УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
про затвердження звіту ліквідатора,
закриття провадження у справі про банкрутство
21.08.2024м. ДніпроСправа № 904/5441/23
За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНЦОМБАЛТ" (Incombalt SIA), м. Рига, Латвія
до боржника Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (49000, м. Дніпро, просп. Карла Маркса, буд. 52, код ЄДРПОУ 01558218)
про визнання банкрутом
Суддя Соловйова А.Є.
Секретар судового засідання Сулима Д.В.
Представники:
Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНЦОМБАЛТ" (Incombalt SIA): Сільванович Г.Б., ордер серія АЕ №1233072 від 12.10.2023
ліквідатор: Сокол О.Ю., свідоцтво №193 від 28.02.2013
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЦОМБАЛТ" звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (49000, м. Дніпро, просп. Карла Маркса, буд. 52, код ЄДРПОУ 01558218).
Постановою суду від 23.01.2024 припинено процедуру розпорядження майном Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (49000, м. Дніпро, просп. Карла Маркса, буд. 52, код ЄДРПОУ 01558218). Припинено повноваження арбітражного керуючого Сокола Олексія Юрійовича (свідоцтво №193 від 28.02.2013, 49038, м. Дніпро, площа Вокзальна, будинок 2, літера Н, поверх 4), як розпорядника майна Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ". Визнано Товариство з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (49000, м. Дніпро, просп. Карла Маркса, буд. 52, код ЄДРПОУ 01558218) банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 12 місяців, до 23.01.2025. Призначено ліквідатором Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (49000, м. Дніпро, просп. Карла Маркса, буд. 52, код ЄДРПОУ 01558218) арбітражного керуючого Сокола Олексія Юрійовича (свідоцтво №193 від 28.02.2013, 49038, м. Дніпро, площа Вокзальна, будинок 2, літера Н, поверх 4).
31.07.2024 ліквідатором Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" арбітражним керуючим Соколом О.Ю. поданий Звіт вих.№01-32/65/07 від 30.07.2024 за результатами проведення ліквідаційної процедури Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ", в якому ліквідатор просить суд:
1. Затвердити Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (ідентифікаційний код 01558218) по справі №904/5441/23.
2. Ліквідувати юридичну особу - банкрута Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (ідентифікаційний код 01558218).
Ухвалою суду від 02.08.2024 призначено розгляд звіту ліквідатора Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" вих.№01-32/65-07 від 30.07.2024 в судовому засіданні на 21.08.2024 об 11:00 год.
16.08.2024 ліквідатором подано клопотання вих.№01-32/20-08 від 16.08.2024 про затвердження звіту від 07.08.2024 №01-32/07-08 про нарахування і виплату грошової винагороди за період з 23.01.2024 по 07.08.2024, здійснення та відшкодування витрат за період з 23.01.2024 по 07.08.2024, пов`язаних з виконанням повноважень ліквідатора Боржника.
Суд долучив подане клопотання до матеріалів справи.
У судове засідання, призначене на 21.08.2024, з`явився представник кредитора "ІНЦОМБАЛТ".
У судовому засіданні, призначеному на 21.08.2024, в режимі відеоконференції приймав участь ліквідатор
Розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, заслухавши пояснення ліквідатора, представників кредиторів, господарський суд прийшов до висновку про можливість затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, з огляду на такі встановлені обставини.
Відповідно до ч.1,2 ст.65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються:
- відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси;
- відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу;
- копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо);
- реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів;
- документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів;
- довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню;
- для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку;
- для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
На виконання вимог Кодексу України з процедур про банкрутство, ліквідатором були здійснені заходи пов`язані з пошуком та виявленням активів та пасивів боржника, підготовки аналізу боржника, проведення інвентаризації майна боржника та визначення його вартості, заходи для захисту майнових активів та формування реєстру вимог (пасивів), в т.ч. було здійснено наступне.
З метою забезпечення вжиття заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, Ліквідатором Боржника були направлені відповідні запити до державних органів/установ з наступними отриманими відповідями:
1. По Дніпропетровській області:
- Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 08.02.2024 №01-32/20-02.
Відповідно до Листа від 20.02.2024 №911/6/32-00-12-13 платник перебуває на податковому обліку у Шевченківській ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.
- Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 08.02.2024 №01-32/21-02.
Відповідно до Листа від 28.02.2024 №14353/04-36-13-05-10, повідомляється про рахунки у банківських та фінансових установах; наявність передплати.
- Шевченківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 08.02.2024 №01-32/46-02, від 20.05.2024 №01-32/46-05.
- Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області від 08.02.2024 №01-32/23-02.
Відповідно до Листа від 21.02.2024 вих.№0400-010604-8/35117 за Боржником відсутня заборгованість з фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за Списками №1 та №2; відсутня заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, по капіталізованих платежах.
- Дніпропетровського обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів від 08.02.2024 №01-32/25-02.
Відповідно до Листа від 19.02.2024 №569/04-10 відсутня інформація щодо заборгованості Боржника зі сплати адміністративно-господарських санкцій та пені.
- Південно-Східне Міжрегіональне Управління Державної служби з питань праці (м. Дніпро) від 08.02.2024 №01-32/31-02.
Відповідно до Листа від 11.03.2024 №ДЗ-1007/ПС/1-24 за Боржником великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби не зареєстровані
- Головного управління Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області від 08.02.2024 №01-32/33-02.
Відповідно до Листа від 16.02.2024 №Вих-10/2369 повідомлено, що в електронно-обліковій системі відсутня інформація щодо будь-яких дій з реєстрації чи зняттю з обліку сільськогосподарської техніки на території Дніпропетровської області за Боржником.
- Регіонального сервісного центру МВС у Дніпропетровській області від 08.02.2024 №01-32/37-02.
Відповідно до Листа від 19.02.2024 №31/29-1134 за Боржником транспортні засоби не зареєстровані та зняття з обліку/перереєстрації транспортних засобів протягом останніх трьох років не проводились.
- Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області від 08.02.2024 №01-32/39-02, від 20.05.2024 №01-32/45-05.
- Центральна Філія Українського Державного Центру Радіочастот від 08.02.2024 №01-32/41-02.
Відповідно до Листа від 19.02.2024 №Ф12/35/214/24 Центральна філія УДЦР не має можливості надати запитувану інформацію.
- Головного управління Статистики у Дніпропетровській області від 08.02.2024 №01-32/44-02.
Відповідно до Листа від 26.02.2024 №02-06/498-24 у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України по Дніпропетровській області не значаться філії (інші відокремлені підрозділи), для яких Боржник є головним підприємством. Надано фінансову звітність Боржника за 2019-2023 роки.
- Головного управління ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ у Дніпропетровській області від 08.02.2024 №01-32/45-02.
Відповідно до Листа від 26.02.2024 №33-4-0.222-1320/2-24 за Боржником відомості щодо реєстрації земельних ділянок на праві власності відсутні.
2. До інших органів та установ:
- Пенсійного фонду України від 08.02.2024 №01-32/22-02.
Відповідно до Листа від 28.02.2024 вих.№2800-050202-8/12674 за Боржником відсутня заборгованість зі сплати обов`язкових платежів.
- Дирекції Фонду соціального захисту інвалідів від 08.02.2024 №01-32/24-02.
Відповідно до Листа від 16.02.2024 №08/13-440/09 повідомлено про надсилання запиту Дніпропетровському обласному відділенню фонду соціального захисту інвалідів.
- Державної служби морського та річкового транспорту України від 08.02.2024 №01-32/26-02.
Відповідно до Листа від 16.02.2024 №2584/06-4/15-24 відомості щодо зареєстрованих суден, власником або судновласником яких є Боржник відсутні.
- Державної авіаційної служба України від 08.02.2024 №01-32/27-02.
Відповідно до Листа від 26.02.2024 №12/12.5-605-24 повітряні судна за Боржником не зареєстровані.
- Державного космічного агентства України від 08.02.2024 №01-32/28-02.
Відповідно до Листа від 21.02.2024 №1168-3.3 за Боржником не зареєстровані унікальні об`єкти космічної діяльності.
- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України від 08.02.2024 №01-32/29-02.
Відповідно до Листа від 06.03.2024 №10/04/5924 повідомлено про відсутність Боржника серед власників пакетів голосуючих акцій акціонерних товариств.
- Державної служби України з питань праці від 08.02.2024 №01-32/30-02.
Відповідно до Листа Південно-Східного Міжрегіонального управління від 07.03.2024 №ПС/1/4708-24 повідомлено, що великотоннажні та інші технологічні транспорті засоби за Боржником не зареєстровані;
Відповідно до Листа Центрально-Західного Міжрегіонального управління від 07.03.2024 №ЦЗ/3.1/2265-24 повідомлено, що великотоннажні та інші технологічні транспорті засоби за Боржником не обліковуються.
Відповідно до Листа Південного Міжрегіонального управління від 05.03.2024 №ПД/2/2145-24 повідомлено, що великотоннажні та інші технологічні транспорті засоби за Боржником не зареєстровані.
Відповідно до Листа Центрального Міжрегіонального управління від 04.03.2024 №Ц/1/8343-24 повідомлено, що великотоннажні та інші технологічні транспорті засоби за Боржником не обліковуються.
Відповідно до Листа Північно-Східного Міжрегіонального управління від 04.03.2024 №ПНС/2/3158-24 повідомлено, що великотоннажні та інші технологічні транспорті засоби за Боржником не зареєстровані.
Відповідно до Листа Східного Міжрегіонального управління від 11.03.2024 №СХ/1/2838-24 повідомлено, що великотоннажні та інші технологічні транспорті засоби за Боржником не зареєстровані.
Відповідно до Листа Західного Міжрегіонального управління від 08.03.2024 №ЗХ/1/4010-24 повідомлено, що великотоннажні та інші технологічні транспорті засоби за Боржником не обліковуються.
- Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держспоживслужба) від 08.02.2024 №01-32/32-02.
Відповідно до Листа від 15.02.2024 №29-15/3245 повідомлено, що в електронно-обліковій системі відсутня інформація щодо будь-яких дій з реєстрації чи зняттю з обліку сільськогосподарської техніки на території Дніпропетровської області за Боржником.
- Державної податкової служба України від 08.02.2024 №01-32/34-02.
Відповідно до Листа від 20.02.2024 №4321/6/99-00-12-01-02-06 повідомлено про надсилання запиту Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській області.
- АТ «Укрзалізниці» від 08.02.2024 №01-32/35-02.
Відповідно до Листа від 19.02.2024 №ГІОЦ50/288, за наявними в АБД ПВ відомостями за Боржником відсутні відомості про зареєстровані залізничні транспортні засоби.
- Головного сервісного центра МВС України від 08.02.2024 №01-32/36-02.
Відповідно до Листа від 19.02.2024 №31/29-1124, в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів відсутні відомості про зареєстровані за Боржником транспортні засоби.
-Державна організація «Український Національний Офіс інтелектуальної власності та інновацій» від 08.02.2024 №01-32/38-02.
Відповідно до Листа від 26.02.2024 №1066/3103-04-24 за Боржником не виявлено відомостей про об`єкти інтелектуальної власності та відчуження виключних майнових прав інтелектуальної власності.
- ДП «Український державний центр радіочастот» від 08.02.2024 №01-32/40-02.
Відповідно до Листа від 16.02.2024 №80/09.4.2/1542/24, повідомляється що Боржнику дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінюваних пристроїв не видавались, присвоєння радіочастот не здійснювалось.
ПАТ «Національний депозитарій України» від 08.02.2024 №01-32/42-02.
Відповідно до Листа від 27.02.2024 №152/09-2-ЕД, повідомлено, що центральний депозитарій не депозитарною установою та не володіє інформацією, в яких депозитарних установах та чи інша особа може мати відкриті рахунки у цінних паперах.
- Державної митної служби України від 08.02.2024 №01-32/43-02.
Відповідно до Листа від 22.02.2024 №19-02/19-02-04/14/980, станом на теперішній час Боржник не перебуває на централізованому обліку в Держмитслужбі, дані щодо митного оформлення товарів не знайдено.
- Акціонерного Товариства «УНІВЕРСАЛ БАНК», Акціонерного Товариства «УКРСИББАНК», Публічного Акціонерного Товариства «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «НАДРА», Акціонерного Товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ», Акціонерного Товариства «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», Акціонерного Товариства комерційний банк «ПРИВАТБАНК», Акціонерного Товариства «РАЙФФАЙЗЕН БАНК», Державної Казначейської служба України від 22.03.2024 №01-32/74-03.
Відповідно до Листа Державної Казначейської служби України від 29.03.2024 №10-07.2-08/3271, повідомлено, що Боржник не перебуває на розрахунково-касовому обслуговуванні та не має відкритих/закритих рахунків.
Відповідно до Листа Акціонерного Товариства «РАЙФФАЙЗЕН БАНК» від 25.03.2024 №81-15-9/2892, повідомлено, що за Боржником рахунок закритий.
Відповідно до Листа Акціонерного Товариства «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» від 27.03.2024 №15610/1102, повідомлено, що Боржник не є клієнтом банку.
Відповідно до довідки Акціонерного товариства «УНІВЕРСАЛ БАНК» від 22.05.2024 про закриття рахунків, повідомлено про закриття рахунків Боржника.
-Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 22.03.2024 №01-32/76-03.
Відповідно до Листа від 03.04.2024 №95/24-2, надання інформації за Боржником не вбачається можливим, ураховуючи відсутність фактичного доступу до головного офісу банківської установи.
З урахуванням відомостей автоматизованої системи виконавчого провадження направлено запити до:
- Відділу примусового виконання рішень департаменту ДВС МЮ України від 08.02.2024 №01-32/56-02.
Відповідно до Листа від 18.03.2024 №41925/35165-33-24/20.1 повідомляється, що виконавчі провадження за Боржником не перебувають.
- Відділу примусового виконання рішень управління забезпечення примусового виконання рішень у Дніпропетровській області Південного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Одеса) від 08.02.2024 №01-32/57-02.
Відповідно до Листа від 21.02.2024 №05.1-34/8775 повідомляється, що виконавчі провадження за Боржником не перебувають.
- Першого правобережного відділу державної виконавчої служби у Шевченківському та Центральному районах міста Дніпра Південного Міжрегіонального Управління Міністерства Юстиції (м. Одеса) від 08.02.2024 №01-32/58-02.
Відповідно до Листа від 04.03.2024 №34385 надано інформацію про виконавчі провадження, у яких стороною є Боржник.
З метою пошуку та виявлення активів та пасивів боржника, проведення інвентаризації майна боржника та визначення його вартості, задля подальшого вжиття заходів для захисту майнових активів та формування реєстру вимог (пасивів), було отримано витяги з державних реєстрів, в т.ч.:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №440128738070 від 31.01.2024, відповідно до якого вбачається, відсутність корпоративних прав зареєстрованих за Боржником.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №597149689095 від 29.01.2024, відповідно до якого вбачається відсутність відокремлених підрозділів зареєстрованих за Боржником.
- Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна №88809191 від 29.01.2024, згідно якого встановлено відсутність відомостей щодо будь-якого рухомого майна та наявність зареєстрованого за боржником обтяження.
- Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта №363587866 від 29.01.2024.
01.02.2024 Ліквідатором Боржника складено Наказ №02, відповідно до якого:
Ліквідатор Боржника наказав, зокрема, провести повну інвентаризацію майна Боржника у строки визначені відповідним наказом.
Так, Ліквідатором Боржника станом на 01.05.2024 забезпечено оформлення результатів проведеної інвентаризації відповідними інвентаризаційними описами, актам та Протоколами.
За даними інвентаризації встановлено в наявності дебіторська заборгованість на загальну суму 3 891,74 грн.
Дебіторську заборгованість виявлено відповідно до:
1) Відповіді Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 28.02.2024 №14353/04-36-13-05-10, у розмірі 3 717,18 грн, з яких:
- податок на прибуток підприємств, який сплачують інші платники (код платежу 11021000) у розмірі 3 167,00 грн;
- рентна плата за спеціальне використання води (крім рентної плати за спеціальне використання води водних об`єктів місцевого значення) (код платежу 13020100) у розмірі 124,12 грн;
- Екологічний податок, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) (код платежу 13020100) у розмірі 76,81 грн;
- єдиний внесок нарахований роботодавцями на суми заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомоги по тимчасові непрацездатності та допомоги у зв`язку з вагітністю та пологами (код платежу 71010000) у розмірі 349,25 грн.
2)Відповіді Головного управління ПФУ у Дніпропетровській області від 21.02.2024 вих.№0400-010604-8/35117 у розмірі 174,56 грн.
З метою отримання інформації про можливість зарахування (перерахування) суми переплати по податкам та зборам на ліквідаційний рахунок Боржника, Ліквідатором Боржника до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та Головного управління ПФУ у Дніпропетровській області було направлено Запити арбітражного керуючого від 22.03.2024 01-32/77-03 та від 22.03.2024 01-32/79-03.
Відповідно до Листа Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 03.04.2024 №23330/6/04-36-04-04-10 Ліквідатора повідомлено про те, що для зарахування (перерахування) суми переплати по податкам та зборам на ліквідаційний рахунок Боржника необхідно оформити Заяву, що і було зроблено ліквідатором.
Листом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 15.04.2024 №26475/6/04-36-04-04-10 Ліквідатора відмовлено у задоволені зазначеної Заяви та повідомлено про те, що у Заяві про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань необхідно вказувати дати сплати податків та зборів до бюджету та прикладати копії розрахункових документів.
Листами Головного управління ПФУ у Дніпропетровській області від 04.04.2024 вих.№0400-010605-8/67917 та від 11.04.2024 вих.№0400-010605-8/72903 відмовлено у зарахування (перерахування) суми переплати по податкам та зборам на ліквідаційний рахунок Боржника з огляду на необхідність проведення позапланової перевірки Боржника за період з 01.01.2006 по 31.12.2010.
Враховуючи надані відповіді вбачається неможливість повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов`язання у розмірі 3 891,74 грн з огляду на відсутність у Ліквідатора Боржника інформації щодо дати сплати податків та зборів до бюджету та відсутність копій розрахункових документів, оскільки бухгалтерські документи не передано Ліквідатору Боржника керівником Боржника та неможливість проведення органом Пенсійного фонду позапланової перевірки Боржника за період з 01.01.2006 по 31.12.2010 за відсутності бухгалтерських документів у Ліквідатора Боржника та періоду, що не охоплений трьома роками до відкриття провадження у справі про банкрутство Боржника.
Також варто зазначити незначний розмір дебіторської заборгованості (3 891,74 грн) - будь-які дії щодо стягнення такої заборгованості не мають економічного сенсу, а саме:
- викличуть додаткові та невідновлювальні витрати Кредитора, пов`язані із необхідністю відновлення документів для подання їх до органів Податкової служби та Пенсійного фонду для теоретичного повернення дебіторської заборгованості;
- оплатою винагороди арбітражного керуючого, що становить суму значно перевищуючу розмір дебіторської заборгованості, а також призведуть до затягування строків ліквідаційної процедури.
Частиною 1 статті 65 Кодексу, визначено, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються, зокрема:
- відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу;
- копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо);
- реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів;
- документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів.
Ухвалою Суду від 19.12.2023, включено до реєстру вимог кредиторів Боржника грошові вимоги ТОВ «ІНЦОМБАЛТ» в сумі 87 140,00 грн (судовий збір за подання заяви, авансування винагороди арбітражного керуючого) 1 черга задоволення вимог кредиторів, 4 061 939,83 грн (основна заборгованість) 4 черга задоволення вимог кредиторів.
Відповідно до частини 1 статті 65 Кодексу, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються, зокрема, довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
Частиною 1 статті 67 Кодексу унормовано, що ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, у тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури.
Положеннями частини 2 статті 67 Кодексу, прямо визначено, що до постановлення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов`язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце їх подальшого зберігання.
Відповідно до частини 3 статті 67 Кодексу, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноважена ним архівна установа зобов`язані прийняти архівні документи банкрута на зберігання без додаткових умов.
Ліквідатором Боржника було направлено Вимогу директору Боржника від 15.02.2024 №01-32/87-02 відповідно до якої вимагає передати:
- всю бухгалтерську та іншу документацію Боржника (в т.ч. таку, що відповідно до законодавства України підлягає зберіганню в архівній установі), установчі документи, печатки і штампи, всі майнові активи та інші цінності Боржника разом з правовстановлюючими документами та первинними документами;
- всі документи, які встановлюють (підтверджують) право власності Боржника на все нерухоме майно (свідоцтва про право власності, технічні паспорти, рішення судів, договори купівлі-продажу, міни, дарування тощо);
- все рухоме майно, у тому числі автомобільний та спеціальний транспорт, машини та устаткування з правовстановлюючими документами, свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів, ключі до них тощо;
- всі документи, що встановлюють повний перелік майна Боржника, що перебуває у заставі або є обтяженим у інший спосіб, його місцезнаходження, вартість, а також інформацію про кредиторів, на користь яких вчинено обтяження майна боржника;
- документи, що підтверджують право вимоги Боржника до третіх осіб (в т.ч. розшифровку дебіторів, відповідні договори (з усіма додатками та додатковими угодами, специфікаціями, тощо), та всі первинні підтверджуючі документи по ним, претензії, листи, акти звірки, тощо);
У зв`язку з відсутністю відповіді на Вимогу від 15.02.2024 №01-32/87-02, Ліквідатором Боржника було повторно направлено директору Боржника Вимогу від 28.03.2024 №01-32/95-03, відповідь на яку не отримано.
Проте, станом на дату складання вказаного звіту Ліквідатору Боржника невідомо місцезнаходження керівника Боржника КОЛЕСНИК Ніни Олександрівни.
З метою забезпечення виконання вимог Кодексу, Ліквідатором Боржника до УПРАВЛІННЯ АРХІВНОЇ СПРАВИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на постійне довгострокове архівне зберігання було передано документи Боржника з кадрових питань, про що було отримано відповідну довідку №4/9-703 від 16.07.2024.
Відповідно до частини 1 статті 65 Кодексу, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються, зокрема:
- для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку;
- для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.
Слід зазначити, що Боржник не є:
- акціонерним товариством, випуск акцій не здійснював, а відповідно і заходи щодо скасування реєстрації випуску акцій не здійснювалось (розпорядження Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про скасування реєстрації випуску акцій не отримувалось);
- емітентом боргових цінних паперів, а відповідно і заходи щодо погашення цінних паперів не здійснювались (звіт про результати погашення цінних паперів не надається).
З метою надання інформації про фінансовий стан і майно Боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та під час проведення ліквідаційної процедури, Ліквідатором Боржника було проведено Аналіз фінансового стану боржника.
Даний аналіз виконаний з метою визначення фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника, виявлення (за наявності) ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ».
Під час аналізу були використані в т.ч. Порядок проведення аналізу фінансово-господарського стану суб`єктів господарювання щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства, затверджений Наказом Міністерства юстиції України №3105/5 від 10.09.2020, Методичні рекомендації щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджені Наказом Міністерства економіки України №14 від 19.01.2006 (у редакції наказу Міністерства економіки України від 26 жовтня 2010 року № 1361), а також інші методики, запропоновані провідними вченими економістами.
Коефіцієнти покриття та поточної ліквідності Боржника протягом останнього періоду, що аналізується та станом на кінець аналізованого періоду має значно менше значення ніж критичне нормативне значення (вказує на не ліквідний баланс) та постійно зменшується, що призводить до затримки та не розрахунків за боргами та збільшення кредиторської заборгованості.
Відношення коштів і короткострокових цінних паперів до короткострокових зобов`язань називається коефіцієнтом абсолютної ліквідності. Цей показник є найбільш жорстким критерієм платоспроможності і показує, яку частину поточних зобов`язань підприємство може погасити негайно.
Коефіцієнт поточної та абсолютної ліквідності Боржника протягом періоду що аналізується значно менше нормативного значення, та постійно зменшується, що вказує на низьку частину зобов`язань, яке підприємство може погасити негайно.
Маневреність власних оборотних засобів характеризує ту частину власних оборотних коштів, що знаходиться у формі грошових коштів і швидко реалізованих цінних паперів, тобто коштів, що мають абсолютну ліквідність. Протягом всього періоду, що аналізується, маневреність власних оборотних засобів має значно менше значення ніж критичне нормативне значення, та постійно зменшується, що в свою чергу свідчить про не гнучкість у використанні власного капіталу.
Наявність у Боржника, протягом всього періоду, що аналізується, непогашеної в строк заборгованості, значення коефіцієнта покриття, коефіцієнта поточної (загальної) ліквідності, коефіцієнта абсолютної ліквідності, показника маневреності власних оборотних засобів (які нижче нормативних показників) свідчать про не ліквідний баланс та те, що у підприємства недостатньо коштів для негайного погашення своїх поточних зобов`язань (про неплатоспроможність).
Різні показники ліквідності не тільки дають різнобічну характеристику платоспроможності підприємства при різному ступені обліку ліквідних активів, а й відповідають інтересам різних зовнішніх користувачів аналітичної інформації. Так, для постачальників товарів (робіт, послуг) найбільш цікавий коефіцієнт абсолютної ліквідності. Потенційні і дійсні власники підприємства більшою мірою оцінюють його платоспроможність за коефіцієнтом поточної ліквідності.
Показники ліквідності Боржника протягом всього періоду що аналізується набагато нижче норми, та постійно зменшується, а це в, свою чергу, свідчить, що на підприємстві спостерігається ситуація низької платоспроможності.
Умовою й гарантією виживання й розвитку будь-якого підприємства, як бізнес-процесу, є його фінансова стабільність. Якщо підприємство фінансово стійке, то воно в стані «витримати» несподівані зміни ринкової кон`юнктури, і не опинитися на краю банкрутства. Більш того, чим вище його стабільність, тим більше переваг перед іншими підприємствами того ж сектора економіки в одержані кредитів і залученні інвестицій. Фінансово стійке підприємство вчасно розраховується за своїми обов`язками з державою, позабюджетними фондами, персоналом, контрагентами.
Фінансова стабільність підприємства це його надійно-гарантована платоспроможність у звичайних умовах господарювання й випадкових змін на ринку.
До основних факторів, що визначають фінансову стійкість підприємства, належить фінансова структура капіталу (співвідношення позикових і власних коштів, а також довгострокових і короткострокових джерел коштів) і політика фінансування окремих складових активів (насамперед необоротних активів і запасів). Тому, з метою оцінки фінансової стійкості необхідно проаналізувати не тільки структуру фінансових ресурсів, але й напрямки їхнього вкладення.
Аналіз фінансової стійкості підприємства є найважливішим етапом оцінки його діяльності та фінансового благополуччя, відображає результат його поточного, інвестиційного та фінансового розвитку, містить необхідну інформацію для інвесторів, характеризує здатність підприємства відповідати за своїми боргами і зобов`язаннями, а також здатність підприємства нарощувати свій економічний потенціал. Фінансова стійкість повинна формуватися в процесі всієї виробничо-господарської діяльності підприємства і повинна свідчити про стабільне перевищення доходів над витратами, про вільне маневрування грошовими коштами, а також про безперебійні процеси виробництва і реалізації продукції/послуг.
Коефіцієнт фінансової автономії (коефіцієнт концентрації власного капіталу характеризує частку власного капіталу підприємства в загальній сумі коштів, авансованих в його діяльність). Чим вище значення цього коефіцієнта, тим більш фінансово стійке і стабільне підприємство. У підприємства з високою часткою власного капіталу інвестори вкладають кошти більш охоче, оскільки воно з більшою ймовірністю може погасити борги за рахунок власних коштів. Мінімальне граничне значення коефіцієнта автономії оцінюється на рівні 0,5. Протягом аналізованого періоду розраховані значення значно менше нормативного, мають від`ємне значення, та поступово зменшуються, а це означає, що зобов`язання Боржника не можуть бути покриті його власними засобами і про високу залежність підприємства від позикових коштів, що в свою чергу свідчить про нестабільність та фінансову нестійкість Боржника.
Коефіцієнт фінансової залежності характеризує залежність підприємства від зовнішніх джерел. Зростання цього показника в динаміці означає зростання частки позикових коштів у фінансуванні підприємства. Проаналізувавши зазначений показник можливо дійти висновку, що коефіцієнт фінансової залежності протягом всього періоду, що аналізується, має від`ємне значення, зміни в його значеннях в значній мірі залежать від від`ємного значення розміру Власного капіталу.
Коефіцієнт маневреності власного капіталу протягом періоду який аналізується більше нормативно, але таке значення коефіцієнту утворилось виключно за рахунок від`ємного значення власного капіталу.
Коефіцієнт концентрації позикового капіталу показує, яку частку в балансі підприємства займають позикові кошти. Так, вбачається, що підприємство не в змозі працювати без залучення позикового капіталу.
Коефіцієнт структури довгострокових вкладень характеризує ступінь фінансування зовнішніми інвесторами необоротних активів і показує, яка частина основних засобів та інших необоротних активів фінансувались зовнішніми інвесторами.
Коефіцієнт довгострокового залучення позикових коштів характеризує структуру джерел утворення активів підприємства, дозволяє оцінити частку позикових коштів при фінансуванні капітальних вкладень.
Оцінка змін коефіцієнта співвідношення власних і позикових коштів може бути різна з позиції інвесторів і з позиції підприємства. Для ймовірних інвесторів Боржника ситуація менш надійна, тому що частина власного капіталу у Боржника значно менше 50%, що збільшує фінансовий ризик при вкладенні власних коштів у бізнес при вкладенні власних коштів у бізнес підприємства.
Коефіцієнт забезпечення власними засобами характеризує наявність власних оборотних коштів у підприємства необхідних для його фінансової стійкості. Нормативне значення даного коефіцієнта >0,1. Тобто, в загальній сумі оборотних коштів має бути не що в свою чергу перекреслює можливість використання позасудових заходів відновлення платоспроможності Боржника.
Відповідно до чинного законодавства України для оцінювання фінансової стійкості підприємства вирішального значення набуває показник чистих активів, який визначають як різницю суми активів, використаних для розрахунку, і суми зобов`язань, узятих до розрахунку.
Розмір чистих активів протягом всього періоду має значне від`ємне значення та постійно ще збільшується, що беззаперечно свідчить про відсутність у боржника достатнього розміру активів для погашення розміру зобов`язань, та відповідно вказує на критичну фінансову стійкість підприємства.
Показник поточної платоспроможності за весь період, що аналізується, має значне від`ємне значення, що свідчить про надкритичну неплатоспроможність Боржника.
З метою своєчасного виявлення тенденцій формування незадовільної структури балансу проводиться експрес-аналіз фінансового стану Боржника за допомогою коефіцієнта Бівера (КБ).
Рекомендоване значення Коефіцієнт Бівера (дорівнює відношенню припливу коштів до загальної суми заборгованості) за міжнародними стандартами знаходиться в інтервалі 0,17 0,4. Якщо, значення показника 0,4 до низької групі «ризику втрати платоспроможності», тобто рівень платоспроможності досить високий.
Значення коефіцієнта Бівера протягом всього періоду, що аналізується, має тенденцію до зменшення, та весь періоду має від`ємне зазначення, тобто Боржник відноситься до високої групи «ризику втрати платоспроможності» (рівень його платоспроможності критичний).
Ознаки критичної неплатоспроможності, що відповідають фінансовому стану потенційного банкрутства, мають місце в разі, коли на початку і наприкінці звітного кварталу присутні ознаки поточної неплатоспроможності, а коефіцієнт покриття і коефіцієнт забезпечення власними засобами наприкінці звітного кварталу менші за їхні нормативні значення 1,0 та 0,1 відповідно.
Якщо наприкінці звітного кварталу хоча б один із зазначених коефіцієнтів перевищує його нормативне значення або протягом звітного кварталу спостерігається їх зростання, перевага надається позасудовим заходам відновлення платоспроможності боржника або його санації в процесі провадження справи про банкрутство.
Якщо за підсумками року коефіцієнт покриття менший за 1,0 і підприємство не отримало прибутку, такий його фінансовий стан характеризується ознаками надкритичної неплатоспроможності. У такому разі задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе шляхом застосування ліквідаційної процедури.
Розпорядником майна також враховується, що за результатами аналізу не виявлено активів Боржника, які можуть бути спрямовані на погашення зобов`язань та не встановлено інвесторів, бажаючих посприяти у відновленні платоспроможності Боржника шляхом санації.Показники ліквідності та фінансової стійкості підприємства протягом всього періоду, що аналізується, мають тенденцію до зменшення, яка не змінювалась.
Враховуючи, що коефіцієнт покриття і коефіцієнт забезпечення власними засобами протягом періоду що аналізується значно менші за їхні нормативні значення, підприємство не отримало прибутку, то такий його фінансовий стан характеризується ознаками надкритичної неплатоспроможності. У такому разі задоволення визнаних судом вимог кредиторів можливе шляхом застосування ліквідаційної процедури.
Аналізуючи наявність ознак фіктивного банкрутства, та враховуючи показники, наведені в Таблиці 3, було враховано:
- відсутність у боржника наявної можливості задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі (у зв`язку з недостатністю активів для погашення пасивів);
- коефіцієнт покриття, станом на дату відкриття провадження у справі, що аналізується, менше нормативного;
- забезпечення зобов`язань боржника всіма активами, станом на дату відкриття провадження у справі, що аналізується, менше нормативного;
що свідчить про відсутність у Боржника ознак фіктивного банкрутства.
Визначення ознак дій з доведення до банкрутства здійснюється за період, що починається за три роки до дати порушення справи про банкрутство, у разі наявності ознак неправомірних дій відповідальних осіб боржника, що призвели до його стійкої фінансової неспроможності, у зв`язку з чим боржник був не в змозі задовольнити в повному обсязі вимоги кредиторів або сплатити обов`язкові платежі.
Для отримання показників, що характеризують ознаки доведення підприємства до банкрутства, необхідно визначити, чи змінився рівень забезпечення зобов`язань кредиторів за аналізований період, використовуючи такі показники:
- Коефіцієнт забезпечення зобов`язань боржника всіма його активами;
- Коефіцієнт забезпечення зобов`язань боржника оборотними активами;
- Розмір чистих активів, тис. грн.
Коефіцієнти забезпечення зобов`язань боржника всіма активами і оборотними активами показують, яку частину зобов`язань боржник може погасити за рахунок своїх активів і оборотних активів відповідно.
Оцінюючи показники (Забезпечення зобов`язань боржника всіма його активами, Забезпечення зобов`язань боржника його оборотними активами, Розмір чистих активів, Майно, що знаходиться у розпорядженні підприємства) можна констатувати, що всі показники, що характеризують ознаки доведення до банкрутства за весь період, що аналізується, значно менше нормативних, та поступово зменшуються.
В умовах економічної кризи, що має місце протягом останніх трьох років, через пандемію COVID-19 та у зв`язку із веденням на всій території України воєнного стану, можна припустити, що вказані показники менше нормативних з об`єктивних причин, що не залежали від дій посадових осіб Боржника.
Економічними ознаками дій з доведення до банкрутства може вважатися такий фінансово-економічний стан боржника, коли виконання умов договорів призвело до погіршення показників оцінки його фінансового стану.
За результатом аналізу Ліквідатором не виявлено правочинів, які б завдали збитків Боржнику або кредиторам, у зв`язку з чим відсутні підстави для визнання їх недійсними.
Враховуючи все вище зазначене, та оскільки на момент порушення справи про банкрутство в діях посадових осіб боржника ознак неправомірних дій відповідальних осіб боржника, що призвели до його фінансової неспроможності, не виявлено, то ознаки доведення до банкрутства Боржника відсутні.
Ознаками приховування банкрутства є встановлення фактів подачі боржником недостовірних відомостей у фінансовій звітності, а також в інших документах, які свідчать про його позитивний фінансовий та майновий стан при стійкій фінансової неплатоспроможності.
До ознак приховуваного банкрутства належить:
-надання третім особам (банківським установам, державним установам, постачальникам, покупцям) за відома неправдивої інформації про фінансово-господарський стан підприємства;
-можливість визнання причинного зв`язку між наданою інформацією та збитками, які зазнала третя особа.
У зв`язку з відсутністю грошових коштів у Боржника по відношенню до розміру зобов`язань, коефіцієнт абсолютної ліквідності станом на дату відкриття провадження у справі/дату складання аналізу значно менше нормативного значення.
Коефіцієнт поточної ліквідності станом на дату відкриття провадження у справі/дату складання аналізу нижче свого нормативного значення, що характеризує неможливість боржника погасити за рахунок власних оборотних коштів короткострокові зобов`язання.
Аналізуючи показники (абсолютної ліквідності, поточної ліквідності, Майно, що знаходиться у розпорядженні підприємства, Дебіторська заборгованість, Кредиторська заборгованість) було встановлено, що коефіцієнт абсолютної ліквідності, поточної ліквідності станом на дату відкриття провадження у справі/дату складання аналізу значно нижчі від нормативних показників, тобто все вказує на низьку частину зобов`язань, яке підприємство може погасити негайно.
На момент порушення справи про банкрутство фактів подачі недостовірних відомостей у фінансовій звітності, відомостях про майно, а також в інших документах не виявлено, що свідчить про відсутність ознак приховування банкрутства Боржника.
Відповідно до Листа Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 28.02.2024 №14353/04-36-13-05-10, повідомлено про наявність відомостей про відкриті рахунки у банківських та фінансових установах та відомості про рахунки у цінних паперах Боржника за даними інформаційно-комунікаційній системі ДПС, а саме відкрито рахунки у наступних банківських установах: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УНІВЕРСАЛ БАНК», АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРСИББАНК», ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ БАНК».
Відповідно до довідки від 22.05.2024 про закриття рахунків, закрито рахунки Боржника у АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «УНІВЕРСАЛ БАНК».
Відповідно до Листа від 21.05.2024 №29-4-01/12-931, повідомлено про відсутність відкритих рахунків Боржника у АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «УКРСИББАНК».
Оскільки, відповідно до інформації, що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ПАТ «УКРКОМУНБАНК» перебуває в стані припинення, Ліквідатором до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб направлено запит від 22.03.2024 №01-32/76-03.
Листом від 03.04.2024 №95/24-2 Ліквідатора повідомлено про те, що з огляду на перебування головного офісу ПАТ «УКРКОМУНБАНК» на тимчасово окупованій території (місто Луганськ) відсутній доступ до первинних бухгалтерських документів та юридичних справ клієнтів, а тому не вбачається за можливе надання інформації про статус рахунків Боржника.
14.08.2024 було проведено збори кредиторів у справі №904/5441/23 про банкрутство Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (49000, м. Дніпро, просп. Карла Маркса, буд. 52, код ЄДРПОУ 01558218), що підтверджується Протоколом, на яких було вирішено визнати дебіторську заборгованість у розмірі 3 891,74 грн безнадійною та списати безнадійну дебіторську заборгованість; визнати задовільною проведену у ліквідаційній процедурі роботу та схвалити звіт за результатами проведення ліквідаційної процедури ТДВ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" по справі №904/5441/23; схвалити звіт від 07.08.2024 №01-32/07-08 про нарахування і виплату грошової винагороди за період з 23.01.2024 по 07.08.2024, здійснення та відшкодування витрат за період з 23.01.2024 по 07.08.2024, пов`язаних з виконанням повноважень ліквідатора Боржника.
Станом на 21.08.2024 заперечень від інших кредиторів щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу до суду не надходило, в судовому засіданні не заявлено.
Господарський суд, враховуючи вжиті ліквідатором заходи по розшуку майна, вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора, ліквідувати юридичну особу банкрута, провадження у справі про банкрутство закрити.
Керуючись ст.ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, ст.65, п.5 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (49000, м. Дніпро, просп. Карла Маркса, буд. 52, код ЄДРПОУ 01558218).
Ліквідувати юридичну особу - Товариство з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (49000, м. Дніпро, просп. Карла Маркса, буд. 52, код ЄДРПОУ 01558218).
Припинити повноваження ліквідатора Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (49000, м. Дніпро, просп. Карла Маркса, буд. 52, код ЄДРПОУ 01558218) арбітражного керуючого Сокола Олексія Юрійовича (свідоцтво №193 від 28.02.2013, 49038, м. Дніпро, площа Вокзальна, будинок 2, літера Н, поверх 4).
Згідно з ч.7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вважати погашеними вимоги кредиторів, що не погашені у зв`язку з недостатністю майна банкрута Товариства з додатковою відповідальністю "ЦЕНТРАЛЬНИЙ УНІВЕРМАГ" (49000, м. Дніпро, просп. Карла Маркса, буд. 52, код ЄДРПОУ 01558218).
Відповідно до частини 4 ст.90 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Провадження у справі закрити.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття - 21.08.2024 та може бути оскаржена в порядку, передбаченому статтями 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.
Суддя А.Є. Соловйова
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 21.08.2024 |
Оприлюднено | 26.08.2024 |
Номер документу | 121155759 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Соловйова Анастасія Євгенівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні