Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
02 вересня 2024 року № 520/16752/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Заічко О.В., розглянувши у порядку спрощеного провадження в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «САН СТРІМ СИСТЕМС» (вул. Роллана Ромена, буд. 12, м. Харків, 61058, код ЄДРПОУ 44583284) до Головного управління Державної податкової служби у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, б. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43983495) про визнання протиправним та скасування податкового-повідомлення рішення, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить:
визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області № 0149640902 від 25.03.2024 на суму 124 000,00 гривень.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» було отримано податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області № 0149640902 від 25.03.2024 на суму 124 000,00 грн, за результатами результати фактичної перевірки від 01.03.2024. Вважаючи податкове повідомлення-рішення протиправним позивач звернувся до суду.
По справі було відкрито спрощене провадження в порядку, передбаченому ст. 263 КАС України та запропоновано відповідачеві надати відзив на позов.
Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження була надіслана сторонам та отримана ними.
Відповідач надав відзив на позов, у якому позовні вимоги не визнав та посилається на те, що згідно відомостей акту перевірки ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» не забезпечив подання документів, що містять данні про фактичні залишки пального за добу у період з 25.05.2023 до 01.03.2024 в кількості 124 штуки. Таким чином, в ході перевірки ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» встановлено, порушення вимог п.п. 230.1.3., ст.230 ПК України та застосовано штрафні санкції у розмірі 124 000,00 гривень. Свої дії відповідач вважає правомірними та просить в задоволені позову відмовити.
Позивач надав відповідь на відзив у якій підтримав свої позовні вимоги.
Відповідно до ст. 263 КАС України, суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи, зокрема, щодо: оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат.
Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється згідно вимог ст. 229 КАС України.
Дослідивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги позову та докази, якими вони підтверджуються, суд встановив наступне.
Судом встановлено, що ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» зареєстроване як юридична особа 21.09.2021, про що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців міститься запис та перебуває на обліку в Головного управління Державної податкової служби у Харківській області.
У період з 22.02.2024 по 01.03.2024 Головним управлінням Державної податкової служби у Харківській області була проведена перевірка ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» за адресою розташування АЗС ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» смт. Рогань, вул. Харківська, буд. 23. За результатами фактичної перевірки був складений акт від 01.03.2024, в якому зазначено що ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» було допущено порушення пп. 1.3. п. 230.1, ст. 230 Податкового кодексу України. А саме ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» не забезпечив подання документів, що містять дані про фактичні залишки пального за добу(добові-звіти) у період з 25.05.2023 до 01.03.2024.
Позивач зауважив, що Акт про результати фактичної перевірки від 01.03.2024 не давав можливості визначити обсяг та перелік документів необхідних для спростування вказаного висновку, оскільки там відсутня інформація про факти порушення ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» пп. 1.3. п. 230.1, ст. 230 Податкового кодексу України.
07.03.2024 ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» під час надання заперечень на акт до Головного управління Державної податкової служби у Харківській області був наданий витяг з системи, у якому зазначено всі добові звіти ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС».
25.03.2024 Головним управлінням Державної податкової служби у Харківській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 0149640902 від 25.03.2024 та накладено штраф на суму 124 000,00 грн, відносно якого позивач зазначив, що з аналізу статті, на підставі якої ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС»
09.04.2024 ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» до Державної податкової служби України була направлена скарга на податкове повідомлення-рішення № 0149640902 від 25.03.2024.
Рішенням Державної податкової служби України про результати розгляду скарги від 07.06.2024, у якому зазначено, що на підставі аналізу поданих електронних документів по акцизному складу з уніфікованим номером - 1020507 за формою J0210401 встановлено, що ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» за період з 27.10.2023 по 01.03.2024 як розпорядником зазначеного акцизного складу не забезпечено своєчасне подання до територіального органу ДПС 124-ох електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального - Скраплений газ (пропан або суміш пропану з бутаном) та інші гази на початок та кінець звітної доби, отриманого та реалізованого пального в розрізі двох резервуарів, чим порушив п.п. 230.1.3., п. 230.1 ст. 230 ПК України. Враховуючи наведене податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області № 0149640902 від 25.03.2024 на суму 124 000,00 грн залишено без змін.
Позивач вважає податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області № 0149640902 від 25.03.2024 на суму 124 000,00 грн протиправним, оскільки ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» ані з дати 25.05.2023 до 01.03.2024 (281 день як зазначено в Акті фактичної перевірки від 01.03.2024 (281 день), а ні з 27.10.2023 по 01.03.2024 (127 днів як зазначено і рішенні Державної податкової служби України) не було допущено порушень строків подання добових звітів на підтвердження чого позивачем надані довідка про зведені за добу підсумкові облікові данні щодо обсягів обігу(отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального та квитанції до них.
Позивач зазначає, що документи ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» були надіслані вчасно, жодних повідомлень отримано не було. Позивач зазначає, що ним своєчасно надавав уся добові звіти, а такі звіти були прийняти, отже немає порушень зазначених 1.3 п. 230.1 ст. 230 ПК України. Позивач вважає, що його притягнуто до відповідальності за порушення, які він не вчиняв, а тому податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню
Надаючи правову оцінку публічно-правовим відносинам, суд виходить із наступних підстав та мотивів.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).
За визначенням, наведеним у пп.14.1.6 п. 14.1 ст. 14 ПК України, акцизний склад - це:
а) спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі - приміщення), розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів;
б) приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.
Відповідно до вимог пп.230.1.3п. 230.1 ст.230 ПК України, розпорядники акцизних складів зобов`язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі у цьому розділі - обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° С.
Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.
На кожному акцизному складі за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД формуються показники про:
обсяги залишків пального на початок та кінець звітної доби, що визначаються шляхом підсумовування обсягів залишків пального в кожному резервуарі на підставі показників рівнемірів-лічильників, встановлених на таких резервуарах, розташованих на такому акцизному складі;
добовий обсяг реалізованого пального, що визначається шляхом підсумовування обсягів реалізованого за звітну добу пального через кожне місце відпуску пального наливом з акцизного складу на підставі показників витратомірів-лічильників, встановлених на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на такому акцизному складі;
добовий обсяг отриманого пального, що визначається шляхом віднімання від обсягу залишків пального на кінець звітної доби обсягу залишків пального на початок звітної доби та додавання добового обсягу реалізованого пального з такого акцизного складу з додаванням обсягу втраченого пального, зазначеного в акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, та з відніманням додаткового обсягу пального, зазначеного в заявках на поповнення обсягу залишку пального або спирту етилового, зареєстрованих у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Фактичні показники витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників щодо обсягів залишків пального та добового обсягу реалізованого пального перераховуються у літри, приведені до температури 15° С, крім показників паливороздавальних колонок та/або оливороздавальних колонок, які виконують функції витратомірів-лічильників.
Під час виходу з ладу, проведення повірки або калібрування рівнеміра-лічильника або витратоміра-лічильника визначення даних про обсяги залишків пального та обсяги обігу пального здійснюється у мірах повної місткості, які мають позитивний результат повірки, проведеної відповідно до законодавства, та/або за допомогою рулетки та метроштока або переносного (портативного) рівнеміра-аналізатора, які мають позитивний результат повірки, проведеної відповідно до законодавства. Застосування такого способу вимірювання може здійснюватися не більше 20 календарних днів поспіль (для акцизних складів, які є місцями роздрібної торгівлі пальним, на які отримано ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, - не більше 15 календарних днів поспіль) та не більше чотирьох разів протягом календарного року.
Дані про залишки пального та про обсяг обігу пального подаються електронними засобами зв`язку у формі електронних документів, яка затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Електронні документи заповнюються автоматично шляхом передачі до них даних з витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників (під час виходу з ладу, проведення повірки або калібрування рівнеміра-лічильника або витратоміра-лічильника - заповнюються відповідальною особою розпорядника акцизного складу).
В електронних документах також зазначаються відповідальною особою розпорядника акцизного складу дані про обсяги залишків пального, що знаходяться на акцизному складі в тарі, балонах, упаковці, про добовий обсяг реалізованого пального в тарі, балонах, упаковці, а також інформація про дні, в які акцизний склад не працює.
Порядок ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв`язку до контролюючих органів затверджений постановою Кабінету міністрів України від 22 листопада 2017 року № 891 (далі - Порядок №891).
Згідно з п. 1, 5 Порядку № 891 він визначає процедуру створення та ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів лічильників рівня пального у резервуарі (далі Реєстр), а також порядок передачі облікових даних (обсягу обігу та залишку пального) з них електронними засобами зв`язку до контролюючих органів.
Електронні документи для наповнення Реєстру, які формуються розпорядниками акцизних складів та надсилаються до Реєстру за кожним місцем розташування акцизного складу, містять, зокрема, зведені за добу підсумкові облікові дані щодо: обсягів фактичних залишків пального на початок та кінець звітної доби та добового обсягу обігу пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15 °С, у розрізі всіх наявних у розпорядника акцизного складу акцизних складів з уніфікованою нумерацією для усіх розпорядників акцизних складів, крім зазначених в абзаці третьому цього підпункту; добового фактичного обсягу реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15 °С, для розпорядників акцизних складів, на акцизних складах яких провадиться діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову підакцизну продукцію (пальне).
Відповідно до п. 6 Порядку № 891 електронні документи для наповнення Реєстру, що містять інформацію, зазначену у підпунктах 1-4 пункту 5 цього Порядку, формуються та надсилаються розпорядниками акцизних складів одноразово до початку введення в дію Реєстру та в разі зміни такої інформації. Інформація про витратоміри та рівнеміри вноситься до Реєстру після настання строків їх встановлення, визначених Податковим кодексом України. Електронні документи для наповнення Реєстру, що містять інформацію, зазначену в підпунктах 5 і 6 пункту 5 цього Порядку, формуються та надсилаються розпорядниками акцизних складів щодня (крім днів, у які акцизний склад не працює). Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу (обсяг реалізованого та обсяг отриманого) пального, зазначені в підпунктів 5 пункту 5 цього Порядку, формуються після проведення останньої операції з обігу пального за звітну добу, але не пізніше 23 години 59 хвилин такої доби, до початку проведення операцій з обігу пального за добу, що настає за звітною добою, та подаються до ДФС не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.
На кожному акцизному складі за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД формуються показники про: обсяги залишків пального на початок та кінець звітної доби, що визначаються шляхом підсумовування обсягів залишків пального в кожному резервуарі на підставі показань рівнемірів, установлених на таких резервуарах; добовий обсяг реалізованого пального, що визначається шляхом підсумовування обсягів реалізованого за звітну добу пального через кожне місце відпуску пального шляхом наливу з акцизного складу на підставі показань витратомірів, установлених у кожному місці відпуску пального шляхом наливу з акцизного складу; добовий обсяг отриманого пального, що визначається шляхом віднімання від обсягу залишків пального на кінець звітної доби обсягу залишків пального на початок звітної доби та додавання добового обсягу реалізованого пального з такого акцизного складу з додаванням обсягу втраченого пального, зазначеного в акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних, та з відніманням додаткового обсягу пального, зазначеного в заявках на поповнення обсягу залишку пального, зареєстрованих у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Підтвердженням розпоряднику акцизного складу прийняття/неприйняття його електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру є квитанції в електронному вигляді у текстовому форматі, які надсилаються йому держателем Реєстру протягом операційного дня. Датою та часом надсилання електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру держателю Реєстру є дата та час, зафіксовані у квитанції. Якщо протягом операційного дня держателем Реєстру не надіслано квитанції про прийняття/неприйняття електронного документа для наповнення Реєстру/коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру, такий електронний документ вважається прийнятим. Держатель Реєстру не приймає електронних документів для наповнення Реєстру/коригуючих електронних документів для наповнення Реєстру у випадках порушення вимог щодо формування, заповнення та надсилання таких електронних документів, передбачених цим Порядком.
Отже, аналіз наведених вище норм свідчить про те, що розпорядник акцизного складу зобов`язаний подавати довідки про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального в електронному вигляді (з дотриманням вимог Порядку №891) не пізніше наступного дня, який настає за звітнім днем.
Форма довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального, а також формат даних та структура Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів лічильників рівня пального у резервуарі затверджені наказом Міністерства фінансів України від 27.11.2018 №944.
При цьому, відповідно до п. 128-1.3 ст. 128-1 ПК України незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1000 гривень за кожний неподаний електронний документ.
Разом з тим, аналіз вказаної правової норми свідчить, що застосування такого штрафу можливо за наявності вини розпорядника акцизного складу в несвоєчасному поданні даних про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального.
Як вбачається зі змісту оскаржуваного податкового повідомлення - рішення, до позивача застосовано штрафні санкції за несвоєчасне подання до територіального органу ДПС електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг пального, чим порушено п.п. 230.1.3 п. 230.1 ст. 230 ПК України.
Суд зауважує, що чинним законодавством України передбачено обов`язок розпорядника акцизного складу вчасно направляти у електронному вигляді дані про фактичні залишки пального, але не встановлено відповідальності такого розпорядника за належну роботу Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.
Стосовно твердження відповідача, що підтвердженням дати та часу подання електронної звітності є дата та час зазначені у квитанціях про їх прийняття, суд звертає увагу на наступне.
Санкція п. 128-1.3 ст. 128-1 ПК України передбачає відповідальність за несвоєчасне подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового.
В пункті 6 Порядку № 891 зазначено: підтвердженням розпоряднику акцизного складу прийняття/неприйняття його електронного документа для наповнення Реєстру / коригуючого електронного документа для наповнення Реєстру є квитанції в електронному вигляді у текстовому форматі, які надсилаються йому держателем Реєстру протягом операційного дня.
Отже, квитанція є підтвердженням дати прийняття/неприйняття а не підтвердженням дати подання електронної звітності.
Крім того, суд зауважує, що відповідно до Акту фактичної перевірки від 01.03.2024 перевірку було закінчено 01.03.2024 о 14.00 годин, а тому довідки за 29.02.2024 та 01.03.2024 ще не повинні були подаватися за часом, проте відповідач вже зробив висновки за вказаний період про не подані (або подані не вчасно).
Санкція п. 128-1.3 ст. 128-1 ПК України передбачає відповідальність за несвоєчасне подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового.
Розмір штрафу становить 1000 гривень за кожний неподаний електронний документ.
Судом під час розгляду справи встановлено що ТОВ «САН СТРІМ СИСТЕМС» своєчасно надавались усі добові звіти, а такі звіти були прийняти, отже немає порушень зазначених 1.3 п. 230.1, ст. 230 ПК України.
За таких обставин, суд дійшов висновку, що податкове-повідомлення рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області № 0149640902 від 25.03.2024 на суму 124 000,00 грн є протиправним та підлягає скасуванню.
Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
З урахуванням встановлених обставин, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.
Розподіл судових витрат здійснити в порядку ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.
Керуючись ст.ст. 243-246, 250, 255, 257-262, 295, 297 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «САН СТРІМ СИСТЕМС» (вул. Роллана Ромена, буд. 12, м. Харків, 61058, код ЄДРПОУ 44583284) до Головного управління Державної податкової служби у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, б. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43983495) про визнання протиправним та скасування податкового-повідомлення рішення - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у Харківській області № 0149640902 від 25.03.2024 на суму 124 000,00 гривень.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «САН СТРІМ СИСТЕМС» (вул. Роллана Ромена, буд. 12, м. Харків, 61058, код ЄДРПОУ 44583284) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, б. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43983495) суму сплаченого судового збору у розмірі 3028,0 грн (три тисячі двадцять вісім гривень 00 копійок).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено протягом тридцяти днів з дня його складання у повному обсязі шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду.
Суддя Заічко О.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.09.2024 |
Оприлюднено | 05.09.2024 |
Номер документу | 121356231 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Заічко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні