ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
02 вересня 2024 рокуСправа № 160/23323/24
Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Турова О.М., розглянувши матеріали позовної заяви Дніпровського державного університету внутрішніх справ до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ:
27.09.2024 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Дніпровського державного університета внутрішніх справ до ОСОБА_2 , в якій позивач просить:
- стягнути з ОСОБА_1 до бюджету у сумі 71 254 грн, 07 коп. на користь держави в особі центрального органу виконавчої влади - МВС України в особі його структурного підрозділу - Дніпровського державного університету внутрішніх справ витрати, пов`язані з його утриманням у Дніпропетровському державному університеті внутрішніх справ, у розмірі 71 254 грн, 07 коп. (сімдесят одна тисяча двісті п`ятдесят чотири гривні 07 коп.).
Згідно з витягом з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 27.09.2024 року зазначена вище справа розподілена головуючому судді Туровій О.М.
Відповідно до відповіді №757661 від 28.08.2024р. з Єдиного державного демографічного реєстру ОСОБА_3 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 .
Згідно з ч.ч.1, 2 ст.171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.
При вирішенні питання про відкриття провадження у справі встановлено, що позов подано без додержання правил підсудності, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України.
Відповідно до ч.1 ст.26 Кодексу адміністративного судочинства України позови до фізичної особи пред`являються в суд за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем її проживання або перебування, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Так, відповідно до відповіді №757661 від 28.08.2024р. з Єдиного державного демографічного реєстру ОСОБА_3 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 .
Тобто, зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання відповідача - ОСОБА_1 є Луганська область.
Ураховуючи наведене, суд дійшов висновку, що вказана адміністративна справа за правилами територіальної підсудності не підсудна Дніпропетровському окружного адміністративного суду, а повинна розглядатися окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на Луганську область.
Згідно з нормами Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 р., Закону України "Про виконання рішень, застосування практики Європейського суду з прав людини", інститут підсудності безпосередньо пов`язаний із забезпеченням права на справедливий судовий розгляд, який закріплений у п.1 ст.6 Конвенції, оскільки за його допомогою визначається "належний суд", тобто суд, уповноважений розглядати конкретну справу.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 29 Кодексу адміністративного судочинства України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що справа №160/23323/24 підлягає передачі на розгляд до Луганського окружного адміністративного суду.
Відповідно до частини 1 статті 30 Кодексу адміністративного судочинства України, спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються.
В даному випадку, справа №160/23323/24 передається на розгляд з Дніпропетровського окружного адміністративного суду до Луганського окружного адміністративного суду за підсудністю, що не суперечить вимогам п.2 ч.1 ст.29, ч.1 ст.30 Кодексу адміністративного судочинства України, якою регламентована заборона спорів саме між адміністративними судами.
Керуючись статтями 26, 29, 30, 248, 256, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
Адміністративну справу №160/23323/24 за позовною заявою Дніпровського державного університету внутрішніх справ до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості - передати на розгляд до Луганського окружного адміністративного суду за підсудністю.
Ухвала набирає законної сили в порядку статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена до Третього апеляційного адміністративного суду у строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя: О.М. Турова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.09.2024 |
Оприлюднено | 05.09.2024 |
Номер документу | 121353018 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері освіти, науки, культури та спорту |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турова Олена Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні