ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
05 вересня 2024 року м. Дніпросправа № 160/3699/24
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Олефіренко Н.А. (доповідач),
суддів: Божко Л.А., Суховарова А.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду в м. Дніпрі апеляційну скаргу Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.04.2024 ( суддя Горбалінський В.В.) в адміністративній справі №160/3699/24 за позовом Публічного акціонерного товариства "АрселорМіттал Кривий Ріг" до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
ВСТАНОВИВ:
ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» звернулося до суду з вимогами визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №36/32-00-50-02 від 23.01.2024 за формою «В1» Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, яким зменшено від`ємне значення з податку на додану вартість у сумі 826383,00 грн. та застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 413191,50 грн.; визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №996/32-00-50-02 від 06.11.2023 за формою «ПС» Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, яким застосовано штрафну (фінансову) санкцію у розмірі 2040,00 грн.
Позивач зазначає, що в ході проведення перевірки ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» контролюючому органу надано всі необхідні документи для підтвердження дотримання вимог Податкового кодексу України при формуванні розміру від`ємного значення суми з податку на додану вартість із контрагентами-постачальниками за період, що перевірявся. Окрім цього, представник позивача зазначає, що господарські операції між ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧІ- ПІДПРИЄМСТВО ЕКСІММАШ» (код ЄДРПОУ 32565178), ТОВ «ПРІМЕТАЛС ТЕКНОЛОДЖІЗ» (код ЄДРПОУ 39402573), ТОВ «ТД ТЕК-УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 41347407), ТОВ «ТЕРМОЛІТ-ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 42009257), ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕХНОЕКС» (код ЄДРПОУ 31540641), TOB «ПОЧИН» (код ЄДРПОУ 32097986), ТОВ «ВІКОРД» (код ЄДРПОУ 43672802), ТОВ «ГІРНИЧО-РУДНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (код ЄДРПОУ 44859959), TOB «ЛТЕК- ТРАНС» (код ЄДРПОУ 33766181), ТОВ «МЕТРОТАЙ Л-УКРАЇН А» (код ЄДРПОУ 36391685), ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «МСК» (код ЄДРПОУ 40406492), ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІРБІС» (код ЄДРПОУ 44137885), ТОВ «EЛEKTPOTEPM» (код ЄДРПОУ 43983631) мали реальний характер, діяльність позивача була спрямована на отримання економічної вигоди від підприємницької діяльності, підприємства ознак фіктивності на час здійснення господарської операції не мали, що зумовлює хибність викладених в акті перевірки висновків податкового органу, а відтак, вони не можуть бути покладені в основу оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, внаслідок чого останнє є таким, що винесене з порушенням норм чинного законодавства України, а тому підлягає скасуванню та визнанню протиправним. Крім того, висновки відповідача також обґрунтовані недотриманням податкового законодавства іншими платниками податків - контрагентами позивача та іншими особами, з якими позивач не мав жодних відносин. Законодавство України не ставить в залежність виникнення у платника ПДВ права на податковий кредит від дотримання вимог податкового законодавства іншими особами.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04 квітня 2024 року позов задоволено.
З апеляційною скаргою звернувся відповідач, в якій зазначив, що надані позивачем первинні документи видані від імені контрагентів та докази перерахування грошових коштів не можуть самі по собі підтверджувати реальність виконання господарських угод, оскільки за інформацією податкового органу вказані суб`єкти господарювання не виконували та об`єктивно не мали можливості виконати обумовлені в господарських договорах зобов`язання (поставити продукцію, виконати роботи). Крім того, відповідачем зазначається, що укладені між ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та його контрагентами договори не опосередковуються реальним виконанням операцій, які становлять їх предмет.
У відзиві позивач просить залишити рішення суду першої інстанції без змін, відмовивши у задоволенні апеляційної скарги.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції при прийнятті судового рішення норм матеріального та процесуального права, колегія суддів виходить з наступного.
Під час апеляційного перегляду справи встановлено, що відповідно до пп. 19-1.1.6 п. 19-1.1 ст. 19-1, пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.8 п.78.1 ст.78, п. 79.2 ст. 79. пп. 69.2 п. 69 підр. 10 розд. XX ПКУ від 02 грудня 2010 № 2755-УІ (зі змінами та доповненнями) з урахуванням Указу Президента України від 24 лютого 2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 № 2102-ІХ (зі змінами), внесеними Указом від 14.03.2022 №133/2022, затвердженим Законом України від 15.03.2022 № 2119-ІХ та Указом від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженим Законом від 21.04.2022 № 2212-ІХ) та на підставі повідомлення від 19.09.2023 № 163/32-00-07-06-13, виданого Східним МУ ДПС по роботі з ВПП, та наказу від 19.09.2023 № 231-п проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» (код ЄДРПОУ 24432974) щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за липень 2023 року.
19.10.2023 року за результатами перевірки складено Акт про результати документальної позапланової невиїзної перевірки № 1064/32-00-50-02-16/24432974.
Перевіркою встановленні порушення:
- п.44.1. п.44.3. п.44.5. и.44.6 ст.44. п.198.1. в.198.2. п.198.3 ст.198. п.200.1. абз. б) п.200.4 ст.200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями), внаслідок чого підприємством завищено податковий кредит за липень 2023 року, що призвело до завищення суми, що підлягає бюджетному відшкодуванню за липень 2023 на суму ПДВ 29031504,00 грн.;
- п.200.14 ст.200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-Vl (зі змінами) у ПАТ «АРСЕЛОРМІТ ГАЛ КРИВИЙ Ріг» відсутнє право на бюджетне відшкодування на суму 44746388,00 грн.;
- пп.16.1.5 п.16.1 ст.16, п.44.1. п.44.3. п.44.5. 44.6. ст.44. п.85.2 ст.85 Податкового кодексу від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами) в частині ненадання посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всіх документів, що належать або пов`язані з предметом перевірки, за результатами чого складено Акт про ненадання до перевірки оригіналів, належним чином завірених копій первинних, фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів від 12.10.2023 за №190/32-00-50-02-17/24432974.
Податковий орган дійшов висновку про неможливість здійснення господарської діяльності між ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ЕНЕРДЖІ ГРУП», ТОВ «ЕСЕМ-ТРЕЙД» та ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧІ- ПІДПРИЄМСТВО ЕКСІММАШ» (код ЄДРПОУ 32565178), ТОВ «ПРІМЕТАЛС ТЕКНОЛОДЖІЗ» (код ЄДРПОУ 39402573), ТОВ «ТД ТЕК-УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 41347407), ТОВ «ТЕРМОЛІТ-ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 42009257), ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕХНОЕКС» (код ЄДРПОУ 31540641), TOB «ПОЧИН» (код ЄДРПОУ 32097986), ТОВ «ВІКОРД» (код ЄДРПОУ 43672802), ТОВ «ГІРНИЧО-РУДНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (код ЄДРПОУ 44859959), TOB «ЛТЕК- ТРАНС» (код ЄДРПОУ 33766181), ТОВ «МЕТРОТАЙ Л-УКРАЇН А» (код ЄДРПОУ 36391685), ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «МСК» (код ЄДРПОУ 40406492), ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІРБІС» (код ЄДРПОУ 44137885), ТОВ «EЛEKTPOTEPM» (код ЄДРПОУ 43983631), оскільки контролюючим органом, за результатами аналізу ЄРПН та даних АІС «Податковий блок» встановлено відсутність у контрагентів позивача достатніх трудових ресурсів, відсутність придбання ними будь-яких послуг з виробництва продукції, а також відсутність матеріальних ресурсів для виробництва тмц.
Також, як встановлено судом Східним МУ ДПС по роботі з ВПП складено листи, а саме: від 21.09.2023 року № 5245/6/32-00-50-02-10 та від 11.10.2023 року № 5514/6/32-00-07-01-04, якими контролюючий орган просив надати до перевірки, у терміни визначені п.п.85.2 ст.85 ПК України, інформацію та оригінали чи належним чином завірені копії первинних документів.
12.10.2023 року посадовими особами контролюючого органу складено Акт про ненадання підприємством до перевірки первинних фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів № 190/32-00-50-02-17/24432974 при проведенні документальної позапланової невиїзної перевірки з питання законності декларування від`ємного значення податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. грн по декларації з податку на додану вартість за липень 2023 (вх. від 21.08.2023 № 9211787459), з урахуванням уточнюючих розрахунків податкових зобов`язань з податку на додану вартість, ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» (код ЄДРПОУ 24432974).
На підставі висновків акту перевірки № 1064/32-00-50-02-16/24432974 було прийнято податкове повідомлення-рішення від 06.11.2023 року:
-№994/32-00-50-02 за формою «В1», яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість задекларовану на рахунок платника, банку на суму 29031 504,00 грн. та застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 14515752,00 грн.
На підставі висновків акту про ненадання підприємством до перевірки первинних фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів № 190/32-00-50-02-17/24432974 від 12.10.2023 року було прийнято податкове повідомлення-рішення від 06.11.2023 року:
-№996/32-00-50-02 за формою «ПС», яким застосовано штрафну (фінансову) санкцію у розмірі 2040,00 грн.
Представником позивача було складено та направлено скаргу на означені податкові повідомлення-рішення до Державної податкової служби України.
Рішенням ДПС України від 11.01.2024 року №700/6/99-00-06-01-04-06 скаргу задоволено частково, а саме: визнано протиправними та скасовано податкове повідомлення-рішення №994/32-00-50-02 за формою «В1» від 06.11.2023 року, в частині суми 28205121,00 грн. та штрафної (фінансової) санкції 14102560,50 грн.
За наслідками розгляду скарги контролюючим органом прийнято нове податкове повідомлення-рішення №36/32-00-50-02 від 23.01.2024 року на загальну суму 1239 574,50 грн.
Відтак, предметом розгляду даної адміністративної справи є правомірність податкового повідомлення-рішення №996/32-00-50-02 від 06.11.2023 року за формою «ПС», яким застосовано штрафну (фінансову) санкцію у розмірі 2040,00 грн. та податкового повідомлення-рішення №36/32-00-50-02 від 23.01.2024 року, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість задекларовану на рахунок платника, банку на суму 826 383,00 грн. та застосовано штрафні (фінансові) санкції у розмірі 413191,50 грн.
Приймаючи рішення про задоволення позовних вимог, суд першої інстанції зазначив про безпідставність та недоведеність позиції податкового органу.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів зазначає наступне.
В силу приписів п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України встановлено, що для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Пунктом 44.2 ст.44 Податкового кодексу України для обрахунку об`єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.
Відповідно до п.198.1 ст.198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає, зокрема, у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та отримання послуг.
Пунктом 198.2 ст.198 цього Кодексу передбачено, що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Згідно з п.198.3 ст.198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.
Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (Закон №996-ХІV) визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення, а його статтею 3 передбачено, що бухгалтерський облік є обов`язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Відповідно до ч.1 ст.9 Закону №996-ХІV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Необхідність підтвердження господарських операцій первинними документами визначена також в пп.1.2 п.1, пп.2.1 п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №88 від 24.05.1995 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року за №168/704 (Положення), первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов`язань і фінансових результатів.
Відповідно до ч.2 ст.9 вказаного Закону та п.2.4 Положення первинні документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно зі ст.1 Закону №996-ХІV господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства. Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
Із зазначеного слідує, що наслідки господарської операції можуть враховуватися суб`єктом господарювання для цілей бухгалтерського та податкового обліку, у тому числі при формуванні витрат та податкового кредиту, тільки у випадку підтвердження здійснення цієї операції відповідними первинними документами, що мають відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність».
Основною первинною ознакою господарської операції є її реальність, а наявність первинних документів є вторинною, похідною ознакою. Належне документальне оформлення господарської операції відповідними первинними документами не свідчить про безумовну їх відповідність самому змісту операції. Правові наслідки створює саме господарська операція, а не первинні документи.
Як вбачається зі справи спірні господарські операції підтверджені наступним.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСІММАШ» (код ЄДРПОУ 32565178) відбувались на підставі контракту №185 від 16.03.2023 року.
Згідно з умовами договору ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСІММАШ», як продавець, зобов`язується виконати постачання продукції відповідно до специфікацій, а покупець прийняти та оплатити її відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: рахунком на оплату №83 від 17.07.2023р. на загальну суму 33781,20 грн., прибутковим ордером №5025077478, №5025077476 від 18.07.2023 року на загальну суму без ПДВ 28151,00 грн., видатковою накладною №101 від 17.07.2023 року на загальну суму 33781,20 грн.; рахунком на оплату №70/1 від .11.07.2023р. на загальну суму 156240,00 грн., прибутковим ордером №5025063814 від 12.07.2023 року на загальну суму без ПДВ 130200,00 грн., видатковою накладною №98 від 11.07.2023 року на загальну суму156240,00 грн.. Постачання придбаного товару здійснювалось власними силами продавця, що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу на підставі експрес-накладної №59000995819749 від 17.07.2023, №59000995818572 від 17.07.2023; гарантійним листом №17-07-3 від 17.07.2023р.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ПРІМЕТАЛС
ТЕКНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 39402573) відбувались на підставі договору поставки №167 від 17.02.2022.
Згідно з умовами договору ТОВ «ПРІМЕТАЛС ТЕКНОЛОДЖІЗ УКРАЇНА», як підрядник, зобов`язується виконати свої зобов`язання на об`єкті «Модернізація обладнання автоматизації та електроприводів ПС 150-1 СПЦ№1», а замовник прийняти та оплатити за них відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: рахунком-фактурою №МТ-00000803/7 від 12.07.2023р. на загальну суму 1518444,79грн., актом виконання (завершенням) етапу №7 від 12.07.2023р. на загальну суму 1518444,79 грн.; перевезення поставленої продукції здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно- транспортною накладною №803/7-1 від 12.07.2023р.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ТД ТЕК-УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 41347407) відбувались на підставі договору поставки №192 від 29.01.2021 року.
Згідно з умовами договору ТОВ «ТД ТЕК-УКРАЇНА», як постачальник, зобов`язується поставити товар відповідно до специфікацій, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договорів.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: прибутковим ордером№5025077391 від 18.07.2023р. на суму без ПДВ 15084,00 грн., видатковою накладною №РН-000138 від 17.07.2023р. на загальну суму 18100,80 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №СФ-000136 від 17.07.2023р. на загальну суму 18100,80 грн.; прибутковим ордером №5025077390 від 18.07.2023р. на суму без ПДВ 97370,00 грн., видатковою накладною №РН-0000139 від 17.07.2023р. на загальну суму 116844,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку№СФ-000127 від 17.07.2023р. на загальну суму 116844,00 грн.. Перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується відмітками на зворотному боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу на підставі експрес-накладної №59000995918876 від 17.07.2023; рахунком-фактурою №СФ-000159 від 12.07.2023 на загальну суму 84960,00 грн., актом виконання (завершення) етапу №12 від 12.07.2023 на загальну суму 84960,00 грн., листом візування до акту №12; переліком перепусток працівників та автомобільного транспорту постачальника.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ТЕРМОЛІТ-ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ 42009257) відбувались на підставі договору поставки №643 від 08.06.2023 року.
Згідно з умовами договору ТОВ «ТЕРМОЛІТ-ІНВЕСТ», як постачальник, зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: прибутковим ордером №5025044494 від 04.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 512000,00 грн., видатковою накладною №53 від 30.06.2023р. на загальну суму 614400,00 грн.. Перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника відповідно до умов поставки СРТ склад покупця, що підтверджується товарно-транспортною накладною №53 від 30.06.2023 та відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу; актом здачі-приймання продукції за кількістю і якістю №1 від30.06.2023; переліком перепусток працівників та автомобільного транспорту постачальника.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ НАУКОВО- ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕХНОЕКС» (код ЄДРПОУ 31540641) відбувались на підставі договору поставки №807 від 07.04.2021 року.
Згідно з умовами договору ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕХНОЕКС», як постачальник, зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: прибутковим ордером №5025033184 від 29.06.2023р. на загальну суму без ПДВ 45420,00 грн,, видатковою накладною №850 від 28.06.2023р. на загальну суму з ПДВ 54504,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №870 від 27.06.2023р. на загальну суму 54504,00 грн.; перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно-транспортною накладною №2306281 від 28.06.2023 року та відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу; сертифікатом якості №19060 від 28.06.2023; переліком виданих перепусток на працівників та автотранспорт.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ПОЧИН» (код ЄДРПОУ 32097986) відбувались на підставі договору підряду №658 від 23.03.2021
року.
Згідно з умовами договору ТОВ «ПОЧИН», як підрядник, зобов`язується виконати роботи з заміни віконних блоків в будівлі Депо, ЗЦ-2, а замовник прийняти та оплатити їх результат відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: рахунком-фактурою №СФ-02/06 від 26.06.2023р. на загальну суму 52799,90 грн., довідкою про вартість виконаних підрядних робіт за червень 2023 року, актом приймання виконаних підрядних робіт №3687-8 за червень 2023 року на загальну суму 52799,90 грн.; актом на використані при ремонті матеріали підрядної організації ТОВ «ПОЧИН» за червень 2023 року на суму 38627,50 грн.; накладними №12/12 від 12.06.2023, №2/13 від 13.06.2023, 1/13 від 13.06.2023, 1/14 від 14.06.2023, 3/15 від 15.06.2023, 1/16 від 16.06.2023 з відбитком штампу про переміщення матеріалів підрядника на територію замовника; переліком виданих перепусток на працівників та автотранспорт.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ВІКОРД» (код ЄДРПОУ 43672802) відбувались на підставі договору поставки №658 від 05.06.2023 року.
Згідно з умовами договору ТОВ «ВІКОРД», як постачальник, зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: прибутковим ордером №4600166469 від 20.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 9886,90 грн., видатковою накладною №ВІ000015675 від 18.07.2023р. на загальну суму з ПДВ 11864,28 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ВІ000010361 від 22.06.2023р. на загальну суму 11864,28 грн.; декларацією про відповідність №12 від 03.02.2020; прибутковим ордером №5025030750 від 28.06.2023р. на загальну суму без ПДВ 16039,81 грн., прибутковим ордером №5025030765 від 28.06.2023р. на загальну суму без ПДВ 744,19 грн. видатковою накладною №ВІ000013840 від 26.06.2023р. на загальну суму з ПДВ 19247,77 грн., видатковою накладною №ВІ000013913 від 27.06.2023р. на загальну суму з ПДВ 893,03 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №ВІ000010023 від 31.05.2023р. на загальну суму 20140,80 грн.; паспортом АКТ 05.890.003 ПС від грудня 2022, перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткових накладних про в`їзд транспортного засобу на підставі експрес-накладної №59000987717919 від 27.06.2023, №20400342711133 від 19.07.2023, №20400339570629 від 27.06.2023; переліком виданих перепусток на працівників та автотранспорт.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ГІРНИЧО-РУДНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (код ЄДРПОУ 44859959) відбувались на підставі договору поставки №985 від 12.12.2022 року.
Згідно з умовами договору ТОВ «ГІРНИЧО-РУДНІ ТЕХНОЛОГІЇ», як постачальник, зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до
умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: прибутковим ордером №5025028192 від 26.06.2023р. на загальну суму без ПДВ 6000,00 грн., видатковою накладною №230601 від 23.06.2023р. на загальну суму з ПДВ 7200,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №230601 від 23.06.2023р. на загальну суму 7200,00 грн.; сертифікатом якості №215 від 27.01.2023; прибутковим ордером №5025085417 від 20.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 8850,00 грн., видатковою накладною №190702 від 19.07.2023р. на загальну суму з ПДВ 10620,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №190702 від 19.07.2023р. на загальну суму 10620,00 грн.; прибутковим ордером №5025085413 від 20.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 11800,00 грн., видатковою накладною №190701 від 19.07.2023р. на загальну суму з ПДВ 14160,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №190701 від 19.07.2023р. на загальну суму 14160,04 грн.; перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткових накладних про в`їзд транспортного засобу, що підтверджується листом №14-2/03 від 14.03.2024; переліком виданих перепусток на працівників та автотранспорт.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ЛТЕК-ТРАНС» (код ЄДРПОУ 33766181) відбувались на підставі договору про надання автотранспортних послуг №7 від 16.12.2020 року.
Згідно з умовами договору ТОВ «ЛТЕК-ТРАНС», як експедитор, зобов`язується надати автотранспортні послуги по перевезенню у міжміському сполученні металопродукції (вантажу) за маршрутами зі складів Замовника на території ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» та регіональних складів відповідно до заявок ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», а замовник прийняти та оплатити їх відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: рахунком на оплату №1127 від 28.06.2023 року на суму 33134,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5522,33 грн.), актом надання послуг №1127 від 28.06.2023 року на суму 33134,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5522,33 грн.), товарно-транспортною накладною №7/27-06-23 від 27.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1056 від 21.06.2023 року на суму 33893,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5648,83 грн.), актом надання послуг №1056 від 21.06.2023 року на суму 33893,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5648,83 грн.), ваговою №467 від 21.06.2023; товарно-транспортною накладною №3/20-06-23 від 20.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1044 від 21.06.2023 року на суму 33921,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5653,50 грн.), актом надання послуг №1044 від 21.06.2023 року на суму 33921,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5653,50 грн.), ваговою №463 від 21.06.2023; товарно-транспортною накладною №5/20- 06-23 від 20.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1128 від 28.06.2023 року на суму 33921,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5653,50 грн.), актом надання послуг №1128 від 28.06.2023 року на суму 33921,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5653,50 грн.), ваговою №607 від 28.06.2023; товарно-транспортною накладною №5/27-06-23 від 27.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №975 від 14.06.2023 року на суму 34145,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5690,83 грн.), актом надання послуг №975 від 14.06.2023 року на суму 34145,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5690,83 грн.), ваговою №296 від 14.06.2023; товарно-транспортною накладною №1/13-06-23 від 13.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1086 від 23.06.2023 року на суму 34651,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5775,17 грн.), актом надання послуг №1086 від 23.06.2023 року на суму 34651,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5775,17 грн.), ваговою №513 від 23.06.2023; товарно-транспортною накладною №4/22-06-23 від 22.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1007 від 16.06.2023 року на суму 34763,00 гри. (у т.ч. ПДВ 5793,83 грн.), актом надання послуг №1007 від 16.06.2023 року на суму 34763,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5793,83 грн.), ваговою №369 від 16.06.2023; товарно-транспортною накладною №2/15-06-23 від 15.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1084 від 23.06.2023 року на суму 34763,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5793,83 грн.), актом надання послуг №1084 від 23.06.2023 року на суму 34763,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5793,83 грн.), ваговою №514 від 23.06.2023; товарно-транспортною накладною №5/22-06-23 від 22.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1011 від 16.06.2023 року на суму 34791,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5798,50 грн.), актом надання послуг №1011 від 16.06.2023 року на суму 34791,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5798,50 грн.), ваговою №368 від 16.06.2023; товарно-транспортною накладною №1/15- 06-23 від 15.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №978 від 14.06.2023 року на суму 34791,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5798,50 грн.), актом надання послуг №978 від 14.06.2023 року на суму 34791,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5798,50 грн.), ваговою №292 від 14.06.2023; товарно-транспортною накладною №3/13-06-23 від 13.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №977 від 14.06.2023 року на суму 35437,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5906,17 грн.), актом надання послуг №977 від 14.06.2023 року на суму 35437,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5906,17 грн.), ваговою №294 від 14.06.2023; товарно- транспортною накладною №2/13-06-23 від 13.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1008 від 16.06.2023 року на суму 35493,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5915,50 грн.), актом надання послуг №1008 від 16.06.2023 року на суму 35493,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5915,50 грн.), ваговою №367 від 16.06.2023; товарно-транспортною накладною №5/15-06-23 від 15.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1053 від 21.06.2023 року на суму 36420,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6070,00 грн.), актом надання послуг №1053 від 21.06.2023 року на суму 36420,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6070,00 грн.), ваговою №466 від 21.06.2023; товарно-транспортною накладною №2/20-06-23 від 20.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1129 від 28.06.2023 року на суму 38891,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6481,83 грн.), актом надання послуг №1129 від 28.06.2023 року на суму 38891,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6481,83 грн.), ваговою №611 від 28.06.2023товарно-транспортною накладною №2/27-06-23 від 27.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1081 від 23.06.2023 року на суму 39284,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6547,33 грн.), актом надання послуг №1081 від 23.06.2023 року на суму 39284,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6547,33 грн.), ваговою №510 від 23.06.2023; товарно-транспортною накладною №2/22- 06-23 від 22.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1045 від 21.06.2023 року на суму 39368,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6561,33 грн.), актом надання послуг №1045 від 21.06.2023 року на суму 39368,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6561,33 грн.), ваговою №464 від 21.06.2023; товарно-транспортною накладною №1/20-06-23 від 20.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1158 від 30.06.2023 року на суму 39424,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6570,67 грн.), актом надання послуг №1158 від 30.06.2023 року на суму 39424,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6570,67 грн.), ваговою №661 від 30.06.2023; товарно- транспортною накладною №3/29-06-23 від 29.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1009 від 16.06.2023 року на суму 39452,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6575,33 грн.), актом надання послуг №1009 від 16.06.2023 року на суму 39452,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6575,33 грн.), ваговою №365 від 16.06.2023; товарно-транспортною накладною №4/15-06-23 від 15.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №974 від 14.06.2023 року на суму 39509,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6584,83 грн.), актом надання послуг №974 від 14.06.2023 року на суму 39509,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6584,83 грн.), ваговою №297 від 14.06.2023; товарно-транспортною накладною №5/13-06-23 від 13.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №976 від 14.06.2023 року на суму 39621,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6603,50 грн.), актом надання послуг №976 від 14.06.2023 року на суму 39621,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6603,50 грн.), ваговою №295 від 14.06.2023; товарно-транспортною накладною №4/13-06-23 від 13.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1130 від 28.06.2023 року на суму 40744,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6790,67 грн.), актом надання послуг №1130 від 28.06.2023 року на суму 40744,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6790,67 грн.), ваговою №616 від 28.06.2023; товарно-транспортною накладною №4/27-06-23 від 27.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1126 від 28.06.2023 року на суму 40884,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6814,00 грн.), актом надання послуг №1126 від 28.06.2023 року на суму 40884,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6814,00 грн.), ваговою №615 від 28.06.2023; товарно-транспортною накладною №3/27- 06-23 від 27.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1082 від 23.06.2023 року на суму 40941,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6823,50 грн.), актом надання послуг №1082 від 23.06.2023 року на суму 40941,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6823,50 грн.), ваговою №511 від 23.06.2023; товарно-транспортною накладною №3/22-06-23 від 22.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1131 від 28.06.2023 року на суму 40969,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6828,17 грн.), актом надання послуг №1131 від 28.06.2023 року на суму 40969,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6828,17 грн.), ваговою №612 від 28.06.2023; товарно- транспортною накладною №6/27-06-23 від 27.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1046 від 21.06.2023 року на суму 41109,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6851,50 грн.), актом надання послуг №1046 від 21.06.2023 року на суму 41109,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6851,50 грн.), ваговою №465 від 21.06.2023; товарно-транспортною накладною №4/20-06-23 від 20.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1120 від 28.06.2023 року на суму 41390,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6898,33 грн.), актом надання послуг №1120 від 28.06.2023 року на суму 41390,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6898,33 грн.), ваговою №608 від 28.06.2023; товарно-транспортною накладною №8/27-06-23 від 27.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1157 від 30.06.2023 року на суму 41474,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6912,33 грн.), актом надання послуг №1157 від 30.06.2023 року на суму 41474,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6912,33 грн.), ваговою №663 від 30.06.2023; товарно-транспортною накладною №1/30-06-23 від 30.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1156 від 30.06.2023 року на суму 41502,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6917,00 грн.), актом надання послуг №1156 від 30.06.2023 року на суму 41502,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6917,00 грн.), ваговою №662 від 30.06.2023; товарно-транспортною накладною №2/29- 06-23 від 29.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1010 від 16.06.2023 року на суму 41586,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6931,00 грн.), актом надання послуг №1010 від 16.06.2023 року на суму 41586,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6931,00 грн.), ваговою №366 від 16.06.2023; товарно-транспортною накладною №3/15-06-23 від 15.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1083 від 23.06.2023 року на суму 41755,00 грн. (у т.ч. ПДВ 6959,17 грн.), актом надання послуг №1083 від 23.06.2023 року на суму 41755,00 грн. (у т.ч. ПДВ 5959,17 грн.), ваговою №512 від 23.06.2023; товарно- транспортною накладною №1/22-06-23 від 22.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; рахунком на оплату №1132 від 28.06.2023 року на суму 42120,00 грн. (у т.ч. ПДВ 7020,00 грн.), актом надання послуг №1132 від 28.06.2023 року на суму 42120,00 грн. (у т.ч. ПДВ 7020,00 грн.), ваговою №614 від 28.06.2023; товарно-транспортною накладною №9/27-06-23 від 27.06.2023 з відбитком штампу про в`їзд на територію ПАТ «АМКР»; переліком перепусток виданих працівникам та автотранспорт.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «МЕТРОТАЙЛ- УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 36391685) відбувались на підставі договору поставки №2878 від 22.12.2023 року.
Згідно з умовами договору ТОВ «МЕТРОТАЙЛ-УКРАЇНА», як постачальник, зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: прибутковим ордером №5025079552 від 03.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 123890,00 грн., видатковою накладною №03/7-1 від 03.07.2023р. на загальну суму з ПДВ 182118,14 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №03/07-1 від 03.07.2023р. на загальну суму 182118,14 грн.; розрахунком курсової різниці №03/07-1 від 03.07.2023;перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно-транспортною накладною №03/07-1 від 03.07.2023 та відміткою на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу; прибутковим ордером №5025079616 від 04.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 123890,00 грн., видатковою накладною №04/7-1 від 04.07.2023р. на загальну суму з ПДВ 182118,14грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №04/07-1 від 04.07.2023р. на загальну суму 182118,14 грн.; розрахунком курсової різниці №04/07-1 від 04.07.2023; перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно-транспортною накладною №04/07-1 від 04.07.2023 та відміткою на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу; прибутковим ордером №5025079618 від 04.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 123890,00 грн., видатковою накладною №04/7-2 від 04.07.2023р. на загальну суму з ПДВ 182118,14 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №04/07-2 від 04.07.2023р. на загальну суму 182118,14 грн.; розрахунком курсової різниці №04/07-2 від 04.07.2023; перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно-транспортною накладною №04/07-2 від 04.07.2023 та відміткою на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу; прибутковим ордером №5025079618 від 04.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 123890,00 грн., видатковою накладною №05/7-1 від 05.07.2023р. на загальну суму з ПДВ 182118,14 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №05/07-1 від 05.07.2023р. на загальну суму 182118,14 грн.; розрахунком курсової різниці №05/07-1 від 05.07.2023; перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно-транспортною накладною №05/07-1 від 05.07.2023 та відміткою на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу; прибутковим ордером №5025079618 від 04.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 123890,00 грн., видатковою накладною №05/7- 2 від 05.07.2023р. на загальну суму з ПДВ 182118,14 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №05/07-2 від 05.07.2023р. на загальну суму 182118,14 грн.; розрахунком курсової різниці №05/07-2 від 05.07.2023; перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується товарно- транспортною накладною №05/07-2 від 05.07.2023 та відміткою на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу; сертифікатом якості від 27.02.2023 переліком виданих перепусток на працівників та автотранспорт.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ
«МСК» (код ЄДРПОУ 40406492) відбувались на підставі договору поставки №1487 від 05.07.2021 року.
Згідно з умовами договору ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «МСК», як постачальник, зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: прибутковим ордером №5025073971 від 12.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 27600,00 грн., видатковою накладною №494 від 10.07.2023р. на загальну суму з ПДВ 33120,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №433 від 10.07.2023р. на загальну суму 33120,00 грн.; прибутковим ордером №5025019793 від 21.06.2023р. на загальну суму без ПДВ 35540,00 грн., видатковою накладною №447 від 20.06.2023р. на загальну суму з ПДВ 42648,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №390 від 20.06.2023р. на загальну суму 42648,00 грн.; перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткових накладних про в`їзд транспортного засобу на підставі експрес-накладних №59000993488509 від 11.07.2023, №59000984484563 від 20.06.2023; сертифікатами якості; переліком виданих перепусток на працівників та автотранспорт.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІРБІС» (код ЄДРПОУ 44137885) відбувались на підставі договору поставки №220 від 07.03.2023 року.
Згідно з умовами договору ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІРБІС», як постачальник, зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: прибутковим ордером №5025028945 від 27.06.2023р. на загальну суму без ПДВ 10780,00 грн., видатковою накладною №41 від 27.06.2023р. на загальну суму з ПДВ 12936,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №41 від 27.06.2023р. на загальну суму 12936,00 грн.; перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу; переліком виданих перепусток на працівників та автотранспорт; сертифікатом якості №10 від 26.06.2023.
Взаємовідносини ПАТ «АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИЙ РІГ» та ТОВ «ДОСЛІДНО- ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛЕКТРОТЕРМ» (код ЄДРПОУ 43983631) відбувались на підставі договору поставки №2002 від 31.08.2021 року.
Згідно з умовами договору ТОВ «ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛЕКТРОТЕРМ», як постачальник, зобов`язується поставити товар, а покупець прийняти та оплатити його відповідно до умов договору.
Виконання зазначеного договору позивачем підтверджується: прибутковим ордером №5025044736 від 04.07.2023р. на загальну суму без ПДВ 54000,00 грн., видатковою накладною №42 від 03.07.2023р. на загальну суму з ПДВ 64800,00 грн., оплату за поставлений товар здійснено на підставі рахунку №РФ-42 від 05.06.2023р. на загальну суму 64800,00 грн.; перевезення придбаного у постачальника товару здійснювалось його власними силами, за допомогою транспортного засобу постачальника, що підтверджується відмітками на зворотньому боці видаткової накладної про в`їзд транспортного засобу на підставі експрес-накладної №59000988911669 від 30.06.2023; переліком виданих перепусток на працівників та автотранспорт.
На переконання суду зазначені обставини та належним чином оформлені документи вказують на наявність у позивача ділової мети, визначення якої наведено у пп.14.1.231 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, зокрема, розумна економічна причина (ділова мета) - причина, яка може бути наявна лише за умови, що платник податків має намір одержати економічний ефект у результаті господарської діяльності.
Скаржник наголошує, що суди попередніх інстанцій не застосували до спірних правовідносин норми пунктів 72.1.5., 61.1., 74.3., 83.1.2. ПК України, які регламентують питання здійснення контролюючим органом податкового контролю, збирання, опрацювання податкової інформації, яка використовується для здійснення відповідачем повноважень та функцій. Зокрема, відповідач вважає, що суди мали врахувати наявну в контролюючого органу податкову інформацію щодо відсутності у контрагентів позивача достатньої кількості працівників, основних засобів, неможливість встановлення походження товару, невідповідність між наданими паперовими носіями до перевірки та даними АІС «Податковий блок».
Колегія суддів зазначає, що відповідно до норм ПК України податкова інформація є одним із джерел інформації, яке податкові органи можуть використовувати для здійснення своїх повноважень та функцій. При цьому, така інформація має бути підтверджена належними і допустимими доказами, зокрема, документами бухгалтерського і податкового обліку платника податку, його контрагента. Такі документи мають відображати зміст (суть) відносин між учасниками господарських операцій. Тобто узагальнена податкова інформація не є першоджерелом, а тому лише її наявність в розпорядженні податкового органу не є доказом недотримання платником вимог податкового законодавства.
Суд першої інстанції, не приймаючи як належний, достатній і достовірний доказ наявну в розпорядженні контролюючого органу податкову інформацію, обґрунтовано виходив з того, що отримана відповідачем податкова інформація повинна оцінюватися у співвідношенні з первинною документацією. Така інформація носить виключно інформативний характер та сама по собі, окремо від інших доказів або за їх відсутності, не доводить наявності податкових правопорушень, на які посилається контролюючий орган.
Ця правова позиція є усталеною в практиці Верховного Суду при розгляді справ цієї категорії, яка врахована судами попередніх інстанцій при ухваленні оскаржуваних судових рішень.
Стосовно посилань відповідача, в обґрунтування порушень податкового законодавства на включення де-яких контрагентів до переліку ризикових згідно з п. 8 Критеріїв ризиковості , на аналіз інформаційних баз даних податкової звітності та Єдиного реєстру податкових накладних підприємств-постачальників товарів, задіяних у ланцюгу постачання, то з цього приводу слід зазначити, що жодна норма законодавства не встановлює обов`язку покупця бути обізнаним про джерело походження товару та обов`язку з контролю за дотриманням попередніми контрагентами постачальника правил оподаткування. Тобто, норми податкового законодавства не ставлять у залежність достовірність даних податкового обліку платника податків від дотримання податкової дисципліни його контрагентами, якщо цей платник мав реальні витрати у зв`язку з придбанням товарів (робіт, послуг), призначених для використання у його господарській діяльності.
Аналогічний правовий висновок містяться в постановах Верховного Суду від 27.05.2021 року у справі №820/6980/14 та від 12.03.2019 року у справі №804/9057/13-а.
Щодо посилання скаржника на неврахування судом правових позицій Верховного Суду, викладених у постановах від 07 квітня 2021 року у справі № 813/1200/18, від 03 серпня 2022 року у справі № 640/20949/18, від 11 лютого 2021 року у справі № 803/484/17, колегія суддів зазначає, що цитування відповідачем витягів із постанов у вказаних справах, які стосуються не застосування норми матеріального права, а оцінки того чи іншого аргументу контролюючого органу, які до того ж зроблені на підставі встановлених фактичних обставин конкретної справи і наявних в матеріалах справи доказів, не є свідченням застосування судами першої та апеляційної інстанції під час винесення оскаржуваних судових рішень норм матеріального права без урахування висновків Верховного Суду щодо їх застосування.
Твердження податкового органу про відсутність у контрагентів позивача необхідної для ведення господарської діяльності кількості працівників, за позицією судів попередніх інстанцій, не свідчить про нереальність господарських операцій, оскільки контрагент платника податків має право залучати їх на підставі цивільно-правових угод. При цьому, суд зауважив, що аналіз господарської діяльності постачальників позивача, який наведено в акті перевірки, свідчить про те, що постачальники позивача мали штат працівників, в той же час, відповідачем не наведено та не обґрунтовано, яка ж кількість працівників необхідна для виконання зобов`язань щодо постачання металобрухту позивачу за кожним конкретним договором.
Отже суд першої інстанції дійшов висновку, що податковим органом аналіз реальності господарських операцій здійснювався виключно на підставі інформації наявної ІС «Податковий блок», акти зустрічних звірок по ланцюгу постачання товару (робіт/послуг) з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями контрагентів позивача відсутні.
В акті перевірки податковий орган вказує на наявність у позивача первинних документів, складених за наслідками проведених господарських операцій, при цьому висновки про відсутність фактичного виконання господарських операцій робить на підставі отриманої податкової інформації.
При цьому, перевіряючи доводи скаржника стосовно того, що по взаємовідносинам позивача з спірними контрагентами, встановлено, що товар отриманий за договорами приймався відповідною особою, з зазначенням прізвища на прибутковому ордері (т.5 а.с.95-140), відсутність ТТН щодо перевезення товару, цілком логічно підтверджується наявністю експрес-накладної Нової пошти (т.5 ас114,115,116,117). Сертифікати якості не є документами бухгалтерського чи податкового обліку, а є лише документом, що посвідчує якість товару.
В апеляційній скарзі податковий орган цитує висновки акту податкової перевірки з посиланням на отриману податкову інформацію та не спростовує наявність у позивача документів на підтвердження реальності правочинів, не посилається на дефекти в їх оформленні, які б в своїй сукупності не давали можливість підтвердити зміст та обсяг господарських операцій.
Факт ненадання Товариством документів, які стосуються контрольно-пропускного режиму роботи позивача, які відповідач запитував під час перевірки, сам по собі не свідчить про нереальність господарських операцій, враховуючи те, що здійснення господарських операцій підтверджено первинними документами бухгалтерського обліку, наявністю ділової мети, рухом активів тощо.
В даній справі відповідачем не зроблено аналіз суті та наслідків господарських операцій, які мали місце у перевіряємому періоді, що, в свою чергу, не є безумовною підставою для висновків про відсутність фактичного виконання спірних операцій.
Позивач є відокремленою юридичною особою від своїх контрагентів, а тому не може нести податкову відповідальність за відсутності вини, оскільки це б порушувало конституційний принцип індивідуального характеру відповідальності.
Таким чином, доводи апеляційної скарги не знайшли свого підтвердження та спростовуються матеріалами справи і не дають підстав вважати, що при прийнятті оскаржуваних рішень, судами першої та апеляційної інстанцій було порушено норми матеріального та процесуального права.
Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись статтями 241, 250, 308, 311, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.04.2024 в адміністративній справі №160/3699/24 залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили 05 вересня 2024 року та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.
Повне судове рішення складено 09 вересня 2024 року.
Головуючий - суддяН.А. Олефіренко
суддяЛ.А. Божко
суддяА.В. Суховаров
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2024 |
Оприлюднено | 16.09.2024 |
Номер документу | 121575743 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Олефіренко Н.А.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Горбалінський Володимир Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Горбалінський Володимир Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні