ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 вересня 2024 року Справа № 925/917/24
Господарський суд Черкаської області у складі головуючого судді Васяновича А.В., розглянувши у письмовому провадженні справу
за позовом Черкаської міської ради, м. Черкаси
до фізичної особи-підприємця Труби Анни Іванівни, м. Черкаси
про стягнення 89 874 грн. 10 коп.,
без повідомлення (виклику) учасників справи
ВСТАНОВИВ:
До Господарського суду Черкаської області звернулась з позовом Черкаська міська рада до фізичної особи-підприємця Труби Анни Іванівни про стягнення з відповідача 89 874 грн. 10 коп. безпідставно утримуваних грошових коштів за фактичне користування земельною ділянкою площею 0,2474 га за кадастровим номером 7110136700:04:017:0057 без правовстановлюючих документів.
Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 18 липня 2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
У встановлені законом строки клопотань про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін до суду не надходило.
26 липня 2024 року від відповідача надійшов відзив на позовну заяву в якому останній проти позову заперечує з наступних підстав.
ОСОБА_1 , як громадянці України, а не як фізичній особі-підприємцю,
належить на праві приватної власності нерухоме майно - нежитлові приміщення, що знаходяться за адресою: м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 47.
Правовідносини між сторонами не є господарськими, а тому на думку відповідача, дана справа не підсудна господарському суду.
Водночас відповідач зазначає, що отримав від Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради лист за №06-377/24 від 23 квітня 2024 року про запрошення на засідання комісії Департаменту архітектури та містобудування ЧМР для розгляду питання щодо визначення збитків у вигляді неодержаного доходу Черкаською міською радою за користування земельною ділянкою по вул. Байди Вишневецького, 47 у м. Черкаси.
01 травня 2024 року на комісії було зазначено, що за відповідачем рахується заборгованість по завданих збитках шляхом користування земельною ділянкою по вул. Б. Вишневецького, 47 та було запропоновано визнати таку заборгованість і укласти договір відшкодування цих збитків.
В свою чергу відповідач звернувся до Черкаської міської ради із заявою за №09/05 від 09 травня 2024 року з клопотанням письмово повідомити про наступне: за якою саме земельною ділянкою виникла заборгованість/збитки (її характеристики, а саме: кадастровий номер, межі, площа), з чого складаються збитки (як сума розрахована, за який період, виходячи з якої нормативної оцінки), проханням надати для ознайомлення проект договору про відшкодування збитків.
У відповідь на вказану заяву відповідач отримав повідомлення Департаменту архітектури та містобудування ЧМР за №7268/11016-01-14 від 11 червня 2024 року у якому не було вказано суму збитків та їх обґрунтований розрахунок.
Відповідачу не було надано/надіслано, на його клопотання проект договору про відшкодування збитків, а тому відповідач був позбавлений законного права ознайомитись з основними умовами договору, такими як предмет, ціна, строки, які мають істотне значення для вирішення питання по суті та ті, по яким має бути досягнуто згоди між сторонами договору.
Отже, на думку відповідача, в даному випадку не було дотримано процедури досудового врегулювання спору.
Крім того, відповідач вказує, що 25 червня 2024 року звернувся через ЦНАП до Департаменту архітектури та містобудування ЧМР із клопотанням про надання в постійне користування земельної ділянки без зміни її меж та цільового призначення.
Проте, станом на 26 липня 2024 року документи не оброблено.
У зв`язку з чим, відповідач просив суд у задоволенні позову відмовити повністю.
Відповіді на відзив позивач суду не надавав.
Розглянувши матеріали справи та дослідивши докази, суд вважає, що позовні вимоги слід задовольнити повністю виходячи з наступного:
Звертаючись до суду з позовом про стягнення безпідставно збережених коштів (недоотриманого доходу) у розмірі 89 874 грн. 10 коп. внаслідок безоплатного користування відповідачем земельною ділянкою за адресою: м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 47, позивач в обґрунтування своїх вимог посилався на приписи ст. 1212 ЦК України.
Як вбачається з матеріалів справи та було встановлено господарським судом під час її розгляду, Черкаська міська рада на підставі п. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 06 вересня 2012 року №5245-VІ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності є власником земельної ділянки загальною площею 0,2474 га, кадастровий номер: 7110136700:04:017:0057, що знаходиться у м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 47.
На вказаній земельній ділянці знаходиться нерухоме майно загальною площею 4516 кв.м., а саме адмінбудівля A-1V площею 2965,4 кв.м. та добудова адміністративно-торгівельної споруди площею 1550,6 кв.м., яка складається з блоків А, Б та В.
Згідно відомостей з інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 19 квітня 2024 року №375042461 відповідач на підставі договору купівлі-продажу нежитлового приміщення, посвідченого 09 вересня 2015 року приватним нотаріусом Сергеєвим О.О. за реєстраційним №1741 набув право власності на нежитлове приміщення у добудові адміністративно-торгівельної споруди до адміністративного будинку, блоку В, площею 465,5 кв.м., що знаходиться у АДРЕСА_1 .
Також відповідач є власником частини добудови адміністративно-торгівельної споруди до адміністративної будівлі, а саме: блок Б площею 577,3 кв.м., яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 на підставі договору купівлі-продажу від 10 грудня 2007 року, посвідченого приватним нотаріусом Фіщук В.Я.
Власником блоку А, загальною площею 543,3 кв.м. є ЗАТ Перший Український Міжнародний Банк.
Як вбачається з інформаційної довідки з ДРРП №378595196 від 15 травня 2024 року, в приміщенні блоку Б була проведена реконструкція, у зв`язку з чим змінилася загальна площа трьох блоків з 1586,1 кв.м. на 1550,6 кв.м., тобто на 35,5 кв.м.
Отже, площа блоку Б, який перебуває у власності відповідача на даний час складає 541,8 кв.м. (577, 3 - 35,5).
З огляду на вищезазначене загальна площа приміщень, що перебувають у власності відповідача становить 1007,3 кв.м. (465,5+541,8).
Вищевказане нерухоме майно відповідача, що знаходиться за адресою: м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 47 розташовано на земельній ділянці площею 0,2474 га кадастровий номер 7110136700:04:017:0057.
З моменту набуття права власності на вищевказане нерухоме майно, відповідач не оформив правовстановлюючих документів на користування земельною ділянкою під вказаним нерухомим майном відповідно до його частки у праві власності.
Згідно витягу з Державного земельного кадастру від 22 квітня 2024 року №НВ-0001017632024, вбачається, що земельна ділянка площею 0,2474 га, кадастровий номер: 7110136700:04:017:0057, зареєстрована 02 березня 2021 року.
Відповідач з моменту набуття права власності на нерухоме майно здійснює фактичне користування земельною ділянкою під його нерухомим майном, без відповідних правовстановлюючих документів та без здійснення оплати за таке фактичне користування.
Відповідно до відомостей, які містяться у довідці КП ЧООБТІ від 21 грудня 2023 року та інформаційній довідці з ДРРП №378595196 від 15 травня 2024 року, загальна площа адмінбудівлі та добудови до неї становить 4516 кв.м. (2965,4 кв.м. (адмінбудівля) + 1550,6 кв.м. (добудова)).
Згідно розрахунку частки та площі для нарахування плати за земельну ділянку по вул. Байди Виїшевецького, 47 для відповідача, частка землекористування (площа для нарахування плати за землю) в залежності від площі нежитлових приміщень, що перебувають у власності відповідача (1007,3 кв.м./4516 кв.м. = 0,22305137) становить: 551,8 кв.м. (0,22305137*2 474 кв.м.).
Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону України Про оцінку земель технічна документація з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Протягом місяця з дня надходження технічної документації з бонітування ґрунтів, нормативної грошової оцінки відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається органами, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру.
У відповідності до ч. 2 ст. 20 Закону України Про оцінку земель, дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Виходячи з вищевикладеного, слід дійти висновку, що технічна документація з нормативно-грошової оцінки землі затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою, та з вказаного закону не випливає обов`язку отримувати витяг з технічної документації про нормативно-грошову оцінку землі щорічно, якщо не було розроблено відповідної нової технічної документації з нормативно-грошової оцінки землі, яка має затверджуватися відповідною сільською, селищною, міською радою.
Згідно з ст. 289 Податкового Кодексу України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок, у тому числі право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), з урахуванням коефіцієнта Індексації, визначеного відповідно до законодавства.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель (Кі), на який індексується нормативна грошова оцінка земель і земельних ділянок, у тому числі право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), на 1 січня поточного року, що визначається за формулою:
Кi = І : 100,
де І - індекс споживчих цін за попередній рік.
У разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, зазначеної в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель та земельних ділянок.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.
Рішенням Черкаської міської ради від 13 травня 2010 року №5-656 було затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Черкаси.
За спірний період Черкаською міською радою не приймалося рішень про зміну показників грошової оцінки земель м. Черкаси.
Відповідно до повідомлення Держгеокадастру від 12 січня 2024 року Про індексацію нормативної грошової оцінки земель за 2023 рік вбачається, що значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок за 2017-2020 рр. була сталою і застосовувалася із значенням 1.0, за 2021 рік становить для земель несільськогосподарського призначення - 1,1, за 2022 рік - 1,15, за 2023 рік 1,051.
Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 27 грудня 2023 року, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 7110136700:04:017:0057 площею 2474 кв.м. у 2023 році становить 4 395 728 грн. 98 коп., при цьому розмір НГО 1 кв.м. становить 1 776,77 грн. (4 395 728,98/2474), а розмір НГО відповідно до площі для нарахування плати (551,8 кв.м.) становить 980 421,69 грн. (1 776,77*551,8).
З урахуванням коефіцієнтів індексації, що зазначені вище, нормативно-грошова оцінка землі за 2022 рік відповідно до площі для нарахування плати (551,8 кв.м.) становить 852 540,60 (980 421,69 *1,15), а за 2021 рік відповідно 775 036,91 грн. (852 540,60/1,1).
Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 22 січня 2024 року, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 7110136700:04:017:0057 площею 2474 кв.м. у 2024 році становить 4 619 873,38 грн., при цьому розмір НГО 1 кв.м. становить 1 867,37 грн. (4 619 873,38/2474), а розмір НГО відповідно до площі для нарахування плати (551,8 кв.м.) становить 1 030 414,77 грн. (1 867,37*551,8).
Згідно інформаційної довідки з Державного земельного кадастру від 14 травня 2024 року земельна ділянка площею 0,2474 га, кадастровий номер 7110136700:04:017:0057, зареєстрована з цільовим призначенням 02.10 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.
Рішенням Черкаської міської ради №2-4690 від 27 червня 2019 року затверджено Положення про встановлення плати за землю на території міста Черкаси.
У розділі 8 Положення наявна таблиця, з пункту 7 якої вбачається, що за земельні ділянки яким КВЦПЗ присвоєно 02.10 належить до Інші землі.
Ставка орендної плати за користування такими земельними ділянками становить 3% від їх нормативно-грошової оцінки.
З наданого суду розрахунку вбачається, що за час фактичного користування земельною ділянкою за період з 02 березня 2021 року по 01 липня 2024 року площею 1,5071 га (кадастровий номер 7110136400:03:001:0012) без правовстановлюючих документів за спірний період сума безпідставно утриманих коштів становить 89 874 грн. 10 коп. (розрахунок знаходиться в матеріалах справи (а.с. 40)).
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, що знаходяться на території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.
Відповідно до ст. 12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
Згідно зі ст. 80 ЗК України суб`єктом права власності на землю є територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування - на землі комунальної власності.
Частиною 2 ст. 83 ЗК України передбачено, що у комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної власності, а також земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування.
Згідно зі ст. 1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні територіальна громада - жителі, об`єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні однією з форм місцевого самоврядування є представництво спільних інтересів територіальних громад сіл, селищ, міст через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.
Згідно з п.п.1 п. б ч. 1 ст. 33 зазначеного Закону до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, здійснення контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель.
Пунктом 34 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що до виключної компетенції міських рад відносяться регулювання земельних відносин.
Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу (ч. 1 ст. 124 ЗК України).
Відповідно до ст.11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема є договори та інші правочини.
Цивільні права та обов`язки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства.
У випадках, встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов`язки виникають безпосередньо з актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим або органів місцевого самоврядування.
Згідно ст. 206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Згідно ст. 152 ЗК України держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю.
Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.
Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: визнання прав; відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; визнання угоди недійсною; визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; відшкодування заподіяних збитків; застосування інших, передбачених законом, способів.
Судом враховано, що регулювання глави 83 ЦК України є відносини, що виникають у зв`язку з безпідставним отриманням чи збереженням майна і не врегульовані спеціальними інститутами цивільного права.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст. 1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала. Положення глави 83 ЦК України застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.
Кондикційні зобов`язання виникають за наявності одночасно таких умов: набуття чи збереження майна однією особою (набувачем) за рахунок іншої (потерпілого); набуття чи збереження майна відбулося за відсутності правової підстави або підстава, на якій майно набувалося, згодом відпала.
У разі виникнення спору стосовно набуття майна або його збереження без достатніх правових підстав договірний характер спірних правовідносин унеможливлює застосування до них судом положень глави 83 ЦК України.
За змістом приписів глав 82 і 83 ЦК України для деліктних зобов`язань, які виникають із заподіяння шкоди майну, характерним є, зокрема, зменшення майна потерпілого, а для кондикційних - приріст майна в набувача без достатніх правових підстав. Вина заподіювача шкоди є обов`язковим елементом настання відповідальності в деліктних зобов`язаннях. Натомість для кондикційних зобов`язань вина не має значення, оскільки важливим є факт неправомірного набуття (збереження) майна однією особою за рахунок іншої.
Таким чином, обов`язок набувача повернути потерпілому безпідставно набуте (збережене) майно чи відшкодувати його вартість не є заходом відповідальності, оскільки набувач зобов`язується повернути тільки майно, яке безпідставно набув (зберігав), або вартість цього майна.
Предметом позову в цій справі є стягнення безпідставно збережених коштів за фактичне користування без належних на те правових підстав земельною ділянкою, на якій розміщувалися об`єкти нерухомого майна відповідача.
Відтак суд вважає, що до моменту належного оформлення права оренди земельної ділянки, на якій розташований об`єкт нерухомості, відносини з фактичного користування земельною ділянкою без укладеного відповідного договору та недоотримання її власником доходів у вигляді орендної плати є за своїм змістом кондикційними.
Фактичний користувач земельної ділянки, який без достатньої правової підстави за рахунок власника цієї ділянки зберіг у себе кошти, які мав сплатити за користування нею, зобов`язаний повернути ці кошти власнику земельної ділянки на підставі частини першої статті 1212 Цивільного кодексу України.
При цьому судом враховано відповідний висновок Великої Палати Верховного Суду від 20 листопада 2018 року зі справи №922/3412/17.
Відповідно до ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Відповідачем всупереч ч. 1 ст. 74, ст. ст. 76, 77 ГПК України під час розгляду справи не було спростовано доводи позивача.
Доказів, що підтверджують сплату коштів за користування землею з 02 березня 2021 року по 01 липня 2024 року матеріали справи не містять.
Доводи відповідача, що викладені ним у відзиві на позов суд відхиляє, оскільки як вже зазначалося вище правовідносини між сторонами є кондиційними і даний спір виник не з приводу виконання, зміни чи укладання договору про відшкодування збитків.
Також судом враховано, що відповідно до ч. 1 ст. 45 ГПК України сторонами в судовому процесі - позивачами і відповідачами - можуть бути особи, зазначені у ст. 4 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 4 ГПК України, право на звернення до господарського суду в установленому цим Кодексом порядку гарантується. Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи у господарському суді, до юрисдикції якого вона віднесена законом. Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням.
Ознаками господарського спору, який належить до юрисдикції господарського суду, є, зокрема, участь у спорі суб`єкта господарювання, наявність між сторонами господарських відносин, врегульованих Цивільним та Господарським кодексами України (далі - ЦК України та ГК України), іншими актами господарського і цивільного законодавства, а також спору про право, що виникає з відповідних відносин, наявність у законі норми, що прямо передбачала б вирішення спору господарським судом, відсутність у законі норми, що прямо передбачала б вирішення такого спору судом іншої юрисдикції.
Земельна ділянка площею 0,2474 га за кадастровим номером 7110136700:04:017:0057, що знаходиться у м. Черкаси по вул. Байди Вишневецького, 47 на якій розташоване нерухоме майно відповідача, відноситься до категорії земель житлової та громадської забудови, КВЦПЗ 02.10 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.
Суд вважає, що нежитлове приміщення, а саме: адмінбудівля та добудова адміністративно-торгівельної споруди за своїми характеристиками може використовуватися виключно для здійснення підприємницької діяльності, а не для особистих та/або побутових потреб фізичної особи.
Відповідач зареєстрований як фізична особа-підприємець з 02 листопада 2006 року.
Отже, даний спір належить до юрисдикції господарського суду, оскільки між сторонами наявні господарські правовідносини і підстав для закриття провадження у справі суд не вбачає.
Розрахунок наданий позивачем суду відповідач належними доказами також не спростував.
Таким чином з відповідача на користь позивача підлягає стягненню 89 874 грн. 10 коп. безпідставно збережених коштів (недоотриманого доходу) в межах заявлених позивачем вимог.
Судові витрати підлягають розподілу між сторонами відповідно до вимог ст. 129 ГПК України.
На підставі викладеного, та керуючись ст. ст. 129, 237, 238, 240 ГПК України, суд
ВИРІШИВ:
1.Позов задовольнити повністю.
2.Стягнути з фізичної особи-підприємця Труби Анни Іванівни, АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 на користь міського бюджету м. Черкаси (рахунок №UA608999980314000611000023759, банк: Казначейство України (ЕАП), одержувач платежу: ГУК у Черк.обл./тг м. Черкаси, код ЄДРПОУ 37930566, код бюджетної класифікації: 24062200) 89 874 грн. 10 коп. безпідставно збережених коштів.
3.Стягнути з фізичної особи-підприємця Труби Анни Іванівни, АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 на користь Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради, вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси, ідентифікаційний код 38715770 судовий збір у розмірі 3 028 грн. 00 коп.
Видати відповідні накази після набрання рішення законної сили.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та строк визначені ст. 241 ГПК України.
Рішення суду може бути оскаржено до Північного апеляційного господарського суду в порядку та строки передбачені розділом ІV ГПК України.
Повне рішення складено 16 вересня 2024 року.
Суддя А.В.Васянович
Суд | Господарський суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2024 |
Оприлюднено | 17.09.2024 |
Номер документу | 121620811 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про невиконання або неналежне виконання зобов’язань що виникають з договорів оренди |
Господарське
Господарський суд Черкаської області
Васянович А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні