Рішення
від 22.08.2024 по справі 420/14243/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/14243/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 серпня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бжассо Н.В., розглянув у письмовому провадженні в м. Одеса за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом Одеської обласної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, Міністерства освіти і науки України до Подільської міської ради Подільського району Одеської області, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Державний навчальний заклад «Подільський професійний ліцей» про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Одеської обласної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, Міністерства освіти і науки України до Подільська міська рада Подільського району Одеської області, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Державний навчальний заклад «Подільський професійний ліцей», в якому позивач просить:

Визнати протиправною бездіяльність Подільської міської ради Подільського району Одеської області (проспект Шевченка, 2, м. Подільськ Подільського району Одеської області, 66300, код ЄДРПОУ: 04056960) щодо невжиття заходів, спрямованих на оформлення документів про передачу земельної ділянки комунальної власності площею 97,4288 гa кадастровий номер 5111200000:02:020:0209, яка перебуває у постійному користуванні Державного навчального закладу «Подільський професійний ліцей» (вул. Короленко, (Механізаторів), 1 м. Подільськ, Подільський район, Одеська область, 66300, Код ЄДРПОУ 02546571), у державну власність в особі Головного управління Держгеокадстру в Одеській області.

Зобов`язати Подільську міську раду Одеської області (проспект Шевченка, 2, м. Подільськ Подільського району Одеської області, 66300, код ЄДРПОУ: 04056960) вчинити дії відповідно до вимог законодавства, спрямовані на передачу земельної ділянки комунальної власності площею 97,4288 га кадастровий номер 5111200000:02:020:0209, яка перебуває у постійному користуванні Державного навчального закладу «Подільський професійний ліцей» (вул. Короленко (Механізаторів), 1 м. Подільськ, Подільський район, Одеська область, 66300, код ЄДРПОУ: 02546571) у державну власність в особі Головного управління Держтеокадстру в Одеській області.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що земельна ділянка комунальної власності площею 97,4288 га кадастровий номер 5111200000:02:020:0209, надана Подільською міською радою у постійне користуванні Державному навчальному закладу «Подільський професійний ліцей». З урахуванням викладеного, Подільська міська рада мала передати вказану земельну ділянку у державну власність з комунальної, однак відповідачем цього зроблено не було.

Ухвалою суду від 06.06.2024 року відкрито провадження у справі за правилами за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

24.06.2024 року від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому останній заперечує щодо задоволення позовних вимог. Представник відповідача зазначає, що з представництво інтересів держави в судах прокурором не може вважатися альтернативним способом реалізації права на звернення до суду самого суб`єкта владних повноважень. Відповідачем не було допущено протиправної бездіяльності щодо невжиття заходів для передачі земельної ділянки у державну власність, оскільки ГУ Держгеокадастру в Одеській області з відповідним клопотанням не верталося до міської ради.

24.06.2024 року від представника Міністерства освіти і науки України надійшли письмові пояснення по справі, згідно з якими, останнє підтримує позов.

03.07.2024 року від представника ГУ Держгеокадастру в Одеській області надійшли письмові пояснення по справі, згідно з якими, останнє підтримує позов.

Суд розглянув матеріали справи, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінив надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності та робить наступні висновки.

Суд встановив, що 19.09.2016 року державний кадастровий реєстратор відкрив поземельну книгу на земельну ділянку, присвоїв кадастровий номер 5111200000:02:020:0209 вказаній земельній ділянці площею 97,4288 га та вніс до Державного земельного кадастру відомості про зазначену земельну ділянку.

Відповідно до розділів 1, 5 поземельної книги (запис від 19.09.2016 № 001) земельна ділянка із кадастровим номером 5111200000:02:020:0209 площе 97,4288 га розташована за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, пров. Жуковського м. Подільськ (Подільської міської ради Одеської обл.) та віднесена до категорії земель сільськогосподарського призначення, вид використання: для навчальних та дослідних цілей, код цільового призначення 01.09 - для дослідних і навчальних цілей, форма власності - комунальна.

10.11.2016 року державним реєстратором виконавчого комітету Подільської міської ради Одеської області внесено відомості про державну реєстрацію права комунальної власності на земельну ділянку із кадастровим номером 5111200000:02:020:0209 площею 97,4288 га, яка знаходиться на території Одеської обл. Подільського р-н в м. Подільськ пров. Жуковського, цільове призначення: 01.09 - для дослідних та навчальних цілей (РНОНМ 1085880651112, номер запису 17458671, рішення про державну реєстрацію права власності від 16.11.2016, індексний номер 32387300) за територіальною громадою міста Подільськ в особі Подільської міської ради Одеської області.

Також, 10.11.2016 року, на підставі рішення Подільської міської ради Одеської області від 26.10.2016 року за №194-VII , державним реєстратором виконавчого комітету Подільської міської ради Одеської області внесено відомості про державну реєстрацію права постійного користування на земельну ділянку сільськогосподарського призначення із кадастровим номером 5111200000:02:020:0209, площе 97,4288 га за Державним навчальним закладом «Подільський професійний ліцей», власник - Територіальна громада міста Подільськ в особі Подільської міської ради (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 10858806511123, номер запису про інше речове право 17460010, рішення про державну реєстрацію права постійного користування зазначеною земельною ділянкою від 16.11.2016, індексний № 32388176).

Згідно з рішенням Подільської міської ради Одеської області від 28.07.2023№ 504-1 «Про надання дозволу, згоди на розробку документації із землеустрою Державному навчальному закладу «Подільський професійний ліцей», надано дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки сільськогосподарського призначення комунальної власності, кадастровий номер 5111200000:02:020:0209 загальною площею 97,4288 га, яка розташована за адресою: пров. Жуковського м. Подільськ Подільського району Одеської обл., з цільовим призначенням для дослідних і навчальних цілей.

Станом на час розгляду справи встановлено, що земельну ділянку кадастровий номер 5111200000:02:020:0209, площею 97,4288 га у державну власність в особі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області - не передано, та відповідно право власності за Державою на земельну ділянку - не зареєстроване.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції Україні передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.ч. 1,3 ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Представницькі органи місцевого самоврядування, виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами.

Частиною п`ятою статті16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 78 Земельного кодексу України, право власності на землю - це право володіти, користуватися і розпоряджатися земельними ділянками. Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них. Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності.

Приписами ч. 1 ст. 79 Земельного кодексу України передбачено, що земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.

Згідно зі ст. 12 Земельного кодексу України, до повноважень міських рад у галузі земельних відносин належить розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.

При цьому, згідно з ч.ч. 1, 2, 4, 5 ст. 84 Земельного кодексу України, у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності.

Право державної власності на землю набувається і реалізується державою через органи виконавчої влади відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.

До земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать: а) землі атомної енергетики та космічної системи; б) землі під державними залізницями, об`єктами державної власності повітряного і трубопровідного транспорту; в) землі оборони; г) землі під об`єктами природно-заповідного фонду, історико-культурного та оздоровчого призначення, що мають особливу екологічну, оздоровчу, наукову, естетичну та історико-культурну цінність, якщо інше не передбачено законом; ґ) землі лісогосподарського призначення, крім випадків, визначених цим Кодексом; д) землі водного фонду, крім випадків, визначених цим Кодексом; е) земельні ділянки, які використовуються для забезпечення діяльності Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук; є) земельні ділянки зон відчуження та безумовного (обов`язкового) відселення, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи; ж) земельні ділянки, закріплені за державними закладами професійної (професійно-технічної) освіти; ж-1) земельні ділянки, закріплені за державними закладами фахової передвищої освіти; з) земельні ділянки, закріплені за державними закладами вищої освіти;і) земельні ділянки, що використовуються Чорноморським флотом Російської Федерації на території України на підставі міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України; ї) землі під об`єктами інженерної інфраструктури загальнодержавних та міжгосподарських меліоративних систем, які перебувають у державній власності.

Держава набуває права власності на землю у разі: г) передачі у власність державі земельних ділянок комунальної власності територіальними громадами.

Відповідно до ст. 117 ЗК України передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи навпаки здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які здійснюють розпорядження землями державної чи комунальної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.

Рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність разом з актом приймання-передачі такої земельної ділянки є підставою для державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на неї.

Згідно ст. 125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

З 01.01.2013 року набув чинності Закон України "Про розмежування земель державної та комунальної власності" від 06.09.2012 року № 5245-VI. У відповідності до п. 6, 3,4 розділу ІІ "Прикінцевих та перехідних положень" цього Закону з набранням чинності цим Законом землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими. З дня набрання чинності цим Законом землями комунальної власності відповідних територіальних громад вважаються: а) земельні ділянки: на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна комунальної власності відповідної територіальної громади; які перебувають у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій; б) всі інші землі, розташовані в межах відповідних населених пунктів, крім земельних ділянок приватної власності та земельних ділянок, зазначених у підпунктах "а" і "б" пункту 4 цього розділу.

При цьому, у державній власності залишаються: а) розташовані в межах населених пунктів земельні ділянки: на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна державної власності; які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук; які належать до земель оборони.

Суд встановив, що Наказом Міністерства освіти і науки України від 19.10.2018 № 1138 (зі змінами від 02.02.2024 за № 122) затверджено Статут Державного навчального закладу «Подільський професійний ліцей», який погоджений на загальних зборах колективу 28.06.2023 року.

Відповідно до пункту 1.1 Статуту Державного навчального закладу «Подільський професійний ліцей» є підпорядкованим Міністерству освіти і науки України державним закладом другого (базового) рівня професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття робітничих кваліфікацій та профільної середньої освіти; організаційно-правова форма державна організація (установа, заклад).

Відповідно до Статуту, Державний навчальний заклад «Подільський професійний ліцей» є правонаступником всього майна, прав і обов`язків Державного навчального закладу «Котовський професійний ліцей».

Тобто, Державний навчальний заклад «Подільський професійний ліцей» правонаступником всього майна, прав і обов`язків припинених закладів.

Як встановив вище суд, 10.11.2016 року, на підставі рішення Подільської міської ради Одеської області від 26.10.2016 року за №194-VII , державним реєстратором виконавчого комітету Подільської міської ради Одеської області внесено відомості про державну реєстрацію права постійного користування на земельну ділянку сільськогосподарського призначення із кадастровим номером 5111200000:02:020:0209, площе 97,4288 га за Державним навчальним закладом «Подільський професійний ліцей», власник - Територіальна громада міста Подільськ в особі Подільської міської ради (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 10858806511123, номер запису про інше речове право 17460010, рішення про державну реєстрацію права постійного користування зазначеною земельною ділянкою від 16.11.2016, індексний № 32388176).

Тобто, земельна ділянка сільськогосподарського призначення із кадастровим номером 5111200000:02:020:0209, площе 97,4288 га належить на праві постійного користування державній організації та, відповідно до приписів чинного законодавства, має бути передана у державну власність.

Разом з тим, суд встановив, що гідно з рішенням Подільської міської ради Одеської області від 28.07.2023№ 504-1 «Про надання дозволу, згоди на розробку документації із землеустрою Державному навчальному закладу «Подільський професійний ліцей», надано дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки сільськогосподарського призначення комунальної власності, кадастровий номер 5111200000:02:020:0209 загальною площею 97,4288 га, яка розташована за адресою: пров. Жуковського м. Подільськ Подільського району Одеської обл., з цільовим призначенням для дослідних і навчальних цілей.

Суд зазначає, що процедура передачі земельної ділянки із комунальної власності у державну не передбачає окремого попереднього звернення органу державної влади до органу місцевого самоврядування.

Тривале невчинення дій Подільською міською радою з метою передачі вказаної земельної ділянки із комунальної власності у державну свідчить про протиправну бездіяльність відповідача та є підставою для задоволення позовних вимог.

Щодо посилань представника відповідача на відсутність у Одеської обласної прокуратури повноважень на звернення до суду із вказаним позовом, суд зазначає, що відповідно до частини 3 статті 53 КАС України, у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.

Спеціальним законом, яким визначені виключні випадки та порядок представництва прокурором інтересів держави в суді є Закон України «Про прокуратуру».

Відповідно до частини 3 статті 23 Закону України «Про прокуратуру»? прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті.

Отже, виключними випадками, за яких прокурор може здійснювати представництво інтересів держави в суді, є порушення або загроза порушення інтересів держави. Ключовим для застосування цієї конституційної норми є поняття «інтерес держави».

У Рішенні Конституційного Суду України від 08 квітня 1999 року № 3-рп/99Конституційний Суд України, з`ясовуючи поняття «інтереси держави», висловив міркування, що інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин. В основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону України, гарантування її державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб`єктів права власності та господарювання тощо (пункт 3 мотивувальної частини).

Інтереси держави можуть збігатися повністю, частково або не збігатися зовсім з інтересами державних органів, державних підприємств та організацій.

Із врахуванням того, що «інтереси держави» є оціночним поняттям, прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах (пункт 4 мотивувальної частини рішення Конституційного Суду України від 08 квітня 1999 року № 3-рп/99).

Відтак, суд вважає, що «інтереси держави» охоплюють широке і водночас чітко не визначене коло законних інтересів, які не піддаються точній класифікації, а тому їх наявність повинна бути предметом самостійної оцінки суду у кожному випадку звернення прокурора з позовом. Надмірна формалізація «інтересів держави», особливо у сфері публічних правовідносин, може призвести до необґрунтованого обмеження повноважень прокурора на захист суспільно значущих інтересів там, де це дійсно потрібно.

Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду від 25 квітня 2018 року у справі № 806/1000/17, від 19 вересня 2019 року у справі№815/724/15, від 17 жовтня 2019 року у справі № 569/4123/16-а, від 5 листопада 2019 року у справі №804/4585/18.

Вказане свідчить, що якщо суб`єктом владних повноважень неналежним чином здійснюється захист законних інтересів держави, то відповідно до статті 23 Закону України "Про прокуратуру" наявні підстави для вжиття прокурором заходів представницького характеру та пред`явлення відповідного позову, ураховуючи, що інтереси держави на цей час залишаються незахищеними.

Враховуючи зазначені обставини у органів прокуратури наявні не лише права, а й обов`язок вжити заходів з представництва інтересів держави в суді.

Згідно висновку Верховного Суду у наведених вище судових справах, нездійснення захисту полягає у тому, що уповноважений суб`єкт владних повноважень за наявності факту порушення інтересів держави, маючи відповідні повноваження для їх захисту, всупереч цим інтересам за захистом до суду не звернувся.

Така поведінка (бездіяльність) уповноваженого державного органу та органу місцевого самоврядування може вчинятися з умислом чи з необережності; бути наслідком об`єктивних (відсутність коштів на сплату судового збору, тривале не заповнення вакантної посади юриста) чи суб`єктивних (вчинення дій на користь можливого відповідача, інших корупційних або кримінально караних дій) причин.

Прокурор може підтвердити наявність підстав для представництва інтересів держави в суді шляхом надання належного обґрунтування, підтвердженого достатніми доказами зокрема, але не виключно, повідомленням прокурора на адресу відповідного суб`єкта владних повноважень про звернення до суду, запитами, а також копіями документів, отриманих від суб`єкта владних повноважень, що свідчать про наявність підстав для відповідного представництва.

Вирішуючи питання щодо наявності підстав для представництва суд не повинен установлювати саме протиправність бездіяльності компетентного органу чи його посадової особи.

Прокурору достатньо дотриматися порядку, передбаченого статтею 23 Закону України "Про прокуратуру", і якщо компетентний орган протягом розумного строку після отримання повідомлення самостійно не звернувся до суду з позовом в інтересах держави, то це є достатнім аргументом для підтвердження його бездіяльності. Якщо прокурору відомо причини такого не звернення, він обов`язково повинен зазначити їх в обґрунтуванні підстав для представництва, яке міститься в позові, але якщо з відповіді компетентного органу на звернення прокурора такі причини з`ясувати неможливо чи такої відповіді взагалі не отримано, то це не є підставою вважати звернення прокурора необґрунтованим (аналогічні висновки викладено у постановах Великої Палати Верховного Суду від 26.05.2020 у справі № 912/2385/18 та Верховного суду від 30.07.2020 справа №904/5598/18).

З урахуванням викладеного та встановлених судом обставин справи, а саме: тривала бездіяльність відповідача щодо передачі земельної ділянки у державну власність та незвернення із позовом до суду ГУ Держгеокадастру в Одеській області, суд робить висновок про наявність у Одеської обласної прокуратури повноважень для звернення до суду із вказаним позовом.

З огляду на встановлені обставини справи в їх сукупності, суд робить висновок про обґрунтованість позовних вимог та наявність підстав для задоволення позову.

Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір), відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючисьст.ст.2, 3, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 94, 192-228, 243, 245, 246, 255, 257-262, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Задовольнити адміністративний позов Одеської обласної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, Міністерства освіти і науки України до Подільської міської ради Подільського району Одеської області, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Державний навчальний заклад «Подільський професійний ліцей» про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії.

Визнати протиправною бездіяльність Подільської міської ради Подільського району Одеської області (проспект Шевченка, 2, м. Подільськ Подільського району Одеської області, 66300, код ЄДРПОУ: 04056960) щодо невжиття заходів, спрямованих на оформлення документів про передачу земельної ділянки комунальної власності площею 97,4288 гa кадастровий номер 5111200000:02:020:0209, яка перебуває у постійному користуванні Державного навчального закладу «Подільський професійний ліцей» (вул. Короленко, (Механізаторів), 1 м. Подільськ, Подільський район, Одеська область, 66300, Код ЄДРПОУ 02546571), у державну власність в особі Головного управління Держгеокадстру в Одеській області.

Зобов`язати Подільську міську раду Одеської області (проспект Шевченка, 2, м. Подільськ Подільського району Одеської області, 66300, код ЄДРПОУ: 04056960) вчинити дії відповідно до вимог законодавства, спрямовані на передачу земельної ділянки комунальної власності площею 97,4288 га кадастровий номер 5111200000:02:020:0209, яка перебуває у постійному користуванні Державного навчального закладу «Подільський професійний ліцей» (вул. Короленко (Механізаторів), 1 м. Подільськ, Подільський район, Одеська область, 66300, код ЄДРПОУ: 02546571) у державну власність в особі Головного управління Держтеокадстру в Одеській області.

Відповідно до ст.255 КАС України, рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з ч.1 ст.295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Позивач Заступник керівника Одеської обласної прокуратури (вул. Пушкінська, 3, м. Одеса, 65026; код ЄДРПОУ: 03528552) в інтересах держави в особі Головного управління Держгекадастру в Одеській області (вул.Космонавтів, 34, м. Одеса, 65078; код ЄДРПОК 39765871), Міністерства освіти і науки України )проспект Берестейський, 10, м. Київ, 01135; код ЄДРПОУ: 38621185).

Відповідач Подільська міська рада Подільського району Одеської області (проспект Шевченка, 2 м. Подільськ, Подільський район, Одеська область, 66300; код ЄДРПОУ: 33909986).

Третя особа - Державний навчальний заклад «Подільський професійний ліцей» (вул..Короленко (механізаторів, 1, м. Подільськ, Подільський район, Одеська область, 66300; код ЄДРПОУ: 02546571).

Повний текст рішення складений та підписаний судом 22 серпня 2024 року.

Суддя Н.В. Бжассо

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2024
Оприлюднено26.08.2024
Номер документу121161132
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері примусового відчуження земельної ділянки, інших об"єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності

Судовий реєстр по справі —420/14243/24

Рішення від 22.08.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 02.07.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 06.06.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

Ухвала від 16.05.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бжассо Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні