Справа № 560/20074/21
УХВАЛА
09 вересня 2024 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Козачок І.С. розглянувши звіт Хмельницької обласної ради про виконання рішення суду
у адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Хмельницької обласної ради про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 22.09.2022 зобов`язано Хмельницьку обласну раду прийняти рішення про призначення ОСОБА_1 на посаду директора комунального некомерційного підприємства "Хмельницький інформаційно-аналітичний центр медичної статистики" Хмельницької обласної ради. Рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 06 травня 2022 в частині визнання необґрунтованим та протиправним неприйняття Хмельницькою обласною радою рішення за результатами розгляду подання (рекомендації) конкурсної комісії для визначення кандидата на посаду директора комунального некомерційного підприємства "Хмельницький інформаційно-аналітичний центр медичної статистики" Хмельницької обласної ради від 10 вересня 2021 про призначення ОСОБА_1 на посаду директора закладу - залишено без змін.
Суд зобов`язав Хмельницьку обласну раду подати звіт про виконання рішення суду.Сьомий апеляційний адміністративний суд у постанові від 22 травня 2023 погодився з висновками суду першої інстанції щодо необхідності зобов`язання відповідача подати звіт про виконання рішення суду.
Відповідач надав звіт, у прийнятті якого ухвалою від 06 вересня 2023 ( в частині повного виконання рішення суду) - відмовлено. Встановлено Хмельницькій обласній раді новий строк для подачі звіту.
12.10.2023 відповідач подав звіт, у прийнятті якого ухвалою від 21.03.2024 - відмовлено та встановлено Хмельницькій обласній раді новий строк для подачі звіту.
Відповідач подав новий звіт, розгляд якого призначений у письмовому провадженні, після повернення справи від суду апеляційної інстанції.
У звіті відповідач покликається на те, що рішення суду нимвиконане у повному обсязі та належним чином, зокрема проведене засідання сесії обласної ради, яким розглянуте питання виконання рішення суду, проведене відповідне голосування за прийняття рішення про призначення позивача на посаду.
Відповідно до статті 382 КАС суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Надаючи оцінку повноті виконання рішення суду, суд встановив наступне.
У постанові від 22.09.2022 суд апеляційної інстанції у цій справі дійшов висновку про необхідність зобов`язати відповідача прийняти рішення про призначення ОСОБА_1 на посаду директора КНП "Хмельницький інформаційно-аналітичний центр медичної статистики" Хмельницької обласної ради.
Встановлено, що відповідачем (колегіальним органом) неодноразово проводились засідання сесій Хмельницької обласної ради, на які виносилось питання щодо призначення ОСОБА_1 на посаду директора комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний інформаційно-аналітичний центр медичної статистики Хмельницької обласної ради". Відповідні рішення сесій обласної ради є у матеріалах справи.
У звіті Хмельницька обласна рада посилається на те, що 27.03.2024 відбулось пленарне засідання 19 чергової сесії Хмельницької обласної ради, на якому розглядалось вказане питання, яке, проте, знову не було вирішене шляхом прийняття рішення про призначення позивача на посаду. Як вбачається з протоколу про результати голосування, рішення не було прийняте, оскільки за призначення ОСОБА_1 на посаду не було отримано необхідної кількості голосів депутатів, присутніх під час голосування.
Водночас, зі змісту наданих документів не вбачається об`єктивної і зрозумілої причини неможливості голосування депутатами обласної ради за прийняття позитивного рішення.
З огляду на це, постанова суду від 22.09.2022 залишається невиконаною, що свідчить про те, що поданий відповідачем звіт не підтверджує повне виконання рішення суду.
Суд вважає, що вчинені відповідачем дії не є достатніми для виконання рішення суду у повному обсязі. З урахуванням цього суд вважає, що відповідач не виконав вимоги постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 22.09.2022 в частині призначення позивача на посаду, що свідчить про те, що у прийнятті звіту Хмельницької обласної ради від 23.04.2024 слід відмовити.
Керуючись статтями 248, 254, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
у прийнятті звіту Хмельницької обласної ради від 23.04.2024 - відмовити.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її підписання.
Головуючий суддя І.С. Козачок
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2024 |
Оприлюднено | 11.09.2024 |
Номер документу | 121478649 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо прийняття громадян на публічну службу, з них |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Козачок І.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні