Ухвала
від 16.08.2024 по справі 757/35620/24-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/35620/24-к

пр. 1-кс-31128/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 серпня 2024 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання заступника начальника першого відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів у сфері протидії організованій злочинності Департаменту нагляду за додержанням законів Національної поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , про арешт майна у кримінальному провадженні №42023000000001783 від 01.11.2023

ВСТАНОВИВ:

09.08.2024 заступник начальника першого відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів у сфері протидії організованій злочинності Департаменту нагляду за додержанням законів Національної поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді з клопотанням про накладення арешту на майно, на вилучене майно під час проведення обшуку за адресою АДРЕСА_1 .

В обґрунтування клопотання прокурор посилається на те, що вказане майно відповідає критеріям ст. 98 КПК України та містить відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження. Метою накладення арешту є забезпечення збереження речових доказів.

З наданих в обґрунтування матеріалів вбачається, що Офісом Генерального прокурора здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні № 42023000000001783 від 01.11.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 369 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, службовими особами одного із органів місцевого самоврядування та підпорядкованим структурним підрозділам, привласнено бюджетні кошти в особливо великому розмірі, шляхом укладання договорів на поховання померлих та на облаштування місць поховання померлих військовослужбовців ЗСУ, за завищеними цінами.

Так, в ході здійснення досудового розслідування в межах вказаного кримінального провадження встановлено, що ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , будучи колишнім директором комунального підприємства «Спеціалізоване підприємство комунально-побутового обслуговування» Одеської міської ради, разом із ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який займає посаду директора поховального дому ТОВ «Анубіс», зловживаючи службовим становищем, організували свого роду монополію на поховання у м. Одесі та протиправний механізм з привласнення бюджетних коштів в особливо великому розмірі, шляхом укладання з керівниками підконтрольних їм фіктивних суб?єктів підприємницької діяльності відповідних документів.

Крім цього, встановлено, що ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою з ОСОБА_5 , та з іншими посадовими особами департаменту праці та соціального політики Одеської міської ради, департаменту міського господарства Одеської міської ради, департаменту фінансів Одеської міської ради, а також комунального підприємства «Спеціалізоване підприємство комунально-побутового обслуговування» Одеської міської ради, організували протиправний механізм по укладенню ряду договорів з керівниками фіктивних, підконтрольних їм суб?єктів підприємницької діяльності на спорудження надгробків та облаштування місць для поховань загиблих/померлих військовослужбовців збройних Сил України, а також інших військових формувань та правоохоронних органів або осіб з їх числа, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України у зв?язку з військовою агресією Російської федерації проти України по завищеним цінам.

Таким чином, встановлено, що ОСОБА_4 та ОСОБА_5 залучили до вищезазначеної протиправної діяльності групу осіб з наступним розподілом ролів: ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , яка займає посаду заступника міського голови - директора департаменту фінансів Одеської міської ради та курує виділення адресної грошової допомоги для облаштування надгробків та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , яка, займає посаду директора Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.

Департамент є розпорядником бюджетних коштів, зокрема адресної грошової допомоги на облаштування надгробків, тобто ОСОБА_7 є підписантом за тристоронніми договорами на виділення компенсації за облаштування надгробків.

Крім того, до вказаної протиправної діяльності залученим був ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , який є директором комунального підприємства «Спеціалізоване підприємство комунально-побутового обслуговування» Одеської міської ради та який повністю підконтрольний ОСОБА_4 , а також контролює всі цвинтарі міста Одеса. Також, останній погоджує акти виконаних робіт по облаштуванню надгробків.

Також, до вказаної протиправної діяльності залученою була ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , яка є головним бухгалтером поховального дому ТОВ «Анубіс» та безпосередньо відповідає за всіх підконтрольних директорів фіктивних підприємств. Остання також контролює всі надходження та видатки ФОП і підконтрольних ТОВ «Анубіс» підприємств, у тому ж числі ФОП « ОСОБА_10 » та ПП «Монумент Сервіс». Зокрема ОСОБА_9 відповідає за рух грошових коштів між підконтрольними ТОВ «Анубіс» ФОП та підприємствами, а також за зняття готівки. Окрім цього, встановлено, що саме ОСОБА_9 веде бухгалтерський облік на підприємствах, які встановлюють нагробки на військовій ділянці та займається розрахунковими рахунками з цього приводу.

Поряд з цим, встановлено, що залучена до вказаної протиправної діяльності ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , працює бухгалтером поховального дому ТОВ «Анубіс» та відповідає за бухгалтерський облік директорів підконтрольних фіктивних підприємств, а також остання підконтрольна ОСОБА_12 з усіх питань, пов`язаних із виконанням загального злочинного плану.

В свою чергу ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка займає посаду заступника директора поховального дому ТОВ «Анубіс», відповідає за фінансові питання та за спілкування з безпосередньо військовими, правоохоронцями та лікарями, з приводу отримання за грошову винагороду від останніх осіб першочергової інформації стосовно загиблих або померлих осіб. Чоловік останньої - ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , є директором одного з фіктивних підприємств, яке підконтрольне власникам поховального дому ТОВ «Анубіс», а також, є колишнім співробітником комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_10 », де працював спільно зі своєю дружиною. ОСОБА_14 відповідає за отримання від швидкої, поліції та лікарень міста Одеси першочергової інформації щодо померлих.

Також, до вказаної протиправної діяльності залученим був ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , який є власником та кінцевим бенефіціаром ПП «Монумент-сервіс» (код за ЄДРПОУ 36851280 ), яке за тристороннім договором виконує роботи по спорудженню надгробків для загиблих військових.

На роль співвиконавця був залучений ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , який є директором ПП «Монумент-сервіс», яке за тристороннім договором виконує роботи по спорудженню надгробків для загиблих військових. Також, ОСОБА_17 контролює сбір грошових коштів за поховання й встановлення надгробків, за результатами чого звітує ОСОБА_4 .

Поряд з цим, встановлено, що до вказаної протиправної діяльності був залучений ОСОБА_10 , який є фіктивним ФОП та за тристороннім договором виконує роботи по спорудженню надгробків для загиблих військових. Останній фактично працює на Таїровському цвинтарі та виконуючи функції різноробочого, є підконтрольним ОСОБА_5 , ОСОБА_9 та ОСОБА_18 , звітуючи останнім про результати своєї роботи.

08.08.2024 на підставі ухвали слідчого судді Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_19 (справа № 757/33779/24-к) проведено обшук за адресою: АДРЕСА_1 , за місцем розташування робочого офісу ОСОБА_7 , під час якого вилучено низку речей та документів.

Відповідно до постанови від 08.08.2024 вказане майно визнано речовим доказом у кримінальному провадженні.

Таким чином, у вищевказане майно може містити відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, що відповідає критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК України.

Враховуючи наведене, виникла необхідність у накладенні арешту на майно з метою збереження речових доказів.

В судове засідання прокурор не з`явився, про місце і час розгляду клопотання повідомлений належним чином. Прокурор подав до суду заяву про розгляд вказаного клопотання у відсутність сторони обвинувачення, клопотання підтримав та просив його задовольнити.

Власника майна в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду провадження був повідомлений належним чином.

Згідно з нормою ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

У відповідності до положень ст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та спосіб, передбачених цим Кодексом.

Зважаючи на ці положення закону та враховуючи принцип диспозитивності, суд визнав можливим прийняти рішення по суті клопотання у відсутність осіб, які не з`явились.

Вивчивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, слідчий суддя приходить наступного висновку.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України захід забезпечення кримінального провадження застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.

Одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна (ч. 2 ст. 131 КПК України).

Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Відповідно до ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Під час судового розгляду клопотання слідчим суддею встановлено, що Офісом Генерального прокурора здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні № 42023000000001783 від 01.11.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 369 КК України.

08.08.2024 за адресою: АДРЕСА_1 на підставі ухвали Печерського районного суду м. Києва проведено обшук, в ході якого виявлено та вилучено низку речей та документів.

08.08.2024 винесено постанову про визнання речовим доказом речей та предметів, вилучених під час проведення вказаного обшуку.

Відповідно до ч. 3 ст. 170 КПК України арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Згідно з ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення. Документи є речовими доказами, якщо вони містять ознаки, зазначені в частині першій цієї статті.

Отже, арешт з метою забезпечення речових доказів, по суті являє форму забезпечення доказів у кримінальному провадженні та не вимагає обов`язкового повідомлення підозри у кримінальному провадженні, не пов`язується з особою, підозрюваною у вчиненні кримінального провадження.

Відповідно до ч. 2 ст. 167 КПК України тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони:

1) підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди;

2) призначалися (використовувалися) для схиляння особи до вчинення кримінального правопорушення, фінансування та/або матеріального забезпечення кримінального правопорушення або винагороди за його вчинення;

3) є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом;

4) одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від них, а також майно, в яке їх було повністю або частково перетворено.

Відповідно до ч. 2 ст. 168 КПК України тимчасове вилучення майна може здійснюватися також під час обшуку, огляду.

З урахуванням наведеного, слідчий суддя дійшов висновку про задоволення клопотання прокурора та накладення арешту на вилучене в ході обшуку майно за адресою: АДРЕСА_1 , оскільки вилучене майно відповідає критеріям, передбаченим ст. 98, ч. 2 ст. 167 КПК України, містить відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, визнано речовим доказом у кримінальному провадженні та метою такого арешту є забезпечення зберігання речових доказів.

З урахуванням наведеного та керуючись ст. 98, 167, 170-173, 175, 309, 372, 392, 532 КПК України,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання - задовольнити.

Накласти арешт на вилучене майно під час проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , за місцем розташування робочого офісу ОСОБА_7 , а саме: Завірена копія Положення про Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради затверджене рішенням Одеської міської ради від 08.02.2023 на 12 арк.; Інформація Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради щодо проведення розрахунків за спорудження надгробків та облаштування місця поховання військовослужбовців з ФОП « ОСОБА_10 » за 2023 рік на 1 арк.; Інформація Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради щодо проведення розрахунків за спорудження надгробків та облаштування місця поховання військовослужбовців з ПП «МОНУМЕНт-СЕРВІС» за 2023 рік на 2 арк.;Інформація Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради щодо проведення розрахунків за спорудження надгробків та облаштування місця поховання військовослужбовців з ФОП « ОСОБА_10 » за період з 01.01.2024 по 08.08.2024 на 1 арк.; Інформація Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради щодо проведення розрахунків за спорудження надгробків та облаштування місця поховання військовослужбовців з ПП «МОНУМЕНт-СЕРВІС» за період з 01.01.2024 по 08.08.2024 рік на 2 арк.; Аналіз Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради використання коштів в межах реалізації Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливим верстам населення міста Одеси … за напрямком «Надання адресної одноразової допомоги та іншим особам, які замовили спорудження надгробків та облаштування місця поховання загиблих/померлих військовослужбовців ЗСУ..» за 2023 рік на 1 арк; Аналіз Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради використання коштів в межах реалізації Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливим верстам населення міста Одеси … за напрямком «Надання адресної одноразової допомоги та іншим особам, які замовили спорудження надгробків та облаштування місця поховання загиблих/померлих військовослужбовців ЗСУ..» за період з 01.01.2024 по 08.08.2024 на 1 арк.; Меморіальні ордери виплат організації - надавачу послуг компенсації вартості спорудження надгробків та облаштування місця поховання № 6 за серпень 2023 року, № 2 за серпень 2023 року, № 6 за вересень 2023 року, № 2 за вересень 2023 року, № 6 за жовтень 2023 року, № 2 за жовтень 2023 року, № 6 за листопад 2023 року, № 2 за листопад 2023 року, № 6 за грудень 2023 року, № 2 за грудень 2023 року, № 6 за березень 2024 року, № 2 за березень 2024 року; № 6 за травень 2024 року, № 2 за травень 2024 року, № 6 за липень 2024 року, № 2 за липень 2024 року; Договори про спорудження надгробків та облаштування місця поховання військовослужбовців, що укладено з ФОП « ОСОБА_10 » за 2023 рік, актами приймання-передачі наданих послуг та відповідними платіжними інструкціями згідно додатку №2.; Договори про спорудження надгробків та облаштування місця поховання військовослужбовців, що укладено з ФОП « ОСОБА_10 » за період з 01.01.2024 по 08.08.2024, актами приймання-передачі наданих послуг та відповідними платіжними інструкціями згідно додатку №3.; Договори про спорудження надгробків та облаштування місця поховання військовослужбовців, що укладено з ПП «МОНУМЕНТ-СЕРВІС» за 2023 рік, актами приймання-передачі наданих послуг та відповідними платіжними інструкціями згідно додатку №4.; Договори про спорудження надгробків та облаштування місця поховання військовослужбовців, що укладено з ПП «МОНУМЕНТ-СЕРВІС» за період з 01.01.2024 по 08.08.2024, актами приймання-передачі наданих послуг та відповідними платіжними інструкціями згідно додатку №5.; Копія протоколу №9 засідання робочої групи з надання адресних допомог ветеранам війни, сімя загиблих (померлих) ветеранів війни, сімя загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України від 13.11.2023.; Копія рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 23.05.2024 №391; ;Копія рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.05.2023 №153.; Копія рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.01.2024 №36; Копія рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 27.07.2023 №259.; Копія рішення Одеської міської ради від 21.02.2024 №1799-VIII.; Копія рішення Одеської міської ради від 29.11.2023 №1635-VIII.; Копія рішення Одеської міської ради від 29.11.2023 №1636-VIII.; Матеріали звернень осіб, які звернулись до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради стосовно надання адресної одноразової матеріальної допомоги на спорудження надгробку та облаштування місця поховання в 2024 році згідно додатку №6; Матеріали звернень осіб, які звернулись до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради стосовно надання адресної одноразової матеріальної допомоги на спорудження надгробку та облаштування місця поховання в 2023 році згідно додатку №7; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за січень-лютий 2024 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 55 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за березень 2024 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 18 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за квітень 2024 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 19 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за травень 2024 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 31 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за червень 2024 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 19 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за грудень 2022 по січень 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 19 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за березень 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 24 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за квітень 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 24 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за травень 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 24 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за лютий 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 23 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за червень 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 18 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за липень 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 23 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за жовтень 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 26 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за вересень 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 16 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за серпня 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 25 арк; Реєстр по похованню учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни за листопад 2023 року із відповідним договором-замовлення, платіжною інструкцією та договором про відшкодуванням витрат у загальному на 24 арк; Особова картка №254 ОСОБА_20 ; Розпорядження Міського голови №12К від 02.01.2023; Особова картка №3 ОСОБА_21 ; Положення про управління з питань соціальної підтримки ветеранів Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради; Положення про управління з питань соціальної підтримки ветеранів Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.

Ухвала підлягає негайному виконанню прокурором/слідчим у кримінальному провадженні № 42023000000001783 від 01.11.2023.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не буде подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.08.2024
Оприлюднено02.09.2024
Номер документу121296195
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —757/35620/24-к

Ухвала від 16.08.2024

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Юшков М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні