Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
26 серпня 2024 року № 520/11441/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кухар М.Д. розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АНН-23» (вул. Румянцівська, буд. 7,м. Харків,61028, код ЄДРПОУ44981614) до Державної податкової служби України (пл. Львівська, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ43005393) визнання протиправним та скасування рішення,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд :
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 28.03.2024 №10805039/44981614;
-зобов`язати Комісію з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України врахувати Таблицю даних платників на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю АНН-23 від 03.03.2024 №9046866272.
Позивач вважає, що вказані рішення є протизаконними, а тому звернувся до суду за захистом своїх прав та інтересів.
Ухвалою суду відкрито спрощене провадження у справі.
Суддя Кухар М.Д. з 19.06.2024 по 21.06.2024 та з 04.07.2024 по 05.07.2024 перебувала у відрядженні, з 08.07.2024 по 09.08.2024 перебувала у щорічній відпустці.
Дослідивши надані матеріали справи, суд встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНН-23", код ЄДРПОУ 44981614, зареєстровано у встановленому законодавством порядку, як суб`єкт господарювання, за адресою: вул. Румянцівська, 7, м. Харків, 61028, що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Основним видом діяльності позивача є 46.17 «Діяльність посередників у торгівлі
продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами», інтими видами діяльності, зокрема, є 46.19 «Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту». 73.20 «Дослідження кон`юктури ринку та виявлення громадської думки» (маркетингові послуги). 73.11 «Рекламні агентства».
Відповідно до договорів оренди TOB «АНН-23» користується нежитловими приміщеннями за адресами: м. Харків, вул. Калініна Костянтина, 115 (Договір оренди об`єкта нерухомості №011123 від 01.11.2023); м. Харків, вул. Румянцівська, 11 (Договір оренди об`єкта нерухомості №27062 від 27.06.2023); м. Харків, вул. Біологічна, 10 (Договір суборенди об`єкта нерухомості №011123Р від 01.11.2023).
Позивач співпрацює з Постачальниками товарів відповідно до угод про надання послуг з групою компаній працюючих під логотипом торгової марки «ПАСАД» та має всі необхідні трудові ресурси (копія штатного розпису додається), а також необхідне обладнання (Договор оренди обладнання N°1223 від 01.10.2023) для надання відповідних послуг.
Для виконання зобов`язань за договорами маркетингу для Постачальників товарів ТОВ «АНН-23» уклало відповідні угоди про надання послуг з групою компаній працюючих під логотипом торгової марки «ПОСАД», для яких саме і здійснюється централізована поставка товарів (продуктів харчування та супутніх товарів) за договорами комісії, зокрема, відповідно до Договору комісії з ТОВ «ПОСАД РІТЕЙЛ», що здійснює роздрібну торгівлю отриманими товарами та надає субпідряд з надання маркетингових послуг.
Поставлені товари реалізуються комітентами через торгівельні об`єкти організацій, загальна кількість яких нараховує біля 500 (п`ятисот) торгівельних точок. Натомість для Постачальників товарів з`явилась можливість для вивчення потенціалу ринку та звичок споживачів, інформування покупців про споживчі якості товарів, впливання на прийнятність та популяризацію продукції. Як підсумок, Постачальники отримали сприяння об`єму збуту та інформацію для розроблення та запропонування нових видів товарів.
ТОВ «АНН-23» консолідує діяльність з вивчення ринку збуту від організацій- субпідрядників та надає повний об`єм послуг для конкретних постачальників товарів обумовлених торгівельних марок та груп товарів.
У межах цієї діяльності ТОВ «АНН-23» уклало ряд договорів з Постачальниками з надання маркетингових послуг з підготовки товару до продажу (розпакування товару, обумовленого розміщення на полицях, контроль за зовнішнім виглядом; надання переважного права на розміщення товару на площах торгівельної мережі «ПОСАД»; надання можливості в проведені акцій, які проводяться Замовником та інші.
Отримуючи товар від Постачальників ТОВ «АНН-23» сортує та розподіляє отриманий товар між комітентами, згідно їх замовлень на поточний місяць.
ТОВ «АНН-23» не зберігає отриманий товар на орендованих складах, а враховуючи достатньо нетривалі терміни реалізації більшості продуктів харчування, повністю передає весь отриманий товар комітентам. Таким чином кількість та вартість товару, який надійшов відповідає кількості та вартості відвантаженої продукції.
Цей факт повинен супроводжуватись повною ідентичністю кодів УКТ ЗЕД товару, що надійшов на склади підприємства та відвантаженого з них.
Так судом встановлено, що між ТОВ «АНН-23» (Замовник) та ТОВ «ПОСАД РІТЕЙЛ» (Виконавець) укладено договір про надання послуг №2909ПР від 29.09.2023, за умовами якого Виконавець приймає на себе зобов`язання по наданню Замовнику послуг, з просуванню товарів, які поставляє Замовник, та стимулюванню попиту споживачів на цей товар в торговельних точках Виконавця, які мають назву торгівельної марки «ПОСАД», а Замовник зобов`язується оплатити Виконавцю за надані послуги на умовах, передбачених цим Договором та Додатком до нього (п. 1.1) .
Крім того, між ТОВ «АНН-23» (Комісіонер) та ТОВ «ПОСАД РІТЕЙЛ» (далі - Комітент) укладено договір комісії №01103 від 01.10.2023, за умовами якого Комісіонер зобов`язується за Замовленням (дорученням), в інтересах і за рахунок Комітента укласти із третіми особами договори із придбання товарів з ПДВ: продуктів харчування, побутової хімії та інших супутніх товарів, за як найбільш можливо вигідними цінами, у строки передбачені цим Договором, а Комітент - виплатити винагороду, визначену в порядку та на умовах, установлених цим договором. У відносинах з третіми особами Комісіонер діє від свого імені (п. 1.1) .
Товар, придбаний Комісіонером за рахунок Комітента, є власністю останнього. Якщо Сторони не погодять інший строк, у такому разі Комісіонер зобов`язується не пізніше 5 (п`яти) календарних днів із моменту отримання товару від постачальника, передати його Комітенту на складі Комісіонера за адресою: місто Харків, вул. Румянцівська, буд.7 (п. 1.2).
Додатковою угодою від 01.11.2023 до Договору комісії №01103 від 01.10.2023 Сторони дійшли згоди змінити п. 1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: Товар, придбаний Комісіонером за рахунок Комітента, є власністю останнього. Якщо Сторони не погодять інший строк, у такому разі Комісіонер зобов`язується не пізніше 5 (п`яти) календарних днів із моменту отримання товару від постачальника, передати його Комітенту на складі Комісіонера за адресами: місто Харків, вул. Румянцівська, буд.7, м. Харків, вул. Калініна Костянтина, буд. 115, м. Харків, вул. Біологічна, 10 .
Відповідно до умов Договору поставки №0111 від 01.11.2023, підписаного між ТОВ «АНН-23» (Покупець) та ТОВ «РИМ ТРАНС» (Постачальник), останній зобов`язується передати у встановлені терміни товар у власність Покупця відповідно до поданого Покупцем замовлення, а Покупець зобов`язується прийняти товар та сплатити його вартість відповідно до умов даного договору.
На виконання умов Договору поставки №0111 від 01.11.2023 ТОВ «РИМ ТРАНС» на Замовлення Покупця №32 від 05.01.204 поставив на адресу ТОВ «АНН-23» відповідно до Видаткової накладної №32 від 05.01.2024 товар на суму 280945,68 грн. у тому числі ПДВ 46824,28 грн.
Товар поставлений відповідно до товарно-транспортної накладної №РТ000000032 від 05.01.2024 .
Згідно умов Договору про надання послуг №0111М від 01.11.2023, укладеного між TOB «АНН-23» (Виконавець) та ТОВ «РИМ ТРАНС» (Замовник) - Виконавець приймає на себе зобов`язання по наданню Замовнику послуг, з просування товарів, які постачає Замовник, та стимулюванню попиту споживачів на цей товар в торгівельних точках Виконавця, а Замовник зобов`язується оплатити Виконавцю за надані послуги на умовах, передбачених цим Договором та Додатком до нього (п. 1.1).
Предметом надання послуг є маркетингові послуги по товару під ТМ «Яготинське», «Яготинське для дітей» (п. 1.2).
За даним договором, Виконавець на вибір Замовника, надає наступні послуги: підготовка товару до продажу (розпакування Товару, розміщення на полицях, контроль за зовнішнім виглядом); надання переважного права на розміщення Товару на торгівельних площах Виконавця; надання можливості в проведені акцій, які проводяться Замовником (п. 1.3).
Додатком №2 до договору №0111М від 01.11.2023 Сторони дійшли згоди про розмір маркетингової договірної ціни за маркетингові послуги (копія додатку N°2 додається).
Актом надання послуг №177 від 30.11.2023 підтверджується надання Виконавцем послуг відповідно до Договору №0111М від 01.11.2023.
Оплата за надані маркетингові послуги згідно умов Договору здійснюється у безготівковому вигляді на поточний рахунок ТОВ «АНН-23» або, враховуючи наявність зустрічних зобов`язань, може здійснюватися шляхом укладання Угоди про зарахування зустрічних однорідних вимог (копія Угоди від 06.12.2023 та копій оборотно-сальдових відомостей додаються).
Судом встановлено, що ТОВ «АНН-23» за невеликий час роботи вже придбало власні необоротні активи, які були необхідні і забезпечують процес надання маркетингових послуг та централізованого постачання і розподілу товарів на умовах комісії. Станом на 01.03.2024 сальдо по рахунку 104 «Машини та обладнання» склало 137874,20грн, 1121 «Малоцінні необоротні матеріальні активи» 147 079,30грн., також позивач має необхідне обладнання (27 одиниць складського та офісного обладнання).
Тобто, позивач за нетривалий термін роботи з моменту реєстрації вже набуває позитивну історію надійного партнера, та намагається розширити свою присутність на ринку торгових технологій, забезпечуючи своїх партнерів необхідними послугами та товарами широкого асортименту за найбільш вигідними цінами, тим самим сприяє безперебійному забезпеченню продуктами харчування багатьох торгових об`єктів міста Харкова, Харківської області та сусідніх регіонів України.
В процесі здійснення господарської діяльності відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 11.12.2019 №1165, позивачем сформовано та направлено до ГУ ДПС у Харківській області таблицю даних платника податку на додану вартість від 03.03.2024 №9046866272 за встановленою формою разом з поясненнями.
Відповідно до рішення комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Харківській області про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 07.03.2024№10682688/44981614 контролюючим органом прийнято рішення про врахування таблиці даних TOB «АНН-23».
Однак, комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України прийнято рішення від 28.03.2024 №10805039/44981614 про неврахування зазначеної таблиці із зазначенням в якості підстав «отримано податкову інформацію, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій: встановлено невідповідність обсягів реалізованого товару до придбаного».
Позивач не погоджується з рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України від 28.03.2024 №10805039/44981614 про неврахування зазначеної таблиці, вважає оскаржуване рішення невмотивованим, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню, а тому звернувся до суду за захистом своїх прав та інтересів.
Надаючи правову оцінку вищенаведеному, суд вказує наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019 затверджено Порядок, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок № 1165).
Відповідно до п. З Порядку №1165, таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Згідно з п.п. 12-14 Порядку №1165, платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).
У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.
Відповідно до п. 15 Порядку №1165, таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.
Згідно з п. 16 Порядку №1165, комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).
Відповідно до п. 17 Порядку №1165, у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.
У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Згідно з п. 18 Порядку №1165, таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли: 1) така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України», та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 року) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12); 2) зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників Б та Р, розрахованих у порядку, встановленому пунктом З цього Порядку, мають такі розміри: Б >0,02, Р.
Відповідно до п.п. 19, 20, 22, 23 Порядку №1165, у разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу (додаток 7).
Якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.
Таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про нарахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.
Таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Тобто, платник податку має право подати до контролюючого органу таблицю даних платника податку за встановленою формою, у свою чергу відповідна комісія регіонального рівня протягом п`яти днів з дня отримання вказаної таблиці уповноважена приймати рішення про врахування або неврахування такої таблиці. При цьому рішення про неврахування таблиці даних платника податків повинно містити чітку підставу для відмови в її прийнятті.
Підставою для прийняття такого рішення вказано: «отримано податкову інформацію, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій: встановлено невідповідність обсягів реалізованого товару до придбаного».
Більш детальної інформації, що стала підставою для неврахування таблиці даних платника податку, як вимагає п. 17 Порядку №1165, оскаржуване рішення не містить.
У оскарженому рішенні відповідач не зазначає і не розкриває суті та характеру наявної податкової інформації, що стала підставою для прийняття спірного рішення, не ідентифікує конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, якими супроводжувались відповідні операції.
Комісія, приймаючи рішення з посиланням на те, що у контролюючих органів наявна податкова інформація, повинна обґрунтувати, на підставі якої інформації комісія дійшла такого висновку та надати належні, допустимі докази в підтвердження цієї інформації.
Зазначена позиція викладена у постанові Верховного Суду від 30.11.2021 у справі №340/1098/20 щодо аналогічних відносин.
Отже, відповідач мав обґрунтувати підстави щодо необхідності прийняття саме такого рішення з посиланням на конкретні обставини, які підтверджують здійснення платником податків ризикових операцій.
TOB «ТАН-23» на виконання п. 14 Порядку №1165 направлено до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість, з дотриманням вимог п.п. 12-14 Порядку №1165.
Судом встановлено, що в доданих до таблиці, а саме поясненнях позивачем вказано види господарської діяльності за кодами УКТЗЕД/ДКПП, яку здійснює самостійно, бо має відповідні ресурси, а також обладнання.
Також, в поясненнях позивачем наведено ряд господарських угод укладених ним з іншими суб`єктами господарювання протягом року під час здійснення підприємницької діяльності, які відображають мету подання таблиці даних платника податку на додану вартість.
Таким чином, наведеними угодами укладеними з Постачальниками з надання маркетингових послуг та долученими до адміністративного позову первинними документами за вказаними угодами спростовуються висновки податкового органу про здійснення платником податку ризикових операцій, а також невідповідність обсягів реалізованого товару до придбаного.
Незважаючи на виконання TOB «АНН-23» вимог Порядку №1165. комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України прийнято рішення від 28.03.2024 №10805039/44981614 про неврахування зазначеної таблиці, в змісті якого не наведено мотиви неврахування поданої позивачем таблиці даних, не зазначено розшифрування податкової інформації, яка свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій.
Суд вказує, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Така правова позиція узгоджується із висновками Верховного Суду, викладеними у постанові від 08.11.2019р. по справі №227/3208/16-а.
Також, статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
При цьому Європейський суд з прав людини у рішенні від 29 червня 2006 року у справі "Пантелеєнко проти України" зазначив, що засіб юридичного захисту має бути ефективним, як на практиці, так і за законом.
У рішенні від 31 липня 2003 року у справі "Дорани проти Ірландії" Європейський суд з прав людини зазначив, що поняття "ефективний засіб" передбачає запобігання порушенню або припиненню порушення, а так само встановлення механізму відновлення, поновлення порушеного права.
При цьому під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.
Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам та виключати подальше звернення особи до суду за захистом порушених прав.
Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Суд вказує, що згідно з вимогами ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з ме тою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтер есів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів влад них повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень тау спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім фор мам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, протягом розумного строку.
Статтею 6 Кодексу адміністративного судочинства визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина,її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
Таким чином, проаналізувавши наведене, суд вважає за необхідне вказати, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені нормативно та документально, а тому є такими, що підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю АНН-23 (вул. Румянцівська, буд. 7,м. Харків,61028, код ЄДРПОУ44981614) до Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ43005393) про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 28.03.2024 №10805039/44981614.
Зобов`язати Комісію з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України врахувати Таблицю даних платників на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю АНН-23 від 03.03.2024 №9046866272.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8, м. Київ, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю АНН-23 (вул. Румянцівська, буд. 7,м. Харків,61028, код ЄДРПОУ44981614) сплачений судовий збір в сумі 2422 (дві тисячі чотириста двадцять дві) грн.40 коп.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Кухар М.Д.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.08.2024 |
Оприлюднено | 28.08.2024 |
Номер документу | 121201495 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Кухар М.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні