Справа № 354/1699/24
Провадження № 3/354/1383/24
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 серпня 2024 року м.Яремче
Суддя Яремчанського міського суду Івано-Франківської області Ваврійчук Т.Л., розглянувши матеріали, які надійшли з Надвірнянського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, керівника Товариства з обмеженою відповідальністю «АРЛЕВИЛЬ», жительки с.Лазірки, вул.Суворова, буд.1, Оржицького району, Полтавської області, РНОКПП: НОМЕР_1 ,
за ч.1 ст.163-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
в с т а н о в и в:
ОСОБА_1 вчинила несвоєчасне подання посадовою особою підприємства платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), за наступних обставин.
18.06.2024 року в ході проведеної старшим державним інспектором Надвірнянського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС в Івано-Франківській області Іваночко О.С. камеральної перевірки своєчасності подання податкових платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів) ТзОВ «АРЛЕВИЛЬ» (код ЄДРПОУ 42891854), юридична адреса: Дніпропетровська область, Соборний район, м.Дніпро, вул.Ливарна, буд.4, встановлено, що керівник ТзОВ «АРЛЕВИЛЬ» ОСОБА_1 несвоєчасно подала платіжні доручення на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), зокрема земельного податку з юридичних осіб за період з 30.04.2024 по 07.06.2024 по терміну сплати, відповідно 30.04.2024, 30.05.2024, фактично сплачено 03.06.2024, 07.07.2024, чим порушено вимоги пп.16.1.4 п.16.1 ст.16, п.57.1, ст.57, п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями.
У судове засідання, призначене на 29.08.2024, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 не з`явилася, не повідомивши причини не явки, хоча про день та час розгляду справи належно повідомлялася, шляхом направлення судової повістки за адресою, яка вказана в протоколі про адміністративне правопорушення, що підтверджується трекінгом відстеження АТ «Укрпошта» з відміткою «адресат відсутній за вказаною адресою». Клопотання про відкладення розгляду справи не подавала.
Із врахуванням наведеного, у відповідності до вимог ч.2 ст.268 КУпАП суд вважає за можливе розглянути дану справу у відсутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Згідно ст.245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Вимогами ст.280КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.
Розглядаючи справу про адміністративне правопорушення, суд, з урахуванням вимог ст.252 КУпАП, оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Положеннями ст.ст.7, 254, 279 КУпАП визначено, що суд здійснює розгляд справи про адміністративне правопорушення та вирішує питання про притягнення особи до адміністративної відповідальності лише в межах протоколу про адміністративне правопорушення складеного щодо неї.
У відповідності до ст.9 КУпАП адміністративним правопорушенням визнається протиправна, винна дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення повністю доведена матеріалами справи, дослідженими у судовому засіданні, а саме: відомостями, які зафіксовані у протоколі про адміністративне правопорушення №2570 від 30.07.2024 року, згідно якого 18.06.2024 року в ході проведеної старшим державним інспектором Надвірнянського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС в Івано-Франківській області Іваночко О.С. камеральної перевірки своєчасності подання податкових платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів) ТзОВ «АРЛЕВИЛЬ» (код ЄДРПОУ 42891854), юридична адреса: Дніпропетровська область, Соборний район, м.Дніпро, вул.Ливарна, буд.4, встановлено, що керівник ТзОВ «АРЛЕВИЛЬ» ОСОБА_1 несвоєчасно подала платіжні доручення на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), зокрема земельного податку з юридичних осіб за період з 30.04.2024 по 07.06.2024 по терміну сплати, відповідно 30.04.2024, 30.05.2024, фактично сплачено 03.06.2024, 07.07.2024, чим порушено вимоги пп.16.1.4 п.16.1 ст.16, п.57.1, ст.57, п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ зі змінами та доповненнями; актом про результати камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з плати за землю (в частині земельного податку з юридичних осіб) ТзОВ «АРЛЕВИЛЬ» за період з 30.04.2024 року по 07.06.2024 року №11745/09-19-04-08-15/42891854 від 18.06.2024 року, згідно якого, перевіркою встановлено порушення ТзОВ «АРЛЕВИЛЬ»: несвоєчасна сплата ТзОВ «АРЛЕВИЛЬ» суми грошових зобов`язань, за платежами відповідно земельний податок з юридичних осіб код бюджетної класифікації UA26120130000088448 по Поляницькій ТГ за квітень 2024 року в розмірі 54,67 грн., за березень 2024 року в розмірі 35,92 грн. по декларації з плати за землю за 2024 рік від 07.03.2024 року №9051140386; за квітень 2024 року в розмірі 1035,99 грн. та 35,92 грн. по декларації з плати за землю за 2024 рік від 20.02.2024 року №11175261.
За таких обставин, встановлюючи наявність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до переконання, що в діях ОСОБА_1 наявні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-2КУпАП - несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов`язкових платежів), а тому її слід притягнути до адміністративної відповідальності та накласти на неї адміністративне стягнення.
Накладаючи адміністративне стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу винної, її матеріальний та сімейний стан, відсутність обставин, що обтяжують відповідальність та вважає, що на неї слід накласти адміністративне стягнення у виді штрафу.
У відповідності до вимог ст.40-1 КУпАП слід стягнути з ОСОБА_1 в користь держави судовий збір у сумі 605 грн. 60 коп.
Керуючись ст.ст.27, 33, 40-1, 283, 284, 294 КУпАП,-
п о с т а н о в и в:
ОСОБА_1 визнати винноюу вчиненніадміністративного правопорушення,передбаченого ч.1ст.163-2КУпАП танакласти нанеї адміністративнестягнення у видіштрафу у розмірі5неоподатковуваних мінімумівдоходів громадяну сумі85(вісімдесятп`ять) гривень в дохід держави.
Стягнутиз ОСОБА_1 в користьдержави судовийзбір всумі 605(шістсотп`ять)гривень 60копійок (отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України(ЕАП), рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106).
Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, крім випадків, передбаченихстаттею 300-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
У разі несплати штрафу у строк, установлений частиною першоюстатті 307 Кодексу України про адміністративні правопорушення, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.
У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з ОСОБА_1 стягується подвійний штраф, що становить 170,00 грн. в дохід держави.
Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 та частиною першою статті 287 КУпАП протягом десяти днів з дня винесення постанови до Івано-Франківського апеляційного суду через Яремчанський міський суд Івано-Франківської області.
Суддя:Т. Л. Ваврійчук
Суд | Яремчанський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 29.08.2024 |
Оприлюднено | 02.09.2024 |
Номер документу | 121288806 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Неподання або несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) |
Адмінправопорушення
Яремчанський міський суд Івано-Франківської області
Ваврійчук Т. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні