ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 вересня 2024 рокуСправа №160/15953/24
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Серьогіної О.В., розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
УСТАНОВИВ:
19.06.2024 року ОСОБА_1 звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради, в якому просить суд:
- визнати протиправними дії управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради щодо відмови в призначенні ОСОБА_1 допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам на підставі її заяви від 23 лютого 2024 року;
- скасувати рішення управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради №51209-17221763-2024-1 від 19 березня 2024 року щодо відмови ОСОБА_1 в призначенні допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам на підставі її заяви від 23 лютого 2024 року;
- зобов`язати управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради призначити ОСОБА_1 допомоги на проживання з урахуванням висновків суду, викладених у судовому рішенні по цій адміністративній справі.
Також позивач просить суд зобов`язати управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради подати у місячний строк з дня набрання судовим рішенням законної сили звіт про виконання постанови суду відповідно до статті 382 КАС України.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 19 жовтня 2022 року управлінням праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі - Управління) позивача і її дітей було взято на облік як внутрішньо переміщену особу. 23.02.2024 року позивач звернулася з письмовою заявою та відповідними документами до Управління про надання їй та її дітям допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі - допомога) в рамках Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року №332 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2023 року № 709) (далі - Порядок №332). 19.03.2024 року відповідачем було прийнято рішення №51209-17221763-2024-1 про відмову у призначенні позивачу та її сім`ї допомоги переміщеним особам на проживання. На думку відповідача середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім`ї позивача складає - 12003,57 грн. - (144042,79 грн. поділити на 3 та поділити на 4 особи), що більше допустимого чотирикратного розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (9444 грн.), а відтак призначення позивачу допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам неможливо. Позивач вважає таке рішення та дії відповідача протиправними, проведені розрахунки спеціалістами Управління для визначення розміру сукупного доходу сім`ї у звітному періоді - хибними та невірними, тому просить суд задовольнити позовні вимоги.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.06.2024 року відкрито провадження у даній справі та призначено її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами з 05.07.2024 року.
Сторони належним чином повідомлені про розгляд справи Дніпропетровським окружним адміністративним судом, що підтверджується доказами, що містяться в матеріалах справи.
10.07.2024 року на адресу суду через підсистему «Електронний суд» та 15.07.2024 року на поштову адресу суду від представника відповідача надійшов письмовий відзив на позов, в якому він не погоджується із заявленими позовними вимогами з огляду на таке. Середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім`ї позивача становить 120003,57 грн. Вважає оскаржуване позивачем рішення управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради №51209-17221763-2024-1 від 19 березня 2024 року щодо відмови ОСОБА_1 допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам на підставі її заяви від 23 лютого 2024 року вмотивованим та ухваленим відповідно до норм та положень чинного законодавства, а саме з дотриманням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 року № 332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам» зі змінами та від 22.07.2020 року № 632 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги» зі змінами. З огляду на викладене, просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог.
Згідно з ч. ч. 5, 8 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами. При розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.
Згідно з довідкою начальника відділу управління персоналом Аліни Шевченко від 02.09.2024 року №273 суддя Серьогіна Олена Василівна в період з 05.08.2024 року по 09.08.2024 року, з 12.08.2024 року по 16.08.2024 року, з 19.08.2024 року по 23.08.2024 року та з 26.08.2024 року по 08.09.2024 року перебувала у щорічній відпустці.
У зв`язку з перебуванням судді Серьогіної О.В. у відпустці, рішення суду ухвалене в перший робочий день судді 09.09.2024 року.
Дослідивши матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини справи.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуває на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради разом із своїми дітьми: ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , як внутрішньо переміщені особи з 19 жовтня 2022 року, як особи, які перемістилися з територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженого Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації, а саме з АДРЕСА_1 .
23 лютого 2024 року позивачка разом з дітьми, перебуваючи у відповідача на обліку як одержувачі грошової допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, враховуючи зміни до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 року № 332 в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 332, чинній на момент виникнення спірних правовідносин (далі по тексту - Порядок 332) звернулася із заявою про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.
Рішенням управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради №51209-17221763-2024-1 від 19 березня 2024 року відмовлено ОСОБА_1 у наданні допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам на підставі її заяви від 23 лютого 2024 року, у зв`язку із тим, що середньомісячний сукупний дохід одного члена сім`ї перевищує чотири розміри прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Позивач, не погодившись із діями та рішенням відповідача щодо відмови в призначенні ОСОБА_1 допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам на підставі її заяви від 23 лютого 2024 року, звернулася до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку спірним відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державні влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачене Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 3 Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 року № 332 в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 332, чинній на момент виникнення спірних правовідносин (далі по тексту - Порядок 332) - з 1 листопада 2023 року допомога призначається на шість місяців на сім`ю, яка вперше звернулася за призначенням допомоги, та виплачується щомісяця одному з членів сім`ї (далі - уповноважена особа) у такому розмірі: для осіб з інвалідністю та дітей - 3000 гривень; для інших осіб - 2000 гривень.
До складу сім`ї уповноваженої особи включаються (незалежно від наявності відомостей щодо включення їх до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб) чоловік, дружина, діти, прийомні діти, діти, які виховуються батьками-вихователями в дитячих будинках сімейного типу, усиновлені діти, діти, над якими встановлено опіку або піклування, а також діти, які навчаються за денною або дуальною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти (зокрема у період між завершенням навчання в одному із зазначених закладів освіти і вступом до іншого закладу або в період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем і продовженням навчання за іншим рівнем за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців) до досягнення 23 років і не мають власних сімей; діти з інвалідністю після досягнення ними 18-річного віку до визнання їх особами з інвалідністю з дитинства I та II групи; не перебувають в шлюбі повнолітні діти; визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи, які проживають разом з батьками; непрацездатні батьки чоловіка та дружини, які проживають разом з ними і перебувають на їх утриманні у зв`язку з відсутністю власних доходів; особа, яка проживає разом з одинокою особою з інвалідністю I групи та доглядає за нею; жінка та чоловік, які не перебувають у шлюбі, але проживають однією сім`єю і мають спільних дітей, та/або особи, які встановили у судовому порядку факт проживання однією сім`єю. Членом сім`ї може вважатися одинока особа, а також неповнолітня дитина, якщо така особа не входить до складу сім`ї.
З 1 листопада 2023 року для призначення допомоги уповноважена особа подає заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам за формою згідно з додатком 5 (далі - заява).
Згідно з пунктом 4 Порядку №332 для призначення допомоги внутрішньо переміщена особа або уповноважена особа подає заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам за формою згідно з додатком 1 (далі - заява). Така заява подається структурному підрозділу з питань соціального захисту населення районної, районної у м. Києві державної (військової) адміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради (далі - орган соціального захисту населення) або уповноваженій особі виконавчого органу сільської, селищної, міської ради чи центру надання адміністративних послуг за місцем обліку внутрішньо переміщеної особи із використанням функціоналу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (за технічної можливості) та електронних систем Мінсоцполітики.
Відповідно до абз. 1 пункту 5 Порядку №332 допомога призначається внутрішньо переміщеним особам, зокрема які перемістилися (повторно перемістилися) з 1 січня 2022 року з територій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції (далі - перелік територій), щодо яких не визначено дати завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації.
Відповідно до пункту 13 Порядку №332 допомога уповноваженій особі, зазначеній у пункті 2 цього Порядку, призначається на другий шестимісячний період без додаткового звернення, якщо, зокрема, середньомісячний сукупний дохід на одного отримувача протягом періоду, за який враховуються доходи, не перевищує чотирьох розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймається рішення про призначення допомоги на другий шестимісячний період.
На другий шестимісячний період призначається допомога неповнолітнім та малолітнім дітям, які прибули без супроводу законного представника. Загальний строк отримання допомоги не може перевищувати 12 місяців з місяця призначення.
Обчислення середньомісячного сукупного доходу отримувачів здійснюється відповідно до Порядку обчислення середньомісячного сукупного доходу сім`ї (домогосподарства) для усіх видів державної соціальної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 632 "Деякі питання виплати державної соціальної допомоги" (далі за текстом - Порядок 632).
Відповідно до пункту 4 Порядку 632 до середньомісячного сукупного доходу враховуються такі доходи: заробітна плата в розмірі, що залишається після сплати податку на доходи фізичних осіб; грошове забезпечення військовослужбовців; пенсія, щомісячне довічне грошове утримання суддів у відставці; стипендія, у тому числі із сумою її індексації, нарахованої відповідно до закону (крім соціальної стипендії, яка надається дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа); соціальні виплати, які призначаються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення); допомога по безробіттю, інші страхові виплати, які призначаються фондами соціального страхування; грошові перекази, отримані із-за кордону; дивіденди від цінних паперів; інші доходи, відомості про які отримано від ДПС і Пенсійного фонду України, а також задекларовані особою доходи, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення.
Відповідно до пункту 9 Порядку 632 для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, незалежно від отриманих (неотриманих) доходів до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід, обчислений у таких розмірах мінімальної заробітної плати станом на кінець періоду, за який враховуються доходи (в даному випадку, з урахуванням наданих підтвердних документів позивачем стосовно перебування на обліку в реєстрі платників єдиного податку, третьої групи без реєстрації ПДВ - Витяг № 12942) трьох розмірів мінімальної заробітної плати - для платників єдиного податку третьої групи.
Слід зазначити, що період, за який враховуються доходи, становить один квартал, що передує місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням допомоги, або три місяці, що передують місяцю звернення за допомогою. Обчислення середньомісячного сукупного доходу отримувача для призначення допомоги проводиться шляхом ділення на 3 загальної суми сукупного доходу осіб за період, за який враховуються доходи. Середньомісячний сукупний дохід на одного отримувача обчислюється шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу сім`ї на кількість членів сім`ї.
Відповідно до пункту 22 Порядку 332 - з метою встановлення права на призначення/ продовження виплати допомоги уповноваженій особі/отримувачу Мінсоцполітики передає Мінфіну відповідну інформацію для здійснення верифікації відповідно до Закону України "Про верифікацію та моніторинг державних виплат".
Верифікація здійснюється шляхом перевірки інформації, наданої уповноваженою особою, з урахуванням даних, що обробляються стосовно них в інформаційно- аналітичній платформі електронної верифікації та моніторингу, на відповідність вимогам, визначеним у цьому Порядку. За результатами верифікації Мінфіну інформації щодо осіб Мінфіном передаються рекомендації Мінсоцполітики для подальшого завантаження до електронних систем Мінсоцполітики.
Якщо на інформаційно-аналітичній платформі електронної верифікації та моніторингу Мінфіну відсутні відомості щодо осіб, які звертаються за призначенням допомоги, перевірка проводиться автоматично в Єдиній системі на підставі даних, отриманих шляхом автоматизованого доступу/обміну електронними даними між Єдиною системою та системою електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів у порядку, передбаченому законодавством, зокрема з: Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - про зареєстрованих фізичних осіб - підприємців; реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування - відомості про трудову діяльність; Державного реєстру актів цивільного стану громадян - про смерть особи; Реєстру пошкодженого та знищеного майна - інформація про житло, зруйноване або непридатне для проживання, а також його відновлення.
Електронна інформаційна взаємодія, передбачена цим Порядком, здійснюється з використанням засобів системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта" з дотриманням Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про захист персональних даних", "Про публічні електронні реєстри", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах".
Як видно із означеного вище, жодних функцій/повноважень стосовно направлення будь-яких запитів в тому числі щодо коректності/некоректності відображення даних у відповідних державних реєстрах на законодавчому рівні відповідачу не делеговано.
Як видно з скріншотів сторінок особової справи позивача, роздрукованих відповідачем з Єдиної системи, за період з жовтня по грудень 2023 року (звітний квартал), позивачем отримано наступні доходи, які були враховані Єдиною системою:
- з 01.10.2023 року по 31.10.2023 року (за даними Пенсійного фонду України) отримано доходу у розмірі 16698,53 грн, у вигляді «Заробітна плата» за ознакою доходу Довідника ознак доходів «306»;
- з 01.11.2023 року по 30.11.2023 року (за даними Пенсійного фонду України) отримано доходу у розмірі 6700,00 грн, у вигляді «Доход ФОП на спрощеній системі» за ознакою доходу Довідника ознак доходів «308»;
- з 01.12.2023 року по 31.12.2023 року (за даними Пенсійного фонду України) отримано доходу у розмірі 6700,00 грн, у вигляді «Доход ФОП на спрощеній системі» за ознакою доходу Довідника ознак доходів «308»;
- з 01.10.2023 року по 31.12.2023 року (ручний ввід) дохід відповідно до пункту 9 Порядку 632 (три розміри мінімальної заробітної плати - для платників єдиного податку третьої групи) у розмірі 60300,00 грн;
- з 01.10.2023 року по 31.10.2023 року (за даними Державної податкової служби України) отримано доходу у розмірі 13692,79 грн (розмір вказаний для розрахунку, після сплати податків), у вигляді «Заробітна плата» за ознакою доходу Довідника ознак доходів «101»;
- з 01.10.2023 року по 31.10.2023 року Державної податкової служби України) отримано
доходу у розмірі 20000,00 грн, у вигляді «Заробітна плата» за ознакою доходу Довідника ознак доходів «157»;
- з 01.11.2023 року по 30.11.2023 року Державної податкової служби України) отримано доходу у розмірі 20000,00 грн, у вигляді «Заробітна плата» за ознакою доходу Довідника ознак доходів «157»;
- з 01.12.2023 року по 31.12.2023 року Державної податкової служби України) отримано доходу у розмірі 20000,00 грн, у вигляді «Заробітна плата» за ознакою доходу Довідника ознак доходів «157»;
- з 01.12.2023 року по 31.12.2023 року Державної податкової служби України) отримано доходу у розмірі 624,00 грн, у вигляді «Інші доходи» за ознакою доходу Довідника ознак доходів «160»;
- з 01.10.2023 року по 31.12.2023 року Державної податкової служби України) отримано доходу у розмірі 80000,00 грн, у вигляді «Доход ФОП на спрощеній системі» за ознакою доходу Довідника ознак доходів «512»;
Отже, в період з 01.10.2023 року по 31.12.2023 року включно позивачкою було отримано вид доходу «Заробітна плата» (однак при складанні звітності до ДПС відповідальна особа уповноваженої особи - роботодавця з кодом ЄДРПОУ 43676519) показала у звітності, що позивачка отримала дохід у вигляді «Заробітна плата», при цьому вказана ознака доходу Довідника ознак доходів «157».
Підсумовуючи вищевикладене, загальна сума доходу, отриманого позивачем за звітний період (четвертий квартал 2023 року, при розгляді заяви позивачки від 23.02.2024 року) для розрахунку становить: 60300,00 грн (дохід, врахований відповідно до пункту 9 Порядку 632) + 13692,79 грн («заробітна плата» за період з 01.10.2023 року по 31.10.2023 року) + 60000,00 грн («заробітна плата» за період з 01.10.2023 року по 01.12.2023 року) = 133992,79 грн.
Крім того, членом родини позивача - чоловіком позивача - ОСОБА_5 , за звітний період, за який враховувались доходи для обрахунку середньомісячного сукупного доходу, враховано дохід у вигляді заробітної плати, виплачений у період з 01.10.2023 року по 31.12.2023 року, у розмірі 10050,00 грн (2148,81 грн х 3 = 6446,43 грн), однак відповідно до пункту 13 Порядку 632 під час обчислення державної соціальної допомоги для розрахунку середньомісячного сукупного доходу за кожний місяць, в якому відсутні доходи, включаються: 0,5 розміру мінімальної заробітної плати станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, - для працездатних працюючих/непрацюючих осіб, які не мали доходів, доходи яких були меншими за 0,5 розміру мінімальної заробітної плати протягом періоду, за який враховуються доходи). Станом на 01.10.2023 розмір мінімальної заробітної плати в Україні становив 6700 грн., отже 05, розміру мінімальної заробітної плати становив 6700/2 = 3350,00 грн.
При цьому, обчислення середньомісячного сукупного доходу проводиться шляхом ділення загальної суми сукупного доходу осіб за визначений законодавством період середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім`ї (домогосподарства) обчислюється шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу сім`ї (домогосподарства) на кількість членів сім`ї (домогосподарства).
Отже, середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім`ї позивача становить 120003,57 грн, що підтверджується розрахунком середньомісячного сукупного доходу сім`ї позивача, наявним в матеріалах даної справи.
При цьому посилання позивача на отримання у жовтні, листопаді, грудні 2023 року доходу за кодом ознаки доходу 157 - «Дохід виплачений самозайнятій особі» у розмірі 20000 грн щомісяця (джерело доходу - ГО ОРЖ «ГОЛОС РОМНІ»), спростовуються положеннями абзацу 11 пункту 4 Порядку №632, згідно з яким до середньомісячного сукупного доходу враховуються інші доходи, відомості про які отримано від ДПС і Пенсійного фонду України, а також задекларовані особою доходи, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що оскаржуване позивачем рішення управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради №51209-17221763-2024-1 від 19 березня 2024 року щодо відмови ОСОБА_1 допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам на підставі її заяви від 23 лютого 2024 року є вмотивованим та ухваленим відповідно до норм та положень чинного законодавства, а саме з дотриманням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 року № 332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам» зі змінами та від 22.07.2020 року № 632 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги» зі змінами.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури.
Відповідно до частини першої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно з частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно із статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Відтак, беручи до уваги вищевикладене, та оцінюючи наявні в матеріалах справи письмові докази в сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими, не ґрунтуються на положеннях чинного законодавства, а отже, задоволенню не підлягають.
У зв`язку з відмовою у задоволенні позовних вимог питання про розподіл судових витрат судом не вирішується.
Згідно із ч. 5 ст. 250 Кодексу адміністративного судочинства України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до управління праці та соціального захисту населення виконкому Саксаганської районної у місті ради про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до статті 297 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду оскаржується шляхом подання апеляційної скарги до Третього апеляційного адміністративного суду.
Суддя О.В. Серьогіна
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2024 |
Оприлюднено | 13.09.2024 |
Номер документу | 121509036 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них внутрішньо переміщених осіб |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Серьогіна Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Серьогіна Олена Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні