ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 серпня 2024 року м. Ужгород№ 260/3347/24 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Рейті С.І., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Адвокатського об`єднання «Юридична фірма «Пересоляк і Партнери» до Головного управління ДПС у Закарпатській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення, -
ВСТАНОВИВ:
Адвокатське об`єднання "Юридична фірма Пересоляк і Партнери" (далі позивач, АО "Юридична фірма Пересоляк і Партнери") звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Закарпатській області (далі відповідач, ГУ ДПС у Закарпатській області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 09.01.2024 року № 000/131/07-16-04-05/44467564 про застосування штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму 340,00 грн.
Обгрунтовуючи позовні вимоги позивач вказує на те, що 18.01.2024 року ним отримано податкове повідомлення-рішення № 000/131/07-16-04-05/44467564 від 09.01.2024 року, яким позивача притягнуто до юридичної відповідальності у вигляді штрафу у розмірі 340 грн. нібито за порушення п.49.18.2, п.49.18 ст.49, п. 296.3 ст.296 Податкового Кодексу України, з покликанням на Акт перевірки № 9523/07-16-04-05/44467564 від 06.12.2023 року та висновки комісії з питань розгляду заперечень від 03.01.2024 року № 2/07-16-04-05.
Так, із самим Актом камеральної перевірки, і зокрема його висновками позивач не погодився, подав письмові заперечення у передбачений законом строк, у яких зокрема вказав, що проведення такого контрольного заходу, як камеральна перевірка здійснено органом державної податкової служби за межами наданих їй законом повноважень, а саме строків.
Однак такі заперечення позивача легковажно не були враховані контролюючим органом та відповідно, останнім прийнято спріне податкове повідомлення-рішення.
Оскільки позивач не погодився із рішенням відповідача про застосування штрафу, оскаржив таке у адміністративному порядку до Державної податкової служби України, вказавши у доводах скарги, що крім виходу контролюючого органу за межі строків для проведення такого контрольного заходу, як камеральна перевірка, відповідач також невірно застосував на практиці норми, що регулюють права і обов`язки платника податків при складанні і поданні податкової звітності, зокрема з єдиного податку платником податків третьої групи - юридичною особою, до яких належить позивач.
Так, у скарзі, з покликанням на норми чинного в Україні законодавства, висновки судів України, оприлюднені роз`яснення податкових органів на їх офіційних сайтах, платником податків було зауважено, що у позивача не виникло обов`язку з подання податкової декларації з єдиного податку за І півріччя 202 року, оскільки у такого платника податків не виникло жодних податкових зобов`язань з єдиного податку і не було ніяких показників, що підлягають відображенню у такій податковій звітності платника єдиного податку - юридичної особи на третій групі (пункт 49.2 ст. 49 ПК України).
Однак, Рішенням ДПС України, датоване 28.03.2024 року № 8753/6/99-00-06-03-01-06 відмовлено у задоволенні скарги платника податків, залишивши в силі рішення нижчестоящого податкового органу.
Оскільки позивач не погоджується із спірним податковим повідомленням-рішенням, зверунвся до суду із даним позовом про його скасування.
Ухвалою судді від 27.05.2024 року відкрито провадження у справі та справу призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
10.06.2024 року до суду надійшов відзив на позовну заяву, зі змісту якого, відповідач не погоджується з вимогами адміністративного позову, вважає їх безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню, та вказує, що за наслідками проведеної камеральної перевірки позивача, встановлено порушення останнім п. 120.1 ст. 120 ПК України, в частині порушення граничних строків реєстрації податкових накладних з податку на додану вартість за звітний період І півріччя 2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до проведеного аналізу даних системи «Архів електронної звітності» підсистеми «Єдиний реєстр податкових накладних» було встановлено, що платником податків було подано на реєстрацію податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи за звітний період: І півріччя 2022 року, із порушенням граничних строків реєстрації визначених п. 120.1 ст. 120 ПК України.
Водночас, граничний термін подання декларації у межах спірних правовідносин 09.08.2022 року, тоді як позивачем подано таку декларацію 15.08.2022 року.
У зв`язку з чим, ГУ ДПС в Закарпатській області було складено акт перевірки від 06.12.2023 року № 9223/07-16-04-05/4446.
Після вручення вказаного Акту, позивачем було подано заперечення до акту про результати камеральної перевірки щодо неподання/несвоєчасного подання податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи) №24131/6/04 від 25.12.2023 року.
ГУ ДПС в Закарпатській області у відповідь на заперечення позивача №24131/6/04 від 25.12.2023 року надало лист № 54/06/07-16-04-05 від 03.01.2024 року про результати розгляду заперечення позивача №24131/6/04 від 25.12.2023 року, де зазначило, що підстав для врахування заперечення № 24131/6/04 від 25.12.2023 року до акту перевірки № 9223/07-16-04-05/4446 від 06.12.2023 року про результати камеральної перевірки щодо неподання/несвоєчасного подання податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи) АО «Юридична фірма «Пересоляк і Партнери» за звітний період: І півріччя 2022 року не має.
На підставі висновків акту перевірки від 06.12.2023 року № 9223/07-16-04-05/4446, контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення форми «ПС» №000/131/07-16-04-05/44467564 від 29.01.2024 року, яким до Адвокатського об`єднання «Юридична фірма «Пересоляк і Партнери», на підставі підпункту 54.3.3 пункту 54.3 ст. 54 і п. 120.1 ст. 120 ПК України застосовано штрафні санкції за порушення граничних строків подання податкової декларації платника єдиного податку третьої групи за звітний період: І півріччя 2022 року у розмірі 340 грн.
Вказане податкове повідомлення-рішення №000/131/07-16-04-05/44467564 від 29.01.2024 року разом із розрахунком застосованих фінансових санкцій (штрафів) за неподання/несвоєчасне подання податкової декларації платника єдиного податку третьої групи з юридичних осіб, за розглядом акту перевірки від 06.12.2023 року № 9223/07-16-04-05/4446, питань розгляду заперечень від 03.01.2024 року №2/07-16-04- 05 було вручено платнику засобами поштового зв`язку.
Звертає увагу, що твердження позивача щодо відсутності посилання на податкову інформацію в Акті камеральної перевірки не відповідає дійсності, оскільки в Акті чітко зазначено, що при перевірці використано інформацію комп`ютерних баз даних та автоматизованих інформаційних систем Державної податкової служби: система «Архів електронної звітності», система «Обробка ПЗ та платежів».
Крім того, посилання позивача на заборону проведення перевірки в період передбачений з 18.03.2020 року по 30.06.2023 року та з 17.03.2022 року по 01.08.2023 року є недоречними, адже у вказаний період перевірки не здійснювались, однак, зобов`язання позивача подавати податкову звітність залишилося.
В межах даної справи позивач посилається на п. 49.2 ст. 49 ПК України, що платник податків зобов`язаний подавати податкову декларацію за кожний встановлений Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, а декларація платника податків ІІІ групи АО «Юридична фірма «Пересоляк і Партнери» за І півріччя 2022 року не містить жодних показників, як іпдлягають декларуванню.
Тобто, виходячи зі слів позивача, останній не був зобов`язаний подавати податкову декларацію, але добровільно подало декларацію, однак подання податкової декларації відбулося з порушенням строків подання, що тягне за собою відповідальність у вигляді накладення штрафу, що і є предметом оскарження в даній справі.
Крім того вказує, що з 27.05.2022 року припинили застосовуватися положення законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових санкцій) на період дії карантину, які поширювалися на правовідносини, що врегульовувались п. 52.1 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України.
З огляду на вищенаведене, підстав для визнання протиправним та скасування оскарженого податкового повідомлення-рішення немає, оскільки позивач добровільно подав податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи за звітний період І півріччя 2022 року, із порушенням граничних строків реєстрації визначених п. 120.1 ст. 120 ПК України.
Твердження позивача про вихід за межі строків камеральної перевірки є безпідставними, оскільки платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо подання звітності, у тому числі передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, за звітні (податкові) періоди - 2021 рік (для звітності, що подається за річний звітний (податковий) період), граничний термін подання якої припадає на період починаючи з 24 лютого до 1 червня 2022 року, I квартал 2022 року (для звітності, що подається за квартальний звітний (податковий) період) та звітності за лютий - травень 2022 року (для звітності, що подається за місячний звітний (податковий) період), за умови подання такої звітності до контролюючого органу не пізніше 20.07.2022 року.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
На підставі п.п.20.1.4. п.20.1 ст.20, п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України (далі ПК України), у порядку визначеному п.76.2 ст.76 ПК Ураїни, проведено камеральну перевірку щодо порушення правил (термінів) подання податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за звітний період: І півріччя 2022 року АО "Юридична фірма Пересоляк і Партнери".
В результаті проведення камеральної перевірки встановлено порушення позивачем п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПК України, в частині несвоєчасного подання податкової декларації платника єдиного податку третьої групи за звітний період І півріччя 2022 року, а саме: граничний термін подання податкової звітності 09.08.2022 року, фактично подано 15.08.2022 року.
За результатами перевірки скалдено Акт № 9523/07-16-04-05/44467564 від 06.12.2023 року, який вручено позивачу 09.12.2023 року.
Позивачем подано заперечення від 25.12.2023 року №24131/6/04 (вих. №4/22-12/23 від 22.12.2023 року) до акту від 06.12.2023 року №9523/07-16-04-05/ НОМЕР_1 .
Листом від 03.01.2024 року ГУ ДПС у Закарпатській області повідомило, що підстав для врахування заперечення, не має.
09.01.2024 року ГУ ДПС у Закарпатській області прийнято спірне податкове повідомлення-рішення.
01.02.2024 року позивачем було направлено скаргу до ДПС України, рішенням якої від 28.03.2024 року, спірне податкове повідомлення-рішення залишено без змін.
Зважаючи на викладене, позивач звернувся до суду із даним позовом про скасування спірного податкового повідомлення-рішення в судовому порядку.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Статтями 291-295 ПК України встановлено правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку.
Відповідно до ч. 2 п. 294.3 ст. 294 ПК України податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал (крім податкового періоду для податкової звітності з податку на додану вартість, визначеного пунктом 202.1 статті 202 цього Кодексу).
Відповідно до п. 295.1 ст. 295 ПК України платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.
Відповідно до п. 296.3 ст. 296 ПК України платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду.
49.18. Податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
49.18.2. календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Позивач є платником єдиного податку ІІІ групи, відтак згідно з вимогами ПК України подає декларацію за квартал - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Таким чином, за загальними нормами ПК України строк подання декларації платника єдиного податку ІІІ групи за І квартал 2022 року спливає 10.05.2022 року, за ІІ квартал 2022 року 09.08.2022 року.
В той же час, Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року строком на 30 діб, який триває.
У зв`язку з введенням воєнного стану на території України законодавцем неодноразово вносилися зміни до ПК України, в тому числі щодо подання податкової звітності.
Відповідно до п. 69.1 п. 69 Підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України (в редакції Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 03.03.2022 року № 2118-IX) установлено, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.
У випадку відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок, зокрема щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом трьох місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Підпунктом 69.9 п. 69 Підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України (в редакції Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану» від 03.03.2022 року № 2118-IX) для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Вказана редакція пунктів 69.1 та 69.9 діяла до 26.05.2022 року включно.
Протягом вказаного періоду строки подання податкової звітності були зупинені.
Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 року № 2260-IX (далі Закон 2260-IX) було внесено зміни у вказані пункти, та викладено їх в новій редакції, яка набрала чинності 27.05.2022 року.
Відповідно до абз. 1 п. 69.1 Підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України (в редакції Закону 2260-IX) у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Крім того, додано абз. 3, 5, відповідно до яких платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15.07.2022 року, подання податкової звітності до 20.07.2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31.07.2022 року.
Платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 року до дня переходу таких платників на застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2 відсотки за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки.
Відповідно до п. 69.9 п. 69 ПК України (в редакції Закону 2260-IX) для платників податків та контролюючих органів зупиняється перебіг строків, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім:
- дотримання строків реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, сплати податків та зборів платниками податків;
- строків проведення камеральних перевірок, складення актів, подання та розгляду заперечень, визначення грошових зобов`язань, прийняття, надсилання та оскарження податкового повідомлення-рішення за результатами камеральних перевірок, нарахування пені;
- строків проведення фактичних та документальних позапланових перевірок, складення актів, подання та розгляду заперечень, додаткових документів та пояснень, визначення грошових зобов`язань, прийняття, надсилання та оскарження податкового повідомлення-рішення, адміністративного арешту майна за результатами фактичних перевірок".
Таким чином, з набранням чинності 27.05.2022 року Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 року № 2260-IX відновилася дія норм, які встановлюють строки подання податкової звітності.
Вказані строки, з урахуванням положень аб. 3 п. 69.1 Підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України (в редакції Закону 2260-IX) для подання звітності за І квартал 2022 року, закінчилися 20.07.2022.
Відповідно, для подання звітності за ІІ квартал 2022 року, строк подачі декларації встановлювався на загальних підставах та сплинув 09.08.2022 року.
З урахуванням того, що позивачем самостійно подано до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи) № 23556 за І півріччя 2022 року 15.08.2022 року, тобто, з пропуском встановленого строку, застосування відповдіних штрафних санкцій є правомірним.
Крім того, за умови самостійної подачі податкової декларації, суд критично оцінює доводи позивача про відсутність підстав для її подання.
Також, позивач в позовній заяві посилається на те, що строк проведення камеральної перевірки за граничними термінами, сплинув 01.09.2023 року (протягом 30 календарних днів починаючи з 01.08.2023 року).
Відповідно до п. 76.1 та 76.3 ст. 76 ПК України камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення.
Камеральна перевірка податкової декларації або уточнюючого розрахунку може бути проведена лише протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку їх подання, а якщо такі документи були надані пізніше, - за днем їх фактичного подання.
Камеральна перевірка з інших питань проводиться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу.
Отже, камеральну перевірку проведено відповідачем пізніше строку, встановленого ПК України.
Щодо вказаного доводу позову суд вважає наявними підстави для врахування правової позиції Великої Палати Верховного Суду, висловленій у постанові від 08.09.2021 року у справі № 816/228/17, згідно з якою неправомірність дій контролюючого органу при призначенні та проведенні перевірки не може бути предметом окремого позову, але може бути підставою позову про визнання протиправними рішень, прийнятих за наслідками такої перевірки. При цьому підставами для скасування таких рішень є не будь-які порушення, допущені під час призначення і проведення такої перевірки, а лише ті, що вплинули або об`єктивно могли вплинути на правильність висновків контролюючого органу за результатами такої перевірки та, відповідно, на обґрунтованість і законність прийнятого за результатами перевірки рішення.
Суд зазначає, що факт вчинення позивачем порушення підтверджено в ході розгляду справи, не спростовано позивачем та підтверджується наявними у матеріалах справи доказами.
Порушення строків проведення камеральної перевірки відповідачем жодним чином не вплинуло на правильність висновків контролюючого органу за результатами такої перевірки та, відповідно, на обґрунтованість і законність прийнятого за результатами перевірки рішення, а відтак вказані доводи не доводять підстав заявленого позову та не можуть бути самостійною підставою для скасування спірного податкового повідомлення-рішення.
У відповідності до вимог частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
З огляду на вище викладене, суд дійшов висновку, що в ході розгляду справи судом податковим органом було доведено обґрунтованість висновків камеральної перевірки та правомірність прийнятого податкового повідомлення-рішення, натомість доводи позивача не знайшли обґрунтованого підтвердження, з огляду на що в задоволенні позову слід відмовити.
Підстави для розподілу судових витрат відсутні у зв`язку з відмовою у задоволенні адміністративного позову.
Керуючись ст. ст. 5, 19, 77, 243, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
1. У задоволенні адміністративного позову Адвокатського об`єднання «Юридична фірма «Пересоляк і Партнери» (Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Гойди, буд. 28, прим. 18 код 44467564) до Головного управління ДПС у Закарпатській області (Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, 52 код ЄДРПОУ ВП 44106694) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - відмовити.
2. Рішення набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 255 КАС України, та може бути оскаржено до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня проголошення.
СуддяС.І. Рейті
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.08.2024 |
Оприлюднено | 28.08.2024 |
Номер документу | 121198966 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Рейті С.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні