Рішення
від 08.08.2024 по справі 906/69/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

майдан Путятинський, 3/65, м. Житомир, 10002, тел. (0412) 48 16 20,

e-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, web: https://zt.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ 03499916

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"08" серпня 2024 р. м. Житомир Справа № 906/69/24

Господарський суд Житомирської області у складі:

судді Шніт А.В.

секретар судового засідання Малярчук Р.А.

за участю представників сторін:

прокурор: Ревелюк Т.О. - посвід. № 071187 від 01.03.2023;

від позивача: не з`явився;

від відповідача: не з`явився;

розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Житомирі справу

за позовом Керівника Коростенської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Іршанської селищної ради Житомирської області

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн"

про стягнення 1 506 925,24грн, розірвання договору оренди та повернення земельної ділянки

Керівник Коростенської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Іршанської селищної ради звернувся до Господарського суду Житомирської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн" про розірвання договору оренди землі від 11.08.2016; зобов`язання повернути земельну ділянку площею 8,6884га з кадастровим номером 1822382200:04:000:0005 та про стягнення 1 506 925,24грн орендної плати.

В обґрунтування позовних вимог прокурор посилається на невиконання відповідачем умов договору оренди землі від 11.08.2016 в частині внесення орендної плати.

В якості правових підстав позивач вказує, зокрема, на ст.525, 526, 614, 629, 651 Цивільного кодексу України, ст.141 Земельного кодексу України, ст.14, 16, 36, 265.1, 285-287 Податкового кодексу України, ст.1, 2, 13, 15, 21, 32 Закону України "Про оренду землі".

Ухвалою суду від 29.01.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі правилами загального позовного провадження з призначенням підготовчого засідання.

Ухвалою суду від 18.06.2024 закрито підготовче провадження та призначено справу №906/69/24 до судового розгляду по суті на 08.08.2024 о 10:00.

Прокурор у судовому засіданні 08.08.2024 позовні вимоги підтримав у повному обсязі з підстав, зазначених у позовній заяві.

Представник позивача в судове засідання 08.08.2024 не з`явився; 01.07.2024 через систему "Електронний суд" надіслав клопотання про розгляд справи без його участі.

Представник відповідача в судове засідання 08.08.2024 також не прибув. 03.07.2024 до суду повернулася копія ухвали від 18.06.2024, яка надсилалася ТОВ "Сатурн" за адресою, вказаною в позовній заяві та витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з відміткою відділення поштового зв`язку: "адресат відсутній за вказаною адресою".

Днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місце проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси (п.5 ч.6 ст.242 Господарського процесуального кодексу України).

Крім того, відповідно до ч.2 ст.2 Закону України "Про доступ до судових рішень" судові рішення є відкритими та підлягають оприлюдненню в електронній формі не пізніше наступного дня після їх виготовлення і підписання.

Згідно ч.1, 2 ст.3 Закону України "Про доступ до судових рішень" для доступу до судових рішень судів загальної юрисдикції Державна судова адміністрація України забезпечує ведення Єдиного державного реєстру судових рішень. - автоматизована система збирання, зберігання, захисту, обліку, пошуку та надання електронних копій судових рішень.

Судові рішення, внесені до Реєстру, є відкритими для безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі судової влади України (ч.1 ст.4 Закону України "Про доступ до судових рішень").

Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що відповідач мав доступ до судових рішень та міг ознайомитись з ухвалами суду у Єдиному державному реєстрі судових рішень (www.reyestr.court.gov.ua).

Отже, відповідача належним чином повідомлено про дату, час та місце засідання суду в справі №906/69/24.

За таких обставин, справа підлягає вирішенню за наявними матеріалами з огляду на приписи ч.9 ст.165 та ч.2 ст.178 Господарського процесуального кодексу України.

Заслухавши пояснення прокурора, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Фактичні обставини справи.

11.08.2016 між Житомирською обласною державною адміністрацією (орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Сатурн" (орендар, відповідач) укладено договір оренди землі (далі - Договір) (а.с. 13-16).

За змістом п.1, 2 Договору орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку з кадастровим номером 1822382200:04:000:0005, загальною площею 8,6884 га, для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення), що знаходиться на території Ковалівської сільської ради Коростенського району.

Договір укладено до 01.09.2033 та починає діяти з моменту реєстрації права оренди (п.8 Договору).

Відповідно до п.9 Договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі 4% від нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що складає: 345860,39грн (без ПДВ) у рік, на рахунок Ковалівської сільської ради.

За умовами п.11 Договору орендна плата вноситься щомісячно в розмірі 28821,69грн 1/12 частини річної орендної плати.

Пунктом 17 Договору визначено умови збереження стану об`єкта оренди: дотримання орендарем мети використання земельної ділянки, обумовленої цим договором, технічною документацією вимог чинного земельного і природоохоронного законодавства.

Згідно з п.31 Договору обов`язком орендаря, зокрема, є виконання встановлених щодо земельної ділянки обмежень в обсязі, передбаченому законом та цим договором, а також дотримання режиму природоохоронного використання земель.

За змістом п.36 Договору дія договору припиняється шляхом його розірвання за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін внаслідок невиконання іншою стороною обов`язків, передбачених договором, та в результаті випадкового знищення, пошкодження орендованої земельної ділянки, яке істотно перешкоджає її використанню, а також з інших підстав, визначених законом.

У матеріалах справи міститься Акт приймання-передачі зазначеної вище земельної ділянки від 11.08.2016, який є невід`ємною частиною Договору (а.с. 17).

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна №341082573 від 01.08.2023, 26.08.2016 здійснено державну реєстрацію права оренди спірної земельної ділянки за ТОВ "Сатурн" (а.с. 8-10).

Прокурором у матеріали справи подано відповіді Головного управління Державної податкової служби України у Житомирській області №4053/5/06-30-13-06 від 31.05.2023 та №7342/5/06-30-04-01 від 12.09.2023 по платнику податків ТОВ "Сатурн" рахується податковий борг з орендної плати до місцевого бюджету Іршанської ОТГ в сумі 1 536956,72грн, у тому числі за основним платежем - 1 506 925,24грн (а.с. 21-25, 47-51).

Посилаючись на наявність у відповідача перед позивачем заборгованості з орендної плати за користування спірною земельною ділянкою, а також на припинення права користування надрами ТОВ "Сатурн" згідно рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 03.09.2020 у справі №240/129/20, прокурор звернувся до суду з відповідним позовом про розірвання договору оренди землі від 11.08.2016, зобов`язання повернути земельну ділянку площею 8,6884га з кадастровим номером 1822382200:04:000:0005 та про стягнення 1 506 925,24грн орендної плати.

Норми права, застосовані судом, оцінка доказів, аргументів, наведених учасниками справи, та висновки щодо порушення, не визнання або оспорення прав чи інтересів, за захистом яких мало місце звернення до суду.

Згідно з ч.1 ст.2 Земельного кодексу України (тут і надалі - в редакції, чинній станом на час виникнення спірних правовідносин) до земельних відносин належать відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею.

За ч.1 ст.116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Частиною 1 статті 124 Земельного кодексу України передбачено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється, зокрема, шляхом укладання договору оренди земельної ділянки.

Відповідно до ч.1 ст.96 Земельного кодексу України, землекористувачі зобов`язані, серед іншого, своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату.

Як передбачено ст.526 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Якщо у зобов`язанні встановлено строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (ч.1 ст.530 ЦК України).

Порушенням зобов`язання, згідно з ст.610 ЦК України, є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

За договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов`язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений договором строк у володіння та користування за плату (ст.792 ЦК України).

Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом (ч.2 ст.792 ЦК України).

Статтею 1 Закону України "Про оренду землі" (тут і надалі - в редакції, чинній станом на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності (ч.1 ст.93 Земельного кодексу України).

Відповідно до ст.13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Істотною умовою договору оренди землі є, зокрема, орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату (ст.15 зазначеного Закону).

Відповідно до ст.206 Земельного кодексу України, ст.270 Податкового кодексу України, використання землі в Україні є платним, а земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, є об`єкт оподаткування.

Згідно з ч.1, 2 ст.21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Підпунктом 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу У краї передбачено, що плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Власники землі та землекористувачі сплачують земельний податок, а також орендну плату за земельні ділянки державної та комунальної власності з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою (п. 287.1 ст. 287 Податкового кодексу України).

Відповідно до ст.288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, платник орендної плати - орендар земельної ділянки, об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем (пункт 288.4 статті 288 Податкового кодексу України).

У матеріалах справи містяться відповіді Головного управління Державної податкової служби України у Житомирській області №4053/5/06-30-13-06 від 31.05.2023 та №7342/5/06-30-04-01 від 12.09.2023, згідно яких по платнику податків ТОВ "Сатурн" рахується податковий борг з орендної плати до місцевого бюджету Іршанської ОТГ в сумі 1536956,72грн, у тому числі за основним платежем - 1 506 925,24грн (а.с. 21-25, 47-51), про що судом зазначалося вище.

ТОВ "Сатурн" не надало документів на підтвердження сплати орендної плати або заперечень щодо визначенням її розміру, тому суд дійшов висновку про законність та обґрунтованість позовних вимог щодо стягнення з відповідача 1506 925,24грн заборгованості з орендної плати.

При цьому, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до адміністративно-територіальної реформи 2015 року згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №711-р 12.06.2020 "Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Житомирської області", утворено Іршанську селищну територіальну громаду, до складу якої ввійшли території та населені пункти Іршанської селищної та Добринської сільської ради, з визначенням адміністративного центру в смт Іршанськ.

За змістом ч.1 ст.122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин" від 28.05.2023 внесено зміни до Земельного кодексу України, зокрема розділ X "Перехідні положення" доповнено пунктом 24.

Із дня набрання чинності цим пунктом землями комунальної власності територіальних громад вважаються всі землі державної власності розташовані за межами населених пунктів у межах таких територіальних громад, крім земель, які потрібні державі для виконання її функцій.

Земельні ділянки, що вважаються комунальною власністю територіальних громад сіл, селиш, міст відповідно до цього пункту і право державної власності на які зареєстроване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, переходять у комунальну власність із моменту державної реєстрації права комунальної власності на такі земельні ділянки.

Перехід земельних ділянок із державної власності у комунальну власність згідно з вимогами цього пункту не є підставою для припинення права оренди та інших речових прав, похідних від права власності, на такі земельні ділянки. Внесення змін до договору оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту із зазначенням нового органу, що здійснює розпорядження такою земельною ділянкою, не вимагається і здійснюється лише за згодою сторін договору.

У відповідності до ст.148-1 Земельного кодексу України до особи, яка набула право власності на земельну ділянку, що перебуває у користуванні іншої особи, з моменту переходу права власності на земельну ділянку переходять права та обов`язки попереднього власника земельної ділянки за чинними договорами оренди, суперфіцію, емфітевзису, земельного сервітуту щодо такої земельної ділянки. Вимоги цієї статті поширюються на випадки переходу повноважень з розпорядження земельними ділянками державної власності від одного органу до іншого, а також при переході права власності на земельні ділянки від держави до територіальної громади і навпаки.

Земельна ділянки, надана у користування ТОВ "Сатурн" за договором оренди землі від 11.08.2016, розташована на території Іршанської територіальної громади Коростенського району Житомирської області.

З огляду на зазначені норми Земельного кодексу України та пункту 24 розділу X "Перехідні положення", розпорядником спірної земельної ділянки є Іршанська територіальна громада.

Таким чином, уповноваженим державою органом у спірних правовідносинах є Іршанська селищна рада, яка згідно зі ст.10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є органом, що представляє територіальну громаду та діє в її інтересах.

З огляду на вищевикладене, стягнення з відповідача 1506 925,24грн заборгованості з орендної плати за договором оренди землі від 11.08.2016 має здійснюватися саме на користь Іршанської селищної ради.

Щодо позовної вимоги про розірвання договору оренди землі від 11.08.2016 суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Правові підстави для припинення договору оренди землі шляхом його розірвання визначені у статті 32 Закону України "Про оренду землі".

Частиною 1 статті 32 Закону України "Про оренду землі" встановлено, що на вимогу однієї із сторін договір може бути достроково розірваний за рішенням суду у разі невиконання сторонами обов`язків, передбачених статтями 24 і 25 цього Закону та умовами договору, в разі випадкового знищення чи пошкодження об`єкта оренди, яке істотно перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки, а також на підставах, визначених Земельним кодексом України та іншими законами України.

Пунктом "д" частини 1 статті 141 Земельного кодексу України визначено таку підставу припинення права користування земельною ділянкою як систематична несплата земельного податку або орендної плати.

Підстави для зміни або розірвання договору передбачені статтею 651 ЦК України і за загальним правилом, викладеним у частині першій цієї статті, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

За ч.2 ст.651 ЦК України договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.611 ЦК України, у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором, зокрема, розірвання договору.

Як судом зазначалося вище, за змістом п.36 Договору дія договору припиняється шляхом його розірвання за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін внаслідок невиконання іншою стороною обов`язків, передбачених договором, та в результаті випадкового знищення, пошкодження орендованої земельної ділянки, яке істотно перешкоджає її використанню, а також з інших підстав, визначених законом.

ТОВ "Сатурн" не сплачувало орендну плату за користування спірною земельною ділянкою, зокрема, за період 2022-2023 роки. Таке порушення умов договору є істотним, оскільки територіальна громада не отримує надходження коштів з орендної плати до бюджету Іршанської селищної ради.

Крім того, варто зазначити, що ч.1 ст.96 Земельного кодексу України передбачено, зокрема, що землекористувачі зобов`язані: з а б е з п е ч у в а т и в и к о р и с т а н н я з е м л і з а ц і л ь о в и м п р и з н а ч е н н я м; додержуватися вимог законодавства про охорону довкілля.

Згідно офіційної інформації з Єдиного державного реєстру судових рішень рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 03.09.2020 у справі №240/129/20, залишеним без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 14.12.2020 та постановою Верховного Суду від 17.01.2023 задоволено адміністративний позов Державної служби геології та надр України до Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн" про припинення права користування надрами та припинено право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №3129 від 01.09.2003, наданого Товариству з обмеженою відповідальністю "Сатурн".

При цьому, необхідно зауважити, що в п.1, 2 Договору сторони встановили, що орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку з кадастровим номером 1822382200:04:000:0005, загальною площею 8,6884 га, для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що п о в ' я з а н і з к о р и с т у в а н н я м н а д р а м и (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення), яка знаходиться на території Ковалівської сільської ради Коростенського району.

Таким чином, станом на день звернення прокурора з позовом у даній справі відповідачем здійснювалося використання спірної земельної ділянки не за її цільовим призначенням.

Отже, враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для задоволення позову про розірвання договору оренди земельної ділянки.

Крім того, прокурор заявляє вимогу про зобов`язання повернути земельну ділянку площею 8,6884га з кадастровим номером 1822382200:04:000:0005.

Згідно з ч.1 ст.34 Закону України "Про оренду землі" у разі припинення або розірвання договору оренди землі орендар зобов`язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором. Орендар не має права утримувати земельну ділянку для задоволення своїх вимог до орендодавця.

Пунктом 21 договору оренди землі від 11.8.2016 визначено, що після припинення дії договору орендар повертає орендодавцеві земельну ділянку в стані, не гіршому порівняно з тим, у якому він одержав її в оренду.

Таким чином, вимога про зобов`язання ТОВ "Сатурн" повернути державі в особі Іршанської селищної ради (яка станом на даний час є розпорядником спірної земельної ділянки) земельну ділянку з кадастровим номером 1822382200:04:000:0005, площею 8,6884га, яка знаходиться на території Іршанської селищної територіальної громади (колишньої Ковалівської сільської ради) Коростенського району Житомирської області, є похідною від вимоги про розірвання договору оренди земельної ділянки, а тому також підлягає задоволенню.

Згідно ч.2, 3 ст.13 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом.

Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Відповідно до ч.1 ст.73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

За приписами ч.1 ст.74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відтак, сторони звертаючись до суду повинні враховувати те, що визначення та наповнення доказової бази переданого на розгляд суду спору покладаються саме на сторони, а не на суд.

Суд вирішує спір на підставі поданих та витребуваних в порядку ст. 81 ГПК України сторонами доказів.

Статтею 76 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ч.1 ст.77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

За приписами ч.1 ст.86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Враховуючи докази, які містяться у матеріалах справи, а також норми чинного законодавства, яке регулює спірні правовідносини, суд прийшов до висновку про задоволення позову в повному обсязі.

Розподіл судових витрат.

Відповідно до ч.1 ст.123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Пунктом 2 частини 1 статті 129 ГПК України передбачено, що судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Зважаючи на задоволення позовних вимог, суд приходить до висновку, що судовий збір слід покласти на відповідача.

Керуючись статтями 123, 129, 233, 236-238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн" (11583, Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ковалі; ідентифікаційний код 31318263) на користь Іршанської селищної ради (12110, Житомирська область, Коростенський район, смт Іршанськ, вул. Гулія, буд. 7; ідентифікаційний код 04344593):

- 1 506 925,24грн заборгованості з орендної плати.

3. Розірвати договір оренди землі від 11.08.2016, укладений між Житомирською обласною державною адміністрацією та Товариством обмеженою відповідальністю "Сатурн" земельної ділянки з кадастровим номером 1822382200:04:000:0005 площею 8,6884га.

4. Товариству з обмеженою відповідальністю "Сатурн" (11583, Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ковалі; ідентифікаційний код 31318263) повернути державі в особі Іршанської селищної ради (12110, Житомирська обл., Коростенський р-н, смт Іршанськ, вул. Гулія, буд. 7; ідентифікаційний код 04344593) земельну ділянку з кадастровим номером 1822382200:04:000:0005, площею 8,6884га, яка знаходиться на території Іршанської селищної територіальної громади (колишньої Ковалівської сільської ради) Коростенського району Житомирської області.

5. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн" (11583, Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ковалі; ідентифікаційний код 31318263) на користь Житомирської обласної прокуратури (10008, м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 11, ідентифікаційний код 02909950):

- 27 971,88грн судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено: 19.08.24

Суддя Шніт А.В.

Відправити:

1 - Коростенська окружна прокуратура (через електронний суд)

2 - Житомирській обласній прокуратурі (через електронний суд)

3 - Іршанській селищній раді Житомирської області (через електронний суд)

4 - ТОВ "Сатурн", код ЄДРПОУ 31318263 (рек.)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення08.08.2024
Оприлюднено20.08.2024
Номер документу121071313
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин

Судовий реєстр по справі —906/69/24

Рішення від 08.08.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 18.06.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 28.05.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 23.04.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 28.03.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 29.02.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 29.01.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 15.01.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні