Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
26 серпня 2024 року № 520/9962/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кухар М.Д. розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРО ПУЛЬС ПРОМО" (вул. Соіча, буд. 4,м. Харків,Харківський р-н, Харківська обл.,61037, код ЄДРПОУ41334657) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46,м. Харків,Харківська обл., Харківський р-н,61057, код ЄДРПОУ43983495) , Державної податкової служби України (пл. Львівська, буд. 8,м. Київ,м.Київ,04053, код ЄДРПОУ43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд :
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416084/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 07.12.2023 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 15 від 07.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою її фактичного отримання;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416086/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 17 від 08.12.2023 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 17 від 08.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою її фактичного отримання;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416087/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 від 08.12.2023 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 18 від 08.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою її фактичного отримання;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416085/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 22 від 18.12.2023 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 22 від 18.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою її фактичного отримання;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416083/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 23 від 18.12.2023 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №23 від 18.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою ЇЇ фактичного отримання;
- визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416088/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 24 від 19.12.2023 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 24 від 19.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою її фактичного отримання.
Позивач вважає, що вказані рішення є протизаконними, а тому звернувся до суду за захистом своїх прав та інтересів.
Ухвалою суду відкрито спрощене провадження у справі.
Суддя Кухар М.Д. з 19.06.2024 по 21.06.2024 та з 04.07.2024 по 05.07.2024 перебувала у відрядженні, з 08.07.2024 по 09.08.2024 перебувала у щорічній відпустці.
Дослідивши надані матеріали справи, суд встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (код ЄДРПОУ 41334657) зареєстровано та здійснює господарську діяльність з 2017 року. Основними видами діяльності компанії є: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля.
В ході введення діяльності було укладено ряд господарських договорів щодо придбання та подальшої поставки продукції - труб.
Всі документи щодо господарських операцій були складені та подані до ДПС у відповідності до норм чинного законодавства, натомість складені податкові накладні не були зареєстровані з причин не відповідності залишків продукції обсягам постачання, тобто із посиланням на п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Як вже зазначалось, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» здійснює профільну діяльність протягом декількох років. За цей період компанія здійснювала діяльність саме у даному, профільному сегменті ринку. За вказаний період компанія має стійку мережу контрагентів, постачальників, регулярно та в повному обсязі сплачує податки та збори.
Компанія проходила податкові перевірки, що також вказує на реальність здійснення господарської діяльності, наявність матеріально - технічної бази, необхідної для укладення угод на задекларовані обсяги.
Офіс компанії, органи управління та установча документація знаходяться за адресою: Харківська обл., м. Харків, вулиця Соїча, будинок 4. Дане не житлове приміщення використовується на підставі договору оренди № 4-01 /С від 01.04.2021 року, укладеного із ТОВ «КОМПАНІЯ «АГРО-ПУЛЬС» (код ЄДРПОУ 38157296).
Разом з тим з метою реального здійснення діяльності, зберігання та продажу габаритної продукції, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» орендує нежитлове приміщення для розміщення складу за адресою: Харківська обл., м. Харків, пров .Вишневий, 3. Приміщення орендується у ТОВ «КОМПАНІЯ «АГРО- ПУЛЬС» (код ЄДРПОУ 38157296) на підставі Договору оренди № 01-04-21/В від 01.04.2021 р.
Вказані обставини,на думку суду, свідчать про реальність здійсненої господарської діяльності, реальність операцій із купівлі - продажу продукції та роботу компанії саме в реальному секторі економіки.
Позивач вважає, що дії про відмові у реєстрації податкових накладних не відповідають вимогам законодавства,що стало підставою звернення до суду за захистом своїх прав та інтересів.
Надаючи правову оцінку вищенаведеному, суд вказує наступне.
Щодо податкової накладної № 15 від 07.12.2023 року;
З метою закупівлі продукції та її подальшого продажу, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» був підписаний Договір постачання № 17/10-23-01 від року з TOB «Полімерна група «Терполімергаз» (ЄДРПОУ 37306731) на придбання труб D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа)ПЕ.
За для поставки та оплати партії товару обумовленої укладеним Договором постачання, продавцем було виставлено рахунок на оплату № 1311/22 від 13.11.2023р на суму 11 834414,50 грн. Оплата виставленого рахунку відбувалась шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок, що підтверджується підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» (код ЄДРПОУ 14360080) від 24.11.2023р., 07.12.2023р., 11.12.2023р. та 15.12.2023 року. Оплата за поставлений товар свідчить про реальність господарських операцій та їх повне відображення в бухгалтерській та податковій звітності.
В подальшому, 06.12.2023 р. ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» на підставі видаткової накладної № 3983 було отримано 216,0 м труби, на суму 970 475,90 грн., що відповідає сумі офіційно сплачених грошових коштів.
Транспортування товару відбувалось ТОВ ПГ «Терполімергаз», про що складено товарно-транспортну накладну № 3983 від 06.12.2023р.. Транспортні послуги були оплачені згідно рахунку № 0612/14 від 06.12.2023 р., після оплати та доставки продукції сторонами було складено та підписано акт надання послуг № 3984 від 06.12.2023р. на суму 56 000,00грн. Вказані документи є документами первинного бухгалтерського обліку, складені у відповідності до норм законодавства та свідчать про реальність проведених операцій із транспортування та закупівлі товарів.
Податкові накладні складені з питання купівлі ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО даної партії товару зареєстровані ДПІ на всю суму поставленого товару.
З метою подальшого здійснення господарської діяльності 06.10.2023 року ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» уклало з ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» Договір постачання № 1610-23.
Відповідно до пункту 1.1 укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (постачальник) зобов`язувалось поставити, а ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» (покупець) вчасно та в повному обсязі оплатити товар - «Трубу», у кількості, найменуванні, ціні зазначених у рахунках та видаткових накладних, що виписуються на кожну партію товару. З метою документального оформлення поставки, між сторонами було узгоджено кількість, ціну та інші необхідні дані та сформовано Рахунок на оплату № АП000000155 від 13.11.2023р.на суму 25 286 400,00 гривень.
З метою оформлення поставки також продавцем було виставлено Видаткову накладну №100 від 07.12.2023 року. Відповідно до вказаних документів постачанню в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» підлягала труба D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа)ПЕ в кількості 216 метрів, що повністю відповідає та узгоджується із обсягами раніше закупленого товару та відповідає залишкам продукції на складах ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО».
В подальшому, було здійснено безпосередню поставку товару в адресу покупця, а саме отримання товару підтверджується Довіреністю № 42/1 від 13.11.2023 року та Товарно-транспортною накладною № 1223-000716 від 07.12.2003року. Умовами Договору визначено, що поставка товару відбувається на умовах EXW правил Інкотермс 2020, що передбачає самовивіз товару силами та засобами покупця. Як вбачається із наданих документів та відповідає реально існуючим обставинам виконання Договору поставки, доставка товару відбувалась засобами покупця, що підтверджується та в повному обсязі відображено в наданій ТТН.
З метою виконання умов Договору поставки, ТОВ «ДОРСТРОИ МОНТАЖ КИЇВ» здійснило оплату за товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» за 24.11.2023р.,07.12.2023р., 11.12.2023р. та 15.12.2023 року.
07.12.2023 року, по результатам описаної господарської операції та поставки товару в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» як продавець, склало податкову накладну № 15 від 07.12.2023 року.
Квитанцією ГУ ДПС в Харківській області від 29.12.2023 року за номером 9357138608 реєстрація податкової накладної № 15 зупинена у зв`язку із не відповідністю залишків продукції обсягам постачання, тобто на підставі п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
В подальшому ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» застосувало процедуру адміністративного оскарження, надавши всі необхідні пояснення та документи на підтвердження обсягів відповідної операції.
Рішенням Комісії регіонального рівня від 23.01.2024 року було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 15 у зв`язку із частковим не наданням письмових пояснень та документів, що обґрунтовують обсяги поставки товару.
Вказане рішення комісії Регіонального рівня було оскаржене до вищого органу в порядку адміністративного оскарження.
Рішенням Комісії від 09.02.2024 року за № 7510/41334657/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня без змін.
Щодо податкової накладної 17 від 08.12.2023 року.
З метою закупівлі продукції та її подальшого продажу, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (покупець) був підписаний Договір постачання № 17/10-23-01 від 17.10.2023 року з ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» (ЄДРІІОУ 37306731). Відповідно до умов укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО», як покупець, замовило поставку труб D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа) ПЕ. Відповідно до умов укладеного договору асортимент, кількість та ціна товару визначається в рахунках, специфікаціях, та інших додатках до договору. З метою оформлення поставки продавцем було сформовано та виставлено для оплати рахунок № 1311/22 від 13.11.2023р на суму 11 834 414,50 грн.
04.12.2023 року продавець поставив в адресу покупця ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» товар в кількості 216, 0 метрів труби, що підтверджується Видатковою накладною № 3933 на суму 970 475,90 грн.
ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (покупець) перерахувало ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» (продавець, постачальник) грошові кошти за описаний та поставлений товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» (код ЄДРПОУ 14360080) за 24.11.2023 року, 07.12.2023 року, 11.12.2023 року та 15.12.2023 року.
Поставка товару здійснювалась перевізником - ТОВ «Ластваген». По результатам поставки товару (труби) було складено ТТН № 3933 від 04.12.2023 року. Послуги перевізника були сплачені згідно Рахунку на оплату № 0112/15 від 01.12.2023 року на суму 56 000, 00 гривень. По результатам надання транспортних послуг між сторонами було підписано акт надання послуг № 3934 від 04.12.2023 року.
Вказані документи є документами первинного бухгалтерського обліку, складені у відповідності до норм законодавства та свідчать про реальність проведених операцій із закупівлі товарів.
Податкові накладні складені з питання купівлі - продажу даної партії товару зареєстровані ДПІ на всю суму поставленого товару.
З метою подальшого здійснення господарської діяльності 16.10.2023року ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» уклало з ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» Договір постачання № 1610-23. Відповідно до пункту 1.1 укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (постачальник) зобов`язувалось поставити, а ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» (покупець) вчасно та в повному обсязі оплатити товар - «Трубу», у кількості, найменуванні, ціні зазначених у рахунках та видаткових накладних, що виписуються на кожну партію товару.
З метою документального оформлення поставки, між сторонами було узгоджено кількість, ціну та інші необхідні дані та сформовано Рахунок на оплату № АП000000155 від 13.11.2023р.на суму 25 286 400,00 гривень.
За для оформлення поставки також продавцем було виставлено Видаткову накладну №102 від 08.12.2023р. Відповідно до вказаних документів постачанню в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» підлягала труба D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа) ПЕ в кількості 216 метрів, що повністю відповідає та узгоджується із обсягами раніше закупленого товару та відповідає залишкам продукції на складах ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО».
В подальшому на виконання умов договору поставки, було здійснено безпосередню поставку товару в адресу покупця, а саме отримання товару підтверджується Довіреністю № 42/1 від 13.11.2023р. та Товарно- транспортною накладною № 1223-000816 від 08.12.2023р.. Умовами Договору визначено, що поставка товару відбувається на умовах EXW правил Інкотермс 2020, що передбачає самовивіз товару силами та засобами покупця. Як вбачається із наданих документів та відповідає реально існуючим обставинам виконання Договору поставки, доставка товару відбувалась засобами покупця, що відображено в наданій ТТН та відповідає в сукупності всім іншим матеріалам та поясненням, наданим відповідачам.
Надалі, з метою виконання умов Договору поставки ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» здійснило оплату за товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» за 24.12.2023 року, 07.12.2023 року, 11.12.2023 року та 15.12.2023 року.
На виконання вимог ПК України, по результатам описаної господарської операції та поставки товару в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» як продавець (постачальник), склало податкову накладну № 17 від 08.12.2023 року.
Квитанцією ГУ ДПС в Харківській області від 29.12.2023 року за номером 9357315851 реєстрація податкової накладної № 17 зупинена у зв`язку із не відповідністю залишків продукції обсягам постачання, тобто на підставі п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
В подальшому ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» застосувало процедуру адміністративного оскарження, надавши всі необхідні пояснення та документи на підтвердження обсягів відповідної операції.
Рішенням Комісії регіонального рівня від 23.01.2024 року було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 17 у зв`язку із частковим не наданням письмових пояснень та документів, що обґрунтовують обсяги поставки товару.
Вказане рішення комісії Регіонального рівня було оскаржене до вищого органу в порядку адміністративного оскарження.
Рішенням Комісії від 09.02.2024 року за № 7585/41334657/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня без змін.
Щодо податкової накладної № 18.
З метою закупівлі продукції та її подальшого продажу, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (покупець) був підписаний Договір постачання № 17/10- 23-01 від 17.10.2023 року з ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» (ЄДРПОУ 37306731). Відповідно до умов укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО», як покупець, замовило поставку труб D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа) ПЕ.
Відповідно до умов укладеного договору асортимент, кількість та ціна товару визначається в рахунках, специфікаціях, та інших додатках до договору. З метою оформлення поставки продавцем було сформовано та виставлено для оплати рахунок № 1311/22 від 13.11.2023р на суму 11 834414,50 грн.
04.12.2023 року продавець поставив в адресу покупця ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» товар в кількості 216,0 метрів труби, що підтверджується Видатковою накладною № 3935 на суму 970 475,90 грн..
Оплата товару відбувалась шляхом оплати виставленого рахунку декількома транзакціями, а саме: ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (покупець) перерахувало ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» (продавець, постачальник) грошові кошти за описаний та поставлений товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» (код ЄДРПОУ 14360080) за 24.11.2023 року, 07.12.2023 року, 11.12.2023 року та 15.12.2023 року.
Поставка товару здійснювалась перевізником - ТОВ ПГ «Терполімергаз». По результатам поставки товару (труби) було складено ТТН № 3935 від 04.12.2023 року. Послуги перевізника були сплачені згідно Рахунку на оплату 0412/09 від 04.12.2023р. на суму 56 000, 00 гривень. По результатам надання транспортних послуг між сторонами було підписано акт надання послуг № 3945 від 04.12.2023 року.
Вказані документи є документами первинного бухгалтерського обліку, складені у відповідності до норм законодавства та свідчать про реальність проведених операцій із закупівлі товарів.
Податкові накладні складені з питання купівлі - продажу даної партії товару зареєстровані ДПІ на всю суму поставленого товару.
З метою подальшого здійснення господарської діяльності 16.10.2023 року ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» уклало з ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» Договір постачання № 1610-23.
Відповідно до пункту 1.1 укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (постачальник) зобов`язувалось поставити, а ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» (покупець) вчасно та в повному обсязі оплатити товар - «Трубу», у кількості, найменуванні, ціні зазначених у рахунках та видаткових накладних, що виписуються на кожну партію товару. З метою документального оформлення поставки, між сторонами було узгоджено кількість, ціну та інші необхідні дані та сформовано Рахунок на оплату № АП000000155 від 13.11.2023р.на суму 25 286 400,00 гривень.
За для оформлення поставки також продавцем було виставлено Видаткову накладну №103 від 08.12.2023р. Відповідно до вказаних документів постачанню в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» підлягала труба D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа) ПЕ в кількості 216 метрів, що повністю відповідає та узгоджується із обсягами раніше закупленого товару та відповідає залишкам продукції на складах ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО».
На виконання умов договору поставки, було здійснено безпосередню поставку товару в адресу покупця, а саме отримання товару підтверджується Довіреністю № 42/1 від 13.11.2023р. та Товарно- транспортною накладною 1223-000816/1 від 08.12.2023р.. Умовами Договору визначено, що поставка товару відбувається на умовах EXW правил Інкотермс 2020, що передбачає самовивіз товару силами та засобами покупця. Як вбачається із наданих документів та відповідає реально існуючим обставинам виконання Договору поставки, доставка товару відбувалась засобами покупця, що відображено в наданій ТТН та відповідає в сукупності всім іншим матеріалам та поясненням, наданим відповідачам.
З метою виконання умов Договору поставки ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» здійснило оплату за товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» за 24.11.2023 року, 07.12.2023 року, 11.12.2023 року та 15.12.2023 року.
За результатами вказаної господарської операції та поставки товару в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» як продавець (постачальник), склало податкову накладну № 18 від 08.12.2023 року.
Квитанцією ГУ ДПС в Харківській області від 29.12.2023 року за номером 9357309865 реєстрація податкової накладної № 18 зупинена у зв`язку із не відповідністю залишків продукції обсягам постачання, тобто на підставі п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
В подальшому ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» застосувало процедуру адміністративного оскарження, надавши всі необхідні пояснення та документи на підтвердження обсягів відповідної операції.
Рішенням Комісії регіонального рівня від 23.01.2024 року було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 18 у зв`язку із частковим не наданням письмових пояснень та документів, що обґрунтовують обсяги поставки товару.
Вказане рішення комісії Регіонального рівня було оскаржене до вищого органу в порядку адміністративного оскарження.
Рішенням Комісії від 09.02.2024 року за № 7509/41334657/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня без змін.
Щодо податкової накладної № 22.
З метою закупівлі продукції та її подальшого продажу, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (покупець) був підписаний Договір постачання № 17/10- 23-01 від 17.10.2023 року з ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» (ЄДРПОУ 37306731). Відповідно до умов укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО», як покупець, замовило поставку труб D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа) ПЕ.
Відповідно до умов укладеного договору асортимент, кількість та ціна товару визначається в рахунках, специфікаціях, та інших додатках до договору. З метою оформлення поставки продавцем було сформовано та виставлено для оплати рахунок № 1611/22 від 13.11.2023р на суму 11834414,50 грн.
12.12.2023року продавець поставив в адресу покупця - ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» товар в кількості 216,0 метрів труби, що підтверджується Видатковою накладною № 4031 на суму 1 031 130,65 грн.
Оплата товару відбувалась шляхом оплати виставленого рахунку декількома транзакціями, а саме: ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (покупець) перерахувало ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» (продавець, постачальник) грошові кошти за описаний та поставлений товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ 15.12.2023 року.
Поставка здійснювалась перевізником - ТОВ «Ластваген». По результатам поставки товару (труби) було складено ТТН № 4031 від 11.12.2023р. Послуги перевізника були сплачені згідно Рахунку на оплату № 1112/06 від 11.12.2023р. на суму 56 000, 00 гривень.
По результатам надання транспортних послуг між сторонами було підписано акт надання послуг № 4038 від 11.12.2023р.
Вказані документи є документами первинного бухгалтерського обліку, складені у відповідності до норм законодавства та свідчать про реальність проведених операцій із закупівлі товарів.
Податкові накладні складені з питання купівлі - продажу даної партії товару зареєстровані ДПІ на всю суму поставленого товару.
З метою подальшого здійснення господарської діяльності 16.10.2023 року ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» уклало з ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» Договір постачання № 1610-23.
Відповідно до пункту 1.1 укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (постачальник) зобов`язувалось поставити, а ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» (покупець) вчасно та в повному обсязі оплатити товар - «Трубу», у кількості, найменуванні, ціні зазначених у рахунках та видаткових накладних, що виписуються на кожну партію товару. З метою документального оформлення поставки, між сторонами було узгоджено кількість, ціну та інші необхідні дані та сформовано Рахунок на оплату № АП000000155 від 13.11.2023р.на суму 25 286 400,00 гривень.
За для оформлення поставки також продавцем було виставлено Видаткову накладну № 115 від 18.12.2023 року. Відповідно до вказаних документів постачанню в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» підлягала труба D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа) ПЕ в кількості 216 метрів, що повністю відповідає та узгоджується із обсягами раніше закупленого товару та відповідає залишкам продукції на складах ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО».
В подальшому на виконання умов договору поставки, було здійснено безпосередню поставку товару в адресу покупця, а саме отримання товару підтверджується Довіреністю № 42/1 від 13.11.2023р. та Товарно- транспортною накладною № 1223-001816 від 18.12.2023.. Умовами Договору визначено, що поставка товару відбувається на умовах EXW правил Інкотермс 2020, що передбачає самовивіз товару силами та засобами покупця. Як вбачається із наданих документів та відповідає реально існуючим обставинам виконання Договору поставки, доставка товару відбувалась засобами покупця, що відображено в наданій ТТН та відповідає в сукупності всім іншим матеріалам та поясненням, наданим відповідачам.
З метою виконання умов Договору поставки ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» здійснило оплату за товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» за 24.11.2023 року, 07.12.2023 року, 11.12.2023 року та 15.12.2023 року.
На виконання вимог ПК України, за результатами вказаної господарської операції та поставки товару в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», TOB «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» як продавець (постачальник), склало податкову накладну № 22 від 18.12.2023 року.
Квитанцією ГУ ДПС в Харківській області від 03.01.24 року за номером 9360101580 реєстрація податкової накладної № 22 зупинена у зв`язку із не відповідністю залишків продукції обсягам постачання, тобто на підставі п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» застосувало процедуру адміністративного оскарження, надавши всі необхідні пояснення та документи на підтвердження обсягів відповідної операції.
Рішенням Комісії регіонального рівня від 23.01.2024 року було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 22 у зв`язку із частковим не наданням письмових пояснень та документів, що обґрунтовують обсяги поставки товару.
Вказане рішення комісії Регіонального рівня було оскаржене до вищого органу в порядку адміністративного оскарження.
Рішенням Комісії від 09.02.2024 року за № 7579/41334657/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня без змін.
Щодо податкової накладної № 23.
З метою закупівлі продукції та її подальшого продажу, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (покупець) був підписаний Договір постачання № 17/10- 23-01 від 17.10.2023 року з ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» (ЄДРПОУ 37306731). Відповідно до умов укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО», як покупець, замовило поставку труб D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа) ПЕ.
Відповідно до умов укладеного договору асортимент, кількість та ціна товару визначається в рахунках, специфікаціях, та інших додатках до договору. З метою оформлення поставки продавцем було сформовано та виставлено для оплати рахунок № 1311/22 від 13.11.2023р на суму 11834414,50 грн.
11.12.2023 року продавець поставив в адресу покупця - ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» товар в кількості 229,5 метрів труби, що підтверджується Видатковою накладною № 4047 на суму 1 031 130,65 грн.
Оплата товару відбувалась шляхом оплати виставленого рахунку декількома транзакціями, а саме: ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (покупець) перерахувало ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» (продавець, постачальник) грошові кошти за описаний та поставлений товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» (код ЄДРПОУ 14360080) за 24.11.2023 року, 07.12.2023 року, 11.12.2023 року та 15.12.2023 року.
Постачання товару відбувалось перевізником ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз». По результатам поставки товару (труби) було складено ТТН № 4047 від 11.12.2023р. Послуги перевізника були сплачені згідно Рахунку на оплату № 1112/04 від 11.12.2023р. на суму 56 000, 00 гривень. По результатам надання транспортних послуг між сторонами було підписано акт надання послуг № 4043 від 11.12.2023 року.
Вказані документи є документами первинного бухгалтерського обліку, складені у відповідності до норм законодавства та свідчать про реальність проведених операцій із закупівлі товарів.
Податкові накладні складені з питання купівлі - продажу даної партії товару зареєстровані ДПІ на всю суму поставленого товару.
З метою подальшого здійснення господарської діяльності
16.04.2019року ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» уклало з ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» Договір постачання № 1610-23. Відповідно до пункту 1.1 укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (постачальник) зобов`язувалось поставити, а ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» (покупець) вчасно та в повному обсязі оплатити товар - «Трубу», у кількості, найменуванні, ціні зазначених у рахунках та видаткових накладних, що виписуються на кожну партію товару.
З метою документального оформлення поставки, між сторонами було узгоджено кількість, ціну та інші необхідні дані та сформовано Рахунок на оплату № АП000000155 від 13.1 1.2023р.на суму 25 286 400,00 гривень.
За для оформлення поставки також продавцем було виставлено Видаткову накладну № 116 від 18.12.2023 року. Відповідно до вказаних документів постачанню в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» підлягала труба D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа) ПЕ в кількості 229, 5 метрів, що повністю відповідає та узгоджується із обсягами раніше закупленого товару та відповідає залишкам продукції на складах ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО».
На виконання умов договору поставки, було здійснено безпосередню поставку товару в адресу покупця, а саме отримання товару підтверджується Довіреністю № 42/1 від 13.11.2023р. та Товарно- транспортною накладною № 1223-001816/1 від 18.12.2023р.. Умовами Договору визначено, що поставка товару відбувається на умовах EXW правил Інкотермс 2020, що передбачає самовивіз товару силами та засобами покупця. Як вбачається із наданих документів та відповідає реально існуючим обставинам виконання Договору поставки, доставка товару відбувалась засобами покупця, що відображено в наданій ТТН та відповідає в сукупності всім іншим матеріалам та поясненням, наданим відповідачам.
Надалі, ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» здійснило оплату за товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» за 07.12.2023р. та 11.12.2023 року.
На виконання вимог ПК України, по результатам описаної господарської операції та поставки товару в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» як продавець (постачальник), склало податкову накладну № 23 від 18.12.2023 року.
Квитанцією ГУ ДПС в Харківській області від 03.01.24 року за номером 9360092112 реєстрація податкової накладної № 23 зупинена у зв`язку із не відповідністю залишків продукції обсягам постачання, тобто на підставі п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» застосувало процедуру адміністративного оскарження, надавши всі необхідні пояснення та документи на підтвердження обсягів відповідної операції.
Рішенням Комісії регіонального рівня від 23.01.2024 року було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 23 у зв`язку із частковим не наданням письмових пояснень та документів, що обґрунтовують обсяги поставки товару.
Вказане рішення комісії Регіонального рівня було оскаржене до вищого органу в порядку адміністративного оскарження.
Рішенням Комісії від 09.02.2024 року за № 7552/41334657/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня без змін.
Щодо податкової накладної № 24.
З метою закупівлі продукції та її подальшого продажу, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (покупець) був підписаний Договір постачання № 17/10- 23-01 від 17.10.2023 року з ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» (ЄДРПОУ 37306731). Відповідно до умов укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО», як покупець, замовило поставку труб D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа) ПЕ.
Відповідно до умов укладеного договору асортимент, кількість та ціна товару визначається в рахунках, специфікаціях, та інших додатках до договору. З метою оформлення поставки продавцем було сформовано та виставлено для оплати рахунок № 1311/22 від 13.11.2023р на суму 11834414,50 грн.
08.12.2023 року продавець поставив в адресу покупця - ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» товар в кількості 229, 5 метрів труби, що підтверджується Видатковою накладною № 4028 на суму 1 031 130,65 гривень та Видатковою накладною № 4067 від 13.12.2023 року на суму 8 536,60 гривень.
Оплата товару відбувалась шляхом оплати виставленого рахунку декількома транзакціями, а саме: ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (покупець) перерахувало ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» (продавець, постачальник) грошові кошти за описаний та поставлений товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» (код ЄДРПОУ 14360080) за 24.11.2023 року, 07.12.2023 року, 11.12.2023 року та 15.12.2023 року.
Поставка товару відбувалась перевізником - ТОВ «ПГ Терполімергаз». По результатам поставки товару (труби) було складено ТТН № 4028 від 08.12.2023 року та № 4067 від 13.12.2023 року.
Послуги перевізника були сплачені згідно Рахунку на оплату № 0812/06 від 08.12.2023р. та №1312/03 від 13.12.2023р. на суму 56 000,00 гривень та 24 000,00 гривень відповідно.
По результатам надання транспортних послуг між сторонами було підписано акт надання послуг №4027 від 08.12.2023р. на суму 56 000,00грн. та №4061 від 13.12.2023р. на суму 24 000,00грн.
Вказані документи є документами первинного бухгалтерського обліку, складені у відповідності до норм законодавства та свідчать про реальність проведених операцій із закупівлі товарів.
Податкові накладні складені з питання купівлі - продажу даної партії товару зареєстровані ДПІ на всю суму поставленого товару.
З метою подальшого здійснення господарської діяльності 16.10.2023 року ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» уклало з ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» Договір постачання № 1610-23.
Відповідно до пункту 1.1 укладеного договору, ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» (постачальник) зобов`язувалось поставити, а ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» (покупець) вчасно та в повному обсязі оплатити товар - «Трубу», у кількості, найменуванні, ціні зазначених у рахунках та видаткових накладних, що виписуються на кожну партію товару. Між сторонами було узгоджено кількість, ціну та інші необхідні дані та сформовано Рахунок на оплату № АП000000155 від 13.11.2023р.на суму 25 286 400,00 гривень.
За для оформлення поставки також продавцем було сформовано Видаткову накладну № 117 від 19.12.2023 року. Відповідно до вказаних документів постачанню в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» підлягала труба D560*33,2 SDR-17 (1,0 МПа) ПЕ в кількості 231, 4 метрів, що повністю відповідає та узгоджується із обсягами раніше закупленого товару та відповідає залишкам продукції на складах ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО».
На виконання умов договору поставки, було здійснено безпосередню поставку товару в адресу покупця, а саме отримання товару підтверджується Довіреністю № 42/1 від 13.11.2023р. та Товарно- транспортною накладною № 1223-001916 від 19.12.2023 року. Умовами Договору визначено, що поставка товару відбувається на умовах EXW правил Інкотермс 2020, що передбачає самовивіз товару силами та засобами покупця. Як вбачається із наданих документів та відповідає реально існуючим обставинам виконання Договору поставки, доставка товару відбувалась засобами покупця, що відображено в наданій ТТН та відповідає в сукупності всім іншим матеріалам та поясненням, наданим відповідачам.
З метою виконання умов Договору поставки ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» здійснило оплату за товар, що підтверджується Підсумковими виписками АТ «АКЦЕНТ БАНК» за 24.11.2023 року, 07.12.2023 року, 11.12.2023 року та 15.12.2023 року.
За результатами вказаної господарської операції та поставки товару в адресу ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ», TOB «АЕРО ПУЛЬС ПРОМО» як продавець (постачальник), склало податкову накладну № 24 від 19.12.2023 року.
Квитанцією ГУ ДПС в Харківській області від 03.01.24 року за номером 9360052352 реєстрація податкової накладної № 24 зупинена у зв`язку із не відповідністю залишків продукції обсягам постачання, тобто на підставі п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» застосувало процедуру адміністративного оскарження, надавши всі необхідні пояснення та документи на підтвердження обсягів відповідної операції.
Рішенням Комісії регіонального рівня від 23.01.2024 року було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 24 у зв`язку із частковим не наданням письмових пояснень та документів, що обґрунтовують обсяги поставки товару.
Вказане рішення комісії Регіонального рівня було оскаржене до вищого органу в порядку адміністративного оскарження.
Рішенням Комісії від 09.02.2024 року за № 7563/41334657/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня без змін.
Підставою для блокування реєстрації податкових накладних передбачено не відповідністю залишків продукції обсягам постачання, тобто на підставі п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Вказана позиція ДПС фактично спростовується співставленням даних щодо купівлі та подальшого продажу продукції, що була основою для складання оскаржуваних податкових накладних.
Зокрема, при наданні пояснень в розумінні кожної податкової накладної зазначалось:
-при складанні податкової накладної № 15 ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» закупило 216 метрів труби та на підставі ВН № 100 поставило таку ж кількість продукції.
-при складанні податкової накладної № 17 ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» закупило 216 метрів труби та на підставі ВН № 102 поставило таку ж кількість продукції.
-при складанні податкової накладної № 18 ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» закупило 216 метрів труби та на підставі ВН № 103 поставило таку ж кількість продукції.
-при складанні податкової накладної № 22 ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» закупило 229, 5 метрів труби та на підставі ВН № 115 поставило таку ж кількість продукції.
-при складанні податкової накладної № 23 ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» закупило 229, 5 метрів труби та на підставі ВН № 116 поставило таку ж кількість продукції.
-при складанні податкової накладної № 24 ТОВ «АГРО ПУЛЬС ПРОМО» закупило 1,9 та 229, 5 метрів труби та на підставі ВН № 117 поставило таку ж кількість продукції.
Позивач вважає, що вказані рішення є протизаконними, а тому звернувся д о суду за захистом своїх прав та інтересів.
Надаючи правову оцінку вищенаведеному, суд вказує наступне.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з приписами п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу У країни, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
При цьому, відповідно до пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Пунктом 74.3 статті 74 Податкового кодексу України передбачено, що зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" № 1246 від 29.12.2010, податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, щодо наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Водночас, пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, в редакції чинній станом на час виникнення спірних правовідносин, передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Положеннями п.7 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно із пунктом 11 Порядку №1165, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до п.25 Порядку № 1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі - Порядок №520).
Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку № 520, прийняття рішень про реєстрацію/відмовув реєстраціїподаткових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки- фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності ГУКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Таким чином, з аналізу вищевикладених приписів вбачається, що реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена з підстав відповідності критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснених операцій.
При цьому, суд зазначає, що законодавець визначив два етапи реєстрації податкових накладних: перший - це зупинення реєстрації податкової накладної який є проміжним перед прийняттями рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та другий - це сам етап прийняття рішення податковим органом.
Отже рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.
Суд зазначає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
При цьому, суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями та неперевіреними фактами, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Зазначений висновок відповідає правовій позиції, викладеній в постанові Верховного Суду від 02.07.2019 у справі №140/2160/18.
Також, при розгляді справи суд враховує позиції та висновки Верховного Суду, викладені в постанові від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18, в якій зазначено: «Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства.
Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Судами констатовано невідповідність рішення про зупинення реєстрації податкової накладної законодавчо визначеним вимогам, про що прямо вказав суд першої інстанції. Поряд з цим судами все одно здійснено дослідження тих первинних документів та аргументів податкового органу, які не були підставами для прийняття рішення про зупинення реєстрації податкової накладної та подальшої відмови у реєстрації податкової накладної, що свідчить про порушення судами вимог принципу офіційного з`ясування обставин справи та безпідставне розширення предмету доказування».
Частиною 5 ст.242 КАС України передбачено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Таким чином, усталеною судовою практикою встановлено, що всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення визначених ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкової накладної.
В даному випадку реєстрацію поданих позивачем податкових накладних було зупинено з посиланням на п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, а саме: обсяг постачання товару/послуги, дорівнює або перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій». Також запропоновано подати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній.
Разом з тим, контролюючим органом не було визначено, які конкретно документи позивачу слід подати та/або пояснення для усунення сумнівів щодо реальності задекларованих позивачем операцій.
Судом також встановлено, що по кожній податковій накладній було подано як пояснення, так і податкові пояснення, надано весь можливий перелік документів, які взагалі можуть супроводжувати господарську діяльність та купівлю - продаж товару.
Натомість контролюючим органом, при проведенні процедури адміністративного оскарження, в якості підстав у відмові в задоволенні скарги та відмові в реєстрації податкових накладних, зазначено лише загальні фрази щодо недостатності поданих документів. При цьому жодна конкретизація та аргументування власної позиції - не надана.
Так, приймаючи оскаржуване рішення, Комісія регіонального рівня, як підставу для відмови в реєстрації податкової накладної зазначила, що позивачем по податкової накладної, стосовно якої виникли спірні правовідносини, не надано/частково надано додаткові письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Проте,як встановлено судом, на запит податкового органу позивачем було сформовано та подано відповідний пакет документів, за замістом якого позивач доводив, що податкову накладну складено згідно фактичного виконання господарського договору, обґрунтованих сумнівів щодо реального характеру якого судовим розглядом не встановлено.
Таким чином, контролюючий орган повинен був при зупиненні реєстрації податкової накладної не лише запропонувати надати документи, а навести їх конкретний перелік, оскільки в п.8 Порядку №520 наведений приблизний та не вичерпний ("може включати") перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію і відмову в реєстрації ГІН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.
В іншому випадку така підстава для прийняття рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі з підстави ненадання платником податку копій документів відповідно до п. 1 цього Порядку не може бути застосована.
Попри це, надіслана позивачу квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної містила вимогу щодо надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в поданій податковій накладній без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію конкретної спірної накладної, що в свою чергу є недотриманням принципу правової визначеності.
Відмовляючи у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, Комісія регіонального рівня виходила з того, що з боку позивача не надано/частково надано додаткові письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Проте, суд не погоджується з такими доводами, оскільки матеріалами справи підтверджується неодноразове надання документів господарської діяльності на підтвердження реальності проведених господарських операцій.
За відсутності конкретного переліку документів, що мав визначити відповідач, формуючи вимогу про підтвердження обставини, з якими він пов`язував можливість реєстрації податкових накладних, поданих позивачем, слід погодитися з доводами позовної заяви, що наведені вище докази цілком спростовують висновки відповідача про відмову у реєстрації поданої податкових накладних.
Відповідачами не підтверджено факт виявлення об`єктивних ознак неможливості здійснення позивачем операцій, дані про які зазначено у спірній податковій накладній, та/або ймовірності уникнення ним виконання свого податкового обов`язку, які б свідчили про ризик порушення ним норм податкового законодавства.
Таким чином, суд приходить до висновку,що оскільки матеріалами справи підтверджено факт надання позивачем контролюючому органу копій усіх необхідних документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН та зважаючи на наявність документів, які свідчать про проведення господарських операцій між позивачем та його контрагентом та на те, що відповідні документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу в реєстрації податкової накладної, оскаржуване рішення контролюючого органу про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправним, оскільки платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковою накладною, у реєстрації якої відмовлено.
З урахуванням викладеного, вимоги позивача про скасування оскаржуваного рішення є обґрунтованими.
Стосовно позовної вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України здійснити реєстрацію податкової накладної повідомляю наступне:
Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку № 1246, Податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.
Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Аналіз вищевказаних норм законодавства вказує, що реєстрація податкових накладних належить до компетенції контролюючого органу.
Із урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що в спірних правовідносинах задоволення позовної вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати подані позивачем податкові накладні є дотриманням судом гарантій, що спір між сторонами буде остаточно вирішений. Наявності дискреційних повноважень з боку ДПС України судом в даному випадку не вбачається та відповідачами не доведено, що відповідає усталеній судовій практиці.
Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Суд вказує, що згідно з вимогами ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з ме тою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтер есів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів влад них повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень тау спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім фор мам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, протягом розумного строку.
Статтею 6 Кодексу адміністративного судочинства визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина,її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
Таким чином, проаналізувавши наведене, суд вважає за необхідне вказати, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені нормативно та документально, а тому є такими, що підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРО ПУЛЬС ПРОМО" (вул. Соіча, буд. 4, м. Харків, Харківський р-н, Харківська обл., 61037, код ЄДРПОУ 41334657) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, 46, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057, код ЄДРПОУ 43983495) , про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії- задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416084/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 07.12.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 15 від 07.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою її фактичного отримання.
Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416086/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 17 від 08.12.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 17 від 08.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою її фактичного отримання.
Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416087/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 від 08.12.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 18 від 08.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою її фактичного отримання.
Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416085/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 22 від 18.12.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 22 від 18.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою її фактичного отримання.
Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416083/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 23 від 18.12.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №23 від 18.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою ЇЇ фактичного отримання.
Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 10416088/41334657 від 23.01.2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 24 від 19.12.2023 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 24 від 19.12.2023 року подану ТОВ АГРО ПУЛЬС ПРОМО датою її фактичного отримання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, Харківська обл., Харківський р-н, 61057, код ЄДРПОУ 43983495) на користь Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРО ПУЛЬС ПРОМО" (вул. Соіча, буд. 4, м. Харків, Харківський р-н, Харківська обл., 61037, код ЄДРПОУ 41334657) сплачений судовий збір в розмірі 9084 (дев`ять тисяч вісімдесят чотири) грн.00коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8, м. Київ, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРО ПУЛЬС ПРОМО" (вул. Соіча, буд. 4, м. Харків, Харківський р-н, Харківська обл., 61037, код ЄДРПОУ 41334657) сплачений судовий збір в розмірі 9084 (дев`ять тисяч вісімдесят чотири) грн.00коп.
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Кухар М.Д.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.08.2024 |
Оприлюднено | 28.08.2024 |
Номер документу | 121201523 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Кухар М.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні