ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
27 серпня 2024 року м. Дніпросправа № 340/9816/23
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Семененка Я.В. (доповідач),
суддів: Бишевської Н.А., Добродняк І.Ю.,
розглянувши в порядку письмового провадження в м.Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області
на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 02 лютого 2024 року (суддя Науменко В.В.) у справі №340/9816/23 за позовом Приватного підприємства «Позитив О» до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
в с т а н о в и В :
ПП «Позитив О» звернулося до суду з позовом, в якому просило:
1) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Кіровоградській області від 19.10.2023 року №1237 про відповідність платника податку ПП Позитив-О критеріям ризиковості платника податків;
2) зобов`язати Головне управління ДПС у Кіровоградській області виключити ПП Позитив-О код ЄДРПОУ 39383520 з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості.
В обґрунтування заявлених вимог позивач посилався на те, що рішення Комісії ГУ ДПС у Кіровоградській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації щодо внесення ПП «Позитив О» до переліку ризикових платників є необґрунтованими, оскільки не містить у собі інформації, яка б свідчила про наявність критеріїв ризиків платника податків.
Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 02 лютого 2024 року позов позов.
Задовольняючи позов, суд першої інстанції, зокрема, виходив з необгрунтованості оскаржуваного рішення відповідача. Такі висновки суд обгрунтував тим, що приймаючи спірне рішення, відповідачем не було враховано поданих позивачем документів, які стосувалися податкової інформації, що стала підставою для віднесення позивача до ризикових платників податку.
Не погодившись з рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення норм матеріального права, неповне з`ясування обставин справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову про відмову в задоволенні позову. В обґрунтування вимог апеляційної скарги скаржник посилюється на те, що наявна податкова інформація, якій судом першої інстанції надано не належну правову оцінку, свідчить про ризиковість платника податку ПП «Позитив О». При цьому, інформація, що стала підставою для віднесення позивача до ризикових
платників, відображена в оскаржуваному рішенні, що спростовує висновки суду першої інстанції про необгрунтованість оскаржуваного рішення контролюючого органу. Крім цього, скаржник зазначає, що внесення інформації про платника податків до інформаційних баз є службовою діяльністю посадових осіб контролюючого органу, яка не впливає на права та обов`язки такого платника податку.
Перевіривши законність і обґрунтованість постанови суду першої інстанції, в межах доводів апеляційної скарги та заявлених вимог, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарги не підлягають задоволенню з таких підстав.
Встановлені обставини справи свідчать про те, що Приватне підприємство Позитив-О (код ЄДРПОУ 39383520) зареєстроване як юридична особа з 08.09.2014 року та знаходиться на податковому обліку в ГУ ДПС у Кіровоградській області, ДПІ 1104 (смт. Голованівськ). Основний вид діяльності, згідно КВЕД роздрібна торгівля пальним (т.1, а.с.19-27).
Рішенням комісії №21 від 05.01.2023 року ПП Позитив-О (код ЄДРПОУ 39383520) включено до переліку ризикових підприємств відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платника податків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 (Згідно відомостей інформаційно-аналітичних систем ДПС України та отриманої оперативної інформації встановлено: СГ здійснював придбання "важких дистилятів (газойль)" (2710) при відсутності ліцензій на право зберігання, оптової та/або роздрібної торгівлі пальним, відсутність платника за податковою адресою (місцезнаходженням платника податків) та наявність взаємовідносин з платниками ризикових категорій ПП "Альфа-Проект" (33507777)) (т.2, а.с.49).
З урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 09.03.2023 року №1 Комісією прийнято Рішення від 20.03.2023 року №271 про відповідність платника податку ПП Позитив-О (код ЄДРПОУ 39383520) критеріям ризиковості платника податку відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платника податків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165; код 09 - відсутня/анульована ліцензія, видана органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво та/або торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1, 215.3.2, 215.3.3 та 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України (т.1, а.с.32-33).
13.10.2023 року ПП Позитив-О подано до контролюючого органу повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку, пояснення та копії документів (т.1, а.с.34-53).
У поясненнях підприємство зазначило наступне.
Види діяльності ПП Позитив-О: код КВЕД 47.30 Роздрібна торгівля пальним - основний; код КВЕД 46.71. Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; код КВЕД 68.20 Надання в оренду і експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Місцезнаходження підприємства: 26500, Україна, Кіровоградська обл., Голованівський район, смт Голованівськ, вул. Матросова, буд. 40
ПП Позитив-О зареєстровано платником акцизного податку - 02.03.2016 р.
Для здійснення господарської діяльності ПП ПОЗИТИВ-О має наступні потужності:
1) ПП Позитив-О уклало договори оренди нерухомого майна:
- з ТОВ Садко №1-СП/2022 від 06.06.2022 р. предмет оренди - Автозаправочна станція Ульяновка, акт приймання-передачі від 06.06.2022 р., рахунок на оплату оренди №ФЛ-0000421 від 06.10.2023 р., акт здачі прийняття-робіт № СД-2023/244 від 06.10.2023 р., копія платіжної інструкції №255 від 06.10.2023 р. про оплату.
Але, на теперішній з ТОВ Садко укладено Додаткову угоду №1 від 18.07.2022 р. про розірвання договору оренди.
- з ПП Радар №10-Р/2022 від 30.11.2022 р. предмет оренди - Автозаправочна станція Едельвейс, акт приймання-передачі цілісного майнового комплексу від 30.11.2022 р., рахунок на оплату оренди №ФЛ-0000399 від 04.10.2023 р., акт здачі-прийняття робіт №РР-2023/245 від 04,10.2023 р., копія платіжної інструкції №251 від 04.10.2023 р. про оплату.
В оренду входить: - операторська з навісом - 1 шт. - Ємності під нафтопродукти 50м3 - 4 шт. - Туалет - 1шт. - Очисні споруди - 1шт. - Мірник 10 л - 1 шт. - Метрошток - 1 шт. - Цінове табло (стела) - 1 шт. - Відонагляд (монітор-1 шт., відеокамери - 4 шт.) - Інтернет та розтер - 1 шт. - Рівнемірі - 4шт. - Сейф - 1 шт. - Вогнегасник 100 - 1 шт. - Вказівник стрілки (метал) - 1шт. - Колонки паливнороздавальні двухрукавні - 2 шт.
2) Акцизний склад :
- зареєстрований 07.06.2022 р. на АЗС Ульяновка, яка знаходиться за адресою: Кировоградська область, Благовіщенській район, місто Благовіщенське, автошлях Київ-Одеса М-05, км 255+610;
- зареєстрований 30.11.2022 р. на АЗС Едельвейс, яка знаходиться за адресою: Миколаївська область, Первомайський район, село Грушівка, вулиця Новогрушівська, буд. 25.
3) Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним за № 14270314202300011 від 16.01.2023р. видана строком на 5 років та діє до 16.01.2028р. видана Головним управлінням ДПС у Миколаївській області (копія надається).
4) Реєстратор розрахунковий операції АЗС Р0S модель Міnі ТК80081526, дата реєстрації 01.12.2022р. - який знаходиться за адресою: Миколаївська область, Первомайський район, село Грушівка, вулиця Новогрушівська, буд.25, АЗС Едельвейс (копія надається).
Підприємство надало до податкового органу 07.06.2022 р. та 19.07.2023р. Повідомлення про об`єкти оподаткування за Форму 20-ОПП.
В трудових відносинах з Підприємством перебувають 4 чоловіка, про що Підприємство повідомляє податковий орган та надає відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку.
Таким чином, ПП Позитив-О зазначає, що для здійснення своєї господарської діяльності має всі належні умови про які регіональний податковий орган повідомлений.
Стосовно відсутності ліцензії у Підприємства на час закупівлі пального зазначено, що порядок ліцензування виробництва, оптової та роздрібної торгівлі пальним і зберігання пального регулюється Законом України від 19.12.1995 р. №481/95-ВР Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального (далі - Закон).
Відповідно до статті 1 Закону зберігання пального - це діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик.
Місцем зберігання пального є місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Суб`єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії (ч. 16 ст. 15 Закону №481).
Згідно ч. 19 ст. 15 Закону ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
- підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
- підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
- суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується, через місця роздрібної торгівлі.
За результатами розгляду отриманих від платника податку інформації та документів від 13.10.2023 року Комісією прийнято Рішення від 19.10.223 року №1237 про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платника податків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165; код 09 - відсутня/анульована ліцензія, видана органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво та/або торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1, 215.3.2, 215.3.3 та 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України, а також код 03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності.) та не підлягає виключенню з переліку ризикових платників (т.1, а.с.28-30).
В графі Документи, Рішення від 19.10.223 року №1237 зазначено, що встановлено відсутність копії підтверджуючих документів платника щодо реєстрації за податковою адресою (місцезнаходженням платника податків), а саме: договори оренди, акти приймання-передачі, акти виконаних робіт та копії розрахункових документів (завірені належним чином, платіжні доручення, банківські виписки, тощо). Встановлено відсутність копій документів щодо формування податкового кредиту з наступними контрагентами:
- ТОВ НАРНІ-ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42793528) неможливо встановити автентичність Договору поставки №НК-13-06/2022Р від 13.06.2022р. та товарно-транспортної накладної від 15.06.2022р. Відповідно до АІС Архів електронної звітності 15.06.2022р. ТОВ НАРНІ-ТРЕЙД виписана 08.07.2022 р. зареєстрована податкова накладна №9116423762, покупець ПП ПОЗИТИВ-О на придбання 7000 л Важкі дистиляти (газойл) код УКТЗЕД 2710194300). Станом на зазначені дати діючі ліцензії на право зберігання, оптової та/або роздрібної торгівлі пальним тощо, відсутні;
- ПП РАДАР (код ЄДРПОУ 20905298) відсутні акти виконаних, робіт, неможливо встановити автентичність платіжних доручень;
- ТОВ САДКО (код ЄДРПОУ 30078301) відсутні акти виконаних робіт, неможливо встановити автентичність платіжних доручень;
- ФГ ЗОЛОТА РИБКА (код ЄДРПОУ 31997672) відсутні рахунки-фактури, акти виконаних робіт та копії розрахункових документів (завірені належним чином платіжні доручення, банківські виписки тощо);
- ТОВ ТД АЛЬЯНС ОЙЛ (код ЄДРПОУ 42504640) відсутні видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, неможливо встановити автентичність платіжних доручень.;
- Встановлено відсутність копії повного пакету документів щодо реалізації товару ТОВ ПРАЙМГРУПИНАФТА (код ЄДРПОУ43431254).
Не погодившись з вказаним рішенням відповідача, позивач звернувся з позовом до суду.
За наслідками перегляду справи суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити таке.
На час прийняття відповідачем оскаржуваного рішення про віднесення ПП «Позитив О» до переліку ризикових платників податку діяв Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою КМУ №1165 від 11 грудня 2019 року.
Постановою КМУ №1165 також затверджено типову форму Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку (Додаток 4 до Порядку).
Можливість оскарження рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку прямо передбачена пунктом 6 Порядку №1165 та Додатком 4 до Порядку №1165.
Отже суд апеляційної інстанції вважає, що оскаржуване рішення відповідача відповідає ознакам індивідуально-правового акту, яке може бути піддано судовому контролю.
З цих підстав суд апеляційної інстанції вважає безпідставними аргументи відповідача про те, що оскільки внесення інформації про платника податків до інформаційних баз є службовою діяльністю посадових осіб контролюючого органу, яка не впливає на права та обов`язки такого платника податку, то і можливість оскарження такого рішення не передбачена.
Відповідно до п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Згідно із п.6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Пунктом 6 Порядку №1165 також передбачено те, що у рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У свою чергу, Критерії ризиковості платника податку на додану вартість затверджено у Додатку №1 до Порядку №1165.
Критеріями ризиковості платника податку на додану вартість визначено:
1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).
6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.
7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.
8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
У спірному випадку Комісією ГУ ДПС у Кіровоградській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняті рішення про відповідність платника податку на додану вартість ПП «Позитив О» критеріям ризиковості платника податку на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Довідник кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, визначається ДПС та затверджується відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Наказом Державної податкової служби України від 11.01.2023 № 17 затверджений довідник кодів податкової інформації (далі Наказ № 17). Даний Наказ № 17 містить 18 кодів: від придбання і постачання товару, походження якого не прослідковується за ланцюгом постачання, до керівника та/або особи, яка має право підпису (посадова особа платника податку), є особою, яка займає аналогічну посаду більше ніж у п`яти (включно) платників податку.
Довідник кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку включає, зокрема:
код 03 - відсутність необхідних умов та/або обсягів матеріальних ресурсів для виробництва товарів, виконання робіт або надання послуг в обсягах, відображених у податковій накладній/розрахунку коригування (відсутні відомості про об`єкти оподаткування, відсутнє придбання послуг оренди об`єктів оподаткування, послуг транспортування, послуг оренди місць зберігання товарно-матеріальних цінностей, послуг оренди місць зберігання паливно-мастильних матеріалів тощо), відповідно до поданої до контролюючих органів звітності.) та не підлягає виключенню з переліку ризикових платників;
код 09 - відсутня/анульована ліцензія, видана органами ліцензування, які засвідчують право платника податку на виробництво та/або торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1, 215.3.2, 215.3.3 та 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України.
Саме такі коди інформації зазначені контролюючим органом в оскаржуваних рішеннях.
Форма рішення про відповідність/невідповідність платника податків критеріям ризиковості, затверджена у Додатку 4 до Порядку №1165, передбачає обов`язковість, у разі відповідності пункту 8 критеріям ризиковості, розшифрування яка саме податкова інформація стала фактичною підставою для прийняття відповідного рішення.
У спірному випадку контролюючим органом формально виконано вказані вимоги Порядку та визначено інформацію, яка стала підставою для прийняття відповідного рішення, зокрема, у рішенні зазначено: відсутність копії підтверджуючих документів платника щодо реєстрації за податковою адресою (місцезнаходженням платника податків), а саме: договори оренди, акти приймання-передачі, акти виконаних робіт та копії розрахункових документів (завірені належним чином, платіжні доручення, банківські виписки, тощо).
В той же час, з огляду на оскаржуване у цій справі рішення та надані відповідачем докази, контролюючим органом не було надано жодної оцінки поданим позивачем документам.
У свою чергу, пунктом 6 Порядку №1165 передбачено те, що у разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Отже, право платника податку подати інформацію та копій відповідних документів кореспондується з обов`язком Комісії дослідити такі документи та надати їм оцінку на предмет можливості прийняття рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У спірному випадку, з огляду на раніш прийняті Комісією рішення №21 від 05.01.2023, №271 від 20.03.2023, позивачем були подані документи, які стосувалися місця його знаходження, наявності виробничих потужностей, наявності трудових ресурсів, наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та інше (договори, акти виконаних робіт тощо).
У свою чергу, будь-якої оцінки наданим позивачем документам, на предмет їх достатності/недостатності для вирішення питання щодо виключення позивача з переліку ризикових платників податку, контролюючим органом надано не було, така інформація в оскаржуваному рішенні відсутня.
Натомість, розглядаючи подані позивачем документи, що зазначено в оскаржуваному рішенні як підстава для вирішення питання щодо відповідності платника податку критеріям ризиковості, контролюючий орган вже визначив нові підстави для визнання позивача таким, що відповідає п.8 Критерію ризиковості платника податку, а саме: відсутність копій документів щодо формування податкового кредиту з наступними контрагентами:
- ТОВ НАРНІ-ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42793528) неможливо встановити автентичність Договору поставки №НК-13-06/2022Р від 13.06.2022р. та товарно-транспортної накладної від 15.06.2022р. Відповідно до АІС Архів електронної звітності 15.06.2022р. ТОВ НАРНІ-ТРЕЙД виписана 08.07.2022 р. зареєстрована податкова накладна №9116423762, покупець ПП ПОЗИТИВ-О на придбання 7000 л Важкі дистиляти (газойл) код УКТЗЕД 2710194300). Станом на зазначені дати діючі ліцензії на право зберігання, оптової та/або роздрібної торгівлі пальним тощо, відсутні;
- ПП РАДАР (код ЄДРПОУ 20905298) відсутні акти виконаних, робіт, неможливо встановити автентичність платіжних доручень;
- ТОВ САДКО (код ЄДРПОУ 30078301) відсутні акти виконаних робіт, неможливо встановити автентичність платіжних доручень;
- ФГ ЗОЛОТА РИБКА (код ЄДРПОУ 31997672) відсутні рахунки-фактури, акти виконаних робіт та копії розрахункових документів (завірені належним чином платіжні доручення, банківські виписки тощо);
- ТОВ ТД АЛЬЯНС ОЙЛ (код ЄДРПОУ 42504640) відсутні видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, неможливо встановити автентичність платіжних доручень.;
- Встановлено відсутність копії повного пакету документів щодо реалізації товару ТОВ ПРАЙМГРУПИНАФТА (код ЄДРПОУ43431254).
У свою чергу, визначення нових підстав для віднесення платника до переліку ризикових, в межах визначеної процедури виключення платника з такого переліку контролюючим органом, нівелює саму таку можливість, оскільки у такому випадку, не дивлячись на подані платником документи, що спростовують інформацію, яка стала фактичною підставою для віднесення його до переліку ризикових, контролюючий орган буде визначати нові підстави, стосовно яких платник не надавав документи з огляду на необізнаність визначення таких підстав контролюючим органом.
Таким чином, проаналізувавши підстави прийняття оскаржуваного рішення, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що вказане рішення не можливо визнати обґрунтованим, а отже таке рішення не відповідає критеріям правомірності, які пред`являються до суб`єктів владних повноважень та які визначені ч.2 ст.2 КАС України.
Ураховуючи встановлені обставини справи, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та ухвалено рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, у зв`язку з чим підстав для задоволення апеляційної скарги відповідача не існує.
На підставі викладеного, керуючись п.1 ч.1 ст.315, ст.ст. 316, 321, 322, 325 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області залишити без задоволення, а рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 02 лютого 2024 року у справі №340/9816/23 - без змін.
Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку у випадках та строки, визначені ст.ст.328, 329 КАС України.
Повне судове рішення складено 27.08.2024
Головуючий - суддяЯ.В. Семененко
суддяН.А. Бишевська
суддяІ.Ю. Добродняк
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.08.2024 |
Оприлюднено | 30.08.2024 |
Номер документу | 121252492 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Семененко Я.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні