Справа № 756/10342/24
№ 1-кс/756/1958/24
ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 серпня 2024 року місто Київ
Оболонський районний суд міста Києва у складі слідчого судді ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши в відкритому судовому засіданні в залі судових засідань № 6 Оболонського районного суду міста Києва клопотання слідчого, яке подане у кримінальному провадженні, яке внесене 10.01.2024 до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42024102050000009 про тимчасовий доступ до речей і документів,
УСТАНОВИВ:
1.Суть питання, що вирішується ухвалою, і за чиєю ініціативою воно розглядається.
1.1. 19.08.2024 до Оболонського районного суду міста Києва надійшло клопотання слідчого СВ Оболонського управління поліції ГУНП у місті Києві ОСОБА_3 , яке подане у кримінальному провадженні, яке внесене 10.01.2024 до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42024102050000009, про тимчасовий доступ до речей і документів. Клопотання погоджене прокурором Оболонської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_4 .
1.2. У клопотанні слідчий просить надати слідчим СВ Оболонського УП ГУНП у місті КиєвіОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , тимчасовий доступ та можливість вилучення копій документів (здійснення виїмки), складених під час процедури публічної закупівлі UA-2023-08-11-010167-a-c1 , переможцем якої є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-Технічні вимоги до предмета закупівлі;
-Договір № 126-Т від 28.08.2023 із специфікацією товару;
-Додаткові угоди до договору у разі їх укладання;
-Документи, які підтверджують виконання договору або наявність яких є обов`язковою згідно зі змістом контракту (договору), а саме: звіт виконавця акт прийому-передачі товару (надання послуг), акт виконаних робіт, рахунки фактури та інші дані, що свідчать про факт виконання договору;
-Фінансово-господарські документи, що підтверджують сплату коштів, а саме: платіжні інструкції, виписки банківських установ, прибуткові та видаткові касові ордери, чеки РРО, банківські виписки та інші дані, що свідчать про сплату коштів по договору;
-Документи на підставі яких формувалася ціна на предмет договору, зокрема службові записки службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 , листування з юридичними особами, фізичними-особами підприємцями, щодо отримання інформації про ринкові ціни предмета закупівлі;
-Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі;
-Статут (положення) ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-Наказ про призначення начальника управління ОСОБА_7 ;
-Посадова інструкція начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_7 ;
-Річний план закупівель на 2023 рік;
-Положення про ІНФОРМАЦІЯ_4 ;
-Положення про уповноважену особу (осіб), відповідальну за організацію та проведення публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі - уповноважена особа);
-Накази про призначення та посадові інструкції уповноважених осіб;
-Накази про призначення на посаду, посадові інструкції посадових осіб, які підписували вказаний вище договір, акти виконаних робіт, здійснювали оплату товару за договором, накладали цифрові підписи на платіжні інструкції;
-Тендерна пропозиція ДК 021:2015-44110000-4 - конструкційні матеріали (фарба для закладів освіти Оболонського району м. Києва);
-Документи, надані учасниками публічної закупівлі;
-Листи, у тому числі електронні, скеровані до уповноважених органів ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо погодження вказаної публічної закупівлі;
-Дислокація закладів освіти Оболонського району м. Києва, згідно додатку до договору № 126-Т від 28.08.2023;
-Протоколи засідань уповноважених осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 у межах вказаної закупівлі, зокрема, протокол розкриття пропозицій, визначення переможця публічної закупівлі тощо;
-Довідка про відкриття рахунків в банківських установах, які використовує Управління освіти при здійсненні фінансово-господарської діяльності.
2. Позиції сторін кримінального провадження.
2.1. У судове засідання слідчий та прокурор не прибули, про місце, день та час розгляду справи були повідомлені належним чином, однак подали заяви про розгляд клопотання за їхньої відсутності, просили клопотання задовольнити.
3.Установлені судом обставин із посиланням на докази, мотивів з яких суд виходив при постановленні ухвали, і положення закону, яким він керувався.
3.1. У судовому засіданні встановлено, що в провадженні ІНФОРМАЦІЯ_6 знаходиться кримінальне провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42024102050000009 від 10.01.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України. Процесуальне керівництво здійснюється прокурорами Оболонської окружної прокуратури міста Києва, зокрема ОСОБА_4 . А отже, клопотання підсудне ІНФОРМАЦІЯ_7 .
3.2. Як видно з наданих до клопотання матеріалів досудового розслідування, кримінальне провадження здійснюється за фактом того, що під час здійснення моніторингу онлайн-платформи електронної системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_8 » встановлено наявність факту ймовірного привласнення грошових коштів під час закупівлі лакофарбової продукції та іншого супутнього приладдя для малярних робіт для закладів АДРЕСА_2 , за завищеними цінами. Так, відповідно до договору № 126-Т від 28.08.2023 ІНФОРМАЦІЯ_9 на 944 283 гривень 96 копійок.
Серед вказаних товарів є фарба (емаль алкідна) ПФ-115П глянсова біла, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 828 банок, вартість за 1 банку 437 гривень 70 копійок, з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 354 гривень, фарба (емаль алкідна) ПФ-115П зелена, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 120 банок, вартість за 1 банку, 432 гривень 30 копійок з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 349 гривень, фарба (емаль алкідна) ПФ-115П салатова, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 10 банок, вартість за 1 банку, 389 гривень 04 копійок, з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 314 гривень, фарба (емаль алкідна) ПФ-115П синя, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 81 банка, вартість за 1 банку 390 гривень 84 копійок, з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 316 гривень, фарба (емаль алкідна) ПФ-115П світло-сіра, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 32 банки, вартість за 1 банку, 389 гривень 04 копійок, з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 314 гривень, фарба (емаль алкідна) ПФ-115П сіра, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 72 банки, вартість за 1 банку 370 гривень 14 копійок, з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 299 гривень, фарба (емаль алкідна) ПФ-115П помаранчева, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 5 банок, вартість за 1 банку 421 гривень 50 копійок, з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 341 гривень, фарба (емаль алкідна) ПФ-115П жовта, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 187 банки, вартість за 1 банку 457 гривень 50 копійок, з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 370 гривень, фарба (емаль алкідна) ПФ-115П червона, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 101 банка, вартість за 1 банку 492 гривень 60 копійок, з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 419 гривень, фарба (емаль алкідна) ПФ-115П червоно-коричнева, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 202 банки, вартість за 1 банку 363 гривень 84 копійок, з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 299 гривень, фарба (емаль алкідна) ПФ-115П коричнева, 2,8 кг, ТМ «Delfi», в кількості 128 банок, вартість за 1 банку 368 гривень 34 копійок, з урахуванням ПДВ, в той час як середня вартість аналогічної фарби є 322 гривень.
Договір № 126-Т від 28.08.2023 був укладений між ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі начальника управління ОСОБА_7 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) про постачання до 15.09.2023 замовнику найменування (номенклатура, асортимент) та кількість товару ДК 021:2015-44110000-4 - конструкційні матеріали (фарба для закладів освіти Оболонського району м. Києва), ціна цього договору становить 944 283 гривень 96 копійок, в тому числі ПДВ - 157 380 гривень 66 копійок.
Відповідно до специфікації до договору № 126-Т від 28.08.2023 визначено кількість необхідності постачання фарби, пензель, розчинники для емалей, валик малярний, ручки для валика, ванночка (кюветка) для розкочування валика, плівка захисна та стрічка малярна, в загальній кількості в заклади освіти Оболонського району м. Києва.
З метою з`ясування всіх обставин вчинення зазначеного кримінального правопорушення, необхідно дослідити копії документів, які безпосередньо стосуються тендерної документації, складеної під час здійснення публічної закупівлі UA-2023-08-11-010167-a-c1 , переможцем якої є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 .
У зв`язку з вищевикладеним, з метою повного, всебічного та об`єктивного дослідження обставин кримінального провадження, у досудового розслідування виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу та можливість вилучення копій документів (здійснення виїмки), які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-Технічні вимоги до предмета закупівлі;
-Договір № 126-Т від 28.08.2023 із специфікацією товару;
-Додаткові угоди до договору у разі їх укладання;
-Документи, які підтверджують виконання договору або наявність яких є обов`язковою згідно зі змістом контракту (договору), а саме: звіт виконавця акт прийому-передачі товару (надання послуг), акт виконаних робіт, рахунки фактури та інші дані, що свідчать про факт виконання договору;
-Фінансово-господарські документи, що підтверджують сплату коштів, а саме: платіжні інструкції, виписки банківських установ, прибуткові та видаткові касові ордери, чеки РРО, банківські виписки та інші дані, що свідчать про сплату коштів по договору;
-Документи на підставі яких формувалася ціна на предмет договору, зокрема службові записки службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 , листування з юридичними особами, фізичними-особами підприємцями, щодо отримання інформації про ринкові ціни предмета закупівлі;
-Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі;
-Статут (положення) ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-Наказ про призначення начальника управління ОСОБА_7 ;
-Посадова інструкція начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_7 ;
-Річний план закупівель на 2023 рік;
-Положення про ІНФОРМАЦІЯ_4 ;
-Положення про уповноважену особу (осіб), відповідальну за організацію та проведення публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі - уповноважена особа);
-Накази про призначення та посадові інструкції уповноважених осіб;
-Накази про призначення на посаду, посадові інструкції посадових осіб, які підписували вказаний вище договір, акти виконаних робіт, здійснювали оплату товару за договором, накладали цифрові підписи на платіжні інструкції;
-Тендерна пропозиція ДК 021:2015-44110000-4 - конструкційні матеріали (фарба для закладів освіти Оболонського району м. Києва);
-Документи, надані учасниками публічної закупівлі;
-Листи, у тому числі електронні, скеровані до уповноважених органів ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо погодження вказаної публічної закупівлі;
-Дислокація закладів освіти Оболонського району м. Києва, згідно додатку до договору № 126-Т від 28.08.2023;
-Протоколи засідань уповноважених осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 у межах вказаної закупівлі, зокрема, протокол розкриття пропозицій, визначення переможця публічної закупівлі тощо;
-Довідка про відкриття рахунків в банківських установах, які використовує Управління освіти при здійсненні фінансово-господарської діяльності.
3.4. Наведене підтверджується доказами, зокрема договором №126-Т від 28.08.2023; квитанції; протокол огляду від 10.01.2024; листами.
3.5. Із цих підстав суд погоджується з тим, що з метою перевірки на предмет готування до кримінального правопорушення, та подальшого вчинення його виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до речей і документів, а саме тимчасовий доступ.
3.6. Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 131 КПК України заходами забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 162 КПК України інформація, яка містить персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.
3.7. Отже, на думку суду, отримання інформації, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , може мати важливе значення та буде використана в якості доказів причетності особи до скоєного кримінального правопорушення у даному кримінальному проваджені, клопотання слідчого слід задовольнити.
Керуючись статтями 7, 40, 110, 131-132, 159-166, 309, 376 КПК України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого, внесене 10.01.2024 до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42024102050000009, яке подано в рамках кримінального провадження, про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.
Надати слідчим СВ Оболонського УП ГУНП у місті Києві ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , тимчасовий доступ з можливістю вилучення копій документів (здійснення виїмки), складених під час процедури публічної закупівлі UA-2023-08-11-010167-a-c1 , які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-Технічні вимоги до предмета закупівлі;
-Договір № 126-Т від 28.08.2023 із специфікацією товару;
-Додаткові угоди до договору у разі їх укладання;
-Документи, які підтверджують виконання договору або наявність яких є обов`язковою згідно зі змістом контракту (договору), а саме: звіт виконавця акт прийому-передачі товару (надання послуг), акт виконаних робіт, рахунки фактури та інші дані, що свідчать про факт виконання договору;
-Фінансово-господарські документи, що підтверджують сплату коштів, а саме: платіжні інструкції, виписки банківських установ, прибуткові та видаткові касові ордери, чеки РРО, банківські виписки та інші дані, що свідчать про сплату коштів по договору;
-Документи на підставі яких формувалася ціна на предмет договору, зокрема службові записки службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 , листування з юридичними особами, фізичними-особами підприємцями, щодо отримання інформації про ринкові ціни предмета закупівлі;
-Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі;
-Статут (положення) ІНФОРМАЦІЯ_3 ;
-Наказ про призначення начальника управління ОСОБА_7 ;
-Посадова інструкція начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_7 ;
-Річний план закупівель на 2023 рік;
-Положення про ІНФОРМАЦІЯ_4 ;
-Положення про уповноважену особу (осіб), відповідальну за організацію та проведення публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі - уповноважена особа);
-Накази про призначення та посадові інструкції уповноважених осіб;
-Накази про призначення на посаду, посадові інструкції посадових осіб, які підписували вказаний вище договір, акти виконаних робіт, здійснювали оплату товару за договором, накладали цифрові підписи на платіжні інструкції;
-Тендерна пропозиція ДК 021:2015-44110000-4 - конструкційні матеріали (фарба для закладів освіти Оболонського району м. Києва);
-Документи, надані учасниками публічної закупівлі;
-Листи, у тому числі електронні, скеровані до уповноважених органів ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо погодження вказаної публічної закупівлі;
-Дислокація закладів освіти Оболонського району м. Києва, згідно додатку до договору № 126-Т від 28.08.2023;
-Протоколи засідань уповноважених осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 у межах вказаної закупівлі, зокрема, протокол розкриття пропозицій, визначення переможця публічної закупівлі тощо;
-Довідка про відкриття рахунків в банківських установах, які використовує Управління освіти при здійсненні фінансово-господарської діяльності.
Визначити строк дії ухвали тривалістю в два місяці, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Оболонський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.08.2024 |
Оприлюднено | 27.08.2024 |
Номер документу | 121196553 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Оболонський районний суд міста Києва
Ковальова В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні