РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
10 вересня 2024 р. Справа № 120/13725/23
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Віятик Наталії Володимирівни, розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) адміністративну справі за позовом ТОВ «Авто капітал плаза» до Головного управління ДПС у Вінницькій області про визнання рішення протиправним та зобов`язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ТОВ «Авто капітал плаза» до Головного управління ДПС у Вінницькій області про визнання рішення протиправним та зобов`язання вчинити дії, у якій позивач просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Вінницькій області щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку №121/02-32-04 від 05.04.2023;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Вінницькій області повторно розглянути заву ТОВ «Авто капітал плаза» щодо неможливості виконання платником податків податкових зобов`язань від 2/8.09.2022.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, представник позивача вказує, що вважає протиправним рішення відповідача щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку №121/02-32-04 від 05.04.2023, оскільки ТОВ «Авто капітал плаза» зареєстровано у м. Краматорськ Донецької області та через повномасштабне вторгнення російської федерації не могло виконати свої податкові зобов`язання.
Вказує, що Наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225 затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України (далі - Порядок), який зареєстрований у Міністерстві України 25 серпня 2022 року за №967/38303. Вказаний Порядок визначає процедуру підтвердження платниками податків можливості чи неможливості до припинення або скасування воєнного стану на території України своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у т. ч. звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо.
Керуючись Порядком, позивачем подано до Головного управління ДПС у Вінницькій області пояснення щодо неможливості виконання платником податків податкових зобов`язань, однак відповідачем прийнято рішення щодо можливості позивачем своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку.
З таким рішенням ГУ ДПС у Вінницькій області позивач не погоджується, тому звернувся до суду із даним позовом.
Ухвалою суду від 11.09.2023 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у письмовому провадженні).
29.09.2023 Головне управління ДПС у Вінницькій області надіслало відзив на позовну заяву, у якому заперечує проти задоволення позовних вимог. Свою позицію обґрунтовує тим, що за результатами розгляду заяви платника про неможливість виконання податкових обов`язків, Комісією з розгляду питань про підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 Податкового кодексу України, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо на період до припинення або скасування воєнного стану на території України (далі - Комісія) прийнято Попереднє рішення від 15.03.2023 №82/02-32-04 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку. Відповідно до п.1 розділу III Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків затвердженого Наказом МФУ від 29.07.2022 року №225 (далі - Порядок №225) платник податку може подати до контролюючого органу додаткові документи (копії документів) обґрунтування / пояснення на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків протягом 10 календарних днів з дня, наступного за днем отримання Попереднього рішення. Додаткові документи (копії документів) обґрунтування / пояснення розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання.
Якщо платник податку не надав додаткових документів (копій документів), обґрунтувань / пояснень на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання податкових обов`язків, керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення на підставі попередньо поданої платником податків заяви, документів (копій документів) та інформації, що можуть бути використані для підтвердження можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податку своїх податкових обов`язків. Таким чином, у попередньому рішенні запропоновано надати додаткові документи, що підтверджують відсутність коштів на банківських рахунках платника податків (виписка з рахунків клієнта банку на дату подання до банку розрахункового документа на сплату податків); копію наказу підприємства про призупинення роботи підприємства та його працівників або встановлення простою роботи підприємства, викликане обставинами непереборної сили (із зазначенням) дати початку і закінчення такого призупинення (за можливості); документи, що свідчать про пошкодження, втрату, знищення, зіпсування документів бухгалтерського обліку або неможливості їх вивезення з територій на яких ведуться (велися) бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації (інформація про подання до контролюючого органу повідомлення згідно п.44.5 ст.44 гл.1 розд. ПКУ, повідомлення про неможливість вивезення первинних документів згідно пі 69.28 п.69 підрозд.10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України). 05.04.2023 року, відповідно розділу ІІІ "Розгляд документів платників податків щодо можливості чи неможливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок" Порядку №225, Комісією прийнято Рішення №121/02-32-04 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку. Причиною для прийняття вищезазначеного Рішення Комісією ГУ ДПС у Вінницькій області є не надання платником додаткових документів (копій документів), обґрунтувань/пояснень щодо підтвердження неможливості виконання податкових обов`язків відповідно до Попереднього рішення Головного управління ДПС у Вінницькій області від 15.03.2023 №82/02-32-04.
Суд, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив.
Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, ТОВ «Авто капітал плаза» зареєстровано за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вулися Тихого Олекси, буд. 22.
28.09.2022 ТОВ «Авто капітал плаза» через кабінет платника податків, на виконання наказу Міністерства фінансів України від 29.07.2022 року №225, звернулось до Головного управління ДПС у Донецькій області із заявою, у якій просило прийняти рішення щодо неможливості своєчасного виконання платником податків своїх податкових обов`язків. До заяви додано: копія Витягу з ЄДРПОУ; ???копія Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності індексний номер 254319636 від 22.04.2021; ???копія Витягу Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності індексний номер 63044553 від 08.07.2016; ???Копія з Єдиного реєстру досудових розслідувань; ???копія Заяви про вчинення кримінального правопорушення; ???роздруківка з офіційного сайту Краматорської міської ради Краматорська міська рада (krm.gov.ua); роздруківка з сайту Kramatorsk.post; ???Роздруківка з сайту Страна.UA.
04.11.2022 позивачем повторно направлено пояснення щодо неможливості виконання платником податків податкових зобов`язань до Головного управління ДПС у Донецькій області, оскільки ним не отримано відповіді на лист від 28.09.2022.
20.02.2023 представником позивача направлено адвокатський запит до Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Донецькій області з проханням надати інформацію про вхідний номер реєстрації та дату реєстрації зави ТОВ «Авто капітал плаза» від 22.09.2022 та надати відповідь за результатами розгляду заяви.
24.02.2023 у листі №251/6/05-99-01-03 Головне управління ДПС у Донецькій області повідомило представника позивача, що згідно з наказом Державної податкової служби України від 28.03.2022 №173 «Про забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС» на період дії правового режиму воєнного стану виконання повноважень, передбачених Положеннями про ГУ ДПС, покладено на Головне управління ДПС у Вінницькій області.
Державна податкова служба України листом від 27.02.2023 направила адвокатський запит АО «Дарницька колегія адвокатів» до ГУ ДПС у Вінницькій області.
Головне управління ДПС у Вінницькій області у листі від 28.02.2023 повідомило представника позивача, що не отримувало заяв ТОВ «Авто капітал плаза» щодо неможливості виконання податкових обов`язків.
03.03.2023 представником позивача в інтересах ТОВ «Авто капітал плаза» направлено до ГУ ДПС у Вінницькій області заяву ТОВ «Авто капітал плаза» від 28.09.2022 щодо неможливості виконання платником податків податкових зобов`язань.
15.03.2023 ГУ ДПС у Вінницькій області прийнято попереднє рішення №82/02-32-04, у якому повідомлено позивача, що у зв`язку з недостатністю документів, що підтверджують неможливість виконання платником податків податкових зобов`язань пропонується надати додаткові документи.
05.04.2023 ГУ ДПС у Вінницькій області прийнято Рішення №121/02-32-04 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку з підстав ненадання додаткових документів (копій документів), обґрунтувань/пояснень щодо підтвердження неможливості виконання податкових зобов`язань відповідно до Попереднього рішення ГУ ДПС у Вінницькій області від 15.03.2023 №82/02-32-04.
Не погодившись з даним Рішенням №121/02-32-04, позивач подав скаргу до Державної податкової служби України.
Рішенням про результати розгляду скарги від 02.06.2023 №13990/6/99-00-06-01-01-06 залишено без змін рішення ГУ ДПС у Вінницькій області від 05.04.2023 №121/02-32-04 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку, а скаргу - без задоволення.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12.05.2022 №2260-IX (далі - Закон №2260-IX), який набрав чинності 27.05.2022, внесено зміни, зокрема, до пункту 69 підрозділу 10розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, установлено особливості справляння податків і зборів.
Так, згідно з підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (у редакції Закону №2260-IX), у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
06.09.2022 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225, яким затверджено «Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження» (далі - Порядок №225).
Пунктом 3 розділу ІІ Порядку №225 передбачено подання заяви та підтверджуючих документів для прийняття рішення про неможливість виконання платником податків своїх податкових обов`язків.
Згідно з частиною 1 розділу ІІ Порядку №225 підставами неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є:
1) втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;
2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації;
3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень;
4) можливість витоку інформації щодо обсягів та місць зберігання пального або спирту етилового та їх знищення надалі внаслідок складання та реєстрації акцизних накладних, та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо (виключно в частині виконання визначених цим абзацом обов`язків;
5) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову та фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу, може бути пов`язана з такими обставинами:
посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи;
юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи.
6) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження / знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації;
7) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.
У спірному випадку позивачем до відповідача подано заяву про неможливість виконання платником податків своїх податкових обов`язків, при цьому, підставами неможливості виконання податкових зобов`язань позивачем визначено обставини, передбачені Порядком №225.
Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Порядку №225 обов`язок доведення щодо можливості чи неможливості платником податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок покладається на контролюючий орган. Контролюючий орган встановлює причинно-наслідковий зв`язок між обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), що сталися в результаті збройної агресії російської федерації, безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та можливістю виконання ним податкового обов`язку станом на дату, на яку припадає граничний термін виконання такого обов`язку, та керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає вмотивоване рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (далі Рішення) за формою, що додається.
Таким чином, ураховуючи подану позивачем заяву, в якій зазначено підстави неможливості виконання платником податків податкових обов`язків, саме відповідач був зобов`язаний встановити наявність чи відсутність причинно-наслідкового зв`язку між обставинами, які на думку позивача унеможливлюють виконання ним податкових обов`язків, що сталися в результаті збройної агресії та можливістю позивача виконувати свої податкові зобов`язання. При цьому, обов`язок доведення щодо можливості чи неможливості позивачем своєчасно виконати свій податковий обов`язок також покладено на відповідача.
Надаючи оцінку оскаржуваному рішенню відповідача, на предмет його обґрунтованості, як одного із критеріїв правомірності, що пред`являють до рішень суб`єктів владних повноважень, суд вважає за необхідне зазначити таке.
Так, загальний висновок контролюючого органу, виходячи із змісту оскаржуваного рішення, зводиться до ненадання додаткових документів (копій документів), обґрунтувань/пояснень щодо підтвердження неможливості виконання податкових зобов`язань.
З даним висновком відповідача суд не погоджується, адже ТОВ «Авто капітал плаза» надано докази для підтвердження обставин, у зв`язку з якими підприємство не може виконувати податкові зобов`язання.
Органом досудового розслідування ГУ СБУ в Донецькій та Луганських областях відкрито кримінальне провадження №22022050000002578 за заявою ТОВ «КомпаніяАлекс», ТОВ «АлексСхід», ТОВ «Авто капітал плаза» про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 438 КК України, а саме: внаслідок збройної агресії РФ проти України, у період часу з 24.02.2022 по 24.04.2022 російськими окупаційними військами було пошкоджено, знищено та/або незаконно захоплено все майно вищевказаних підприємств, що знаходилося в м. Маріуполі. Загальний розмір завданих збитків становить: ТОВ «КомпаніяАлекс» - 11,7 млн. грн., ТОВ «АлексСхід» - 18 млн. грн., ТОВ «Авто Центр Плаза» - 4 млн. грн., ТОВ «Авто Центр Азов» - 1,5 млн. грн., ТОВ «Авто Капітал Азов» - 1,5 млн. грн., ТОВ «Авто Капітал Плаза» - 4 млн. грн.
Також позивачем надано:
- копію Сертифікату 350/12.1-17-03 від 09.02.2023 про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) щодо обов`язку (зобов`язання), а саме: подати податкову декларацію з податку на додану вартість за лютий - жовтень 2022р; у термін: до 20.07.2022, 20.08.2022, 20.09.2022, 20.10.2022, 20.11.2022, які унеможливили його виконання в зазначений термін;
- копію Сертифікату №52/12.1-17-03 від 09.02.2023 про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) щодо обов`язку (зобов`язання), а саме: подати податкову декларацію з податку на прибуток за І квартал 2022р, за перше півріччя 2022р., у термін: до 10.05.2022, 09.08.2022, які унеможливили його виконання в зазначений термін;
- копію Сертифікату №54/12.1-17-03 від 09.02.2023 про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) щодо обов`язку (зобов`язання), а саме: сплатити орендну плату за земельні ділянки за лютий 2022р., у термін: до 30.03.2022, які унеможливили його виконання в зазначений термін;
- копію Сертифікату №51/12.1-17-03 від 09.02.2023 про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) щодо обов`язку (зобов`язання), а саме: сплатити податок на додану вартість за лютий - жовтень 2022р., у термін: до 31.07.2022, 30.08.2022, 30.09.2022, 31.10.2022, 30.11.2022;
- копію Сертифікату №53/12.1-17-03 від 09.02.2023 про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) щодо обов`язку (зобов`язання), а саме: щодо обов`язку (зобов`язання), а саме: сплатити податок на прибуток за І квартал 2022р, за перше півріччя 2022р., у термін: до 20.05.2022, 20.08.2022, які унеможливили його виконання в зазначений термін.
Суд вважає, що наданими доказами ТОВ «Авто капітал плаза» підтверджено неможливість виконання підприємством податкових зобов`язань.
У відповідності до п.3 Розділу ІІ Порядку №225 у разі неможливості виконання платником податків податкового обов`язку, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, платник податків подає не пізніше 30 вересня 2022 року заяву про відсутність такої можливості (крім виконання обов`язку щодо реєстрації акцизних накладних та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо).
Крім цього, слід звернути увагу на те, що приймаючи оскаржуване рішення, відповідач не врахував, що згідно наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 р. №75 Краматорська міська територіальна громада Краматорського району з 29.04.2022 входить в перелік територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) та даний час перебуває в ньому.
При цьому, як встановлено судом і не заперечується сторонами, юридична адреса позивача: Донецька область, м. Краматорськ, вулися Тихого Олекси, буд. 22, що підтверджується копією виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наявною в матеріалах справи.
З приводу таких мотивів прийняття оскаржуваного рішення слід зазначити те, що перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження / знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями російської федерації, є окремою підставою неможливості виконання платником податкових обов`язків, що передбачена п.6 частини 1 розділу ІІ Порядку №225.
Відповідно до частини 2 статті 77 КАС України у адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Підсумовуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про те, що оскаржуване рішення відповідача є необґрунтованим, а отже таке рішення не відповідає критеріям правомірності, які пред`являються до рішень суб`єкта владних повноважень та які визначені ч. 2 ст. 2 КАС України, що є підставою для його скасування.
З цих підстав суд приходить до висновку про те, що у розглядуваному випадку мало місце порушення відповідачем прав та законних інтересів позивача.
З урахуванням наведеного вище, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог шляхом визнання протиправним та скасування спірного рішення Головного управління ДПС в Вінницькій області від №121/02-32-04 від 05.04.2023 та зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву ТОВ «Авто капітал плаза» від 28.09.2022.
Таким чином, позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.
Зважаючи на те, що позивачем при поданні позову сплачено судовий збір у сумі 2684,00 грн., наведена сума судового збору відповідно до положень ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України підлягає стягненню з відповідача, за рахунок його бюджетних асигнувань.
Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС в Вінницькій області №121/02-32-04 від 05.04.2023 щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Вінницькій області повторно розглянути заяву ТОВ «Авто капітал плаза» щодо неможливості виконання платником податків податкових зобов`язань від 28.09.2022, з урахуванням висновків суду, наведених у цьому рішенні.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Вінницькій області на користь ТОВ «Авто капітал плаза» судовий збір у сумі 2684,00 грн. (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок).
Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Авто капітал плаза" (вул. Олекси Тихого, буд. 22, м. Краматорськ, Донецька область, 84307, ЄДРПОУ 40509322);
Відповідач: Головне управління ДПС у Вінницькій області (Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, код ЄДРПОУ ВП 44069150);
СуддяВіятик Наталія Володимирівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.09.2024 |
Оприлюднено | 12.09.2024 |
Номер документу | 121508514 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Віятик Наталія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні