ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 серпня 2024 рокусправа № 380/7750/24Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Братичак У.В., розглянувши в письмовому провадженні, у м.Львові, в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про зобов`язання вчинити дії, -
в с т а н о в и в :
ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 ; РНОКПП: НОМЕР_1 ) звернувся з позовною заявою до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (місцезнаходження: вул. Митрополита Андрея, 10, м. Львів, 79016; ЄДРПОУ: 13814885), в якій, з урахуванням уточненої позовної заяви, просить:
- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області зарахувати до загального страхового та до пільгового (підземного) стажу за Списком №1 з повним робочим днем під землею період роботи ОСОБА_1 у відокремленому підрозділі шахта «Степова » Державного підприємства «Львіввугілля з 01 квітня 2021 по 14 грудня 2023 та здійснити перерахунок та виплату пенсії згідно Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» з врахуванням раніше виплаченої пенсії та з врахуванням заробітної плати за період з 01 квітня 2021 по 14 грудня 2023 у ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля», для перерахунку пенсії.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивач отримує пенсію по інвалідності з 05.02.2024. Згідно записам в трудовій книжці позивач працював з 27.01.2018 по 18.10.2022 у відокремленому підрозділі «Шахта «Великомостівська» Державного підприємства «Львіввугілля» учнем гірника підземного 1-го розряду, з повним робочим днем в шахті, гірником підземним 3-го розряду з повним робочим днем в шахті, гірником очисного забою 5-го розряду з повним робочим днем в шахті, після чого був переведений та по 14.12.2023 працював у відокремленому підрозділі «Шахта «Степова» Державного підприємства «Львіввугілля» гірником очисного забою 5-го розряду з повним робочим днем в шахті.
Однак, при призначенні позивачу пенсії, відповідачем не зараховано до його страхового стажу та до підземного стажу за списком №1 виробництв, робіт, професій, посад і показників період роботи з 01.04.2021 по 14.12.2023, за даний період не врахована заробітна плата, оскільки підприємствами не сплачені страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування. Позивач вказує. що не повинен нести відповідальність за несплату роботодавцем страхових внесків, а тому просить позов задовольнити в повному обсязі.
Ухвалою від 15.04.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Від відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначає, що позивачу призначено пенсію по III групі інвалідності внаслідок професійного захворювання з 05.02.2024 по 28.02.2025 відповідно до положень Закону №1058. При призначенні пенсії період роботи позивача з 01.04.2021 по 14.12.2023 не зараховано до страхового та до пільгового (підземного) стажу за списком №1, оскільки згідно Індивідуальних відомостей про застраховану особу Форми ОК-5, за вказаний період були відсутні відомості про сплату страхових внесків ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля». Однак, період роботи з 01.04.2021 по 14.12.2023 зараховано до пільгового (підземного) стажу за списком №1, що дає право на обчислення пенсії у розмірі, передбаченому абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону №1058 та ст. 8 Закону №345. Страховий стаж позивача, обчислений по 31.03.2021, становить 18 років 06 місяців 04 дні. До страхового стажу для обчислення розміру пенсії, з якого обчислюється розмір пенсії по інвалідності, крім наявного страхового стажу, зараховується також на загальних підставах відповідно період з дня встановлення інвалідності до досягнення застрахованою особою віку, передбаченого частиною першою статті 26 цього Закону, а саме було зараховано 19 років 07 місяців 20 днів.
Розмір пенсії по інвалідності з 05.02.2024 становив 9128,25 грн (22820,62 грн середньомісячний заробіток * 80% * 50%). Розмір пенсії по інвалідності, призначений відповідно до частини 1 ст. 33 Закону №1058 у розмірі 50 відсотків пенсії за віком, обчисленої з урахуванням положень абзацу 3 частини 1 ст. 28 Закону №1058 та ст. 8 Закону №345. Страховий стаж позивача, що дає право на обчислення пенсії по інвалідності в розмірі пенсії за віком становив 30 років 06 місяців 10 днів, а саме 18 років 06 місяців страхового стажу та 12 років додатково зараховані роки пільгового (підземного) стажу за списком №1 на підставі положень абзацу 10 частини 3 ст. 24 Закону №1058, тому у позивача було відсутнє право на призначенні пенсії по інвалідності в розмірі пенсії за віком з 05.02.2024.
Враховуючи вищенаведене, просить відмовити в задоволенні позову.
Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
ОСОБА_1 з 05.02.2024 перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області та отримує пенсію по інвалідності, як особа з інвалідністю ІІІ групи внаслідок професійного захворювання, відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».
Розмір пенсії позивача обчислений відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у розмірі 50 відсотків пенсії за віком, обчисленої з урахуванням положень абзацу 3 частини 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» та ст. 8 Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» (середньомісячний заробіток * 80% * 50%).
29.02.2024 позивач звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області зі заявою про перерахунок та виплату пенсії по інвалідності, в розмірі пенсії за віком, з урахуванням норм статті 8 Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» та статті 33 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування».
Листом Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області від 18.03.2024 повідомлено позивача про те, що його страховий стаж, обчислений по 31.03.2021 відповідно до даних про сплачені підприємством страхові внески, становить 30 років 06 місяців 10 днів, а саме 18 років 06 місяців страхового стажу та 12 років додатково зараховані роки пільгового (підземного) стажу за списком №1 на підставі положень абзацу 10 частини 3 ст. 24 Закону №1058, тому підстави для обчислення пенсії по інвалідності в розмірі пенсії за віком відповідно до абзацу 8 частини 2 статті 33 Закону №1058 відсутні. Період роботи з 01.04.2021 по 14.12.2023 на ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля» не зараховано до страхового та до підземного стажу за списком №1 виробництв, робіт, професій, посад і показників та за даний період не врахована заробітна плата, оскільки підприємством не сплачено страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.
Вважаючи дії відповідача щодо відмови в зарахуванні вказаного періоду роботи до страхового (загального) та пільгового (спеціального) стажу протиправними, позивач звернувся з цим позовом до суду.
При вирішенні спору по суті, суд виходив з такого.
Відповідно до статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.
Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій визначає Закон України від 09.07.2003 №1058-IV Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування (далі Закон України №1058-IV).
У частині першій статті 8 Закону України №1058-IV встановлено, що відповідно до вказаного Закону в солідарній системі призначаються такі пенсійні виплати:
1) пенсія за віком;
2) пенсія по інвалідності;
3) пенсія у зв`язку з втратою годувальника.
Згідно з частиною першою статті 33 Закону України №1058-IV пенсія по інвалідності залежно від групи інвалідності призначається в таких розмірах: особам з інвалідністю I групи - 100 відсотків пенсії за віком; особам з інвалідністю II групи - 90 відсотків пенсії за віком; особам з інвалідністю III групи - 50 відсотків пенсії за віком, обчисленої відповідно до статей 27 і 28 зазначеного Закону.
При цьому, абзац восьмий частини другої статті 33 Закону України №1058-IV встановлює, що непрацюючі особи з інвалідністю II групи, яким установлено інвалідність після досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України №1058-IV, та особи з інвалідністю III групи за їх вибором мають право на призначення пенсії по інвалідності в розмірі пенсії за віком, обчисленої відповідно до статей 27 і 28 Закону України №1058-IV, за наявності страхового стажу, зазначеного в абзаці першому частини першої статті 28 Закону України №1058-IV.
Відповідно до абзаців першого, третього частини першої статті 28 Закону України №1058-IV мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чоловіків 35 років, а у жінок 30 років страхового стажу встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, визначеного законом. У разі виплати застрахованій особі довічної пенсії, передбаченої таким Законом, пенсії або аналогічної виплати, встановленої в інших державах, мінімальний розмір пенсії за віком у солідарній системі встановлюється з урахуванням зазначених сум.
Мінімальний розмір пенсії особам, на яких поширюється дія Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці», та працівникам, зайнятим повний робочий день під землею обслуговуванням зазначених осіб, які відпрацювали на підземних роботах не менш як 15 років для чоловіків та 7,5 року для жінок за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, встановлюється незалежно від місця останньої роботи у розмірі 80 відсотків заробітної плати (доходу) застрахованої особи, визначеної відповідно до статті 40 Закону України №1058-IV, з якої обчислюється пенсія, але не менш як три розміри прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність.
Згідно з абзацом десятим частини третьої статті 24 Закону України №1058-IV за кожний повний рік стажу роботи (врахованого в одинарному розмірі) на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, зайнятість на яких давала та дає право на пенсію на пільгових умовах, до страхового стажу додатково зараховується по одному року.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» мінімальний розмір пенсії шахтарям, які відпрацювали на підземних роботах не менш як 15 років для чоловіків та 7,5 років для жінок за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, встановлюється незалежно від місця останньої роботи, у розмірі 80 відсотків його заробітної плати (доходу), визначеної відповідно до статті 40 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», з якої обчислюється пенсія, але не менш як три розміри прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність. Для обчислення розміру пенсій за віком за кожний повний рік стажу роботи на підземних роботах до страхового стажу додатково зараховується по одному року.
Таким чином, непрацююча особа з інвалідністю III групи має право на призначення пенсії по інвалідності у розмірі пенсії за віком (80% заробітної плати), за умови наявності 35 років страхового стажу (для чоловіків), з яких на підземних роботах не менш як 15 років. При цьому, для обчислення розміру пенсій за віком за кожний повний рік стажу роботи на підземних роботах до страхового стажу додатково зараховується по одному року.
Як видно з матеріалів справи, та не заперечується відповідачем у відзиві на позов, Головне управління пенсійного фонду України у Львівській області визначило страховий та пільговий стаж позивача на підставі даних про сплачені підприємством страхові внески по 31.03.2021.
Надаючи оцінку діям відповідача щодо відмови у зарахуванні до страхового та пільгового (підземного стажу) за списком №1 періоду роботи позивача з 01.04.2021 по 14.12.2023 у ВП «Шахта «Великомостівська» Державного підприємства «Львіввугілля» та ВП «Шахта «Степова» Державного підприємства «Львіввугілля», через відсутність відомостей про сплату страхових внесків, суд вказує таке.
Стаж роботи підтверджується трудовою книжкою. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній встановлюється Кабінетом Міністрів України (ст. 62 Закону №1788-ХІІ).
На виконання вимог статті 62 Закону №1788-ХІІ Кабінет Міністрів України постановою від 12.08.1993 №637 затвердив Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній (далі - Порядок №637), пунктом 3 якого визначено, що за відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.
Згідно з п. 20 Порядку №637 у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників. У довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до спеціального стажу; професія або посада; характер виконуваної роботи; розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери, до якого включається цей період роботи; первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана зазначена довідка.
Аналіз наведених норм свідчить про те, що основним документом, що підтверджує стаж роботи є трудова книжка. Проте, якщо у трудовій книжці не зазначені відомості про умови праці та характер виконуваної роботи, то для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників.
У разі, коли підприємства, установи, організації або їх правонаступники розміщуються на тимчасово окупованій території України або в районах проведення антитерористичної операції, спеціальний трудовий стаж може підтверджуватися за даними, наявними в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Відповідно до статті 1 Закону України №1058-IV страхові внески - це кошти відрахувань на соціальне страхування, збір на обов`язкове державне пенсійне страхування та страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, сплачені (які підлягають сплаті) згідно із законодавством, що діяло раніше; надходження від сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, що спрямовуються на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.
Страхувальники - це роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до вказаного Закону.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 24 Закону України №1058-IV страховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Частиною другою вказаної ж норми передбачено, що страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог зазначеного Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності вказаним Законом.
Згідно з статтею 20 Закону України №1058-IV страхові внески обчислюються виключно в грошовій формі, у тому числі з виплат (доходу), що здійснюються в натуральній формі.
Обчислення страхових внесків застрахованих осіб, здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), грошового забезпечення, на які відповідно до вказаного Закону нараховуються страхові внески.
Страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків. Якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені зазначеним Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.
Суд вказує на те, що страхові внески є складовою умовою існування солідарної системи і підлягають обов`язковій сплаті, перерахунок пенсії провадиться з урахуванням часу, коли особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, та за який підприємством, де працює людина, (страхувальником) сплачені щомісячні страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
При цьому, обов`язок по сплаті страхових внесків та відповідальність за несвоєчасну або не в повному обсязі сплату страхових внесків законом покладено на страхувальника.
Внаслідок невиконання роботодавцем позивача обов`язку по сплаті страхових внесків до Пенсійного фонду України, позивач позбавлений належної соціальної захищеності та пенсійного стажу за час роботи, що є неприпустимим та таким, що суперечить основним конституційним засадам у сфері соціального захисту.
Отже, відсутність в інформаційній базі системи персоніфікованого обліку даних про сплату страхових внесків для нарахування пенсії за період з 01.04.2021 по 14.12.2023, не є підставою для позбавлення позивача права на перерахунок пенсії.
Таким чином, позивач не повинен відповідати за неналежне виконання підприємством-страхувальником свого обов`язку щодо належної сплати страхових внесків, а отже, наявність заборгованості підприємства по страхових внесках не може бути підставою для незарахування до страхового стажу періоду роботи позивача.
Суд при розгляді справи враховує висновки Верховного Суду щодо застосування норм права у подібних правовідносинах, викладені у постанові від 23.03.2020 у справі №535/1031/16-а.
Водночас, як встановлено судом з копії трудової книжки серії НОМЕР_2 , у спірний період з 01.04.2021 по 14.12.2023, ОСОБА_1 працював учнем гірника підземного 1-го розряду, з повним робочим днем в шахті, гірником підземним 3-го розряду з повним робочим днем в шахті, гірником очисного забою 5-го розряду з повним робочим днем в шахті у відокремленому підрозділі «Шахта «Великомостівська» Державного підприємства «Львіввугілля», звідки був переведений до відокремленого підрозділу «Шахта «Степова» Державного підприємства «Львіввугілля», де працював гірником очисного забою 5-го розряду з повним робочим днем в шахті та 14.12.2023 був звільнений з роботи у зв`язку з виявленою невідповідністю виконуваній роботі, внаслідок стану здоров`я. Будь-яких зауважень, щодо змісту трудової книжки позивача, відповідач не навів.
Підсумовуючи викладене, оскільки відповідальність за несплату страхових внесків несе підприємство-страхувальник, суд вважає протиправними дії відповідача щодо не зарахування до страхового (загального) та пільгового (спеціального) стажу за списком №1 періоду роботи позивача з 01.04.2021 по 14.12.2023 у ВП «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля» та ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля».
При цьому суд зауважує, що проведення перерахунку стажу позивача необхідно здійснити з урахуванням положень абзацу десятого частини третьої статті 24 Закону №1058-IV, тобто за кожний повний рік стажу роботи (врахованого в одинарному розмірі) на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, зайнятість на яких давала та дає право на пенсію на пільгових умовах, до страхового стажу додатково зараховується по одному року.
Відтак, з метою повного відновлення порушених прав позивача, суд вважає за необхідне зобов`язати відповідача провести перерахунок та виплату позивачу пенсії по інвалідності з 05.02.2024, згідно з Законом України «Про підвищення престижності шахтарської праці» від 02.09.2008 № 345-VI та з врахуванням раніше виплачених сум, зарахувавши при цьому до його страхового (загального) та пільгового (спеціального) стажу за списком №1 період роботи з 01.04.2021 по 14.12.2023 і заробітну плату у ВП «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля» та ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля».
Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно з ч.1 ст.90 цього ж Кодексу, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позов необхідно задовольнити.
Відповідно до статті 139 КАС України з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань необхідно стягнути судовий збір у розмірі 1211,20 грн.
Керуючись статтями 2, 6, 8-10, 13, 14, 72-76, 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в:
позов задовольнити.
Визнати протиправним дії Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області щодо не зарахування ОСОБА_1 до страхового (загального) та пільгового (спеціального) стажу за списком №1 періоду його роботи з 01.04.2021 по 14.12.2023 у ВП «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля» та ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля».
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області (місцезнаходження: вул. Митрополита Андрея, 10, м. Львів, 79016; ЄДРПОУ: 13814885) провести перерахунок та виплату ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 ; РНОКПП: НОМЕР_1 ) пенсії по інвалідності з 05.02.2024, згідно з Законом України «Про підвищення престижності шахтарської праці» від 02.09.2008 № 345-VI та з врахуванням раніше виплачених сум, зарахувавши при цьому до його страхового (загального) та пільгового (спеціального) стажу за списком №1 період роботи з 01.04.2021 по 14.12.2023 і заробітну плату у ВП «Шахта «Великомостівська» ДП «Львіввугілля» та ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля».
Стягнути на користь ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 ; РНОКПП: НОМЕР_1 ) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (місцезнаходження: вул. Митрополита Андрея, 10, м. Львів, 79016; код ЄДРПОУ: 13814885) сплачений судовий збір в сумі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) грн 20 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
СуддяБратичак Уляна Володимирівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2024 |
Оприлюднено | 04.09.2024 |
Номер документу | 121325215 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Братичак Уляна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні