Постанова
від 15.08.2024 по справі 336/7678/24
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Справа№336/7678/24

Пр.3/336/4886/2024

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 серпня 2024 року м. Запоріжжя

Суддя Шевченківського районного суду м. Запоріжжя Вайнраух Л.А. розглянула справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла до суду на підставі протоколу про адміністративне правопорушення, складеного відносно: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце народження не встановлене, громадянки України, працевлаштованої директором ТОВ «Аннабель», адреса фактичного місця проживання: АДРЕСА_1 ,

про притягнення до адміністративної відповідальності за ознаками скоєння адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.155-1 КУпАП, -

В С Т А Н О В И Л А:

На розгляд до суду 06.08.2024 надійшов протокол про адміністративне правопорушення №96, складений головним державним інспектором відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Запорізькій області Титаренком В.В. відносно ОСОБА_2 .

У відповідності до п.2 ч.1 ст. 278 КУпАП, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення, зокрема, вирішує питання, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Вивчивши матеріали справи, суддя дійшла висновку про те, що її розгляд не є можливим внаслідок невідповідності матеріалів, які долучені до протоколу про адміністративне правопорушення, змісту ч.1 ст.251 КУпАП, що є підставою для повернення справи для доопрацювання у зв`язку із таким.

Так, ч.1 ст.256 КУпАП врегульовано, що у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Відповідно до ч.1 ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, безпеки на автомобільному транспорті та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

При цьому, розгляд справи про адміністративне правопорушення здійснюється щодо правопорушника та в межах протоколу про адміністративне правопорушення, який є єдиною підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності.

Відповідно до розділу ІІ п. 2 Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення затвердженої наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 №566 у разі вчинення однією особою кількох адміністративних правопорушень протоколи складаються окремо щодо кожного з вчинених правопорушень.

Проте, в порушення зазначеної норми у протоколі про адміністративне правопорушення №986 від 16.07.2024 зазначено декілька самостійних складів адміністративного правопорушення, а саме: « ОСОБА_1 (р.н. о.к.п.п. НОМЕР_1 ), директор, вчинила правопорушення - проведення розрахункової операції без застосування реєстратора розрахункових операцій, невидача розрахункового документу встановленої форми, а саме: 1) проведення розрахункової операції без застосування реєстратора розрахункових операцій, а саме: при продажу 0,05 л. горілки «Gren Day» за ціною 13,50 грн. реєстратор розрахункових операцій не застосувався та розрахунковий документ встановленої форми на суму 13,50 грн. не видавався. Розрахункова операція проводилась за готівкові кошти; 2) встановлено не застосування реєстратора розрахункових операцій при проведенні розрахункових операцій, з застосуванням спеціальних платіжних засобів, на загальну суму 266,50 грн., а саме: згідно Х-балансу платіжного терміналу, через даний платіжний термінал станом на 14 годину 56 хвилин 18.06.2024року проведені безготівкові розрахунки у сумі 266,50 грн. Відповідно до наданого Х-звіту реєстратора розрахункових операцій (з фіскальним номером 3001064780), станом на 14 годину 56 хвилин 18.06.2024 року безготівкові розрахунки проведені через спеціальний платіжний засіб відсутні; не подання до контролюючих органів по дротових або бездротових каналах зв?язку електронних копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам?яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам?яті модемів, які до них приєднані та щоденно створювати у паперовій та/або електронній формі реєстраторами розрахункових операцій фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій. 3) Фіскальний звітний чек за 30.04.2024року №1286роздруковано 01.05.2024року: порушення ведення в порядку, встановленому законодавством, обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації на суму5588.00 грн. Під час перевірки зняті фактичні залишки товарних запасів та складено відомість ТМЦ, яку власноручно підписано продавцем ТОВ «Аннабель» (код ЄДРПОУ 43010593) - Шапошнік ОСОБА_3 . В ході перевірки не були надані первинні документи на товари, згідно відомості ТМЦ, які підтверджують походження товару та його оприбуткування. В результаті чого порушено ведення в порядку, встановленому законодавством, обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації на суму5588,00 грн.; 4) в порушення п. 1 ст.3 Закону України від 06.07.1995N265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (Далі Закон N?265/95-ВР) перевіркою встановлено проведення розрахункової операції через реєстратор розрахункових операцій із порушенням використання режиму попереднього програмування без зазначення коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості для підакцизних товарів, а саме: 01.06.2024згідно фіскального чеку N52231 було реалізовано 1 пляшку горілки «Неміров медова з перцем» ємністю 0,1 л. за ціною 37,00 грн. без зазначення у фіскальному чеку коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД та 02.06.2024згідно фіскального чеку N52248 було реалізовано 0,1 л. горілки «Неміров медова з перцем» за ціною 30,00 грн. без зазначення у фіскальному чеку коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД. Порушено: п. 1, 2, 7,9 11, 12 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995року N?265/95-ВР (зі змінами та доповненнями). Відповідно до вимог ст. 155-1 ч. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.»

Крім того, Інструкцією з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої наказом Наказ Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.07.2016 за №1046/29176 встановлено порядок оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення в органах доходів і зборів, процедуру складання протоколів про адміністративні правопорушення, розгляду справ про адміністративні правопорушення органами доходів і зборів, ведення діловодства у справах про адміністративні правопорушення, а також забезпечення належного розгляду скарг на постанови у справах про адміністративні правопорушення.

Так, на адресу суду надійшов протокол про адміністративне правопорушення разом з доданими доказами, які необхідні для розгляду справи, проте, справа про адміністративне правопорушення не сформована та не прошита.

З наведених підстав суддя дійшла висновку про необхідність направити матеріали для доопрацювання уповноваженій посадовій особі, що склала протокол, для усунення зазначених недоліків.

Керуючись ст. 7, 245, 251, 256, 278 КУпАП, суддя, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Повернути матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , про притягнення до адміністративної відповідальності за скоєння правопорушення, передбаченого ч.1 ст.155-1 КУпАП, до Головного управління Державної податкової служби у Запорізькій області, для доопрацювання та усунення виявлених, перерахованих вище недоліків.

Постанова судді оскарженню не підлягає.

Суддя Л.А. Вайнраух

Постанова набрала законної сили


20___рік

Дата видачі постанови


20___рік

СудШевченківський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення15.08.2024
Оприлюднено27.08.2024
Номер документу121187915
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку проведення розрахунків

Судовий реєстр по справі —336/7678/24

Постанова від 15.08.2024

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд м. Запоріжжя

Вайнраух Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні