Солом'янський районний суд міста києва
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 760/21473/24
Провадження № 1-кс/760/9620/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 вересня 2024 року м. Київ
Слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 , захисника підозрюваної - адвоката ОСОБА_4 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання виконувача обов`язків керівника Київської міської прокуратури ОСОБА_5 ,
про здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні №22024101110000126 від 09 лютого 2024 року щодо ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Бердянська Запорізької області, громадянки України, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 ,
підозрюваної у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.7 ст.111-1 КК України,
В С Т А Н О В И В :
Виконувач обов`язків керівника Київської міської прокуратури ОСОБА_5 звернулася до слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва з клопотанням про здійснення спеціального досудового розслідування, в якому просить надати дозвіл на здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні №22024101110000126 від 09 лютого 2024 року, за підозрою ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.7 ст.111-1 КК України.
В обґрунтування клопотання зазначає, що слідчим управлінням Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 22024101110000126 внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 09.02.2024, за підозрою ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 7 ст. 111-1 КК України.
З матеріалів кримінального провадження встановлено, що громадянка України ОСОБА_6 добровільно зайняла посаду судді Бердянського міжрайонного суду в м. Бердянськ Запорізької області.
Відповідно до п. п. 6, 7 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», окупаційна адміністрація Російської Федерації - сукупність державних органів і структур Російської Федерації, функціонально відповідальних за управління тимчасово окупованими територіями та підконтрольних Російській Федерації самопроголошених органів, які узурпували виконання владних повноважень на тимчасово окупованих територіях та які виконували чи виконують властиві органам державної влади чи органам місцевого самоврядування функції на тимчасово окупованій території України, в тому числі органи, організації, підприємства та установи, включаючи правоохоронні та судові органи, нотаріусів та суб`єктів адміністративних послуг.
Тимчасово окупована територія - це частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
Згідно ст. 42 IV Конвенції про закони і звичаї війни на суходолі та додаток до неї: положення про закони і звичаї війни на суходолі (1907 року) територія визнається окупованою, якщо вона фактично перебуває під владою армії супротивника.
Внаслідок розв`язання і ведення агресивної війни, починаючи з 24.02.2022 збройними формуваннями Російської Федерації тимчасово окуповано частини території Донецької, Запорізької, Луганської, Херсонської областей.
Досудовим розслідуванням встановлено, що незаконним нормативним актом російської федерації «Федеральный закон от 3 апреля 2023 г. № 87-ФЗ "О создании судов Российской Федерации на территории Запорожской области и о внесении изменений в отдельные законодательные акты Российской Федерации» (вказаний незаконний акт вступив силу з 21.04.2023 згідно ст. 6) визначено наступне:
«В соответствии с Федеральным конституционным законом от 4 октября 2022 года N 7-ФКЗ "О принятии в Российскую Федерацию Запорожской области и образовании в составе Российской Федерации нового субъекта - Запорожской области" и со статьей 17 Федерального конституционного закона от 31 декабря 1996 года N 1-ФКЗ "О судебной системе Российской Федерации»:
1) создать на территории Запорожской области:
Запорожский областной суд;
Арбитражный суд Запорожской области;
Бердянский межрайонный суд;
Васильевский межрайонный суд;
Мелитопольский межрайонный суд;
Пологовский межрайонный суд;
Энергодарский городской суд;
Запорожский гарнизонный военный суд;
2) установить, что юрисдикция Запорожского областного суда и Арбитражного суда Запорожской области, созданных в соответствии с пунктом 1 настоящей статьи, распространяется на территорию Запорожской области в пределах, установленных частью 1 статьи 3 Федерального конституционного закона от 4 октября 2022 года N 7-ФКЗ "О принятии в Российскую Федерацию Запорожской области и образовании в составе Российской Федерации нового субъекта - Запорожской области";
3) установить, что юрисдикция городского и межрайонных судов, созданных в соответствии с пунктом 1 настоящей статьи, распространяется на территории следующих административно-территориальных образований Запорожской области:
Бердянского межрайонного суда - на территории города Бердянска, Бердянского, Приморского и Черниговского районов;
Васильевского межрайонного суда - на территории Васильевского, Каменско-Днепровского и Михайловского районов;
Мелитопольского межрайонного суда - на территории города Мелитополя, Акимовского, Веселовского, Мелитопольского и Приазовского районов;
Пологовского межрайонного суда - на территории Куйбышевского, Пологовского и Токмакского районов;
Энергодарского городского суда - на территорию города Энергодара;
4) Судебному департаменту при Верховном Суде Российской Федерации осуществить организационные мероприятия, связанные с исполнением настоящего Федерального закона.»
Вказаним незаконним нормативним актом визначено створення незаконного судового органу «Бердянский межрайонный суд» на тимчасово окупованій території Запорізької області, з поширенням юрисдикції на території м. Бердянськ, Бердянського, приморського та Чернігівського районів Запорізької області.
Водночас статтею 2 незаконного нормативного акту російської федерації «Федеральный закон от 3 апреля 2023 г. № 87-ФЗ "О создании судов Российской Федерации на территории Запорожской области и о внесении изменений в отдельные законодательные акты Российской Федерации» визначено, що: «Решение о дне начала деятельности суда, созданного в соответствии со статьей 1 настоящего Федерального закона, принимает Пленум Верховного Суда Российской Федерации и официально извещает об этом. Суды, действовавшие на день принятия в Российскую Федерацию Запорожской области и образования в составе Российской Федерации нового субъекта - Запорожской области, продолжают осуществлять правосудие от имени Российской Федерации на указанной территории до определенного в соответствии с решением Пленума Верховного Суда Российской Федерации дня начала деятельности судов, созданных в соответствии со статьей 1 настоящего Федерального закона».
Окрім того, досудовим розслідування встановлено, що незаконним нормативним актом російської федерації «Федеральный закон от 24 июля 2023 №336-ф3 «Об органах судейского сообщества Запорожской области» визначено наступне: «Формирование органов судейского сообщества Запорожской области осуществляется в порядке, установленном Федеральным конституционным законом от 31 декабря 1996 года N 1-ФКЗ "О судебной системе Российской Федерации", Федеральным законом от 14 марта 2002 года N 30-ФЗ "Об органах судейского сообщества в Российской Федерации" и настоящим Федеральным законом.».
Так, в ході здійснення досудового розслідуванням встановлено, що 14.08.2023 незаконним указом російського президента в.путіна («указ президента российской федерации «О назначении судей федеральных судов и о представителях президента российской федерации в квалификационных коллегиях судей субъектов российской федерации» от 23.09.2023 № 723») громадянку України ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , призначено на посаду «судьи Бердянского межрайонного суда» в незаконний судовий орган «Бердянский межрайонный суд в Запорожской области», який створений на тимчасово окупованій території Запорізької області.
Згідно з ст. 9 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» будь-які органи, їх посадові та службові особи на тимчасово окупованій території та їх діяльність вважаються незаконними, якщо ці органи або особи створені, обрані чи призначені у порядку, не передбаченому законом.
Так, за невстановлених досудовим розслідуванням обставин та часу, але не пізніше вересня 2023 року громадянка України ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , незважаючи на зобов`язання по неухильному додержанню Конституції та законів України, діючи умисно, усвідомлюючи протиправність своїх дій та їх наслідки, з мотивів непогодження з політикою представників української державної влади, підтримуючи ідеї проросійської спрямованості, у т.ч. щодо подальшого розвитку України, виходячи з геополітичних інтересів Російської Федерації, які передбачають перебування України у сфері її впливу, будучи обізнаним про факт ведення вказаною державою агресивної війни проти України з метою підтримки держави-агресора її окупаційної адміністрації на тимчасово окупованих територіях України та збройних формувань Російської Федерації та завдання шкоди суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній безпеці України, стала на шлях вчинення злочину проти основ національної безпеки - колабораційної діяльності, а саме добровільному зайнятті громадянином України посади в незаконних судових органах, створених на тимчасово окупованій території.
Так, у вказаний період громадянка України ОСОБА_6 , добровільно зайняла посаду «судьи Бердянского межрайонного суда» в незаконному судовому органа «Бердянский межрайонный суд в Запорожской области», який створений на тимчасово окупованій території Запорізької області. Громадянка України ОСОБА_6 по теперішній час виконує обов`язки (здійснює так зване правосуддя іменем російської федерації) та функції (завдання) покладені на неї відповідно до посади «судьи Бердянского межрайонного суда» та нормативно-правовими актами російської федерації (у тому числі «Федеральным конституционным законом от 31 декабря 1996 года № 1-ФКЗ «О судебной системе Российской Федерации», Федеральным законом от 14 марта 2002 года № 30-ФЗ «Об органах судейского сообщества в Российской Федерации», «Федеральный закон от 3 апреля 2023 г. № 87-ФЗ «О создании судов Российской Федерации на территории Запорожской области и о внесении изменений в отдельные законодательные акты Российской Федерации» та іншими).
Таким чином, ОСОБА_6 , підозрюється у колабораційній діяльності, а саме у добровільному зайнятті громадянином України посади в незаконних судових органах, створених на тимчасово окупованій території, тобто у кримінальному правопорушенні, передбаченому ч. 7 ст. 111-1 КК України.
Так, 15.02.2024 складено, але не вручено повідомлення про підозру громадянці України ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , у вчиненні злочину, передбаченого ч. 7 ст. 111-1 КК України, у зв`язку із перебуванням останньої на тимчасово окупованій території України.
На виконання вимог ч. 1 ст. 276 КПК України повідомлення про підозру обов`язково здійснюється в порядку, передбаченому статтею 278 цього Кодексу, у випадках: 1) затримання особи на місці вчинення кримінального правопорушення чи безпосередньо після його вчинення; 2) обрання до особи одного з передбачених цим Кодексом запобіжних заходів; 3) наявності достатніх доказів для підозри особи у вчиненні кримінального правопорушення та відповідно до ч. 1 ст. 135 КПК України особа викликається до слідчого, прокурора, слідчого судді, суду шляхом вручення повістки про виклик, надіслання її поштою, електронною поштою чи факсимільним зв`язком, здійснення виклику по телефону або телеграмою, та відповідно до ч. 8 ст. 135 КПК України повістка про виклик особи, стосовно якої існують достатні підстави вважати, що така особа виїхала та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, у випадку обґрунтованої неможливості вручення їй такої повістки згідно з частинами першою, другою, четвертою - сьомою цієї статті, публікується в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора. Особа, зазначена в абзаці першому цієї частини, вважається такою, яка належним чином повідомлена про виклик, з моменту опублікування повістки про її виклик у засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.
20.02.2024 громадянці України ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (місце народження: АДРЕСА_2 ; зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_1 ) повідомлено про підозру, у вчинені кримінального правопорушення передбаченого ч. 7 ст. 111-1 КК України.
22.02.2024 ОСОБА_6 на допит в якості підозрюваної не з`явилась та не повідомила поважних причин свого неприбуття.
23.02.2024 ОСОБА_6 на допит в якості підозрюваної не з`явилась та не повідомила поважних причин свого неприбуття.
24.02.2024 ОСОБА_6 на допит в якості підозрюваної не з`явилась та не повідомила поважних причин свого неприбуття.
Разом з тим, під час проведення досудового розслідування встановити місцезнаходження підозрюваної громадянки України ОСОБА_6 , не вдалось, а також згідно відповіді оперативного підрозділу
Фастівського РВ ГУ СБ України у м. Києві та Київській області на виконання доручення слідчого підозрювана ОСОБА_6 перебуває на тимчасово окупованій території України.
Водночас, під час проведення досудового розслідування встановити місцезнаходження підозрюваного не вдалося.
26.02.2024 підозрювану ОСОБА_6 оголошено в розшук.
Наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_6 кримінального правопорушення повністю підтверджується зібраними під час досудового розслідування доказами, копії яких надаються суду, а саме: висновком експерта; показання свідків, протоколи впізнання за фотознімками зі свідком, протоколи оглядів, повідомлення про підозру, пам`ятка підозрюваного та повістки про виклик на слідчі дії, постанова про оголошення підозрюваного в розшук та іншими матеріалами досудового розслідування.
Повідомлення про підозру ОСОБА_6 повністю відповідає вимогам Європейського суду з прав людини щодо поняття «обґрунтованості», відображеним зокрема у п. 175 рішення від 21.04.2011 у справі «Нечипорук і Йонкало проти України», відповідно до якої «термін «обґрунтована підозра» означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення (рішення у справі «Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30.09.1990, п. 32, Series A, N 182).
Вимога розумної підозри передбачає наявність доказів, які об`єктивно зв`язують підозрюваного з певним злочином і вони не повинні бути достатніми, щоб забезпечити засудження, але мають бути достатніми, щоб виправдати подальше розслідування або висунення звинувачення (рішення у справі «Джон Мюррей проти Сполученого Королівства» від 28.10.1994, «Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30.09.1990).
Відповідно до п. 4 ч. 3 ст. 219 КПК України - з дня повідомлення особі про підозру досудове розслідування повинно бути закінчене протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину.
Так, аналізуючи зібрані в процесі документування злочинної діяльності відомості про особу підозрюваного, отриману доказову базу на підтвердження винуватості останнього у вчиненні інкримінованих йому кримінального правопорушення, сторона обвинувачення приходить до висновку, що ОСОБА_6 обґрунтовано підозрюється в учиненні особливо тяжкого злочину, за який передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від дванадцяти до п`ятнадцяти років позбавлення волі.
За таких підстав, беручи до уваги те, що підозрювана ОСОБА_6 ухиляється від явки до органу досудового розслідування, що перешкоджає проведенню з ним слідчих та процесуальних дій із забезпеченням прийняття законного процесуального рішення у даному кримінальному провадженні в розумні строки, згідно з відповіддю оперативного підрозділу СБ України вбачається, що підозрювана ОСОБА_6 , станом на теперішній час перебуває на тимчасово окупованій території України, орган досудового розслідування вважає необхідним застосування процедури спеціального досудового розслідування.
Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримала в повному обсязі та просила його задовольнити з підстав, наведених в ньому.
Захисник підозрюваної - адвокат ОСОБА_4 у судовому засіданні заперечував проти задоволення клопотання, оскільки матеріали не містять належних доказів на підтвердження перебування підозрюваної на тимчасово окупованій території України з метою ухилення від слідства та суду, а також доказів, що особа перебуває у міжнародному розшуку.
З`ясувавши думку сторін кримінального провадження, вивчивши клопотання та дослідивши додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, слідчий суддя вважає за необхідне зазначити наступне.
Згідно ч.1 ст.297-1 КПК України спеціальне досудове розслідування (in absentia) здійснюється стосовно одного чи декількох підозрюваних згідно із загальними правилами досудового розслідування, передбаченими цим Кодексом, з урахуванням положень цієї глави.
Відповідно до ч.2 ст.297-1 КПК України спеціальне досудове розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді у кримінальному провадженні щодо злочинів, передбачених статтями 109, 110, 110-2, 111, 111-1, 111-2, 112, 113, 114, 114-1, 114-2, 115, 116, 118, частиною другою статті 121, частиною другою статті 127, частинами другою і третьою статті 146, статтями 146-1, 147, частинами другою - п`ятою статті 191 (у випадку зловживання службовою особою своїм службовим становищем), статтями 209, 255-258-6, 348, 364, 364-1, 365, 365-2, 368, 368-2, 368-3, 368-4, 369, 369-2, 370, 379, 400, 408, 436, 436-1, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 Кримінального кодексу України, стосовно підозрюваного, крім неповнолітнього, який переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошений у міжнародний розшук.
Спеціальне досудове розслідування здійснюється на підставі ухвали слідчого судді у кримінальному провадженні щодо злочину, вчиненого підозрюваним, стосовно якого уповноваженим органом прийнято рішення про передачу його для обміну як військовополоненого та такий обмін відбувся.
Здійснення спеціального досудового розслідування щодо інших злочинів не допускається, крім випадків, коли злочини вчинені особами, які переховуються від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошені у міжнародний розшук, та розслідуються в одному кримінальному провадженні із злочинами, зазначеними у цій частині, а виділення матеріалів щодо них може негативно вплинути на повноту досудового розслідування та судового розгляду.
Згідно ч.1-3 ст.297-4 КПК України слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про здійснення спеціального досудового розслідування, якщо прокурор, слідчий не доведе, що підозрюваний переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошений у міжнародний розшук, та/або уповноваженим органом прийнято рішення про передачу підозрюваного для обміну як військовополоненого та такий обмін відбувся. Під час вирішення питання про здійснення спеціального досудового розслідування слідчий суддя зобов`язаний врахувати наявність достатніх доказів для підозри особи щодо якої подано клопотання у вчиненні кримінального правопорушення. За наслідками розгляду клопотання слідчий суддя постановляє ухвалу, в якій зазначає мотиви задоволення або відмови у задоволенні клопотання про здійснення спеціального досудового розслідування.
Згідно з ч.1 ст.42 КПК України підозрюваним є особа, якій у порядку, передбаченому статтями 276-279 цього Кодексу, повідомлено про підозру, особа, яка затримана за підозрою у вчиненні кримінального правопорушення, або особа, щодо якої складено повідомлення про підозру, однак його не вручено їй внаслідок невстановлення місцезнаходження особи, проте вжито заходів для вручення у спосіб, передбачений цим Кодексом для вручення повідомлень.
Як встановлено ч.1 ст.278 КПК України письмове повідомлення про підозру вручається в день його складення слідчим або прокурором, а у випадку неможливості такого вручення - у спосіб, передбачений цим Кодексом для вручення повідомлень.
Статтею 111 КПК України визначено, що повідомлення у кримінальному провадженні є процесуальною дією, за допомогою якої слідчий, прокурор, слідчий суддя чи суд повідомляє певного учасника кримінального провадження про дату, час та місце проведення відповідної процесуальної дії або про прийняте процесуальне рішення чи здійснену процесуальну дію. Повідомлення учасників кримінального провадження з приводу вчинення процесуальних дій здійснюється у випадку, якщо участь цих осіб у таких діях не є обов`язковою. Повідомлення у кримінальному провадженні здійснюється у випадках, передбачених цим Кодексом, у порядку, передбаченому главою 11 цього Кодексу, за винятком положень щодо змісту повідомлення та наслідків неприбуття особи.
Відповідно до ч.1 ст.135 КПК України особа викликається до слідчого, прокурора, слідчого судді, суду шляхом вручення повістки про виклик, надіслання її поштою, електронною поштою чи факсимільним зв`язком, здійснення виклику по телефону або телеграмою.
Як вбачається з ч.8 ст.135 КПК України повістка про виклик особи, стосовно якої існують достатні підстави вважати, що така особа виїхала та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, у випадку обґрунтованої неможливості вручення їй такої повістки згідно з частинами першою, другою, четвертою - сьомою цієї статті, публікується в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.
Особа, зазначена в абзаці першому цієї частини, вважається такою, яка належним чином повідомлена про виклик, з моменту опублікування повістки про її виклик у засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.
У випадку наявності в особи, зазначеної в абзаці першому цієї частини, захисника (захисників) копія повістки про її виклик надсилається захиснику (захисникам).
Слідчим суддею встановлено, що слідчим управлінням Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №22024101110000126, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 09 лютого 2024 року, за підозрою ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.7 ст.111-1 КК України.
15 лютого 2024 року у порядку визначеному ст.278, 135 КПК України ОСОБА_6 повідомлено про те, що вона підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.7 ст.111-1 КК України, шляхом опублікування на офіційних веб-сайтах Офісу Генерального прокурора та шляхом опублікування в газеті «Урядовий кур`єр».
Викликана належним чином, 22.02.2024, 23.02.2024, 24.02.2024 ОСОБА_6 на допит в якості підозрюваної не з`явилась та не повідомила поважних причин свого неприбуття.
26 лютого 2024 року підозрювану ОСОБА_6 було оголошено у міжнародний розшук.
Не вирішуючи питання про доведеність вини та правильність кваліфікації дій підозрюваної, виходячи лише з фактичних обставин, які містяться в матеріалах клопотання, слідчий суддя приходить до висновку про наявність достатніх доказів для підозри ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.7 ст.111-1 КК України, повідомлена їй підозра повністю відповідає вимогам Європейського суду з прав людини щодо поняття «обґрунтованості», відображеним зокрема у п.175 рішення від 21 квітня 2001 року у справі «Нечипорук і Йонкало проти України», згідно якої «термін «обґрунтована підозра» означає, що існують факти або інформація, які можуть переконати об`єктивного спостерігача в тому, що особа, про яку йдеться, могла вчинити правопорушення (рішення у справі «Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30 серпня 1990 року, п.32, Series A, N182).
Аналіз наданих доказів об`єктивно зв`язують підозрюваного з певним злочином, а тому на даному етапі, хоча і не можна стверджувати про їх достатність для негайного засудження, проте можна дійти висновку про виправданість подальшого розслідування або висунення звинувачення (рішення у справі «Джон Мюррей проти Сполученого Королівства» від 28 жовтня 1994 року, «Фокс, Кемпбелл і Гартлі проти Сполученого Королівства» від 30 серпня 1990 року).
Наявність такої обґрунтованої підозри вчинення ОСОБА_6 кримінального правопорушення, передбаченого ч.7 ст.111-1 КК України, підтверджується доданими до клопотання доказами.
Враховуючи викладене, а також те, що прокурором доведено, що підозрювана оголошена у міжнародний розшук, слідчий суддя приходить висновку про наявність підстав для задоволення клопотання про надання дозволу на здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні №22024101110000126 від 09 лютого 2024 року щодо ОСОБА_6 , підозрюваної у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.7 ст.111-1 КК України.
Керуючись статтями 9, 22, 42, 297-1, 297-2, 297-3, 297-4, 376 КПК України, слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл на здійснення спеціального досудового розслідування у кримінальному провадженні №22024101110000126 від 09 лютого 2024 року щодо ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюваної у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого ч.7 ст.111-1 КК України.
Копію ухвали направити слідчому, прокурору та захиснику.
Відомості про здійснення спеціального досудового розслідування невідкладно, але не пізніше 24 годин після постановлення ухвали, внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань і публікувати в засобах масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження та на офіційному веб-сайті Офісу Генерального прокурора.
Роз`яснити, що повторне звернення з клопотанням про здійснення спеціального досудового розслідування до слідчого судді в одному кримінальному провадженні не допускається, крім випадків наявності нових обставин, які підтверджують, що підозрюваний переховується від органів слідства та суду на тимчасово окупованій території України, на території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, з метою ухилення від кримінальної відповідальності та/або оголошений у міжнародний розшук.
Якщо підозрюваний, стосовно якого слідчим суддею постановлено ухвалу про здійснення спеціального досудового розслідування, затриманий або добровільно з`явився до органу досудового розслідування, подальше досудове розслідування щодо нього здійснюється згідно із загальними правилами, КПК України.
Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2024 |
Оприлюднено | 16.09.2024 |
Номер документу | 121600733 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про здійснення спеціального досудового розслідування |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Аксьонова Н. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні