Ухвала
від 27.08.2024 по справі 953/7560/24
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 953/7560/24

н/п 1-кс/953/6014/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"27" серпня 2024 р. . м. Харків

Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

за участю секретаря - ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні Київського районного суду м. Харкова скаргу голови Громадського об`єднання «НОН-СТОП» - ОСОБА_3 на бездіяльність уповноважених осіб СУ ГУНП в Харківській області та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

13.08.2024 до Київського районного суду м. Харкова через систему «Електронний суд» надійшла скарга голови ГО «НОН-СТОП» ОСОБА_3 на бездіяльність уповноважених осіб СУ ГУНП в Харківській області, в якій просить зобов`язати уповноважених осіб органу досудового розслідування СУ ГУНП в Харківській області внести відомості до ЄРДР та почати досудове розслідування за заявою голови ГО «НОН-СТОП» ОСОБА_3 від 05.08.2024р. за вих. № 05/08/2024-1 про вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209, ч. 2 ст. 212, ч. 1 ст. 255, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 365, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 366-2, ч. 3 ст. 368, ч. 1 ст. 368-5, ч. 3 ст. 369, ч. 2 ст. 369-2 КК України.

В обґрунтування скарги ОСОБА_3 зазначає, що 05.08.2024 за вих. № 05/08/2024-1 головою ГО «НОН-СТОП» - ОСОБА_3 , з використанням технологій електронної пошти, з накладенням ЕЦП (КЕП), з офіційної електронної пошти ГО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме ІНФОРМАЦІЯ_2 , на офіційну електронну пошту СУ ГУНП України в Харківській області, а саме ІНФОРМАЦІЯ_3 , було подано заяву про вчинення кримінального правопорушення.

В поданій до суду скарзі заявник зазначає щодо обставин вчинення кримінальних правопорушень, зокрема, вказує, що колишній заступник Харківського міського голови ОСОБА_4 , перебуваючи на вказаній посаді, перебуваючи у злочинній змові з головою Харківської обласної військової державної адміністрації ОСОБА_5 , першим заступником директора Департаменту житлово-комунального господарства та паливноенергетичного комплексу ХОВА ОСОБА_6 , а також головою Харківської міської ради ОСОБА_7 , керівництвом Департаменту комунального господарства Харківської міської ради, керівництвом КП «Харківські теплові мережі», АТ «Харківобленерго», використовуючи підконтрольне підприємство ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ», код ЄДРПОУ 42697606, директором якого є ОСОБА_8 , перебуваючи у злочинній змові з посадовими особами правоохоронних органів, а саме Бюро економічної безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, Національної поліції України, а також контролюючих органів, а саме органів прокуратури, створили організовану злочинну групу та налагодили злочинну схему, направлену на розкрадання і привласнення бюджетних коштів, в тому числі коштів, що надходять за міжнародними та державними програмами, використовуючи для цього ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ», код ЄДРПОУ 42697606. Дана злочинна схема реалізується шляхом укладення фіктивних, договорів: укладаючи угоди із підконтрольними підприємствами за завищеними цінами, незаконним нарахуванням ПДВ та видаткової частини відбувається вивід коштів, з метою ухилення від сплати податків і подальшій легалізації, виведених бюджетних коштів, виділених на будівництво фортифікаційних споруд та проведення ремонту та реконструкції теплових мереж, тощо, через ряд ФОП та підприємств, підконтрольних ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , ОСОБА_6 та іншим посадовим особам ХОВА та ХМР, а також через офшори. В діях зазначених суб`єктів вбачаються ознаки кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209, ч. 2 ст. 212, ч. 1 ст. 255, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 365, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 366-2, ч. 3 ст. 368, ч. 1 ст. 368-5, ч. 3 ст. 369, ч. 2 ст. 369-2 КК України. Однак, в порушення вимог ст. 214 КПК України, відомості до ЄРДР не внесені, досудове розслідування не розпочато.

До скарги надана заява про вчинення кримінального правопорушення, датована 05.08.2024 за вих. № 05/08/2024-1.

До тексту скарги на підтвердження звернення до СУ ГУНП в Харківській області з заявою про вчинення кримінального правопорушення додано скріншот.

В судове засідання ОСОБА_3 не з`явився, за змістом скарги просить розгляд справи проводити у його відсутність, наполягає на задоволенні.

Представник СУ ГУНП в Харківській області в судове засідання не з`явився, повідомлявся належним чином про дату час та місце розгляду скарги, до суду надано повідомлення стосовно розгляду заяви ОСОБА_3 .

Згідно ч.3 ст. 306 КПК України, розгляд скарг на рішення, дії чи бездіяльність під час досудового розслідування здійснюється за обов`язкової участі особи, яка подала скаргу, чи її захисника, представника та слідчого, дізнавача чи прокурора, рішення, дії чи бездіяльність яких оскаржується. Відсутність слідчого, дізнавача чи прокурора не є перешкодою для розгляду скарги.

Враховуючи вищевикладені обставини, слідчий суддя приходить до висновку про можливість розгляду скарги за відсутності осіб, що не з`явилися.

На підставі ст. 107 ч. 4 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснюється у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб.

Дослідивши матеріали скарги та матеріали заяви, слідчий суддя вважає, що скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 303 КПК України на досудовому слідстві можуть бути оскаржені бездіяльність слідчого, прокурора, яка полягає у невнесенні відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань після отримання заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення.

З матеріалів справи слідує, що голова ГО «НОН-СТОП» ОСОБА_3 звернувся в тому числі до СУ ГУНП в Харківській області із заявою від 05.08.2024р. за вих. № 05/08/2024-1 про вчинення кримінального правопорушення, в якій просив: В порядку ст.ст. 214, 216, 218 КПК України забезпечити розгляд вказаної заяви про вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209, ч. 2 ст. 212, ч. 1 ст. 255, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 365, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 366-2, ч. 3 ст. 368, ч. 1 ст. 368-5, ч. 3 ст. 369, ч. 2 ст. 369-2 КК України за вищевикладеними фактами, відомості про які протягом 24 годин внести до ЄРДР України та розпочати досудове розслідування. 2. Повідомити заявника про результати розгляду вказаної заяви, надавши витяг з ЄРДР. 3. В межах компетенції сприяти слідству і вжити заходів, направлених на усунення вказаних порушень, притягнення винних до відповідальності, відшкодування шкоди і недопущення аналогічних порушень в подальшому. 4. Провести перевірку щодо відповідності наявного рівня життя, майна, витрат до отриманих доходів, які мають ОСОБА_4 , ОСОБА_9 , ОСОБА_7 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 . 5. Провести фінансовий моніторинг ОСОБА_4 , ОСОБА_9 , ОСОБА_7 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 . 6. Провести моніторинг в рамках ст. 51-4 ЗУ «Про запобігання корупції» ОСОБА_4 , ОСОБА_9 , ОСОБА_7 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 . 7. Провести перевірку щодо подання та змісту декларацій, а також відповідності змісту декларацій до наявного рухомого та нерухомого майна, таких осіб, як: ОСОБА_4 , ОСОБА_7 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 . 8. Провести перевірку декларацій ОСОБА_4 на предмет відповідності ЗУ «Про запобігання корупції», в тому числі щодо не зазначення у декларації цивільної дружини, її статків, активів, доходів, майна, ОСОБА_9 . 9. Визнати ризиковим контрагентом, заблокувати податкові накладні, заблокувати рахунки, провести фінансовий моніторинг, перевірку дотримання податкового законодавства, нарахування податку на додану вартість, видаткової частини, виводу капіталу через офшори та сплату з цього податку, при здійсненні підприємницької діяльності, таких юридичних осіб, як: ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ», код ЄДРПОУ 42697606. 10. Провести перевірку за дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі» під час проведення публічних торгів, в яких замовниками виступають Департамент житлово-комунального господарства Харківської обласної військової державної адміністрації, КП «Харківські теплові мережі», Департамент з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради, Департамент комунального господарства Харківської міської ради, за участю юридичних осіб: ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ», код ЄДРПОУ 42697606. 11. Вжити представницьких заходів в рамках ст. 23 ЗУ «Про прокуратуру» щодо розірвання в судовому порядку договорів на будівництво фортикаційних споруд, реконструкцію та будівництво теплових мереж, де замовниками виступають Департамент житлово-комунального господарства Харківської обласної військової державної адміністрації, КП «Харківські теплові мережі», Департамент з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради, Департамент комунального господарства Харківської міської ради, за участю юридичних осіб: ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ», код ЄДРПОУ 42697606. 12. Провести аудит використання бюджетних коштів, стану виконання робіт, поставки товарів, обґрунтованості їх вартості у публічних закупівлях, котрі зазначені у даній заяві. 13. Провести перевірку щодо наявності конфлікту інтересів, недотримання ЗУ «Про публічні закупівлі», наявності корупційних ризиків при проведені публічних закупівель, в яких замовником виступає Департамент комунального господарства Харківської міської ради, а учасниками і переможцями є ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ», код ЄДРПОУ 42697606. 14. Провести перевірку щодо укриття злочинної діяльності, ухилення від сплати податків, участі у легалізації грошових коштів, отриманих злочинним шляхом, таких юридичних осіб, як: ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ», код ЄДРПОУ 42697606. 15. Провести перевірку джерела доходів щодо легальності, законності таких юридичних осіб, які зазначені у п. 14, на предмет легалізації грошових коштів, отриманих злочинним шляхом та виводу грошових коштів з України на територію країн Європи. 16. Провести податкову та фінансові перевірки таких юридичних осіб, які зазначені у п. 16. 17. Провести перевірку посадових осіб правоохоронних органів, зокрема НАБУ, БЕБ, НПУ, а також Офісу Генерального прокурора, Спеціалізованої антикорупційної прокуратури України та інших підпорядкованих обласних та окружних прокуратур, Державної податкової служби України, ГУ ДПС у Харківській області щодо отримання неправомірної вигоди, приховування та сприяння реалізації злочинних схем ОСОБА_4 та ОСОБА_9 . 18. Провести перевірку стану виконання ухвал слідчих суддів, які вказані у даній заяві та якими зобов`язано відповідних посадових осіб правоохоронних органів внести відомості про вчиненні злочини до ЄРДР в порядку ст. 214 КПК України, за заявою голови ГО «НОН-СТОП» ОСОБА_3 від 09.03.2023 вих. № 09/03/2023-1, а саме: ухвала слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва по справі № 761/8615/23, якою зобов`язано посадових осіб Державного Бюро розслідувань України внести відомості до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань та ухвала слідчого судді Київського районного суду м. Харкова по справі за № 953/1754/23, якою зобов`язано посадових осіб СУ ГУНП в Харківській області внести відомості до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань. 19. Провести перевірку стану досудового розслідування у таких кримінальних провадженнях, як: № 52023000000000149 від 30.03.2023, № 62023170020000527 за ч.1 ст.364 КК України, № 42023220000000067 за ч. 4 ст. 191 КК України. 20. Вжити заходів для активізації досудового розслідування та процесуального керівництва у таких кримінальних провадженнях, як: № 52023000000000149 від 30.03.2023, № 62023170020000527 за ч.1 ст.364 КК України, № 42023220000000067 за ч. 4 ст. 191 КК України. 21. Провести перевірку стану досудового розслідування та процесуального керівництва у кримінальних провадженнях, які перебувають у провадженні НАБУ та БЕБ України, та процесуальне керівництво здійснюють прокурори Спеціалізованої антикорупційної прокуратури та Офісу Генерального прокурора України. 22. Провести перевірку стану справи, яка була відкрита правоохоронними органами ГУНП в Харківській області відносно ОСОБА_4 щодо внесення недостовірних відомостей в декларацію. 23. В межах компетенції сприяти слідству і вжити заходів, направлених на усунення вказаних правопорушень, притягнення винних до відповідальності. 24. Про результати розгляду повідомити електронним шляхом на електронну адресу ІНФОРМАЦІЯ_2

КПК України закріплено спрощену процедуру початку досудового розслідування (без проведення дослідчої перевірки). Так, в силу вимог ч.ч.1 та 2 ст.214 КПК України слідчий, дізнавач, прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов`язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Проте, така спрощена процедура не означає, що взагалі відсутні критерії для внесення чи невнесення відповідних відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Її спрощеність виражається в тому, що для перевірки наявності зазначених вище критеріїв не потрібно проводити попередню перевірку викладених у заяві відомостей, а необхідно лише перевірити зміст самої заяви.

Для внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань заявник у повідомленні про кримінальне правопорушення має зазначити конкретні, відомі йому обставини об`єктивної сторони такого правопорушення, які можуть бути неповними (в силу недостатньої обізнаності заявника, неочевидності вчинення кримінального правопорушення, з огляду на початкову стадію сприйняття та дослідження цих подій чи з інших причин), але в той же час достатніми для попередньої кваліфікації реєстраторами Єдиного реєстру досудових розслідувань такого діяння саме як кримінального правопорушення (кваліфікації за статтею, частиною статті КК України).

Разом з цим, якщо ж зі змісту заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення є очевидним, що обставини, викладені в ньому, не свідчать про те, що існує ймовірність вчинення будь-якого кримінального правопорушення і ці обставини для отримання зазначеного вище висновку не потребують перевірки засобами кримінального процесу або в силу його занадто абстрактного характеру неможливо встановити предмет, межі та напрямок досудового розслідування, яке ініціюється заявником, то такі повідомлення не підлягають внесенню до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Наведений вище підхід узгоджується з правовою позицією, викладеною в постанові Другої судової палати Касаційного кримінального суду у складі Верховного суду від 30.09.2021 у справі №556/450/18 (провадження № 51-4229км20), відповідно до якої слідчий, прокурор після прийняття та реєстрації заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, виходячи з їх змісту, має перевірити достатність даних, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, за наслідками чого ним приймається рішення про початок досудового розслідування шляхом внесення відповідних відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Підставою початку досудового розслідування є не будь-які прийняті та зареєстровані заяви, повідомлення, а лише ті з них, з яких вбачаються вагомі обставини, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, короткий виклад яких разом із прізвищем, ім`ям, по-батькові (найменуванням) потерпілого або заявника, серед іншого, вноситься до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Велика Палата Верховного Суду в постанові від 30.01.2019 у справі №818/1526/18 (провадження №11-1263апп18) також наголосила на тому, що в межах процедури оскарження бездіяльності щодо невнесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань після отримання заяви слідчий суддя з`ясовує обставини та мотиви, з яких слідчий або прокурор дійшов висновку про відсутність підстав для внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, чим саме обґрунтоване невнесення відповідних відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань, та вирішує питання про наявність або відсутність правових підстав для зобов`язання слідчого або прокурора внести інформацію про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Таким чином, підставою початку досудового розслідування є не будь-які прийняті та зареєстровані заяви, повідомлення, а лише ті з них, з яких вбачаються вагомі обставини, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення.

Положення статей 214 і 303 КПК України свідчить, що предметом судового контролю слідчого судді може бути лише бездіяльність слідчого чи прокурора щодо невнесення відомостей до ЄРДР після отримання заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, які є передумовою для початку досудового розслідування в кримінальному провадженні.

Стаття 84 КПК України визначає, що доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Згідно частини 2 статті 84 КПК процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.

Стаття 85 КПК України визначає, що належними є докази, які прямо чи непрямо підтверджують існування чи відсутність обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, та інших обставин, які мають значення для кримінального провадження, а також достовірність чи недостовірність, можливість чи неможливість використання інших доказів.

Стаття 94 КПК України передбачає, що слідчий, прокурор, слідчий суддя, суд за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінюють кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення.

Європейський суд з прав людини у своїй прецедентній практиці виходить із того, що положення пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод гарантує кожному право звернення до суду. Проте, право на суд не є абсолютним і воно може бути піддане обмеженням, зокрема, щодо умов прийнятності скарг, тому що право на доступ до суду за своєю природою потребує регулювання з боку держави.

Відповідно до рішення Європейського суду з прав людини у справі «Ашинґдейн проти Сполученого Королівства» (Ashingdane v. the United Kingdom) від 28.05.1985, одним із таких обмежень є переслідування особи в кримінально-правовому порядку шляхом внесення повідомлення до ЄРДР щодо конкретної особи за бажаною кримінально-правовою кваліфікацією.

Крім того, згідно п. 1.8 Розділу І Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення, затвердженого наказом Генерального прокурора України 30.06.2020 № 298, реєстраторами реєстру є: прокурори, у тому числі керівники органів прокуратури; керівники органів досудового розслідування; керівники органів дізнання; слідчі органів поліції, безпеки, органів, що здійснюють контроль за додержанням податкового законодавства, та органів Державного бюро розслідувань; детективи підрозділів детективів та внутрішнього контролю Національного антикорупційного бюро України (далі - Національне бюро), уповноважені здійснювати досудове розслідування кримінальних правопорушень; дізнавачі підрозділів дізнання органів поліції, безпеки, органів, що здійснюють контроль за додержанням податкового законодавства, та органів Державного бюро розслідувань, а також уповноважені особи інших підрозділів зазначених органів, уповноважені в межах компетенції, передбаченої КПК України, здійснювати досудове розслідування кримінальних проступків.

Згідно п. 2.3 Розділу І Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення, затвердженого наказом Генерального прокурора України 30.06.2020 № 298, внесення відомостей здійснюється на підставі матеріалів кримінального провадження шляхом фіксації Реєстратором інформації в Реєстрі та вибору даних у довідниках для заповнення електронних карток.

З урахуванням викладеного, а також відповідно до розуміння норм КПК України, правом визначення правової кваліфікації кримінального правопорушення, вказаного у повідомленні про кримінальне правопорушення наділені органи досудового слідства, дізнання, а не особисто заявник.

Зміст заяви голови громадської організації «НОН-СТОП» ОСОБА_3 про вчинення кримінальних правопорушень від 05.08.2024 не містить конкретних фактичних даних щодо дій та обставин, які б свідчили про наявність у діях невизначеного кола осіб, ознак вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209, ч. 2 ст. 212, ч. 1 ст. 255, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 365, ч. 1 ст. 366, ч. 2 ст. 366-2, ч. 3 ст. 368, ч. 1 ст. 368-5, ч. 3 ст. 369, ч. 2 ст. 369-2 КК України, за якими заявник просить внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань. У поданій заяві відсутні конкретні відомі заявнику обставини, які свідчать про злочинну змову та вчинення дій певними особами, зокрема, посадовими особами Харківської міської ради, Харківської обласної військової державної адміністрації, керівництвом Департаменту комунального господарства Харківської міської ради, КП «Харківські теплові мережі», АТ «Харківобленерго», з посадовими особами Бюро економічної безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, Національної поліції України, органів прокуратури, які б містили загальні ознаки об`єктивної сторони, вказаних ОСОБА_3 злочинів, тобто, висловлене загальне припущення про ймовірне вчинення протиправних дій, які зроблені заявником, ґрунтуючись виключно на суб`єктивному уявленні щодо правомірності рішень та дій зазначених посадових осіб.

З огляду на викладене, слідчий суддя, розглядаючи скаргу в межах заявлених вимог, вважає, що правові підстави до задоволення скарги голови Громадського об`єднання «НОН-СТОП» ОСОБА_3 про зобов`язання уповноважених осіб органу досудового розслідування СУ ГУНП в Харківській області внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за його заявою від 05.08.2024р. за вих. № 05/08/2024-1 - відсутні.

На підставі вищенаведеного, керуючись статтями 303-308, 369-372 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні скарги голови Громадського об`єднання «НОН-СТОП» - ОСОБА_3 на бездіяльність уповноважених осіб органу досудового розслідування СУ ГУНП в Харківській області - відмовити.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення27.08.2024
Оприлюднено28.08.2024
Номер документу121212735
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за скаргами на дії та рішення правоохоронних органів, на дії чи бездіяльність слідчого, прокурора та інших осіб під час досудового розслідування бездіяльність слідчого, прокурора стосовно невнесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань

Судовий реєстр по справі —953/7560/24

Ухвала від 27.08.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Юрлагіна Т. В.

Ухвала від 13.08.2024

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Юрлагіна Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні