Придніпровський районний суд м.Черкаси
Справа № 711/6961/24
Номер провадження 1-кс/711/1811/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09вересня 2024року м. Черкаси
Слідчий суддя Придніпровського районного суду м. Черкаси ОСОБА_1
з участю секретаря судового засідання - ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погодженого прокурором відділу управління Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , по кримінальному провадженню №12024250000000180, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.05.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, -
В С Т А Н О В И В :
Старший слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді Придніпровського районного суду м. Черкаси з клопотанням, погодженого прокурором відділу управління Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , по кримінальному провадженню №12024250000000180, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.05.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Тальнівської міської ради та містять охоронювану законом таємницю.
Клопотання мотивовано тим, що в провадженні відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12024250000000180 від 02.05.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
Так, із матеріалів, які стали підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань, вбачається, що комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Тальнівської міської ради 21.11.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу ІНФОРМАЦІЯ_2 опублікував оголошення № НОМЕР_1 щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Електрична енергія», очікуваною вартістю 2 475 720,00 UAH.
За результатами процедури закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_3 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_4 (далі - Споживач) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (далі - Постачальник) 23.01.2020 укладено договір №Е/217-20 про постачання електричної енергії споживачу (далі - Договір) на загальну суму 1 510 520,00 грн. (з ПДВ), загальний обсяг електричної енергії 952 200 кВт/год., по ціні 1,586 грн. з ПДВ за одиницю товару (1 кВт*год.). Початком постачання електричної енергії визначено 01.02.2020. Зазначений договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.01.2020.
16.04.2020укладено додатковуугоду №1до Договору, згідноякої підвищеноціну наелектричну енергіюдо 1,730997347грн.з ПДВза 1кВт*год.Обсяг електричноїенергії заДоговором установленов розмірі872629кВт*год.,загальною вартістю1510520грн.з ПДВ.Додаткова угодарозповсюджується навзаємовідносини, що виникли з 01.02.2020.
17.04.2020укладено додатковуугоду №2до Договору, згідно якої підвищено ціну на електричну енергію до 1,8854487 грн. з ПДВ за 1 кВт*год. Обсяг електричної енергії за Договором установлено в розмірі 801146 кВт*год., загальною вартістю 1510520 грн. з ПДВ. Додаткова угода розповсюджується на взаємовідносини, що виникли з 01.03.2020.
03.06.2020 укладено додатковуугоду №3до Договору, згідно якої внесено зміни Договору в частині джерел коштів, які будуть спрямовані на оплату одержаної електроенергії.
13.07.2020 укладено додаткову угоду №4 до Договору, згідно якої внесено зміни Договору в частині джерел коштів, які будуть спрямовані на оплату одержаної електроенергії.
23.10.2020 укладено додаткову угоду №5 до Договору, згідно якої підвищено ціну на електричну енергію до 1,987 грн. з ПДВ за 1 кВт*год. Обсяг електричної енергії за Договором установлено в розмірі 760201 кВт*год., загальною вартістю 1510520 грн. з ПДВ. Додаткова угода розповсюджується на взаємовідносини, що виникли з 01.10.2020.
Відповідно до звіту від 02.01.2021 про виконання договору про закупівлю ІІА-2019-11-21-000945-а, розміщеного в електронній системі публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_6 », сума оплати за договором склала 1 390 055,84 грн. (в тому числі ПДВ 231 675,97 грн.).
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» №922 (в редакції, яка діяла станом на 23.01.2020) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою Закону №922 є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Ч.4 ст.3 Закону №922 передбачено, що відносини, пов`язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Положеннями ст.3 Закону №922 визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ч.1 ст.36 Закону №922 визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом
Згідно з ч.4 ст.41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Згідно ч.4 ст.36 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1)зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2)зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3)покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4)продовження строку дії договору та виконання зобов`язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5)узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6)зміни ціни у зв`язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7)зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8)зміни умов у зв`язку із застосуванням положень частини п`ятої цієї статті.
Відповідно до ч.5 ст.36 Закону №922 дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Також, із матеріалів, які стали підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань, встановлено, що вивченням відомостей, опублікованих на сайті ДП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », встановлено, що середньозважена ціна на електричну енергію на ринку «на добу наперед» (РДН) у торговій зоні ОЕС (об`єднаної енергетичної системи) України складала:
-23.01.2020 (дата укладення Договору) 1449,26 грн. за МВт*год. (1,44926 грн. за кВт*год.) без ПДВ;
-16.04.2020 (дата укладення додаткової угоди №1 до Договору) 1197,52 грн. за МВт*год. (1,19752 грн. за кВт*год.) без ПДВ;
-17.04.2020 (дата укладення додаткової угоди №2 до Договору) 1284,88 грн. за МВт*год. (1,28488 грн. за кВт*год.) без ПДВ;
-23.10.2020 (дата укладення додаткової угоди №3 до Договору) 1083,65 грн. за МВт*год. (1,08365 грн. за кВт*год.) без ПДВ.
Таким чином, сторони без належних на те підстав змінили (збільшили) ціну за одиницю (1 кВт*год.) електричної енергії за Договором з 1,586 грн. до 1,987 грн., що з урахуванням загальної вартості договору завдало збитків підприємству комунальної форми власності у великих розмірах.
В ході подальшого досудового розслідування, до кримінального провадження залучено в якості спеціалістів працівників управління ІНФОРМАЦІЯ_8 за результатами чого отримано довідку, згідно якої встановлено, що на порушення вимог ч.1 ст.526, ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України, ч.1 ст.193 Господарського кодексу України, п.2 ч.4 ст.36 Закону №922 та п.13.8 Договору №Е/217-20, між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_4 безпідставно укладено Додаткові угоди №1, №2, №5 та №6 щодо підвищення ціни електричної енергії, внаслідок чого Підприємством зайво сплачено коштів на загальну суму 230 152,28 грн., що призвело до матеріальної шкоди (збитків) Підприємству на вказану суму. Вказана сума матеріальної шкоди повністю підтверджується висновком судової економічної експертизи.
Так, з метою повного та неупередженого розслідування кримінального провадження, встановлення всіх обставин кримінального правопорушення, а також обставин розтрати вище вказаних коштів, у органу досудового розслідування виникла необхідність у проведенні судової почеркознавчої експертизи на предмет встановлення приналежності підписів у Договорі №Е/217-20 та Додаткових угодах №1, №2, №3, №4, №5 та №6 директору комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Тальнівської міської ради ОСОБА_5 , однак, згідно з п.1.3. ч.1 розділу 1 «Науково-методичні рекомендації з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень», затверджених Наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 №53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України 26.12.2012 №1950/5) для проведення досліджень орган, який призначив експертизу, повинен надати експерту вільні, умовно-вільні та експериментальні зразки почерку (цифрових записів, підпису) особи, яка підлягає ідентифікації.
У зв`язку з вище викладеним, а також з метою повноти та об`єктивності проведення досудового розслідування, виникла необхідність в тимчасовому доступі до документів, що відповідають об?єкту, який досліджується, за часом виконання, за видом матеріалів письма (папір, олівець, кулькова ручка тощо), тобто до документів, в яких кульковою ручкою виконані підписи директором комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_5 .
Таким чином, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю подальшого їх вилучення в оригіналі, які перебувають у володінні комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до оригіналів документів в кількості не менше 20 шт. з підписами директора комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_5 за 2020 - 2021 роки, виконаними кульковою ручкою.
Враховуючи клопотання слідчого та керуючись ч.2 ст.163 КПК України, з метою збереження інформації, доступ до якої є предметом клопотання слідчого, судове засідання проводилося без виклику представника комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_4 .
В судове засідання слідчий та прокурор не з`явилися. Слідчий ОСОБА_3 подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності та без фіксації судового розгляду технічними засобами. Разом з цим, просив задовольнити подане клопотання на підставі наведеного обґрунтування та з урахуванням доданих доказів.
Положеннями ч.4 ст.107 КПК України визначено, що у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
За вказаних обставин, слідчий суддя повважав за можливе розгляд клопотання проводити у відсутність учасників справи та без фіксування судового процесу технічними засобами.
Дослідивши клопотання слідчого та долучені до нього матеріали, слідчий суддя дійшов до наступних висновків.
За змістом ст.131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходами забезпечення кримінального провадження і застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Згідно з вимогами ст.132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, дізнавач, прокурор не доведе, що:
1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження;
2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, дізнавача, прокурора;
3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, дізнавач, прокурор звертається із клопотанням.
Відповідно до положень ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно з п.4 та п.8 ч.1 ст.162 КПК України визначено, що до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю; персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.
Відповідно до положень ч.5, ч.6 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Частиною 7 статті 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей, документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Положеннями статті 91 КПК України визначено, що у кримінальному провадженні підлягають доказуванню, зокрема: 1) подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення); 2) винуватість особи у вчиненні кримінального правопорушення, форма вини, мотив і мета вчинення кримінального правопорушення; 3) вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, а також розмір процесуальних витрат; 6) обставини, які підтверджують, що гроші, цінності та інше майно, одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від такого майна, або є предметом кримінального правопорушення.
Доказування полягає у збиранні, перевірці та оцінці доказів з метою встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження.
Згідно з вимогами ч.1 ст.92 КПК України, обов`язок доказування обставин, передбачених статтею 91 цього Кодексу, за винятком випадків, передбачених частиною другою цієї статті, покладається на слідчого, прокурора та, в установлених цим Кодексом випадках - на потерпілого.
Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, відповідно до ч.2 ст.93 КПК України, шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до положень ст.84 КПК України, доказами в кримінальному провадженні є фактичні дані, отримані у передбаченому цим Кодексом порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
Процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.
Норми ст.98 КПК України передбачають, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення
Документи є речовими доказами, якщо вони містять ознаки, зазначені в частині першій цієї статті.
У відповідності до положень ст.99 КПК України, документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об`єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуку, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Сторона кримінального провадження, потерпілий, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, зобов`язані надати суду оригінал документа. Оригіналом документа є сам документ, а оригіналом електронного документа - його відображення, якому надається таке ж значення, як документу.
Згідно з ч.2 ст.100 КПК України, речовий доказ або документ, наданий на підставі судового рішення, зберігається у сторони кримінального провадження, якій він наданий.
Дослідивши матеріали клопотання, слідчим суддею встановлено, що слідчими СУ ГУНП в Черкаській області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню №12024250000000180, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.05.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, що підтверджується витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Аналіз доданих до клопотання документів, дають достатньо підстав вважати, що відбулися події, які підпадають під ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
За таких обставин, враховуючи вищевикладене, на думку слідчого судді, документи, які перебувають у володінні комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_4 , та до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, мають суттєве значення для досягнення дієвості цього провадження, встановлення обставин та події вчинення кримінального правопорушення, можуть бути використані у якості доказів, а також можуть підтвердити або спростувати обставини, що є предметом досудового розслідування та на підставі цих відомостей можливо встановлення особу/осіб, причетних до вчинення вказаного кримінального правопорушення.
Враховуючи те, що на теперішній час вищевказані документи неможливо отримати іншим способом, слідчий суддя вважає, що в даному випадку потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання, про який ідеться в клопотанні, а тому клопотання слідчого, про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Тальнівської міської ради, - підлягає до задоволення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 84, 91, 92, 98, 99, 100, 131, 132, 159, 162-164, 309 КПК України, слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , погодженого прокурором відділу управління Черкаської обласної прокуратури ОСОБА_4 , по кримінальному провадженню №12024250000000180, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.05.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, що містять охоронювану законом таємницю, - задовольнити.
Надати дозвіл старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , старшим слідчим в ОВС відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , старшим слідчим відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , слідчим відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Черкаській області ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення оригіналів документів в кількості не менше 20 шт. з підписами директора комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_5 за 2020 - 2021 роки, виконаними кульковою ручкою.
Строк дії ухвали - до 09 жовтня 2024 року включно.
Роз`яснити відповідальним посадовим особам комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_4 , що відповідно до вимог ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали суду, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на отримання вказаної інформації, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Придніпровський районний суд м.Черкас |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2024 |
Оприлюднено | 11.09.2024 |
Номер документу | 121469192 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Придніпровський районний суд м.Черкас
Константин В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні