Ухвала
від 09.09.2024 по справі 522/8831/24
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

09.09.2024

Справа № 522/8831/24

Провадження 1-кс/522/ 4924/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 вересня 2024 року м. Одеса

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Відділу поліції № 2 ОРУП № 1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю, в рамках кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12024162510000692 від 23.05.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Так, у провадженні слідчого відділення відділу поліції № 2 Одеського районного управління поліції № 1 ГУНП в Одеській області перебувають матеріали кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024162510000692, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.05.2024 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.4 ст.191 КК України.

В ході здійснення досудового розслідування встановлено, що 23.05.2024 до чергової частини відділу поліції № 2 Одеського районного управління поліції № 1 ГУНП в Одеській області з Приморської окружної прокуратури міста Одеси за вих. № 52-5712ВИХ-24 надійшла заява ОСОБА_4 , щодо вчинення невстановленими службовими особами кримінального правопорушення, яке полягає у систематичному укладанні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 з підприємствами, установами та організаціями різних форм власності, договорів на поставку фармацевтичної продукції та товарів за державні (бюджетні) кошти за значно завищеними цінами, при цьому вносячи завідомо неправдиві відомості про ціну товару, а свою чергу службові особи підприємств, установ та організацій зі сторони покупців товару та продукції укладають зазначені договори не перевіривши ринкові ціни та тендерну документацію (пропозицію), що вказує про наявність в діях невстановлених службових осіб КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ознак змови, спрямованої на привласнення державних коштів у великих розмірах, що призводить до безпідставного перерахування грошових коштів на банківські рахунки постачальника та внесення недостовірних відомостей при підписанні актів приймання-виконаних робіт та іншої звітної документації.

При моніторингу офіційного сайту « ІНФОРМАЦІЯ_2 » встановлено, що між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 в особі генерального директора ОСОБА_5 та Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код згідно ЄДРПОУ 23872470 в особі в.о. директора ОСОБА_6 укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024, предметом якого є закупівля фармацевтичної продукції за кодом ДК 021:2015:33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Наркотичні засоби), на загальну суму 1 237 935,00 ( один мільйон двісті тридцять сім тисяч дев`ятсот тридцять п`ять гривень 00 копійок) гривень. Строк дії договору до 31.12.2024.

При цьому, моніторингом закупівлі встановлено, що серед придбаних лікарських засобів, у КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ціна згідно специфікації до договору № 27 від 29.01.2024, є значно вищою за ринкову, про що свідчить офіційна інформація, яка наявна у реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби та в мережі Інтернет.

У подальшому, 31.05.2024 слідчим слідчого ІНФОРМАЦІЯ_5 старшим лейтенантом поліції ОСОБА_3 винесено постанову про призначення судово-товарознавчої експертизи за експертною спеціальністю 12.1 «Визначення вартості машин, обладнання, сировини та споживчих товарів» проведення якої доручено судовим експертам ІНФОРМАЦІЯ_6 та направлено для організації належного виконання.

Так, за результатами проведеного експертного дослідження 17.07.2024 отримано висновок експерта № СЕ-19/116-24/10955-ТВ, згідно якого встановлено:

- ринкова вартість по укладеному договору № 27 про закупівлю товарів за державні кошти від 29.01.2024 лікарського засобу «ОМНОПОН-НЕО» розчин для ін`єкцій, по 1мл в ампулі, № 5, виробництва ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » станом на 29.01.2024 у кількості 200 шт., на території України становить 139228, 00 гривень, однак згідно специфікації становить 179000, 00 гривень.

- ринкова вартість по укладеному договору № 27 про закупівлю товарів за державні кошти від 29.01.2024 лікарського засобу «МОРФІНУ ГІДРОХЛОРИД» розчин для ін`єкцій, 1 % по 1 мл в ампулі № 10 МНН: Morphine, за 200 паков, станом на 29.01.2024 на території України становить 221880, 00 гривень, однак згідно специфікації становить 234400, 00 гривень.

- ринкова вартість по укладеному договору № 27 про закупівлю товарів за державні кошти від 29.01.2024 лікарського засобу «ТРАМАДОЛ-ЗН» розчин для ін`єкцій, 50 мг/мл по 2мл в ампулі № 10, МНН: Tramadol, виробництва ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » станом на 29.01.2024 у кількості 500 шт., на території України становить 63865, 00 гривень, однак згідно специфікації становить 66 500, 00 гривень.

- ринкова вартість по укладеному договору № 27 про закупівлю товарів за державні кошти від 29.01.2024 лікарського засобу «СИБАЗОН» розчин для ін`єкцій, 50 мг/мл по 2мл в ампулі № 10, МНН: Diazepam, виробництва ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » станом на 29.01.2024 за 200 паков, на території України становить 177822, 00 гривень, однак згідно специфікації становить 190200, 00 гривень.

- ринкова вартість по укладеному договору № 27 про закупівлю товарів за державні кошти від 29.01.2024 лікарського засобу «СИБАЗОН IC» таблетки по 0,01 г № 20 МНН: Diazepam, виробництва Товариство з додатковою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за 50 паков станом на 29.01.2024 на території України становить 2463, 50 гривень, однак згідно специфікації становить 3050, 00 гривень.

- ринкова вартість по укладеному договору № 27 про закупівлю товарів за державні кошти від 29.01.2024 лікарського засобу «ФЕНОБАРБІТАЛ ІС» таблетки по 100 мг № 50, виробництва Товариство з додатковою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за 150 шт., станом на 29.01.2024 на території України становить 15642, 00 гривень, однак згідно специфікації становить 19500, 00 гривень.

З огляду на складну ситуацію в країні, питання забезпечення законності в бюджетній сфері є пріоритетними та особливої уваги вимагає правомірність використання бюджетних коштів, у зв`язку з чим слідством вживаються всі можливі заходи, спрямовані на виявлення та розслідування злочинів, що завдали збитків державі.

У зв`язку з чим, 09.08.2024 слідчим слідчого ІНФОРМАЦІЯ_5 старшим лейтенантом поліції ОСОБА_3 винесено постанову про призначення судово-економічної експертизи проведення якої доручено судовим експертам та направлено для організації належного виконання задля проведення експертного дослідження.

В подальшому, 28.08.2024 до СВ ВП № 2 ОРУП № 1 ГУНП в Одеській області надійшло клопотання судового експерта ІНФОРМАЦІЯ_9 ОСОБА_7 про надання додаткових матеріалів, необхідних для виконання експертизи.

Однак, без отримання наявних документів, неможливо підтвердити або спростувати дану інформацію.

Тобто на теперішній час з метою повного всебічного та неупередженого досудового розслідування виникла необхідність у отриманні завірених належним чином копій документів, які перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 , що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 .

Слідчий до суду не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності. Клопотання підтримав та просить задовольнити.

Відповідно до вимог ч.1 ст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та у спосіб, передбачений цим Кодексом, в зв`язку з чим суд вважає за можливе розглянути клопотання за відсутності прокурора та слідчого.

У відповідності до ч.4 ст. 107 КПК України, розгляд клопотання проведено за відсутності учасників судового провадження та без фіксації за допомогою технічних засобів, оскільки всі особи, які беруть участь у судовому провадженні до суду не з`явилися.

Розглянувши клопотання, вивчивши надані до нього матеріали, вважаю необхідним клопотання задовольнити, з наступних підстав.

Згідно статті 2 Кримінального процесуального кодексу України завданням кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожен, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Відповідно до ч. 1 ст. 132 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.

Згідно ч. 1 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161 КПК України.

Так, відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 160 КПК України, вбачається можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, окрім як у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Надані матеріалі свідчать про те, що інформація яка зазначена в клопотанні має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, та необхідні для встановлення істини по даному кримінальному провадженню, зокрема для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного кримінального провадження.

Відповідно до ч.2 ст.163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулась з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Як вбачається з клопотання та наданих до суду матеріалів, слідчим було обґрунтовано доведено, що вказана інформація має суттєве доказове значення для встановлення істини по справі, а довести вищенаведені обставини іншим способом не надається можливим.

За таких обставин, є підстави, передбачені ст. 159-163 КПК України, для надання тимчасового доступу та вилучення зазначеної в клопотанні інформації.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 159-164 КПК України, слідчий суддя -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Відділу поліції № 2 ОРУП № 1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю задовольнити.

Надати дозвіл на тимчасовий доступ слідчому слідчого відділення відділу поліції № 2 Одеського районного управління поліції № 1 ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , з можливістю вилучення завірених належним чином копій документів, які перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 , що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , які в подальшому будуть використані для проведення судово-економічної експертизи.

Зобов`язати Комунальне некомерційне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 , що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 надати наступні завірені належним чином копії документів по укладенню договорів про закупівлю товарів за державні кошти, а саме:

1) Положення про облікову політику Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 , яке діяло у 2024 році.

2) Всі додаткові угоди до договору № 27 від 29.01.2024 укладений між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 та Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код згідно ЄДРПОУ 23872470.

3) Видаткові накладні оформлені за договором № 27 від 29.01.2024.

4) Платіжні інструкції, виписки по руху грошових коштів Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 в яких відображено перерахування грошових коштів за договором № 27 від 29.01.2024.

5) Регістри синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку (журнали-ордери, картки рахунків, аналіз рахунків, оборотно-сальдові відомості, меморіальні ордери) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 в яких відображені фінансово-господарські операції (оплата, постачання) з КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код згідно ЄДРПОУ 23872470 за договором № 27 від 29.01.2024.

6) Акти звірки взаєморозрахунків оформлені між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 та КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код згідно ЄДРПОУ 23872470 за договором № 27 від 29.01.2024.

7) Усієї без виключення тендерної документації закупівлі по укладеному договору про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024, предметом якого є закупівля фармацевтичної продукції за кодом ДК 021:2015:33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Наркотичні засоби), на загальну суму 1 237 935,00 ( один мільйон двісті тридцять сім тисяч дев`ятсот тридцять п`ять гривень 00 копійок) гривень ( один мільйон триста двадцять дев`ять тисяч сімсот дев`яносто гривень 00 копійок) гривень (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІНФОРМАЦІЯ_10 ).

8) Всі наявні протоколи засідання, щодо тендерної закупівлі та укладення договору про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024 між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 в особі генерального директора ОСОБА_5 та Комунальним підприємством « ОСОБА_8 » код згідно ЄДРПОУ 23872470 в особі в.о. директора ОСОБА_6 .

9) Всі наявні документи, які підтверджують очікувану вартість закупівлі за номером ІНФОРМАЦІЯ_10 по укладеному договору про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024.

10) Комерційні пропозиції з додатками, що передували укладанню договору про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024.

11) Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024 укладений між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 в особі генерального директора ОСОБА_5 та Комунальним підприємством « ОСОБА_8 » код згідно ЄДРПОУ 23872470 в особі в.о. директора ОСОБА_6 з усіма додатками до нього, у тому числі зі специфікаціями та всіма додатковими угодами до нього, та інші документи, які стали причиною правовідносин між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

12) Акти приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт та витрати (форма №КБ-3), а також договірні ціни до договору у тому числі у електронному виді (форматі IMD,IMP) відповідної редакції кошторисного комплексу АВК-5 у рамках якого здійснювалась закупівля медикаментів та фармацевтичної продукції за договором про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024, предметом якого є закупівля фармацевтичної продукції за кодом ДК 021:2015:33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Наркотичні засоби).

13) Договорів, контрактів із додатками та специфікаціями до вантажно-митних декларацій з додатками та специфікаціями до них, інвойсів, рахунків-фактур, прибуткових та видаткових накладних, банківські виписки, платіжні доручення, фіскальні чеки, чеки касових апаратів, товарно-транспортних накладних (CMR) та інших документів, що стосуються ціноутворення товарів та отриманих від постачальників-нерезидентів та наданих дистриб`юторам знижок, бонусів, компенсацій, кредит-нот, фінансової допомоги, із розшифровкою по кожній партії/виробу із зазначенням отримувача та найменування ТМІ виробника, партій, серій, сум, тощо, а також довіреності на представництво інтересів фізичних та юридичних осіб, щодо взаємовідносин з іншими підприємствами, які зареєстровані на території України так і за її межами, щодо виконання договору про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024.

14) Рахунки на оплату, видаткові накладні, рахунки-фактури, квитанції, товаро-транспорті накладні, фіскальні чеки, щодо поставки товарів та оплати договірних відносин між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 та Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_1 , та інших документів, що утворилися в процесі виконання Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » зобов`язань за договором про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024, укладеними з Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

15) Банківські виписки, платіжні доручення та інші документи первинного бухгалтерського обліку, що утворилися в процесі виконання Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » зобов`язань за договором про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024, укладеними з Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

16) Сертифікати якості, аналізу та інші документи, які посвідчують якість медикаментів та фармацевтичної продукції, поставлених Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за договором про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024 укладеними з Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

17) Товарно-транспортні накладні, відповідно до яких здійснювалось транспортування медикаментів та фармацевтичної продукції за договором про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024 укладеними з Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».

18) Податкові накладні, зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних, щодо операцій із закупівлі Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код згідно ЄДРПОУ 23872470 медикаментів та фармацевтичної продукції, які у подальшому поставлено в адресу Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 за договором про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024.

19) Посадові інструкції службових осіб Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 , відповідальних за контроль поставки товарів та інших документів, у яких зафіксовано обставини виконання договору про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024 (кошториси, платіжні доручення, тощо).

20) Інші наявні документи та листування між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 та Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код згідно ЄДРПОУ 23872470 по виконанню договору про закупівлю товарів за державні кошти № 27 від 29.01.2024.

21) Належним чином завірену книгу обліку довіреностей за 2024 рік.

22) Статут (у новій редакції), належним чином завірене рішення зборів засновників, статут; статутні документи, зміни до статуту, свідоцтво про державну реєстрацію, посадові обов`язки, копії особових справ, а також документів призначення на посаду та/або прийому на роботу (копії наказів, розпоряджень, рішень, трудові договори тощо), а також переміщень по службі, посаді, з моменту працевлаштування в Комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 директора, головного бухгалтера, уповноваженої особи за 2024 рік.

23) План використання бюджетних коштів та штатний розпис, фінансовий планКомунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ 26418688 на 2024 рік.

24) Положення про тендерний комітет, положення про засідання тендерної комісії, всіх посадових (функціональних) обов`язків уповноважених осіб Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ 26418688 на 2024 рік.

25) Всіх наявних копій документів якими регулюється проведення тендерної процедури Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ 26418688 у 2024 році.

26) Всіх наявних документів, щодо принципу «максимальної економії» та «максимальної ефективності» якими керується Комунальне некомерційне підприємства «Саф`янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код згідно ЄДРПОУ НОМЕР_2 при здійсненні тендерної процедури у 2024 році.

Ухвала діє протягом 1 /одного/ місяця з дня її постановлення та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення09.09.2024
Оприлюднено11.09.2024
Номер документу121472141
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —522/8831/24

Ухвала від 09.09.2024

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Осіік Д. В.

Ухвала від 09.09.2024

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Осіік Д. В.

Ухвала від 09.09.2024

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Осіік Д. В.

Ухвала від 06.06.2024

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Осіік Д. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні