Рішення
від 16.09.2024 по справі 420/34150/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/34150/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 вересня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Пекного А.С., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Комерс Стар» до Головного управління ДПС у Чернівецькій області про визнання протиправними та скасування розпорядження № 1054-рл від 22.11.2023 та рішення № 00000/7884/Ж10/24-13-09-02 від 22.11.2023,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Комерс Стар» (далі - позивач, ТОВ «Комерс Стар») звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Чернівецькій області (далі відповідач, ГУ ДПС у Чернівецькій області), в якому просить:

визнати протиправним та скасувати розпорядження № 1054-рл від 22.11.2023 року, видане Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області про анулювання ліцензії, яким анульовано ліцензію на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами реєстраційний номер №24120311202300027 від 11.01.2023 року, терміном дії з 11 січня 2023 року до 11 січня 2024 року суб`єкта господарювання ТОВ «Комерс Стар» (код ЄДРПОУ: 43719316, місцезнаходження: Одеська область, м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, буд. 12, адреса місця торгівлі: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 71, відділ «Табакерка»);

визнати протиправним та скасувати рішення про застосування фінансових санкцій №00000/7884/Ж10/24-13-09-02 від 22.11.2023 року, видане Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області, яким застосовано до ТОВ «Комерс Стар» (код ЄДРПОУ: 43719316, Одеська область, м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, буд. 12), фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 6800,00 грн за порушення статті 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» № 481/95-ВР від 19.12.1995 року, в частині продажу тютюнових виробів особам, які не досягай 18 років.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 22.11.2023 Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області винесено розпорядження №1054-рл про анулювання ліцензії, яким анульовано ліцензію на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами реєстраційний номер №24120311202300027 від 11.01.2023, терміном дії з 11.01.2023 до 11.01.2024, суб`єкта господарювання ТOB «Комерс Стар» (код ЄДРПОУ: 43719316, місцезнаходження: Одеська область, м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, буд. 12, адреса місця торгівлі: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 71, відділ «Табакерка»), на підставі матеріалів Чернівецького районного управління поліції ГУНП в Чернівецькій області.

22.11.2023 Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області винесено рішення про застосування фінансових санкцій №00000/7884/Ж10/24-13-09-02, згідно частини 2 статті 17 Закону застосовано до ТОВ «Комерс Стар» фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 6800,00 грн за порушення статті 15-3 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» №481/95-ВР від 19.12.1995, в частині продажу тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.

Оскаржувані розпорядження про анулювання ліцензії та рішення про застосування фінансових санкцій в сумі 6800,00 грн були прийняті на підставі протоколу про адміністративне правопорушення від 28.02.2023 ВАВ №402216.

07.04.2023 за результатом розгляду справи адміністративна комісія при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради винесла постанову №9 по справі про адміністративне правопорушення, якою постановила закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 у зв`язку з відсутністю у її діях складу адміністративного правопорушення.

У постанові від 07.04.2023, серед іншого, зазначено, що згідно матеріалів справи будь-яких доказів, які б спростовували відомості зазначені в фіскальному розрахунковому чеку проданого товару у відділі «Табакерка» 28.02.2023 немає, а отже даний доказ повністю спростовує свідчення неповнолітнього щодо продажу йому саме тютюнових виробів.

Крім того, досліджуючи матеріали справи надані працівником поліції, адміністративна комісія звернула увагу та зазначила в постанові про те, що матеріали справи не містять будь-яких доказів здійснення продажу саме тютюнового виробу, а саме відсутні докази продажу: чек, відео-фотофіксації правопорушення, свідки.

Для застосування фінансових санкцій до суб`єкта господарювання має бути підтверджений факт продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових, тютюнових виробів особі, яка не досягла 18 років.

TOB «Комерс Стар» вважає, що у ГУ ДПС у Чернівецькій області відсутні будь-які докази, які б підтверджували факт продажу тютюнових виробів особі, яка не досягла 18 років.

Крім того, оскаржувані рішення прийняті на підставі копії протоколу про адміністративне правопорушення, а не акту перевірки.

Розпорядження відповідача про анулювання ліцензії та рішення про застосування фінансових санкцій позивач вважає протиправними, що і стало підставою для звернення до суду з даним позовом.

У зв`язку із зверненням до суду з адміністративним позовом, який не відповідає вимогам процесуального законодавства, ухвалою суду від 12.12.2022 вказаний позов було залишено без руху з наданням позивачу строку на усунення недоліків протягом десяти днів з дня отримання ухвали.

Позивач ухвалу суду виконав, недоліки позову усунув.

Ухвалою від 26.12.2023 відкрито провадження у справі та вирішено розглядати її в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

15.01.2024 відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, зі змісту якого вбачається, що останній позов не визнає.

Зокрема, свою позицію обґрунтовує тим, що на адресу Головного управління ДПС у Чернівецькій області направлено матеріали Чернівецького районного управління поліції ГУНП в Чернівецькій області НП України (вих. № 3181/123/39/04-2023 від 20.04.2023) щодо суб`єкта господарювання - ТОВ «Комерс Стар» (код ЄДРПОУ 43719316), про адміністративне правопорушення за частиною 2 статті 156 КУпАП від 28.02.2023 ВАВ № 402216.

За результатами опрацювання матеріалів встановлено, що 28.02.2023 ОСОБА_1 , продавцем-консультантом відділу «Табакерка» за адресою: м. Чернівці вул. Героїв Майдану, буд. 71, де провадить господарську діяльність ТОВ «Комерс Стар», реалізовано тютюнові вироби, а саме: сигарети ТМ «Chapman cobbce» ціною 145 грн неповнолітній особі ОСОБА_2 .

Даний факт зафіксовано протоколом про адміністративне правопорушення від 28.02.2023 серії ВАВ № 402216 та підтверджується поясненнями неповнолітньою ОСОБА_2 .

Згідно із пунктом 2 частини 1 статті 15-3 Закону №481 забороняється продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.

Відповідно до абзацу 14 частини 2 статті 17 Закону № 481 у разі порушення вимог статті 153 до суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у штрафів у розмірі 6800 гривень.

Відповідно до ч. 54 ст.15 Закону №481 ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного розпорядження на підставі порушення вимог статті 153 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях.

На момент скоєння правопорушення, зазначеного у протоколі Чернівецького районного управління поліції ГУНП в Чернівецькій області Національної поліції України, на адресу відділу «Табакерка» (м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 71), була видана ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробами № 24120311202300027, суб`єкт господарювання - ТОВ «Комерс Стар», терміном дії з 11.01.2023 до 11.01.2024. Таким чином, за законність обігу тютюнових виробів в відділі розташованому за вказаною адресою несе відповідальність суб`єкт господарювання, який володіє дозвільним документом (ліцензією), в даному випадку ТОВ «Комерс Стар».

На підставі вищезазначеного, Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області прийнято рішення про застосування фінансових санкцій від 22.11.2023 №00000/7884/ж10/24-13-09-02 та розпорядження від 22.11.2023 № 1054-рл про анулювання ліцензії ТОВ «Комерс Стар» на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами.

Як вбачається з постанови адміністративної комісії при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради № 9 від 07.04.2023 провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 закрито підставі п.1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.

Враховуючи правові норми, якими врегульовано спірні правовідносини щодо відповідальності суб`єктів господарювання за здійснення в місці провадження ними господарської діяльності продажу тютюнових виробів неповнолітнім, вищезазначеною постановою не спростовується вчинення в магазині позивача порушення, за яке його притягнуто до відповідальності.

Отже, та обставина, що адміністративна комісія дійшла висновку про відсутність складу адміністративного правопорушення, не звільняє позивача, як суб`єкта господарювання, від відповідальності за порушення закону, допущені в відділі «Табакерка».

Розпорядження №1054-рл від 22.11.2023 «Про анулювання ліцензії» та рішення № 00000/7884/Ж10/24-13-09-02 від 22.11.2023 є законними, прийнятими контролюючим органом в межах наданих повноважень, а тому не підлягають скасуванню.

З огляду на викладене відповідач просить відмовити у задоволенні позову.

22.01.2024 до суду надійшла відповідь на відзив. Позивач зазначає, що перевірка не проводилась, відповідно акт не складався, а тому прийняте податковим органом рішення про застосування штрафних санкцій на підставі копії протоколу про адміністративне правопорушення є неправомірним, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню. Адміністративна комісія у своїй постанові від 07.04.2023 чітко та по деталям описала усі обставини по справі та розглянула усі наявні докази по справі, надавши їм належну оцінку. По результату розгляду справи, комісія ухвалила обґрунтоване та законне рішення про закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення у зв`язку з відсутністю у діях складу адміністративного правопорушення. Відтак, дана постанова прямо вказує на те, що факт продажу неповнолітній особі, а саме ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 тютюнових виробів є недоведений, відтак ТОВ «Комерс Стар» не порушувало закон.

08.02.2024 до суду надійшли заперечення на відповідь на відзив аналогічного змісту відзиву.

Розглянувши надані сторонами документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства, які регулюють спірні відносини, суд приходить до таких висновків.

Як встановлено судом, на адресу Головного управління ДПС у Чернівецькій області надійшли матеріали протоколу від 28.02.2023 про адміністративне правопорушення за частиною 2 статті 156 КУпАП, яке було вчинено в відділі «Табакерка», що за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 71, де здійснює діяльність суб`єкт господарювання ТОВ «Комерс Стар» для розгляду та прийняття рішення про притягнення до фінансової відповідальності та анулювання відповідної ліцензії за порушення вимог статті 15-3 Закону № 481.

Підставою для складання протоколу ВАВ № 402216 від 28.02.2023 стало те, що продавець відділу «Табакерка», що розташоване за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 71, гр. ОСОБА_1 28.02.2023 близько 15 год. 50 хв. продала неповнолітньому ОСОБА_2 сигарети ТМ, «Chapman coffe», загальною вартістю 145 грн 00 коп., що є заборонено законом, чим вчинила правопорушення, передбачене частиною 2 статті 156 КУпАП «Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами».

За результатами розгляду протоколу про адміністративне правопорушення № 402216 від 28.02.2023 за ч. 2ст. 156 КУпАП порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами на ОСОБА_1 адміністративною комісією при Виконавчому комітеті Чернівецької міської ради прийнято постанову № 9 від 07.04.2023, відповідно до якої закрито провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 у зв`язку з відсутністю у її діях складу адміністративного порушення.

Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області видано ТОВ «Комерс Стар» ліцензію на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами № 24120311202300027 терміном дії з 11.01.2023 до 11.01.2024, адреса місця торгівлі: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 71, відділ «Табакерка».

22.11.2023 ГУ ДПС у Чернівецькій області прийнято рішення про застосування фінансових санкцій № 00000/7887/Ж10/24-13-09-02, відповідно до якого згідно частини 2 статті 17 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР застосовано до ТОВ «Комерс Стар» фінансові санкції у вигляді штрафу в розмірі 6800,00 грн за порушення Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995 № 481/95-ВР в частині продажу тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.

22.11.2023 Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області прийнято розпорядження №1054-рл «Про анулювання ліцензій», відповідно до якого анульовано ліцензію ТОВ «Комерс Стар» на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за порушення вимог статті 15-3 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях.

Не погоджуючись із рішення та розпорядженням, товариство звернулося до суду.

При вирішенні цього спору суд виходить з такого.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України визначає Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» 481/95-ВР від 19.12.1995 (далі - Закон № 481/95-ВР).

Статтею 15-3 вказаного Закону №481/95-ВР заборонено продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових, тютюнових виробів, електронних сигарет, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння:

1) особами, які не досягли 18 років;

2) особам, які не досягли 18 років.

Відповідно до статті 15 Закону №481/95-ВР роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин, а для малих виробників виноробної продукції алкогольних напоїв без додавання спирту: вин виноградних, вин плодово-ягідних, напоїв медових), тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Згідно зі статтею 1 Закону №481/95 ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта підприємницької діяльності на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку.

Частиною 2 статті 17 Закону №481/95 визначено, що за порушення вимог статті 15-3 цього Закону до суб`єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 6800,00 грн.

Відповідно до статті 15 Закону №481/95 ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного розпорядження на підставі: порушення вимог статті 15-3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях.

За порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, спиртовими дистилятами, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

Механізм застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» визначений у Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 № 790 (далі - Порядок № 790).

Згідно з пунктом 5 Порядку № 790 матеріали правоохоронних, податкових та інших органів виконавчої влади щодо недотримання суб`єктами господарювання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів про виробництво та обіг спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів є підставою для прийняття рішення про застосування фінансових санкцій.

Пунктом 6 Порядку № 790 встановлено, що рішення про застосування фінансових санкцій, передбачених пунктом 2 цього Порядку, приймаються керівником, а у разі його відсутності - заступником керівника органу, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами (ДФС та її територіальні органи, Мінекономрозвитку), чи керівником (його заступником) органів МВС, МОЗ, Держстату, Держспоживінспекції відповідно до їх компетенції, визначеної законодавством.

Відтак, надходження до Головного управління ДПС у Чернівецькій області матеріалів від ГУ НП у Чернівецькій області про порушення вимог Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» є підставою для прийняття по даному факту рішення про застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону №481/95.

ГУ НП в Чернівецькій області встановлено, що продавець відділу «Табакерка», що розташований за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 71, гр. ОСОБА_1 , 28.02.2023 року близько 15 год. 50 хв. продала неповнолітньому ОСОБА_2 , сигарети ТМ, «Chapman coffe», загальною вартістю 145 грн 00 коп., про що складено протокол про адміністративне правопорушення від 28.02.2023 серії ВАВ № 402216.

Продаж 28.02.2023 сигарет неповнолітньому ОСОБА_2 у відділі «Табакерка», що розташований за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 71, підтверджується письмовими поясненнями самого неповнолітнього, в яких останній зазначив, що він придбав сигарети «Chapman coffe», загальною вартістю 145 грн 00 коп., але продавець не спитав у його наявність документів, які могли засвідчити його повноліття.

Вказані обставини опосередковано свідчать про підтвердження факту реалізації тютюнового виробу неповнолітній особі.

Покликання позивача на постанову № 9 по справі про адміністративне правопорушення від 07.04.2023, якою справу про адміністративне правопорушення закрито, що на його думку, є беззаперечним доказом відсутності підстав прийняття спірних рішення та розпорядження, відхиляється судом, з огляду на таке.

Відповідно до частини 4-5 статті 77 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Обставини, встановлені стосовно певної особи рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, можуть бути у загальному порядку спростовані особою, яка не брала участі у справі, в якій такі обставини були встановлені.

Отже, у матеріалах цієї справи відсутні будь-які рішення суду, при цьому постанова адміністративної комісії при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради, не є беззаперечним доказом наявності чи відсутності порушень правил виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Зважаючи на встановлення факту продажу 28.02.2023 тютюнового виробу неповнолітній особі у відділі «Табакерка», де свою господарську діяльність веде позивач, як особа, яка має право здійснювати торгівлю тютюновими виробами, у відповідача були наявні правові підстави для застосування до такого суб`єкта господарювання фінансових санкцій та відповідно прийняття розпорядження про анулювання ліцензії.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що відповідач належними та допустимими доказами довів, що рішення ГУ ДПС у Чернівецькій області №00000/7884/Ж10/24-13-09-02 від 22.11.2023 про застосування штрафу у сумі 6800,00 грн та розпорядження № 1054-рл від 22.11.2023 про анулювання ліцензії прийняті з дотриманням вимог чинного законодавства України та в межах наданих йому повноважень, а тому в задоволенні адміністративного позову слід відмовити повністю.

Судові витрати згідно із статтею 139 КАС України розподілу не підлягають у зв`язку з відмовою у задоволенні позовних вимог.

Рішення ухвалено 16.09.2024 з врахуванням періоду перебування головуючого судді Пекного А.С. у щорічній основній відпустці.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Відмовити у задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю «Комерс Стар» до Головного управління ДПС у Чернівецькій області про визнання протиправними та скасування розпорядження № 1054-рл від 22.11.2023 та рішення № 00000/7884/Ж10/24-13-09-02 від 22.11.2023.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя А.С. Пекний

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.09.2024
Оприлюднено18.09.2024
Номер документу121636195
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/34150/23

Постанова від 26.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 05.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 15.10.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Рішення від 16.09.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 26.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 12.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні