК «Краснолиманська» перед державою, що призвело до зменшення його ліквідності.
Так, щонайменше за період 2022-2023 років, державним підприємством взагалі не вживались будь-які, у тому числі претензійно-позовні, заходи щодо стягнення з ТОВ «Краснолиманське» заборгованості за надані у минулих роках послуги.
При цьому, головний інженер ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , будучи у підпорядкуванні директора ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 , та в період 2022-2023 років фактично виконуючи обов`язки генерального директора та здійснюючи загальне керівництво державним підприємством на виконання злочинного плану ОСОБА_7 , у період з 01.01.2022 по 30.09.2023 не вчинив жодних дій для припинення взаємовідносин з ТОВ «Краснолиманське», стягнення боргових зобов`язань для погашення наявної заборгованості зі сплати податків та інших зобов`язань перед державою, продовжив організацію надання послуг товариству, внаслідок чого у відкритих в ІКС «Податковий блок» інтегрованих картках платника станом на 30.10.2023 задекларовано податкове зобов`язання з ПДВ за період з 01.01.2022 по 30.09.2023 на загальну суму 1 124 095 182,2 грн.
Однак, вказана сума податкового зобов`язання, внаслідок прийняття умисних нераціональних управлінських рішень, які негативно відобразились на статутній діяльності державного підприємства, не сплачена, що призвело до збільшення існуючого боргу зі сплати податків та умисного порушення головним інженером ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , який в період 2022-2023 років фактично виконував обов`язки генерального директора та здійснював загальне керівництво цим підприємством, податкового законодавства з метою застосування до підприємства фінансових санкцій.
Переслідуючи мету доведення ДП «ВК «Краснолиманська» до стану стійкої фінансової неспроможності, діючи на виконання раніше визначеного ОСОБА_7 плану, головний інженер ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , який в період 2022-2023 років фактично виконував обов`язки генерального директора та здійснював загальне керівництво державним підприємством, умисно забезпечив не проведення реєстрації податкових накладних з ПДВ, порушуючи п. 1201.2 ст. 1201 Податкового Кодексу України, та у відповідності до ст. 192 та 201 Податкового Кодексу України, наносячи збитки державному підприємству шляхом накопичення боргів у вигляді штрафу за період з 01.01.2022 по 15.01.2023 в розмірі 50 відсотків від суми податку на додану вартість не зареєстрованої податкової накладної та за період з 16.01.2023 по 30.09.2023 в розмірі 25 відсотків від суми податку на додану вартість не зареєстрованої податкової накладної на загальну суму 61 430 783,62 грн.
Крім того, внаслідок умисних дій головного інженера ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , який в період 2022-2023 років фактично виконував обов`язки генерального директора та здійснював загальне керівництво державним підприємством, забезпечено вчинення дій невстановленими службовими особами ДП «ВК «Краснолиманська», які виразились у систематичній несплаті узгодженої суми грошового зобов`язання, визначеного відповідно до поданих декларацій з ПДВ, боргові зобов`язання державного підприємства станом на 30.09.2023 збільшено ще на 281 023 795, 55 гривень, що виникли внаслідок притягнення до відповідальності службових осіб ДП «ВК «Краснолиманська» у вигляді штрафу в розмірі 25 відсотків від суми несплаченого грошового зобов`язання.
Водночас, враховуючи, що ТОВ «Краснолиманське» відповідно до укладених договорів здійснює видобуток вугілля за рахунок виробничих потужностей ДП «ВК «Краснолиманська», в тому числі з використанням електроустановок, у зв`язку із несплатою ТОВ «Краснолиманське» перед ДП «ВК «Краснолиманська» коштів за спожиту електроенергію, у державного підприємства станом на 31.12.2022 сформувалась заборгованість за спожиту електричну енергію, основна сума якої сформована за рахунок боргів перед Донецькою філією ДП «Регіональні електричні мережі», ПрАТ «Національна енергетична компанія «Укренерго» та ДП ЗД «Укрінтеренерго» на загальну суму 1 070 002 260,68 грн.
Таким чином, головний інженер ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 за попередньою змовою та під безпосереднім керівництвом директора ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 , у співучасті з бухгалтером ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_10 , під контролем ОСОБА_8 , забезпечено реалізацію злочинного плану ОСОБА_7 щодо умисного доведення ДП «ВК «Краснолиманська» до стійкої фінансової неспроможності шляхом забезпечення вчинення дій по нереєстраціїі ДП «ВК «Краснолиманська» податкових накладних, що тягне за собою нарахування пені та штрафів, тобто умисного порушення податкового законодавства із метою застосування до підприємства фінансових санкцій, не проведення службовими особами ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 та ОСОБА_10 належних розрахунків з ДП «ВК «Краснолиманська» за надані послуги, умисного невжиття службовими особами ДП «ВК «Краснолиманська» заходів щодо реального стягнення існуючих боргів, що призвело до настання шкоди у виді боргових зобов`язань та несплати податків до бюджетів різних рівнів, що призвело до великої матеріальної шкоди державі на суму 2 194 097 442,88 грн у вигляді несплати податку на додану вартість та несплати заборгованості за спожиту електричну енергію перед державними підприємствами та компаніями.
За попередньо розробленим злочинним планом ОСОБА_7 , спрямованим, крім іншого, на ухилення службовими особами ДП «ВК «Краснолиманська» від сплати податків, у тому числі для постійного зростання боргових зобов`язань державного підприємства з метою подальшого його доведення до стану стійкої фінансової неспроможності, службові особи ТОВ «Краснолиманське» станом на 30.09.2023 безперешкодно користувались потужностями ДП «ВК «Краснолиманське» на договірній основі, при цьому систематично не погашали заборгованість за надані послуги, та умисно сформували заборгованість перед ДП «ВК «Краснолиманське» на загальну суму 2 166 702 584,36 грн, що у подальшому унеможливило здійснення службовими особами ДП «ВК «Краснолиманське» належної сплати податків до бюджетів різних рівнів.
На виконання спільного злочинного плану, спрямованого на умисне ухилення від сплати податків, директор ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 та головний бухгалтер цього Товариства ОСОБА_10 , діючи під контролем ОСОБА_8 та ОСОБА_7 , маючи реальну можливість покрити сформовану заборгованість перед ДП «ВК «Краснолиманська» за надані послуги, умисно вказані дії не здійснили, в той же час з банківських рахунків ТОВ «Краснолиманське» у період з 01.01.2022 по 30.09.2023, здійснювалось перерахування грошових коштів ТОВ «Шахтарськтранс» (ЄДРПОУ 33467331) на загальну суму 182 956 272, 55 грн, ТОВ «Дон карабас» (ЄДРПОУ 44857160) на загальну суму 1 040 400,00 грн, ТОВ «Ремтех-Дніпро» (ЄДРПОУ 43918735) на загальну суму 77 680 709,88 грн, без відповідної реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних та без відображення в податковому та бухгалтерському обліку, тобто провели розрахунки з підприємствами, які мають ознаки ризиковості.
Також, директором ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 у співучасті з головним бухгалтером цього Товариства ОСОБА_10 на виконання злочинного плану ОСОБА_7 , який полягав в умисному ухиленні від сплати податків службовими особами ДП «ВК «Краснолиманська» та подальшому доведенню цього державного підприємства до стійкої фінансової неспроможності та банкрутства, а також формування боргових зобов`язань останнього, здійснено перерахування грошових коштів за постачання товарно матеріальних цінностей у період з 01.01.2022 по 30.09.2023, а саме:
- ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_2 ) на загальну суму 73 839 964,61 грн, в тому числі за 2022 рік - 56 180 172,95 грн, за 9 місяців 2023 року - 17 659 791,66 грн;
- ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_3 ) на загальну суму - 38 091 827,50 грн, в тому числі за 2022 рік - 14 704 117,50 грн, за 9 місяців 2023 року - 23 387 710,00 грн;
- ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_4 ) на загальну суму - 12 475 448,96 грн, в тому числі за 2022 рік - 11 474 356,96 грн, за 9 місяців 2023 року - 1 001 092,00 грн;
- ФОП ОСОБА_16 (РНОКПП НОМЕР_5 ) на загальну суму - 7 713 138,00 грн;
- ФОП ОСОБА_17 (РНОКПП НОМЕР_6 ) на загальну суму - 7 542 300,00 грн;
- ФОП ОСОБА_18 (РНОКПП НОМЕР_7 ) на загальну суму - 7 542 300,00 грн;
- ФОП ОСОБА_19 (РНОКПП НОМЕР_8 ) на загальну суму - 6 534 582,00 грн, в тому числі за 2022 рік - 2 780 865,00 грн, за 2023 рік - 3 753 717,00 грн;
- ФОП ОСОБА_20 (РНОКПП НОМЕР_9 ) на загальну суму - 5 929 721,48 грн, в тому числі за 2022 рік - 3 081 203,12 грн, за 2023 рік - 2 848 518,36 грн.
Також, директором ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 у співучасті з головним бухгалтером цього Товариства ОСОБА_10 на виконання злочинного плану ОСОБА_7 та під контролем ОСОБА_8 , який полягав у доведенні ДП «ВК «Краснолиманська» до банкрутства та формування боргових зобов`язань останнього, у період з 01.01.2022 по 30.09.2023, здійснено виплату дивідендів ТОВ «Укрдонiнвест», бенефіціарним власником якого є ОСОБА_7 , в сумі 221 992 887, 40 грн при цьому, розуміючи реальну можливість, умисно не здійснювали оплату послуг основного постачальника ДП «ВК «Краснолиманська» за рахунок використання активів якого, забезпечується діяльність ТОВ «Краснолиманське» та відповідно отримуються прибутки.
У той же час, головний інженер ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , який в період 2022-2023 років фактично виконував обов`язки генерального директора та здійснював загальне керівництво державним підприємством, будучи у підпорядкуванні у ОСОБА_9 , достовірно знаючи про наявність значних боргових зобов`язань державного підприємства зі сплати податків, у тому числі податку на додану вартість у сумі 719 452 тис. грн станом на 30.09.2021, діючи умисно, забезпечив продовження надання державним підприємством протягом 01.01.2022-30.09.2023 послуг на користь ТОВ «Краснолиманське», не вчиняючи при цьому дій, направлених на належним чином декларування та сплату податкових зобов`язань при наданні таких послуг.
За надані протягом зазначеного періоду послуги, на розрахункові рахунки ДП «ВК «Краснолиманська» від ТОВ «Краснолиманське» протягом 01.01.2022-30.09.2023 здійснено перерахування грошових коштів у загальній сумі 1 019 632 434,91 грн.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений Кодексом термін.
Згідно з п. 201.10 ст. 201 цього Кодексу, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом п`ятнадцяти календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов`язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування.
Відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування, до Єдиного реєстру податкових накладних здійснюється шляхом подання протягом операційного дня зазначених документів в електронній формі ДПС з використанням електронного цифрового підпису та внесення відповідних відомостей до Єдиного реєстру податкових накладних.
Враховуючи зазначене, реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється платником ПДВ протягом п`ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.
Пунктом 1201.2 ст. 1201 цього Кодексу визначено, що відсутність з вини платника реєстрації податкової накладної, що підлягає наданню покупцю - платнику податку на додану вартість, та розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення на платників податку, на яких відповідно до вимог ст. ст. 192 та 201 Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 50 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податковій накладній / розрахунку коригування.
Отже, згідно із загальним правилом реєстрація податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов`язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування, але не пізніше 180 календарних днів від дати їх складання.
Відповідно до п.187.1. ст.187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 49.18. ст. 49 ПК України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
- п.п. 49.18.1. ст.49 ПК України календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
- п. 203.2. ст. 203 ПК України сума податкового зобов`язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Проте, головним інженером ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , який в період 2022-2023 років фактично виконував обов`язки генерального директора та здійснював загальне керівництво державним підприємством, у період з 01.01.2022 по 30.09.2023 забезпечено декларування податкових зобов`язань (рядок 1.1.А декларації) в розмірі 1 081 786 880,00 грн., тобто, задекларувано грошові кошти, отримані від ТОВ «Краснолиманське» у відповідності до п.187.1. ст.187 ПКУ, однак без реєстрації податкових накладних в адресу покупця.
Отже, головним інженером ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , забезпечено вчинення дій невстановленою досудовим розслідуванням службовою особою ДП «ВК «Краснолиманська» від імені цього державного підприємства, яке є підконтрольним директору ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 , у період з 01.01.2022 по 30.09.2023, точна дата досудовим розслідуванням не встановлена, в порушення п. 187.1. ст.187., п. 201.1 ст. 201 ПК України, по не здійсненню реєстрації податкових накладних в адресу ТОВ «Краснолиманське» на загальну суму 1 019 632 434, 91 грн, в тому числі ПДВ 169 938 739, 15 грн., внаслідок чого забезпечено ухилення ДП «ВК «Краснолиманська» від сплати податку на додану вартість за вказаний період на суму 169 938 739,15 грн.
При цьому, на виконання спільного злочинного плану ОСОБА_7 , спрямованого на ухилення від сплати податків з метою продовження формування заборгованості ДП «ВК «Краснолиманська», директор ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 умисно не здійснив подання заяв та скарг на дії службових осіб ДП «ВК «Краснолиманська», відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України.
У подальшому, на виконання злочинного плану ОСОБА_7 , головним інженером ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 , який в період 2022-2023 років фактично виконував обов`язки генерального директора та здійснював загальне керівництво державним підприємством, будучи у підпорядкуванні директора ТОВ «Краснолиманське» ОСОБА_9 , станом на 30.10.2023 забезпечено декларування, однак не сплачено податкове зобов`язання ДП «ВК «Краснолиманська» з ПДВ до державного бюджету на загальну суму 1 124 095 182,2 грн.
Враховуючи викладене, умисні дії ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та головного інженера ДП «ВК «Краснолиманська» ОСОБА_6 призвели до фактичного ненадходження до бюджету коштів в сумі 1 124 095 182,2 грн, що відповідно до примітки ст. 212 КК України є особливо великим розміром.
Так, 27.06.2024 проведено обшук в приміщенні квартири за місцем проживання головного інженера ДП «ВК Краснолиманська» ОСОБА_6 за адресою: АДРЕСА_1 , де серед іншого було вилучено:
- ноутбук марки «ASUS» S41OU, в якому містяться файли з документами щодо здійснення господарської діяльності ДП «ВК Краснолиманська».
Так, 27.06.2024 проведено обшук в приміщенні адміністративних будівель ДП «ВК Краснолиманська» за адресою: АДРЕСА_2 , де серед іншого, в кабінеті ОСОБА_6 було вилучено:
- планшетний комп`ютер iPad моделі НОМЕР_1 в корпусі сірого кольору з пошкодженим склом.
На даний час, у ході досудового розслідування виникла необхідність у застосуванні такого заходу забезпечення кримінального провадження, як арешт вказаного майна, з метою забезпечення збереження речових доказів та забороною відчуження, розпорядження та будь-яким іншим чином розпоряджатися (користуватися) таким майном, у тому числі, але не виключно, продавати, міняти, дарувати, розділяти (виділяти).
Згідно з нормою ч. 4 ст. 107 КПК України, не здійснювалась фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів.
У судовому засідання прокурор вимоги клопотання підтримав та просив задовольнити.
Представник власника майна (підозрюваного) - адвокат в судовому засіданні просила відмовити, мотивуючи його не обґрунтованістю.
Вивчивши клопотання, заслухавши позицію учасників розгляду, дослідивши його матеріали, слідчий суддя за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, приходить до наступного висновку.
Майнові права захищаються в Україні, як Конституцією, так і іншими нормативно-правовими актами, зокрема частиною 1 і 5 статті 41 Конституції України передбачено, що кожен має право володіти користуватися і розпоряджатися своєю власністю. Ніхто не може бути позбавлений права власності. Право власності є непорушним. Дана стаття Конституції України визначає, що конфіскація майна може бути заснована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.
Разом з цим, статтями 7, 16 КПК України встановлено, що загальною засадою кримінального провадження є недоторканість права власності. Позбавлення або обмеження права власності під час кримінального провадження здійснюється лише на підставі вмотивованого судового рішення, ухваленого в порядку, передбаченим цим Кодексом.
Завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Судовим розглядом встановлено, що Головним слідчим управлінням Державного бюро розслідувань здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62021000000000862 від 07.10.2021, у тому числі за підозрою: ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 255, ч. 3 ст. 212 та ст. 219 КК України.
27.06.2024 проведено обшук в приміщенні квартири за місцем проживання головного інженера ДП «ВК Краснолиманська» ОСОБА_6 за адресою: АДРЕСА_1 , де серед іншого було вилучено:
1. Ноутбук марки «ASUS» S41OU, в якому містяться файли з документами щодо здійснення господарської діяльності ДП «ВК Краснолиманська».
Так, 27.06.2024 проведено обшук в приміщенні адміністративних будівель ДП «ВК Краснолиманська» за адресою: АДРЕСА_2 , де серед іншого, в кабінеті ОСОБА_6 було вилучено:
1.Планшетний комп`ютер iPad моделі НОМЕР_1 в корпусі сірого кольору з пошкодженим склом.
Постановою слідчого від 28.06.2024 року вилучене майно визнано речовим доказом у кримінальному провадженні № 62021000000000862 від 07.10.2021.
Відповідно до ч.5 ст.9 КПК України, кримінальне процесуальне законодавство України застосовується з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, а саме у рішенні по справі «Жушман проти України» зазначається - «Кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності».
Європейський суд з прав людини через призму своїх рішень неодноразово акцентував увагу на тому, що володіння майном повинно бути законним (див. рішення у справі "Іатрідіс проти Греції" [ВП], заява N 31107/96, п. 58, ECHR 1999-ІІ). Вимога щодо законності у розумінні Конвенції вимагає дотримання відповідних положень національного законодавства та відповідності принципові верховенства права, що включає свободу від свавілля (див. рішення у справі "Антріш проти Франції", від 22 вересня 1994 року, Series А N 296-А, п. 42, та "Кушоглу проти Болгарії", заява N 48191/99, пп. 49 - 62, від 10 травня 2007 року). Будь-яке втручання державного органу у право на мирне володіння майном повинно забезпечити "справедливий баланс" між загальним інтересом суспільства та вимогами захисту основоположних прав конкретної особи. Необхідність досягнення такого балансу відображена в цілому в структурі статті 1 Першого протоколу. Необхідного балансу не вдасться досягти, якщо на відповідну особу буде покладено індивідуальний та надмірний тягар (див., серед інших джерел, рішення від 23 вересня 1982 року у справі "Спорронг та Льонрот проти Швеції", пп. 69 і 73, Series А N 52). Іншими словами, має існувати обгрунтоване пропорційне співвідношення між засобами, які застосовуються, та метою, яку прагнуть досягти (див., наприклад, рішення від 21 лютого 1986 року у справі "Джеймс та інші проти Сполученого Королівства", п. 50, Series А N 98).
Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Абзацом 2 ч. 5 ст. 171 КПК України передбачено, що у разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої статтею 235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено.
Таким чином, згідно з положеннями ч. 2 ст. 168, ч. 7 ст. 236 КПК України зазначене майно, що вилучене під час проведення обшуку, вважається тимчасово вилученим майном.
Судовим розглядом встановлено, що обшук, під час якого було вилучено майно та на арешті якого на даний час наполягає сторона обвинувачення, був проведений 27.06.2024.
05.07.2024 до Печерського районного суду міста Києва подано клопотання про арешт майна, а саме вищевказаних речових доказів.05.07.2024 слідчий суддя Печерського районного суду міста Києва ухвалив клопотання про накладення арешту на майно в рамках кримінального провадження № 62021000000000862 від 07.10.2021 повернути слідчому та встановити строк для усунення недоліків 72 години.
Вказану ухвалу та матеріали справи отримано слідчим 20.07.2024 та з даним клопотанням про арешт майна слідчий звернувся 23.07.2024, що вказує на дотримання строків на звернення до суду з даним клопотанням.
Частиною 2 ст. 170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою збереження речових доказів, спеціальної конфіскації, конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи та відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Згідно ч. 3 частини другої цієї статті у випадку, передбаченому пунктом 1, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Статтею 98 КПК України визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Одночасно при розгляді клопотання, поданого в порядку ст. 172 КПК України, слідчий суддя не вирішує питання належності та допустимості доказів, отриманих в ході досудового розслідування, оскільки оцінка допустимості доказів має бути вирішена відповідно до вимог ст. 89 КК України під час ухвалення судового рішення при судовому розгляді кримінального провадження.
Згідно з ч. 10 ст. 170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
З огляду на зазначені вимоги закону, слідчий суддя приходить до висновку про те, що вилучене майно, на арешті якого наполягає сторона обвинувачення відповідає критеріям речових доказів у кримінальному провадженні № 62021000000000862 від 07.10.2021.
Матеріали клопотання свідчать, що вказане майно має відношення до кримінального провадження, і, таким чином може бути використане як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому слідчий суддя вважає за доцільне, для ефективного розслідування з метою збереження речових доказів накласти арешт на вказане майно.
Зокрема, матеріали провадження свідчать, що на цьому етапі кримінального провадження потреби досудового розслідування виправдовують таке втручання у права та інтереси власника майна з метою запобігання їх зникнення, що може перешкодити кримінальному провадженню, а слідчий суддя, в свою чергу, не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд при розгляді кримінального провадження по суті, тобто не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості для визнання особи винною чи невинною у вчиненні злочину, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки сукупності отриманих доказів визначити, що причетність особи до вчинення кримінального правопорушення є вірогідною та достатньою для застосування щодо неї заходів забезпечення кримінального провадження, одним із яких і є накладення арешту на майно.
За викладених обставин, враховуючи правове обґрунтування клопотання, яке відповідає положенням ст. ст. 170-173 КПК України, приходжу до переконання про задоволення клопотання сторони обвинувачення про накладення арешту на вилучене майно, з метою збереження речових доказів, задля забезпечення дієвості та об`єктивності розслідування у вказаному кримінальному провадженні.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 26, 98, 100, 107, 117, 131, 132, 171-173, 309 КПК України, слідчий суддя,-
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання - задовольнити.
Накласти арешт на ноутбук марки «ASUS» S41OU, який було вилучений 27.06.2024 під час обшуку в приміщенні квартири за місцем проживання головного інженера ДП «ВК Краснолиманська» ОСОБА_6 за адресою: АДРЕСА_1 ;
- планшетний комп`ютер iPad моделі НОМЕР_1 в корпусі сірого кольору з пошкодженим склом, який було вилучено 27.06.2024 під час обшуку в приміщенні адміністративних будівель ДП «ВК Краснолиманська» за адресою: АДРЕСА_2 ,
із забороною відчуження, розпорядження та будь-яким іншим чином розпоряджатися (користуватися) таким майном, у тому числі, але не виключно, продавати, міняти, дарувати, розділяти (виділяти).
Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню.
Підозрюваний, його захисник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.
Ухвала про накладення арешту/відмову у ньому може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_21
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 08.08.2024 |
Оприлюднено | 20.08.2024 |
Номер документу | 121068706 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Ільєва Т. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні