ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м.
Львів, вул. Личаківська, 128
ПОСТАНОВА
15.11.07
Справа№ 11/360A
Позивач:
Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м. Львова, м. Львів
Відповідач:
Суб”єкт підприємницької діяльності-фізична особа ОСОБА_1, м. Львів
про припинення
державної реєстрації суб”єкта підприємницької діяльності -
фізичної особи.
Суддя І.А.САЛО
При секретарі: Легуцькому І.
Представники
від позивача:
Брославська О.О. -гол.держ под інспектор довіреність № 11022/10-010 від
16.05.2007року
від відповідача : не
з”явився
Суть спору: ДПІ у Шевченківському районі м. Львова
звернулась до господарського суду Львівської області з позовом до Суб”єкта
підприємницької діяльності-фізичної особи ОСОБА_1 про припинення державної
реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності -фізичної особи
Обставини справи:
Ухвалою господарського суду Львівської області від 30.10.2007 року порушено
провадження у справі та призначено слухання на 15.11.2007року. .
В судовому засіданні представник
позивача позов підтримав, просив задоволити позовні вимоги з підстав наведених
у позові. Позовні вимоги мотивовані зокрема тим, що відповідач систематично
порушує вимоги п. 4 ст.16 Закону України “Про оподаткування прибутку
підприємства” та п.2 ст.9 Закону України “Про систему оподаткування” щодо
подачі до державних податкових органів звітності про результати
фінансово-господарської діяльності. Такі дії відповідача перешкоджають позивачу
належним чином здійснювати контроль за додержанням приписів податкового
законодавства, наслідком чого може бути ненадходження до Державного бюджету
України грошових коштів.
Відповідач будь-яких пояснень на
вимогу суду по суті заявлених позовних вимог не надав, позовні вимоги по суті
не оспорив, вимоги ухвали суду не виконав, уповноваженого представника в судове
засідання не направив, хоча у встановленому ст.33,34 КАС України порядку був
повідомлений про час та місце розгляду справи.
Відповідно до п. 4 статті 128 КАС
України, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у справі
матеріалами, яких на думку суду, достатньо для встановлення обставин і
вирішення спору по суті.
В судовому засідані 15.11.2007р.
судом проголошено вступну і резолютивну частину рішення. Постанова складена та
підписана в повному обсязі 15.11.2007р.
Розглянувши подані документи і
матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, з'ясувавши фактичні
обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, сукупно оцінивши докази, які
мають значення для справи, суд встановив наступне.
Відповідач -Суб”єкт підприємницької
діяльності - фізична особа ОСОБА_1 зареєстрований як суб”єкт підприємницької
діяльності районною місцевою адміністрацією Шевченківської районної ради м.
Львова 21.07.1993р. за № 94 розпорядження №173 від 28.07.1993р.
Відповідно до Акту від
06.09.2007р., складеного працівниками позивача, відповідач з 22.01.2004р. не
подає до державних податкових органів бухгалтерську звітність та інші документи
і відомості пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів (обов'язкових
платежів), чим порушує вимоги п. 2 ст.9 Закону України “Про систему
оподаткування”. Як вбачається із матеріалів справи, відповідач заборгованості
по сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів) не має що підтверджується
довідкою від 09.07.2007р.
При прийнятті рішення суд виходив з
наступного:
Частиною 1 ст.238 Господарського
кодексу України передбачено, що за порушення встановлених законодавчими актами
правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть
бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого
самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи
організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення
правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.
Відповідно до ст.247 Господарського
кодексу України, у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що
суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано
адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації
цього суб'єкта та його ліквідації.
Поряд з цим, згідно із ч.15 ст.58
Господарського кодексу України скасування державної реєстрації суб'єкта
господарювання здійснюється, зокрема, на підставі рішення господарського суду у
випадку здійснення діяльності, що суперечить закону.
Згідно з ч.2 ст.38 Закону України
“Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”,
підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи,
що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом
року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів
фінансової звітності відповідно до закону.
Відповідачем не представлено суду
доказів про подання до органів державної податкової служби документів
податкової звітності згідно з вимогами законодавства. Цей факт, на думку суду
свідчить про те, що відповідач, будучи суб'єктом підприємницької діяльності, не
дотримується приписів законодавства щодо інформування контролюючих органів про
результати власної господарської (підприємницької) діяльності, зокрема не подає
у встановленому порядку та у визначені терміни податкову звітність.
Враховуючи наведене, суд прийшов до
висновку про обгрунтованість позовних вимог і вважає, що позов підлягає
задоволенню.
Керуючись ч.4 п.2 ст. 38 ЗУ “Про державну реєстрацію
юридичних та фізичних осіб-підприємців”,
ст. 17 ст. 11 ЗУ “Про державну податкову службу в Україні, ч.15 ст.58, ст.ст.59, 60, 238, 247
Господарського кодексу України, ст.ст. 7,69-71,86,94,159-163,167,257,258 КАС
України, суд
п о с т а н о в и в :
1.Припинити державну реєстрацію
суб”єкта підприємницької діяльності-фізичної особи -Суб”єкта підприємницької
діяльностіі фізичної особи ОСОБА_1, АДРЕСА_1 (ідн. код НОМЕР_1).
2.Зобов'язати суб”єкта
підприємницької діяльності-фізичну особу Суб”єкта підприємницької діяльностіі
фізичну особу ОСОБА_1, АДРЕСА_1 (ідн. код НОМЕР_1) - подати державному
реєстратору документи відповідно до ст.47 Закону України “Про державну
реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”.
3.Стягнути з суб”єкта підприємницької
діяльності-юридичної особи -Суб”єкта підприємницької діяльностіі фізичної особи
ОСОБА_1, АДРЕСА_1 (ідн. код НОМЕР_1) на користь державного бюджету - 3 грн. 40
коп. судового збору за розгляд справи господарським судом.
Виконавчий лист про стягнення
судового збору по справі, відповідно до ст.258 КАС України, видати після
набрання судовим рішенням законної сили.
Постанову по справі надіслати
сторонам судового процесу, державному реєстратору, обласному управлінню
статистики.
Постанова відповідно до ч. 1 ст.
254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про
апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було
подано.
Постанова
може бути оскарження до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня
її складення в повному обсязі за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 КАС
України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне
оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про
апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання
заяви про апеляціне оскарження.
Суддя
Сало І.А.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2007 |
Оприлюднено | 20.12.2007 |
Номер документу | 1211040 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Сало І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні