ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/19914/23 Суддя (судді) першої інстанції: Лисенко В.І.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 серпня 2024 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Штульман І.В.
суддів: Маринчак Н.Є.,
Черпака Ю.К.,
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у м. Києві на рішення Київського окружного адміністративного суду від 24 травня 2024 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТАНГО ТРЕЙД" до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ :
08 червня 2023 року Товариство з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) "КОНТАНГО ТРЕЙД" (далі - позивач) звернулося в Київський окружний адміністративний суд з адміністративним позовом до Головного управління Державної податкової служби (далі - ГУ ДПС) у м. Києві (далі - відповідач-1), ДПС України (далі - відповідач-2) про:
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві №8426286/36856141 від 14 березня 2023 року про відмову в реєстрації податкової накладної №150 від 28 лютого 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві 04 квітня 2023 року №32109/36856141/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №150 від 28 лютого 2022 року;
- зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) податкову накладну №150 від 28 лютого 2022 року датою її фактичного надходження - 14 липня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 14 березня 2023 року №8426287/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №134 від 31 березня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 04 квітня 2023 року №32129/36856141/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №134 від 31 березня 2022 року;
- зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №134 від 31 березня 2022 року датою її фактичного надходження - 14 липня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 14 березня 2023 року №8426281/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №49 від 08 квітня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 03 квітня 2023 року №31748/36856141/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №49 від 08 квітня 2022 року;
- зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №49 від 08 квітня 2022 року датою її фактичного надходження - 14 липня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 14 березня 2023 року №8426284/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №244 від 31 травня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 04 квітня 2023 року №32078/36856141/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №244 від 31 травня 2022 року;
- зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №244 від 31 травня 2022 року датою її фактичного надходження - 14 липня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 14 березня 2023 року №8426285/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №190 від 30 червня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 04 квітня 2023 року №32101/36856141/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №190 від 30 червня 2022 року;
- зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №190 від 30 червня 2022 року датою її фактичного надходження - 15 липня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 14 березня 2023 року №8426283/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №112 від 18 липня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 03 квітня 2023 року №31749/36856141/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №112 від 18 липня 2022 року;
- зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №112 від 08 липня 2022 року датою її фактичного надходження - 15 серпня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 14 березня 2023 року №8426282/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №113 від 18 липня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 03 квітня 2023 року №31750/36856141/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №113 від 18 липня 2022 року;
- зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №113 від 18 липня 2022 року датою її фактичного надходження - 15 серпня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 14 березня 2023 року №8426280/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №204 від 31 липня 2022 року;
- визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві від 03 квітня 2023 року №31751/36856141/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної №204 від 31 липня 2022 року;
- зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №204 від 31 липня 2022 року датою її фактичного надходження - 15 серпня 2022 року.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 24 травня 2024 року адміністративний позов задоволено частково.
Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків-коригування в ЄРПН від 14 березня 2023 року №8426286/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №150 від 28 лютого 2022 року.
Зобов`язано ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №150 від 28 лютого 2022 року, подану ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД", датою її фактичного надходження - 14 липня 2022 року.
Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків-коригування в ЄРПН від 14 березня 2023 року №8426287/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №134 від 31 березня 2022 року.
Зобов`язано ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №134 від 31 березня 2022 року, подану ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД", датою її фактичного надходження - 14 липня 2022 року.
Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків-коригування в ЄРПН від 14 березня 2023 року №8426281/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №49 від 08 квітня 2022 року.
Зобов`язано ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №49 від 08 квітня 2022 року, подану ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД", датою її фактичного надходження - 14 липня 2022 року.
Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків-коригування в ЄРПН від 14 березня 2023 року №8426284/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №244 від 31 травня 2022.
Зобов`язано ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №244 від 31 травня 2022, подану ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД", датою її фактичного надходження - 14 липня 2022 року.
Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків-коригування в ЄРПН від 14 березня 2023 року №8426285/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №190 від 30 червня 2022.
Зобов`язано ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №190 від 30 червня 2022, подану ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД", датою її фактичного надходження - 15 липня 2022 року.
Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків-коригування в ЄРПН від 14 березня 2023 року №8426283/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №112 від 18 липня 2022 року.
Зобов`язано ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №112 від 08 липня 2022 року, подану ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД", датою її фактичного надходження - 15 серпня 2022 року.
Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків-коригування в ЄРПН від 14 березня 2023 року №8426282/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №113 від 18 липня 2022 року.
Зобов`язано ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №113 від 18 липня 2022 року, подану ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД", датою її фактичного надходження - 15 серпня 2022 року.
Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії ГУ ДПС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків-коригування в ЄРПН від 14 березня 2023 року №8426280/36856141 про відмову в реєстрації податкової накладної №204 від 31 липня 2022 року.
Зобов`язано ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну №204 від 31 липня 2022 року, подану ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД", датою її фактичного надходження - 15 серпня 2022 року.
Стягнуто сплачений судовий збір у розмірі 21472,00 гривень на користь ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД" за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень ГУ ДПС у м. Києві.
Приймаючи рішення про задоволення позову, суд першої інстанції виходив з того, що оспорювані рішення відповідачів є необґрунтованими, оскільки факт зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарської операції, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (постачання товарів/послуг, або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням, ГУ ДПС у м. Києві подало апеляційну скаргу, посилаючись на порушення норм матеріального і процесуального права, просить його скасувати і ухвалити нове судове рішення, яким у задоволенні позову відмовити. Доводи апеляційної скарги ґрунтуються на тому, що ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД" було зупинено реєстрацію податкових накладних, а при розгляді поданих платником документів комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, оскільки позивачем не надано усіх первинних та розрахункових документів, які б підтвердили реальність здійснення господарських операцій за вказаними податковими накладними.
Позивач заперечує проти апеляційної скарги у повному обсязі, з підстав викладених у письмовому відзиві на апеляційну скаргу та зазначає, що рішення суду першої інстанції прийнято у відповідності до вимог законодавства.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
З огляду на викладене, колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, перевіривши законність та обґрунтованість оскаржуваного рішення суду першої інстанції, колегія суддів дійшла до висновку про залишення апеляційної скарги без задоволення, а оскаржуваного судового рішення - без змін, мотивуючи це слідуючим.
Як вбачається з матеріалів справи та правильно встановлено судом першої інстанції, що ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД" (код за ЄДРПОУ 36856141), перебуває на податковому обліку: ГУ ДПС у Львівській області (Мостиський район), код ДПІ за основним місцем обліку 1322 та веде господарську діяльність з 2009 року. Основний вид діяльності оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (КВЕД 46.71). Споживачами товарів компанії є незалежні оператори роздрібного ринку Україні (невеликі автозаправні оператори регіонального розташування, перевізники, фермерські господарства).
ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД" здійснює послуги з приймання, зливу, зберігання, наливу нафтопродуктів та послуги надання в оренду нежитлових будівель.
Оскільки ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД" надає послуги за кодами: 52.10 «послуги зберігання нафтопродуктів», закупку товарів ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД" проводить за кодами: 2710194300 «паливо дизельне», така особливість діяльності підприємства спричинила виникнення об`єктивних обставин, які призвели до невідповідності кодів придбаних товарів і послуг до кодів реалізованих послуг.
ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД" для здійснення своєї діяльності отримано ліцензії: на оптову торгівлю пальним, 9905142019000061); на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі (реєстраційний номер 990614201901277); на право зберігання пального (реєстраційний номер 13220414201900006); на роздрібну торгівлю палива (реєстраційний номер 13220314201900277).
У ході здійснення господарської операції 23 лютого 2021 року позивачем укладено Договір відповідального зберігання нафтопродуктів №02/21-1 з клієнтом ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТ» (код ЄДРПОУ 32223787).
Поставка нафтопродуктів на зберігання здійснюється на умовах EXW (ТОВ «ЄВРОСТАНДАРТ» своїми силами та за свій рахунок привозить товар на зберігання) - резервуар складу відповідно до Інкотермс 2010. Злив нафтопродуктів на зберігання здійснюється після складання та підписання сторонами Акту приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП. На підставі актів зливу нафтопродуктів за формою 5-НП між сторонами складаються Акти приймання-передачі товару.
02 лютого 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної БЧ23157040 від 26 січня 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №2 від 02 лютого 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №020222 від 02 лютого 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
12 лютого 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної БЧ23157193 від 06 лютого 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №4 від 12 лютого 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №120222 від 12 лютого 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
14 лютого 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної БЧ23281944 від 08 лютого 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №5 від 14 лютого 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №140222 від 14 лютого 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
28 лютого 2022 року виписано Акт надання послуг №327 від 28 лютого 2022 року, на цю дату складена податкова накладна №150.
Також, 24 березня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної №32157255 від 15 лютого 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №26 від 24 березня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №240322 від 24 березня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
29 березня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної №32125150 від 09 лютого 2022 року, №32146475 від 14 лютого 2022 року, №32146481 від 14 лютого 2022 року, №32157255 від 15 лютого 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №28 від 29 березня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №290322 від 29 березня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
31 березня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничних накладних №32135150 від 09 лютого 2022 року, №32149192 від 14 лютого 2022 року, №32140387 від 14 лютого 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №29 від 31 березня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №310322 від 31 березня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
31 березня 2022 року виписано Акт надання послуг №506 від 31 березня 2022 року, на цю дату складена податкова накладна №134.
Згідно договору Зберігач повинен організовувати транспортування залізничних цистерн від станції призначення до складу.
Тому, 08 квітня 2022 року виписано Акт надання послуг №498 від 08 квітня 2022 року щодо відшкодування послуг залізниці (подавання та забирання цистерн, користування вагонами, охорона вантажу, у разі його затримки з причин незалежних від залізниці, послуги зберігання у вагонах), на цю дату складена податкова накладна №49.
19 травня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної №38130480 від 15 травня 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №47 від 19 травня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №190522 від 19 травня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
25 травня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної №38282034 від 23 травня 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №58 від 25 травня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №250522 від 25 травня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
31 травня 2022 року виписано Акт надання послуг №924 від 31 травня 2022 року, на цю дату складена податкова накладна №244.
Також, 08 червня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно товарно-транспортних накладних (далі - ТТН) №№0002, 001, 1922738, 290 від 08 червня 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №№103, 104, 105, 106 від 08 червня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №080622 від 08 червня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
10 червня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно ТТН №290, №1923651 від 10 червня 2022 року. Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №117, №119 від 10 червня 2022 року. Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №100622 від 10 червня 2022 року та прийнято нафтопродукти Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
15 червня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно ТТН №0001, №0002, №1924582, №924575 від 15 червня 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №127, №128, №129, №130 від 15 червня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №150622 від 15 червня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
23 червня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно ТТН №1926366 від 22 червня 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №156 від 23 червня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №230622 від 23 червня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
30 червня 2022 року виписано Акт надання послуг №1118 від 30 червня 2022 року, на цю дату складена податкова накладна №190.
Також, 18 липня 2022 року виписано Акт надання послуг №1253 від 18 липня 2022 року щодо відшкодування послуг залізниці (подавання та забирання цистерн, користування вагонами) на цю дату складена податкова накладна №112.
Повернення нафтопродуктів клієнта зі зберігання здійснювалось шляхом відвантаження клієнту та/або одержувачам клієнта зі складу, на підставі письмового розпорядження клієнта на відвантаження нафтопродуктів зі складу.
18 липня 2022 року отримано оплату за зберігання нафтопродуктів згідно платіжного доручення №105287252 від 18 липня 2022 року. Грошові кошти отримані від послуг зберігання були використані на господарські потреби позивача, в тому числі на виплату заробітної плати, витратні матеріали та сплату податків.
На предоплату в розмірі 12085,32 грн позивачем була складена податкова накладна №113.
Також, 01 липня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної №40268286 від 19 червня 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №184 від 01 липня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №010722 від 01 липня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
13 липня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної №40327991 від 27 червня 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №210 від 13 липня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №130722 від 13 липня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
28 липня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної №40405961 від 09 липня 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП №257 від 28 липня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №280722 від 28 липня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
30 липня 2022 року було доставлено нафтопродукти згідно залізничної накладної №40405961 від 09 липня 2022 року.
Складено акти приймання (зливу) нафтопродуктів за формою 5-НП № 273 від 30 липня 2022 року.
Складено Акт приймання-передачі товару на зберігання №300722 від 30 липня 2022 року та прийнято нафтопродукти в резервуари Нафтобаза Судова Вишня (81340, Львівська область, Мостиський район, м. Судова Вишня, вул. Лісозаводська, 2/1).
За підсумками місяця виписано Акт звіряння залишків руху ТМЦ клієнта в резервуарах.
31 липня 2022 року виписано Акт надання послуг №1351 від 31 липня 2022 року, на цю дату складена податкова накладна №204, реєстрація якої була заблокована.
Повернення нафтопродуктів клієнта зі зберігання, здійснювалось шляхом відвантаження клієнту та/або одержувачам клієнта зі складу, на підставі письмового розпорядження клієнта на відвантаження нафтопродуктів зі складу (заявки додаємо).
11 листопада 2022 року отримано оплату за зберігання нафтопродуктів згідно платіжного доручення №105288053 від 11 листопада 2022 року. Грошові кошти отримані від послуг зберігання були використані на господарські потреби позивача, в тому числі на виплату заробітної плати, витратні матеріали та сплату податків.
ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД" засобами електронного зв`язку направлено на реєстрацію податкові накладні №150 від 28 лютого 2022 року, №134 від 31 березня 2022 року, №49 від 08 квітня 2022 року, №244 від 31 травня 2022 року, №190 від 30 червня 2022 року, №112 від 18 липня 2022 року, №113 від 18 липня 2022 року, №204 від 31 липня 2022 року до ЄРПН, проте їх реєстрацію зупинено із посиланням на пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Позивачем одержано квитанції від 14 липня 2022 року по усім вказаним податковим накладним. В одержаних квитанціях зазначається про те, що за результатами обробки: «Документ прийняло. Реєстрація зупинена». Підставою зупинки є: «Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 52.10 відсутні у таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Будь-яких інших пояснень від контролюючого органу з цього приводу квитанції не містили. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних».
07 березня 2023 року позивачем було подано повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. До вищевказаного повідомлення позивачем також було надано відповідачу копії пояснень та документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: договір №N902/21-1 відповідального зберігання нафтопродуктів від 23 лютого 2021 року, акт надання послуг №327 від 28 лютого 2022 року, акт приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей на зберігання №020222 від 02 лютого 2022 року, акт приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей на зберігання №120222 від 12 лютого 2022 року, акт приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей на зберігання №140222 від 14 лютого 2022 року, акт №N01-0002 приймання нафтопродуктів за кількістю від 02 лютого 2022 року, акт №N01-0004 приймання нафтопродуктів за кількістю від 12 лютого 2022 року, акт №N01-0005 приймання нафтопродуктів за кількістю від 14 лютого 2022 року, залізнична накладна №23157040 від 28 січня 2022 року, залізнична накладна №23157193 від 06 лютого 2022 року, залізнична накладна №23281944 від 08 лютого 2022 року, акт звірки руху товарно-матеріальних цінностей за період з 01 січня 2022 року по 04 квітня 2022 року згідно договору №02/21-1 відповідального зберігання нафтопродуктів, акт звірки взаєморозрахунків за період: лютий 2022 року - грудень 2022 року за договором №02/21-1 відповідального зберігання нафтопродуктів, платіжне доручення №105287252 від 18 липня 2022 року, заявка на відвантаження нафтопродуктів №2 від 01 лютого 2022 року, заявка на відвантаження нафтопродуктів №1 від 08 лютого 2022 року, заявка на відвантаження нафтопродуктів №1 від 14 лютого 2022 року, заявка на довантаження нафтопродуктів №1 від 23 лютого 2022 року, пояснення №6 від 22 березня 2023 року щодо реальності здійснення операцій до податкових накладних, реєстрація яких зупинена, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності щодо наявності земельних ділянок №225497495 від 24 вересня 2020 року; відомість №26030035 форма ГУ-46 плати за користування вагонами від 28 березня 2022 року, пам`ятка №21 форма ГУ-45 про збирання вагонів від 12 квітня 2022 року, пам`ятка №21 форма ГУ-45 про подання вагонів від 12 квітня 2022 року, накопичувальна карта №29030034 форма ФДУ-92 зборів за роботи (послуги) та штрафів, пов`язаних з перевезенням вантажів (вантажобагажу) від 29 березня 2022 року, відомість №29030036 форма ГУ-46а плати за подавання, забирання вагонів та маневрову роботу за 29 лютого 2022 року, пояснення щодо реальності здійснення операцій до податкових накладних, реєстрація яких зупинена; акт надання послуг №1253 від 18 липня 2022 року, залізнична накладна №40268286 від 19 червня 2022 року, інвойс MCLL/EU-531 від 13 червня 2022 року, залізнична накладна №40327991 від 27 червня 2022 року, пояснення №9 від 28 лютого 2023 року щодо реальності здійснення операцій до податкових накладних, реєстрація яких зупинена.
14 березня 2023 року позивачем отримано рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо відмови у реєстрації податкових накладних у зв`язку із наданням ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД" копій документів, складених із порушенням законодавства щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Додаткова інформація: надані платником податку копії документів не є достатніми для прийняття Комісією рішення про реєстрацію податкової накладної оскільки не містять первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, акти приймання передавання товарів (робіт, послуг), розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків.
28 березня 2023 року позивачем було подано скаргу на рішення про відмову в реєстрації податкових накладних. До вищезазначеної скарги позивачем повторно було надано копії пояснень та первинних документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, проте відповідач прийняв рішення щодо залишення вищезазначених скарг без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних - без змін, з підстав ненадання платником податку копій первинних документів.
Вважаючи рішення відповідача-1 протиправними та такими, що підлягають скасуванню, ТОВ "КОНТАНГО ТРЕЙД" звернулося до суду з позовом за захистом своїх охоронюваних законом прав та інтересів.
Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Податковим кодексом (далі - ПК) України, Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 (далі - Порядок №1165) та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок №520).
Положеннями пункту 201.1 статті 201 ПК України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Згідно пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Положеннями Порядку №1165 визначено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Відповідно до пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.
Згідно пункту 6 Порядку №1165 у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пунктів 10-11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок №520).
Згідно пункту 5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
У свою чергу, колегія суддів апеляційної інстанції зазначає, що у надісланих позивачу квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не було зазначено вичерпного переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.
Як вже зазначалося, контролюючим органом прийнято оспорюванні рішення про відмову у реєстрації податкових накладних: №150 від 28 лютого 2022 року, №134 від 31 березня 2022 року, №49 від 08 квітня 2022 року, №244 від 31 травня 2022 року, №190 від 30 червня 2022 року, №112 від 18 липня 2022 року, №113 від 18 липня 2022 року, №204 від 31 липня 2022 в ЄРПН.
Відповідно до пункту 11 Порядку №520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН у разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
У постанові Верховного Суду від 18 грудня 2019 року в справі №560/435/19 (ЄДРСР 86504198) зазначено, що конкретний перелік документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.
У постанові Верховного Суду від 20 листопада 2019 року у справі №826/9457/18 (ЄДРСР 85803891) зазначено, що надаючи правову оцінку прийнятим податковим органом рішенням, суди також повинні з`ясувати чи містять вони конкретну інформацію щодо причин та підстав для їх прийняття із зазначенням того, яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, як того вимагає форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, визначена постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН" від 21 лютого 2018 року №117 (додаток 2 до Порядку).
З матеріалів справи вбачається, і це вірно встановлено судом першої інстанції, що оспорювані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних не містять вичерпного переліку документів, які необхідно подати платнику податків, тобто позивачу, а рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН лише містить загальну фразу про те, що причиною його прийняття є: "ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних/розрахунку коригування реєстрацію яких зупинено".
Разом з тим, недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкових накладних призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого позивач не зміг належним чином виконати свої обов`язки щодо реєстрації податкових накладних. Незазначення конкретного необхідного переліку документів, що має подати позивач, фактично призвело до створення штучних передумов для невиконання позивачем вимоги про надання необхідних документів, перелік яких по суті залишався для нього невідомим, що у свою чергу призвело до створення штучних передумов для прийняття оспорюваних рішень.
У підпункті 3 пункту 11 Порядку №1165 прямо передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються, зокрема, пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Як вбачається з матеріалів справи, на виконання вимог чинного законодавства позивачем засобами електронного документообігу відповідачу-1 було направлено повідомлення разом з поясненнями щодо здійснення господарських операцій, однак ГУ ДПС у м. Києві прийнято невмотивоване рішення про відмову у реєстрації податкової накладної позивача в ЄРПН.
З урахуванням наведеного, колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду приходить до висновку, що за відсутності належного мотивування податковим органом рішень про відмову у реєстрації податкових накладних з підстав ненадання документів, які як свідчать матеріали справи були надані, таке рішення не узгоджується з вимогами наведених вище нормативно-правових актів, а тому підлягає визнанню протиправним та скасуванню.
Аналогічна правова позиція висловлювалася Верховним Судом, зокрема, у постановах від 21 травня 2020 року у справі №560/391/19, постанові від 03 листопада 2021 року у справі №360/2460/20, від 20 січня 2022 року у справі №140/4162/21, від 24 травня 2024 року у справі №400/3927/22, від 14 грудня 2022 року у справі №560/11825/21, від 21 березня 2024 року у справі №400/3927/22, від 11 квітня 2024 року у справі №500/4244/22 та відповідно до частини п`ятої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України, підлягає врахуванню судом при розгляді цієї справи.
Під час розгляду справи ГУ ДПС у м. Києві не надало достатніх доказів, які б досліджувалися в ході засідання комісії і які б слугували підставою для прийняття оспорюваних рішень, а судом не встановлено наявності у відповідача-1 підстав для віднесення позивача до пункту 1 Критеріїв ризиковості.
З урахуванням наведеного, судова колегія Шостого апеляційного адміністративного суду приходить до висновку, що за відсутності належного мотивування контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації податкових накладних з підстав наявності "податкової інформації", такі рішення не узгоджуються з вимогами наведених вище нормативно-правових актів, а тому підлягають визнанню протиправними та скасуванню.
Щодо вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні позивача в ЄРПН датою їх фактичного подання, колегія суддів вважає, що зазначена вимога є похідною та підлягає задоволенню, а обраний судом першої інстанції такий спосіб відновлення порушених прав позивача є ефективним.
Приписами пункту 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 передбачено, що у разі внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому, вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
В даному випадку, задоволення позовної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
У разі порушення строку реєстрації, застосовуються штрафні санкції, передбачені статтею 120-1 ПК України, а згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в ЄРПН не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період. Також, у разі порушення продавцем/покупцем граничних строків реєстрації в ЄРПН податкової накладної та/або розрахунку коригування, покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний період заяву із скаргою на такого продавця/покупця.
Колегія суддів вважає за необхідне зазначити, що відповідно до пунктів 4, 10 частини другої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про, зокрема, визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
При цьому, колегією суддів Шостого апеляційного адміністративного суду враховується, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Таким чином, суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, а викладені відповідачем- 1 в апеляційній скарзі доводи висновки суду першої інстанції не спростовують.
Судовою колегією враховується, що згідно пункту 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 315 Кодексу адміністративного судочинства України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
Приписи статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України визначають, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись статтями 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у м. Києві - залишити без задоволення.
Рішення Київського окружного адміністративного суду від 24 травня 2024 року - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною та оскарженню не підлягає крім випадків, передбачених пунктом 2 частини п`ятої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий суддя І.В. Штульман
Судді: Н.Є. Маринчак
Ю.К. Черпак
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.08.2024 |
Оприлюднено | 02.09.2024 |
Номер документу | 121278916 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Штульман Ігор Володимирович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Штульман Ігор Володимирович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Штульман Ігор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні