Рішення
від 06.09.2024 по справі 140/4342/24
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 вересня 2024 року ЛуцькСправа № 140/4342/24

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Сороки Ю.Ю.,

розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства АГРО-В ТРЕЙД до Державної митної служби України про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство АГРО-В ТРЕЙД звернулося з позовом до Державної митної служби України про визнання протиправним рішення у формі листа Державної митної служби України від 04.04.2024 року №15/15-01-01/14/1865 щодо відмови у поверненні надміру сплачених митних платежів в сумі 114 470,24 (сто чотирнадцять тисяч чотириста сімдесят грн. 24 коп.) гривень.

Зобов`язання Державної митної служби України підготувати та подати Казначейству висновок про повернення Приватному підприємству АГРО-В ТРЕЙД надміру сплачених митних платежів в сумі 114 470,24 (сто чотирнадцять тисяч чотириста сімдесят грн. 24 коп.) гривень.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 19.03.2024 ПП АГРО-В ТРЕЙД керуючись Порядком повернення авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 18.07.2017 №643, звернулося з заявою до Державної митної служби України, в якій просило повернути помилково та/або надміру сплачені кошти у вигляді митних платежів у розмірі 114 470,24 грн.

Листом від 04.04.2024 №15/15-01-01/14/1865 Державна митна служба України повідомила позивача про відмову у поверненні грошових коштів в розмірі 114 470,24 гривень.

На думку позивача, відповідач у порушення Порядку №643, не відреагував на заяву позивача про повернення надмірно сплачених коштів у вигляді митних платежів, не підготував висновки про повернення надміру сплачених митних платежів та не подав їх для виконання до відповідного органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, чим допустив протиправну бездіяльність.

З урахуванням наведеного просить позов задовольнити.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 22.04.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у даній справі, ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

У відзиві на позовну заяву представник відповідача вважає позов безпідставним та таким, що не підлягає до задоволення, оскільки вказана сума не являється ані помилково, ані надміру сплаченою.

З наведених підстав просить у задоволенні позову відмовити повністю.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 10.05.2024 у задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи, відмовлено.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що 16.12.2022 Приватне підприємство АГРО-В ТРЕЙД здійснило передоплату в сумі 199 000,00 гривень платіжною інструкцією №9 від 16.12.2022 на єдиний казначейський рахунок митниці №U988999980355789000001101079.

19.12.2022 ПП АГРО-В ТРЕЙД імпортувало паливо дизельне на митну територію України, про що згідно даної операції була оформлена митна декларація 22UA903050051478U2 від 19.12.2022 (11:29:49).

Платником акцизного податку з реалізації пального ПП АГРО-В ТРЕЙД зареєстроване 19.12.2022 (16:13:32), тобто, на момент оформлення вантажної митної декларації, ПП АГРО-В ТРЕЙД ще не було зареєстроване платником акцизного податку.

На веб-порталі ДМСУ Єдине вікно для міжнародної торгівлі, в особистому кабінеті після оформлення ВМД 19.12.2022 відображено списання авансових коштів з єдиного казначейського рахунку митниці: по коду 029 (ПДВ) в сумі 83 803,60 грн, по коду 092 (акцизний податок) в сумі 114 470,24 грн, решта коштів в сумі 726,16 грн залишились на залишку єдиного казначейського рахунку митниці по нашому коду учасника ЗЕД 44854814.

Сума ПДВ 83 803,60 грн зарахувалась на електронний рахунок платника ПДВ позивача в СЕА ПДВ 19.12.2022 (13:02).

Для реалізації даного обсягу (29474л) ввезеного пального ПП АГРО-В ТРЕЙД було змушене поповнити електронний рахунок платника акцизного податку ( НОМЕР_1 ) на суму 104 814,00 грн (згідно з платіжною інструкцією №11 від 23.12.2023) для можливості зареєструвати заявку на поповнення обсягів залишку пального або спирту в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Тобто, ПП АГРО-В ТРЕЙД фактично двічі сплачено акцизний податок за один і той самий обсяг ввезеного 19.12.2022 дизельного палива (29 474л).

21.03.2023 позивачем на адресу Головного управління ДПС у Волинській області було направлено запит №1 на отримання податкової консультації стосовно того, чи можливо здійснити повернення коштів та у який спосіб це потрібно зробити.

Згідно листа від 05.04.2023 №4740/6/03-20-09-04-06 Про розгляд звернення, ГУ ДПС у Волинській області повідомило, що відповідно до ст.43 ПК України поверненню платнику підлягають помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання, однак згідно з інформаційними системами Головного управління ДПС у Волинській області станом на 05.04.2023 в інтегрованій картці ПП АГРО-В ТРЕЙД відсутня переплата з акцизного податку на пальне (код платежу 14021900).

12.04.2023 позивачем на адресу Державної митної служби України (відповідача у справі) було направлено запит №3 про отримання консультації стосовно того, чи можливо здійснити повернення коштів та у який спосіб це потрібно зробити.

Листом відповідача від 05.05.2023 №15/15-01-01/13/1929 Про надання інформації, останній повідомив, що повернення митними органами акцизного податку після оформлення митної декларації не передбачено Кодексом та рекомендовано у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №408 Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, звернутися до центрального орану виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Крім того, 15.01.2024 позивачем на адресу Державної Казначейської служби України було надіслано заяву про повернення суми надміру зарахованих до державного бюджету коштів в сумі 144 470,24 гривень.

Листом від 25.01.2024 за №11-06-06/1846 Державна Казначейська служба України зазначила наступне:

Відповідно до платіжної інструкції від 16.12.2022 року №9 кошти в сумі 199 000,00 грн сплачені ПП «АГРО-В ТРЕЙД» (код за ЄДРПОУ 44854814) на депозитний рахунок Державної митної служби України №UA988999980355789000001101079.

Згідно з Порядком перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2017 року №898 (із змінами та доповненнями), облік коштів авансових платежів, що вносяться підприємствами та громадянами до/або під час митного оформлення, здійснюються автоматизовано за допомогою засобів програмно-інформаційного комплексу Автоматизованої системи митного оформлення Держмитслужби.

Перерахування митних та інших платежів до державного бюджету, повернення коштів, що зараховані на депозитні рахунки 3557, відкриті в Казначействі на ім`я Держмитслужби або митниць Держмитслужби, здійснюється Казначейством на підставі реєстрів Держмитслужби або платіжних доручень митниць Держмитслужби.

Враховуючи зазначене, для повернення коштів, які надміру сплачені ПП АГРО-В ТРЕЙД на рахунок № НОМЕР_2 , рекомендуємо звернутись до Держмитслужби.

19.03.2024 ПП АГРО-В ТРЕЙД керуючись Порядком повернення авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 18.07.2017 №643, звернулося з заявою до Державної митної служби України, в якій просило повернути помилково та/або надміру сплачені кошти у вигляді митних платежів у розмірі 114 470,24 грн.

Листом від 04.04.2024 №15/15-01-01/14/1865 Державна митна служба України повідомила позивача про відмову у поверненні грошових коштів в розмірі 114 470,24 гривень.

Не погоджуючись із діям відповідача щодо не повернення надміру сплачених митних платежів, позивач вимушений звернутися до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до частин першої-четвертої статті 301 МК України повернення помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів здійснюється відповідно до Бюджетного та Податкового кодексів України. У разі виявлення факту помилкової та/або надмірної сплати митних платежів митний орган не пізніше одного місяця з дня виявлення такого факту зобов`язаний повідомити платника податків про суми надміру сплачених митних платежів. Помилково та/або надміру зараховані до державного бюджету суми митних платежів повертаються з державного бюджету в порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Якщо надмірна сплата сум митних платежів сталася внаслідок помилки з боку посадових осіб митного органу, повернення надміру сплачених сум митних платежів здійснюється у першочерговому порядку.

Згідно з частиною п`ятою статті 301 МК України повернення сум відповідних митних платежів здійснюється також у разі, якщо: 1) законом передбачено повернення сум сплаченого мита при поміщенні товарів у митний режим реімпорту або у митний режим реекспорту відповідно до розділу V цього Кодексу, а також в інших випадках, визначених цим Кодексом; 2) у випадках та в порядку, визначених цим Кодексом, здійснюється зміна раніше заявленого митного режиму, якщо суми митних платежів, належних до сплати при поміщенні товарів у новий митний режим, є меншими, ніж суми митних платежів, сплачених при поміщенні їх у попередній митний режим; 3) відновлюється режим найбільшого сприяння, вільної торгівлі; 4) митну декларацію змінено або визнано недійсною; 5) у товарах, що ввозяться на митну територію України або вивозяться за її межі, виявлено дефекти або вони якимось іншим чином не відповідають погодженим специфікаціям, за умови, що ці товари не ремонтувалися і не використовувалися відповідно на території України та за її межами (крім операцій, необхідних для виявлення дефектів або невідповідності) і повертаються протягом строку, визначеного підпунктом а пункту 3 частини другої статті 78 цього Кодексу; 6) платником податків подано органу доходів і зборів документи, які підтверджують наявність у нього на день подання органу доходів і зборів митної декларації для митного оформлення права на звільнення від сплати митних платежів.

Згідно з пунктом 43.1 статті 43 Податкового кодексу України (далі ПК України), помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.

Згідно з пунктами 43.3, 43.4 статті 43 ПК України, обов`язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов`язання та пені є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які повертаються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми та/або пені. Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на єдиний рахунок (у разі його використання); на погашення грошового зобов`язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.

Відповідно до пункту 43.5 статті 43 ПК України, контролюючий орган не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення належних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку та подає його для виконання до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п`яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку.

Пунктом 43.6 статті 43 ПК України визначено, що повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані, або з єдиного рахунку.

Процедуру під час повернення суб`єктам господарювання та/або фізичним особам (далі - платники податків) коштів авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів, контроль за справлянням яких здійснюють Держмитслужба та митниці Держмитслужби, та пені, у тому числі у випадках, зазначених у частинах дев`ятій, десятій статті 55, частині шостій статті 244, частині п`ятій статті 299, частинах третій, п`ятій статті 301 Митного кодексу України, статті 43 Податкового кодексу України, частині першій статті 9 глави V Додатка A до Конвенції про тимчасове ввезення (м. Стамбул, 1990 рік), частині третій статті 11 глави II Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП 1975 року визначає Порядок повернення авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів, затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 18.07.2017 №643 (далі Порядок №643) та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.08.2017 за №976/30844.

Згідно з пунктом 1 розділу 3 Порядку №643 повернення з державного бюджету помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені здійснюється за заявою платника податків протягом 1095 днів від дня їх виникнення.

Повернення сум відповідних митних платежів у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 301 Митного кодексу України, здійснюється за умови, що заява подається не пізніше одного року з дня, наступного за днем виникнення обставин, що тягнуть за собою повернення сплачених сум митних платежів.

Платник податків подає до митниці Держмитслужби заяву довільної форми в паперовому вигляді або за допомогою засобів електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законодавства у сферах захисту інформації, електронних довірчих послуг та електронного документообігу, або в електронній формі за допомогою засобів ІТС Держмитслужби з дотриманням вимог законодавства у сферах захисту інформації, електронних довірчих послуг та електронного документообігу, або в електронній формі через систему електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів та з дотриманням вимог законодавства у сферах захисту інформації, електронних довірчих послуг та електронного документообігу.

Відповідно до пунктів 4-6 розділу 3 Порядку №643 після надходження до митниці Держмитслужби заява, подана за допомогою засобів ІТС Держмитслужби в електронній формі, автоматично після перевірки засобами антивірусного захисту інформації вноситься до Реєстру опрацювання заяв на повернення (далі - Реєстр), який ведеться за допомогою засобів АСМО.

Внесення до Реєстру інформації щодо заяви, поданої платником у паперовому вигляді або за допомогою засобів електронного зв`язку в електронній формі, здійснює працівник підрозділу.

Підрозділ перевіряє факт перерахування суми коштів з відповідного рахунку до державного бюджету та відсутність у нього податкового боргу за допомогою засобів АСМО.

Якщо за результатами розгляду заяви митницею Держмитслужби встановлено наявність підстав для повернення коштів, працівник підрозділу формує електронний висновок про повернення з державного бюджету помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені (далі - електронний висновок) за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку, який подається керівнику (заступнику керівника) митниці Держмитслужби для прийняття рішення щодо повернення відповідної суми коштів.

На кожний сформований електронний висновок, за яким прийнято рішення про повернення, накладаються кваліфіковані електронні підписи керівника (заступника керівника) структурного підрозділу, що сформував електронний висновок, керівника (заступника керівника) митниці Держмитслужби та кваліфікована електронна печатка такого органу.

Пунктом 7 розділу 3 Порядку №643 визначено, що сформовані електронні висновки з накладеними кваліфікованими електронними підписами та кваліфікованими електронними печатками митниці Держмитслужби у строк не пізніше 17:00 шостого робочого дня до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви до митниці Держмитслужби в автоматичному режимі надсилають до Казначейства для виконання.

Отже, законодавством регламентовано чіткий порядок повернення суб`єктам господарювання надмірно сплачених митних платежів, який включає в себе сукупність послідовних дій учасників даних правовідносин, а саме: звернення суб`єкта господарювання до митних органів із заявою; проведення відповідними структурними підрозділами митного органу перевірки наведених в заяві обставин та підстав; встановлення митними органами наявності факту переплати; складання ними відповідного висновку та його надіслання органам Державної казначейської служби України для повернення суб`єкту господарювання надміру сплачених митних платежів або прийняття обґрунтованої відмови у задоволенні заяви.

Як встановлено судом, 19.03.2024 позивач звернувся до митного органу із заявою про повернення надміру сплачених митних та інших платежів в сумі 114 470,24 грн.

Проте, за результатами розгляду поданої позивачем заяви, листом від 04.04.2024 №15/15-01-01/14/1865 Державна митна служба України повідомила позивача про відмову у поверненні грошових коштів в розмірі 114 470,24 гривень, оскільки вказана сума не являється ані помилково, ані надміру сплаченою.

Проте, з такими твердженнями суд не погоджується та зазначає, що матеріали справи містять докази звернення позивача до відповідача із заявою про повернення сум грошового зобов`язання, на яку відповідач відмовив повернути кошти.

Враховуючи той факт, що позивач не був зобов`язаний сплачувати митні платежі на суму 114470,24 гривень, так як на момент здійснення передоплати, згідно з платіжною інструкцією від 16.12.2022 року №9 не був зареєстрований платником акцизного податку, суд вважає, що вимога про зобов`язання відповідача підготувати та подати до Казначейства висновок про повернення надмірно сплачених митних платежів є такою, що підлягає задоволенню.

Щодо позовної вимоги зобов`язати відповідача підготувати та подати Казначейству висновок про повернення Приватному підприємству АГРО-В ТРЕЙД надміру сплачених митних платежів в сумі 114 470,24 грн, суд зазначає наступне.

Митне законодавство передбачає можливість виникнення правової ситуації, пов`язаної з поверненням помилково та/або надмірно сплачених митних платежів.

Ці платежі повертаються декларанту в порядку і на умовах, що встановлені у статті 301 Митного кодексу України, статті 43 Податкового кодексу України і Бюджетного кодексу України, з дотриманням процедури, врегульованої Порядком повернення, на підставі його заяви та у визначений термін з дня прийняття митним органом, що здійснював оформлення митної декларації, висновку про повернення.

Визначений вищевказаними нормативними актами порядок повернення помилково та/або надмірно сплачених сум митних платежів застосовується у випадку, коли між сторонами відсутній спір про право на повернення зазначених платежів.

Якщо між сторонами виник спір про правомірність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень щодо повернення митних платежів, позивач має право заявити вимогу про визнання рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними, скасувати такі рішення та змусити його до виконання закону. При цьому повернення помилково та/або надмірно сплачених митних платежів з Державного бюджету України є виключними повноваженнями митних органів та органів Державного казначейства України, а відтак суд не може підміняти державний орган і вирішувати питання про стягнення таких платежів.

Разом з тим рішення суду, у випадку задоволення позову, має бути таким, яке б гарантувало дотримання і захист прав, свобод, інтересів позивача від порушень з боку відповідача, забезпечувало його виконання та унеможливлювало необхідність наступних звернень до суду.

Як зазначено вище, відповідно до пункту 43.5 статті 43 ПК контролюючий орган не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення належних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

У відповідності до пунктів 6, 7 розділу III Порядку №643 від 18.07.2017 якщо за результатами розгляду заяви митницею Держмитслужби встановлено наявність підстав для повернення коштів, працівник Підрозділу формує електронний висновок про повернення з державного бюджету помилково та/або надміру сплачених сум митних, інших платежів та пені (далі - електронний висновок) за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку, який подається керівнику (заступнику керівника) митниці Держмитслужби для прийняття рішення щодо повернення відповідної суми коштів. На кожний сформований електронний висновок, за яким прийнято рішення про повернення, накладаються кваліфіковані електронні підписи керівника (заступника керівника) структурного підрозділу, що сформував електронний висновок, керівника (заступника керівника) митниці Держмитслужби та кваліфікована електронна печатка такого органу.

Сформовані електронні висновки з накладеними кваліфікованими електронними підписами та кваліфікованими електронними печатками митниці Держмитслужби у строк не пізніше 17:00 шостого робочого дня до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви до митниці Держмитслужби в автоматичному режимі надсилають до Казначейства для виконання. Електронні висновки про повернення платежів, належних місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами (крім акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального), надсилають до Казначейства для виконання за умови їх погодження з відповідними місцевими фінансовими органами.

Таким чином, в даному випадку вимога позивача зобов`язати митний орган прийняти висновок про повернення та подати його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, може бути вказівкою на спосіб відновлення порушеного права.

Спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 28.01.2020 у справі №815/4804/16.

Отже, враховуючи вищенаведене, а також повноваження визначені статтею 245 КАС України, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення шляхом визнання протиправним дій щодо відмови у поверненні надміру сплачених митних платежів в сумі 114 470,24 грн, оскільки лист не є в розумінні КАС України рішенням суб`єкта владних повноважень, та зобов`язання Державну митну службу України підготувати та подати Казначейству висновок про повернення Приватному підприємству АГРО-В ТРЕЙД надміру сплачених митних платежів в сумі 114 470,24 грн.

Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, за рахунок бюджетних асигнувань Державної митної служби України на користь позивача слід стягнути судовий збір в сумі 3028,00 грн сплачений відповідно до платіжних інструкцій від 19.04.2024 №198.

Керуючись ст.ст. 243, 245, 246, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Державної митної служби України щодо відмови Приватному підприємству АГРО-В ТРЕЙД у поверненні надміру сплачених митних платежів в сумі 114 470 (сто чотирнадцять тисяч чотириста сімдесят) гривень 24 копійки.

Зобов`язати Державну митну службу України підготувати та подати Казначейству висновок про повернення Приватному підприємству АГРО-В ТРЕЙД надміру сплачених митних платежів в сумі 114 470 (сто чотирнадцять тисяч чотириста сімдесят) гривень 24 копійки.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної митної служби України на користь Приватного підприємства АГРО-В ТРЕЙД судовий збір у розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) гривень 00 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Приватне підприємство АГРО-В ТРЕЙД (45005, м. Ковель, пров. Володимира Кияна, 9, код ЄДРПОУ 44854814).

Відповідач: Державна митна служба України (04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11г, код ЄДРПОУ 43115923).

Суддя Ю.Ю. Сорока

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.09.2024
Оприлюднено09.09.2024
Номер документу121441299
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо

Судовий реєстр по справі —140/4342/24

Ухвала від 04.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 04.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Ухвала від 14.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Заверуха Олег Богданович

Рішення від 06.09.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Ухвала від 10.05.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні