Справа № 420/17042/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 вересня 2024 року Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Левчук О.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 , яка діє в своїх інтересах та інтересах ОСОБА_2 , ОСОБА_3 до Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради про визнання протиправними дій, скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить суд визнати протиправними дії Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради, які полягають в припиненні виплати допомоги на проживання як внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 та її дітям ОСОБА_2 та ОСОБА_3 ; зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради відносити виплату допомоги на проживання як внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 та її дітям ОСОБА_2 та ОСОБА_3 з 01 березня 2024 року в розмірі 2000 грн. на дорослу особу та по 3000,00 грн. на кожну дитину на період дії воєнного стану та місяць після його припинення чи скасування; визнання незаконним та скасування рішення, яким не призначено в 2024 році допомогу на проживання як внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 та її дітям ОСОБА_3 та ОСОБА_2 .
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що враховуючи той факт що вона звернулась за допомогою ще в березні 2022 року, то відповідно їй та дітям призначено допомогу щомісяця на період введення воєнного стану та одного місяця після його припинення та скасування. Рішення про припинення не приймалось та підстав для його прийняття не існувало. Також не було і підстав для скасування довідки, які передбачені ст. 12 Закону України «Про забезпечення прав та свобод внутрішньо переміщених осіб».
Представником відповідача Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради до суду надано відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача вказує, що 26.01.2024 року прийнято постанову № 94, в якій визначені підстави для автоматичного продовження виплати допомоги, іншим особам виплата може бути продовжена лише на підставі поданої заяви. 12.02.2024 року позивач подала заяву, оскільки не підпадала під автоматичне призначення відповідно до п. 13-1 Порядку. Однак відповідно до звернення здійснено розрахунок середньомісячного сукупного доходу осіб зі складу сім`ї позивача та встановлено, що він становить 10127,43 грн., що перевищує 9444,00 грн. (чотири розміри прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність), у зв`язку з чим прийнято рішення від 26.03.2024 року, про що позивачу вручено повідомлення. Таким чином, управлінням дотримано усі норми законодавства, а тому доводи позивача про безпідставність відмови в призначенні допомоги на проживання ВПО є надуманими.
Ухвалою суду від 05 червня 2024 року відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
У зв`язку із перебуванням головуючого судді в період з 30.07.2024 року по 09.09.2024 року включно у відпустці, в силу положень ст.120 КАС України, рішення суду ухвалено в перший робочий день.
Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.
ОСОБА_1 та її діти ОСОБА_2 , ОСОБА_3 є внутрішньо переміщеними особами з смт. Каланчак, Скадовського району, Херсонської області, та проживають за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується довідками від 22.03.2022 року № 7105-5000528549, № 7105-500530566, № 7105-5000531368 (а.с. 40-42).
01 квітня 2022 року ОСОБА_1 , яка діяла в своїх інтересах та інтересах ОСОБА_2 , ОСОБА_3 подала до Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (а.с. 51).
Протоколом від 10.04.2022 року ОСОБА_1 призначення допомоги внутрішньо переміщеним особам на проживання з 01.03.2022 року (а.с. 62).
12 лютого 2024 року ОСОБА_1 , яка діяла в своїх інтересах та інтересах ОСОБА_2 , ОСОБА_3 подала до Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (а.с. 43-44).
26 березня 2024 року Управлінням праці та соціального захисту населення Уманської міської ради прийнято рішення № 1493407806-2024-1, яким відмовлено ОСОБА_1 в призначенні допомоги переміщеним особам на проживання (а.с. 64).
18 квітня 2024 року ОСОБА_1 вручено повідомлення про відмову в призначенні допомоги переміщеним особам на проживання (а.с. 46, 48).
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру. Зазначені обставини вважаються загальновідомими і такими, що не потребують доведення, якщо інформація про них міститься в офіційних звітах (повідомленнях) Верховного Комісара Організації Об`єднаних Націй з прав людини, Організації з безпеки та співробітництва в Європі, Міжнародного Комітету Червоного Хреста і Червоного Півмісяця, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, розміщених на веб-сайтах зазначених організацій, або якщо щодо таких обставин уповноваженими державними органами прийнято відповідні рішення. Адресою покинутого місця проживання внутрішньо переміщеної особи в розумінні цього Закону визнається адреса місця проживання особи на момент виникнення обставин, зазначених у частині першій цієї статті.
Згідно ст. 2 ЗУ «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» Україна вживає всіх можливих заходів, передбачених Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, щодо запобігання виникненню передумов вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення умов для добровільного повернення таких осіб до покинутого місця проживання або інтеграції за новим місцем проживання в Україні.
Відповідно до ст. 4 ЗУ «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону. Кожна дитина, у тому числі яка прибула без супроводження батьків, інших законних представників, отримує довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Підставою для взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є проживання на території, де виникли обставини, зазначені в статті 1 цього Закону, на момент їх виникнення.
26 січня 2024 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 94 «Деякі питання соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб та інших вразливих категорій осіб» (набрала чинності 01.02.2024 року) .
Пунктом 1 постанови № 94 установлено, що: виплата допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам продовжується автоматично з 1 лютого 2024 р. на один місяць без додаткового звернення для осіб, у яких у січні 2024 р. закінчився шестимісячний період отримання такої допомоги; подання заяви для продовження виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, які мають право на її продовження після 1 березня 2024 р. відповідно до Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. № 332 Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (Офіційний вісник України, 2022 р., № 26, ст. 1418; 2023 р., № 69, ст. 3990), може бути здійснено з 1 лютого 2024 р.; допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам, які мають на неї право та звернулися за продовженням її виплати з особисто поданою заявою у лютому - березні 2024 р., призначається і виплачується починаючи з 1 березня 2024 року.
Механізм надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам визначає Порядок надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. № 332 (в редакції, чинній на дату виникнення спірних правовідносин).
Згідно п. 1 Порядку № 332 допомога призначається для забезпечення соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб із числа незахищених верств населення та стимулювання до працевлаштування внутрішньо переміщених осіб працездатного віку.
Відповідно до п. 13-1 Порядку № 332 виплата допомоги продовжується на другий шестимісячний період автоматично: особам, які втратили працездатність, зокрема які досягли пенсійного віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, та отримують пенсію, розмір якої не перевищує чотирьох розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймається рішення про призначення допомоги; особам з інвалідністю I чи II групи, дитині з інвалідністю віком до 18 років, дитині, хворій на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, якій не встановлено інвалідність, що підтверджується документально; дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа віком до 23 років, зокрема таким, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях, а також батькам-вихователям і прийомним батькам. У разі коли особі не було продовжено виплату допомоги автоматично, але вона належить до категорій осіб, визначених абзацами другим-четвертим цього пункту, їй може бути призначено допомогу за заявою. Іншим членам сім`ї виплата допомоги може бути продовжена на підставі подання заяви на призначення допомоги.
Згідно п. 13-2 Порядку № 332 для отримувачів допомоги, які не підпадають під дію пункту 13-1, та які перемістилися (повторно перемістилися) з 1 січня 2022 р. з територій, включених до переліку територій, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації, допомога призначається на другий шестимісячний період на підставі подання заяви на осіб із складу членів сім`ї, якщо середньомісячний сукупний дохід на одного отримувача в такій сім`ї протягом тримісячного періоду, за який враховуються доходи на момент продовження виплати допомоги, не перевищує чотирьох розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймається рішення про призначення допомоги, та у разі, коли:
1) у складі сім`ї або серед отримувачів допомоги є непрацююча особа працездатного віку, яка здійснює догляд за дитиною до 14 років, або в сім`ї виховується троє і більше дітей віком до 18 років, всі діти проживають в сім`ї і не виховуються в інтернатних закладах та: фактичним місцем проживання (перебування) такої сім`ї є території, на яких ведуться бойові дії або території можливих бойових дій, для яких не визначена дата завершення бойових дій (припинення можливості бойових дій), території активних бойових дій, що включені до переліку територій; або сім`я проживає на території, для якої визначена дата завершення бойових дій, включеній до переліку територій, та території, що не включена до переліку територій, але у закладах дошкільної освіти та/або закладах загальної середньої освіти, що розташовані на території територіальної громади, на якій проживає така сім`я, відсутні місця або навчання проводиться он-лайн (повністю або частково). Для такої сім`ї допомога призначається, якщо відомості про відсутність місць у закладах дошкільної освіти та/або закладах загальної середньої освіти або про те, що навчання в таких закладах проводиться в режимі он-лайн (повністю або частково), отримані шляхом інформаційної взаємодії між органами соціального захисту населення та органів управління у сфері освіти. У разі відсутності інформаційної взаємодії уповноважена особа, яка звернулася за призначенням допомоги на сім`ю, надає підтвердний документ щодо відсутності місця у закладі дошкільної освіти та/або закладі загальної середньої освіти для влаштування дитини або щодо проведення навчання в таких закладах в режимі он-лайн (повністю або частково). Допомога призначається на всіх осіб з числа внутрішньо переміщених осіб у такій сім`ї з урахуванням норм пункту 13-3 цього Порядку;
2) у складі сім`ї є: непрацююча працездатна особа, яка на дату звернення за допомогою зареєструвалася в центрі зайнятості як безробітна або як така, що шукає роботу, зокрема для отримання ваучера на навчання, але ще не працевлаштувалася; діти, які відвідують заклади дошкільної освіти та/або навчаються у закладах загальної середньої освіти, та/або діти, які навчаються в закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти. Допомога призначається на всіх осіб з числа внутрішньо переміщених осіб у такій сім`ї з урахуванням норм пункту 13-3 цього Порядку;
3) у складі сім`ї є особа, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи або дитиною з інвалідністю віком до 18 років, або особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, або особою, яка досягла 80-річного віку, за дитиною, хворою на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, якій не встановлено інвалідність, що підтверджується документально. Допомога призначається на всіх осіб з числа внутрішньо переміщених осіб у такій сім`ї з урахуванням норм пункту 13-3 цього Порядку;
4) у складі сім`ї є працездатні особи, які працюють, провадять підприємницьку діяльність/незалежну професійну діяльність, зокрема, які протягом попередніх шести місяців отримання допомоги працевлаштувалися, зареєструвалися як фізична особа - підприємець та розпочали відповідну діяльність або отримали допомогу на здобуття економічної самостійності/мікрогрант/грант на створення або розвиток власного бізнесу/ваучер на навчання, у складі сім`ї є діти віком до 14 років. Допомога призначається на всіх осіб з числа внутрішньо переміщених осіб у такій сім`ї з урахуванням норм пункту 13-3 цього Порядку.
Згідно п. 14 Порядку № 332 період, за який враховуються доходи, становить один квартал, що передує місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням або продовженням виплати допомоги на другий шестимісячний період, або три місяці, що передують місяцю звернення за допомогою або продовженням виплати допомоги на другий шестимісячний період. Обчислення середньомісячного сукупного доходу отримувача для призначення допомоги проводиться шляхом ділення на 3 загальної суми сукупного доходу осіб за період, за який враховуються доходи. Середньомісячний сукупний дохід на одного отримувача обчислюється шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу сім`ї на кількість членів сім`ї. Під час обчислення середньомісячного сукупного доходу не враховується щорічна державна грошова допомога, яку отримує особа або один із членів її сім`ї, щодо якої встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України. Середньомісячний сукупний дохід сім`ї обчислюється відповідно до Порядку обчислення середньомісячного сукупного доходу сім`ї (домогосподарства) для усіх видів державної соціальної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 632 Деякі питання виплати державної соціальної допомоги (Офіційний вісник України, 2020 р., № 61, ст. 1981).
Пунктом 3 Порядку № 632 визначено, що обчислення середньомісячного сукупного доходу проводиться шляхом ділення загальної суми сукупного доходу осіб за визначений законодавством період (два квартали або шість місяців) на 6, а в разі застосування суми річного сукупного доходу - на 12, якщо інше не передбачено законодавством.
Відповідно до п. 4 Порядку № 632 до середньомісячного сукупного доходу враховуються такі доходи: заробітна плата в розмірі, що залишається після сплати податку на доходи фізичних осіб; грошове забезпечення військовослужбовців; пенсія, щомісячне довічне грошове утримання суддів у відставці; стипендія, у тому числі із сумою її індексації, нарахованої відповідно до закону (крім соціальної стипендії, яка надається дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа); соціальні виплати, які призначаються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення); допомога по безробіттю, інші страхові виплати, які призначаються фондами соціального страхування; грошові перекази, отримані із-за кордону; дивіденди від цінних паперів; інші доходи, відомості про які отримано від ДПС і Пенсійного фонду України, а також задекларовані особою доходи, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення.
З матеріалів справи вбачається та не заперечується позивачем, що 12 лютого 2024 року, на виконання приписів Порядку № 332, ОСОБА_1 , яка діяла в своїх інтересах та інтересах ОСОБА_2 , ОСОБА_3 подала до Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради заяву про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (а.с. 43-44).
При цьому, у заяві ОСОБА_1 зазначено відомості про осіб, які входять до складу сім`ї, а саме: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 (ФОП, ІІІ група).
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) та ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_2 ) зареєстровані як фізичні особи-підприємці, види діяльності (69.10).
Відповідно до п. 9 Порядку № 632 для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, незалежно від отриманих (неотриманих) доходів до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід, обчислений у таких розмірах мінімальної заробітної плати станом на кінець періоду, за який враховуються доходи: одного розміру мінімальної заробітної плати - для платників єдиного податку першої групи; двох розмірів мінімальної заробітної плати - для платників єдиного податку другої групи; трьох розмірів мінімальної заробітної плати - для платників єдиного податку третьої групи. При цьому для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування і є платниками єдиного податку першої - третьої груп, не враховується дохід, отриманий самозайнятою особою, та дохід від провадження підприємницької діяльності, інформацію про які подано ДПС на запит органу соціального захисту населення/органу Пенсійного фонду України. Система оподаткування та групи платників єдиного податку для спрощеної системи оподаткування визначаються станом на останній місяць періоду, за який враховуються доходи.
Згідно розрахунку середньомісячного сукупного доходу сім`ї, вчиненого Управлінням праці та соціального захисту населення Уманської міської ради, сукупний дохід сім`ї за 3 місяці складає 121529,11 грн., сукупний середньомісячний дохід сім`ї складає 40509,70 грн., кількість членів сім`ї 4, середньомісячний дохід члена сім`ї 10127,43 грн. (а.с. 45).
Доказів того, що розрахунок середньомісячного сукупного доходу сім`ї, здійснений Управлінням праці та соціального захисту населення Уманської міської ради з порушенням Порядку № 632 суду не надано.
Отже, враховуючи приписи п. 13-2 Порядку № 332 слідує, що середньомісячний сукупний дохід на одного отримувача в такій сім`ї протягом тримісячного періоду, за який враховуються доходи на момент продовження виплати допомоги, перевищує чотири розміри прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, на 1 січня року, в якому приймалось рішення про призначення допомоги (9444,00 грн.), а тому в Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради були відсутні підстави для призначення позивачу ОСОБА_1 , яка діяла в своїх інтересах та інтересах ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , допомоги переміщеним особам на проживання.
За таких підстав, доводи позивача щодо протиправності рішення, яким не призначено в 2024 році допомогу на проживання як внутрішньо переміщеним особам є неспроможними та спростовуються зібраними по справі доказами.
Крім того, суд не приймає до уваги посилання позивача на те, що їй та дітям призначено допомогу щомісяця на період введення воєнного стану та одного місяця після його припинення та скасування, оскільки строки та порядок призначення та виплати допомоги переміщеним особам на проживання чітко врегульовані Порядком надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. № 332, в редакції чинній на дату виникнення спірних правовідносин.
За таких підстав, з урахуванням вищевикладеного, оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги про визнання протиправними дій Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради, які полягають в припиненні виплати допомоги на проживання як внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 та її дітям ОСОБА_2 та ОСОБА_3 ; зобов`язання Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради відносити виплату допомоги на проживання як внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 та її дітям ОСОБА_2 та ОСОБА_3 з 01 березня 2024 року в розмірі 2000 грн. на дорослу особу та по 3000,00 грн. на кожну дитину на період дії воєнного стану та місяць після його припинення чи скасування; визнання незаконним та скасування рішення, яким не призначено в 2024 році допомогу на проживання як внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 та її дітям ОСОБА_3 та ОСОБА_2 , є необґрунтованими.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.
Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
На підставі вищевикладеного, розглянувши справу на підставі наданих доказів, суд дійшов висновку, що адміністративний позов є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Відмовити в задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса зареєстрованого місця проживання: АДРЕСА_2 ), яка діє в своїх інтересах та інтересах ОСОБА_2 , ОСОБА_3 до Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради (код ЄДРПОУ 03195808, адреса місцезнаходження: 20301, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 9/5) про визнання протиправними дій Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради, які полягають в припиненні виплати допомоги на проживання як внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 та її дітям ОСОБА_2 та ОСОБА_3 ; зобов`язання Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради відносити виплату допомоги на проживання як внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 та її дітям ОСОБА_2 та ОСОБА_3 з 01 березня 2024 року в розмірі 2000 грн. на дорослу особу та по 3000,00 грн. на кожну дитину на період дії воєнного стану та місяць після його припинення чи скасування; визнання незаконним та скасування рішення, яким не призначено в 2024 році допомогу на проживання як внутрішньо переміщеній особі ОСОБА_1 та її дітям ОСОБА_3 та ОСОБА_2 , в повному обсязі.
Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. ст. 295, 297 КАС України.
Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.
Суддя О.А. Левчук
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.09.2024 |
Оприлюднено | 12.09.2024 |
Номер документу | 121511289 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них внутрішньо переміщених осіб |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Левчук О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні