1Справа № 335/4771/24 2/335/2098/2024
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 серпня 2024 р. Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя в складі: головуючого судді Соболєвої І.П., розглянувши в залі суду м. Запоріжжя в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників процесуцивільну справу за позовом концерну «Міські теплові мережі» до ОСОБА_1 , Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, комунальне підприємство «Титан», про стягнення заборгованості за надані послуги,
ВСТАНОВИВ:
26.04.2024 концерн «Міські теплові мережі» звернувся з позовною заявою до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості за надані послуги. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ним надавалися послуги відповідачу з централізованого опалення та гарячого водопостачання, з постачання теплової енергії та постачання гарячої води за адресою: АДРЕСА_1 , за період 01.10.201929.02.2024 розміром 69 568,48 грн., які відповідачем сплачено не було.
Ухвалою суду від 29.04.2024 провадження по справі відкрито за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін та призначено розгляд на 06.06.2024.
Копію ухвали від 29.04.2024 разом із копією позовної заяви з додатками було направлено відповідачу рекомендованим листом із повідомленням за останньою відомою адресою її зареєстрованого місця проживання, однак конверт повернувся на адресу суду через закінчення терміну зберігання.
Ухвалою судувід 06.06.2024залучено доучасті всправі вякості третьоїособи,що незаявляє самостійнівимоги напредмет споруна сторонівідповідача комунальнепідприємство «Титан».Копію ухвали було направлено учасникам справи рекомендованим листом із повідомленням.
Конверт, надісланий відповідачу за останньою відомою адресою її зареєстрованого місця проживання, повернувся на адресу суду через закінчення терміну зберігання.
Представник третьої особи подав суду заперечення щодо позову, в якому зазначив, що 26.12.2018 ОСОБА_1 , як працівнику КП "Титан", був оформлений ордер на службове житлове приміщення № НОМЕР_1 серія "С". З 2018 року на теперішній час ОСОБА_1 не вселилася та не проживає в даній квартирі, у зв`язку з тим, що дана квартира не придатна для проживання (відсутність електропостачання, холодного водопостачання та гарячого водопостачання). Відповідно до технічного паспорту на квартиру АДРЕСА_2 від 17.01.2019 (інвентаризаційна справа №2019-б/н) виданого інженером з інвентаризації нерухомого майна ОСОБА_2 , у зазначеній квартирі опалення відсутнє, система знаходиться в аварійному стані. КП "Титан" зверталось до Концерну "Міські теплові мережі" з запереченнями на неналежну якість надання послуг з централізованого опалення, централізованого постачання та з проханням провести комісійне обстеження службової двокімнатної квартири, вирішити питання щодо перерахунку оплати гарячого водопостачання (листи від №755, від 13.08.2020 №613). Відповіді на вищевказані листи від Концерну "Міські теплові мережі" комунальне підприємство "Титан" так і не отримало. Відповідно до висновку експерта №12-06-2024 від 17.06.2024 за результатами проведеного експертного будівельно-технічного дослідження було встановлено, що квартира знаходиться в незадовільному технічному стані, пошкоджені електропроводка, системи водопостачання та опалення. Характер ушкоджень вказує на те, що вони могли виникнути внаслідок відсутності опалення в осіннє-зимовий період. Вказана квартира не придатна для проживання. Вимоги про стягнення заборгованості за період з 01.01.2019 по 29.02.2024 років заявлені з пропуском позовної давності.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 190 Цивільного процесуального кодексу України(далі ЦПК України) ухвала про відкриття провадження у справі надсилається учасникам справи, а також іншим особам, якщо від них витребовуються докази, в порядку, встановленому статтею 272 цього Кодексу. Одночасно з копією ухвали про відкриття провадження у справі учасникам справи надсилається копія позовної заяви з копіями доданих до неї документів.
У постановах від 14.08.2020 та від 13.01.2020 у справі № 910/22873/17 Верховний суд зазначав, що у разі якщо ухвалу про вчинення відповідної процесуальної дії або судове рішення направлено судом рекомендованим листом за належною поштовою адресою, яка була надана суду відповідною стороною, і судовий акт повернуто підприємством зв`язку з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то необхідно вважати, що адресат повідомлений про вчинення відповідної процесуальної дії або про прийняття певного судового рішення у справі.
Судом враховується рішення Конституційного Суду України від 13.12.2011 № 17-рп/2011 згідно яких у разі відсутності осіб, які беруть участь у справі за адресою, вказаної в матеріалах справи (зокрема позовній заяві) яка відповідає місцю реєстрації відповідача, вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене йому належним чином.
Суд зауважує, що наразі у суду відсутні можливості сповіщення відповідача за допомогою інших засобів зв`язку, а подальші, додаткові дії щодо направлення виклику відповідачу до суду за місцем його реєстрації призведуть лише до несвоєчасності розгляду справи. Відповідач не скористався процесуальним правом подачі відзиву на позовну заяву, а також доказів на підтвердження своїх заперечень, та за відсутності доказів поважності причин неподання учасниками розгляду заяв по суті справи, суд вирішує справу за наявними письмовими матеріалами, що відповідає положенню частини восьмої статті 178 ЦПК України.
Суд, дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами в межах заявлених позовних вимог, приходить до наступного висновку.
Концерн «Міські теплові мережі» є юридичною особою, метою діяльності якої відповідно до п. 2.1 Статуту є здійснення виробничо-технічної діяльності, спрямованої на постійне та безперебійне забезпечення споживачів тепловою енергією, одержання прибутку для здійснення діяльності Концерну та задоволення на його основі соціально-економічних інтересів трудового колективу Концерну.
Предметом діяльності Концерну «Міські теплові мережі» є виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії для потреб населення для обігріву житла і побутових потреб, комунально-побутових потреб підприємств, бюджетних установ та організацій, інших категорій споживачів, її збут тощо. (п. 2.2 Статуту)
Згідно п. 1 Правил про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженихпостановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, з наступними змінами та доповненнями, ці Правила регулюють відносини між суб`єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг (виконавець) і фізичною та юридичною особою(споживач), яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
Послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання відносяться до комунальних послуг.
Судом встановлено, що Концерн «МТМ» надавав відповідачу за адресою: АДРЕСА_1 , послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання та теплової енергії, гарячої води у період з 01.10.2019 по 29.02.2024.
Розмір заборгованості у суми 69 568,48 грн. підтверджується довідкою та розрахунком Концерну «МТМ».
Квартира за адресою: АДРЕСА_1 , знаходиться в багатоквартирному житловому будинку та підключена до мережі централізованого опалення
Рішенням виконавчогокомітету Запорізькоїміської ради№489/9від 29.10.2018двокімнатна квартира АДРЕСА_2 включенадо числаслужбової житловоїплощі комунальногопідприємства "Титан".
Наказом директора комунального підприємства "Титан" №01/02-208 від 08.11.2018 двокімнатна квартира АДРЕСА_2 надана робітнику зеленого будівництва ОСОБА_1 .
Рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради №606/10 від 17.12.2018 затверджений наказ директора комунального підприємства "Титан" №01/02-208 від 08.11.2018 про надання двокімнатної квартири АДРЕСА_2 робітнику зеленого будівництва ОСОБА_1 .
26.12.2018 ОСОБА_1 виданий ордер на службове житлове приміщення №36 серія "С".
КП "Титан" листами від 19.12.2019 №755, від 13.08.2020 №613 зверталось до Концерну "Міські теплові мережі" з проханням провести комісійне обстеження службової двокімнатної квартири, вирішити питання щодо перерахунку оплати гарячого водопостачання, оскільки в квартирі АДРЕСА_2 відсутні трубопроводи гарячого водопостачання.
Відповідно до висновку експерта №12-06-2024 від 17.06.2024 за результатами проведеного експертного будівельно-технічного дослідження було встановлено, що квартира АДРЕСА_2 знаходиться в незадовільному технічному стані, пошкоджені електропроводка, системи водопостачання та опалення. Характер ушкоджень вказує на те, що вони могли виникнути внаслідок відсутності опалення в осіннє-зимовий період. Вказана квартира не придатна для проживання.
В технічному паспорті на квартиру АДРЕСА_2 від 17.01.2019 (інвентаризаційна справа №2019-б/н) виконаному ФОП ОСОБА_2 зазначено: «Опалення відсутнє система та знаходиться в аварійному стані».
Відповідно до технічного паспорту на квартиру АДРЕСА_2 , виконаного ТОВ ЗМБТІ 30.08.2018 (інвентаризаційна справа № 1062), наданого КП "Титан" до клопотання про залучення його в якості 3-ї особи, вказано, що будинок обладнаний водоводом ( холодне, гаряче водопостачання), каналізацією, центральним опаленням, електроосвітленням.
Обов`язок Споживача сплачувати за комунальні послуги закріплений уЖитловому кодексі України(ст. 67, 68). Відсутність між сторонами договору на надання послуг централізованого опалення не є підставою для несплати за надані Концерном «МТМ» послуг, оскільки обов`язок оплати випливає з Закону.
Концерн «Міські теплові мережі» по відношенню до відповідача, як споживачів послуг є виконавцем послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання.
Відповідно дост. 901 ЦК Україниза договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Стаття 526 ЦК Українивизначає, що зобов`язанням, підстави виникнення яких були передбачені вст. 11 ЦК України, повинні виконуватися належним чином згідно умов договору, вимогЦКУ, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов і вимог згідно звичаям ділового обороту або інших вимог, які звичайно висуваються.
Законом України «Про житлово-комунальні послуги»передбачено порядок оплати житлово-комунальних послуг.
Відповідно до ч. 1ст. 612 ЦК України, боржник вважається таким, що прострочив виконання зобов`язань, якщо він не приступив до виконання зобов`язанням або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.
Відповідно до статей66,67,162 ЖК Україниза користування житловим приміщенням, що належить громадянинові на праві приватної власності, сплачується плата за утримання будинку, прибудинкової території та плата за спожиті комунальні послуги.
Згідно зі статтями 175-178 ЖК України державні і громадські органи, підприємства, установи, організації, службові особи зобов`язані дбати про схоронність житлового фонду та підвищення його благоустрою.
Наймодавець зобов`язаний своєчасно провадити ремонт жилих будинків, забезпечувати безперебійну роботу інженерного обладнання будинків і жилих приміщень, належне утримання під`їздів, інших місць загального користування будинків і придомової території. Такі ж обов`язки покладаються на житлово-будівельні кооперативи.
Капітальний ремонт жилих будинків, технічне обслуговування їх інженерного обладнання, а також поточний ремонт жилих приміщень, що його зобов`язаний провадити наймодавець (житлово-будівельний кооператив), здійснюються відповідно до правил користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку і прибудинкової території, правил і норм технічної експлуатації житлового фонду.
Невиконання наймодавцем (житлово-будівельним кооперативом) обов`язків по ремонту жилого приміщення у випадках, викликаних невідкладною необхідністю, дає наймачеві жилого приміщення (члену житлово-будівельного кооперативу) право провести ремонт і стягнути з наймодавця (житлово-будівельного кооперативу) вартість ремонту або зарахувати її в рахунок квартирної плати (внесків на експлуатацію і ремонт будинку кооперативу).
Громадяни зобов`язані забезпечувати схоронність жилих приміщень, бережно ставитися до санітарно-технічного та іншого обладнання, до об`єктів благоустрою, додержувати правил утримання жилого будинку і прибудинкової території, правил пожежної безпеки, додержувати чистоти і порядку в під`їздах, кабінах ліфтів, на сходових клітках і в інших місцях загального користування.
Наймачі жилих приміщень на умовах і в порядку, що визначаються законодавством України, повинні провадити за свій рахунок поточний ремонт жилих приміщень, а при звільненні приміщення - здати його в належному стані. Такі ж обов`язки покладаються на членів житлово-будівельного кооперативу.
Якщо необхідність у проведенні внутрішньо квартирного поточного ремонту викликана пошкодженням частин будинку, інженерного обладнання або зв`язана з капітальним ремонтом будинку чи його конструктивних частин, цей ремонт провадиться наймодавцем (житлово-будівельним кооперативом) або за його рахунок.
Перелік робіт, що належать до внутріквартирного поточного ремонту, встановлюється правилами користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку і прибудинкової території та Типовим договором найму жилого приміщення.
Виконавчі комітетимісцевих радподають громадянамдопомогу впроведенні поточногоремонту жилихприміщень.Таку допомогуподають громадянамтакож підприємства,установи,організації,у віданніяких перебуваютьжилі будинки.
Доказів на спростування факту наявності заборгованості чи її розміру станом на час розгляду справи відповідачем не надано.
Надаючи оцінку доказам, наданим КП «Титан», суд виходить з наступного. Згідно з п. 3 Положенням про порядок обстеження стану жилих будинків з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визнання жилих будинків і жилих приміщень непридатними для проживання, затвердженим постановою Ради Міністрів УРСР від 26 квітня 1984 року № 189 обстеження житлових будинків (приміщень) проводиться інженерно-технічними працівниками житлово-експлуатаційних організацій за участю представників громадськості. У разі необхідності до обстеження залучаються фахівці проектних і науково-дослідних організацій та органів і закладів санітарно-епідеміологічної служби.
Якщо експлуатація будинків відомчого або громадського житлового фонду здійснюється безпосередньо відповідним підприємством, установою, організацією, то обстеження цих будинків за клопотанням такого підприємства, установи, організації здійснюється житлово-експлуатаційною організацією, визначеною виконавчим комітетом місцевої Ради народних депутатів.
5. Якщо під час обстеження стану жилих будинків буде виявлено невідповідність санітарним і технічним вимогам цих будинків (жилих приміщень), яку можливо і доцільно усунути шляхом проведення капітального ремонту, житлово-експлуатаційна організація вирішує в установленому порядку питання про проведення такого ремонту.
В разі неможливості або недоцільності проведення капітального ремонту житлово-експлуатаційна організація вносить до виконкому районної, міської, районної у місті Ради народних депутатів пропозицію про визнання жилого будинку (жилого приміщення) таким, що не відповідає вказаним вимогам і є непридатним для проживання.
6. Для обстеження стану жилих будинків, зазначених в абзаці другому пункту 5 цього Положення, виконавчий комітет відповідної місцевої Ради народних депутатів призначає комісію в такому складі: заступник голови виконавчого комітету місцевої Ради (голова комісії), начальник управління (відділу) житлового (комунального) господарства виконавчого комітету місцевої Ради (заступник голови комісії), представник органу або закладу санітарно-епідеміологічної служби, представник відділу (управління) у справах будівництва і архітектури виконавчого комітету місцевої Ради або районний архітектор, представник органу державного пожежного нагляду, депутат місцевої Ради, інженер житлово-експлуатаційної організації (секретар комісії), представник громадського будинкового комітету.
При обстеженні стану жилих будинків відомчого або громадського житлового фонду до складу комісії включається також представник органу, який здійснює управління відповідним фондом.
7. Комісія виконавчого комітету місцевої Ради народних депутатів:
а) розглядає подані житлово-експлуатаційною організацією документи;
б) обстежує стан жилого будинку (жилого приміщення) та складає акт за формою, що встановлюється Міністерством житлово-комунального господарства УРСР;
в) перевіряє обґрунтованість висновків про неможливість або недоцільність проведення капітального ремонту жилого будинку (жилого приміщення).
У випадках, коли за висновком комісії виявлені під час обстеження стану жилого будинку (жилого приміщення) негативні фактори можуть бути усунені шляхом проведення капітального ремонту будинку (приміщення), матеріали обстеження передаються житлово-експлуатаційній організації для проведення в установленому порядку необхідного ремонту;
г) встановлює причини незадовільного стану жилого будинку (жилого приміщення) і при наявності вини в цьому службових осіб ставить питання про притягнення їх до відповідальності;
д) при визнанні жилого будинку (жилого приміщення) непридатним для проживання вносить виконавчому комітетові місцевої Ради пропозицію з проектом відповідного рішення.
8. Виконавчий комітет відповідної місцевої Ради народних депутатів розглядає подані комісією матеріали і приймає рішення щодо придатності жилого будинку (жилого приміщення) для проживання.
У випадках, коли виконавчий комітет місцевої Ради дійде висновку про можливість і доцільність усунення негативних факторів шляхом проведення капітального ремонту жилого будинку (жилого приміщення), він приймає рішення про проведення такого ремонту.
Відповідно до Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень (далі - Інструкція) та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень (далі - Рекомендації), затверджених Наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5, дослідницька частина повинна включати:
відомості про стан об`єктів дослідження, застосовані методи (методики) дослідження, умови їх застосовування;
посилання на ілюстрації, додатки та необхідні роз`яснення до них;
експертну оцінку результатів дослідження (п.4.13).
Згідно з п.5.1 основними завданнями будівельно-технічної експертизи є:
визначення технічного стану будівель, споруд та інженерних мереж, причин пошкоджень та руйнувань об`єктів та їх елементів;
Пунктом 5.1.1. Рекомендацій визначений орієнтовний перелік вирішуваних питань:
Чи відповідають об`єкти (будівлі, споруди тощо) проектно-технічній документації на їх будівництво (ремонт, реконструкцію) та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва. Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Який технічний стан (ступінь фізичного зношення) об`єкта нерухомого майна (будівлі, споруди тощо)?
Чи є об`єкт нерухомого майна (будівля, споруда) аварійним?
Згідно з п.5.1.5. Для вирішення питань щодо визначення технічного стану (ступеня фізичного зношення), аварійності, групи капітальності, категорії складності, ступеня вогнестійкості об`єкта нерухомого майна, а також визначення пошкоджень та руйнувань об`єкта і його конструктивних елементів та причин їх виникнення експерту необхідно надати проектну документацію на будівництво об`єкта, документ про приймання його в експлуатацію, матеріали технічної інвентаризації, акти і звіти попередніх обстежень та досліджень тощо.
Експерт у висновку №12-06-2024 від 17.06.2024 зазначив, що квартира АДРЕСА_2 знаходиться в незадовільному технічному стані, пошкоджені електропроводка, системи водопостачання та опалення. Характер ушкоджень вказує на те, що вони могли виникнути внаслідок відсутності опалення в осіннє-зимовий період. Вказана квартира не придатна для проживання.
З висновку вбачається, що експерт, в порушення вимог п. 5.1.5 Рекомендації, досліджував тільки техпаспорт від 2019 року та ордер на квартиру. Матеріали технічної інвентаризації, акти і звіти попередніх обстежень та досліджень не досліджував.
В дослідницькій частині висновку експерт зазначає, що квартиру обладнано: електропостачанням, водопроводом та каналізацією. Опалення відсутнє. (арк.6 висновку). На аркуші 7 висновку експерт зазначає, що електропроводка, водопостачання та опалення пошкоджені. На підставі яких методів дослідження експерт встановив їхню непрацездатність, експерт у висновку не зазначає. Яким чином експерт встановив відсутність опалення в червні місяці також не вказує.
На доданих до висновку фотознімкам добре видно труби та батареї опалення в різних приміщеннях, лічильники та електропроводку, трубу водопостачання з краном, унітаз.
На стелі, стінахта підлозікоридору експертвиявив пошкодження,характерні длядії води.Стан іншихприміщень експерту висновкуне зазначає.
Але робить висновок, що квартира знаходиться в незадовільному технічному стані внаслідок відсутності опалення та не придатна для проживання.
Але такий висновок не випливає з дослідницької частині і взагалі не мотивований.
Тим більше, що питання придатності житла для проживання виходить за межи повноважень експерта та встановлюється у наведеному вище порядку.
Твердження ФОП ОСОБА_2 в технічному паспорті про відсутність системи опалення суперечить його твердженню, що ця система знаходиться в аварійному стані.
Також його твердження спростовуються, як інформацією з технічного паспорта виконаного ТОВ ЗМБТІ 30.08.2018 про те, що будинок обладнаний водоводом ( холодне, гаряче водопостачання), каналізацією, центральним опаленням, електроосвітленням, так й фотознімками виконаними експертом про наявність системи опалення.
Крім того, вищевказані норми житлового Законодавства покладають на наймодавця та наймача обов`язок дбати про житлове приміщення та проводити необхідні ремонти.
Тому суд вважає, що 3-ю особою належними, допустимими та достовірними доказами не підтверджені її доводи щодо непридатності квартири до проживання.
Щодо заяви 3-ї особи про застосування строку позовної давності.
Згідно положеньст. 257 ЦК України, загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.
Відповідно достатті 256 ЦК Українипозовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу.
Відповідно достатті 253 ЦК Україниперебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок.
За загальним правилом перебіг загальної і спеціальної позовної давності починається з дня, коли особа довідалася або могла довідатися про порушення свого права або про особу, яка його порушила (частина першастатті 261 ЦК України).
Сплив позовної давності, про застосування якої заявлено стороною у спорі, є підставою для відмови у позові (частина четвертастатті 267 ЦК України).
По-перше, сторона у спорі відповідач не робила заяву про застосування наслідків спливу строку позовної давності.
По-друге, відповідно до пункту 5 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби СОVID-19» від 30.03.2020 № 540-IX, який набрав чинності 02.04.2020, Розділ «Прикінцеві та перехідні положення Цивільного кодексу України доповнено пункт 12, відповідно до якого під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 257, 258, 362, 559, 681, 728, 786, 1293 цього Кодексу, продовжуються на строк дії такого карантину.
Згідно ізпостанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SАRS-СоV-2»в Україні встановлено карантин з 12.03.2020 року, який діяв до 30.06.2023, а тому позовна давність на території України подовжується на строк дії карантину.
Відповідно до п.19 Розділу «Прикінцеві та перехідні положення Цивільного кодексу України у період дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, перебіг позовної давності, визначений цим Кодексом, зупиняється на строк дії такого стану.
{Розділ доповнено пунктом 19 згідно із Законом № 2120-IX від 15.03.2022; в редакції Закону № 3450-IX від 08.11.2023}.
Таким чином, починаючи з дня набрання чинностіЗакону України від 30.03.2020 № 540-IX, тобто з 02.04.2020 року діє положення про продовження строків позовної давності на період дії карантину та воєнного суту в Україні.
Тому Концерн «МТМ» не пропустив строк позовної давності.
Відповідно до положеньст. 141 ЦПК України, з відповідача на користь позивача підлягають стягненню судові витрати зі сплати судового збору пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 2,3,10-12,13,81,82,141,263-265 ЦПК України, суд
УХВАЛИВ:
Позовні вимоги концерну «Міські теплові мережі» до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості за надані послуги задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 заборгованістьза наданіпослуги зцентралізованого опаленнята гарячоговодопостачання,з постачаннятеплової енергіїта гарячоїводи заперіод з 01.10.2019 по 29.02.2024 включно, у розмірі 69 568,48 грн.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь Концерну «Міські теплові мережі» судовий збір у розмірі 2 422,40 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Запорізького апеляційного суду шляхом подачі у 30-денний строк з дня його проголошення, апеляційної скарги. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Інформація про учасників справи відповідно до п. 4 ч. 5ст. 265 Цивільного процесуального кодексу України:
ПозивачКонцерну «Міські теплові мережі», ЄДРПОУ 32121458, адреса: м. Запоріжжя, вул. Героїв полку «Азов», б. 137;
Відповідач ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 , місце реєстрації: АДРЕСА_1 ;
Третя особа Комунальне підприємство «Титан», ЄДРПОУ 19268685, адреса: м. Запоріжжя, вул. Макаренко, 7.
Рішення складено в повному обсязі 13 серпня 2024 р.
Суддя І.П. Соболєва
Суд | Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя |
Дата ухвалення рішення | 13.08.2024 |
Оприлюднено | 20.08.2024 |
Номер документу | 121074868 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них надання послуг |
Цивільне
Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Соболєва І. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні