Ухвала
від 09.09.2024 по справі 580/6748/24
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

09 вересня 2024 року справа № 580/6748/24

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гаврилюка В.О.,

секретар судового засідання Гришанова А.І.,

за участю представників:

позивача Бобра Д.О.,

відповідача не з`явився,

розглядаючи за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Будищенської сільської ради до Черкаської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,

встановив:

Будищенська сільська рада (далі сільська рада, позивач) подала позов до Черкаської міської ради (далі міська рада, відповідач) в якому просить визнати незаконним і скасувати рішення Черкаської міської ради від 13.05.2021 № 5-318 Про затвердження містобудівної документації Внесення змін до генерального плану міста Черкаси.

Ухвалою від 15.07.2024 суддя Черкаського окружного адміністративного суду прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у адміністративній справі, вирішив здійснити її розгляд за правилами загального позовного провадження, призначив підготовче судове засідання.

Суд врахував, що рішення Черкаської міської ради від 13.05.2021 № 5-318 Про затвердження містобудівної документації Внесення змін до генерального плану міста Черкаси містить правові приписи нормативного характеру, які розраховані на широке коло осіб та застосовуються неодноразово.

Визначальною умовою, що може слугувати критерієм загальності чи персоніфікованості суб`єктів впливу - є їх коло. Адже кількість як величина має відносний характер, може змінюватись і не є сталим показником регулятивного впливу правових актів. Під час визначення кола суб`єктів, правовий статус яких регламентує правовий акт, необхідно зважати лише на ті із них (фізична чи юридична особа, орган, організація, спільність людей тощо), для яких правовим актом установлюються права та обов`язки безпосередньо, щодо яких праворегуляторний вплив є прямим (а не усіх суб`єктів, для яких він може мати якесь юридичне значення).

Суд встановив, що під час відкриття провадження у справі не вирішене питання, визначене частиною 4 статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до статті 264 КАС України особливості провадження у справах щодо оскарження нормативно-правових актів органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування та інших суб`єктів владних повноважень. Правила цієї статті поширюються на розгляд адміністративних справ, зокрема щодо законності та відповідності правовим актам вищої юридичної сили нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, інших суб`єктів владних повноважень. Право оскаржити нормативно-правовий акт мають особи, щодо яких його застосовано, а також особи, які є суб`єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт. Нормативно-правові акти можуть бути оскаржені до адміністративного суду протягом всього строку їх чинності. У разі відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження нормативно-правового акта суд зобов`язує відповідача опублікувати оголошення про це у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений. Оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 241, 243, 248, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ухвалив:

Зобов`язати Черкаську міську раду опублікувати оголошення у відповідності частини 4 статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України про відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження рішення Черкаської міської ради від 13.05.2021 № 5-318 Про затвердження містобудівної документації Внесення змін до генерального плану міста Черкаси у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений.

Згідно з частиною 5 статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи.

Відповідно до частини 6 статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України оголошення має бути опубліковано не пізніш як за сім днів до підготовчого засідання.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та не може бути оскаржена.

Суддя Василь ГАВРИЛЮК

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.09.2024
Оприлюднено11.09.2024
Номер документу121478758
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —580/6748/24

Ухвала від 11.11.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Василь ГАВРИЛЮК

Ухвала від 19.09.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Василь ГАВРИЛЮК

Ухвала від 09.09.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Василь ГАВРИЛЮК

Ухвала від 09.09.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Василь ГАВРИЛЮК

Ухвала від 01.08.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Василь ГАВРИЛЮК

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Василь ГАВРИЛЮК

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні