Ухвала
від 23.08.2024 по справі 449/1261/24
ПЕРЕМИШЛЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 449/1261/24

Перемишлянський районний суд Львівської області

вул.Галицька, 67а м. м. Перемишляни Львівський район Львівська область Україна 81200

У Х В А Л А

23.08.2024 м. Перемишляни

Перемишлянський районний суд Львівської області у складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

cекретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання заступника начальника відділення поліції - начальник слідчого відділення відділення поліції №2 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області капітан поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів в межах кримінального провадження внесеного до ЄДРДР №42024142270000029 від 31 липня 2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

В С Т А Н О В И В :

Заступник начальника відділення поліції - начальник слідчого відділення відділення поліції №2 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області капітан поліції ОСОБА_3 звернулась до суду з клопотанням, в якому просить надати тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення таких.

В обґрунтування клопотання покликається на те, що слідчим відділенням відділення поліції №2 Львівського районного управління поліції №2 Головного управління Національної поліції України у Львівській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024142270000029 від 31 липня 2024 року, за фактом заволодіння бюджетними коштами посадовими ПП ОСОБА_4 при виконанні договору підряду №68 від 25.09.2023, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.4 ст.191 КК України.

Так у відповідності до матеріалів, які стали підставою для внесення відомостей до ЄРДР встановлено, що з метою викриття та припинення правопорушень у бюджетній сфері, в ході проведення комплексу заходів встановлено, що 25 вересня 2023 року ІНФОРМАЦІЯ_1 із ПП ОСОБА_4 укладено договір №68 (далі Договір) на Капітальний ремонт огорожі Бібрського опорного ліцею ім.Уляни Кравченко в м.Бібрка Львівського району Львівської області ДК 021:2015 4540000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Згідно п.3.1 ціна Договору становить 1496337,00 грн., в тому числі єдиний податок 71254 грн.

Згідно п.13.5 Договору на момент укладення договору Підрядник є платником податку на прибуток підприємств на загальних умовах. Відповідно до п.13.6 Договору Замовник не є платником податку на прибуток.

Згідно Договірної ціни на вказане будівництво, що є додатком до Договору та відповідно до п.14.1 Договору є невід`ємною частиною договору, у вартість ціни включено податок на додану вартість в сумі 249389,5 грн.

17 листопада 2023 року ІНФОРМАЦІЯ_1 із ПП ОСОБА_4 укладено додаткову угоду №1 до договору №68 від 25 вересні 2023 року, згідно якої договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить 1439939,87 грн. без ПДВ та зменшується на 56397,13 грн. без ПДВ.

Згідно даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів 06 листопада 2023 року відділом освіти ПП ОСОБА_4 перераховано 888067,87 грн., згідно вказаного договору, в тому числі 148011,31 грн. ПДВ, окрім цього, 06 листопада 2023 року відділом освіти перераховано ПП ОСОБА_4 251253,62 грн., згідно вказаного договору, в тому числі 41875,6 грн. ПДВ, 27 грудня 2023 року відділом освіти ПП ОСОБА_4 перераховано 300618,38 грн. згідно вказаного договору, в т.ч. 50103,06 грн. ПДВ.

Також, згідно вказаних платіжних доручень, підставою для проведення оплати за Договором був Акт №1 від 02.10.2023, Акт №2 від 12.10.2023, Акт №3 від 06.11.2023.

Водночас, згідно даних Договору ні замовник ні підрядник не є платниками ПДВ, також згідно умов договору п.3.1. Договірна ціна становила 1496337 грн., в т.ч. єдиний податок 71254,14 грн.

Окрім цього, згідно додаткової угоди №1 від 17 листопада 2023 року до Договору внесено зміни до п.3.1 в частині зменшення договірної ціни до 1439939,87 грн., без ПДВ.

Так, якщо виконавець робіт (переможець) не є платником ПДВ, включати до вартості договору суму ПДВ він не має права. Тобто у такому разі договір, укладений з виконавцем робіт, не повинен містити суму ПДВ.

Таким чином, підрядником ПП ОСОБА_4 незаконно включено до актів виконаних робіт ПДВ на загальну суму 239989,97 грн.

Окрім цього, згідно вивчення матеріалів Договірної ціни поданої ПП ОСОБА_4 встановлено завищення ціни на матеріали та об`єми робіт, що в подальшому були включені до актів виконаних робіт.

З огляду на вищезазначене, посадовими особоми ПП ОСОБА_4 незаконно включено до актів виконаних робіт та актів для проведення оплати за виконані роботи суми ПДВ, завищені об`єми робіт та цін на матеріали, а тому в діях останніх вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 Кримінального кодексу України.

На даний час у кримінальному провадженні виникла необхідність у тимчасовому доступі та вилученні документів, щодо взаємовідносин та взаєморозрахунків, які відбувались між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП « ОСОБА_4 » під час виконання робіт по об`єкту: Капітальний ремонт огорожі Бібрського опорного ліцею ім.Уляни Кравченко в м.Бібрка Львівського району Львівської області.

Встановлення оригіналів вищевказаних документів, має істотне значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і полягає у тому, що їх встановлення та вилучення надасть можливість визначити фактичні об`єми та вартість виконаних робіт, відповідності заактованих робіт фактично виконаним та оплаченим по об`єктах будівництва, використовуючи їх при виконанні призначеної в рамках кримінального провадження будівельно-технічної експертизи та економічної експертизи; підтвердити підписання службовими особами підприємств та технагляду, шляхом проведення почеркознавчих експертиз, а також надасть інформацію необхідну для розслідування вказаного провадження.

Оригінали вищевказаних документів, зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Отримання такої документації надасть можливість отримати важливий речовий доказ, мати постійний доступ до нього з метою використання його під час доказування вчинення кримінального правопорушення, а також унеможливлення його зміни, або знищення у зв`язку із збігом термінів зберігання вищезазначеної документації та інформації чи з інших причин.

Дослідивши матеріали клопотання, приходжу до висновку, що клопотання підлягає до задоволення з наступних підстав.

Зі змісту ч.1 ст. 159 КПК України вбачається, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Враховуючи наведене, приходжу до висновку, що клопотання підлягає до задоволення.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-164, 309 КПК України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання - задоволити.

Надати заступнику начальника відділення поліції начальника слідчого відділення відділення поліції №2 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області капітана поліції ОСОБА_3 , старшому слідчому слідчого відділення відділення поліції №2 Львівського РУП№2 ГУНП у Львівській області капітана поліції ОСОБА_5 , слідчому слідчого відділення відділення поліції №2 Львівського РУП №2 ГУНП у Львівській області лейтенанта поліції ОСОБА_6 , слідчого слідчого відділення відділення поліції №2 Львівського РУП№2 ГУНП у Львівській області лейтенанта поліції ОСОБА_7 , інших слідчих слідчої групи у вказаному кримінальному провадженні тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, щодо взаємовідносин та взаєморозрахунків, які відбувались між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ПП « ОСОБА_4 » під час виконання робіт по об`єкту: Капітальний ремонт огорожі Бібрського опорного ліцею АДРЕСА_2 , які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зокрема:

- оригіналів проектно-кошторисної документації (робочий проект, креслення, договір на проектні роботи, акт прийому передачі проектних робіт та документи про оплату за проект, договір на проходження державної експертизи проекту, експертний звіт по проектній документації, акт прийому передачі експертизи проекту та документи про оплату за експертизу проекту);

- оригіналів договорів із додатками, додаткові договори (угоди), зміни до договорів, документів про розірвання договорів;

- оригіналів актів виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), документів фінансово-господарської та бухгалтерської діяльності, які підтверджують об`єми, якість та вартість матеріалів їх транспортування та поставку, акти прийому-передачі, акти на скриті роботи, дефектні акти, сертифікати якості матеріалів, інші акти та протоколи, які складались, зведені та локальні кошториси, відомості ресурсів, договори субпідряду чи погодження договорів субпідряду, журнали виконання робіт на об`єкті, накладні, довіреності, договори купівлі-продажу з додатками та змінами, рахунки-фактури, оригіналів платіжних доручень, листи переписки та відповіді на них, журнали вхідної та вихідної кореспонденції, висновки експертиз та досліджень, заключення, документацію, яка підтверджує об`єми та якість виконання робіт, закупівлю матеріалів;

- оригіналів договорів на здійснення технічного нагляду, актів прийому-передачі робіт по технічному нагляду, документів щодо проведення оплати за проведення технічного нагляду;

- оригіналів договорів (угоди) купівлі-продажу, документи щодо технічних вимог до предмету закупівлі, специфікації, договори поставки, накладні, товарно-транспортні накладні, акти прийому-передачі, документи про оплату та придбання (прибуткові, видаткові касові ордери, квитанції, рахунки фактури, тощо);

- оригінали документів в кількості не менше 10-15 примірників з підписами посадових осіб, які підписували документи (акти КБ-2в та інші) та укладали договори щодо зазначених закупівель;

- а також копії наступних документів: накази про призначення керівника та головного бухгалтера і їх посадові інструкції, накази про призначення на посади та накази про закріплення на об`єкті відповідальних осіб, за якість, розцінки та об`єми виконання робіт їх посадові інструкції, накази про призначення на посади та посадові інструкції працівників, які здійснювали роботи та готували та підписували акти приймання-виконаних робіт.

Строк дії ухвали, який не може перевищувати двох місяців з дня постановлення ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПеремишлянський районний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення23.08.2024
Оприлюднено26.08.2024
Номер документу121166348
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —449/1261/24

Ухвала від 23.08.2024

Кримінальне

Перемишлянський районний суд Львівської області

Савчак А. В.

Ухвала від 23.08.2024

Кримінальне

Перемишлянський районний суд Львівської області

Савчак А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні