Рішення
від 28.08.2024 по справі 420/9549/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/9549/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 серпня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Лебедєвої Г.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління ДПС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю «ТОТАЛ ЛЮКС» про стягнення суми податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС в Одеській області (далі по тексту - позивач) до товариства з обмеженою відповідальністю «ТОТАЛ ЛЮКС» (далі по тексту відповідач, ТОВ «ТОТАЛЛЮКС»), в якій позивач просить суд стягнути податкову заборгованість з товариства з обмеженою відповідальністю «ТОТАЛ ЛЮКС» (код ЄДРПОУ: 44014616), а саме з усіх відкритих рахунків у банках, обслуговуючих підприємство:

- по адміністративним штрафам та іншим санкціям - 503 000 грн. 00 коп., на бюджетний рахунок - UA518999980313050106000015744, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), КБК 21081103, код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК в Од.обл./Одеська міська ТГ/21081100;

- по адміністративним штрафам та штрафним санкціям за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів - 1 682 032 грн. 48 коп., на бюджетний рахунок - UA898999980314050561000015744, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), КБК 21081500, код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК в Од.обл./ Одеська міська ТГ/21081500.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідно до розрахунку заборгованості до бюджету та інтегрованої картки платника (ІКП), податкова заборгованість перед бюджетом ТОВ «ТОТАЛЛЮКС» становить 2185 032 грн. 48 коп., а саме: по адміністративним штрафам та іншим санкціям, в загальній сумі 503 000,00 грн.; по адміністративним штрафам, та штрафним санкціям за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, в загальній сумі 1 682 032,48 грн.

Заборгованість по адміністративним штрафам та іншим санкціям, виникла в результаті:

- нарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню №29752/15-32-09-01 від 07.12.2021 року в сумі 500 000,00 грн.;

- нарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню №29902/15-32-09-01-30 від 08.12.2021 року в сумі 1000,00 грн.;

- нарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню №29759/15-32-09-01 від 07.12.2021 року в сумі 1000,00 грн.;

-- нарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню №29753/15-32-09-01 від 07.12.2021 року в сумі 1000,00 грн.

Заборгованість по адміністративним штрафам та штрафним санкціям за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, виникла в результаті:

- нарахування штрафних санкцій по податковому повідомленню-рішенню №29494/15-32-09-01-30 від 03.12.2021 року в сумі 1682032,48 грн.

В зв`язку з несплатою відповідачем заборгованості, податковим органом було винесено податкову вимогу форми «Ю» №0000031-1305-1532 від 28.03.2023 року, яку було направлено платнику податків рекомендованим листом. Вказана заборгованість відповідачем не погашена, що і стало підставою для звернення до суду.

Ухвалою від 01.04.2024 року Одеський окружний адміністративний суд відкрив провадження у справі № 420/9549/24 та ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до ст. 262 КАС України.

16.04.2024 року до Одеського окружного адміністративного суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі. Заперечуючи проти позову відповідач вказує, що за результатами фактичних перевірок 43 АЗС ТОВ «ТОТАЛ ЛЮКС» у 2021 році, ГУ ДПС в Одеській області було прийняту низку податкових повідомлень-рішень, які були оскаржені у адміністративному та судовому порядку. На момент складання податкової вимоги від 28.03.2023 року № 0000031-1305-1532 на загальну суму 7 278 754,18 грн. податковий борг у ТОВ «ТОТАЛ ЛЮКС» був відсутній, з огляду на той факт, що жодне із зазначених в позовній заяві податкових повідомлень-рішень не було узгоджено. Так зокрема, предметом розгляду справи № 420/2976/23 було визнання протиправними та скасування прийнятих ГУ ДПС в Одеській податкових повідомлень-рішень від 07.12.2021 року № 29752/15-32-09-01, від 07.12.2021 року № 29753/15-32-09-01. Провадження у справі № 420/2976/23 було відкрито 27.03.2023 року. Рішення у справі № 420/2976/23 набрало чинності 28.07.2023 року. Предметом розгляду справи № 420/4890/23 було визнання протиправними та скасування прийнятих ГУ ДПС в Одеській області податкових повідомлень-рішень від 03.12.2021 року № 29471/15-32-09-01-30, від 03.12.2021 року №29470/15-32-09-01-30, від 03.12.2021 року № 29494/15-32-09-01-30, від 07.12.2021 року № 29769/15-32-09-01- 30, від 07.12.2021 року № 29770/15-32-09-01-30, від 03.12.2021 року № 29466/15-32-09- 01-30, від 03.12.2021 року № 29467/15-32-09-01-30, від 07.12.2021 року № 29759/15-32- 09-01, від 25.11.2021 року № 28577/15-32-09-01-30, від 25.11.2021 року № 28579/15-32- 09-01-30 та від 08.12.2021 року № 29902/15-32-09-01-30. Провадження у справі № 420/4890/23 було відкрито 28.03.2023 року. Рішення у справі № 420/4890/23 набрало чинності 04.08.2023 року. Згідно з вимогами п. п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Податкового кодексу України платник податків має право оскаржувати в порядку, встановленому цим Кодексом, рішення, дії (бездіяльність) контролюючих органів (посадових осіб). Відповідно до абзацу четвертого пункту 56.18 статті 56 Податкового кодексу України, при зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/ або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили. Таким чином податкова вимога від 28.03.2023 року № 0000031-1305-1532 є необґрунтованою, протиправною та незаконною, з огляду на відсутність правових підстав для її складання, тому є неналежним та недопустимим доказом. Відповідач вважає, що позивач не довів належними засобами доказування наявність у ТОВ «ТОТАЛ ЛЮКС» податкового боргу в сумі 2185032,48 грн.

07.05.2024 року до Одеського окружного адміністративного суду від позивача надійшли додаткові пояснення, в яких вказано, що ухвала про відкриття від 27.03.2023 року по справі №420/2976/23 була отримана Головним управлінням ДПС в Одеській області 30.03.2023 року (податкова вимога винесена 28.03.2023 року). По справі №420/4890/23 ухвала про відкриття від 28.03.2023 року була отримана Головним управлінням ДПС в Одеській області 31.03.2023 року. Також зазначає, що у ТОВ «ТОТАЛ ЛЮКС» на момент винесення вимоги був наявний податковий борг не лише по податковим повідомленням-рішенням, які оскаржувались в справах №420/4890/23 та №420/2976/23, тому не було підстав для відкликання податкової вимоги (п. 59.5. ст. 59 Податкового кодексу України).

Розглянувши матеріали справи, ознайомившись з заявами учасників справи по суті справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОТАЛ ЛЮКС» (код ЄДРПОУ: 44014616) перебуває на обліку як платник податків у Головному управлінні ДПС в Одеській області, що підтверджується даними наявними в ідентифікаційній картці платника податків.

Відповідно до розрахунку податкового боргу станом на 01.01.2024 року, інтегрованої картки платника податків, за товариством з обмеженою відповідальністю «Тотал Люкс» рахується заборгованість у загальному розмірі 2185032грн. 48 коп., а саме:

1) по адміністративним штрафам та іншим санкціям в загальній сумі 503000 грн. 00 коп., яка виникла в результаті нарахування по:

- податковому повідомленню-рішенню №29752/15-32-09-01 від 07.12.2021 року на суму 500000 грн. 00 коп., винесеного на підставі акту перевірки №24386/15-32-09-01-25 від 08.11.2021 року;

- податковому повідомленню-рішенню №29902/15-32-09-01-30 від 08.12.2021 року на суму 1000 грн. 00 коп., винесеного на підставі акту перевірки №235931/15-32-09-01-25/44014616 від 01.11.2021 року;

- податковому повідомленню-рішенню №29759/15-32-09-01 від 07.12.2021 року на суму 1000 грн. 00 коп., винесеного на підставі акту перевірки №243851/15-32-09-01-25 від 08.11.2021 року;

- податковому повідомленню-рішенню №29753/15-32-09-01 від 07.12.2021 року на суму 1000 грн. 00 коп., винесеного на підставі акту перевірки №24386/15-32-09-01-25 від 08.11.2021 року;

3) по адміністративним штрафам та штрафним санкціям за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, яка виникла в результаті нарахування по податковому повідомленню-рішенню №29494/15-32-09-01-30 від 03.12.2021 року в сумі 1682032 грн. 48 коп., винесеного на підставі акту перевірки №22980/15-32-09-01-25/44014616 від 22.10.2021 року.

ТОВ «ТОТАЛ ЛЮКС» було оскаржено вказані податкові повідомлення-рішення в судовому порядку.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 27.06.2023 року по справі № 420/2976/23, яке набрало законної сили 28.07.2023 року, відмовлено в задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОТАЛ ЛЮКС» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 07.12.2021 №29752/15-32-09-01, №29753/15-32-09-01.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 28.06.2023 року по справі № 420/4890/23, яке набрало законної сили 04.08.2023 року, відмовити у задоволенні позовних вимог ТОВ Тотал Люкс до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 29494/15-32-09-01-30 від 03.12.2021 року, № 29759/15-32-09-01 від 07.12.2021 року, № 29902/15-32-09-01-30 від 08.12.2021 року.

У зв`язку з несплатою відповідачем податкового боргу Головне управління ДПС в Одеській області звернулося до суду з позовною заявою про його стягнення.

Вирішуючи даний публічно-правовий спір, що виник між сторонами, суд виходить з такого.

Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в строки та у розмірах, встановлених законом.

Згідно пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до ст.36 ПК України податковим обов`язком платника податку визнається його обов`язок обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Такий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором, він є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.

Крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою (п.54.1 ст.54 ПК України).

Не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків (п.56.11 ст.56 ПК України).

Положеннями пп.54.3.2 п.54.3 ст.54 ПК України визначено, що контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо: дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, або завищення суми податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

Відповідно до п.54.5 ст.54 ПК України якщо згідно з нормами цієї статті сума грошового зобов`язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов`язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому цим Кодексом.

Порядок узгодження грошових зобов`язань, визначених контролюючим органом, врегульовано ст.56 ПК України. Так, згідно п.56.1 ст.56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Пунктом 56.2 статті 56 ПК України визначено, що у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов`язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення.

Відповідно до п.56.3 ст.56 ПК України скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі (за потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.

Скарга, подана із дотриманням строків, визначених пунктом 56.3 цієї статті, зупиняє виконання платником податків грошових зобов`язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження. Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов`язання, що оскаржується, вважається неузгодженою (п.56.15 ст.56 ПК України).

Згідно п.56.17 ст.56 ПК України процедура адміністративного оскарження закінчується: днем, наступним за останнім днем строку, передбаченого для подання скарги на податкове повідомлення-рішення або будь-яке інше рішення відповідного контролюючого органу у разі, коли така скарга не була подана у зазначений строк; днем отримання платником податків рішення відповідного контролюючого органу про повне задоволення скарги; днем отримання платником податків рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику; днем звернення платника податків до контролюючого органу із заявою про розстрочення, відстрочення грошових зобов`язань що оскаржувались. День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов`язання платника податків.

Приписами п.56.18 ст.56 ПК України визначено, що з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення. Рішення контролюючого органу, оскаржене в судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України передбачено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Відповідно до п.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно п.57.3 ст.57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу (п.58.3 ст.58 ПК України).

Пунктом 42.2 статті 42 ПК України визначено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Відповідно до п.42.5 ст.42 ПК України у разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ у зв`язку з відсутністю за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їхньою відмовою прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

Як вбачається з матеріалів справи, податкові повідомлення-рішення №29752/15-32-09-01 від 07.12.2021 року, №29753/15-32-09-01 від 07.12.2021 року, № 29494/15-32-09-01-30 від 03.12.2021 року, № 29759/15-32-09-01 від 07.12.2021 року, № 29902/15-32-09-01-30 від 08.12.2021 року були оскаржені позивачем в судовому порядку.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 27.06.2023 року по справі № 420/2976/23, яке набрало законної сили 28.07.2023 року, відмовлено в задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОТАЛ ЛЮКС» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 07.12.2021 №29752/15-32-09-01, №29753/15-32-09-01.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 28.06.2023 року по справі № 420/4890/23, яке набрало законної сили 04.08.2023 року, відмовити у задоволенні позовних вимог ТОВ Тотал Люкс до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 29494/15-32-09-01-30 від 03.12.2021 року, № 29759/15-32-09-01 від 07.12.2021 року, № 29902/15-32-09-01-30 від 08.12.2021 року.

З огляду на вказане, визначені суми грошових зобов`язань є узгодженими.

Оскільки узгоджені грошові зобов`язання не сплачені ТОВ «ТОТАЛ ЛЮКС» у встановлений ПК України строк, вони стали податковим боргом платника податків у розумінні пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України.

Пунктами 59.1, 59.5 статті 59 ПК України встановлено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Як було встановлено судом, у зв`язку з несплатою суми заборгованості у встановлені законом строки та з метою вжиття заходів щодо її погашення, податковим органом на адресу товариства з обмеженою відповідальністю «Тотал Люкс» було направлено податкову вимогу форми «Ю» від 28.03.2023 року №0000031-1305-1532, яка направлялась засобами поштового зв`язку та була вручена відповідачу 24.04.2023 року.

Суд не погоджується із посиланням представника відповідача у відзиві про необхідність відмови у задоволенні позовних вимог контролюючого органу лише через те, що податкову вимогу №0000031-1305-1532 було винесено ГУ ДПС в Одеській області 28.03.2023 року, тобто в період розгляду судових справ №420/2976/23 та №420/4890/23, а тому в силу положень пункту 56.18 ст. 56 Податкового кодексу України грошове зобов`язання вважається незгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Суд з цього приводу зазначає, що суми податкового боргу про стягнення яких заявлені позовні вимоги в адміністративній справі №420/9549/24, були визначені позивачу контролюючим органом в податкових повідомленнях рішеннях, рішеннях про застосування штрафних фінансових санкцій, та ці грошові зобов`язання станом на час розгляду справи в суді є узгодженими відповідно до положень Податкового кодексу України.

При цьому податкова вимога, про недоліки якої зазначає підприємство у відзиві, не є рішенням контролюючого органу, яким платнику податку визначається сума грошових зобов`язань, а є лише своєрідним нагадуванням платникові податків про виконання податкового обов`язку та засіб реагування на невиконання платником цього обов`язку. В основі такого реагування лежить факт несвоєчасного виконання обов`язку, платнику надається можливість добровільно виконати прострочений обов`язок. Отже, податкову вимогу податковий орган використовує для повідомлення платникові вже про існування податкового боргу і дозволяє платнику добровільно виконати податковий обов`язок. При цьому стороною відповідача не було спростовано того факту та не було надано жодного доказу, що на момент вирішення справи №420/9549/24 в суді грошові зобов`язання про які зазначені податковим органом в адміністративному позові є неузгодженими, а відтак не доведено відсутності підстав для стягнення з підприємства суми податкового боргу.

Крім того, відповідачем не спростовано твердження позивача у справі, що ухвалу про відкриття провадження у справах №420/2976/23 та №420/4890/23 контролюючим органом було отримано лише 30.03.2023 року та 31.03.2023 року, а тому підстав, передбачених Податковим кодексом України для відкликання податкової вимоги у ГУ ДПС в Одеській області не було.

Згідно пп.20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 цього пункту, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень (п.41.4 ст.41 ПК України).

Відповідно до вимог абз.1 п.95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (п.95.4 ст.95 ПК України).

Враховуючи вищевикладене, оскільки узгоджені грошові зобов`язання по адміністративним штрафам та іншим санкціям у розмірі 503000 грн. 00 коп. та по адміністративним штрафам та штрафним санкціям за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів у розмірі 1682032 грн. 48 коп., які набули статусу податкового боргу, не сплачені відповідачем добровільно в установленому законом порядку, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Головного управління ДПС в Одеській області є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Підстави для розподілу судових витрат в порядку, передбаченому ст. 139 КАС України, відсутні.

Керуючись статтями 2, 9, 72, 76, 77, 78, 80, 120, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська,5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП: 44069166) до товариства з обмеженою відповідальністю «ТОТАЛ ЛЮКС» (вул. Чорноморського козацтва, 72, кв. 1001, м. Одеса, 65003, код ЄДРПОУ: 44014616) про стягнення суми податкового боргу задовольнити.

Стягнути кошти платника податків товариства з обмеженою відповідальністю «ТОТАЛ ЛЮКС» (код ЄДРПОУ: 44014616) з рахунків відкритих у банках, що обслуговують такого платника в рахунок погашення податкового боргу по адміністративним штрафам та іншим санкціям у розмірі 503000 (п`ятсот три тисячі) грн. 00 коп., на бюджетний рахунок - UA518999980313050106000015744, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), КБК 21081103, код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК в Од.обл./Одеська міська ТГ/21081100.

Стягнути кошти платника податків товариства з обмеженою відповідальністю «ТОТАЛ ЛЮКС» (код ЄДРПОУ: 44014616) з рахунків відкритих у банках, що обслуговують такого платника в рахунок погашення податкового боргу по адміністративним штрафам та штрафним санкціям за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів у розмірі 1682032 (один мільйон шістсот вісімдесят дві тисячі тридцять дві) грн. 48 коп., на бюджетний рахунок - UA898999980314050561000015744, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), КБК 21081500, код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК в Од.обл./ Одеська міська ТГ/21081500.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повний текст рішення складено та підписано суддею 28.08.2024 року.

Суддя Г. В. Лебедєва

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.08.2024
Оприлюднено02.09.2024
Номер документу121275376
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —420/9549/24

Рішення від 28.08.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні