Справа№ 953/7811/24
н/п 3/953/2399/24
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"05" вересня 2024 р.
Київський районний суд м. Харкова у складі судді Вітюка Р.В. розглянув матеріали, що надійшли з Головного управління ДПС у Харківській області про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, РНОКПП НОМЕР_1 , який мешкає за адресою: АДРЕСА_1 ,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 155-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП)
ВСТАНОВИВ:
Опис обставин, установлених під час розгляду справи
До суду надійшли вказані адміністративні матеріали.
Згідно з протоколом № 1428/20-40-07-30 від 15.08.2024, який склав головний державний інспектор ГУ ДПС у Харківській області Попов Є.І. під час проведення перевірки господарського об`єкту магазину, що розташований за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, буд. 341, у якому діяльність здійснює ТОВ "М Фемелі маркет" (код ЄДРПОУ 44413718) посадова особа - директор ТОВ "М Фемелі маркет" ОСОБА_1 допустив порушення встановленого порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а саме: не забезпечення створення контрольних стрічок у паперовій та/або електронній формі та їх зберігання; проведення розрахункової операції через ПРРО без використання режиму програмування для підакцизних товарів в частині УКТЗЕД.
Також інспектор склав акт (довідку) фактичної перевірки від 15.08.2024 № 006306, в якому зафіксована додаткова інформація про факти, встановленні в ході перевірки.
Дії ОСОБА_1 кваліфіковані за ч. 1 ст. 151-1 КУпАП.
Процесуальні дії у справі
Суд призначив справу до розгляду на 15:20 05.09.2024, про що повідомив учасників адміністративного провадження.
У судове засідання ОСОБА_1 не з`явився. Про день, місце та час розгляду справи повідомлявся належним чином, але причин неявки суду не повідомив. Клопотання про відкладення розгляду справи не заявив.
При цьому суд враховує, що у протоколі про адміністративне правопорушення № 1428/20-40-07-30 від 15.08.2024 ОСОБА_1 просив проводити розгляд без його участі, з адміністративним правопорушенням згоден (зворотна сторона а.с. 2).
Враховуючи викладене, суд вважає за можливе проводити розгляд справи у відсутність ОСОБА_1 , ураховуючи обмеженість строку розгляду справи та згоди особи на розгляд справи за його відсутності.
Мотиви, з яких виходить суд, та застосовані норми права
Відповідно до частини першої статті 155-1 КУпАП порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг тягне за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції, від двох до п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п`яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Об`єктом правопорушень, передбачених наведеною нормою, є суспільні відносини у сфері здійснення розрахункових операцій.
Об`єктивна сторона правопорушення виражається у таких формах: порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг; порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків при здійсненні операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Суб`єктивна сторона правопорушень, передбачених вказаною нормою, характеризується наявністю вини у формі прямого умислу.
Суб`єктом правопорушення може бути особа, яка відповідно до своїх функціональних обов`язків здійснює розрахункові операції, а також посадова особи, до компетенції яких належить організація здійснення розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Положеннями ст.3Закону України"Прозастосування реєстраторіврозрахункових операційу сферіторгівлі,громадського харчуваннята послуг"передбачено,що суб`єктигосподарювання,які здійснюютьрозрахункові операціїв готівковійта/абов безготівковійформі (іззастосуванням електроннихплатіжних засобів,платіжних чеків,жетонів тощо)при продажутоварів (наданніпослуг)у сферіторгівлі,громадського харчуваннята послуг,а такожоперації зприймання готівкидля виконанняплатіжної операціїзобов`язані:проводити розрахунковіоперації зістворенням упаперовій та/абоелектронній формівідповідних розрахунковихдокументів (п.1);надавати особі,яка отримуєабо повертаєтовар,при отриманнітоварів (послуг)в обов`язковомупорядку розрахунковийдокумент встановленоїформи тазмісту (п.2);застосовувати реєстраторирозрахунковихоперацій,щовключенідо Державногореєструреєстраторіврозрахункових операцій,та/абопрограмніреєстраторирозрахункових операційздодержаннямвстановленого порядкуїхзастосування (п. 3).
Суд дослідив матеріали справи та дійшов висновку, що провина ОСОБА_1 підтверджується наявними в матеріалах справи доказами, а саме:
- відомостями, що містяться в протоколі про адміністративне правопорушення № 1428/20-40-07-30 від 15.08.2024, в якому зафіксовано факт вчинення порушення порядку розрахункових операцій РРО;
- копією акту (довідки) про результати фактичної перевірки № 006306 від 15.08.2024, в якому зафіксовано не забезпечення створення контрольних стрічок у паперовій та/або електронній формі та їх зберігання; проведення розрахункової операції через ПРРО без використання режиму програмування для підакцизних товарів в частині УКТЗЕД.
Отже, суд вважає, що в діях ОСОБА_1 міститься склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 155-1 КУпАП, тобто порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків при здійсненні операцій у сфері торгівлі.
Обставин, що обтяжують чи пом`якшують відповідальність за адміністративне правопорушення, не встановлено.
На підстави викладеного, ураховуючи характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, відсутність обставин, що пом`якшують або обтяжують його відповідальність, характер та ступень суспільної небезпеки вчиненого правопорушення, суд вважає, що ОСОБА_1 слід призначити адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (у межах санкції ч. 1 ст. 155-1 КУпАП), що є достатньою мірою відповідальності з метою запобігання вчиненню ним нових правопорушень.
Окрім того, в порядку ст. 40-1 КУпАП з правопорушника на користь держави підлягає стягненню сума судового збору в розмірі 605,60 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст. 33-35, 40-1, 155-1, 283, 284 КпАП України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винуватим у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 155-1 КУпАП України, та застосувати адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 85 (вісімдесят п`ять) грн в дохід держави (отримувач: ГУК Харків обл./МТГ Харків21081100, код отримувача (ЄДРПОУ): 37874947, банк отримувача:Казначейство України(ЕАП),розрахунковий рахунок:UA928999980314020542000020649,код класифікаціїдоходів бюджету:21081100, призначенняплатежу: оплата штрафу за постановою суду по протоколу про адміністративне правопорушення № 1428/20-40-07-30 від 15.08.2024 ОСОБА_1 ).
2. Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на користь держави судовий збір в розмірі 605 (шістсот п`ять) грн 60 коп. (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача: UA 908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106, у призначенні платежу платником повинно бути вказано: слова "судовий збір", Київський районний суд м. Харкова код ЄДРПОУ суду: 02893746, ПІБ, ідентифікаційний номер платника судового збору та номер справи).
Відповідно до ч. 1 ст. 307 КУпАП штраф має бути сплачений не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, крім випадків, передбачених статтями 300-1, 300-2 цього Кодексу, а в разі оскарження такої постанови не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
Роз`яснити ОСОБА_1 , що у разі несплати штрафу у строк, установлений ч. 1 ст. 307 КУпАП, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем його проживання, роботи або за місцезнаходженням майна в порядку, встановленому законом. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення стягується: подвійний розмір штрафу, зазначеного у постанові про стягнення штрафу; витрати на облік зазначених правопорушень.
Строк пред`явлення постанови до виконання 3 (три) місяці. Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного суду через Київський районний суд м. Харкова протягом 10 днів з моменту її винесення.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Суддя Роман ВІТЮК
Суд | Київський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2024 |
Оприлюднено | 09.09.2024 |
Номер документу | 121419591 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку проведення розрахунків |
Адмінправопорушення
Київський районний суд м.Харкова
Вітюк Р. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні