ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа№380/15023/24
У Х В А Л А
про залучення третьої особи
м. Львів
29 серпня 2024 року
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді: Кондратюк Ю.С.,
секретар судового засідання: Бугрінова Е.В.,
з участю:
представника позивача: Лемішка І.П.,
представника відповідача: Гурняк О.О.,
розглянув у відкритому підготовчому засіданні заяву представника відповідача про залучення третьої особи у справі за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Львівській області (79003, вул. Стрийська, 35, м. Львів; ЄДРПОУ 43968090) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
в с т а н о в и в :
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Львівській області, в якій просить:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 02.04.2024 №14142/13-01-07-09;
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 02.04.2024 №14140/13-01-07-09.
Ухвалою суду від 18.07.2024 позовну заяву залишено без руху.
Ухвалою суду від 01.08.2024 відкрито загальне позовне провадження в адміністративній справі.
Відповідачем 16.08.2024 подано заяву про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог, в якій просить залучити до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Головне управління ДПС у Чернігівській області.
В обґрунтування поданої заяви вказує, що оскаржені податкові повідомлення-рішення винесені на підставі акту фактичної перевірки від 22.02.2024, а сама перевірка проводиласть працівниками Головного управління ДПС у Чернігівській області. Тому, для з`ясування всіх фактичних обставин справи просить залучити таку в якості третьої особи.
27.08.2024 представником позивача подано заперечення проти задоволення клопотання про залучення третьої особи, оскільки, вважає, що судове рішення у даній справі жодним чином не вплине на права та обов`язки ГУ ДПС в Чернігівській області, оскільки вказаний територіальний орган ДПС не приймав оскаржувані повідомлення рішення.
У підготовчому засіданні представник відповідача підтримав свою заяву про залучення третьої особи, а представник позивача заперечив проти неї.
При вирішенні заяви про залучення третьої особи суд керується таким.
Відповідно до ч. 2. ст. 49 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
За приписами ч.5 ст.49 КАС України про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі.
Позивач, як на одну із підстав протиправності оскаржуваних податкових повідомлень-рішень покликається на відсутність підстав проведення фактичної перевірки. Також позивач обґрунтовує позов тим, що посадові особи Головного управління ДПС в Чернігівській області вийшли за межі предмету перевірки та здійснили перевірку питань не визначених в наказі та направленнях на перевірку. Такі дії контролюючого органу, на думку позивача, свідчать про суттєві порушення норм чинного законодавства при проведенні фактичної перевірки. Враховуючи те, що протиправність дій Головного управління ДПС в Чернігівській області щодо призначення та проведення перевірки є, на думку позивача, однією з підстав для скасування оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, суд вважає за необхідне залучити Головне управління ДПС у Чернігівській області як третю особу у цій справі та надати змогу третій особі підготувати свої міркування, аргументи та відповідні докази і надати пояснення щодо позову.
Тому, з огляду на зміст та підстави позовних вимог суд дійшов висновку, що рішення у справі №380/15023/24 може вплинути на права та обов`язки Головного управління ДПС у Чернігівській області, оскільки ним проведено фактичну перевірку, на підставі якої винесені оскаржені податкові повідомлення-рішення, а тому таке необхідно залучити до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.
Керуючись ст. ст. 49, 243, 248, 256 КАС України, суд, -
п о с т а н о в и в :
1. Залучити до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, Головне управління ДПС у Чернігівській області (14000, вул. Княжа, буд. 28, м. Чернігів; ЄДРПОУ 44094124).
2. Запропонувати третій особі подати до суду у десятиденний строк з моменту отримання позовної заяви з додатками пояснення щодо такого позову, з врахуванням вимог, передбачених ст. 162 КАС України.
3. Копію ухвали надіслати учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Повну ухвалу складено 29.08.2024.
Суддя Ю.С.Кондратюк
Суд | Миколаївський районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 29.08.2024 |
Оприлюднено | 02.09.2024 |
Номер документу | 121275194 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо грошового обігу та розрахунків, з них за участю органів доходів і зборів |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Курилець Андрій Романович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кондратюк Юлія Степанівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні