Справа № 201/9645/24
Провадження № 3/201/3638/2024
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 серпня 2024 року суддя Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська Шелестов К.О., розглянувши адміністративний матеріал, що надійшов з ГУ ДПС у Дніпропетровській області ДПС України, стосовно ОСОБА_1 , р.н.о.к.п.п. НОМЕР_1 , головного бухгалтера ДФ ТОВ «Кволиті сервіс», ЄДРПОУ 38106021, юридична адресою: м. Дніпро, вул. Писаржевського, буд. 1-А, притягнутої за ч. 1 ст. 163-4 КУпАП, -
ВСТАНОВИВ:
До Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська з ГУ ДПС у Дніпропетровській області ДПС України надійшли матеріали справи про адміністративне правопорушення, стосовно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-4 КУпАП.
Ознайомившись з матеріалами справи про адміністративне правопорушення, вважаю, що дана справа підлягає поверненню до ГУ ДПС у Дніпропетровській області ДПС України, для оформлення належним чином, у зв`язку з неможливістю її розгляду по суті.
Згідно з ч. 4 розділу 2 «Інструкції з оформлення податковими органами матеріалів про адміністративні правопорушення», зміст протоколу повинен відповідати вимогам, викладеним у статті 256 КУпАП.
Відповідно до ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Однак, в протоколі про адміністративне правопорушення № 149/24-10 від 12 липня 2024 року, відсутні обов`язкові відомості, стосовно анкетних даних, а саме дата народження особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Отже, наведені обставини позбавляють суддю об`єктивної можливості встановити зазначені в протоколі про адміністративне правопорушення обставини.
У абз. 5 п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України № 14 від 23.12.2005 року «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті», визнано правильною практику тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог ст. 256 КУпАП, відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.
З огляду на те, що складення та оформлення даної справи про адміністративне правопорушення виконано не належним чином, а зазначені вище недоліки та неповнота не можуть бути усунені в суді, вважаю за необхідне повернути дану справу до ГУ ДПС у Дніпропетровській області ДПС України, для оформлення належним чином.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 283, 284, 299 КУпАП,
ПОСТАНОВИВ:
Справу про адміністративне правопорушення, стосовно ОСОБА_1 , за ч. 1 ст. 163-4 КУпАП, направити до ГУ ДПС у Дніпропетровській області ДПС України для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя К.О. Шелестов
Суд | Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2024 |
Оприлюднено | 28.08.2024 |
Номер документу | 121204933 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку утримання та перерахування податку на доходи фізичних осіб і подання відомостей про виплачені доходи |
Адмінправопорушення
Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська
Шелестов К. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні