Рішення
від 11.09.2024 по справі 620/9635/24
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 вересня 2024 року Чернігів Справа № 620/9635/24

Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді БаргаміноїН.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Ладанської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Ладанської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області про визнання протиправними дій Ладанської селищної ради щодо відмови ОСОБА_1 у перерахунку коштів компенсації послуги за зубопротезування, передбаченим пунктом 2 частиною 1 статті 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», згідно наряду №134 закладу КНП «Прилуцька міська стоматологічна поліклініка» Прилуцької міської ради Чернігівської області; зобов`язання Ладанську селищну раду здійснити перерахунок коштів компенсації послуги за зубопротезування ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 згідно наряду №134, закладу КНП «Прилуцька міська стоматологічна поліклініка» Прилуцької міської ради Чернігівської області в розмірі 4270 грн; зобов`язання Ладанську селищну раду нарахувати та виплатити ОСОБА_1 50000 грн моральної шкоди.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що діяльність Ладанської селищної ради позбавила позивача реалізації права на пільги, передбачені пунктом 2 частини першої статті 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального статусу", як особи з інвалідністю внаслідок війни.

Відповідачем було подано відзив на позов, в якому просив відмовити позивачу у задоволенні позову, посилаючись на те, що відшкодуванню підлягають виключно надані послуги, за умови надання виконавцем послуги визначених програмою та договором комплекту документів. Зазначає, що надаючи відповідь на звернення позивача Ладанська селищна рада не відмовила йому в наданні послуги зубопротезування, передбаченої Програмою, а лише роз`яснила порядок її отримання, зазначила граничну вартість, що підлягає компенсації та порядок проведення розрахунків. Вказує, що ні програмою, ні договором не передбачене здійснення перерахунку коштів, в тому числі й на рахунок надавача послуги, за заявою пільговика. Також вказує, що ОСОБА_1 відмовився від зубопротезування, подавши 28.02.2023 на адресу Ладанської селищної ради письмову заяву, в якій зазначив, що він відмовляється від зубопротезування та просить кошти в сумі 3000,00 (три тисячі) гривень перерахувати на ЗСУ.

Процесуальні дії у справі: ухвалою суду від 11.09.2024 відповідь на відзив було повернуто позивачу без розгляду.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

ОСОБА_1 є особою з інвалідністю в наслідок війни І групи, що підтверджується посвідченням серії НОМЕР_1 від 20.05.2022 (а.с. 5).

Згідно наряда № 134 від 05.04.2024 позивач потребує зубопротезування вартістю 4270 грн (ас.с. 6).

08.04.2024 (вх. № К-106) позивач звернувся до голови Ладанської селищної ради з заявою, в якій просив виділити кошти на позачергове зубопротезування в сумі 4270 грн згідно наряду № 134 Комунального некомерційного підприємства «Прилуцька міська стоматологічна поліклініка» від 05.04.2024 (а.с. 7).

Листом від 19.04.2024 № 02-20/1427 Ладанська селищна рада повідомила позивачу, що Ладанською селищною радою розроблена Програма відшкодування коштів за зубопротезування окремими пільговими категоріями населення Ладанської територіальної громади на 2022-2024 роки, яка затверджена рішенням п`ятдесят другої сесії восьмого скликання Ладанської селищної ради від 13 лютого 2024 року №2 «Про затвердження Програми відшкодування коштів за зубопротезування окремим пільговим категоріям населення Ладанської територіальної громади на 2022-2024 роки в новій редакції». Відповідно до програми компенсація послуги за зубопротезування здійснюється в розмірі не більше 3000,00 (три тисячі) гривень 00 копійок на одну особу. Таким чином, Ладанська селищна рада має право здійснювати видатки на відшкодування коштів за зубопротезування виключно в межах суми коштів передбачених вказаною програмою з розрахунку на одну особу. Фінансування витрат понад суми визначеної програмою є нецільовим використанням бюджетних коштів та здійсненням видатків, які мають проводитися з іншого бюджету, що відповідно до норм статті 116 Бюджетного кодексу України є порушенням бюджетного законодавства. Відповідальність за порушення бюджетного законодавства визначена нормами статті 121 Бюджетного кодексу України. Враховуючи вищевикладене, Ладанська селищна рада не має правових підстав для здійснення видатків на компенсацію послуги за зубопротезування в розмірі більше ніж 3000,00 (три тисячі) гривень 00 копійок на одну особу. Стосовно перерахунку коштів компенсації послуги за зубопротезування в розмірі 3000,00 (три тисячі) гривень 00 копійок, від якої позивач офіційно відмовився, наголошено на тому, що кошти бюджетної програми, можуть бути використані виключно за цільовим призначенням, а саме на компенсацію послуги за зубопротезування (а.с. 8).

Не погоджуючись з вказаними діями відповідача, позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд зважає на наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтями 55, 124 Конституції України передбачено, що права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань. Юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір.

Згідно частини другої статті 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Відповідно до статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Пунктом 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування;

Згідно частини четвертої статті 2 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» місцеві ради, підприємства, установи та організації мають право за рахунок власних коштів і благодійних надходжень встановлювати додаткові гарантії щодо соціального захисту ветеранів війни.

Пунктом 2 частини першої статті 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» особам з інвалідністю внаслідок війнита прирівняним до них особам (стаття 7) надаються такі пільги: позачергове безплатне зубопротезування (за винятком протезування з дорогоцінних металів), безплатне забезпечення іншими протезами і протезно-ортопедичними виробами.

Відповідно до частин третьої, п`ятої статті 3 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» права та гарантії у сфері охорони здоров`я, що стосуються медичного обслуговування, забезпечення лікарськими засобами та медичними виробами, передбачені іншими законами України для певних категорій осіб, фінансуються за окремими програмами за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, цільових страхових фондів та інших джерел, не заборонених законодавством. Органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції можуть фінансувати місцеві програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров`я, зокрема щодо оновлення матеріально-технічної бази, капітального ремонту, реконструкції, підвищення оплати праці працівників (програми "місцевих стимулів"), а також місцеві програми надання населенню медичних послуг, місцеві програми громадського здоров`я та інші програми в охороні здоров`я.

Так, рішенням п`ятдесят другої сесії восьмого скликання Ладанської селищної ради від 13.02.2024 № 2 було затверджено Програму відшкодування коштів за зубопротезування окремим пільговим категоріям населення Ладанської територіальної громади на 2022 - 2024 роки в новій редакції (далі - Програма) (а.с. 9-13).

Згідно пункту 5 Програми визначено категорії пільговиків, які мають право на безоплатне зубопротезування: особи з інвалідністю внаслідок війни - позачергово; учасники бойових дій - першочергово.

Також вказаним пунктом передбачено порядок надання послуг з безоплатного пільгового протезування, згідно якого послуги безоплатного зубопротезування надаються особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам бойових дій надавачами стоматологічної допомоги за договорами про відшкодування витрат за надані послуги із безоплатного зубопротезування, укладеними з Ладанською селищною радою (далі - Надавач послуги).

Для надання послуги з безкоштовного зубопротезування особи з інвалідністю внаслідок війни та учасники бойових дій, які зареєстровані на території Ладанської територіальної громади звертається із заявою до головного спеціаліста з питань соціального захисту населення Ладанської селищної ради (далі - спеціаліст);

До заяви додаються такі документи:

- копія паспорта громадянина-України;

- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;

- копія пільгового посвідчення;

- довідка про місце реєстрації.

Зазначена пільга не поширюється на членів сім`ї пільговика.

Підставами для відмови в призначенні безоплатного зубопротезування зазначеним вище категоріям; є:

- відсутність повного комплекту документів, визначених даним Порядком;

- виявлена недостовірність документів;

- відсутність бюджетних призначень, передбачених в бюджеті Ладанської територіальної громади на ці цілі в поточному році або місяці;

- заява пільговика про відмову у наданні послуг пільгового зубопротезування.

Надання послуг по пільговому зубопротезуванню, проводиться згідно черговості, яка ведеться Надавачем послуги.

Послуги безоплатного зубопротезування надаються пільговим категоріям громадян за тарифами, затвердженими стоматологічними поліклініками та кабінетами усіх форм власності, що надають такі види послуг населенню та уклали відповідні договори з Ладанською селищною радою.

Послуги безоплатного зубопротезування надаються з періодичністю один раз на два роки у сумі, що не перевищує 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 копійок).

У разі, якщо пільговик бажає отримати послуги понад встановлений зазначеним порядком обсяг, доплата різниці у вартості послуг здійснюється за рахунок власних коштів пільговика.

Надавач послуги щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним, подає замовнику послуги акти виконаних робіт із зазначенням прізвища, ім`я, по батькові громадянина, його статусу, переліку виконаних робіт і суми, що підлягає відшкодуванню.

Відділ бухгалтерського обліку та господарського забезпечення Ладанської селищної ради щомісяця звіряє інформацію, яка надходить від Надавача послуги, та у разі виявлення розбіжностей не проводить розрахунків, що стосуються виявлених розбіжностей, до уточнення інформації.

Головний спеціаліст з питань соціального захисту населення Ладанської селищної ради з дотриманням вимог законів України «Про інформацію» і «Про захист персональних даних» має право:

- отримувати від пільгових категорій населення документи, шо підтверджують їх право на пільги;

- проводити перевірку достовірності поданих документів;

- використовувати інформацію з інших баз даних щодо персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги.

Відшкодування витрат на безкоштовне зубопротезування пільгових категорій громадян здійснюється в межах кошторисних призначень на відповідний бюджетний рік.

Відповідальність за недостовірність даних в актах, виконаних робіт та документах, що подаються до Ладанської селищної ради стоматологічними клініками та кабінетами, якість надання послуг по зубопротезуванню, а також порушення черговості проведення пільгового зубопротезування, несе надавач послуг.

Так, між Ладанською селищною радою та Комунальним некомерційним підприємством «Прилуцька міська стоматологічна поліклініка» було укладено договір № 1 про відшкодування вартості послуг по безоплатному зубопротезуванню на 2024 від 23.04.2024 (а.с. 14-15).

Згідно пунктів 1.1, 1.2 вказаного договору Замовник та Виконавець, керуючись Законом України «Про статус і соціальний захист громадян», укладають цей договір з метою забезпечення надання послуг на зубопротезування окремим пільговим категоріям населення Ладанської територіальної громади, які мають право на безоплатне зубопротезування. Категорії пільговиків, які мають право на безоплатне зубопротезування: особи з інвалідністю внаслідок війни - позачергово; особи, які належать до осіб з інвалідністю внаслідок війни, відповідно до статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (Учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 1-ї категорії)-першочергово.

Пунктами 4.1, 4.2 вказаного договору передбачено, що оплата рахунків за надані послуги з безоплатного зубопротезування проводиться в межах річного кошторису виділених на ці цілі бюджетних коштів в розмірі, що не перевищує 3000,00 (трьох тисяч гривень 00 копійок) на одну особу. Замовник відшкодовує витрати Виконавця за надані ними послуги з безоплатного зубопротезування з рахунків, відкритих у територіальному органі Державного казначейства, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця в банківській установі, на підставі Договору та наданих Виконавцем документів: копії наряду, реєстру про кількість громадян, що звернулись для отримання послуг зубопротезування.

Так, з матеріалів справи вбачається, що позивач є особою з інвалідністю внаслідок війни І групи, проживає в смт. Ладан, а тому має беззаперечне право на відшкодування коштів за зубопротезування згідно умов Програми відшкодування коштів за зубопротезування окремим пільговим категоріям населення Ладанської територіальної громади на 2022 - 2024 роки в новій редакції.

Аналізуючи умови згаданої Програми та договору № 1 про відшкодування вартості послуг по безоплатному зубопротезуванню на 2024 від 23.04.2024, суд приходить до висновку, що з метою використання згаданого права особа звертається до селищної ради за призначенням безоплатного зубопротезування, в подальшому отримує медичну послугу в лікувальному закладі, а селищна рада здійснює відшкодування надавачу послуг за вже виконані роботи.

При цьому, згідно умов вказаної Програми послуги безоплатного зубопротезування надаються з періодичністю один раз на два роки у сумі, що не перевищує 3000,00 грн. (три тисячі гривень 00 копійок). У разі, якщо пільговик бажає отримати послуги понад встановлений зазначеним порядком обсяг, доплата різниці у вартості послуг здійснюється за рахунок власних коштів пільговика.

Суд звертає увагу, що фактичне відшкодування безоплатного зубопротезування відбувається тільки за надані послуги згідно актів виконаних робіт на рахунок лікувального закладу в банківській установі.

Так, з матеріалів справи судом встановлено, що зубопротезування ОСОБА_1 не проведено.

Разом з тим, 08.04.2024 позивач звернувся до голови Ладанської селищної ради з заявою, в якій просив виділити кошти на позачергове зубопротезування в сумі 4270 грн, на яку листом від 19.04.2024 № 02-20/1427 Ладанська селищна рада повідомила позивачу, що Ладанська селищна рада не має правових підстав для здійснення видатків на компенсацію послуги за зубопротезування в розмірі більше ніж 3000,00 (три тисячі) гривень 00 копійок на одну особу.

При цьому, суд не приймає до уваги посилання відповідача, викладені у вищевказаному листі, на те, що позивач відмовився від проведення зубопротезування, оскільки суду не надано заяву ОСОБА_1 про відмову у наданні послуг пільгового зубопротезування, наявність якої передбачена Програмою.

При цьому, відмова позивача від зубопротезування в 2023 році не може бути відмовою в наданні послуги з безоплатного зубопротезування згідно звернення позивача в 2024 році.

Водночас, вказаний лист не містить посилань на відмову позивачу в призначенні безоплатного зубопротезування з підстав, визначених в пункті 5 Програми відшкодування коштів за зубопротезування окремим пільговим категоріям населення Ладанської територіальної громади на 2022 - 2024 роки в новій редакції.

Тобто, як встановлено судом, та підтверджується матеріалами справи відповідач всупереч положенням затвердженої ним Програми протиправно відмовив позивачу в призначенні безоплатного зубопротезування в сумі, що не перевищує 3000,00 грн.

За приписами частини другої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Частиною першою статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суди при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Згідно частини другої статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення, зокрема, про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Таким чином, з`ясувавши та перевіривши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, що мають юридичне значення, враховуючи основні засади адміністративного судочинства, вимоги законодавства України, керуючись принципом верховенства права, виходячи з меж заявлених позовних вимог, суд дійшов висновку, що позов слід задовольнити частково шляхом визнання протиправними дій відповідача щодо відмови позивачу в забезпеченні безоплатного зубопротезування в сумі, що не перевищує 3000,00 грн; зобов`язання відповідача забезпечити позивачу безоплатне зубопротезування в сумі, що не перевищує 3000,00 грн, відповідно до Програми відшкодування коштів за зубопротезування окремим пільговим категоріям населення Ладанської територіальної громади на 2022 - 2024 роки в новій редакції.

Щодо позовних вимог в частині, що стосується здійснення перерахунку коштів, то суд зазначає, що такі вимоги задоволенню не підлягають, оскільки згідно Програми та договору № 1 про відшкодування вартості послуг по безоплатному зубопротезуванню на 2024 від 23.04.2024 фактичне відшкодування коштів здійснюється лише після надання відповідної медичної послуги та на рахунки медичної установи, а тому права позивача в цій частині позовних вимог не порушені.

Щодо відшкодування зубопротезування в сумі 4270,00 грн, то суд зазначає, що позовні вимоги в цій частині також задоволенню не підлягають, оскільки сума відшкодування за Програмою обмежена 3000,00 грн на одну особу, в межах якої судом вже захищено право позивача.

Щодо стягнення з відповідача на користь позивача 5000 грн. моральної шкоди, то суд зазначає наступне.

За змістом статті 56 Конституції України кожен має право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень.

Відповідно до частини першої статті 1167 Цивільного кодексу України моральна шкода, завдана фізичній або юридичній особі неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю, відшкодовується особою, яка її завдала, за наявності її вини, крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Згідно частин першої, другої статті 23 Цивільного кодексу України особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав. Моральна шкода полягає: 1) у фізичному болю та стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров`я; 2) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім`ї чи близьких родичів; 3) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку із знищенням чи пошкодженням її майна; 4) у приниженні честі та гідності фізичної особи, а також ділової репутації фізичної або юридичної особи.

У постанові Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про відшкодування моральної (немайнової) шкоди» № 4 від 31.03.1995 зазначено, що відповідно до загальних підстав цивільно-правової відповідальності обов`язковому з`ясуванню при вирішенні спору про відшкодування моральної (немайнової) шкоди підлягають: наявність такої шкоди, протиправність діяння її заподіювача, наявність причинного зв`язку між шкодою і протиправним діянням заподіювача та вини останнього в її заподіянні. Суд, зокрема, повинен з`ясувати, чим підтверджується факт заподіяння позивачеві моральних чи фізичних страждань або втрат немайнового характеру, за яких обставин чи якими діями (бездіяльністю) вони заподіяні, в якій грошовій сумі чи в якій матеріальній формі позивач оцінює заподіяну йому шкоду та з чого він при цьому виходить, а також інші обставини, що мають значення для вирішення спору.

Отже, для вирішення питання про відшкодування моральної шкоди необхідно встановити насамперед: наявність шкоди, протиправність дій відповідача, наявність причинного зв`язку між шкодою і протиправним діянням відповідача. Наявність кожної із цих складових є обов`язковою умовою для відшкодування шкоди.

Однак позивачем не було надано належних та допустимих доказів на підтвердження того, що діями або бездіяльністю відповідача йому заподіяно моральну шкоду, наявності причинно-наслідкового зв`язку між протиправною поведінкою та нанесеною шкодою; яким чином позивач оцінив заподіяну йому шкоду та з чого він при цьому виходив.

За таких обставин, заявлені позивачем вимоги в цій частині не підлягають задоволенню.

Згідно частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

За таких обставин, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України приходить до висновку, що позов ОСОБА_1 підлягає задоволенню частково.

Керуючись статтями 9, 72-74, 77, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНКОПП НОМЕР_2 ) до Ладанської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області (вул. Миру, 77, корпус А, смт Ладан, Чернігівська обл., Прилуцький р-н, 17583, код ЄДРПОУ 04412449) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Ладанської селищної ради щодо відмови ОСОБА_1 в забезпеченні безоплатного зубопротезування в сумі, що не перевищує 3000,00 грн.

Зобов`язати Ладанську селищну раду забезпечити ОСОБА_1 безоплатне зубопротезування в сумі, що не перевищує 3000,00 грн, відповідно до Програми відшкодування коштів за зубопротезування окремим пільговим категоріям населення Ладанської територіальної громади на 2022 - 2024 роки в новій редакції.

В решті позову відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 11.09.2024.

Суддя Наталія БАРГАМІНА

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.09.2024
Оприлюднено13.09.2024
Номер документу121534588
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —620/9635/24

Ухвала від 29.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Мельничук Володимир Петрович

Рішення від 11.09.2024

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Наталія БАРГАМІНА

Ухвала від 11.09.2024

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Наталія БАРГАМІНА

Ухвала від 12.07.2024

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Наталія БАРГАМІНА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні