Cправа № 127/24886/24
Провадження № 3/127/6125/24
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 серпня 2024 року м. Вінниця
Суддя Вінницького міського суду Вінницької області Березовська О. А., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , який проживає за адресою: АДРЕСА_2 , працює директором ТОВ «Віндор», неповнолітніх дітей на утриманні не має, до адміністративної відповідальності не притягався, за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-4 КУпАП,
УСТАНОВИВ:
26.07.2024 до Вінницького міського суду Вінницької області надійшла справа про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-4 КУпАП.
В протоколі про адміністративне правопорушення № 892 від 17.07.2024, складеному посадовою особою Головного управління ДФС у Вінницькій області, зазначено, що за результатами документальної планової перевірки ТОВ «Віндор», ЄДРПОУ 33448963 (Акт №26018/02-32-24-06/33448963 від 17.07.2024) за період з 01.04.2018 по 31.03.2024, м. Вінниця вул. Грибоєдова, 10, встановлено, що громадянин ОСОБА_1 , директор ТОВ «Віндор» вчинив порушення п. п. 168.12., 168.15 п. 168.1 ст. 168, п. 176.1 «е» та п. 176. 2 «а» ст. 176 Податкового кодексу України, а саме несвоєчасне перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб за період з 01.04.2018 по 31.03.2024 в загальній сумі 1982775, 44 грн та неперерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб за період з 01.04.20 (виправлення в протоколі дата незрозуміла) по 31.03.2024 в загальній сумі 1229089, 19 грн., чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-4 КУпАП.
В судовому засіданні ОСОБА_1 вину визнав частково, пояснив, що ТОВ «Віндор» здійснює діяльність з дорожнього будівництва, де замовником виступає держава; з боку держави були затримки оплати виконаних робіт з Державного бюджету, заробітну плату працівникам товариство виплачувало своєчасно, а з бюджетними платежами були затримки. Крім того, у нього за період, який перевірявся фіскальною службою змінилось шість головних бухгалтерів, які, як з`ясувалось, несумлінно виконували свої обов`язки. ОСОБА_2 звернув увагу суду, що в акті документальної планової виїзної перевірки від 17.07.2024 допущені помилки щодо дат, він акт підписав, бо його більше цікавила правильність сум заборгованостей до бюджету, а не дати. Так, в акті зазначена дата - по 20.06.2024, але до цього періоду товариство взагалі не могло надати інформацію для перевірки, та й перевірка не мала проводитися.
Вислухавши особу, щодо якої складений протокол про адміністративне правопорушення, дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, а саме: протокол про адміністративне правопорушення № 892 від 17.07.2024 ( а. с. 1), Акт документальної планової виїзної перевірки податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи №26018/02-32-24-06/33448963 від 17.07.2024 (а. с. 2-15), суд дійшов висновку про закриття справи про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1 з таких підстав.
Відповідно до ч. 2 ст. 251 КУпАП обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначенихст. 255цього Кодексу. Суд не наділений в справах про притягнення особи до адміністративної відповідальності повноваженнями збирати докази.
Судом встановлено, що на підтвердження вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-4 КУпАП наданий Акт №26018/02-32-24-06/33448963 від 17.07.2024, в якому допущені фактичні помилки щодо періодів, в які було допущене порушення податкового законодавства.
Сам по собі протокол про адміністративне правопорушення, без наявних інших доказів, які б підтверджували обставини, викладені у ньому, не є беззаперечним доказом вини особи в тому чи іншому діянні. Крім того, судом було встановлено, що в протоколі при визначенні періоду, в який не перераховувався до бюджету податок на доходи фізичних осіб допущено виправлення, а отже чітко не визначена об`єктивна сторона складу адміністративного правопорушення.
Сам по собі протокол про адміністративне правопорушення не є доказом вини ОСОБА_1 . Суд також враховує, що цей протокол не відповідає вимогам ч. 1 ст. 256 КУпАП.
Згідно із ст. 252 КУпАП України орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
З вищенаведених підстав суд доходить висновку про недоведеність події і складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-4 КУпАП в діях ОСОБА_1 .
Відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
Враховуючи викладене, керуючись п. 1 ст. 247, статтями 283, 284 КУпАП, суд,
П О С Т А Н О В И В:
Провадження посправі пропритягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 1 ст. 163-4 КУпАП закрити за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
Постанова може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до Вінницького апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя Олена Березовська
Суд | Вінницький міський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2024 |
Оприлюднено | 27.08.2024 |
Номер документу | 121194255 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку утримання та перерахування податку на доходи фізичних осіб і подання відомостей про виплачені доходи |
Адмінправопорушення
Вінницький міський суд Вінницької області
Березовська О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні