Ухвала
від 06.09.2024 по справі 688/3492/24
ШЕПЕТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа 688/3492/24

№ 1-кс/688/1887/24

Ухвала

про накладення арешту на майно

06 вересня 2024 року м. Шепетівка

Слідчий суддя Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 ,

при секретарі: ОСОБА_2 ,

з участю дізнавача ОСОБА_3 ,

з участю прокурора ОСОБА_4 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданнів м. Шепетівка клопотання дізнавача СД Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_5 , погоджене з прокурором Полонського відділу Шепетівської окружної прокуратури ОСОБА_6 , на підставі матеріалів кримінального провадження внесеного до ЄРДР за №42024242250000039 від 17.07.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.197-1 КК України, про накладення арешту на майно та передачу майна в управління для реалізації Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів,-

ВСТАНОВИВ:

До Шепетівського міськрайонного суду Хмельницької області звернувся дізнавач СД Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_7 , із клопотанням, яке погоджене з прокурором Полонського відділу Шепетівської окружної прокуратури ОСОБА_8 , на підставі матеріалів кримінального провадження внесеного до ЄРДР за №42024242250000039 від 17.07.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.197-1 КК України, про накладення арешту на майно та передачу майна в управління для реалізації Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, мотивуючи його тим, що під час вивчення законності використання земельних ділянок на території Полонської ОТГ, встановлено що земельні ділянки з кадастровими номерами 6823685000:05:002:0270 площею 0,4472 га, 6823685000:05:002:0269 площею 2га, 6823685000:05:002:0268 площею 2га, 6823685000:05:002:0267 площею 2га, 6823685000:05:002:0266 площею 2га, 6823685000:05:002:0265 площею 1,7га, 6823685000:05:002:0263 площею 1,8га, 6823685000:05:002:0261 площею 1,7га, 6823685000:05:001:0328 площею 20га, 6823685000:05:001:0329 площею 6,2542га, 6823685000:07:005:0180 площею 21га, 6823685000:07:002:0173 площею 10га, 6823685500:07:002:0200 площею 20,0129га, 6823685500:07:002:0249 площею 20га, 6823685500:07:002:0251 площею 20 га, які перебувають у комунальній власності Полонської ОТГ, самовільно зайняті та обробляються без будь-яких правових підстав.

17.07.2024 року по даному факту Полонським відділом Шепетівської окружної прокуратури розпочато досудове розслідувань за № 42024242250000039 за ознаками

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, зазначені земельні ділянки належать Полонській міській раді об`єднаної територіальної громади.

На виконання ухвал Шепетівського міськрайонного суду від 05.08.2024 року дізнавачем СД Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області за участі головного спеціаліста сектору державного контролю за використанням та охороною земель № 1 Управління з контролю за використанням та охороною земель ГУ Держгеокадастру в Хмельницькій області ОСОБА_9 , сертифікованого інженера-землевпорядника ФОП « ОСОБА_10 , головного спеціаліста відділу земельних відносин виконавчого комітету Полонсьокї міської ради ОСОБА_11 16.08.2024 проведено огляд вищевказаних земельних ділянок.

Під час огляду встановлено, що вказані земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності Полонської міської ради засіяні різними культурами.

Згідно схем розташування земельних ділянок та площ засіяних на них культур, розроблених сертифікованим інженером-землевпорядникомФОП ОСОБА_10 виявлені посіви наступних культур на вказаних землях, а саме:

-6823685000:05:002:0270 площа посіву гречки 0,2656 га;

-6823685000:05:002:0269 площа посіву гречки 1,7804 га;

-6823685000:05:002:0268 площа посіву гречки 1,3690 га;

-6823685000:05:002:0267 площа посіву гречки 2 га;

-6823685000:05:002:0266 площа посіву гречки 2 га;

-6823685000:05:002:0265 площа посіву гречки 1,6433 га;

-6823685000:07:005:0180 площа посіву соняшника 19,7521 га,

-6823685000:07:002:0173 площа посіву кукурудзи 9,8123 га;

-6823685500:07:002:0200 площа посіву сої 5,9096 га,

-6823685500:07:002:0249 площа посіву сої 9,9351 га;

Відповідно до ст. 98 Кримінального процесуального кодексу України, матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставини, що встановлюється під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом, є речовими доказами по справі.

У відповідності до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Відповідно до листа Полонської міської ради від 26.07.2024 № 1993, інформація про те, ким і яким чином обробляються вищевказані земельні ділянки відсутня.

Постановою дізнавача від 21.08.2024 року посіви вказаних рослин визнано речовим доказом у даному кримінальному провадженні.

Окрім цього, вищезазначені посіви рослин підпадають під ознаки майна, що підлягає спеціальній конфіскації відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 96-2 КК України, а саме: одержані внаслідок вчинення злочину та/або є доходами від такого майна.

Згідно з абзацом 2 ч. 1 ст. 170 КК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Тому є підстави вважати що при не накладенні арешту на посіви рослин на вказаних земельних ділянках існують цілком обґрунтовані ризики приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення чи відчуження зазначеного майна.

Відповідно до ч. 2 ст. 100 КПК України регламентовано, що зберігання речових доказів стороною обвинувачення здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1104 від 19.11.2012 «Про реалізацію окремих положень Кримінального процесуального кодексу України» затверджено Порядок зберігання речових доказів стороною обвинувачення, їх реалізації, технологічної переробки, знищення, здійснення витрат, пов`язаних з їх зберіганням і пересиланням, схоронності тимчасово вилученого майна під час кримінального провадження (далі - Порядок).

Так, забезпечення схоронності тимчасово вилученого майна врегульовано у п. 27 вказаного Порядку, де зазначено, що схоронність такого майна забезпечується згідно з пунктами 1-26 цього Порядку до повернення майна власнику у зв`язку з припиненням тимчасового вилучення майна або до постановлення слідчим суддею, судом ухвали про накладення арешту на майно.

При цьому за п. 28 Порядку речові докази, що не містять слідів кримінального правопорушення, які через громіздкість або з інших причин, визначених у КПК, не можуть зберігатися без зайвих труднощів в обладнаних приміщеннях або в інших місцях зберігання, визначених у пунктах 17-26 цього Порядку, передаються (крім випадків, коли такі речові докази повернуто власникові або передано йому на відповідальне зберігання) за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду торговельному підприємству для реалізації, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження.

Так, в ході проведення досудового розслідування установлено, що власник посівів культур гречки, соняшника, кукурудзи та сої - відсутній.

Згідно з ч. 1 ст. 19 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі - Закон), АРМА здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, а також у позовному провадженні у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави із встановленням заборони користуватися такими активами, сума або вартість яких перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.

Відповідно до відкритих даних середня врожайність сільськогосподарських культур становить: гречки - 14,4 ц/га (1,44 т/га), кукурудзи 5,42 т/га, соняшнику - 33 ц/га (3,3 т/га), сої 28 ц/га (2,8 т/га).

Крім того, по Хмельницькій області середня ціна вказаної сільськогосподарської продукції становить: гречки 9623 грн/т, кукурудзи 6939 грн/т, соняшника 20703 грн/т, сої - 17717 грн/т.

Досудовим розслідуванням встановлено, що загальна площа посівних на землях комунальної власності становить: гречки 9,0583 га (середня врожайність 13,04 т (1,44 т/га х 9,0583 га)), соняшнику 19,7521 га (середня врожайність 65,18 т (3,3 т/га х 19,7521 га)), кукурудзи - 9,8123 га (середня врожайність 53,18 т (5,42 т/га х 9,8123 га)), сої - 15,8447 га (середня врожайність 44,36 т (2,8 т/га х 15,8447 га)).

Таким чином, загальна вартість вказаних сільськогосподарських культур становить - 2629847,6 грн (гречки 125 483,92 грн (13,04 т х 9623 грн/т), соняшнику 1349 421,54 грн (65,18 т х 20703 грн/т), кукурудзи 369016,02 грн (53,18 т х 6939 грн/т), сої 785926,12 грн (44,36 т х 17717 грн/т), що перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного року (605600 грн).

Крім того, відповідно до ч. 6 ст. 100 КПК речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості.

Зазначені активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів, копії яких надсилаються до АРМА не пізніше наступного робочого дня після їх винесення (надання) з відповідним зверненням прокурора (п. 2 ч. 1 ст. 19 Закону).

Відповідно до ч. 7 ст. 100 КПК України у випадках, передбачених пунктами 2, 4 та абзацом сьомим частини 6 цієї статті, слідчий за погодженням із прокурором або прокурор звертається з відповідним клопотанням до слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, або до суду під час судового провадження, яке розглядається згідно із ст. 171-173 цього Кодексу.

Прокурор у випадку, передбаченому абзацом сьомим частини шостої цієї статті, не пізніше наступного робочого дня з моменту постановлення ухвали слідчого судді, суду надсилає копію цієї ухвали Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, із зверненням щодо прийняття активів, а також вживає невідкладних заходів щодо передачі цих активів Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. У разі надходження винесеного у межах наданих законом повноважень рішення прокурора, а також судового рішення, що набрало законної сили, яким скасовано арешт прийнятих в управління активів, Національне агентство у триденний строк повертає їх законному власнику.

Вимогами статті 24 Закону, встановлено, що надходження від здійснюваного Національним агентством управління активами, а також кошти, одержані на підставі міжнародних угод щодо розподілу та повернення активів в Україну, перераховуються до державного бюджету.

Частиною першою статті 2 Закону передбачено, що Національне агентство є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, та/або з управління активами, на які накладено арешт або які конфісковано у кримінальному провадженні.

У пункті 4 частини першої статті 9 Закону зазначається, що на Національне агентство покладено функцію з проведення оцінки, ведення обліку та управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні.

Згідно із абзацом 1 ч. 1 ст. 19 Закону встановлено, що Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.

Такі активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів (абз. 2 ч. 2 ст. 19 Закону).

Спеціальним механізмом для забезпечення збереження арештованого у кримінальному провадженні майна є визначений законодавством України інститут управління таким майном, який закріплено Законом України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».

Зазначений Закон визначає єдиною підставою для управління активами накладення на них арешту у кримінальному провадженні (ч. 1 ст. 19 Закону) без конкретизації мети такого арешту.

Як передбачено п. 1, 4 ч. 1 ст. 1 Закону застосований в ст. 19 термін «активи» означає в тому числі майно, на яке накладений арешт у кримінальному провадженні; «управління активами» є діяльністю із володіння, користування та/або розпорядження активами, тобто забезпечення збереження активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, та їх економічної вартості.

За таких умов управління АРМА активами (арештованим майном) відповідає завданню арешту такого майна, яке визначене ст. 170 КПК України, а в даному конкретному випадку - запобігання можливості його пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Зазначене в клопотанні майно є активами, на які поширюються вимоги спеціального Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів». А управління такими активами шляхом їх реалізації є єдиним законодавчо встановленим способом, спроможнім забезпечити збереження цього майна, чим досягається мета і завдання арешту майна як заходу забезпечення кримінального провадження.

Відповідно до ч. 4, 5 ст. 21 Закону рухоме майно може бути передано для реалізації без згоди власника за рішенням слідчого судді, суду за наявності хоча б однієї з таких підстав: майно піддається швидкому псуванню; майно швидко втрачає свою вартість; витрати на зберігання рухомого майна протягом одного календарного року становлять більше 50 відсотків його вартості.

Активи, визначені частиною четвертою цієї статті, передаються для реалізації без згоди власника на підставі ухвали слідчого судді або суду про управління активами шляхом реалізації, копія якої надсилається Національному агентству негайно після її винесення з відповідним зверненням прокурора.

Реалізація активів відповідно до цього Закону є примусовою реалізацією (примусовим продажем), крім випадків реалізації активів за згодою власника.

Реалізація активів здійснюється визначеними на конкурсних засадах юридичними особами. Порядок відбору таких юридичних осіб, порядок реалізації активів на прилюдних торгах (аукціонах) та/або електронних торгах визначаються Кабінетом Міністрів України.

З метою всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, а також, з урахуванням того, що зазначене у клопотанні майно відповідає критеріям визначеним ст. 98 КПК України, а саме зберегло на собі сліди злочину та містить інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а не накладення арешту може призвести до його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення або відчуження, виникла необхідність у накладені арешту на майно та передати його в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів для виконання вимог ст. ст. 19,21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».

Дізнавач в судовому засіданні подане клопотання підтримав та просить його задовольнити.

Прокурор в судовому засіданні подане клопотання підтримав та просить його задовольнити.

На підставі ч. 2 ст. 172 КПК України, розгляд клопотання слідчого здійснювався у відсутність осіб у володінні і користуванні, яких знаходились вищевказані речі, з метою усунення можливостей їх приховування та знищення, а також забезпечення арешту майна.

Суд, беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав для накладення арешту на речові докази, вказані в клопотанні дізнавача, з метою збереження їх як речових доказів.

Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове позбавлення підозрюваного, обвинуваченого або осіб, які в силу закону несуть цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, можливості відчужувати певне його майно за ухвалою слідчого судді або суду до скасування арешту майна у встановленому цим Кодексом порядку. Відповідно до вимог цього Кодексу арешт майна може також передбачати заборону для особи, на майно якої накладено арешт, іншої особи, у володінні якої перебуває майно, розпоряджатися будь-яким чином таким майном та використовувати його.

Відповідно до ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до ч. 3 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження в тому числі предмети, що були об`єктом протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом.

Відповідно допостанови дізнавача ОСОБА_12 ,від 21.08.2024року провизнання речовимдоказом таприєднання досправи якречового доказувизнано речовимидоказами: 6823685000:05:002:0270площа посівугречки 0,2656га;6823685000:05:002:0269площа посівугречки 1,7804га;6823685000:05:002:0268площа посівугречки 1,3690га;6823685000:05:002:0267площа посівугречки 2га;6823685000:05:002:0266площа посівугречки 2га;6823685000:05:002:0265площа посівугречки 1,6433га;6823685000:07:005:0180площа посівусоняшника 19,7521га,6823685000:07:002:0173площа посівукукурудзи 9,8123га;6823685500:07:002:0200площа посівусої 5,9096га, 6823685500:07:002:0249 площа посіву сої 9,9351 га.

Окрім того, вище вказані посіви рослин підпадають під ознаки майна, що підлягає спеціальній конфіскації.

На думку суду, накладення арешту на речі, які визнані речовими доказами у кримінальному провадженні №42024242250000039, має велике значення для об`єктивності дослідження у кримінальному провадженні усіх обставин та забезпечення кримінального провадження.

Прокурором та дізнавачем доведена необхідність арешту вищевказаного майна з метою забезпечення його збереження та запобігання можливості його псування, перетворення, відчуження, у даній початковій стадії досудового розслідування.

Крім того, відповідно до листа Полонської міської ради від 26.07.2024 № 1993, інформація про те, ким і яким чином обробляються вищевказані земельні ділянки відсутня.

Тому є виправданим такий ступінь втручання у права, пов`язаний із застосуванням заходу забезпечення кримінального провадження у виді арешту цього майна як речового доказу.

Згідно протоколів огляду вище вказаних земельних ділянок виявлено посіви гречки, соняшника, кукурудзи та сої тобто точне місце перебування речових доказів у виді посівів сільськогосподарських культур.

Як пояснив під час судового засідання прокурор, що загальна вартість урожаю становить - 2629847,6 грн (гречки 125 483,92 грн (13,04 т х 9623 грн/т), соняшнику 1349 421,54 грн (65,18 т х 20703 грн/т), кукурудзи 369016,02 грн (53,18 т х 6939 грн/т), сої 785926,12 грн (44,36 т х 17717 грн/т), тому у даному випадку вартість майна перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.

Враховуючи, що дізнавачем у своєму клопотанні доведено необхідність застосування арешту на посіви рослин, з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, а також, з урахуванням того, що зазначене у клопотанні майно відповідає критеріям визначеним ст. 98 КПК України, а саме зберегло на собі сліди злочину та містить інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а не накладення арешту може призвести до його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення або відчуження, слідчий суддя прийшов до висновку, про наявність достатніх підстав для арешту майна, а відтак клопотання підлягає до задоволення.

За вказаних обставин, вище вказане майно відповідає критеріям необхідним для передачі в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, відповідно до вимог ч.1 ст. 19 Закону України «Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 40, 98, 107, 110, 131, 132, 167, 170-173, 395 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання дізнавача СД Шепетівського РУП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_5 , погоджене з прокурором Полонського відділу Шепетівської окружної прокуратури ОСОБА_6 , на підставі матеріалів кримінального провадження внесеного до ЄРДР за №42024242250000039 від 17.07.2024 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.197-1 КК України, про накладення арешту на майно та передачу майна в управління для реалізації Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів - задовольнити.

Накласти арешт на посів рослини гречки, який розташований на земельних ділянках з кадастровими номерами 6823685000:05:002:0270 площею 0,2656 га, 6823685000:05:002:0269 площею 1,7804 га, 6823685000:05:002:0268 площею 1,3690 га, 6823685000:05:002:0267 площею 2 га, 6823685000:05:002:0266 площею 2 га; 6823685000:05:002:0265 площею 1,6433 га з метою забезпечення збереження вказаних речових доказів шляхом встановлення заборони на вчинення будь-яких дій, пов`язаних зі збиранням врожаю гречки із застосуванням спеціальної сільськогосподарської техніки або без такої, окрім осіб яким зазначене майно передано в управління.

Накласти арешт на посів рослини соняшника, який розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6823685000:07:005:0180 площею 19,7521 га з метою забезпечення збереження вказаних речових доказів шляхом встановлення заборони на вчинення будь-яких дій, пов`язаних зі збиранням врожаю соняшника із застосуванням спеціальної сільськогосподарської техніки або без такої, окрім осіб яким зазначене майно передано в управління.

Накласти арешт на посів рослини кукурудзи, який розташований на земельній ділянці з кадастровим номером 6823685000:07:002:0173 площею 9,8123 га з метою забезпечення збереження вказаних речових доказів шляхом встановлення заборони на вчинення будь-яких дій, пов`язаних зі збиранням врожаю кукурудзи із застосуванням спеціальної сільськогосподарської техніки або без такої, окрім осіб яким зазначене майно передано в управління.

Накласти арешт на посів рослини сої, який розташований на земельних ділянках з кадастровими номерами 6823685500:07:002:0200 площею 5,9096 га та 6823685500:07:002:0249 площею 9,9351 га з метою забезпечення збереження вказаних речових доказів шляхом встановлення заборони на вчинення будь-яких дій, пов`язаних зі збиранням врожаю сої із застосуванням спеціальної сільськогосподарської техніки або без такої, окрім осіб яким зазначене майно передано в управління.

Передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ 41037901) в управління для реалізації посіви гречки на земельних ділянках з кадастровими номерами 6823685000:05:002:0270 площею 0,2656 га, 6823685000:05:002:0269 площею 1,7804 га, 6823685000:05:002:0268 площею 1,3690 га, 6823685000:05:002:0267 площею 2 га, 6823685000:05:002:0266 площею 2 га; 6823685000:05:002:0265 площею 1,6433 га, соняшника на земельній ділянці з кадастровим номером 6823685000:07:005:0180 площею 19,7521 га, кукурудзи на земельній ділянці з кадастровим номером 6823685000:07:002:0173 площею 9,8123 га, сої на земельних ділянках з кадастровими номерами 6823685500:07:002:0200 площею 5,9096 га та 6823685500:07:002:0249 площею 9,9351 га у порядку та на умовах, визначених ст. ст. 19, 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».

Ухвала підлягає негайному виконанню дізнавачем.

Підозрюваний, його захисник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання подається слідчому судді.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня отримання її копії безпосередньо до Хмельницького апеляційного суду.

Слідчий суддя ОСОБА_13

СудШепетівський міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення06.09.2024
Оприлюднено11.09.2024
Номер документу121473730
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —688/3492/24

Ухвала від 27.09.2024

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 27.09.2024

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 06.09.2024

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 05.08.2024

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 05.08.2024

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 05.08.2024

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

Ухвала від 05.08.2024

Кримінальне

Шепетівський міськрайонний суд Хмельницької області

Огороднік І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні