Постанова
від 27.08.2024 по справі 380/9069/23
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 серпня 2024 рокуЛьвівСправа № 380/9069/23 пров. № А/857/9127/24

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

судді-доповідача:Гінди О.М.,

суддів:Матковської З.М., Ніколіна В.В.,

за участю секретаря судових засідань Нора А.Т.,

розглянувши у судовому засіданні апеляційні скарги Головного управління ДПС у Львівській області та Державного підприємства «Львіввугілля» на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 14 березня 2024 року (головуючий суддя: Кисильова О.Й., місце ухвалення - м. Львів) у справі за адміністративним позовом Головного управління ДПС у Львівській області до Державного підприємства «Львіввугілля» про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі,

встановив:

Головне управління ДПС у Львівській області, 28.04.2023 звернулося до суду з позовом, в якому просило, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 05.05.2023, надати дозвіл на погашення усієї суми податкового боргу ДП «Львіввугілля» за рахунок майна, що перебуває в податковій заставі.

Обґрунтовує позов тим, що станом на 10.03.2023 ДП «Львіввугілля» має податковий борг в розмірі 207 186 784,90 грн. На виконання постанови Львівського окружного адміністративного суду від 27.09.2016 у справі № 813/2337/16 Головне управління ДПС у Львівській області скерувало до банківських установ ряд інкасових доручень щодо списання суми заборгованості із банківських рахунків боржника.

Згідно актів опису майна від 25.06.2018 № 13, від 19.08.2022 № 304/13-01-13-05-14, від 19.08.2022 № 306/13-01-13-05-14, від 19.08.2022 № 307/13-01-13-05-14 та від 31.03.2023 №233/13-01-13-05 податковий керуючий описав майно боржника. Описане майно передане у податкову заставу, втім, унаслідок вжитих заходів сума заборгованості боржником не погашена.

Таким чином, позивач вважає, що наявні підстави для звернення до суду щодо надання дозволу на погашення всієї суми податкового за рахунок майна ДП «Львіввугілля», що перебуває у податковій заставі.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 14 березня 2024 року позов задоволено частково.

Надано Головному управлінню ДПС у Львівській області дозвіл на погашення суми податкового боргу в розмірі 16 655 779,61 грн за рахунок майна платника податків Державного підприємства «Львіввугілля», що перебуває у податковій заставі.

У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Із цим рішенням суду першої інстанції не погодилися сторони та оскаржило в апеляційному порядку.

Обґрунтовуючи апеляційні вимоги позивач покликається на те, що норма статті 95 ПК України передбачено, що умовою для звернення контролюючого органу до суду, за якої можливе надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі, - є відсутність на розрахункових рахунках такого платника грошових коштів. Цей факт відсутності коштів підтверджено долученими до позовної заяви інкасовими дорученнями.

Обґрунтовуючи апеляційні вимоги відповідач покликався на те, що в порушення норм ст. 89 ПК України та п. 6.1 розділу 6 «Розбирання породних відвалів» Інструкції із запобігання самозапалюванню, гасінню та розбирання породних відвалів, затвердженої Наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.10.2004 № 236, суд першої інстанції оскаржуваним рішенням надає позивачу дозвіл на реалізацію породи, що знаходиться на діючому породному відвалі ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля» без проведеної належної оцінки описаного майна.

Відповідачем 22.08.2024 подано додаткові пояснення по справі.

Представник позивача Матис А.В., у судовому засіданні просив апеляційну скаргу відповідача відхилити, а Головного управління ДПС у Львівській області задовольнити.

Представник Відповідача Пашкутська Н.М., у судовому засіданні просила апеляційну скаргу позивача відхилити, а ДП «Львіввугілля» задовольнити.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційних скарг, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційні скарги задоволенню не підлягають з таких мотивів.

Судом першої інстанції встановлено, що Державне підприємство «Львіввугілля» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій Сокальською районною державною адміністрацією Львівської області 17.01.2003 за № 14081200000000005, код ЄДРПОУ 32323256.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 27.09.2016 у справі № 813/2337/16, яке набрало законної сили, стягнуто з рахунків Державного підприємства «Львіввугілля» (80000, Львівська обл., Сокальський район, м. Сокаль, вул. Б. Хмельницького, 26, код ЄДРПОУ - 32323256) у банках, обслуговуючих такого платника на користь державного бюджету податковий борг в сумі 16 655 779,61 грн.

На виконання вказаного судового рішення в порядку статті 95 ПК України контролюючий орган у період січня 2020 року по лютий 2023 року виставив до банківських установ, в яких відкриті рахунки ДП «Львіввугілля», інкасові доручення та платіжні інструкції (аркуші справи 22-62), які повернуті без виконання у зв`язку з відсутністю коштів на рахунках платника податків.

Згідно із Актом опису майна від 25.06.2018 № 13 податковий керуючий здійснив опис майна «Вугілля марки Г (Г2) Р(0-200)», що зберігається на складі ВП «Шахта «Відродження» ДП «Львіввугілля» загальною вартістю 4519 592,00 грн, про що 27.06.2018 внесений запис до Державного реєстру обтяжень нерухомого майна по ДП «Львіввугілля», звільнивши з податкової застави майно вугілля марки Г вартістю 1338128,00 грн, описане згідно Акту опису № 4 від 26.10.2015, що зберігається на складі ВП 2Шахта «Відродження».

Згідно із Актом опису майна від 19.08.2022 № 304/13-01-13-05-14 податковий керуючий здійснив опис майна - Порода (відходи шахтного виробництва), що зберігається на діючому породному відвалі ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля» загальною вартістю 5250 000,00 грн, про що 29.08.2022 внесений запис до Державного реєстру обтяжень нерухомого майна по ДП «Львіввугілля».

Згідно із Актом опису майна від 19.08.2022 № 306/13-01-13-05-14 податковий керуючий здійснив опис майна на суму 2 270 096,00 грн, у тому числі майна, що знаходиться на ВП «Шахта «Лісова» ДП «Львіввугілля»: « 1. Лебідка ЛВ-25 1 одиниця, вартістю 366643,00 грн; 2. Пускач ПВІТ -125-МВ-3 - 1 одиниця, вартістю 78764,00 грн; 3. Пускач ПВІТ -125-МВ-3 - 1 одиниця, вартістю 78764,00 грн, а також майна, що знаходиться на ВП «Шахта "Степова» ДП «Львіввугілля» « 4. Провідник безшовний трубчастий 49 одиниць, загальною вартістю 1 745 925,00 грн», про що 31.03.2023 внесений запис до Державного реєстру обтяжень нерухомого майна по ДП «Львіввугілля».

Згідно із Актом опису майна від 19.08.2022 № 307/13-01-13-05-14 податковий керуючий здійснив опис майна на суму 118442,68 грн, що знаходиться на ВП «Управління «Західвуглепромсанекологія» ДП «Львіввугілля»:

1. Монітор 19 «Samsung 923NW ТЕТ Silver», 1 одиниця, вартістю 444,76 грн;

2. Комп`ютер Intel.C2D Е7400 2.8, 1 одиниця, вартістю 1381,08 грн;

3. Комп`ютер Dual-Core, 1 одиниця, вартістю 2375,55 грн;

4. Холодильник-морозильник МХМ 2808-90, 1 одиниця, вартістю 2246,98 грн;

5. Платиновий тигель № 100-9, 2 одиниця, 1 одиниця, вартістю всього 32136,90 грн;

6. Платиновий тигель № 100-9, 1 одиниця, вартістю 16105,06 грн;

7. Газоаналізатор ОКСІ 5М-5Н, 1 одиниця, вартістю 2480,35 грн;

8. Дистилятор ДЕ-4-02, 1 одиниця, вартістю 706,36 грн;

9. Установка пневматична УП 1224 АС, 1 одиниця, вартістю 5715,16 грн;

10. Спетрофотометр ULAB 102, 1 одиниця, вартістю 5734,14 грн;

11. Дозиметр-радіометр гамма-бета-випромінень пошук МКС-07 1 одиниця, вартістю 4069, 94 грн;

12. Мікроманометр ММИ-2400, 1 одиниця, вартістю 1353,14 грн;

13. Мановакуумметр цифровий МЦ-1-10, 1 одиниця, вартістю 2022,20 грн;

14. Вимірювач температури ІТ-1 1 м., 1 одиниця, вартістю 2021,25 грн;

15. Шафа витяжна, 1 одиниця, вартістю 7725, 00 грн;

16. Шафа витяжна, 1 одиниця, вартістю 7725, 00 грн;

17. Динамометр ДПУ-0,1-2, 1 одиниця, вартістю 4731,00 грн;

18. Пробовідбірник аспіраційний Тайфун Р 100(B), 1 одиниця, вартістю 8049, 94 грн;

19. Віброшумомір ВШВ-ООЗ-М-2, 1 одиниця, вартістю 1781,72 грн;

20. Термометр кульовий ТЕНЗОР 41, 1 одиниця, вартістю 4005,47 грн;

21. Акумуляторна батарея до пробовідбірника "Тайфун" Р-20-20-2-2 (ДМ), 1 одиниця, вартістю 979, 56 грн;

22. Аспіратор Тайфун Р-20, 1 одиниця, вартістю 1166,91 грн;

23. Радіометр "РГА-09М", 1 одиниця, вартістю всього 3483,21 грн, про що 29.08.2022 внесений запис до Державного реєстру обтяжень нерухомого майна по ДП «Львіввугілля».

Згідно із Актом опису майна від 31.03.2023 № 233/13-01-13-05 податковий керуючий здійснив опис майна «Вугілля марки Г (Г2) зольністю 35,6 %, що зберігається на складі ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля» загальною вартістю 14 460 400,00 грн, звільнивши від податкової застави майно «Вугілля марки Г (Г2) Р90-200) зольністю 34,6 %, що зберігається на складі ВП «Шахта «Степова» ДП «Львіввугілля» на суму 5 508 300 грн згідно Акту опису майна від 25.06.2018 № 10, про що 31.03.2023 внесений запис до Державного реєстру обтяжень нерухомого майна по ДП «Львіввугілля».

Акти опису майна від 19.08.2022 № 304/13-01-13-05-14, № 306/13-01-13-05-14 та № 307/13-01-13-05-14 не підписані посадовими особами ДП «Львіввугілля».

Ураховуючи, що вказані заходи не призвели до погашення ДП «Львіввугілля» податкового боргу, Головне управління ДПС у Львівській області звернулося до суду з позовною заявою про надання дозволу на погашення податкового боргу відповідача за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що податковий борг є узгодженим лише у сумі 16 655 779,61 грн, оскільки контролюючий орган підтвердив вжиття усіх послідовних дій щодо погашення лише цієї суми податкового боргу відповідача, що надає йому право на звернення до суду з позовними вимогами про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулює ПК України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Порядок продажу майна, що перебуває у податковій заставі, врегульовано положеннями статті 95 ПК України.

Пунктами 95.1 та 95.2 статті 95 ПК України встановлено, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

За приписами пункту 95.3 цієї ж статті стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зміст наведених законодавчих положень дає підстави для висновку, що податковий борг платника податків може бути погашений за рахунок будь-якого майна такого платника, переданого у податкову заставу, при цьому рішення про погашення усієї суми податкового боргу шляхом продажу майна, яке перебуває у податковій заставі приймається на підставі рішення суду.

Обов`язковими умовами (обставинами), наявність яких в своїй сукупності зумовлює виникнення у контролюючого органу права на звернення до суду із даним позовом є: наявність у платника податків боргу зі сплати податків (зборів, обов`язкових платежів); сума заборгованості платника податків на момент звернення контролюючого органу до суду із позовом про надання дозволу на погашення боргу за рахунок майна платника має бути узгодженою у встановленому законодавством порядку; відсутність коштів на рахунках платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків; наявність майна платника податків - боржника у податковій заставі.

Сукупність вказаних обставин наділяє контролюючого орган правом на звернення до суду із позовом про надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків.

Отже, ПК України встановлено черговість вжиття податковим органом заходів для погашення податкового боргу: спочатку вчиняються дії для стягнення коштів з платника податків, а у разі їх недостатності погашення податкового боргу здійснюється за рахунок майна платника, що перебуває у податковій заставі.

Тобто, звернення контролюючого органу до суду з позовними вимогами щодо надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків має відбуватись після звернення про погашення податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у власності платника податку, зокрема, шляхом стягнення коштів з рахунків у банках, обслуговуючих платника податку. І лише в разі недостатності коштів податковий орган має право звернутись до суду з вимогами про надання дозволу на погашення податкового боргу за рахунок майна платника податку, що перебуває у податковій заставі.

До предмету доказування у справі, що розглядається, входять обставини щодо переліку усіх відкритих платником податків банківських рахунків, наявність/відсутність на таких рахунках грошових коштів, необхідних для погашення наявної у відповідача суми податкового боргу, а також вчинення податковим органом дій щодо стягнення коштів з таких рахунків.

Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, в постановах Верховного Суду від 15.11.2022 справа № 807/675/16), від 06.12.2022 справа № 813/4632/16, від 24.02.2023 справа № 826/17041/14, від 23.03.2023 справа № 520/15977/20.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 27.09.2016 у справі № 813/2337/16, яке набрало законної сили 28.10.2016, стягнуто з рахунків Державного підприємства «Львіввугілля» (80000, Львівська обл., Сокальський район, м. Сокаль, вул. Б. Хмельницького, 26, код ЄДРПОУ - 32323256) у банках, обслуговуючих такого платника на користь державного бюджету податковий борг в сумі 16 655 779,61 грн.

Контролюючим органом, на виконання рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 27.09.2016 у справі № 813/2337/16, яке набрало законної сили, були вжиті заходи по стягненню цих коштів з рахунків відповідача (а. с 22-62).

Однак, у зв`язку з відсутністю коштів на рахунках Державного підприємства «Львіввугілля», примусове списання коштів не здійснено.

З огляду на викладене, оскільки контролюючим органом вчинялися дії щодо стягнення коштів з рахунків ДП «Львіввугілля», однак у зв`язку з недостатністю коштів на рахунках коштів, контролюючий орган, у спірних правовідносинах, мав право звернутись до суду з вимогами про надання дозволу на погашення податкового боргу на суму 16 655 779,61 грн за рахунок майна платника податку, що перебуває у податковій заставі.

Отже, за встановлених обставин, у контексті наведених вимог законодавства, яким врегульовані спірні правовідносини, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що на виконання вимог п. 95.3 ст. 95 ПК України, необхідно надати Головному управлінню ДПС у Львівській області дозвіл на погашення податкового боргу ДП «Львіввугілля» у сумі 16 655 779,61 за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі, оскільки контролюючий орган підтвердив вжиття усіх послідовних дій щодо погашення саме цієї суми податкового боргу відповідача, що надає йому право на звернення до суду з позовними вимогами про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Натомість, у задоволенні інших вимоги необхідно відмовити, оскільки контролюючим органом не подано рішення суду яке набрало законної сили про стягнення податкового боргу з ДП «Львіввугілля».

Щодо покликання відповідача, що вугілля та порода не можуть бути реалізовані, бо вони не є основними фондами, а є оборотними активами, а тому на це майно не може бути надано дозвіл на погашення суми податкового боргу, то суд апеляційної інстанції вважає такі безпідставними, з огляду на таке.

Так, згідно з положеннями пункту 92.1 статті 92 ПК України у разі якщо в податковій заставі перебуває лише готова продукція, товари та товарні запаси, платник податків може відчужувати таке майно без згоди контролюючого органу за кошти за цінами, що не є меншими за звичайні, та за умови, що кошти від такого відчуження будуть направлені в повному обсязі в рахунок виплати заробітної плати, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або погашення податкового боргу.

Згідно з положеннями пункту 3 розділу 1 Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затверджено наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, необоротні активи - всі активи, що не є оборотними. Оборотні активи - гроші та їх еквіваленти, що не обмежені у використанні, а також інші активи, призначені для реалізації чи споживання протягом операційного циклу чи протягом дванадцяти місяців з дати балансу.

Пунктом 4 Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби», затверджено наказом Міністерства фінансів України від 27.04.2000 № 92, визначено основні засоби - матеріальні активи, які підприємство/установа утримує з метою використання їх у процесі виробництва/діяльності або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік). З

Згідно з положеннями пункту 5 для цілей бухгалтерського обліку основні засоби класифікуються за такими групами: основні засоби (земельні ділянки; капітальні витрати на поліпшення земель, не пов`язані з будівництвом; будівлі, споруди та передавальні пристрої; машини та обладнання; транспортні засоби; інструменти, прилади, інвентар (меблі); тварини; багаторічні насадження; інші основні засоби), інші необоротні матеріальні активи (бібліотечні фонди; малоцінні необоротні матеріальні активи; тимчасові (нетитульні) споруди; природні ресурси; інвентарна тара; предмети прокату; інші необоротні матеріальні активи).

Згідно пунктів 4-6 Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 9 «Запаси», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 20.10.1999 № 246 запаси - активи, які: утримуються для подальшого продажу (розподілу, передачі) за умов звичайної господарської діяльності; перебувають у процесі виробництва з метою подальшого продажу продукту виробництва; утримуються для споживання під час виробництва продукції, виконання робіт та надання послуг, а також управління підприємством/установою.

Запаси визнаються активом, якщо існує імовірність того, що підприємство/установа отримає в майбутньому економічні вигоди, пов`язані з їх використанням, та їх вартість може бути достовірно визначена.

Для цілей бухгалтерського обліку запаси включають, зокрема: сировину, основні й допоміжні матеріали, комплектуючі вироби та інші матеріальні цінності, що призначені для виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг, розподілу, передачі, обслуговування виробництва й адміністративних потреб; готову продукцію, що виготовлена на підприємстві, в установі, призначена для продажу і відповідає технічним та якісним характеристикам, передбаченим договором або іншим нормативно-правовим актом.

У справі, що розглядається судом апеляційної інстанції встановлено, що позивач просить надати дозвіл на погашення податкового боргу ДП «Львіввугілля» за рахунок майна, що перебуває у податковій заставі, зокрема, згідно з актами опису майна (а. с. 10, 13) (згідно яких в податкову заставу передано, серед іншого, вугілля та порода (відходи шахтного виробництва).

Проаналізувавши вказані положення у правовому взаємозв`язку з нормами Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», 7 «Основні засоби» та 9 «Запаси», суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що готова продукція (вугілля, порода (відходи шахтного виробництва) є оборотним активом, відносно якого будь-яких застережень щодо реалізації, в тому числі примусової, законодавством не встановлено.

Аналогічні висновки щодо застосування наведених вище норм права викладено у постанові Верховного Суду від 20.07.2023 у справі № 1.380.2019.003950.

Таким чином, апеляційні скарги Головного управління ДПС у Львівській області та Державного підприємства «Львіввугілля» не спростовують правильність доводів, яким мотивовано судове рішення, зводиться по суті до переоцінки проаналізованих судом доказів та не дають підстав вважати висновки суду першої інстанції помилковими.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального права, тому відповідно до ст. 316 КАС України, апеляційні скарги необхідно залишити без задоволення, рішення суду без змін.

Згідно приписів ст. 139 КАС України, підстав для стягнення судових витрат не має.

Керуючись ст. ст. 310, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд

постановив:

апеляційні скарги Головного управління ДПС у Львівській області та Державного підприємства «Львіввугілля» залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 14 березня 2024 року у справі № 380/9069/23 без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя О. М. Гінда судді З. М. Матковська В. В. Ніколін Повне судове рішення складено 06.09.24

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.08.2024
Оприлюднено09.09.2024
Номер документу121445309
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них передачі майна у податкову заставу

Судовий реєстр по справі —380/9069/23

Ухвала від 22.01.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 25.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 12.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 25.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 10.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Ухвала від 10.10.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 27.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 02.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

Ухвала від 02.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гінда Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні