Справа № 420/14008/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 серпня 2024 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді Аракелян М.М.
Розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративною позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОТІРТРАНС» (код ЄДРПОУ 32503284; адреса: пл.Грецька, буд.1,офіс 5, м.Одеса, 65026) до Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393; адреса: Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053), Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166; адреса: вул.Семінарська, буд. 5, м. Одеса, 65044) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
06 травня 2024 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшла адміністративна позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОТІРТРАНС» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, у якій представник позивача просить суд:
визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 14.03.2024 року № 10724255/32503284 про відмову в реєстрації податкової накладної №17 від 15.02.2024 року;
визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 19.03.2024 року №10751146/32503284 про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 21.02.2024 року;
визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 19.03.2024 року № 10751147/32503284 про відмову в реєстрації податкової накладної №24 від 21.02.2024 року;
зобов`язати зареєструвати подані ТОВом «АГРОТІРТРАНС» податкові накладні №17 від 15.02.2024 року, №19 від 21.02.2024 року, №24 від 21.02.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних днем їхнього фактичного подання на реєстрацію;
стягнути на користь позивача з відповідачів документально підтверджені судові витрати по справі. Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу справи між суддями адміністративна справа розподілена на суддю Аракелян М.М.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 13.05.2024 року відкрито провадження у даній справі, ухвалено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (ст.262 КАС України).
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ТОВ «АГРОТІРТРАНС» зареєстровано як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 08.04.2004 року і, на теперішній час, провадить свою діяльність за місцем реєстрації: 65026, м. Одеса, Грецька площа, будинок 1, офіс 5. В господарській діяльності Товариство використовує будівлі та споруди - гараж, яке є власністю підприємства і знаходиться за адресою: Одеська обл., м. Любашівка, вул. Завокзальна 16, а також орендує земельні ділянки у Любашівської селищної ради, категорія земель (для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства.ТОВ «АГРОТІРТРАНС» також використовує орендоване офісне приміщення, розташоване за адресою (фактична адреса): м.Одеса, Грецька площа, будинок 1, офіс 5, яке Товариство орендує на підставі Договору оренди (суборенди) №G-75 від 01.04.2023 року у ТОВ «РЕНТ-АЛЬЯНС». На праві власності ТОВ «АГРОТІРТРАНС» має на балансі основні засоби, первісна вартість яких станом на 27.03.2024 рік становить 100 678 855,89 грн., що підтверджується оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 10 (основні засоби), після амортизації основних засобів станом на 27.03.2024 рік в сумі 20 700 048,87, залишкова вартість основних засобів становить 79978807,02грн. ТОВ «АГРОТІРТРАНС» регулярно повідомляє (звітує) ТУ ДПС в Одеській області про наявність об`єктів які Товариство використовує у свої діяльності, що підтверджується повідомленнями форми №20-ОПП, є підприємством реального сектору економіки, яке зареєстровано у відповідності з чинним законодавством, володіє достатньою матеріально-технічною базою та є добросовісним платником податків на протязі двадцяти років. В процесі здійснення господарської діяльності позивачем були складені та направлені на реєстрацію до ГУ ДПС України в Одеській області податкові накладні №17 від 15.02.2024 року (контрагент ТОВ «КУБЛИЧ ГРЕЙН»), №19 від 21.02.2024 року (контрагент ТОВ «КУБЛИЧ ГРЕЙН»)та №24 від 21.02.2024 року (контрагент ТОВ «Е.К.О.ГРУП»). Реєстрація цих накладних була зупинена податковим органом за відповідними квитанціями (із посиланням на п.1 Критеріїв здійснення господарських операцій), після надання позивачем документів відповідачу (які беззаперечно підтверджують реальність здійснення господарських операцій), ГУ ДПС України в Одеській області відмовило у реєстрації накладних оскаржуваними рішеннями (які були оскаржені Товариством до ДПС України та залишені без змін відповідними рішеннями). У разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має "витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях. У квитанціях не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкової накладної стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до такої, що визначені пунктом 11 Порядку №1165, і тому їх неможливо вважати мотивованою вимогою контролюючого органу. ТОВ «АГРОТІРТРАНС» було надано письмові пояснення щодо кожної із податкових накладних з копіями усіх необхідних документів у додатках згідно Порядку №520. ТОВ «АГРОТІРТРАНС» виконало свій обов`язок щодо надіслання первинних документів та пояснень щодо наданих документів на підтвердження факту реальності господарських операцій зі контрагентами, але за результатами розгляду поданих Товариством пояснень та первинних документів контролюючим органом було проведено лише формальну перевірку і надано формальну відповідь - прийняті оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних без визначення конкретних первинних документів, які складені із порушенням законодавства.
Позивач вважає прийняті рішення необґрунтованими, протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
Також у позові зазначено, що інші податкові накладні щодо взаємовідносин з тими самими контрагентами, про які зазначено вище, були зареєстровані, що підтверджується відповідними квитанціями та документами. Тобто реєстрація податкових накладних, які були складені в рамках первинних документів з одним і тим самим контрагентом, проводилась ДПС вибірковим порядком за невідомих критеріїв, що додатково свідчить про поверховість і необґрунтованість прийнятих оскаржуваних рішень.
Копія ухвали суду від 13.05.2024 року була доставлена до Електронного кабінету Державної податкової служби України та Головного управління ДПС в Одеській області 13.05.2024 року (т.3, а.с.15-16), у встановлений судом строк відповідачами відзив на позовну заяву надано не було, про поважність причин неподання не повідомлено.
Відповідно до ч.6 ст.162 КАС України у разі ненадання відповідачами відзивів у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-79, 90 КАС України, суд дійшов наступного.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОТІРТРАНС» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань та перебуває на обліку як платник податків у Головному управлінні ДПС в Одеській області; види діяльності: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, який включає в себе всі види діяльності пов`язані з вантажними перевезеннями автомобільним транспортом (основний). Інші - 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у, 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, 52.10 Складське господарство, 64.20 Діяльність холдингових компаній, 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, 68.32 Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту, 70.10 Діяльність головних управлінь (хед-офісів), 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування.
02.01.2024 року між Товариством з Обмеженою відповідальністю «АГРОТІРТРАНС» (Перевізник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Кублич Грейн» був укладений договір №020124ПР перевезення вантажу, відповідно до умов п.1.1 якого Перевізник зобов`язується доставляти (перевозити) автомобільний транспортом довірений йому Замовником вантаж з пункту відправлення (навантаження) до пункту призначення (розвантаження) і видавати вантаж в пункті призначення (одержувачеві вантажу), а Замовник зобов`язується сплачувати за перевезення вантажу плату. Згідно п.1.2. Договору найменування вантажу, пункт Підправлення (навантаження), пункт призначення (розвантаження), ціна послуги з перевезення та інші умови перевезення вантажу за цим Договором узгоджуються Сторонами в додатках (Додаткових угодах) до цього Договору. Пунктом 4.3. Договору передбачено можливість залучати третіх осіб для виконання зобов`язань Перевізника (т.1,а.с.38-41).
До Договору від було укладено Додаткову угоду №5-01 від 22.01.2024 року, у якій було узгоджено маршрут перевезення вантажу: «Пункт відправлення: с. Лисогірка, Колимський р-н, Одеська область; Пункт призначення: Одеська обл., м. Чорноморськ, Склади ДП «МТП «ЧОРНОМОРСЬК». Найменування вантажу: пшениця, врожаю 2023 року. Кількість тон - згідно товарно- транспортних накладних. Упаковка - насипом. Вартість (ціна) послуг з перевезення вантажу за вказаним маршрутом, за 1 метричну тонну (1000 кг) вантажу становить 666 грн 67 коп. без урахування ПДВ» (т.1,а.с.42).
На виконання умов Договору ТОВ «АГРОТІРТРАНС» було виконано зобов`язання по перевезенню вантажу, про що складено Акт надання послуг №51 від 15 лютого 2024 року на суму 449 218,25 грн., в тому числі ПДВ 74 869,71 грн. (т.1,а.с.43).
Також були складені та оформлені товарно- транспортні накладні у кількості 23 шт. та реєстр до них (т.1, а.с.45-68).
Позивач виставив ТОВу «Кублич Грейн» рахунок на оплату №51 від 15 лютого 2024 року на суму 449318,25грн., у тому числі ПДВ 74869,71грн. (т.1, а.с.44), ці кошти були сплачені позивачу 28.03.2024 року що підтверджується інформаційним повідомленням про зарахування коштів №1164 системи «Клієнт-Банк» АТ «ПУМБ»(т.1,а.с.86).
13.02.2024року між ТОВ «АГРОТІРТРАНС» та ТОВ «Кублич Грейн» (далі Договір), було укладено Додаткову угоду №1-02 до Договору від 02.01.2024 року, у якій було узгоджено маршрут перевезення вантажу: «пункт відправлення: Одеська область, Березівський район, м. Березівка, вул.Пристанційна, 14/1; Пункт призначення: Одеська обл., м. Чорноморськ, Склади ДП «МТП «ЧОРНОМОРСЬК». Найменування вантажу: кукурудза, врожаю 2023 року. Кількість тон - згідно товарно-транспортних накладних. Упаковка - насипом. Вартість (ціна) послуг з перевезення вантажу за вказаним маршрутом, за 1 метричну тонну (1000 кг) вантажу становить 625 грн 00 коп. без урахування ПДВ» (т.1,а.с.83).
На виконання умов Договору від 01.02.2024 року ТОВ «АГРОТІРТРАНС» було виконано зобов`язання по перевезенню вантажу, про що складено Акт надання послуг №53 від 21 лютого 2024 року на суму 2570752,50грн., в тому числі ПДВ 428 458,75 грн. Згідно узгоджених умов перевезення до Акту надання послуг №53 від 21 лютого 2024 року було складено та оформлено товарно-транспортні накладні у кількості 139 шт. та реєстр до них. (т.1,а.с.84,87-235).
Позивач виставив ТОВу «Кублич Грейн» рахунок на оплату №53 від 21 лютого 2024 року на суму 2570752,50грн., у тому числі ПДВ 428458,75грн. (т.1, а.с.85), ці кошти були сплачені позивачу 28.03.2024 року що підтверджується інформаційним повідомленням про зарахування коштів №1164 системи «Клієнт-Банк» АТ «ПУМБ»(т.1,а.с.86).
ТОВ «АГРОТІРТРАНС» (Перевізник) уклало з ТОВ «Е.К.О.ГРУП» (Замовник) договір №100124 ПР перевезення вантажу від 10.01.2024 року, згідно п.1.1 Договору Перевізник зобов`язується доставляти (перевозити) автомобільним транспортом довірений йому Замовником вантаж з пункту відправлення (навантаження) до пункту призначення (розвантаження) і видавати вантаж в пункті призначення (одержувачеві вантажу), а Замовник зобов`язується сплачувати за перевезення вантажу плату. Згідно п.1.2. Договору найменування вантажу, пункт відправлення (навантаження), пункт призначення (розвантаження), ціна послуги з перевезення та інші умови перевезення вантажу за цим Договором узгоджуються Сторонами в додатках (Додаткових угодах) до цього Договору (т.2,а.с.21-22).
До цього Договору було укладено Додаткову угоду №10-01 від 26.01.2024 року, у якій було узгоджено маршрут перевезення вантажу: «пункт відправлення: Одеська обл., м. Чорноморськ, Склад №12 ДП «МТП «ЧОРНОМОРСЬК»; Пункт призначення: Причал №1, та/або причал №2, та/або причал №6, та/або причал №7, та/або причал №8 ДП МТП «Чорноморськ». Найменування вантажу: пшениця, кукурудза, врожаю 2023 року. Кількість - згідно видаткової накладної чи інших супровідних документів. Упаковка - насипом. Вартість (ціна) послуг з перевезення вантажу за вказаним маршрутом, становить 41 грн 67 кой. без урахування ПДВ...» (т.2, а.с.23).
На виконання умов Договору ТОВ «АГРОТІРТРАНС» було виконано зобов`язання по перевезенню вантажу, про що складено Акт надання послуг №58 від 21 лютого 2024 року на суму 95354,12 грн., в тому числі ПДВ 15 892,35 грн. (т.2,а.с.24). Згідно узгоджених умов перевезення до Акту надання послуг №58 від 21 лютого 2024 року було складено та оформлено товарно- транспортні накладні у кількості 67 шт. та реєстр до них (т.2,а.с.27-97).
Позивач виставив ТОВу «Е.К.О.ГРУП» рахунок на оплату №58 від 21 лютого 2024 року на суму 95354,12 грн., в тому числі ПДВ 15892,35 грн. (т.2, а.с.25), ці кошти були сплачені позивачу 26.03.2024 року що підтверджується інформаційним повідомленням про зарахування коштів №226 системи «Клієнт-Банк» АТ «ПУМБ»(т.2,а.с.26).
За фактом надання послуг позивачем були складені та 27.02.2024 року направлені на реєстрацію податкові накладні:
-№17 від 15.02.2024 року (т.1, а.с.28), отримувач ТОВ «Кублич Грейн», обсяги постачання (база оподаткування) без урахування ПДВ 374348,54грн., сума ПДВ 74869,708грн;
-№19 від 21.02.2024 року (т.1, а.с.69), отримувач ТОВ «Кублич Грейн», обсяги постачання (база оподаткування) без урахування ПДВ 2142293,75грн., сума ПДВ 428458,75грн;
-№24 від 21.02.2024 року (т.2, а.с.7), отримувач ТОВ «Е.К.О.ГРУП», обсяги постачання (база оподаткування) без урахування ПДВ 79461,77грн., сума ПДВ 15892,354грн;
Згідно отриманих Квитанцій податкові накладні №№17,19,24 було збережено 28.02.2024 року (т.1, а.с.29,70,т.2, а.с.8), але реєстрацію зупинено. Підставами для зупинення зазначено «Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі-Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019№1165 (із змінами), реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 49.41, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій» (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник «D»=1.9742%, -«Рпоточ»=43 5774.68...». При цьому запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем були направлено повідомлення:
- №5 від 14.03.2024 року про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, по податковій накладній №17 від 15.02.2024р., реєстрація якої була зупинена (кількість додатків - 8) (т.1, а.с.30). В додатки до повідомлення, зокрема, були надані пояснення та копії товарно-транспортних накладних (т.1,а.с.32);
- №5 від 14.03.2024 року про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, по податковій накладній №19 від 21.02.2024р., реєстрація якої була зупинена (кількість додатків - 19) (т.1, а.с.71). В додатки до повідомлення, зокрема, були надані пояснення та копії товарно-транспортних накладних (т.1,а.с.73-74);
- №4 від 13.03.2024 року про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено, по податковій накладній №24 від 21.02.2024р., реєстрація якої була зупинена (кількість додатків - 11) (т.2, а.с.9). В додатки до повідомлення, зокрема, були надані пояснення та копії товарно-транспортних накладних (т.2,а.с.11-12);
Рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних:
- від 14.03.2024 року №10724255/32503284 відмовлено у реєстрації податкової накладної №17 від 15.02.2024 року. У рішенні зазначено, що рішення прийняте у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених/оформлених з порушенням законодавства (т.1,а.с.33);
- від 19.03.2024 року №10751146/32503284 відмовлено у реєстрації податкової накладної №19 від 15.02.2024 року. У рішенні зазначено, що рішення прийняте у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених/оформлених з порушенням законодавства (т.1,а.с.75);
- від 19.03.2024 року №10751147/32503284відмовлено у реєстрації податкової накладної №24 від 21.02.2024 року. У рішенні зазначено, що рішення прийняте у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених/оформлених з порушенням законодавства (т.2,а.с.13).
Позивач скористався правом адміністративного оскарження цих рішень, та рішеннями Державної податкової служби від 28.03.2024 року, 03.04.2024 року та від 04.04.2024 року скарги залишено без задоволення, а вищезазначені рішення без змін (т.1, а.с.37,82, т.2,а.с.20).
Не погодившись із рішенням контролюючого органу про відмову у реєстрації податкових накладних, позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить їх скасувати, а податкові накладні - зареєструвати.
Вирішуючи спір, суд виходить з наступного.
Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, ч. 2 ст. 2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.7 статті 201 Податкового кодексу України накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Положенням пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання вказаних вище норм законодавства ТОВ «АГРОТІРТРАНС» було складено податкові накладні: №17 від 15.02.2024 року, №19 від 21.02.2023 року та №24 від 21.02.2024 року; вказані податкові накладні направлено на реєстрацію до податкового органу.
Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування: реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами: відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Наведені норми дають підстави для висновку, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної інформації. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою. При цьому, квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної повинна фіксувати: 1) порядковий номер та дату складення податкової накладної; 2) конкретний критерій або ж критерії, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної; 3) пропозицію про надання платником податків пояснень та/або перелік конкретних документів, що є достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної.
Положеннями пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
При цьому, зазначені норми податкового законодавства конкретизуються у нормах постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, якою затверджені Порядки з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до пунктів 3,5 Порядку зупинення №1165 податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації): 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну / розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень; значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою: D = S/T, де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування; значення показника P є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою: P = Pм х 1,4, де P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування; Pм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування. Значення показників D та P відображаються в електронному кабінеті платнику податку; 4) у податковій накладній / розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Відповідно до п. 7 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Згідно п. 8 цього Порядку платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 (далі Порядок № 520).
Пунктом 2 вказаного порядку встановлено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (п. 4).
Відповідно до п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п. 7).
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (п. 9).
Згідно з п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Відповідно до п. 12 вказаного Порядку № 520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути конкретно вказані (підкреслені).
Первинні документи, оформлені позивачем в рамках господарських відносин із контрагентом, копії яких надані разом із поясненнями для прийняття рішення та наявні в матеріалах справи щодо реєстрації податкових накладних складені у відповідності до вимог законодавства та є первинними документами, які засвідчують факт реального виконання позивачем та його контрагентом господарських зобов`язань та наявність виробничих потужностей для здійснення діяльності за спірними господарськими операціями, протилежне відповідачами не доведено та не обґрунтовано.
Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до висновку про його протиправність.
Така правова позиція висловлена Верховним Судом в постановах від 23.10.2018 у справі №822/1817/18, від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18, від 02.07.2019 у справі №140/2160/18.
При юридичній оцінці рішень про відмову в реєстрації податкової накладної суд враховує, що невідповідність вимог контролюючого органу при зупиненні реєстрації податкової накладної щодо надання документів правовій визначеності виключала для контролюючого органу можливість прийняття негативного для позивача рішення з підстав невиконання ним вимог, які не є чітко та зрозуміло сформульованими.
Відповідно до п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (Додаток 3 до постанови Кабміну України №1165) таким критерієм є: обсяг постачання товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовним кодом такого товару, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі за відсутності такого товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару у врахованій таблиці даних платника податку.
При зупиненні реєстрації податкової накладної контролюючим органом не було вказано конкретного переліку документів необхідних для прийняття рішення про реєстрацію ПН.
Відповідачами не пояснено та не доведено, що складені та подані позивачем первинні документи та надані пояснення щодо виду господарської операції та наявності можливості її здійснення не є достатніми для реєстрації податкової накладної, а сама господарська операція відповідає п.1 Критеріїв ризиковості.
Відповідно до пунктів 12, 19 Порядку №1165 зупинення платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5). Комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), врахованої відповідно до пункту 16 або 18 цього Порядку, що надсилається платнику податку в електронний кабінет засобами електронного зв`язку в електронній формі, з дотриманням вимог Кодексу, Законів України Про електронні документи та електронний документообіг та Про електронні довірчі послуги, якщо: стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4), визначених у пунктах 1-5 додатка 1; до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку. У рішенні про неврахування таблиці даних платника, у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платника податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Згідно п.5 Порядку №1165 виключно ті податкові накладні, що згідно п.3 Порядку не підлягають безумовній реєстрації, перевіряються щодо відповідності критеріям ризиковості здійснення господарських операцій, проте відповідачами не подано доказів на підтвердження перевірки спірної податкової накладної щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації, отже не доведено, що було дотримано встановленого порядку зупинення реєстрації податкових накладних з підстав відповідності здійснення операції п.1 Критеріїв.
З рішень про зупинення реєстрації ПН та оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації не убачаються підстави, з яких контролюючий орган не врахував пояснення та документи, надані на вимогу відповідача разом з повідомленнями, а також не вказано, у чому саме полягає порушення законодавства при складанні/оформленні копій документів, які окреслені у розділі «додаткова інформація» оскаржуваних рішень.
Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів. Хоча перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначено Порядком № 520, конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.
Загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі незазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.
З огляду на невизначеність вимог контролюючого органу про надання документів при зупиненні реєстрації ПН та при відмові у реєстрації ПН рішення про відмову у реєстрації податкової накладної не відповідає критерію обґрунтованості.
Правова позиція подібного змісту щодо застосування вище наведених норм матеріального права вже була висловлена Верховним Судом, зокрема у постановах від 16.04.2019 у справі №826/10649/17, від 28.10.2019 у справі №640/983/19.
Суд враховує, що 13.03.2024 року та 14.03.2024 року ТОВ «АГРОТІРТРАНС» було направлено повідомлення щодо подачі документів та пояснень про підтвердження реальності здійснення операцій по податковим накладним №№17,19, 24, реєстрація яких була зупинена, підтверджено проведення господарських операцій на виконання укладених договорів, а саме надано податковому органу документи, які підтверджують реальність господарських операцій.
Факт отримання додатків разом із повідомленнями відповідачами не спростовано.
Отже позивачем були надані документи, які підтверджували фактичне здійснення операцій були достатніми для реєстрації податкових накладних №17 від 15.02.2024 року та №№19, 24 від 21.02.2024 року, зворотнє відповідачами не доведено.
Відповідачами не обґрунтовано, чому надані пояснення та документи не були враховані при прийнятті рішень, не надані докази розгляду та оцінки цих документів на засіданні Комісії.
Відповідно, рішення про відмову у реєстрації ПН, прийняття яких обумовлено невідповідністю документів вимогам законодавства, будучи похідним від рішення про зупинення реєстрації ПН, не відповідають вимогам законності та обґрунтованості.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 14.03.2024 року № 10724255/32503284 про відмову в реєстрації податкової накладної №17 від 15.02.2024 року; від 19.03.2024 року №10751146/32503284 про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 21.02.2024 року; від 19.03.2024 року № 10751147/32503284 про відмову в реєстрації податкової накладної №24 від 21.02.2024 року є протиправними та підлягають скасуванню у зв`язку з їх необґрунтованістю щодо визначених законом підстав для відмови у реєстрації податкової накладної, недоведеністю відповідності здійснення господарських операцій п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Вирішуючи спір в частині позовних вимог ТОВ «АГРОТІРТРАНС» про зобов`язання зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд виходить з наступного.
Відповідно до ч. 2 ст.245 КАС України, у разі задоволення позову суд може, в тому числі, прийняти рішення про зобов`язання відповідача вчинити певні дії.
Приписами КАС України, передбачено право суду у випадку встановлення порушення прав позивача зобов`язувати суб`єкта владних повноважень приймати рішення або вчиняти певні дії.
Згідно з положеннями п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже повноваження з реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі покладені на Державну податкову службу України (з урахуванням організаційних змін податкових органів).
Зважаючи на вищевикладене та з огляду на висновок суду щодо протиправності Рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також те, що вказаним рішенням фіскального органу порушені права позивача як платника ПДВ, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ТОВ «АГРОТІРТРАНС» №17 від 15.02.2024 року та №№19,24 від 21.02.2024 року датою їх фактичного подання до ЄРПН.
Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Частиною 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідачами законність оскаржуваних рішень не доведена та не обґрунтована.
У п. 110 рішення Європейського суду з прав людини від 23.07.2002 року у справі Компанія Вестберга таксі Актіеболаг та Вуліч проти Швеції визначено, що адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасовувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами для призначення податкових штрафів (санкцій), має саме податкове управління.
Враховуючи викладене, позов підлягає задоволенню повністю.
Відповідно до ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем при поданні позовної заяви було сплачено судовий збір у розмірі 9084(т.1,а.с.27)грн.
Суд на підставі ч.1 ст.139 КАС України дійшов висновку про стягнення з ГУ ДПС в Одеській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь позивача суму сплаченого судового збору у розмірі 4542грн. та такої ж суми з ДПС України, оскільки спір виник внаслідок неправомірної відмови у реєстрації податкових накладних ГУ ДПС України в Одеській області та залишення відповідних рішень без змін ДПС України за наслідками адміністративного оскарження, тобто спір в суді виник внаслідок неправильних дій обох відповідачів.
Керуючись ст. ст. 139, 241-246, 250, 255, 262, 295, 297 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОТІРТРАНС» (код ЄДРПОУ 32503284; адреса: пл.Грецька, буд.1,офіс 5, м.Одеса, 65026) до Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393; адреса: Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053), Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166; адреса: вул.Семінарська, буд. 5, м. Одеса, 65044) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 14.03.2024 року №10724255/32503284 про відмову в реєстрації податкової накладної №17 від 15.02.2024 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 19.03.2024 року №10751146/32503284 про відмову в реєстрації податкової накладної №19 від 21.02.2024 року.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області від 19.03.2024 року № 10751147/32503284 про відмову в реєстрації податкової накладної №24 від 21.02.2024 року;
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати подані ТОВом «АГРОТІРТРАНС» (код ЄДРПОУ 32503284) податкові накладні №17 від 15.02.2024 року, №19 від 21.02.2024 року, №24 від 21.02.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних днем їхнього фактичного подання на реєстрацію.
Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОТІРТРАНС» (код ЄДРПОУ 32503284; адреса: пл.Грецька, буд.1,офіс 5, м.Одеса, 65026) суму сплаченого судового збору у розмірі 4542(чотири тисячі п`ятсот сорок дві)грн. 00коп.
Стягнути з Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393; адреса: Львівська площа, буд.8, м. Київ, 04053) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОТІРТРАНС» (код ЄДРПОУ 32503284; адреса: пл.Грецька, буд.1,офіс 5, м.Одеса, 65026) суму сплаченого судового збору у розмірі 4542(чотири тисячі п`ятсот сорок дві)грн. 00коп.
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 293,295 КАС України, до П`ятого апеляційного адміністративного суду.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.
Суддя М.М. Аракелян
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.08.2024 |
Оприлюднено | 23.08.2024 |
Номер документу | 121135097 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Аракелян М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні