Ухвала
від 21.08.2024 по справі 420/18215/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/18215/24

У Х В А Л А

21 серпня 2024 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Радчука А.А.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю (65107, м. Одеса, вул.. Канатна, 83, код ЄДРПОУ 13901271) до приватного підприємства ЛІЛІЯ (66110, Одеська обл., Балтський район, с. Піщана, код ЄДРПОУ 30818734) про стягнення адміністративно-господарських санкцій,-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю до приватного підприємства ЛІЛІЯ, в якому позивач просить стягнути з приватне підприємство ЛІЛІЯ на користь Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю адміністративно - господарські санкції у розмірі 49488,45 грн. та пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 851,4 грн. , Банк ГУ ДКСУ в Одеській області, Одержувач Балтська міська ТГ , ГУК в Од.обл./м.Балта/50070000, ЄДРПОУ 37607526, Казначейство України(ел. адм. подат.) UA088999980313101230000015572, Код класифікації 50070000, Бюджетне кодування в призначенні платежу: *;101;код ЄДРПОУ підприємства; платежі до Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю за 2023 рік.

Адміністративний позов поданий за допомогою системи Електронний суд.

Позов мотивований тим, що приватним підприємством ЛІЛІЯ не виконано норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік.

Ухвалою суду від 26.06.2024 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами в порядку ч. 5 ст. 262 КАС України.

Відповідач відзив на позовну заяву та/або заяву про продовження процесуальних строків, а також будь-яких доказів до суду не надав.

Згідно ч. 4 ст. 9 КАС України, суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

Відповідно до ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами:1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Згідно з ч. 1 ст. 94 КАС України письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору.

Відповідно до ч. 3 ст. 80 КАС України про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу.

Предметом позовних вимог є стягнення з приватного підприємства ЛІЛІЯ адміністративно-господарських санкцій у розмірі 49488,45 грн. та пені у розмірі 851,4 грн. за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2023 рік.

Разом із тим, у матеріалах справи відсутні докази щодо подання приватним підприємством ЛІЛІЯ (код ЄДРПОУ 30818734) звітності за формою № 3-ПН Інформацію про попит на робочу силу (вакансії) за 2023 рік, а також інформації про те, чи направлялись Одеським обласним центром зайнятості в 2023 році до приватного підприємства ЛІЛІЯ особи з інвалідністю для подальшого працевлаштування та чи були ці особи працевлаштовані.

Враховуючи викладене, суд вважає необхідним для всебічного та об`єктивного розгляду справи витребувати від Одеського обласного центру зайнятості інформацію та належним чином завірені копії документів щодо подання приватним підприємством ЛІЛІЯ (код ЄДРПОУ 30818734) звітності за формою № 3-ПН Інформацію про попит на робочу силу (вакансії) за 2023 рік, інформацію про наявність вакансій на яких можливе працевлаштування осіб з інвалідністю, а також інформацію та належним чином завірені копії документів щодо того, чи направлялись Одеським обласним центром зайнятості в 2023 році до приватного підприємства ЛІЛІЯ особи з інвалідністю для подальшого працевлаштування та чи були ці особи працевлаштовані.

Відповідно до ч. 1 та ч. 3 ст. 14 КАС України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 236 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі, зокрема, направлення судового доручення щодо збирання доказів - до надходження ухвали суду, який виконував доручення, про виконання доручення або неможливість виконання доручення.

Згідно ч. 6 ст. 7 КАС України у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування.

Аналогія закону - це засіб заповнення прогалин у законодавстві, який полягає в застосуванні до нього іншої норми закону, яка регламентує подібні відносини.

Велика Палата Верховного Суду в своїй постанові від 08.06.2022 року по справі № 2-591/11 дійшла висновку, що саме застосування аналогії у процесуальному праві в певних випадках дає змогу ухвалити справедливе рішення. Тому відсутність у процесуальних кодексах положень про процесуальну аналогію не є перешкодою для застосування такої аналогії.

На думку суду, витребування судом доказів є подібним до направлення судом до іншого суду доручення щодо збирання доказів, у зв`язку із чим, суд вважає доцільним застосування у даному випадку аналогії закону та зупинення провадження у справі на підставі п. 6 ч. 2 ст. 236 КАС України.

Згідно із ч. 4 ст. 236 КАС України про зупинення провадження у справі суд постановляє ухвалу. Ухвала суду про зупинення провадження у справі може бути оскаржена.

Зважаючи на викладене, суд вважає за необхідне доручити надати витребувані документи у п`ятиденний строк з моменту отримання даної ухвали та зупинити провадження у справі до одержання витребуваних документів.

Керуючись ст.ст. 80, 84, 236, 248 КАС України,

УХВАЛИВ:

Витребувати від Одеського обласного центру зайнятості інформацію та належним чином завірені копії документів щодо подання приватним підприємством ЛІЛІЯ (код ЄДРПОУ 30818734) звітності за формою № 3-ПН Інформацію про попит на робочу силу (вакансії) за 2023 рік, інформацію про наявність вакансій на яких можливе працевлаштування осіб з інвалідністю, а також інформацію та належним чином завірені копії документів щодо того, чи направлялись Одеським обласним центром зайнятості в 2023 році до приватного підприємства ЛІЛІЯ особи з інвалідністю для подальшого працевлаштування та чи були ці особи працевлаштовані.

Доручити Одеському обласному центру зайнятості надати витребувані документи у 5-денний строк з дня отримання цієї ухвали.

Зупинити провадження у справі № 420/18215/24 до одержання витребуваних документів.

Ухвала в частині зупинення провадження може бути оскаржена в порядку та в строки встановлені ст. ст. 295, 297 КАС України. В іншій частині ухвала оскарженню не підлягає.

СуддяА.А. Радчук

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.08.2024
Оприлюднено23.08.2024
Номер документу121134975
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них

Судовий реєстр по справі —420/18215/24

Рішення від 06.09.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 06.09.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 21.08.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 26.06.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні