ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відкриття провадження в адміністративній справі
09 вересня 2024 рокум. Ужгород№ 260/5487/24
Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Маєцька Н.Д., вирішуючи питання про відкриття провадження в адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Ужгородської міської ради про визнання протиправним та нечинним рішення, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Ужгородської міської ради, в якій просить: визнати протиправним та нечинним рішення Ужгородської міської ради № 853 від 30.08.2022 року «Про затвердження містобудівної документації» в частині внесення змін до детального плану території м. Ужгорода щодо зонування території під земельними ділянками 2110100000:54:001:1781,2110100000:54:001:1865,2110100000:54:001:1866,2110100000:54:001:1867.
Ухвалою судді від 26 жовтня 2024 року позовну заяву було залишено без руху та надано строк для усунення недоліків. Недоліки позовної заяви позивачем було усунуто.
04 вересня 2024 року до суду надійшла заява представника позивача про усунення недоліків позовної заяві. У вказаній заяві представником позивача уточнено склад учасників справи та вказано позивачем 2 - ОСОБА_2 . Крім того, надано клопотання про залучення до участі в справі третіх осіб.
Позовна заява відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161 КАС України.
Дану позовну заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, позовну заяву подано з дотриманням правил підсудності.
Підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлені КАС України, відсутні.
Зі змісту позовних вимог вбачається, що позивачі оскаржують Ужгородської міської ради № 853 від 30.08.2022 року «Про затвердження містобудівної документації» в частині внесення змін до детального плану території м. Ужгорода щодо зонування території під земельними ділянками 2110100000:54:001:1781, 2110100000:54:001:1865, 2110100000:54:001:1866, 2110100000:54:001:1867, яке має ознаки нормативно-правового акту.
Стаття 264 КАС України визначає особливості провадження у справах щодо оскарження нормативно-правових актів органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування та інших суб`єктів владних повноважень.
Відповідно до ч. 1 ст. 264 КАС України правила цієї статті поширюються на розгляд адміністративних справ щодо: 1) законності (крім конституційності) постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України (крім рішень Кабінету Міністрів України, визначених частиною першою статті 266-1 цього Кодексу), постанов Верховної Ради Автономної Республіки Крим; 2) законності та відповідності правовим актам вищої юридичної сили нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, інших суб`єктів владних повноважень.
Право оскаржити нормативно-правовий акт мають особи, щодо яких його застосовано, а також особи, які є суб`єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт (ч. 2 ст. 264 КАС України).
Згідно з ч. 3 ст. 264 КАС України нормативно-правові акти можуть бути оскаржені до адміністративного суду протягом всього строку їх чинності.
Відповідно до ч. 4 ст. 264 КАС України у разі відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження нормативно-правового акта суд зобов`язує відповідача опублікувати оголошення про це у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений.
Оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи (ч. 5 ст. 264 КАС України).
Відповідно до ч. 6 ст. 264 КАС України оголошення має бути опубліковано не пізніш як за сім днів до підготовчого засідання, а у випадку, визначеному частиною десятою цієї статті, - у строк, визначений судом.
Якщо оголошення опубліковано своєчасно, вважається, що всі заінтересовані особи належним чином повідомлені про судовий розгляд справи. Скарги на судові рішення в цій справі заінтересованих осіб, якщо вони не брали участі у справі, залишаються без розгляду (ч. 7 ст. 264 КАС України).
Представник позивача надав суду клопотання про залучення до участі в справі в якості третіх осіб на стороні відповідача ОСОБА_3 та ОСОБА_4 .
Клопотання обґрунтовані тим, що 30 серпня 2022 року Ужгородською міською радою прийнято рішення про затвердження містобудівної документації «Внесення змін до детального плану території, обмеженої вулицями Єнківською, Загорською та Степана Федора район очисних споруд», що підтверджується рішенням № 853. Вказаним рішенням внесені зміни в детальний план території обмеженої АДРЕСА_1 , зокрема території на яких розміщені земельні ділянки з кадастровими номерами: 2110100000:54:001:1781, 2110100000:54:001:1865, 2110100000:54:001:1866, № 2110100000:001:1867, які належать на праві спільної власності ОСОБА_4 та ОСОБА_3 .
Згідно з частиною 2 статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору.
З огляду на те, що рішення у даній справі може вплинути на права, свободи, інтереси або обов`язки третіх осіб, суддя доходить висновку, що необхідно залучити до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_4 та ОСОБА_3 .
Відповідно до ч. 8 ст. 264 КАС України адміністративна справа щодо оскарження нормативно-правових актів вирішується за правилами загального позовного провадження.
Відповідно до ч.3 ст.12 КАС України справа буде розглядатися за правилами загального позовного провадження.
Керуючись статтями 171, 257, 264 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, -
УХВАЛИВ:
Прийняти позовну заяву до розгляду.
Залучити до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_4 ( АДРЕСА_2 ) та ОСОБА_3 ( АДРЕСА_2 ).
Відкрити провадження в адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_3 ) до Ужгородської міської ради (Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, буд. 3), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_4 ( АДРЕСА_2 ), ОСОБА_3 ( АДРЕСА_2 ) про визнання протиправним та нечинним рішення.
Розгляд справи проводити в порядку загального позовного провадження.
Призначити підготовче засідання на 07 жовтня 2024 року на 10:00 год., яке відбудеться у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду за адресою: 88017, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Загорська, буд. 30.
Встановити відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву - протягом 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження. Відповідно до вимог ч. 3, 4 ст. 162 КАС України, одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду, копія відзиву та доданих до нього документів повинна бути надіслана іншим учасникам справи. До відзиву додаються документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи. У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами (ч. 6 ст. 162 КАС України).
Зобов`язати Ужгородську міську раду опублікувати, не пізніш як за сім днів до підготовчого засідання, оголошення про відкриття провадження в адміністративній справі Закарпатським окружним адміністративним судом у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений.
При цьому, оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи.
Ухвалу направити учасникам справи.
З інформацією по справі учасники можуть ознайомитися за веб-адресою: http://adm.zk.court.gov.ua на офіційному веб-порталі судової влади.
Справу буде розглянуто суддею Маєцькою Н.Д. одноособово.
Ухвала оскарженню не підлягає.
СуддяН.Д. Маєцька
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2024 |
Оприлюднено | 11.09.2024 |
Номер документу | 121475640 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Маєцька Н.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні