Рішення
від 10.09.2024 по справі 380/8707/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 вересня 2024 рокусправа № 380/8707/24Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Лунь З.І. розглянув у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАНКО ГРУП» до Львівської митниці про визнання протиправними та скасування рішення про визначення коду товару, картки відмови.

в с т а н о в и в:

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛАНКО ГРУП» (місце знаходження: 49044, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 12 А, оф. 35, код ЄДРПОУ 38954022) звернулося до суду з позовом до Львівської митниці (місцезнаходження: 79000, м.Львів, вул.Костюшка, 1, код ЄДРПОУ 43971343), в якому просить суд:

-визнати протиправними та скасувати рішення про визначення коду товару від 20.10.2023 №КТ-UA209000-0264-2023 і картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення від 03.11.2023 № UA209230/2023/002851, прийняті Львівською митницею.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що у травні 2023 на підставі Договору від 05.04.2023 №0504/2023, Специфікації від 10.05.2023 №3/4 і Рахунка-фактури (інвойса) від 15.05.2023 №ЕМ20230515-2, позивач як покупець придбав у компанії SHANDONG ZIDA STEEL GROUP CO., LTD (Китайська Народна Республіка) як продавця труби сталеві в асортименті (Китайська Народна Республіка). Загальну кількість Товарів, які підлягали поставці, сторони узгодили в Специфікації від 10.05.2023 №3/4 та Рахунку-фактурі (інвойсі) від 15.05.2023 №ЕМ20230515-2. 25.09.2023 для поміщення Товарів у митний режим імпорту (випуск для вільного обігу) позивач подав митному органу ЕМД та наступні товаросупровідні документи: 1) Договір від 05.04.2023 р. № 0504/2023; 2) Специфікацію від 10.05.2023 р. № 3/4; 3) Рахунок-фактуру (інвойс) від 15.05.2023 р. № ЕМ20230515-2; 4) Сертифікат якості від 18.05.2023 р. № С20230518А; 5) Сертифікат про походження товару від 18.07.2023 р. № 23С482000086/00125; 6) інші товаросупровідні документи.

20.10.2023 за результатами проведення митного контролю відповідач прийняв рішення, яким змінив визначені в ЕМД опис та коди згідно з УКТ ЗЕД частини Товарів - з 7304 31 80 90 на 7304 39 82 90 і з 7304 51 89 00 на 7304 59 82 90, а отже визначив відповідний товар за способм виготовлення гарячедеформованим, а не холоднокатаним.

На думку позивача, митний орган міг змінити (визначити) код товару лише в разі виявлення порушень правил класифікації з боку декларанта. Натомість, в оскаржуваному рішенні відповідачем безпідставно, необґрунтовано та за відсутності жодних належних доказів змінено коди товарів, що в подальшому призвело до того, що позивачу донараховано митні платежі і складено протокол про порушення митних правил. Позивач це рішення відповідача вважає протиправним та таким, що підлягає скасуванню, з підстав невідповідності положенням Митного кодексу України, Закону України «Про митний тариф України», Поясненням до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності щодо правил класифікації товарів 2023/000507, у зв`язку із чим звернувся до суду із позовною заявою.

Ухвалою від 03.05.2024 відкрито провадження у справі за цим позовом, розгляд справи здійснюється за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників та запропоновано відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі надати суду відзив на позовну заяву зі всіма доказами на його підтвердження, які наявні у відповідача.

Відповідач, Львівська митниця, подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог. Відзив обґрунтований тим, що за результатами спрацювання системи управління ризиками (даліСУР) за митною декларацією №23UA209230101866U7, прийнятою до митного оформлення 25.09.2023 автоматизованою системою митного оформлення визначено необхідність проведення митного огляду товарів та здійснення контролю правильності класифікації товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі УКТ ЗЕД) із залученням спеціалізованого підрозділу митниці. Декларантом, ТОВ «Айлок Лоджістикс», товари були заявлені, описані та класифіковані таким чином: товар 1: « 1. Труби сталеві, безшовні, руглогопоперечного перерізу, холоднокатані, звуглецевої, нелегованоїлі марки 20: №плавки 165206, діам 32мм,товщина 4мм, №плавки 165212, діам.89мм, товщ.14мм-№плавки 165214, діам.114мм, товщ 12мм; №плавки 165215, діам.140мм, товщ. 12мм-№плавки 165216, діам.146мм, товщ. 11мм- №плавки 165223, діам.27мм, товщ.3,2мм-№плавки 165225, діам.20мм, товщ.4мм- №плавки 165226, діам.108мм, товщ.6мм.», код товару 7304318090 згідно з УКТЗЕД. Товаром 2: « 1.Труби сталеві, безшовні, круглого поперечного перерізу, холоднокатані, з легованої сталі марки 40Cr, масовий вміст С 0,38-0,42%, Cr 0.83- 1.02%. Mo 0.05-0.10%: №плавки 165210, діам.30мм, товщ.7мм№плавки 165211, діам.32мм, товщ.8м №плавки 165217, діам.83мм, товщ.17мм №плавки 165218, діам.55мм, товщ.9мм..», код згідно з УКТЗЕД 7304518900. СЛЕД Держмитслужби листом «Щодо експертних можливостей» від 19.09.2023 №7.17-4/7.17-30-01/7.4/6070 повідомила митницю про відсутність, станом на час розгляду питання, можливості проведення досліджень (аналізів, експертиз) труб з метою встановлення способу їх виготовлення. Таким чином, на підставі частини 3 статті 357 Митного кодексу України митницею були призначені проведення дослідження (аналізу, експертизи) в іншій установі Державному підприємстві «Науково-дослідний та онструкторсько-технологічний інститут трубної промисловості ім.Я.Ю.Осади» (далі ДП НДТІ), м.Дніпро. З метою відпрацювання ризиків, згенерованих СУР, 06.10.2023 підрозділом митного оформлення був проведений митний огляд товарів, за результатами якого попередньо встановлено, що частина з оглянутого товару є трубами холоднодеформованими, а частина гарячодеформованими. В процесі дійснення митного огляду було здійснено фотографування оглянутих одиниць товару та його пакування, маркування та характерних особливостей. Огляд товару проводився посадовими особами Львівської митниці із залученням експерта, директора ДП НДТІ Радомира Короля. Зазначено, що остаточний висновок щодо віднесення товару до труб гаряче- або холоднокатаних буде надано експертом додатково. Висновки технічної експертизи надіслані листом ДП «НДТІ» від 09.10.2023 №Д/371. Згідно з висновками частина товару є трубами холоднодеформованими, а частина гарячодеформованими. Відповідно до статті 69 Митного кодексу України від 13.03.2012 №4495-VI товари при їх декларуванні підлягають класифікації. Класифікація товарів для цілей митного оформлення здійснюється згідно з вимогами УКТ ЗЕД, що є товарною номенклатурою Митного тарифу України, з урахуванням Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД та визначальних для класифікації характеристик товару. На час прийняття рішення, що оскаржується, були чинними пояснення, затверджені наказом Держмитслужби від 14.12.2022 №543 (далі Пояснення-543). До товарної позиції 7304 в УКТ ЗЕД віднесені, зокрема, безшовні труби з чорних металів. Таким чином, по товарах, заявлених у митній декларації від 25.09.2023 №23UA209230101866U7, Львівською митницею винесене класифікаційне рішення про визначення коду товару від 20.10.2023 №КТ-UA209000-0264-2023. Указані товари класифіковано вищезазначеними кодами згідно з УКТ ЗЕД та їм визначений опис, що відповідає інформації про хімічний склад товарів та про наявність/відсутність різьби, фітингів та теплової ізоляції, наведеній у сертифікаті виробника товару від 18.05.2023 № G20230518A та результатам експертизи, викладеними у Висновку технічної експертизи, надісланому листом ДП «НДТІ» від 09.10.2023 №Д/371. З огляду на наведене вище, відповідач вважає рішення про визначення коду товару від 20.10.2023 №КТ-UA209000-0264-2023 і картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення від 03.11.2023 № UA209230/2023/002851 такими, що прийняті у повній відповідності до вимог чинного законодавства. Враховуючи наведене, відповідач просить суд відмовити в задоволенні позову.

Суд встановив таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛАНКО ГРУП» зареєстроване 29.10.2013, як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Основний вид господарської діяльності згідно з КВЕД: 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами.

Інші види діяльності: Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткованням і приладдям до нього, Неспеціалізована оптова торгівля, Транспортне оброблення вантажів.

У травні 2023 року на підставі Договору від 05.04.2023 № 0504/2023, Специфікації від 10.05.2023 № 3/4 і Рахунка-фактури (інвойса) від 15.05.2023 № EM20230515-2 позивач як покупець придбав у компанії SHANDONG ZIDA STEEL GROUP CO., LTD (Китайська Народна Республіка) як продавця труби сталеві в асортименті (надалі також іменуються «Товари»).

Загальну кількість Товарів, які підлягали поставці, сторони узгодили в Специфікації від 10.05.2023 № 3/4 та Рахунку-фактурі (інвойсі) від 15.05.2023 р. № EM20230515-2.

25.09.2023 у відділ митного оформлення №1 митного поста «Львів - північний» Львівської митниці ТОВ «АЙЛОК ЛОДЖІСТИКС» подано товаросупровідні документи та митну декларацію типу ІМ40ДЕ №23UA209230101866U7 для здійснення митного контролю та оформлення товару, одержувачем якого є ТОВ «АЛАНКО ГРУП» (код ЄДРПОУ 38954022).

Разом з електронною митною декларацією до митного контролю подано товаросупровідні документи, а саме: договір від 05.04.2023 № 0504/2023 міжнародну товарну-транспортну накладну (CMR) №744171 від 21.09.2023; специфікацію від 10.05.2023 № ;рахунок-фактуру (Commercial Invoice) № ЕМ20230515-2 від 15.05.2023; сертифікат якості (Certificate) №G20230518A від 18.05.2023 року; сертифікат про походження товару (Origin) №23С482000086/00125 від 18.07.2023 року,та інші товаросупровідні документи.

Відповідно до поданих товаросупровідних документів та даних заявлених у митній декларації типу 1М40ДЕ №23UA209230101866U7 встановлено, що на адресу ТОВ «АЛАНКО ГРУП» (49044, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, 12А, офіс 35, код ЄДРПОУ 38954022) у митному режимі імпорт переміщуються товари, а саме: №1 «Труби сталеві, безшовні, круглого поперечного перерізу, холоднокатані, з вуглецевої, нелегованоїлі марки 20:- №плавки 165206, діам 32мм,товщина 4мм,-№плавки 165212, діам.89 мм товщ.14мм-№плавки 165214, діам. 114мм, товщ 12мм;-№плавки 165215, діам.140мм, товщ. 12мм-№плавки 165216, діам.146мм, товщ. 11мм-№плавки 165223, діам.27мм, товщ.3,2мм-№плавки 165225, діам.20мм, товщ.4мм- №плавки 165226, діам. 108мм, товщ.6мм».

Заявлений код товару згідно УКТЗЕД 7304318090.№2 «Труби сталеві, безшовні, круглого поперечного перерізу, холоднокатані, з легованої сталі марки 40Сг, масовий вміст С 0,38- 0,42%, Cr 0.83-1.02%. Mo 0.05-0.10%: №плавки 165210, діам.ЗОмм, товщ.7мм№плавки 165211, діам.32мм, товщ.8м№плавки 165217, діам.83мм, товщ.17мм№плавки 165218, діам.55мм, товщ.9мм..6мм». Заявлений код товару згідно УКТЗЕД 7304518900.

Відповідно до заявлених декларантом (директором ТОВ «АЙЛОК ЛОДЖІСТИКС») кодів товару згідно УКТЗЕД ставка мита становить 0%.

12.10.2023 від Науково-дослідного та конструкторсько-технологічного інституту трубної промисловості ім. Я.Ю. Осади від 09.10.2023 №Д/371 (вх. митниці 52820/14-20 від 12.10.2023) Львівською митницею отримано висновок про результати дослідження переміщуваних товарів.

Враховуючи результати дослідження, відділом митного оформлення № 1 митного поста «Львів-північний» Львівської митниці до відділу класифікації товарів управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Львівської митниці скеровувався запит з метою перевірки правильності класифікації товару.

20.10.2023 за результатами проведення митного контролю відповідач прийняв рішення, яким змінив визначені в ЕМД опис та коди згідно з УКТ ЗЕД частини товарів з 7304 31 80 90 на 7304 39 82 90 і з 7304 51 89 00 на 7304 59 82 90.

Рішенням відділу класифікації товару від 20.10.2023 №КТ- UA209000-0264-2023 визначено, що переміщуваний товар необхідно класифікувати як: труби безшовні сталеві круглого поперечного перерізу із нелегованої сталі марки 20# холоднодеформовані, без різьби, без фітингів, без теплової ізоляції (№ плавки: розміри DxS, мм) 165206: 32x4; 165223: 27x3,2. Торговельна марка ZIDA STEEL, виробник SHANDONG ZIDA STEEL GROUP CO., LTD. Вказаний товар необхідно класифікувати за кодом товару згідно УКТ ЗЕД 7304318090,- Труби безшовні сталеві круглого поперечного перерізу із легованої сталі марок 40CR та 20#, плавки яких містять масові частки вуглецю менше 0,9%, а хрому понад 0,3%, холоднодеформовані, без різьби, без фітингів, без теплової ізоляції (№ плавки: розміри DxS, мм) 165210: 30x7, 165225: 20x4. Торговельна марка ZIDA STEEL, виробник SHANDONG ZIDA STEEL GROUP CO., LTD. Вказаний товар необхідно класифікувати за кодом: товару згідно УКТ ЗЕД 7304518900,- Труби безшовні сталеві круглого поперечного перерізу із нелегованої сталі марки 20# гарячедеформовані, без різьби, без фітингів, без теплової ізоляції (№ плавки: розміри DxS, мм) 165212: 89x4, 165214: 114x12, 165215: 140x12, 165216, 146x11. Торговельна марка ZIDA STEEL, виробник SHANDONG ZIDA STEEL GROUP CO., LTD. Вказаний товар необхідно класифікувати за кодом товару згідно УКТ ЗЕД 7304398290 (ставка антидемпінгового мита 51.52%).- Труби безшовні сталеві круглого поперечного перерізу із легованої сталі марок 40CR та 20#, плавки яких містять масові частки вуглецю менше 0,9%, а хрому понад 0,3%, гарячедеформовані, без різьби, без фітингів, без теплової ізоляції (№ плавки: розміри DxS, мм) 165211: 32x8, 165217: 83x17, 165218: 55x9, 165226: 108x6. Торговельна марка ZIDA STEEL, виробник SHANDONG ZIDA STEEL GROUP CO., LTD. Вказаний товар необхідно класифікувати за кодом товару згідно УКТ ЗЕД 7304598290 (ставка антидемпінгового мита 51.52%).

Приймаючи Рішення, митний орган керувався виключно: УКТЗЕД в редакції Закону України «Про Митний тариф України» від 19.10.2022 №2697-ІХ; Основні правила інтерпретації класифікації товарів 1, 6 (Закон України «Про Митний тариф України» від 19.10.2022 №2697-ІХ); Пояснення до УКТ ЗЕД (затверджено наказом Держмитслужби від 14.12.2022 №543); Пояснення до груп 72 та 73, товарної позиції 7304; акт про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу за митною декларацією 23UA209230101866U7; лист СЛЕД Держмитслужби «Щодо експертних можливостей» від 19.09.2023 №7.17-4/7.17-30-01/7.4/6070; висновки технічної експертизи, надіслані листом ДП «НДТІ» від 09.10.2023 №Д/371.

Відповідно до службової записки управлінням митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Львівської митниці від 31.10.2023 №7.4-15/41/3869 встановлено різницю між заявленою сумою митних платежів та розрахунковою, з врахуванням рішення відділу класифікації товару від 20.10.2023 №KT-UA209000-0264-2023,яка становить 867696,09 гривень.

03.11.2023 у зв`язку з прийняттям Львівською митницею рішення про визначення коду товару від 20.10.2023 №КТ- UA209000-0264-2023 було винесено картку відмови у митному оформленні (випуску) товарів від 03.11.2023 №UA209230/2023/002851. При цьому, декларанту у винесеній картці відмови роз`яснено вимоги, виконання яких забезпечує можливість митного оформлення товару.

Не погодившись з прийнятим рішенням про визначення коду товару та карткою відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку встановленим по справі обставинам, суд доходить наступних висновків.

Правовідносини, пов`язані із справлянням митних платежів, регулюються Митним кодексом України, Податковим кодексом України та іншими законами України з питань оподаткування.

Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 1 Митного кодексу України від 13.03.2012 №4495-VI:

Законодавство України з питань митної справи складається з Конституції України, цього Кодексу, інших законів України, що регулюють питання, зазначені у статті 7 цього Кодексу, з міжнародних договорів України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, а також з нормативно-правових актів, виданих на основі та на виконання цього Кодексу та інших законодавчих актів (частина перша статті 1).

Згідно з частиною 1 статті 67 Митного кодексу України, Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.

Відповідно до статті 69 Митного кодексу України, товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД (частина перша статті 69).

Митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД (частина друга статті 69).

На вимогу посадової особи митного органу декларант або уповноважена ним особа зобов`язані надати усі наявні відомості, необхідні для підтвердження заявлених ними кодів товарів, поданих до митного оформлення, а також зразки таких товарів та/або техніко-технологічну документацію на них (частина третя статті 69).

У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари (частина четверта статті 69).

Під складним випадком класифікації товару розуміється випадок, коли у процесі контролю правильності заявленого декларантом або уповноваженою ним особою коду товару виникають суперечності щодо тлумачення положень УКТ ЗЕД, вирішення яких потребує додаткової інформації, спеціальних знань, проведення досліджень тощо (частина п`ята статті 69).

Частиною сьомою статті 69 Митного кодексу України визначено, що рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням митного органу щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення до органу вищого рівня відповідно до глави 4 цього Кодексу або до суду.

Відповідно до статті 67 Митного кодексу України в УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів (частина 2 статті 67).

Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев`ятий та десятий знаки цифрового коду (частина 3 статті 67).

Структура десятизнакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи - перші два знаки, товарної позиції - перші чотири знаки, товарної підпозиції - перші шість знаків, товарної категорії - перші вісім знаків, товарної підкатегорії - десять знаків (частина 3 статті 67).

Згідно з частиною першою статті 264 Митного кодексу України, метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, а також забезпечення статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів.

Частиною 1 ст.269 Митного кодексу України визначено, що відповідно до положень цієї статті за письмовим зверненням декларанта або уповноваженої ним особи та з дозволу митного органу відомості, зазначені в митній декларації, можуть бути змінені або митна декларація може бути відкликана. У разі відмови у наданні такого дозволу митний орган зобов`язаний невідкладно, письмово або в електронному вигляді, повідомити декларанта про причини і підстави такої відмови.

Стаття 318 Митного кодексу України визначає загальні принципи здійснення митного контролю, до яких, зокрема віднесено наступні:

Митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України (частина 1 статті 318).

Митний контроль передбачає виконання митними органами мінімуму митних формальностей, необхідних для забезпечення додержання законодавства України з питань митної справи (частина третя статті 318).

З метою приведення класифікаційної роботи митних органів у відповідність до МКУ, удосконалення здійснення контролю правильності класифікації товарів відповідно до вимог УКТ ЗЕД під час проведення процедур митного контролю та митного оформлення, упорядкування процедури класифікації товарів і запобігання випадкам ухилення підприємствами та громадянами від сплати митних платежів у повному обсязі та від установлених заходів нетарифного регулювання розроблений Порядок роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України (затверджений наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 №650 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 02.07.2012 за №1085/21397) .

Порядком 650 визначений порядок роботи відділу митних платежів (далі за текстом ВМП), підрозділу митного оформлення (далі за текстом ПМО) та митного поста під час здійснення контролю правильності класифікації товарів, прийняття попередніх рішень про класифікацію товарів та рішень про визначення коду товару, здійснення митних процедур, пов`язаних з контролем правильності класифікації товарів при митному контролі та оформленні товарів, що переміщуються через митний кордон України, порядок взаємодії з іншими структурними підрозділами митного органу при вирішенні питань класифікації товарів, а також здійснення оформлення та реєстрації рішень, надання звітності та інші питання роботи ВМП, ПМО, митного поста у напрямі класифікації товарів згідно з УКТ ЗЕД.

У пункті 3 розділу І Порядку 650 наведене визначення, крім інших, наступних термінів:

«класифікація товару» - визначення коду товару відповідно до вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, передбачених Законом України «Про Митний тариф України» (далі за текстом Основні правила інтерпретації УКТ ЗЕД), з урахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рішень Комітету з Гармонізованої системи опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації, методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з вимогами УКТ ЗЕД, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи на виконання статті 68 Митного кодексу України, до початку переміщення товару через митний кордон України, під час митного оформлення та після завершення митного оформлення;

«контроль правильності класифікації товарів» - перевірка правильності опису товару та відповідного йому коду в митній декларації вимогам Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД під час проведення процедур його митного контролю та митного оформлення;

«рішення про визначення коду товару» - документ установленої форми, який оформлюється посадовими особами ВМП, уповноваженими особами ПМО чи митного поста у разі необхідності прийняття рішення про класифікацію товарів.

Пунктом 5 розділу І Порядку 650 визначено, що посадова особа ПМО чи митного поста згідно з цим порядком здійснює контроль правильності класифікації товарів під час проведення процедур митного контролю та оформлення товарів.

Розділом III Порядку 650 визначені наступні особливості порядку контролю правильності класифікації товарів.

Декларант або уповноважена ним особа класифікує товари згідно з УКТ ЗЕД при їх декларуванні відповідно до статті 69 Митного кодексу України (пункт 1 розділу III).

Посадові особи ПМО чи митного поста, ВМП здійснюють контроль правильності класифікації товарів під час проведення митних формальностей при митному оформленні товарів. Обсяг контролю, достатнього для забезпечення додержання правил класифікації товарів при митному оформленні, визначається на основі результатів застосування системи управління ризиками (пункт 2 розділу III).

Рішення приймається за результатами класифікації товарів згідно з УКТ ЗЕД у разі необхідності зміни задекларованого коду товару згідно з УКТ ЗЕД, у тому числі за результатами спрацювання автоматизованої системи аналізу та управління ризиками у складних випадках митних формальностей (пункт 3 розділу III).

У разі неможливості однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей відповідно до вимог статті 69 МКУ декларант або уповноважена ним особа письмово повідомляється про необхідність надання додаткових документів чи відомостей, необхідних для підтвердження задекларованого ним коду товару згідно з УКТ ЗЕД.

При електронному декларуванні посадова особа ВМП або ПМО чи митного поста за допомогою АСМО (автоматизована система митного оформлення) створює та передає декларанту або уповноваженій ним особі засвідчене електронним цифровим підписом електронне повідомлення про необхідність подання документів, які підтверджують класифікацію товару (пункт 5 розділу III).

У разі виникнення складного випадку класифікації товару ПМО або митним постом готується запит до ВМП у паперовому або електронному вигляді (пункт 11 розділу III).

Класифікація товарів за запитами ПМО або митного поста здійснюється посадовими особами ВМП на основі документів та відомостей, які передаються до ВМП разом із запитом (пункт 13 розділу III).

Рішення приймається посадовими особами ВМП або уповноваженими особами ПМО чи митного поста на підставі встановлених характеристик товару, які є визначальними для класифікації товару, згідно з Основними правилами інтерпретації УКТ ЗЕД.

У разі неможливості однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей посадовою особою ВМП письмово повідомляється про необхідність надання додаткових документів чи відомостей, необхідних для підтвердження задекларов Законом України «Про Митний тариф України» від 19 жовтня 2022 року № 2697-IX встановлюється Митний тариф України {групи 01-49; групи 50-97}.

Митний тариф України є невід`ємною частиною цього Закону та містить перелік ставок загальнодержавного податку - ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України і систематизовані згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), складеною на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів.

Розділ XV НЕДОРОГОЦІННІ МЕТАЛИ ТА ВИРОБИ З НИХ включає групу 72 Чорні метали та групу 73 Вироби з чорних металів.

Група 72 включає 7204 Відходи та брухт чорних металів; зливки чорних металів для переплавлення (шихтові зливки): 7204 49 - - інші: 7204 49 90 00 - - - - інші.

Згідно Приміток до Групи 72 Група 72 не включає вироби товарної позиції 7301 або 7302;

(o) «дріт» - вироби у бухтах, отримані холодним деформуванням, із суцільним поперечним перерізом будь-якої форми, однаковим за всією довжиною, і такі, що не відповідають визначенню виробів з плоского прокату;

(p) «порожнисті прутки та бруски для бурових робіт» - прутки з перерізом будь-якої форми, придатні для виготовлення бурів з найбільшим зовнішнім розміром поперечного перерізу - понад 15 мм, але не більш як 52 мм, а максимальний внутрішній розмір не перевищує 1/2 максимального зовнішнього розміру. Порожнисті прутки з чорних металів, що не відповідають цьому визначенню, належать до товарної позиції 7304.

Група 73 включає 7302 Вироби з чорних металів для залізничних або трамвайних колій: рейки, контррейки та зубчасті рейки, перекладні рейки, хрестовини глухого перетинання, перекладні штанги та інші елементи з`єднання та розведення рейок, шпали, накладки стикові і підкладки опорні, клини, опорні плити, крюкові рейкові болти, рейкові подушки та розтяжки, основи рейок, розпірні бруски, пластини та інші деталі, спеціально призначені для з`єднання або закріплення рейок: 7302 10 - рейки: 7302 10 90 00 - - - що використовувалися.

У Примітці до Групи 73 зазначено, що у цій групі термін «чавунне литво» означає вироби, одержані литтям, у яких залізо домінує за масою над кожним з інших елементів у сплаві та які не відповідають хімічному складу сталей, про які йшлося у примітці 1 (d) до групи 72.

У цій групі термін «дріт» означає гаряче- або холоднодеформовані вироби будь-якої форми поперечного перерізу, розмір якого не більш як 16 мм.

На виконання положень статті 68 Митного кодексу України, Порядку ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 року № 428 Про затвердження Порядку ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України наказом Державної митної служби України від 14.12.2022 № 543 затверджено Пояснення до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі по тексту - Пояснення №543).

Пояснення до УКТЗЕД є одним допоміжних робочих матеріалів, що запроваджуються в Україні з метою забезпечення однакової інтерпретації і застосування УКТЗЕД.

Пояснення до УКТЗЕД містять тлумачення змісту позицій УКТЗЕД, терміни, короткі описи товарів і галузі можливого застосування цих товарів, класифікаційні ознаки та конкретні переліки товарів, що включені або виключені з тих чи інших товарних позицій, методи визначення різних характеристик товарів та іншу інформацію, як є необхідною для однозначного віднесення конкретного товару до певної товарної позиції УКТЗЕД.

Відповідно до ОСНОВНИХ ПРАВИЛ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ТОВАРІВ Пояснень до УКТЗЕД класифікація товарів в Українській класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності повинна здійснюватися за такими правилами.

Є шість Основних правил інтерпретації класифікації товарів (надалі - ОПІ), а саме:

- Правило 1 ОПІ - назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил...;

- Правило 2 ОПІ:

(a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;

(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3;

- Правило 3 ОПІ - у разі якщо згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:

(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;

(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3

(a) , повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови, що цей критерій можна застосувати;

(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3

(b) , повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються;

- Правило 4 ОПІ - товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються;

- Правило 5 ОПІ - на додаток до наведеного до зазначених нижче товарів застосовуються такі правила:

(a) футляри для фотоапаратів, музичних інструментів, зброї, креслярського приладдя, прикрас та подібні вироби, які мають спеціальну форму і призначені для зберігання відповідних виробів або набору виробів, придатні для тривалого використання разом з виробами, для яких вони призначені, класифікуються разом з упакованими в них виробами. Це правило не поширюється на тару (упаковку), що становить разом з виробом одне ціле і надає останньому істотно іншої властивості;

(b) відповідно до правила 5 (a) тару (упаковку) разом з товарами, які в ній містяться, слід класифікувати разом з цими товарами, якщо вона належить до такого типу тари (упаковки), яка зазвичай використовується для упакування цих товарів. Це положення є необов`язковим, якщо ця тара (упаковка) придатна для повторного використання;

- Правило 6 ОПІ - для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatis mutandis), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.

Між тим, перші чотири Основні правила інтерпретації класифікації товарів регламентують порядок визначення товарної позиції (перші чотири знаки коду), визначають порядок віднесення товару до певної товарної позиції.

Шосте правило застосовується після того, як визначено товарну позицію, і регулює віднесення товару до відповідних підпозицій, категорій та підкатегорій.

У спірному випадку, при прийнятті оскаржуваного в даній справі рішення про визначення коду товару посадова особа митниці керувалась такими документами: УКТЗЕД в редакції Закону України «Про Митний тариф України» від 19.10.2022 №2697-ІХ; Основні правила інтерпретації класифікації товарів 1, 6 (Закон України «Про Митний тариф України» від 19.10.2022 №2697-ІХ); Пояснення до УКТ ЗЕД (затверджено наказом Держмитслужби від 14.12.2022 №543); Пояснення до груп 72 та 73, товарної позиції 7304; акт про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу за митною декларацією 23UA209230101866U7; лист СЛЕД Держмитслужби «Щодо експертних можливостей» від 19.09.2023 №7.17-4/7.17-30-01/7.4/6070; висновки технічної експертизи, надіслані листом ДП «НДТІ» від 09.10.2023 №Д/371.

Відповідно до Пояснення №543 Група 72 не включає вироби товарної позиції 7301 або 7302; (o) «дріт» вироби у бухтах, отримані холодним деформуванням, із суцільним поперечним перерізом будь-якої форми, однаковим за всією довжиною, і такі, що не відповідають визначенню виробів з плоского прокату; (p) «порожнисті прутки та бруски для бурових робіт» прутки з перерізом будь-якої форми, придатні для виготовлення бурів з найбільшим зовнішнім розміром поперечного перерізу понад 15 мм, але не більш як 52 мм, а максимальний внутрішній розмір не перевищує 1/2 максимального зовнішнього розміру. Порожнисті прутки з чорних металів, що не відповідають цьому визначенню, належать до товарної позиції 7304.

Згідно із Поясненнями до УКТЗЕД, вироби товарної позиції 7304 містять у собі, зокрема, труби типу застосовуваних у нафтопроводах чи газопроводах, обсадні, насосно-компресорні і бурильні труби для буріння свердловин на нафтових і газових родовищах, труби і трубки, придатні для застосування в парових котлах, паронагрівачах, теплообмінниках, конденсаторах, печах для рафінування, підігрівниках живильної води для електростанцій, оцинковані чи чорні труби (так звані газові труби) для паророзподільної чи для газорозподільної чи водорозподільної мережі високого або середнього тиску в будинках, а також труби для вуличних магістральних водопроводів чи газопроводів. Крім того, труби і трубки використовуються для виробництва частин автомобілів, верстатів і механізмів, кілець для кулькових, роликових, конічних чи голчастих підшипників, або для інших механічних цілей, для будівельних риштувань, трубчастих конструкцій або будівельних споруд.

Так, до товарної позиції 7304 належать труби, трубки i профілі порожнисті, безшовні з чорних металів (крім чавунного литва), зокрема:

-труби для нафто- та газопроводів, які класифікуються за кодом:

7304 19 10 - зовнішнім діаметром не більш як 168,3 мм:

7304 19 10 90 - інші;

- труби обсадні, насосно-компресорні та бурильні для буріння нафтових та газових свердловин, які класифікуються за кодом:

7304 29 - інші,

7304 29 10 00 - зовнішнім діаметром не більш як 168,3 мм.

У графі 33 вантажної митної декларації позивачем визначено код товару 73043180 та 73045189, та наведено його опис у графі 31 як «Труби сталеві, безшовні, круглого 1 73043180 90 0 поперечного перерізу, холоднокатані, з вуглецевої, нелегованої марки 20: №плавки 165206, діам 32мм,товщина 4мм, №плавки 165212, діам.89мм, товщ.14м№плавки 165214, діам.114мм, товщ 12мм; №плавки 165215, діам.140мм, товщ. 12мм, №плавки 165216, діам.146мм, товщ. 11мм, №плавки 165223, діам.27мм, товщ.3,2мм: №плавки 165225, діам.20мм, товщ.4мм» та «Труби сталеві, безшовні, круглого поперечного перерізу, холоднокатані, з легованої сталі марки 40Cr, масовий вміст С 0,38-0,42%, Cr 0.83-1.02%. Mo 0.05-0.10%:№плавки 165226, діам.108мм, товщ.6мм.; труби сталеві, безшовні, круглого попе речного перерізу, холоднокатані, з легованої сталі марки 40Cr, масовий вміст С 0,38-0,42%, Cr 0.83-1.02%. Mo 0.05-0.10%: №плавки 165210, діам.30мм, товщ.7мм; №плавки 165211, діам.32мм, товщ.8м; №плавки 165217, діам.83мм, товщ.17мм; №плавки 165218, діам.55мм, товщ.9мм..».

Натомість, відповідачем у оскаржуваному рішенні про визначення коду товару від 20.10.2023 №КТ-UA209000-0264-2023 визначено код вказаного товару 7304398290 та 7304598290, та наведено його опис як «Труби безшовні сталеві круглого поперечного перерізу із нелегованої сталі марки 20# гарячедеформовані, без різьби, без фітингів, без теплової ізоляції (№плавки: розміри DхS, мм 165212: 89х4, 165214: 114х12, 165215: 140х12, 165216,146х11) класифікуються у товарній під категорії 7304398290» та «Труби безшовні сталеві круглого поперечного перерізу із легованої сталі марок 40СR та 20#, плавки яких містять масові частки вуглецю менше 0,9%, а хрому понад 0,3%, гарячедеформовані, без різьби, без фітингів, без теплової ізоляції (№ плавки: розміри DхS, мм 165211: 32х8, 165217: 83х17, 165218: 55х9, 165226: 108х6) класифікуються у товарній під категорії 7304598290.»

Вирішуючи спір між сторонами щодо правильності класифікації, суд виходить з опису товару в товаросупровідних документах, вимог стандартів на труби LВ45Т, LВ25Т, LВ75Т, LВ120Т та LВ2Т, змісту актів про проведення митного огляду відповідно, посадовими особами митниці, а також висновків експертиз, що проводилися відносно спірного товару.

У відповідності до зазначених товаросупровідних документів, аналогічний опис товару наведений декларантом у рядку 31 митної декларації 23№209230101866U7 від 25.09.2023.

У відповідності до наведеного опису товару та Пояснень до товарної позиції 7304 УКТЗЕД, у графі 33 митної декларації (як труби порожнисті, безшовні з чорних металів, зокрема, труби для нафто- та газопроводів, зовнішнім діаметром не більш як 168,3 мм).

Також з матеріалів справи видно, що класифікація ввезених позивачем труб, підтверджена товаросупровідними документами на товар, в тому числі документами від виробника (сертифікатами відповідності, пакувальним листом, тощо).

При цьому, жодних даних про невідповідність характеристик ввезеного товару інформації, наведеній у товаросупровідних документах, що подавалися декларантом до митного оформлення, на момент заповнення вантажної митної декларації 23№209230101866U7 від 25.09.2023, митним органом не зафіксовано.

Висновок суду узгоджується також з висновком експерта Дніпропетровської торгово-промислової палати №ЗЕД-280 від 07.11.2023 щодо визначення коду товару за УКТЗЕД на імпортовану за контрактом №0504/2023 від 05.04.2023продукцію.

Так, за висновком експерта, ввезений товар повністю відповідає характеристикам, що містилися у вантажній митній декларації, та класифікується як:

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з вуглецевої нелегованої сталі марки 20 032*4мм 7304318090;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з вуглецевої нелегованої сталі марки 20 089* 14мм 7304318090;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з вуглецевої нелегованої сталі марки 20 0114*12,мм 7304318090;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з вуглецевої нелегованої сталі марки 20 0140* 12мм 7304318090;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з вуглецевої нелегованої сталі марки 20 0146*11мм 7304318090;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з вуглецевої нелегованої сталі марки 20 027*3,2мм 7304318090;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з вуглецевої нелегованої сталі марки 20 020*4мм 7304318090;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з вуглецевої нелегованої сталі марки 20 0108*6мм 7304318090;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з легованої сталі марки Сг40 03О*7мм 7304518900;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з легованої сталі марки Сг40 032*8мм 7304518900;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з легованої сталі марки 040 083* 17мм 7304518900;

-труба сталева безшовна (круглого поперечного перерізу) холоднокатана з легованої сталі марки 040 055*9мм - 7304518900.

Висновки ДП «НДТІ» від 09.10.2023 р. № Д/372 стосовно способу виготовлення Товарів, а саме про те, що труби з товщиною стінки 8 мм і більше є гарячедеформованими, а труби з товщиною стінки менше 8 мм холоднокатаними зроблено лише за обмірами геометричних розмірів, які співпадають із тими, що є у товаросупровідних документах, а також за візуальним оглядом їх зовнішньої та внутрішньої поверхні труб. Зазначене свідчить про неповноту проведеного дослідження.

Тобто, приймаючи спірне рішення, відповідач змінив опис товару та класифікував його за іншим кодом УКТ ЗЕД, не навівши у рішенні підстав та мотивів для вчинення таких дій, зокрема, порушень з боку позивача.

У постанові від 03.04.2018 у справі №814/1256/17 Верховний Суд вказував на безпідставності спірного рішення митного органу внаслідок недоведення останнім наявності підстав для зміни коду товару за власною ініціативою в межах процедури митного оформлення.

За змістом висновку Верховного Суду, сформульованим у постанові від 17.04.2018 у справі №810/2823/17 (справа щодо оскарження рішення митного органу про визначення коду товару), відповідачем не доведено правомірність своїх дій щодо самостійного визначення коду товару, оскільки жодного експертного дослідження митним органом не проводилося, а методичні рекомендації Державної фіскальної служби України не є законною підставою для зміни коду товару.

У даному випадку відповідачем при прийняті оскаржуваного рішення про визначення коду товару не надано повідомлення декларанту, в якому було б обґрунтовано наявність виявлених митницею порушень правил класифікації, як і доказів та висновків експертних досліджень на підтвердження відповідності товару саме товарній позиції 7304398290 та 7304598290 , а не 7304318090 та 7304518900.

Таким чином, суд вважає, що рішення про визначення коду товару від 20.10.2023 №КТ-UA209000-0264-2023 є необґрунтованим, та таким, що прийнято без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, а отже як неправомірне підлягає скасуванню.

Відповідачем під час розгляду даного спору не було доведено правомірності вказаного рішення, не надано належних та достатніх пояснень щодо доцільності та законності підстав визначення спірного товару саме за тим кодом, що був визначений в спірному рішенні, у взаємозв`язку з поясненнями декларанта, а також надання експертних висновків/дослідження зразків, з огляду на що, оскаржуване рішення є необґрунтованим та підлягає скасуванню. Відповідачем так і не було спростовано доводів, покладених в основу позовної заяви, а також, не вказано на їх необґрунтованість чи помилковість.

Відповідно, підлягає скасуванню також картка відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску товарів і транспортних засобів через митний кордон України від 03.11.2023 № UA209230/2023/002851, яка виставлена позивачу на підставі вказаного рішення.

Згідно з частиною першою статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

Частиною другою статті 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, виходячи з меж заявлених позовних вимог, положень проаналізованого законодавства, наявних у матеріалах справи доказів та встановлених судом обставин справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Розподіл судових витрат щодо сплати судового збору здійснюється відповідно до положень статті 139 КАС України.

Керуючисьст.ст. 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд

в и р і ш и в :

адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАНКО ГРУП» (місце знаходження: 49044, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 12 А, оф. 35, код ЄДРПОУ 38954022) до Львівської митниці (місцезнаходження: 79000, м.Львів, вул.Костюшка, 1, код ЄДРПОУ 43971343) про визнання протиправними та скасування рішення про визначення коду товару, картки відмови задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати Львівської митниці рішення про визначення коду товару від 20.10.2023 № КТ-UA209000-0264-2023.

Визнати протиправною та скасувати картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення Львівської митниці від 03.11.2023 № UA209230/2023/002851.

Стягнути з Львівської митниці (місцезнаходження: 79000, м.Львів, вул.Костюшка, 1, код ЄДРПОУ 43971343) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАНКО ГРУП» (місце знаходження: 49044, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 12 А, оф. 35, код ЄДРПОУ 38954022) судовий збір в сумі 6056 (шість тисяч п`ятдесят шість) грн.00коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду ротягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

СуддяЛунь З.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.09.2024
Оприлюднено16.09.2024
Номер документу121573922
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо визначення митної вартості товару

Судовий реєстр по справі —380/8707/24

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 25.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гуляк Василь Васильович

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 28.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 04.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Рішення від 10.09.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 03.05.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 01.05.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 25.04.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні