Рішення
від 22.08.2024 по справі 500/2897/24
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа №500/2897/24

22 серпня 2024 рокум. ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Мартиць О.І. розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Тернопільської обласної ради, Державного реєстратора управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Євгенії Миколаївни, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 через адвоката Кметика Ярослава Степановича звернулася до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Тернопільської обласної ради, Державного реєстратора управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Євгенії Миколаївни, третя особа Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, в якій просить:

визнати незаконною та відмінити державну реєстрацію юридичної особи Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети шляхом злиття, номер запису 16461340000011580 від 06 вересня 2018 року, внесений державним - реєстратором управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Євгенією Миколаївною,

визнати незаконною та відмінити державну реєстрацію припинення юридичної особи Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети в результаті її реорганізації, номер запису 16461120013004923 від 06 вересня 2018 року внесений державним реєстратором управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Євгенією Миколаївною та відновити запис про державну реєстрацію юридичної особи Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети,

зобов`язати Тернопільську обласну раду відновити роботу Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети, вчинивши дії щодо відновлення освітнього процесу та навчання учнів в Тернопільській обласній експериментальній комплексній школі мистецтв імені Ігоря Герети.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що повторне звернення до Тернопільського окружного адміністративного суду з такими позовними вимогами викликане прийняттям судом 10.01.2023 ухвали про закриття провадження в адміністративній справі №500/3573/22 з аналогічними позовними вимогами і скасуванням Західним апеляційним господарським судом 29.02.2024 рішення Господарського суду Тернопільської області від 29.11.2023 №921/95/23 та закриття провадження в даній справі.

Вказує, що 26.04.2002 було зареєстровано Тернопільську обласну експериментальну комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети по вул. Медова №5 в м. Тернополі, номер запису 16461200000004923.

28.03.2018 Тернопільською обласною радою прийнято рішення №930 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у спеціалізовану комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради".

20.04.2018 Тернопільською міською радою прийнято рішення №7/24/18 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області".

08.06.2018 рішенням Тернопільської обласної ради №1028 внесено зміни до рішення Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930 де згідно п. 2.2. вирішено п. - 1 рішення №930 від 28.03.2018 викласти в такій редакції "реорганізувати Тернопільську обласну експериментальну комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети, (місцезнаходження юридичної особи: м. Тернопіль вул. Медова №5, код ЄДРПОУ 14042752) та Тернопільську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області (місцезнаходження м. Тернопіль, проспект Злуки, №51- код ЄДРПОУ 140398851) шляхом злиття та створити Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області".

06.09.2018 державним реєстратором Береш Є.М. було внесено відомості до; державного реєстру про припинення юридичної особи в результаті її реорганізації, номер запису 16461120013004923 та проведено реєстрацію в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області, ідентифікаційний код юридичної особи 42445905, що підтверджується Витягом з Єдиного державного-реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.09.2018 за №1004424409.

08.06.2022 постановою Верховного Суду в справі №819/707/18 скасовано рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 29.08.2018 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 09.04.2019 та ухвалено нове рішення, яким вирішено скасувати рішення восьмої сесії шостого скликання Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у спеціалізовану комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради".

08.08.2022 ОСОБА_1 як позивач у справі №819/707/18 звернулася з інформаційним запитом до Тернопільської обласної ради та Тернопільського ліцею №21 - спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети про надання інформації щодо скасування рішення Тернопільської обласної ради №930 від 28.03.2018 та чи відновлено роботу Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи імені Ігоря Герети.

На своє звернення отримала від Тернопільської обласної рада листа від 17.08.2022 за №32/09, де вказано, що суд касаційної інстанції не зобов`язував Тернопільську обласну раду скасовувати рішення чи вирішувати інші питання. Також відповідач зазначив, що рішення Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930 є індивідуальним актом (рішенням) суб`єкта владних повноважень та має однократність застосування, його діє вичерпується після його реалізації шляхом виконання. Дія вказаного рішення вичерпана у зв`язку з внесенням державним реєстратором 06.09.2018 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань записів про реєстрацію припинення однієї юридичної особи та реєстрацію іншої юридичної особи.

Не погоджуючись з такою відповіддю Тернопільської обласної ради, позивач зверталася неодноразово до судів з цими позовними вимогами.

Ухвалою суду від 13.05.2024 позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків шляхом подання позовної заяви, яка відповідатиме вимогам статті 5, пунктів 3, 4, 5, 9 частини п`ятої статті 160 КАС України, з чітким формулюванням змісту позовних вимог, визначенням відповідача (відповідачів), викладом обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги до кожного з відповідачів, і обґрунтуванням порушення ним прав, свобод, інтересів позивача.

Ухвалою суду від 28.05.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи визначено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Відповідно до статей 162-164 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) встановлено відповідачам 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.

04.06.2024 від відповідача Тернопільської обласної ради надійшов відзив на позов, в якому просить відмовити ОСОБА_1 у задоволенні позовних вимог.

В заперечення зазначає, що діюча до реорганізації юридична особа Тернопільська обласна експериментальна комплексна школа мистецтв імені Ігоря Герети належала до об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області. Власником і засновником школи була Тернопільська обласна рада, яка здійснювала управління цим об`єктом на підставі статей 142-144 Конституції України, статей 10, 17, 43, 60, пункту 10 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Відповідно до наданих повноважень Тернопільською обласною радою ще 28.03.2018 було прийнято індивідуальний акт суб`єкта владних повноважень - рішення №930 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І - III ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у спеціалізовану комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради".

Вказане рішення Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930 є індивідуальним актом (рішенням) суб`єкта владних повноважень, прийнятим на виконання владних управлінських функцій, які стосуються прав або інтересів визначених в акті осіб, та дія якого вичерпується його виконанням.

Аналогічне рішення було прийнято і Тернопільською міською радою 20.04.2018 №7/24/18 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І - III ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області".

Рішення Тернопільської міської ради від 20.04.2018 №7/24/18 не оскаржувалось в судовому порядку, є чинним, дія цього рішення вичерпана, оскільки на підставі проведеної реорганізації державним реєстратором 06.09.2018 вчинено ряд реєстраційних дій, а саме внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань записи про реєстрацію припинення юридичних осіб - Тернопільської загальноосвітньої ніколи І - III ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області і Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети (номер запису 16461120013004923) та зареєстровано іншу юридичну особу - правонаступника, створену в результаті реорганізації шляхом злиття, Тернопільський ліцей №21 спеціалізовану мистецьку школу імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області (номер запису 16461340000011580).

Рішення Тернопільської обласної ради №930 від 28.03.2018 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І - III ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у спеціалізовану комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради" було оскаржене ОСОБА_1 у судовому порядку.

Згідно з рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 29.08.2018 в адміністративній справі №819/707/18, залишеним без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 09.04.2019 у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Рішення Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930 скасоване постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 08.06.2022 у справі №819/707/18 (провадження № К/9901/13820/19). Водночас, при цьому суд касаційної інстанції не зобов`язував Тернопільську обласну раду також вирішувати інші питання, які можуть стосуватися оскаржуваного рішення Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930.

Рішення Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930 містить персоніфікованість застосування, стосується виконання конкретної дії: проведення реорганізації шляхом злиття визначених двох юридичних осіб, а також мас однократність застосування, дія рішення вичерпується після його реалізації шляхом виконання.

Таким чином після проведеної державної реєстрації Тернопільська обласна експериментальна комплексна школа мистецтв імені Ігоря Герети вибула із сфери управління Тернопільської обласної ради та з числа об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області, а реорганізований її правонаступник є об`єктом комунальної власності Тернопільської міської територіальної громади в особі Тернопільської міської ради.

Підставою поданого адміністративного позову ОСОБА_1 чітко визначає постанову Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 08.06.2022 у справі №819/707/18 (провадження №К/9901/13820/19), якою скасовано рішення Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930. Проте, у позові не враховано ту обставину, що проведені державним реєстратором юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців управління державної реєстрації Тернопільської міської ради ряд реєстраційних дій здійснені також на підставі рішення Тернопільської міської ради від 20.04.2018 №7/24/18, яке не оскаржувалось у судовому порядку та не скасоване, дія якого вичерпана у зв`язку з його виконання.

Тернопільська обласна рада вважає, що позивачем не наведено жодного аргументованого доводу щодо обґрунтування своїх позовних вимог, а також відсутні правові підстави, на основі яких суд має зобов`язати Тернопільську обласну раду вчинити дії щодо відновлення роботи Тернопільської обласної експериментальної комплексної інколи мистецтв імені Ігоря Герети, адже застосування цього способу захисту призведе до перебирання судом на себе виключного повноваження органу місцевого самоврядування.

Також вважає, що позивач пропустила без поважних причин шестимісячний строк на звернення до суду з цим адміністративним позовом, який почав спливати з 06.09.2018.

Ухвалою суду від 05.06.2024 залишено без задоволення клопотання представника позивача адвоката Кметика Я.С. від 03.06.2024 про розгляд справи №500/2897/24 за позовом ОСОБА_1 до Державного реєстратора управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Євгенії Миколаївни, Тернопільської обласної ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії в порядку загального позовного провадження.

18.06.2024 відповідач Державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Є.М. подала до суду відзив на позовну заяву та просить відмовити в задоволенні позову ОСОБА_1 .

Вказує, що згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 06.09.2018 нею, державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації Тернопільської міської ради було вчинено ряд реєстраційних дій, а саме:

- припинення юридичної особи - Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради (код ЄДРПОУ 14039885) в результаті реорганізації,

- припинення юридичної особи - Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети (код ЄДРПОУ 14042752) номер запису 16461120013004923 в результаті реорганізації,

- створення нової юридичної особи в результаті реорганізації шляхом злиття Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області (код ЄДРПОУ 42445905) номер запису 16461340000011580 від 06.09.2018 на підставі поданих документи відповідно до п. 14 та 1 ст. 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань".

Як вбачається зі змісту позовної заяви та підстав для скасування реєстраційних дій (припинення юридичних осіб та державна реєстрація створення нової юридичної особи) обґрунтовано тим, що постановою Верховного суду від 08.06.2022 по справі №819/707/18 скасовано рішення восьмої сесії шостого скликання Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської обласної ради Тернопільської області у спеціалізовану комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради".

Однак, підставою для державної реєстрації внесення рішення про припинення юридичної особи - Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради (код ЄДРПОУ 14039885) , яка є попередником новоствореної юридичної особи - Тернопільського ліцею №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області (код ЄДРПОУ 42445905) яка є правонаступником юридичних осіб:

- Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети (код ЄДРПОУ 14042752),

- Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради (код ЄДРПОУ 14039885) підставою внесення для внесення рішення було рішення Тернопільської міської ради від 20.04.2018 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської обласної ради Тернопільської області у Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області", яке є чинним, а дії державного реєстратора були проведені відповідно до норм чинного законодавства станом на 06.09.2018.

04.07.2024 представником позивача подано до суду відповідь на відзив Тернопільської обласної ради і Державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Є.М., де з посиланням на обставини справи та судову практику зазначає, що саме з урахуванням того, що рішення Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930, на підставі якого і були внесені державним реєстратором записи про припинення юридичної особи Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети в результаті її реорганізації, номер запису 16461120013004923 від 06.09.2018 та про державну реєстрацію юридичної особи Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети шляхом злиття, номер запису 16461340000011580 від 06.09.2018 скасовано, а відтак позивач просить суд скасувати відповідні відомості в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та зобов`язати Тернопільську обласну раду вчинити дії щодо відновлення роботи Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети.

09.07.2024 від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Тернопільського ліцею №21 - спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області надійшли письмові пояснення, де вважає, що в задоволенні позовної заяви слід відмовити.

18.07.2024 від представника позивача поступили до суду пояснення.

Відповідно до частини п`ятої статті 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Суд зазначає, що розгляд даної справи здійснено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін з урахуванням строку перебування головуючого судді в основній щорічній відпустці, в порядку черговості.

Дослідивши письмові докази та перевіривши доводи, викладені у заявах по суті справи, суд встановив такі обставини.

28.03.2018 восьмою сесією шостого скликання Тернопільської обласної ради прийнято рішення №930 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у спеціалізовану комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради".

Згідно з пунктом 1 даного рішення вирішено реорганізувати Тернопільську обласну експериментальну комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети, (місцезнаходження юридичної особи: 46008, м. Тернопіль, вул. Медова, 5, код ЄДРПОУ 14042752) та Тернопільську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області (місцезнаходження юридичної особи: 46024, м. Тернопіль, проспект Злуки, 51, код ЄДРПОУ 14039885) шляхом злиття та створити спеціалізовану комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети.

У відповідності до пункту 2 цього рішення у результаті реорганізації (шляхом злиття) припинити юридичну особу - Тернопільську обласну експериментальну комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети - з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

20.04.2018 двадцять четвертою сесією сьомого скликання Тернопільської міської ради прийнято рішення №7/24/18 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області".

Пунктом 1 даного рішення вирішено реорганізувати Тернопільську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області (місцезнаходження юридичної особи: 46024, м. Тернопіль, проспект Злуки, 51, код ЄДРПОУ 14039885) та Тернопільську обласну експериментальну комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети (місцезнаходження юридичної особи: 46008, м. Тернопіль, вул. Медова 5, код ЄДРПОУ 14042752) шляхом злиття та створити Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області.

Відповідно до пункту 2 рішення у результаті реорганізації (шляхом злиття) припинити юридичну особу - Тернопільську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Надалі до рішення Тернопільської обласної ради №930 були внесені зміни, зокрема рішеннями від 08.06.2018 №1028 щодо назви новоствореного ліцею та від 09.08.2018 №1122 в частині того, що Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області є правонаступником реорганізованої Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та вважати Тернопільську міську раду засновником Тернопільського ліцею №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області.

06.09.2018 ОСОБА_2 державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації Тернопільської міської ради було вчинено ряд реєстраційних дій, а саме:

- припинення юридичної особи - Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради (код ЄДРПОУ 14039885) в результаті реорганізації,

- припинення юридичної особи - Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети (код ЄДРПОУ 14042752) номер запису 16461120013004923 в результаті реорганізації,

- створення нової юридичної особи в результаті реорганізації шляхом злиття Тернопільський ліцей №21-спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області (код ЄДРПОУ 42445905) номер запису 16461340000011580 від 06.09.2018.

ОСОБА_1 оскаржувала рішення Тернопільської обласної ради від 29.03.2018 №930 у судовому порядку, адміністративна справа №819/707/18.

Постановою Верховного Суду від 08.06.2022 у справі №819/707/18 задоволено касаційну скаргу ОСОБА_1 , скасовано рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 29.08.2018 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 09.04.2019, ухвалено нове рішення, яким позовні вимоги ОСОБА_1 задоволено, скасовано рішення восьмої сесії шостого скликання Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області у спеціалізовану комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради".

08.08.2022 позивач звернулась з інформаційним запитом до Тернопільської обласної ради та Тернопільського ліцею №21 - спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети про надання інформації щодо скасування рішення Тернопільської обласної ради №930 від 28.03.2018 та чи відновлено роботу Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи імені Ігоря Герети.

У відповідь Тернопільська обласна рада надіслала листа від 17.08.2022 за №32/09 про те, що суд касаційної інстанції не зобов`язував Тернопільську обласну раду скасовувати рішення чи вирішувати інші питання. Також відповідач зазначив, що рішення Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930 є індивідуальним актом (рішенням) суб`єкта владних повноважень та має однократність застосування, його діє вичерпується після його реалізації шляхом виконання. У даному випадку дія рішення Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 вичерпана у зв`язку з внесенням державним реєстратором 06.09.2018 до ЄДР записів про реєстрацію припинення однієї юридичної особи та реєстрацію іншої юридичної особи.

Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 10.01.2023 закрито провадження у справі №500/3573/22 за позовом ОСОБА_1 до Тернопільської обласної ради, державного реєстратора управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Євгенії Миколаївни, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області, Тернопільська міська рада про визнання незаконними та скасування рішень державного реєстратора, відміну записів про державну реєстрацію та зобов`язання вчинити певні дії закрито.

Рішенням Господарського суду Тернопільської області від 29.11.2023 в справі №921/95/23 відмовлено ОСОБА_1 в позові до Тернопільської обласної ради, державного реєстратора управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Євгенії Миколаївни, третя особа Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети про скасування реєстрації юридичної особи, внесення відомостей про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи, відновлення запису про юридичну особу та зобов`язання вчинити певні дії.

Постановою Західного апеляційного господарського суду від 29.02.2024 рішення Господарського суду Тернопільської області від 29.11.2023 у справі №921/95/23 скасовано та закрито провадження, що стало підставою для повторного звернення до Тернопільського окружного адміністративного суду з цим позовом.

Враховуючи наведене суд вважає, що позивачем не пропущеного строку звернення до адміністративного суду з даними позовними вимогами та відсутні підстави для залишення позовної заяви без розгляду.

Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд зазначає наступне.

Статтею 19 Конституції України встановлено обов`язок органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною другою статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість рішення (дій) відповідачів на відповідність вимогам частини другої статті 2 КАС України, суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців регулює Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" від 15.05.2003 №755-IV (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин 06.09.2018) (далі - Закон №755-ІV).

Відповідно до пункту 8 частини першої статті 4 Закону №755-ІV одним з принципів державної реєстрації є принцип внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону.

Частиною другою статті 6 Закону №755-ІV визначено повноваження державного реєстратора, а саме що державний реєстратор: 1) приймає документи; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 6-1) надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про виконавче провадження", інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно з частиною першою статті 9 Закону №755-ІV відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі: 1) відповідних заяв про державну реєстрацію; 2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій; 3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.

За положеннями пунктів 1, 14 статті 17 Закону №755-ІV для державної реєстрації створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу), крім створення державного органу, органу місцевого самоврядування, подаються такі документи: зокрема, заява про державну реєстрацію створення юридичної особи, документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу - у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу.

Тобто, для проведення реорганізації шляхом злиття двох юридичних осіб, необхідно було вчинити наступні реєстраційні дії, по юридичній особі:

1) ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) внесення рішення про припинення юридичної особи (підстава - рішення восьмої сесії шостого скликання Тернопільської обласної ради від 28.03.2018 №930 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської обласної ради Тернопільської області у спеціалізовану комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради") та державна реєстрація припинення в результаті її реорганізації (заяви про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації від 06.09.2018; примірник оригіналу передавального акту №1123 від 01.08.2018 та довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню №03-16/433, від 01.08.2018)

2) Тернопільській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради (код ЄДРПОУ 14039885) внесення рішення про припинення юридичної особи (підстава - рішення Тернопільської міської ради від 20.04.2018 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої ніколи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської обласної ради Тернопільської області у Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області") та державна реєстрація припинення в результаті її реорганізації (заяви про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації від 06.09.2018; примірник оригіналу передавального акту №623 від 15.08.2018 та довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню №1040-26-3.02, від 16.08.2018)

3) Тернопільському ліцеї №21 - спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області (код ЄДРПОУ 42445905) державна реєстрація створення юридичної особи (підстава - рішення Тернопільської міської ради від 20.04.2018 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської обласної ради Тернопільської області у Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області", статут затверджений рішенням Тернопільської міської ради від 20.04.2018 "Про реорганізацію шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської обласної ради Тернопільської області у Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області", заява про державну реєстрацію створення юридичної особи від 06.09.2018, передавальний акт затверджений рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської ради №623 від 15.08.2018 "Про затвердження передавального акту комісії з припинення Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради та передавальний акт затверджений рішенням десятої сесії шостого скликання Тернопільської обласної ради від 09.08.2018 №1123 "Про затвердження передавальних актів балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів правонаступнику - Тернопільському ліцею №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області.

Предметом спору у цій справі є відміна державної реєстрації юридичної особи Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети, відміна державної реєстрації припинення юридичної особи Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та зобов`язання Тернопільську обласну раду відновити роботу Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети, вчинивши дії щодо відновлення навчального процесу та навчання учнів в Тернопільській обласній експериментальній комплексній школі мистецтв імені Ігоря Герети.

Згідно із частиною четвертою статті 140 Конституції України органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради.

Відповідно до статті 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції. Обласні та районні ради затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних областей і районів та контролюють їх виконання; затверджують районні і обласні бюджети, які формуються з коштів державного бюджету для їх відповідного розподілу між територіальними громадами або для виконання спільних проектів та з коштів, залучених на договірних засадах з місцевих бюджетів для реалізації спільних соціально-економічних і культурних програм, та контролюють їх виконання; вирішують інші питання, віднесені законом до їхньої компетенції.

Згідно з частиною другою статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міськими радами.

Частиною третьою статті 16 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

Згідно з пунктом 20 частини першої статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються питання щодо управління об`єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, що перебувають в управлінні районних і обласних рад; призначення і звільнення їх керівників, крім випадків, передбачених частиною другою статті 21 Закону України "Про культуру".

Відповідно до пункту 30 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання прийняття рішень щодо відчуження комунального майна; затвердження місцевих програм приватизації, а також переліку об`єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; визначення доцільності, порядку та умов приватизації об`єктів права комунальної власності; вирішення питань про придбання в установленому законом порядку приватизованого майна, про включення до об`єктів комунальної власності майна, відчуженого в процесі приватизації, договір купівлі-продажу якого в установленому порядку розірвано або визнано недійсним, про надання в концесію об`єктів права комунальної власності, про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади.

Відповідно до частини першої статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Отже, до компетенції обласної та міської ради належить здійснення розпорядчих функцій та прийняття рішень, зокрема, про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій спільної власності територіальних громад чи комунальної власності відповідної територіальної громади.

Відповідно до частин третьої, четвертої статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об`єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об`єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.

Районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об`єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад.

За змістом статті 81 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.

Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.

Цивільним кодексом України встановлюються порядок створення, організаційно-правові форми, правовий статус юридичних осіб приватного права.

Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом.

Відповідно до частини другої статті 169 ЦК України територіальні громади можуть створювати юридичні особи публічного права (комунальні підприємства, спільні комунальні підприємства, навчальні заклади тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом.

В Конституції України передбачено форми та засоби реалізації права територіальних громад на місцеве самоврядування і вказано, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території (частина перша статті 144 Конституції України). На основі цього положення Конституції України в Законі визначено, що у формі рішень рада приймає нормативні та інші акти (частина перша статті 59 Конституції України). Проаналізувавши функції і повноваження органів місцевого самоврядування, врегульовані Конституцією України та іншими законами України, Конституційний Суд України дійшов висновку, що органи місцевого самоврядування, вирішуючи питання місцевого значення, представляючи спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, приймають нормативні та ненормативні акти. До нормативних належать акти, які встановлюють, змінюють чи припиняють норми права, мають локальний характер, розраховані на широке коло осіб та застосовуються неодноразово, а ненормативні акти передбачають конкретні приписи, звернені до окремого суб`єкта чи юридичної особи, застосовуються одноразово і після реалізації вичерпують свою дію (рішення Конституційного Суду України від 16.04.2009 у справі №7-рп/2009).

Конституційний Суд України у Рішенні від 14.12.2011 №19-рп/2011 надав тлумачення положень частини другої статті 55 Конституції України. Так, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові і службові особи наділені публічною владою, тобто мають реальну можливість на підставі повноважень, встановлених Конституцією і законами України, приймати рішення чи вчиняти певні дії. Особа, стосовно якої суб`єкт владних повноважень прийняв рішення, вчинив дію чи допустив бездіяльність, має право на захист.

Як вбачається з абзацу 2 частини другої статті 25 Закону України "Про освіту" засновник закладу освіти або уповноважений ним орган (особа), у тому числі, приймає рішення про створення, реорганізацію, ліквідацію, зміну типу закладу освіти, затверджує статут (його нову редакцію), укладає засновницький договір у випадках, визначених законом.

Правовідносини в цій справі спрямовані на вирішення питань організації освітнього процесу, а саме забезпечення доступності освіти, права на здобуття загальної середньої освіти, можливості продовжити навчання на відповідному рівні освіти у зв`язку з ліквідацією закладу освіти.

Третя особа яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети, заперечуючи проти задоволення позовних вимог позивача, вказала, що за 6 років з дати реорганізації навчального закладу, половина учнів що навчались в реорганізованій школі, здобули повну загальну чи базову середню освіту, оскільки 6 класів з 11 закінчили школу.

Також суд зазначає що відповідно до статті 3 Конвенції "Про права дитини", схваленої резолюцією 44 сесії Генеральної Асамблеї ООН від 20.11.1989 №44/25, ратифікованої постановою Верховної Ради України від 27.02.1991 №789-XII, в усіх діях щодо дітей, незалежно від того, здійснюються вони державними чи приватними установами, що займаються питаннями соціального забезпечення, судами, адміністративними чи законодавчими органами, першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини.

Отже, у випадку наявності будь-якої правової колізії, неповноти, нечіткості або суперечливості законодавства, що регулює спірні правовідносини, що стосуються інтересів дітей, з урахуванням положень статті 3 Конвенції "Про права дитини", пріоритети повинні надаватися якнайкращому забезпеченню інтересів дітей.

Як убачається зі змісту позовної заяви позивач вважає наявними порушення, допущені при припиненні (реорганізації шляхом злиття) юридичної особи - Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети, які доведені у судовому порядку та підтверджуються постановою касаційної інстанції від 08.06.2022, якою скасоване рішення засновника про припинення (реорганізацію) юридичної особи, та, відповідно, вважає це судове рішення є підставою для постановлення судового рішення у цій справі про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи.

При цьому Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети утворений шляхом злиття Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №21 Тернопільської міської ради Тернопільської області на підставі рішень органів місцевого самоврядування Тернопільської обласної ради (рішення за №930 від 28.03.2018) та Тернопільської міської ради (рішення за №7/24/18 від 20.04.2018).

Тобто при проведені державним реєстратором Тернопільської міської ради ряд реєстраційних дій здійснено також на підставі рішення Тернопільської міської ради від 20.04.2018 №7/24/18, яке не оскаржувалось в судовому порядку, не скасоване і є чинним.

Тому позовні вимоги визнати незаконною та відмінити державну реєстрацію юридичної особи Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети шляхом злиття, номер запису 16461340000011580 від 06 вересня 2018 року, внесений державним - реєстратором управління державної реєстрації Тернопільської міської ради ОСОБА_2 , визнати незаконною та відмінити державну реєстрацію припинення юридичної особи Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети в результаті її реорганізації, номер запису 16461120013004923 від 06 вересня 2018 року внесений державним реєстратором управління державної реєстрації Тернопільської міської ради ОСОБА_2 та відновити запис про державну реєстрацію юридичної особи Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети та зобов`язати Тернопільську обласну раду відновити роботу Тернопільської обласної експериментальної комплексної школи мистецтв імені Ігоря Герети, вчинивши дії щодо відновлення освітнього процесу та навчання учнів в Тернопільській обласній експериментальній комплексній школі мистецтв імені Ігоря Герети до задоволення не підлягають.

Залишаючи без оцінки окремі аргументи учасників справи, суд виходить з того, що такі обставини лише опосередковано стосуються суті і природи спору, а їх оцінка не має вирішального значення для його правильного вирішення.

Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (частина перша статті 9 КАС України).

Згідно з частиною першою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, виходячи з встановлених обставин справи, оцінивши добуті докази в їх сукупності за правилами статті 90 КАС України та наведені положення чинного законодавства, суд дійшов висновку, що позов підлягає залишенню без задоволення за встановленої судом безпідставності його вимог.

Підстави для розподілу судових витрат відповідно до статті 139 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову ОСОБА_1 до Державного реєстратора управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Євгенії Миколаївни, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено і підписано 22 серпня 2024 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_2 );

відповідачі:

Тернопільська обласна рада (місцезнаходження: вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021, код ЄДРПОУ: 24630220);

- Державний реєстратор управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Береш Євгенія Миколаївна (місцезнаходження: бульв. Т. Шевченка, 1, м. Тернопіль, 46001, РНОКПП: );

третя особа:

- Тернопільський ліцей №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області (місцезнаходження: вул. Злуки, 51, м. Тернопіль, Тернопільський р-н, Тернопільська обл., 46023, код ЄДРПОУ: 42445905) .

Головуючий суддяМартиць О.І.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2024
Оприлюднено26.08.2024
Номер документу121161548
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Судовий реєстр по справі —500/2897/24

Ухвала від 24.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 24.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 24.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Рішення від 22.08.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 05.06.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 28.05.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

Ухвала від 13.05.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мартиць Оксана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні